מדפסת מומלצת: 9 מדפסות מומלצות ביותר לבית ולמשרד לשנת 2024 | Finder

מדפסות ביתיות, מדפסות משרדיות וכל מה שביניהם – בדקנו בעבורכם אינספור של מדפסות מכל הסוגים, השווינו תכונות וביצועים ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

33 סקירות

ו-

3670 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדפסות מומלצות לשנת 2024

בין אם אתם מחפשים מדפסת הזרקת דיו, דגם לייזר מהיר במיוחד או מדפסת מקצועית לבית או למשרד שלכם, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את המדפסת המתאימה ביותר עבורכם.

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של מדפסות, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת המדפסות המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

3 מדפסות המומלצות על ידי המומחים שלנו

מושלמת למשרדים קטנים

מבצעים שווים על מדפסות מומלצות!

השווה מחיר

Smart Tank 615 All-in-One
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
מבצעים שווים על מדפסות מומלצות!

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

מדפסת מושלמת למשרדים קטנים: Brother HL-L8360CDW

עבור אלו המדפסים 1000+ דפים בחודש ורוצים מדפסת פשוטה בלי הרבה פונקציות שיכולה לעמוד בקצב, מדפסת ה-brother hl-l8360cdw היא בחירה מצוינת. המדפסת מסוגלת להדפיס כמות מכובדת של 16 דפים בדקה, מסוגלת להחזיק 300 דפים (אפילו יותר אם אתם רוכשים  מגשי נייר נוספים) ומפיקה טקסט כמעט מושלם.

Brother HL-L8360CDW

4.5 15

מחפשים איכות, מהירות ועלויות תפעול זולות? זו המדפסת עבורכם:

יתרונות

איכות הדפסה מצוינת

מהירות הדפסה גבוהה

עלויות תפעול נמוכות במחירים תחרותיים

קיבולת נייר מרשימה הניתנת להרחבה

מאפייני אבטחה מתקדמים

חסרונות

איכות תמונה מעט מתחת לממוצע

HLL-8260CDW
קנה עכשיו ב- Last Price

הנה שני מרכיבים עיקריים שהופכים את המדפסת הזו לאידיאלית למשרדים קטנים: מגש הנייר הגדול ביחס למדפסות אחרות ומחסניות הטונר בעלות הקיבולת הגבוהה והמהירות הגבוהה מהממוצע כיום. איכות הטקסט המודפס שיוצאת מן המדפסת הזאת היא גבוהה מרובן המוחלט של המדפסות הדומות שנבדקו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמשרד שלכם מקבל את הטוב ביותר.

 

המדפסת קלה מאוד להפעלה, בעיקר בזכות מסך התצוגה הגדול שלה, שהוא גם מסך מגע. בעזרתו תוכלו לטפל בקלות בבעיות שאולי יצוצו במדפסת, לחדש את הקישור לאינטרנט בקלות רבה ולפקח על הנעשה ועל התוצאות שתקבלו בסופו של דבר. מבדיקה שערכנו, עליות התחזוק וההפעלה של מדפסת הזו הן נמוכות משמעותית ממדפסות דומות שנבדקו. המדפסת גם מוציאה דפים במהירות מרשימה יחסית של 16 דפים מודפסים לדקה. במידה ותעברו להדפסת דופלקס זמן ההדפסה יתקצר ל-12 שניות.

 

 

 

בסרטון: טיפים כיצד לבחור מדפסת

לוגו של הסקירה

המדפסת הטובה ביותר עבור הדפסת מסמכים רחבי פורמט: Brother MFC-J6945DW INKvestment

מדפסת ה- Brother MFC-J6945DW INKvestment Tank Color Inkjet הכל-באחד נהדרת עבור עסקים קטנים, אשר צריכים להוריד את עלויות ההדפסה ורוצים מדפסת משולבת (עם סורק, פקס ומכונת צילום) קלה לתפעול ולתחזוקה.

Brother MFC-J6945DW

4.5 15

מדפסת בטכנולוגיית הזרקת דיו איכותית עם פורמט רחב ועלויות תפעול סבירות

יתרונות

מחירי תפעול נמוכים

איכות הדפסה טובה

מדפיסה

סורקת

מצלמת ומפקססת דפים בגודל מגזין

חסרונות

תמיכה בהדפסת דפים גדולים יותר הייתה נותנת ערך רב יותר

MFC-J4540DWXL
קנה עכשיו ב- Last Price

אחד היתרונות הבולטים של מדפסת זו הוא נפח ההדפסה בפועל שלה. במדפסת קיימת קיבולת נייר של 250 עמודים, וקיימת תוספת בתוך המגש הרב- תכליתי שיכול להכיל עד 100 דפים נוספים. נפח ההדפסה החודשי המומלץ שלה הוא עד 2,000 עמודים, מה שיאפשר לכם להדפיס כל מה שתרצו בראש שקט לחלוטין.

