מדפסת אלחוטית: 6 מדפסות אלחוטיות מומלצות 2024 | Finder (כולל מדריך קניה)

כולם יודעים שהדרך הטובה ביותר להדפיס היום היא דרך הסמארטפון, מי צריך חוטים בכלל?

icon pos_1

ניתחנו

18 סקירות

ו-

1328 ביקורות

בתחום

מיכון משרדי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדפסת אלחוטית מומלצת

אם אתם מחפשים את המדפסות האלחוטיות הטובות ביותר של 2024, אנחנו יכולים לעזור. כל המדפסות האלחוטיות הנהדרות שתמצאו בסקירה שלפניכם מגיעות או עם קישוריות בלוטות' או עם קישוריות WIFI (ולרוב עם שתיהן), מה שהופך אותן למכשירים גמישים במיוחד שמאוד קל להתקין ולהשתמש בהם בכל משרד או בית. חלקן אפילו הוסיפו קישוריות NFC (תקשורת טווח אפס) לנוחות מקסימלית.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

היות והן לא צריכות להתחבר למחשב או לראוטר עם חוטים או כבלים, אתם יכולים להניח אותן איפה שאתם רוצים – כל עוד יש שקע חשמל בסביבה וחיבור WIFI סביר.

 

העובדה הזאת לא רק הופכת את המדפסות האלחוטיות לפשוטות להתקנה בכל משרד או בית, אלא גם מאוד פשוט לחבר אותן למכשירים אלחוטיים אחרים כגון מחשבים ניידים, טאבלטים וגם סמארטפונים. חוסר החוטים גם הופך את השולחן להרבה יותר נקי ומסודר.

 

כמובן, על ידי כך שהם מחוברת לרשת שלכם, המדפסות האלחוטיות הטובות ביותר נהנות גם ממאפייני רשת מתקדמים. לדוגמה, אם יש לכם רשת קטנה כל מחשב המחובר לרשת הזו יוכל להדפיס מהמדפסת, מה שהופך את המדפסות האלחוטיות לאידיאליות לעסקים. הרבה גם מאפשרות לכם לסרוק ולשלוח במייל מסמכים ישירות מהמדפסות האלחוטית עצמה.

 

אז הרכבנו עבורכם רשימה של המדפסות האלחוטיות הטובות ביותר שכסף יכול לקנות, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את זו המתאימה לכם.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: HP OfficeJet Pro 8035e

ה- HP OfficeJet Pro 8035e(ידועה גם כ- OfficeJet Pro 8025) נראית מלוטשת ונאה במיוחד עם העיצוב הכחלחל והחלק שלה והיא גם קטנה מספיק כדי לשים על שולחן עבודה במשרד ביתי.

HP OfficeJet Pro 8035e

4.5 15

מדפסת אלחוטית מדהימה שגם עובדת עם אלקסה

יתרונות

ביצועים נהדרים, עובדת עם אלקסה, קישוריות אלחוטית חזקה, מחיר נוח, מסך שליטה טאץ' ידידותי למשתמש, עיצוב מושך.

חסרונות

מחסניות דיו יקרות.

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- free dio
קנה עכשיו ב- ink depot

בנוסף יש לה קישוריות אלחוטית עם WIFI שמרפא את עצמו, WIFI ישיר ובלוטות' – הכל מובנה במדפסת. כל אלו הופכים אותה לפשוטה במיוחד לחיבור למכשיר נייד עבור הדפסה מהענן על ידי שימוש ב- AirPrint או ב- Google Cloud Print. אתם אפילו יכולים לצעוק על המדפסת כדי לגרום לה לעבוד, אם אתם ממש עצבניים, הודות ליכולת החיבור שלה עם אלקסה, העוזרת המופעלת בקול של אמזון.

 

מדובר במדפסת משולבת, כך שאתם בהחלט מקבלים את כל הפונקציות שמשרד ביתי זקוק לו והמחיר גם הוא הוגן במיוחד, כך שאין לנו יותר מדי חסרונות עם הדגם הזה. עם מהירות הדפסה מהירה, מגש נייר גדול ומסך מגע ידידותי למשתמש, יש הרבה מה לאהוב במדפסת הזאת ואנחנו ממליצים עליה בחום לכל מי שמעוניין לרכוש מדפסת אלחוטית איכותית.

