נעלי כדורגל אדידס: סקירת 5 נעלי כדורגל אדידס מומלצות לשנת 2024 | Finder

נעלי כדורגל מומלצות מבית אדידס, מתאימות למשחקים ולאימונים כאחד, פשוט בחרו את הדגם המועדף עליכם.

icon pos_1

ניתחנו

225 סקירות

ו-

5183 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי כדורגל אדידס מומלצות

כל שחקן כדורגל, מקצועי או חובבן, יודע שכדי להצליח במגרש צריך זוג נעליים טובות, איכותיות ומקצועיות. ואין מצב שכשתצפו במשחק כדורגל בליגות הטובות ביותר, לא תראו לפחות מחצית מהשחקנים נועלים את נעלי הכדורגל של אדידס. לפניכם הנעליים המומלצות ביותר של 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

ענקית ייצור הספורט הגרמנית, אדידס, נותנות את חסותה לכמה מהשחקנים הטובים בעולם, ביניהם ליונל מסי, גארת' בייל ומוחמד סלאח, אבל היא גם מייצרת נעלי כדורגל  עבורנו, בני התמותה.

 

אדידס אחראית לייצור של כמה מנעלי הכדורגל הטובות ביותר בכל הזמנים, ולא סתם אתם תוכלו לראות לא מעט שחקנים מקצועיים, מהליגות הטובות ביותר בעולם, משחקים על המגרש בנעלי אדידס. עם נעלי הכדורגל של אדידס אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מוצר איכותי, עמיד ותואם לכל אחד. נעלי הכדורגל הטובות ביותר של אדידס בשבילכם יהיו תלויות באופן טבעי בכמה דברים כמו: באיזו עמדה אתם משחקים על המגרש, מה סגנון המשחק שלכם, אילו עיצובים אתם אוהבים וכמובן, מה התקציב שעומד לרשותכם.

 

הכנו עבורכם רשימה של נעלי הכדורגל של אדידס הטובות ביותר בשוק, מהדגמים הקלאסיים ביותר ועד לעיצובים מרשימים. הישארו איתנו ותחליטו איזו נעל מתאימה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

עיצוב עתידני: Adidas X GHOSTED

ה- GHOSTED X  של אדידס עוצבו בהשראת ציפור הבז ונעלו אותן השחקנים המהירים ביותר. הן פותחו במיוחד עבור שחקנים מהירים, שזריזות הרגליים שלהם היא כלי המשחק בשבילם.

Adidas X GHOSTED

4.5 15

מתאימות במיוחד לשחקני מהירות ולשחקני ספרינטים

יתרונות

עיצוב חדשני במראה אשלייתי של שקיפות, קל משקל

חסרונות

לא מצאנו

קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- Adidas Israel

: נעלי ה- GHOSTED X של אדידס יצאו בדיוק בזמן לקראת תחילתה של ליגת האלופות, והן הנעליים המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית שהחברה הוציאה מעולם. ה- GHOSTED X הם דגם פורץ דרך של אדידס שעשו שימוש בסיבי פחמן כדי להקנות תחושת מהירות, קלילות ויציבות על המגרש.

 

הן פותחו עבור שחקני מהירות ועבור מי שרץ ספרינטים. הטכנולוגיה שקיימת בנעל מספקת תחושה של נוחות מקסימלית תודות להתאמה לצורת כף הרגל. הסוליה של הנעל עוצבה בהשראת נעלי ריצה של אצנים במסלולי ריצה  והן מספקות מקפצה נוספת בזמן הריצה, בעוד שהבד ה"שקוף", דק במיוחד ועוטף את שלדת הנעל נועד כדי שתרגישו כאילו אתם משחקים יחפים.

 

אם הנעליים האלו טובות למוחמד סלאח וגבריאל ג'סוס- מי אנחנו שנטען אחרת?  תתכוננו להרגיש את המגרש כמו שמעולם לא הרגשתם אותו. בנוסף, ה- GHOSTED X מגיעות במספר דגמים שמתאימים למגרשים שונים (סוליית פקקים או חלקה) והמחיר משתנה בהתאם.

לוגו של הסקירה

אופנה זו לא מילה גסה: Adidas PREDATOR MUTATOR 20+ ART

מי אמר ששחקני כדורגל על המגרש חייבים להיות עם נעליים "משעממות"? אדידס מוכיחה לנו שוב ושוב, שאפשר לשחק טוב, ואפשר לשחק טוב עם סטייל!

Adidas PREDATOR MUTATOR 20+ ART

4.5 15

מתאימה לשחקנים בכל מיקום על המגרש

יתרונות

הסדרה הקלאסי והאיכותית בעיצוב אופנתי וצבעוני, מתלבשות כמו גרב

חסרונות

יקרות, מהדורה מוגבלת

קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- Adidas Israel
קנה עכשיו ב- ספורט ישיר
קנה עכשיו ב- Adidas Israel

אדידס הפתיעה בשיתוף פעולה יוצא דופן עם האמן רובן דנגור (Reuben Dangoor), והשיקה ביולי השנה (2020) את הדגם המוכר, האמין והאהוב במהדורה מוגבלת. קבלו את ה- PREDATOR MUTATOR 20+ ART שמציגות עוצמתיות, אחדות וגיוון במטרה לחגוג את הספורט האהוב.

 

חלקה העליון של הנעל מחבק את הרגל ועוטף אותה, אך עדיין משאיר אותה גמישה, כדי לשמור על נוחות מקסימלית בזמן משחק. ה- PREDATOR MUTATOR 20+ ART מתמקדת בשליטה. שליטה במגרש, שליטה על התנועות שליטה על הכדור. האלמנטים החדשים של הנעל עשויים מגומי ונועדו לתת לכם יתרון בשליטה באחיזת הכדור.