 

המדפסת מגיעה עם לוח בקרה גדול וקל לשימוש, בעזרתו תוכלו לבצע את הפונקציות הנחוצות לכם בקלות ומבלי לאמץ את העיניים. בעזרת לוח הבקרה תוכלו לבצע שינויי תצורה, לפקח על הדברים המודפסים ולשלוט עליהם. עמודה שימושית במיוחד היא "עמדת הסטטוס", בה תוכלו לראות את רמת מאגרי הדיו והנייר בצורה גרפית ומכך לראות מתי הגיע הזמן להחליף את המוצרים. המדפסת הזו מגיעה עם תכנית חיסכון בדיו, שנוצר על ידי מיזוג בין טונר לבין מעין טנק של דיו.

 

המדפסת מאפשרת לכם להתחבר לשירותי הענן של חברות רבות ביניהם Dropbox, Evernote, Google Drive, OneDrive ו- OneNote. תוכלו גם לסרוק דברים בעזרת הטלפון, דרך האימייל או ישר מהענן של הטלפון שלכם. במידה ואתם לא סומכים על הטכנולוגיות האלו, תמיד תוכלו לחבר כל מכשיר שתרצו דרך חיבור ה-USB הנמצא בצד המדפסת ולהדפיס דרכו. המדפסת הזו יכולה להדפיס עד 22 עמודים לדקה, קצב שמתאים מאוד למשרדים או חברות קטנות.

לוגו של הסקירה

המדפסת הטובה ביותר עבור הדפסה ארוכת טווח וזולה: Epson EcoTank ET-2750

מדפסת ה-Epson EcoTank ET-2750 היא מדפסת הדגל של החברה, בקו הייצור של מדפסות המשרד הביתיות הקטנות, הכוללות מספר פעולות. כמו רוב דגמי ה-EcoTnk, גם המדפסת הזאת מפיקה תוצאות יוצאות מן הכלל, במחירי הפעלה נמוכים במיוחד.

Epson EcoTank ET-2750

4.5 15

מצוינת לאורך זמן עם עלויות נוחות וחיבור מצוין למובייל

יתרונות

איכות הדפסה מצוינת

מחירי תפעול נמוכים במיוחד

קלה וקומפקטית

אפשרויות חיבור מובייל נהדרות

חסרונות

מחזור הדפסה ותפוקה נמוכים יחסית

חסרה תמיכה בהתקני זיכרון הבזק

EcoTank L3250
קנה עכשיו ב- Last Price

המדפסת הזו קלה במיוחד, ומשקלה לא עולה על שבע קילוגרמים! הקלות של המדפסת הזאת תאפשר לכם להעביר אותה ממקום למקום בקלות במידה ותרצו לשנות את המיקום שלה בבית או במשרד. אבל אל תחשבו שהמשקל הקל שלה גורע מהיכולות שלה. המדפסת הזאת תוכל לשמש אתכם לכל מה שתרצו, כולל סריקה או הדפסה מהענן וסריקת עותקים של מסמכים קיימים. למדפסת יש מגירת נייר אחת שיכולה לאחסן כמות גדולה במיוחד של כ-250 דפים.

 

המדפסת תומכת במכשירים סלולריים רבים ובתוכנות כמו Apple AirPrint ו-Google Cloud Print. מסך התפעול של המדפסת אולי לא ענקית במיוחד או בעלת כל הפונקציות הכי חדישות, אך כן יש לה יתרון אחד משמעותי- אפשר לשלב במדפסת את האופציה להפעלה קולית, ותוכלו גם לשלב את העוזרות הקוליות שכולנו מכירים. משתמשי הIphone שבכם יוכלו לחבר את SIRI ולהדפיס הכל ממנה. מבדיקות שערכנו, המדפסת מדפיסה במהירות ממוצעות של 15 עמודים לדקה, והתוצאות יוצאות תוססות, צבעוניות ומאוד מפורטות ביחס למדפסות אחרות שנבדקו.