לוגו של הסקירה

במקום השני: Brother MFC-J5330DW

עם כל הפונקציות שמשרד קטן יכול להזדקק, מדפסת מזריקת דיו זו עמוסה בפיצ'רים שימושיים ויכולה לעשות כל דבר החל משליחת פקס עד לשמירת מסמך סרוק בענן. אם אתם מחפשים מדפסת אלחוטית שימושית במיוחד, הגעתם למקום הנכון.

Brother MFC-J5330DW

4.5 15

מדפסת מזריקת דיו גדולת קיבולת עם WIFI ויכולות הדפסה ב-A3

יתרונות

יכולה להדפיס גם A4 וגם A3, קיבולת נייר גדולה, אפליקציה נוחה לשימוש, מאפיינים נהדרים.

חסרונות

איטית יותר ממדפסת לייזר, הסורק בגודל A4.

קנה עכשיו ב- doricoh
קנה עכשיו ב- printec
קנה עכשיו ב- מדפסות
קנה עכשיו ב- דיו פלוס

באופן מפתיע, למרות טביעת הרגל בגודל דף A4 שלה, היא למעשה יכולה גם להדפיס דפי A3. ה-WIFI כאן מובנה והאפליקציה הידידותית גם למכשירי אפל וגם למכשירי אנדרואיד הופכת את כל עבודת ההדפסה לכל כך פשוטה ואפילו קצת מהנה. היא מדפיסה בבירור בשחור לבן, בעוד תמונות צבעוניות נראות די מלאות חיים על נייר תמונה. מסך המגע מעט קטן והיא אינה מהירה כמו מדפסות הלייזר, אבל היא מגיעה לאיזון נהדר בין ביצועים למאפיינים.

לוגו של הסקירה

מדפסת בסיסית עם NFC: Brother MFC-J895DW

ה- Brother MFC-J895DW(ידועה גם כ- MFC-J890DW) היא מדפסת הזרקת דיו 4 ב-1, המיועדת לבית או למשרדים קטנים ועבור הכסף שאתם משלמים, היא בהחלט מצוידת היטב.

Brother MFC-J895DW

4.5 15

נגיעה קטנה עם הנייד והמדפסת מחוברת ומוכנה להדפסה

יתרונות

מחיר נוח, קישוריות WIFI חזקה, קישוריות NFC.

חסרונות

קיבולת נייר מוגבלת, דיו יקר.

קנה עכשיו ב- printec
קנה עכשיו ב- לייזר ליין
קנה עכשיו ב- דיו פלוס
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price

כפי שהייתם מצפים, היא מסוגלת להדפסה דו-צדדית, צילום מסמכים וסריקה באיכות תמונה די טובה, אבל היא מצוידת היטב בתחום האלחוטי. בנוסף לקישוריות WIFI ו-WIFI Direct, היא גם מציעה קישוריות NFC (תקשורת מטווח אפס), מה שאומר שאתם יכולים להתחבר עם הפלאפון שלכם אל המדפסת הזאת באמצעות מגע בין השתיים, זה הכל!

לוגו של הסקירה

מדפסת עסקית קטנה כולל בלוטות': HP Envy Pro 6420

ה- HP Envy Pro 6420היא מדפסת הזרקת דיו קומפקטית ולא יקרה, עם כל המאפיינים שתוכלו לרצות ממדפסת משרד ביתי.

HP Envy Pro 6420

4.5 15

מדפסת שימושית לכל בית

יתרונות

עיצוב שחוסך במקום, קישוריות אלחוטית חזקה, יש גם בלוטות'.

חסרונות

מהירות הדפסה איטית, מחסנית תלת-צבעית בזבזנית.

דגם דומה
קנה עכשיו ב- KSP
דגם דומה
קנה עכשיו ב- Ivory

היא יכולה להדפיס, לסרוק, לצלם ואפילו לשלוח פקס באמצעות הסמארטפון שלכם. מהירות המדפסת איטית, אבל היא מסוגלת לבצע הדפסה דו-צדדית באופן אוטומטי או לצלם מסמכים בערמה של 35 דפים עם ה-ADF (צילום מסמכים אוטומטי) המובנה שלה ואם אתם לא מתכננים להדפיס כמויות גדולות של מסמכים בבת אחת, המהירות האיטית לא אמורה להשפיע עליכם יותר מדי. במקום יציאת אתרנט אתם מקבלים גם בלוטות' וגם WIFI שמרפא את עצמו מובנים במכשיר, מה שהופך את ההדפסה באמצעות האפליקציה של HP, הידידותית גם למכשירי אנדרואיד וגם למכשירי iOS, לקלי קלות.

