מוניטור לתינוק מומלץ – סקירת 4 מוניטורים מומלצים לתינוקות 2024

אתם יכולים להרשות לעצמכם לשבת לשתות כוס קפה בסלון או במרפסת גם אם התינוק שלכם בחדר ליד, מספיק שיהיה לכם מוניטור טוב שישמיע או אפילו יראה לכם בדיוק מה קורה בחדר.

icon pos_1

ניתחנו

21 סקירות

ו-

436 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מוניטור לתינוק מומלץ

כשמדובר בבטיחות של הילדים שלנו, אנחנו כהורים נעשה הכל כדי להיות בטוחים שאנחנו לא מפספסים שום פרט. מוניטור לתינוק הוא בדיוק המוצר שיעזור לכם להוריד את מפלס הלחץ גם בשעות הלילה או כאשר אתם לא צמודים לתינוק.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

224 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

כמו הרבה מוצרי טכנולוגיה אחרים, גם המוניטור לתינוק עבר שדרוגים עם השנים, וכיום תוכלו למצוא מוניטורים משוכללים ממש כמו מצלמות אבטחה. כשהשוק שופע בכל כך הרבה דגמים וכל אחד מהם ממלא צרכים אחרים, לא כל כך פשוט להחליט איזה מוניטור יהיה הנכון ביותר עבורכם. בשביל זה אנחנו פה. די להקל עליכם את החיפושים, הכנו לכם רשימה קצרה וקולעת של מכשירי מוניטור לתינוק המומלצים ביותר כיום. כל אחד מהם מביא משהוא קצת שונה, לכם נותר להחליט מה מבניהם הנכון ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

פשוט וקל: מוניטור לתינוק BY33 Beurer

כמה שהוא פשוט ככה הוא טוב. מוניטור לתינוק בתוצרת גרמניה מעולה שמאפשר לכם לשמוע את כל מה שקורה בחדר ואפילו מנטר את עוצמת הרעש.

BY33 Beurer

4.5 15

מתאים למי שמחפש מכשיר פשוט שעושה עבודה מצוינת

יתרונות

טווח קליטה רחב, זול פשוט ונוח, אין צורך בהתקנה, מצב ECO להפחתה בקרינה, טכנולוגיה מתקדמת לסינון הפרעות, התרעה קולית על רעשים חריגים.

חסרונות

ללא וידיאו.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price

אם אתם מחפשים מוניטור פשוט להפעלה, אבל שיעשה את העבודה ויוריד לכם את מפלס הלחץ, המוניטור של Beurer הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

אמנם הוא מגיע בלי מסך לשידור וידיאו, אבל רמת הקרינה שלו היא נמוכה, במיוחד אם תשימו אותו על מצב ECO. וזה שהוא מגיע רק עם אפשרות שמע, לא אומר שהוא לא טוב, להיפך. המוניטור מגיע עם טכנולוגיה מתקדמת לסינון הפרעות ומיקרופון עם רגישות גבוהה.

 

היחידה שנמצאת בחדר התינוק חייבת חיבור לשקע חשמל וכוללת את השנאי, כמובן. יחידת ההורים לעומת זאת, ניידת כך שתוכלו לקחת אותה איתכם לכל מקום בטווח הקליטה של המכשיר שעומד על 300 מטרים.

 

ואם זה לא מספיק, הוא מגיע עם 3 נורות חיווי שיודיעו לכם על עצמת הרעש בחדר. תוכלו לבחור את עוצמת הקול מתוך 5 דרגות שמע, והכי נוח – הוא מוכן לשימוש מיידי ללא צורך בהתקנה.

 

תרשו לעצמכם קצת זמן איכות זוגי ועדיין להיות בשליטה על מה שמתרחש בחדר התינוק.

לוגו של הסקירה

לא רק מצלמה: מוניטור דו כיווני כולל מקרן תקרה BM5000 Vtech

מוניטור לתינוק BM5000 מבית Vtech מתקדם מאוד למרות שאין לו אפשרות וידיאו. היתרון שלו – זה מוניטור דו כיווני שמגיע עם מקרן צורות באור עדין מלווה שנעימה שתרגיעה את התינוק ותעזור לו להירדם.

BM5000 Vtech

4.5 15

מתאים למי שמחפש שני מכשירים במוצר אחד

יתרונות

מחיר זול, מגיע עם מקרן אור תקרה, בעל מנגינה מרדימה, 5 עוצמות קול, דו כיווני, כולל מודד טמפרטורה, יחידת הורים ניידת, חיישן מגע אחד כלול.