 

לוגו של הסקירה

מדפסת מצוינת להדפסת תמונות בפורמט רחב: Epson ECOTANK L6170

המדפסת של אפסון מביאה איתה את היכולת להדפיס תמונות בפורמט רחב. היא איכותית במיוחד, חדה, ומגיעה עם אפליקציה ייעודית שהופכת את השימוש לחוויה. היא מוזילה את עלויות ההדפסה  ומהווה חלק מהדור הבא של אפסון

Epson ECOTANK L6170

4.5 15

מדפסת להדפסה בפורמט רחב, עם איכות ויעילות

יתרונות

חסכונית

יעילה

חדה במיוחד

חסרונות

מעט יקרה לקטגוריה

EcoTank L6290
קנה עכשיו ב- Last Price

מדפסת אקוטאנק של אפסון היא אחת מהמדפסות המומלצות ביותר בשוק בקטגוריית ההדפסה בפורמט רחב. למדפסת יש את היכולת לצמצם עלויות בשיעור של עד 90% ויש בה כמות דיו המספיקה עד לשלוש שנים, הדפסת עד 14,000 דפים בשחור או 11,200 בצבע. המדפסת כוללת מערכת של הדור הבא למילוי דיו מחדש, בה אפשר למלא את המילוי ללא הפרעה וללא לכלוך באמצעות בקבוקי דיו משופרים. ניתן לבצע את ההדפסה ממגוון מכשירים ניידים, והיא כוללת גם אפליקציה חינמית ונוחה לשימוש.

 

המדפסת מתוכננת לעסקים, כאשר יש לה מזין מסמכים אוטומטי בקיבולת של 30 דפים, הדפסה דו-צדדית ומגשי נייר בקיבולת של 150 גיליונות. המדפסת מספקת יכולת הזרקת דיו מסוג 3 ב-1 וכוללת מהירות הדפסה של 15 דפים לדקה, וכן אפשרות להדפסה דו-צדדית. מיכל הדיו של המדפסת ממוקם בחזית, והיא קומפקטית יותר וקלה יותר לשימוש מאי-פעם. המדפסת מתאפיינת במערכת מילוי מחדש משופרת שתוכננה כדי למזער את הסכנה של שפיכת דיו ויצירת לכלוך. בקבוקי הדיו החדשים כוללים מנגנון המבטיח שרק המיכל הנכון ממולא בצבע המתאים.

 

מבדיקות שערכנו, למדפסת יש את היכולת להפיק טקסט חד וברור הודות לראש ראש ההדפסה הקבוע ולדיו פיגמנטי שחור ומקורי של חברת אפסון. המדפסת נראית מצוין, היא אינה גדולה ביחס לעובדה שהיא מדפיסה בפורמט רחב והיא מסוגלת להיות פרקטית גם עבור המשתמש הפרטי וגם עבור עסקים. הממשק שלה הוא נוח לעבודה, ולמרות המחיר היקר שלה ביחס לקטגוריה, היא מהווה קנייה נכונה עבור מי שרוצה מדפסת איכותית ונוחה לשימוש להדפסה רחבה.

לוגו של הסקירה

המדפסת הכי טובה להדפסה בשחור לבן במשרד: Epson WorkForce Pro WF-M5299 Monochrome

עם עלויות התפעול הנמוכות שלה והביצועים מעל הממוצע, ה-Epson WorkForce Pro WF-M5299 היא מדפסת הזרקת דיו בשחור לבן בסיסית, אשר יכולה להתחרות גם במדפסות הלייזר. למעשה, הודות לשקיו הדיו אשר מסוגלות לתמוך במקסימום 40,000 דפים, העלויות שלה לטווח הארוך מנצחות כל מדפסת לייזר מתחרה.

Epson WorkForce Pro WF-M5799 Monochrome

4.5 15

תפוקה גבוהה בשחור לבן למשרדים שמחפשים להוזיל עלויות

יתרונות

עלות יוצאת מן הכלל עבור כל דף

איכות הדפסה מעלה הממוצע

קיבולת נייר מתרחבת

מחיר נמוך

חסרונות

תפוקה חודשית מומלצת נמוכה

מעט איטית יותר ממדפסות הלייזר המתחרות

WorkForce Pro WF-C5890DW
קנה עכשיו ב- Last Price

במדפסת קיים שרת אינטרנטי מובנה שיאפשר לכם להגדיר, להגביל, לפקח ולערוך על הדוחות וההדפסים שלכם באינטרנט או מהרשת. לוח הבקרה הממוקם בחלק הקדמי של המדפסת יעזור לכם במשימה הזו, ובצידה קיימים מספר כפתורים שיעזרו לכם להגיע לכל הדברים החשובים. המדפסת יכולה להכיל כמויות גדולות במיוחד של נייר- קיים מגש רב תכליתי בעל שמונים גליונות, שיכולים להימשך לאחור, ועוד 250 גליונות הנכנסים מלפנים. ניתן אף להגדיל את קיבולת הנייר לכמות לא נתפסת של 830 גיליונות עם תוספת של מגש נייר שניתן לרכוש בנפרד.