 

בגלל העיצוב שלהן והעובדה שהן מתלבשות על הרגל כמו גרב וללא שרוכים, יש להן התאמה מושלמת לכף הרגל והן יחזיקו איתכם 90 דקות שלמות של משחק ללא כל בעיה.

לוגו של הסקירה

לטעום אבק כוכבים: Adidas Nemeziz Messi

אם אתם מחפשים נעל שתתפוס לכם את הרגל כמו שצריך, ותאפשר לכם לשלוט בכדור כמו השחקנים הטובים ביותר ה- Nemeziz Messi היא הנעל שלכם.

Adidas Nemeziz Messi

4.5 15

לשחקנים שמחפשים שליטה מעולה בכדור מבלי לפגוע ביכולת התנועה

יתרונות

קלות משקל, נעימות ורכות, עיצוב יוקרתי ומקצועי, זולות

חסרונות

מידות קטנות- לבדוק אם המידה מתאימה לפני הרכישה

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- shoes online
דגם לנערים
קנה עכשיו ב- anerobi
קנה עכשיו ב- shoes box

תחשבו על השם של הדגם הזה, הוא אומר הכל! ה- Adidas Nemeziz Messi נושאות את שמו של אחד משחקני הכדורגל הטובים ביותר של זמננו, והן לא מביישות את שמו. הן קלות משקל וימנעו מהרגל שלכם להתעייף, גם אחרי משחק ארוך.

 

הן מעוצבות עם גפה צמודה ואלסטית שעוטפת את כף הרגל ומחזיקה אותה יציבה, וסוליית גומי Agility שמעניקה שליטה מלאה בכדור בכל תנועה, אתם תירַאו כמו מקצוענים על המגרש. שלא תחשבו שהיא תגרום לכם לחתוך את ההגונות בקלות כמו ה"פרעוש", את זה תוכלו להשיג עם הרבה אימונים, אבל הנעל הזו בהחלט תעזור לכם להרגיש קצת אבק כוכבים. אז תפנקו את עצמכם בזוג אחד כזה, כדי שתוכלו להתקרב עוד צעד אחד לליגה של הגדולים ביותר.

לוגו של הסקירה

ללכת על בטוח: Adidas Predator 19.3

הדגם האגדי והאייקוני של אדידס, במתכונת משופרת, עם סוליה שמבטיחה אחיזה על הקרקע וצווארן גרב עליון שישמור לכם על הקרסול.

Adidas Predator 19.3

4.5 15

מתאים במיוחד למי שמשחק על משטחים קשים

יתרונות

גימור אפנתי מלוטש, התאמה מושלמת לרגל, עמידות ואמינות ביותר

חסרונות

מידות קטנות- יתכן שתצטרכו מידה גדולה מהרגיל.

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Adidas Israel
לילדים
קנה עכשיו ב- Master Sport
דגם 19.1 לבוגרים
קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

סדרת ה- Predator מככבת ברשימה שלנו ויש לכך סיבות טובות. הן איכותיות ואמינות ויכולות להחזיק לכם את הרגל אחרי 90 דקות משחק, כאילו נעלתם אותן רק עכשיו. לא סתם גדולי השחקנים של כל הזמנים, מזידאן ועד בקהאם, נעלו אותן.

 

הבד של ה- Adidas Predator 19.3 אוורירי במיוחד והן מבטיחות לכם נוחות מירבית על כף הרגל. עיצובן המיוחד עוזר לכדור להישאר יציב וצמוד לכף הרגל. ה- Adidas Predator 19.3 ננעלת כמו כפפה ומשולבת עם שרוכים בעיצוב ייחודי ורחב שמאפשר התאמה מושלמת לכף הרגל. ואם אתם חוששים מעיצוב ישן, הסירו דאגה מליבכם.

 

ה- Predator 19.3 מגיעות בעיצוב אופנתי וגימור מלוטש שלא ישאירו מקום לספק לגבי האהבה שלכם לאופנה, גם כשמדובר באופנה ספורטיבית.

לוגו של הסקירה

במשקל נוצה: Adidas X19

עם משקל קל ביותר, אתם תהנו ממשחק קליל ונוח. ה- Adidas X19 יתלבשו כמו כפפה על הרגל ויגרמו לכם להרגיש כאילו אתם מרחפים באוויר.

Adidas X19

4.5 15

מתאימה לשחקנים הזריזים, המהירים והנועזים ביותר

יתרונות

מדרסים מרופדים, קלות במיוחד, זולות

חסרונות

לא מתאימה לשחקנים איטיים, לא זמינה בישראל

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Adidas X19 עוצבה במיוחד לשחקנים מהירים שלא רוצים שמשקל הנעל תשפיע בשום צורה על יכולות המשחק שלהם או על זריזות הרגליים שלהם. היא מתאימה לכף הרגל ותופסת אותה היטב, משאירה אותה יציבה על הקרקע מבלי לחנוק אותה והתחושה הקלילה מעניקה יתרון נוסף והרגשה של משחק ברגליים יחפות.

 

קשירת השרוכים, שמגיעה עד מרכז כף הרגל, מאפשרת שטח פנים רחב יותר לנגיעות עדינות בכדור. אז אם אתם רוצים ליהנות ממשחק טוב ולהרגיש את המגרש מתחת לרגליים שלכם, הנעל הזאת בהחלט בשבילכם, והיא אפילו זולה מאוד ביחס לנעלי כדורגל אחרות.