חסרונות

אין וידאו.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ToyLand

מוניטור לתינוק מתקדם מבית Vtech מאפשר לכם שליטה מלאה על חדר התינוק, ומאפשר לתינוק שלכם שינה נעימה ורגועה. יחידת התינוק מגיעה עם מקרן, שיקרין באור עדין ורך צורות על תקרת החדר שיהיו מלוות במנגינה נעימה ומרגיעה.

 

המוניטור פעול עם טכנולוגיית DECT שמעניקה צלילים נקיים מרעשים. בנוסף, טכנולוגיית VSMART  האלחוטית יכולה להתחבר לעד 20 חיישני מגע (חיישן אחד מגיע כלול בערכה). את החיישנים תוכלו לחבר בדלתות, חלונות, שערי בטיחות ארונות וכו' והמוניטור יתריע לכם ברגע שהחיישן יזהה פתיחה של הדלת.

 

יחידת התינוק מופעל בעזרת חיישן לחיבור חשמל ובה תוכלו לקבוע את עוצמת הקול מתוך 5 דרגות עוצמה שונות. בונוס נוף שמגיע במוניטור הוא מד הטמפרטורה, שיראה לכם על גבי הצג ביחידת ההורים את גובה הטמפרטורה בחדר בכל זמן נתון.

 

המוניטור הזה יאפשר לכם לדבר עם התינוק שלכם גם אם אתם לא נמצאים בחדר, תודות למיקרופון והרמקולים המאפשרים תקשורת דו כיוונית. את כל ההתראות של המכשיר תוכלו לראות בקלות על גבי מסך ה- LED שביחידת ההורים. הסוללות של יחידת ההורים נטענות ויכולות לעבוד כ- 14 שעות רצוף. בנוסף, תוכלו לשלוט דרך יחידת ההורים על המקרן ולהפעיל או להפסיק את פעולת המקרן או המנגינה.

לוגו של הסקירה

מתקדם וצבעוני: מוניטור לתינוק כולל מסך hiSENSE V24RIL

אם אתם מחפשים את המכשיר המתקדם ביותר, הגעתם למקום הנכון. חברת hiSENSE  מספקת להורים את כל הכלים לשינה רגועה והרגשת ביטחון במכשיר אחד.

hiSENSE V24RIL

4.5 15

לאוהבי הטכנולוגיה והקידמה

יתרונות

מוניטור שמע משולה וידיאו צבעוני, אפשרות להפעלה דו כיוונית, מצב ECO חסכוני, הפעלת המוניטור דרך יחידת ההורים, מאושר על ידי משרד הבריאות, יחידת הורים ניידת, מיקרופון רגיש, כולל שירי ערש/רעש לבן לבחירה.

חסרונות

יקר יחסית לאחרים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ToyLand

חברת hiSENSE היא בעלת הפטנט על מכשיר הבייביסנס המקורי, וכיום היא מציעה פתרונות נוספים למעקב והשגחה על התינוקות כמון המוניטור V24 שמציע ניטור איכותי של בתינוק שלכם בחדר, ולכם הוא יספק שקט נפשי.

 

המוניטור מגיע עם תכונות מהמתקדמות ביותר בשוק, בין השאר תמצאו בו ראיית לילה שמופעלת באופן אוטומטי ברגע שהחדר חשוך, מד טמפרטורה, אפשרות להגדלת תצוגת התמונה עד פי שתיים (זום X2), טכנולוגיה ייחודית שמספקת קליטה מרבית ומונעת הפרעות שידור וטווח קליטה רחב של עד 300 מטרים.

 

דרך יחידת ההורים הניידת תוכלו לשלוט בכל הנעשה במוניטור שבחדר התינוק. תוכלו לבחור את המנגינה ואת עוצמת הקול דם אם  אתם לא נמצאים בתוך החדר. בנוסף, תוכלו להפעיל את האופציה לתאורה מרגיעה. ואם אתם רוצים להיות בשליטה בחדרים שונים בבית, תוכלו לחבר ליחידת ההורים עד 4 מצלמות מוניטור שונות.

 

אז אם יש לכם ספקות ואתם חייבים לדעת מה קורה בכל רגע נתון, hiSENSE V24 יעזור לכם לעבור את הלילה (וגם את היום) בשקט, וכל הטוב הזה מגיע עם אישור של משרד הבריאות.