 

הפונקציה העיקרית שהופכת את המדפסת הזו למדפסת מעולה במיוחד היא מיכל הדיו שלה. אותם מיכלים הם גדולים במיוחד, מה שיחסוך לכם את הצורך להחליף אותם לעיתים תכופות. המיכלים יוכלו לשמש אתכם להדפסה של כ-40,000 עמודים, שזה גם נוח וגם מקצץ משמעותית בעלויות.

לוגו של הסקירה

מדפסת מצוינת עבור משרדים ביתיים וחללים קטנים: HP Smart Tank 670

המדפסת החדשנית של HP היא חכמה במיוחד וקומפקטית, מה שהופך אותה מתאימה לחללים קטנים ולמשרדים ביתיים. איכות ההדפסה היא מדויקת מאוד, היא חסכונית וגם שומרת על איכות הסביבה בצורה מעוררת השראה.

HP Smart Tank 670

4.5 15

מדפסת נוחה לשימוש במחיר זול

יתרונות

חכמה

קומפקטית

ממש נוחה

זולה

חסרונות

ללא פיצ'רים מתקדמים

Smart Tank 615 All-in-One
קנה עכשיו ב- Last Price

המדפסת החדשה של HP היא המדפסת האידיאלית עבור משרדים ביתיים וחללים לקטנים. היא אינה תעשייתית או גדולה מדי, אלא קומפקטית ונוחה לשימוש סטנדרטי של אנשים שצריכים להדפיס מסמכים בבית או בכמות קטנה יחסית. קל מאוד להתקין את המדפסת באמצעות סרטוני הדרכה שיש ברשת, ועוד יותר קל לחבר אותה לwi-fi ולשאר החיבורים הרלוונטיים. קל מאוד להתנהל עם הממשק של המדפסת, וזאת באמצעות לחצנים חכמים שמוארים ועוזרים לך לבצע את השלבים השונים של תהליך ההדפסה. קל מאוד גם לעקוב ולנהל את מפלסי הדיו באמצעות חיישנים אוטומטיים להתראה על מפלס דיו נמוך.

 

מבדיקה שערכנו, איכות ההדפסה היא ברמה גבוהה מאוד. ניתן לקבל טקסט כהה וחד מצד אחד, וגרפיקה מלאת חיים וצבעונית מנגד. קל מאוד גם להוריד ולעבוד עם האפליקציה הייעודית של HP וניתן כמובן גם להדפיס, לסרוק ולשתף את החומרים בקליק אחד בלבד. המדפסת עובדת עם דיו מקורי של HP שמספיק לעד 18,000 עמודים בשחור או 8,000 עמודי צבע. ניתן להדפיס בכמויות גדולות, אך לא מאסיביות, ולא כאלו שמתאימות למשרדים או לאנשים שמדפיסים בפונקציות מיוחדות. אין לה פיצ'רים מתקדמים או כוח עבודה גדול, אך בבית, היא לגמרי עושה את העבודה.

 

המדפסת היא מאוד חסכונית ושומרת על איכות הסביבה. היא עשויה ממדפסות ממוחזרות ומרכיבי אלקטרוניקה ממוחזרים אחרים, כך שהיא נחשבת למדפסת ירוקה. אנשים רבים עובדים כיום מהבית ולא צריכים מדפסת מורכבת או מסובכת מדי. במחיר נמוך במיוחד, אפשר לקבל מדפסת שעושה עבודה נהדרת מבחינת איכות, מהירות ויעילות, ולא לבזבז כספים על מדפסת שהיא מאסיבית ויקרה מדי עבור הצרכים שלכם. מדובר במדפסת הביתית האולטימטיבית לשימוש יום יומי, בין אם לצרכים פרטיים או לצרכי עבודה.

לוגו של הסקירה

המדפסת הטובה ביותר למשפחות ולשימוש ביתי:PANTUM P3300DW

אם המשפחה שלכם היא מהזן היצירתי יותר, שלא רוצה להשתמש במדפסת רק כדי להדפיס את שיעורי הבית של הילדים או את החשבונות שצריך לשלם, אז המדפסת הזו היא בדיוק מה שאתם צריכים. עם מהירות הדפס של 24 דפים לדקה ואופציה להדפסה על סוגים רבים של ניירות ומדבקות תוכלו להשתמש במדפסת הקומפקטית הזאת לכל מה שתצטרכו.