לוגו של הסקירה

מדפסת ביתית מושכת במיוחד: Canon Pixma TS6250

מדפסת הזרקת דיו זו היא קטנה ומעוצבת בצורה מושכת במיוחד, ומציעה כל מה שסביר שתזדקקו לו ממדפסת במשרד ביתי.

Canon Pixma TS6250

4.5 15

מדפסת עם קישוריות WIFI ובלוטות' לבית

יתרונות

הדפסת A3 קומפקטית, הרבה מאפיינים שימושיים, יש גם קישוריות WIFI חסקה וגם בלוטות'.

חסרונות

יקרה.

דגם דומה
קנה עכשיו ב- Ivory
דגם דומה
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

היא מסוגלת להדפיס ולסרוק ברזולוציה גבוהה מספיק כדי לספק צילומי צבע מדויקים וחדים, על ידי שימוש בחמש מחסניות הזרקת צבע במקום הארבע הרגילות. המחסנית הנוספת היא פיגמנט שחור, להדפסות עמידות יותר. ה- Canon Pixma TS6250גם מגיעה עם ממשק מסך מגע ולא רק קישוריות WIFI ו-WIFI Direct, אלא גם בלוטות'.

לוגו של הסקירה

במחיר מעולה ועם שלל מאפיינים: Epson WorkForce WF-7210DTW

הדפסה דו צדדית של דפי A3 זה לא משהו שכל מדפסת הזרקת דיו יכולה להתמודד איתה, אבל ה- Epson WorkForce WF-7210DTW עושה זאת היטב ומסוגלת להחזיר חבילת נייר שלמה (של 500 ניירות) במגש הנייר הכפול שלה.

Epson WorkForce WF-7210DTW

4.5 15

מדפסת A3 שמתחברת גם דרך WIFI וגם NFC להדפסה באמצעות הנייד

יתרונות

הדפסה דו צדדית של A3, קיבולת נייר גדולה, יש NFC.

חסרונות

קיבולת דיו מוגבלת, אין יציאת USB קדמית.

קנה עכשיו ב- Amazon
דגם דומה
קנה עכשיו ב- free dio

היא גם תומכת ב-WIFI Direct ובקישוריות NFC על מנת ליצור קישור אלחוטי מהיר והדפסה באמצעות הפלאפון שלכם. זה די חבל שמחסניות הדיו ההתחלתיות שמסופקות על ידי Epson די מגבילות, אבל כאשר אתם עוברים אל קיבולת XL היא הופכת ליותר כלכלית. בהחלט יש לה קיבולת נייר גדולה עם מקום לחבילת נייר שלמה במגש.

איך בחרנו מדפסת אלחוטית מומלצת מבין מאות המדפסות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של מדפסת אלחוטית זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מדפסות אלחוטיות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי במהירות הפעולה, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור מדפסת אלחוטית? מדריך רכישה

עבודות ללימודים, קופונים, כרטיסים או הוראות הגעה – לא משנה מה אתם רוצים להדפיס, ישנה מדפסת ביתית שיכולה לעזור לכם.

 

בחירת מדפסת אלחוטית יכולה להיות מעט מסובכת, בהתחשב במבחר העצום של הדגמים שנמצאים היום בשוק ומגוון המאפיינים שניתן לבחור מביניהם, שרק מסבכים את התהליך אף יותר. זו בדיוק הסיבה שכתבנו מדריך בחירת מדפסת אלחוטית מהיר ומובן כך שכל אחד יוכל למצוא לבסוף את המדפסת שהכי מתאימה לצרכים שלו. אז בואו נתחיל!

 

מדפסת לייזר או הזרקת דיו?

השאלה הראשונה שכל קונה מדפסות צריך לשאול את עצמו מסתכמת במה וכמה אתם מתכננים להדפיס. מדפסות הזרקת דיו עושות שימוש במחסניות דיו אשר נמרך רטוב על הנייר ואז מתייבש, בעוד מדפסות לייזר משתמשות בטיונר, סוג של אבק דיו אשר נצמד לנייר לתוצאות מהירות ושימוש יעיל במשאבים.