לוגו של הסקירה

מעקב צמוד: מוניטור עם חיבור WIFI – Twigy TIMEFLYS IPC300

אם אתם לא מצליחים להיפרד מהנייד שלכם, אתם יכולים להתחבר איתו למוניטור לתינוק TIMEFLYS IPC300 מבית Twigy ולצפות במתרחש בחדר ישירות ממכשיר הסלולר שלכם.

Twigy TIMEFLYS IPC300

4.5 15

לשליטה קלה ופשוטה דרך הסמארטפון

יתרונות

שליטה קלה, פשוטה ונוחה דרך מכשיר סמארטפון, חיישני תנועה, אפשרות להקלטת וידיאו דרך מכשיר הסלולר, מאפשר תקשורת דו כיוונית, ראיית לילה, תומך במערכות הפעלה IOS ו-ANDROID.

חסרונות

מחייב חיבור לרשת אינטרנט ביתית, עלול להיות בעל קרינה גבוה יותר ממכשירים אחרים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ToyLand

חיי היום יום עלולים להיות עמוסים ולא תמיד יש לנו אפשרות להוסיף עוד ועוד מכשירים. לכן, מכשיר המוניטור של Twigy  מאפשר לכם להתחבר למצלמה שלו דרך הסמארטפון שלכם, וכך תוכלו להיות זמינים תמיד לצפייה במתרחש מבלי להסתובב עם יחידת הורים נוספת.

 

Twigy Watch My Baby פעול באמצעות חיבור לרשת האינטרנט הביתית ומשדר את הקלט שלו לספארטפון, למחשב או לטאבלט שלכם, לפי בחירתכם. הוא מאפשר הפעלת תקשורת דו כיוונית ותומך גם במערכת הפעלה IOS  וגם ב- Android.

 

הוא מצויד בחיישן תנועות ויתריע לכם ברגע שיזהה תנועות או רעשים חריגים המגיעים מהחדר. בנוסף, הוא מגיע עם ראיית לילה כך שתוכלו ראות את המתרחש גם כאשר החדר חשוך לגמרי. בגלל שהוא מחוברת לסמארטפון שלכם, תוכלו להקליט את צילומי הווידאו. ניתן להתקין עד 4 מצלמות מוניטור ולצפות בו זמנית בכולן.

 

הוא מגיע עם זווית צפייה רחבה במיוחד של 110° ודרך האפליקציה תוכלו בקלות ובנוחות לכוון את זום המצלמה ולקבל תמונה ממוקדת יותר וחדה יותר.

 

אם אתם, כמו רבים מאיתנו, לא יכולים להניח את הסמארטפון בצד, מכל סיבה שתהיה, תוכלו להרגיש רגועים ולדעת שבשניות בודדות אתם יכולים להיכנס לאפליקציה של המוניטור ולראות את התינוק שלכם מנמנם בחדר שלו.

סיכום

איך לבחור מוניטור לתינוק?

בין אם אתם הורים טריים או הורים מנוסים, הדאגה לילדים לא נגמרת אף פעם. אנחנו רוצים לדעת מה קורה איתם בכל רגע נתון, כן, גם, ואולי אפילו במיוחד, בזמן שהם ישנים. בין אם אתם רוצים לשים עין על האחד הגדול שבדיוק שומר על התינוק החדש ובין אם תם רוצים לשמוע את הנשימות של הבייבי שלכם בזמן שהוא ישן בחדר לידכם, מוניטור לתינוק יכול להוריד את מפלס בחרדה והלחץ ובהרבה מאוד מקרים יכול לעזור לכם לזהות מצבים מסוכנים עוד לפני שהם קורים.

 

אז איך בוחרים מוניטור לתינוק ולמה כדאי לשים לב? הנה כמה מאפיינים שכדאי לכם לשים לב אליהם כשאתם בוחרים מוניטור לתינוק.

 

תקציב – כמו בכל צריכה של מוצר חדש, חשוב לדעת מה התקציב שלכם, או במילים אחרות כמה תרצו או כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם עבור המוניטור. חשוב להדגיש שלא מודבר במוצר יקר מאוד והמחירים שלו נעים בין 200 שקלים ל- 500 שקלים בערך, ועדיין חשוב לדעת מה התקציב שלכם.