PANTUM P3300DW

4.5 15

המדפסת האידיאלית לאנשים היצירתיים ביותר

יתרונות

אופציה למצב חיסכון באנרגיה

קומפקטית

קלת משקל

התמודדות עם מגוון סוגי נייר

רזולוציית הדפסת גבוהה

מסך בתצוגת LCD

תיאום רשת אלחוטית

איכות צבע גבוהה

מחיר טוב לתמורה

תמיכה מאובטחת במכשירים ניידים

חסרונות

הספק הדפסה לא גבוה במיוחד בהשוואה למדפסות משרדיות אחרות

CM1100ADW
קנה עכשיו ב- Last Price

המדפסת מגיעה עם מהירות מעבד של 1 גיגה הרץ בעל ליבה כפולה ועם זיכרון של 512MB. רזולוציית ההדפסה היא איכותית במיוחד, רזולוציה של  4,800X600 dpi. הודות למסך ה-LCD המותקן על המדפסת תוכלו לעקוב אחרי הפעולות של המדפסת שלכם בקלות רבה. המדפסת הזו תאפשר לכם להדפיס מה שתרצו על מגוון סוגי דפים ומוצרי נייר- שקפים, תוויות, מדבקות, נייר דק במיוחד, נייר עבה במיוחד, נייר סטנדרטי ומעטפות נייר.

 

המדפסת הינה בעלת מידות קומפקטיות שלא יתפסו לכם מקום נרחב בבית (רוחב- 41.12 ס"מ, עומק- 39.41 ס"מ, גובה- 24.37 ס"מ ומשקל של 16.1 קילוגרמים). במידה ותרצו להזיז את המדפסת ממקום למקום תגלו שזה לא קשה במיוחד, הודות למשקלה הקל ביחס למדפסות פופולריות אחרות. המדפסת מגיעה עם כרטיס רשת ומאפשרת לכם להדפיס דרך הרשת האלחוטית (Wi-fi). המדפסת מגיעה עם מערך ביטחון ששומר על הפרטיות של המכשירים הסוללרים שלכם במהלך ההדפסה.

לוגו של הסקירה

המדפסת הטובה ביותר עבור המשרד הביתי: Canon Pixma G3420

מדפסת Canon Pixma G3420 של קאנון היא מדפסת מצוינת המציעה חווית ALL-IN-ONE. חווית השימוש במדפסת היא איכותית מאוד, והיא מציעה גם חסכון, חדות הדפסה, תמונות צבעוניות, וגם התאמה מושלמת למשרדים ביתיים לשימוש יום יומי.

Canon Pixma G3420

4.5 15

מדפסת קלה לשימוש המתאימה למשרדים ביתיים

יתרונות

חכמה

יעילה

ממשק נוח

חסרונות

פחות פרקטית למגזר הפרטי

Pixma G3415
קנה עכשיו ב- Last Price

המדפסת האיכותית של קאנון פיקסמה היא המדפסת האידאלית לשימוש של משרדים ביתיים. היא קטנה וקומפקטית, אך לא מוותרת על כושר עבודה, יעילות ואיכות בהדפסה. היא למעשה מציעה חווית שימוש איכותית של ALL-IN-ONE ותוצאות איכותיות במיוחד בעלות נמוכה. המדפסת מגיעה עם מיכלי דיו שניתנים למילוי המספקים תפוקת דפים עצומה, בתוספת מצב חסכוני המציע חיסכון גדול עוד יותר.מבדיקות שערכנו, איכות ההדפסה היא חדה במיוחד, ומאפשרת להרשים את הלקוחות ו/או הספקים בצורה הטובה ביותר.

 

המדפסת מציעה גם איכות בהדפסה של שחור על גבי לבן וגם תמונות צבעוניות חיות ללא שוליים, המתאימים לאנשים עם צרכים מורכבים יותר. קל מאוד להפוך את המדפסת למדפסת ביתית, אך אין בכך צורך אמיתי, שכן מדובר בסוס עבודה יעיל מאוד. המדפסת עובדת עם סוגי מדיה שונים בצורה טובה מאוד, והיא מתממשקת עם המכשירים שלה בצורה מהירה וקלה. ממשק העבודה שלה היא נוח במיוחד, והאפליקציה היא נעימה לשימוש. היא מגיעה עם מחסנית תחזוקה הניתנת להחלפה על ידי המשתמש ושומרת על פרודוקטיביות ברמה גבוהה 

 

המדפסת היא יעילה מאוד עם תפוקות עצומות של עד 12,000 דפים (26% יותר במצב חיסכון) מ-2 בקבוקי דיו שחור, או 7,700 דפים עם סט יחיד של בקבוקים צבעוניים. היא מדפיסה בצורה די מהירה (9.1 עמודים לדקה בשחור / 5 עמודים לדקה בצבע) עם דיו שחור פיגמנט לטקסט חד וצביעה של דיו צבעוני לתמונות צבעוניות מלאות חיים. היא יודעת לעבוד גם עם דפי מט וחצי מט, ואפילו להדפיס באנרים באורך של עד 1.2 מטרים. יש לה קיבולת אחורית של 100 גליונות, ובאופן כללי היא מצוינת לסקטור העסקי הביתי, אך קצת מיותרת עבור מי שרוצה להדפיס עבור בני הבית. קנייה נהדרת עבור מי שמתפעל עסק רציני מהבית.