 

מדפסות הזרקת דיו צבעוניות תופסות נתח גדול בשוק מהסיבה הפשוטה שהן יכולות להדפיס כמעט כל דבר: מאמרים, טבלאות, תמונות מבריקות – מה שתרצו. והמדפסות מזריקות הדיו של היום והמדפסות המשולבות הן מהירות, לרוב עם מהירות הדפסה שמתחרה ואף עוקפת לפעמים את זו של מתחרות הלייזר.

 

מדפסות לייזר הן עדיין הימור טוב לסביבה משרדית, בה אתם לרוב זקוקים להדפסה בשחור לבן. לרוב, מדפסות לייזר בשחור לבן מגיעות במחיר די טוב ומציעות מהירות הדפסה טובה ומספקות הדפסה בתקציב נמוך יותר פר דף מאשר מדפסות הזרקת דיו. מדפסות לייזר צבעוניות הן אפשרות נוספת, אבל הן לרוב מציעות מחיר גבוה פר דף לעומת מדפסות הזרקת דיו.

 

מדפסות משולבות

מדפסת משולבת היא מדפסת שיכולה, בנוסף להדפסה, גם לסרוק ולשלוח פקס. הן מגיעות גם בצורה של מדפסות הזרקת דיו וגם מדפסות לייזר ולרוב מכונות כ"מדפסות משולבות".

 

לשימוש ביתי, מדפסת משולבת היא החלטה די הגיונית, לא רק מפני שהיא זולה יותר מלקנות מדפסת נפרדת וסורק נפרד, אלא גם מבחינת חיסכון במקום. היות ומדפסות אלחוטיות משולבות הן די נפוצות ויכולות להגיע במחיר מאוד נוח, אנחנו בהחלט ממליצים עליהן למשתמשים בבית או במשרד ביתי.

 

הסורק הוא חלק שימושי במיוחד במדפסת שלכם, היות והוא מאפשר לכם לסרוק מסמכים היישר אל המחשב שלכם. הפקס הוא די רנדומלי: סביר יותר להשתמש בו במשרד, אבל אפילו שם הם די נעלמים מעולם העסקים מלבד כמה יוצאים מן הכלל, כך שהערך של הפקס לא ממש גדול.

 

הדפסת תמונות

אם אתם יותר מתעניינים בשימור תמונות משפחתיות מאשר להדפיס שיעור בית או טבלאות, מומלץ לשקול רכישה של מדפסת (רק מדפסת) תמונות. למרות שחסרה בהן הגמישות לבצע מספר רב של תפקודים, איכות ההדפסה שלהן לרוב טובה יותר ודי מרשימה.

 

הרבה מהמדפסות הנמכרות לשימוש גרפי או להדפסת תמונות בלבד הן יחידות קטנות המסוגלות להדפיס תמונות בגודל 4-6 אינץ' או דגמים של פורמט רחב המעוצבים להדפיס תמונות עד לרוחב של 24 אינץ' גם האספקה למדפסות הייחודיות הללו היא די יקרה, לעומת זו של המדפסות הפשוטות יותר.

 

מהירות, רזולוציה וצבע

בעבר, היה מאוד קל ליצרניות לטעון שלל טענות בנוגע למהירות המדפסות שלהן, איכות הצבע והרזולוציה שתקבלו אם תבחרו במדפסת. היום, כמעט כל המוכרים והספקים עושים שימוש בבדיקות סטנדרטיות אשר פותחו וניתנו להן רישיון מה-IOS (ארגון התקינה הבינלאומי). ה-IOS בודקים פרוטוקולים המספקים שוויון ברמה – כל הטענות והדירוגים מפותחים באמצעות אותם מסמכים והליכי בדיקה. נתונים חשובים כוללים:

 

PPM: מושג זה אומר "דף פר דקה" והוא מנחה אותנו כמה מהר המדפסת מסוגלת להדפיס דפים. זה נשמע די פשוט, אבל PPM יכול להסתבך מהר. לדוגמה, למדפסות יש PPM שונים מאוד בשחור לבן לעומת צבעוני, כך שזה נפוץ מאוד שהמדפסות מספקות שני PPM שונים אם הן צבעוניות. PPM אינו מדד חשוב במיוחד אם מדובר בשימוש ביתי, אלא אם אתם מוצאים את עצמכם תחת לחץ של זמן בגלל עבודת הדפסה הדורשת מכם הדפסה של כמות גדולה של דפים בבת אחת. ממוצע PPM למדפסת שחור לבן הוא בסביבות 15 עד 20 דפים. צבעוניות נוטות להיות פחות, בערך 10 עד 15 דפים פר דקה.