 

טווח קליטה – טווח קליטה רחב יאפשר לכם להניח את המוניטור כמעט בכל מקום בבית, גם אם יש קירות מפרידים ולפעמים אפילו בקומות שונות ועדיין לאפשר לו לעבוד בצורה טובה ובלי תקלות. רוב המוניטורים המתקדמים יגיעו עם טווח קליטה של 300 מטרים. בחלק מהמוניטורים קיימת התראה כאשר אתם יוצאים מטווח הקליטה.

 

תקן – מוניטורים, לצערנו, פולטים קליטה, כמו הרבה מוצרי טכנולוגיה מתקדמים אחרים. חשוב לשים לב שהמוניטור יהיה מאושר על ידי משרד התקשורת שקבע את גובה הקרינה המותרת. במוניטורים המאושרים כמות הקרינה תהיה הנמוכה ביותר.

 

תכונות נוספות וייחודיות – לכל מוניטור יש את המאפיינים הייחודיים שלו. חלקם מגיעים עם אפשרות להתחברות למכשיר הסלולר שלכם, חלקם מגיעים עם מד טמפרטורה ולחלקם יש ראיית לילה. בדקו בכל מוניטור מה הייחודיות שלו ועד כמה המאפיינים האלו חשובים לכם.

 

 

לבסוף, חשוב לנו להגיד, שלמרות שמוניטור לתינוק יכול בהחלט להוריד אבן מהלב, הוא לא נחשב מוצר חובה בבית ועדיין אנחנו ממליצים להחזיק אחד כזה. אנחנו גילינו שהשקט הנפשי שלנו היה שווה את זה לחלוטין.

שאלות ותשובות על מוניטור לתינוק מומלץ

מה זה מוניטור לתינוק?

מוניטור לתינוק הוא סוג של אינטרקום שמאפשר לשמוע, ולפעמים גם לראות, את מה שקורה בחדר שבו הוא ממוקם. קיימים כמה סוגים של מוניטורים לתינוק כשהבסיס של כולם הוא שידור של השמע בחדר ליחידה נוספת שנמצאת אצלכם, בחדר או במקום אחר שנוח לכם בבית.

מה ההבדל בין מוניטור לתינוק לבין בייביסנס?

ההבדל העיקרי הוא שבייביסנס מנטר את הנשימה של התינוק בעוד שמוניטור משדר קולות ווידיאו.

 

בייביסנס פועל בעזרת שני חיישנים שקולטים את נשימת התינוק ומתריעים בצפצוף בכל פעם שהם קולטים חריגה מהנורמה.  המוניטור לתינוק משמש ממש כמו מצלמת אבטחה. הוא ישדר לכם בשמע או בווידאו את מה שקורה בכל רגע נתון בזמן שהוא פועל. ישנם מוניטורים שמגיעים עם תכונות מתקדמות ולפעמים הם עדיפים על בייביסנס.

האם חייב חיבור WIFI בשביל מוניטור לתינוק?

בהחלט לא. במקרה של מוניטור לתינוק, ייתכן שהחסרונות בשימוש בחיבור האלחוטי דווקא עולים על היתרונות. אמנם קיימת נוחות מקסימלית בחיבור למוניטור דרך מכשיר הסמארטפון שלכם, בין אם בשל טווח הקליטה הרחב במיוחד שחיבור לרשת אלחוטית מציע ובין אם בגלל שתוכלו להקליט את הווידאו שתראו, אבל חשוב לזכור שמכשירים שפועלים על רשת האינטרנט הביתית (WIFI) סביר שיהיו עם קרינה גבוה יותר. בקיצור, במקרה של מוניטור לתינוק – פחות זה יותר. 

איזה סוגים של מוניטור תינוק קיימים?

המוניטורים לתינוק מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

מוניטור שמע – הסוג הפשוט ביותר, אך לא בהכרח פחות טוב. מגיע עם יחידה בחדר התינוק שמשדרת שמע בלבד ליחידה שנמצאת בחדר ההורים.

מוניטור שמע וידיאו – תוספת למוניטור שמע מלמעלה, בזה תוכלו בנוסף גם לראות את התינוק שלכם על גבי המסך שביחידה בנמצאת בחדר ההורים.

מוניטור דו כיווני – המוניטור מהסוג הזה יכול להיום עם או בלי מסך, ההבדל הוא שעם מוניטור דו כיווני תוכלו גם לדבר אל התינוק דרך המוניטור ולא רק לשמוע אותו.