לוגו של הסקירה

מדפסת הטובה ביותר עבור הדפסת תמונות ניידת: HP Sprocket 2nd Edition

ה-HP Sprocket 2nd Edition היא מדפסת תמונות ניידת, בערך בגודל של סמארטפון, אך עבה יותר. שימושית במיוחד עבור הדפסת תמונות בהתראה קצרה מכל מקום אפשרי. המדפסת מגיעה בצבעיים מיוחדים הכוללים נצנצים משובצים בצבעי שחור, וורוד ולבן. פשוט להוריד את האפליקציה של Sprocket ולהתחבר לבלוטות' ויש לכם תמונה מודפסת, כולל עריכה ושלל מאפיינים אחרים.

HP Sprocket 2nd Edition

4.5 15

עיצוב ייחודי ואיכות הדפסה משופרת ומרשימה

יתרונות

איכות הדפסה מרשימה

מחיר ועלויות הפעלה נמוכים יחסית לדגם המקורי

צבעים יפים

לאפליקציית Sprocket יש מגוון פונקציות חדשות

חסרונות

יש מספר מאפיינים (בעיקר שימוש רב משתתפים וזמן הדפסה) לא מספיק מפותחים

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

המדפסת הניידת HP Sprocket 2nd Edition בולטת היטב בזכות העיצוב הייחודי שלה, אבל המרשימה ביותר היא איכות ההדפסה המשופרת.

איך בחרנו מדפסת מומלצת מבין מאות המדפסות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של מדפסת זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מדפסות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי במהירות הפעולה, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

מהי המדפסת הטובה ביותר עבורכם?

בחירת המדפסת הנכונה עשויה להיות משימה קשה, עם כל כך הרבה מאפיינים לבחור מבניהם ומדפסות מתקדמות עם כמעט כל שילוב אפשרי. לפניכם כמה טיפים מכוונים, אשר יעזרו לכם למצוא גם את הקטגוריה הנכונה וגם את הדגם הנכון, יחד עם רשימת המדפסות המומלצות שלנו.

 

שלוש הדרכים השימושיות ביותר למיון מדפסות לקטגוריות השונות הן לפי מטרה (כללית או ספציפית), כוונת שימוש (בבית או במשרד) וטכנולוגיה. הגדירו את הצרכים שלכם לפי שלושת הקטגוריות ואתם בדרך למצוא את המדפסת הנכונה.

 

רוב המדפסות, כולל מדפסות הזרקת דיו אשר משווקות כמדפסות תמונות, הן דגמים כלליים לכל מטרה, מיועדות להדפסת מסמכים, גרפיקות ותמונות כאחד, לעומת דגמים ספציפיים כגון מדפסות ניידות ומדפסות תלת מימד. אם אתם מחפשים דגם שידפיס תמונות, קחו בחשבון האם אתם רוצים להדפיס רק תמונות או מחפשים מדפסת שיכולה להדפיס גם מסמכים.

 

מדפסות כלליות נוטות להתרכז בתמונות אם הן מיועדות לשימוש ביתי או במסמכים, אם הן מיועדות לשימוש משרדי. הרבה מדפסות All in one מיועדות לתפקיד הכפול של מדפסת משרד ומדפסת ביתית (במיוחד עבור משרדים ביתיים), אבל לרוב שמות דגש על אחד מהשניים. חשבו היטב כיצד אתם מתכננים לעשות שימוש במדפסת ובחרו אחת המיוצרת לאותו שימוש.

 

שתי הטכנולוגיות הנפוצות ביותר, לייזר והזרקת דיו, די חופפות מבחינת יכולות, אבל עדיין קיימים הבדלים – החשובים ביותר הם שכמעט כל מדפסות הלייזר מדפיסות טקסט באיכות גבוהה בהרבה מרוב מדפסות הזרקת דיו, וכמעט כל מדפסות הזרקת דיו מדפיסות תמונות באיכות גבוהה מרוב מדפסות הלייזר. שאלו את עצמכם מה חשוב לכם יותר ובחרו את הטכנולוגיה של המדפסת לפי ההחלטה שלכם.

 

בסרטון: מה ההבדלים בין מדפסת לייזר למדפסת הזרקת דיו

 

מדפסת בעלת תפקוד אחד או All In One?