 

DPI: מושג זה מתייחס ל"נקודות פר אינץ'" או כמה נקודות של דיו המדפסת מסוגלת להדפיס על ריבוע נייר בגודל אינץ'. נתון זה הוא שימושי אם אתם רוצים לדעת כמה טובה המדפסת בליצור תמונות מפורטות ברזולוציה גבוהה. אולם, הנתון הזה גם קצת לא עדכני: שיטות הדפסה חדשניות יותר ותוכנה יכולות להעלות את הרזולוציה של התמונה מבלי לשנות את ה-DPI, אז אל תסתמכו על הנתון הזה יותר מדי.

 

מחזור עבודה: מספר זה קובע כמה דפים פר חודש ניתן לצפות מהמדפסת שלכם להדפיס. אתם תרצו להישאר הרבה מתחת למספר הזה בכל חודש, כדי שהמדפסת שלכם לא תישחק מהר ותיהרס. המספר הזה חשוב במיוחד עבור משרדים עם צרכי הדפסה גבוהים במיוחד, אבל הוא פחות חשוב עבור מדפסות ביתיות שכמעט ולא משתמשים בהן.

 

השתמשו בנתונים הללו כבסיס להשוואה בין המכשירים השונים שאתם שוקלים לרכוש, אבל זכרו שאין להסתמך עליהם לחלוטין אם אתם מחפשים משהו ספציפי.

שאלות ותשובות על מדפסת אלחוטית מומלצת

מה ההבדל בין קישוריות WIFI ל-WIFI Direct?

חיבור WIFI רגיל, כפי שכולנו מכירים, הוא בעצם רשת אינטרנט אליה ניתן לחבר את המחשב או הנייד שלכם וכך גם את המדפסת. אתם יכולים אפליקציה ייעודית ולהדפיס מסמכים, ללא צורך בכבלים. לעומת זאת, קישוריות  WIFI Direct מחברת ישירות את האות בין המכשיר למדפסת, כך שמדובר בקישוריות הרבה יותר מאובטחת ולא כל אחד יכול להתחבר אליה ולהדפיס. לדוגמה, ה- AirPrint של חברת אפל היא סוג של WIFI Direct.

מה זה אומר מדפסת עם קישוריות NFC?

פונקציית ה-NFC מאפשרת לכם להתחבר אל המדפסת באמצעות הסמארטפון ולהדפיס מסמכים באמצעות מגע בין שני המכשירים. זהו. אתם מורידים אפליקציה ייעודית, נוגעים בין המכשירים ויש לכם חיבור. פונקציה זו שימושית במיוחד לאלו מכם שמתכננים להדפיס הרבה באמצעות הנייד.

מתי אני צריך את פונקציית ההדפסה הדו צדדית?

מאפיין שהופל להיות מאוד פופולארי לאחרונה ואותו אנחנו מחשיבים לפלוס רציני במדפסת הוא הדפסה דו צדדית. היא מאפשרת לכם להדפיס או לסרוק מסמך משני צידי הדף, מבלי שתצטרכו להפוך אותו באופן ידני. המדפסת למעשה מדפיסה צד אחד, שואבת אותו חזרה פנימה, הופכת אותו ומדפיסה על הצד השני.

 

אם אתם מתכננים להדפיס הרבה מסמכים ומעוניינים לחסוך בנייר, מדובר בפונקציה מומלצת במיוחד.

מחיר מדפסת אלחוטית ממוצע?

מדפסות אלחוטיות הן לרוב יקרות יותר ממדפסות רגילות. לאחר שזה נאמר, ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על מחיר המדפסת, כמו לדוגמה האם מדובר במדפסת לייזר או מדפסת הזרקת דיו והאם אותו מדפסת היא צבעונית או מדפיסה רק בשחור לבן. מדפסות לייזר יקרות יותר לרוב, כך גם מדפסות צבעוניות.