 

עבור מטרות הדפסה כלליות, יכולות נוספות דורשות בחירת מדפסת All in one (AIL), הידועה גם בשם מדפסת משולבת (MFP). אותן יכולות נוספות לרוב כוללות שילוב מסוים של הדפסה, צילום, סריקה ושליחת פקס מהמחשב שלכם וסריקה לאימייל. מדפסות משרד מוסיפות לרוב גם מזין מסמכים אוטומטי (ADF) לצילום, סריקה ושליחת פקס של מספר דפים, חלקם אף יכולים להתמודד עם מסמכים עם טקסט משני הצדדים – או על ידי סריקה של צד אחד, הפיכת הדף וסריקת הצד השני או על ידי 2 סנסורים מכל צד אשר סורקים את שני צדדי הדף בסריקה אחת (אפשרות האחרונה לרוב יקרה יותר).

 

חלק מהמדפסות המשולבות מציעות אפשרויות הדפסה נוספות. מדפסות עם תמיכה ברשת, גם דגמים ביתיים וגם משרדיים, יכולות להתחבר ישירות לאינטרנט באמצעות ה-WIFI כדי לקבל גישה ולהדפיס תוכן נבחר, מבלי לעבור דרך מחשב באמצע. מדפסות משולבות (עם תמיכת WIFI) רבות מאפשרות הדפסת מסמכים ותמונות ממכשירים שונים. בחלק מהדגמים אפשר לשלוח במייל מסמכים אל המדפסת, אשר תדפיס אותם במקום. (במקרה האחרון, ייתכן שפונקציות אלו יקבלו שם ייחודי מהיצרן; לדוגמה, HP קוראים לפתרון ההדפסה דרך המייל שלהם ePrint, בעוד Canon קוראים לגרסה שלהם "Print from Email").

 

האם אתם זקוקים לצבע?

 

עבור מדפסת ביתית, סביר להניח שתזדקקו לצבע, אבל עבור דגם משרדי, אם כל מה שאתם מדפיסים הם מסמכים שונים, ייתכן שאין לכם סיבה להוציא כסף על מדפסת צבעונית ועל עלות התחזוקה שלה, לעומת מדפסות שחור לבן. אולם, חשוב לזכור שמדפסות לייזר רבות מסוגלות להדפיס באיכות מספיק גבוהה כדי להכין לעצמכם את החומרים השיווקיים של העסק – מה שיכול לחסוך לכם כסף רב.

 

מדפסות הזרקת דיו שאינן צבעוניות, אבל Espon כן מציעה כמה דגמי הזרקת דיו (דגמי ה-WorkForce) חזקים ובשחור לבן בלבד. אך אם אתם רוצים להישאר עם הדפסה בשחור לבן, עליכם לחפש מדפסת לייזר שחור-לבן, מדפסת LED או מדפסת משולבת.

 

שיקולי מקום

 

אל תשכחו לקחת בחשבון את גודל המדפסת ואל תזלזלו בגודל שחלק מהמדפסות יכולות להגיע אליו, במיוחד עם מגשים מתרחבים. אפילו כמה מהדגמים הביתיים עשויים להיות גדולים ולא נוחים וחלק מהמדפסות שלא תופסות שטח רב עשויות להיות כל כך גבוהות שתרגישו שמישהו מתנשא מעליכם. בקצה השני, יש לנו מספר גודל של מדפסות קומפקטיות אשר יכולות להידחף אל תוך מקומות דחוסים בדירות, בתים, משרדים ובחדרי סטודנטים.

 

יכולות קישור

 

בנוסף ליציאת USB, מרבית המדפסות המשרדיות ומספר גדל של מדפסות ביתיות כוללות יציאות אתרנט, כך שאתם יכולים לחלוק את חומרי ההדפסה בקלות ברשת. רבות גם כוללות תמיכת WIFI וגם אם אין להן, אם יש לכם נקודת גישה אלחוטית ברשת שלכם, אתם יכולים להדפיס באופן אלחוטי מכל מדפסת על אותה הרשת, בין אם המדפסת עצמה מציעה חיבור אלחוטי ובין אם לא – המדפסת רק צריכה להתחבר באמצעות כבל אל נקודת הגישה באמצעות האתרנט.

 

מדפסות התומכות ב-WIFI Direct יכולות להתחבר ישירות אל רוב המכשירים האחרים המחוברים לאותה הרשת, אפילו אם המחשב שלכם אינו מתוכנת לתמוך ב-WIFI Direct. בנוסף, אנחנו רואים מדפסות אשר מסוגלות להתחבר ולהדפיס ממכשירי מובייל באמצעות NFC, על ידי לחיצה על כפתור מסוים במדפסת.

 

איכות התוצר

 

מדפסות משתנות משמעותית באיכות תוצר ההדפסה. מומלץ לקחת בחשבון איכות תוצר של מסמכים, גרפיקה ותמונות בנפרד, היות ואיכות מצוינת של מסמכים אינה בהכרח אומרת איכות הדפסת תמונות באותה רמה, העזרו ברשימת המדפסות המומלצות שלנו כדי לקבוע את איכות ההדפסה הרצויה.

 

מהירות

 

אם צרכי ההדפסה שלכם מסתכמים בדף אחד או שניים בכל פעם, אתם כנראה לא צריכים להדאיג את עצמכם במהירות ההדפסה של המדפסת שלכם. אם אתם מדפיסים כמות גדולה או מסמכים ארוכים, מהירות היא פקטור חשוב בהחלטה שלכם, כך שסביר להניח שמדפסת לייזר תתאים לכם יותר. ככלל, מדפסות לייזר מספקות מהירות קרובה יותר לטענת היצרן עבור מסמכי טקסט לא מורכבים, אשר לא דורשים זמן עיבוד רב.

 

מדפסות הזרקת דיו לרוב טוענות למהירויות גבוהות יותר מרוב מדפסות הלייזר היקרות, אך אינן עומדות בציפיות. הן כן משפרות את המהירות שלהן וכמה מהדגמים האחרונים מציבים תחרות קשה עבור חלק ממדפסות הלייזר. מדפסות אלו לרוב יגיעו לרוב עם אופי עסקי; חפשו מדפסות בקו הייצור של Canon Maxify, Epson WorkForce ו-HP PageWide Pro.

 

כמה אתם מתכננים להדפיס?

 

אם אתם מתכננים להדפיס כמה דפים ביום, אתם לא צריכים לדאוג מהכמות שהמדפסת מתוכנתת להדפיס, המוגדרת במחזור ההדפסה החודשי המומלץ (לא המקסימום). אולם, אם אתם מדפיסים כמות המתקרבת לקו האדום של ההמלצה, אל תרכשו מדפסת שלא מגיעה עם המידע הנחוץ בהוראות השימוש שלה. קבעו כמה אתם מדפיסים לפי התדירות בה אתם רוכשים נייר ובאילו כמויות, לאחר מכן רכשו מדפסת המעוצבת להדפיס לפחות את אותה כמות.

 

בנוסף, מומלץ לקחת בחשבון גודל דף מינימלי ומקסימלי והאם אתם זקוקים לפונקציה המדפיסה משני צידי הדף.

 

שיקולי עלות

 

לבסוף, אל תשכחו לקחת בחשבון את העלות הכוללת. רוב היצרנים יקבעו את העלות לפי דף או לפי תמונה. כדי לקבל את העלות הכוללת, חשבו את העלות השנתית לכל סוג תוצר (שחור לבן, מסמכים, צבעים, תמונות) על ידי הכפלת המחיר של כל דף במספר הדפים שתדפיסו באותה שנה. הוסיפו את הסכומים הללו כדי לקבל את העלות הכוללת בשנה. לאחר מכן הכפילו אותה במספר השנים שאתם מתכננים לעבוד עם המדפסת והוסיפו את העלות הראשונית של המדפסת. השוו את העלויות של המדפסות השונות ובחרו במדפסת המשתלמת ביותר.

שאלות ותשובות על מדפסות מומלצות לשנת 2024

איזו מדפסת מומלצת לתמונות?

אם אתם מחפשים מדפסת שתדפיס תמונות, כדאי שתבדקו אם אתם רוצים להדפיס רק תמונות או מחפשים מדפסת שיכולה להדפיס גם מסמכים. כמעט כל מדפסות הזרקת דיו מדפיסות תמונות באיכות גבוהה מרוב מדפסות הלייזר. 

איזו מדפסת הכי מומלצת לעבודה משרדית?

עבור הדפסה כללית, לצד יכולות נוספותכדאי לבחור במדפסת All in one, הידועה גם כמדפסת משולבת (MFP). מדפסות אלו לרוב כוללות שילוב של הדפסה, צילום, סריקה ושליחת פקס

מהי מהירות ההדפסה המומלצת?

תלוי מאוד בשימושים שתעשו במדפסת, כי אם זה לצורך הדפסה רגילה, אז לא מדובר בפרמטר קריטי, אבל אם מדובר במדפסת שמדפיסה עשרות ומאות מסמכים ביום - כדאי מאוד להתחשב במהירות ההדפסה

מה היתרון של מדפסת לייזר?

מדפסות לייזר יכולות להדפיס טקסט באיכות גבוהה בהרבה מרוב מדפסות הזרקת הדיו