קורס חשבי שכר: 5 קורסים מומלצים ביותר | Finder

חשבות שכר הוא תחום מקצוע מבוקש מאוד ולכן, יש הרבה קורסים איכותיים בנושא. סקרנו עבורכם את הקורסים המובילים בישראל, כדי לתת לכם מושג איך נכנסים לתחום, איך אפשר למצוא עבודה איכותית ומה השכר הממוצע בשוק. בנוסף, גיבשנו מדריך שיעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

קורסים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קורס חשבי שכר

בין אם אתם מחפשים קורס חשבי שכר מקיף, קורס חשבי שכר בסיסי או קורס חשבי שכר גמיש, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את קורס חשבי השכר המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קורסי חשבי שכר, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הקורסים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש קורסי חשבי שכר המומלצים על ידי המומחים שלנו

קורס חשבי שכר הכי מקיף

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס חשבי שכר הכי בסיסי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס חשבי שכר עם הכי הרבה ערך לתלמיד

תגית רקע
הבחירה שלנו
IPC
קורס חשבי שכר IPC

קורס חשבי השכר של IPC הוא קורס מקצועי, מקיף ומעמיק, עם תוכנית הוראה מצוינת וצוות מרצים מנוסה ומיומן מאוד. התעודה של IPC מעניקה לבוגרים יתרון משמעותי בשוק, עם שכר התחלתי גבוה. הקורס הוא קצר יחסית וממוקד

קנה עכשיו ב- אתר החברה

חשב שכר הוא איש מקצוע האחראי על חישוב המשכורות וההטבות של העובדים בעסק או בארגון. הוא נדרש להבין את חוקי המס, הביטוח הלאומי וחוקי העבודה, ולהתמצא בתוכנות מחשב מתקדמות לעיבוד שכר. מי שרוצה לעבוד בתחום הזה, שנחשב למבוקש מאוד כיום, צריך לעבור קורס חשבי שכר. קורס חשבי שכר הוא מסלול לימודים המכשיר אנשי מקצוע בתחום זה. הקורס מקנה את הידע והמיומנויות הנדרשות לחשב שכר מקצועי, ובסיומו מוענקת לבוגרים תעודת גמר מוכרת.

 

למי מיועד קורס חשבי שכר?

קורס חשבי שכר מיועד לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום חשבות השכר. הקורס מתאים לבעלי 12 שנות לימוד לפחות, ללא תנאי קבלה ספציפיים אחרים. הקורס מתאים במיוחד לאנשים עם עניין בתחום החשבונאות, הכספים והניהול, וכן לאנשים עם יכולת מתמטית גבוהה.

 

מה לומדים בקורס חשבי שכר?

תוכנית הלימודים של קורס חשבי שכר כוללת את הנושאים הבאים:

 

דיני מס הכנסה: הכנסות חייבות במס, הוצאות לשכיר, הכנסות פטורות, חישוב המס לשכיר, זיכויים והטבות מס, מיסוי קופות גמל, תכנוני מס.

חוק הביטוח לאומי: עקרונות חוק ביטוח לאומי, זכאות לביטוחים השונים, הכנסות חייבות והכנסות פטורות מתשלום ביטוח לאומי, עדכונים וטפסים.

דיני עבודה: חוזי עבודה והסכמי עבודה, חוקי העבודה וההסכמים הקיבוציים, האחריות החלה על חשב השכר.

תוכנית ממוחשבת לעריכת וחישוב שכר: הטמעת הנושאים שנלמדו וחישוב שכר באמצעות תוכנת שכר, נהלי עבודה במחשב אישי ובלשכת שירות.

ביטוח פנסיוני: קרנות הפנסיה וקופות הגמל.

בקרה: כלי בקרה ודו"חות בקרה.

 

משך הקורס ותעודה

קורס חשבי שכר נמשך בדרך כלל כשנה, ומתקיים במתכונת של לימודי ערב או לימודי בוקר. בסיום הקורס, לעומדים בדרישות הקורס, מוענקת תעודה של המוסד הלימודי בו למדו.

 

אפשרויות תעסוקה

חשבי שכר מועסקים במגוון רחב של מקומות עבודה, ביניהם: עסקים קטנים ובינוניים, ארגונים גדולים, משרדי רואי חשבון, גופים ממשלתיים ועוד. כמו כן, חשבי שכר יכולים להשתלב גם במגוון תפקידים, כגון: חשב שכר ראשי, חשב שכר משנה, מפקח שכר ומנהל מחלקת שכר.

 

שכר

שכרם של חשבי שכר נע בין 10,000 ₪ ל-20,000 ₪ בחודש, בהתאם לניסיון, הידע והמיומנויות. עם זאת, ככל שמתקדמים יותר, ומגיעים לתפקידים רמי דרג, אפשר להגיע לדרגים מנהליים ולהרוויח גם סכומי כסף גדולים יותר.

 

עתיד המקצוע

מקצוע חשב שכר הוא מקצוע מבוקש עם עתיד ורוד. הביקוש לחשבי שכר צפוי לעלות בשנים הקרובות, בשל הצורך הגובר בניהול יעיל של תהליכי השכר בארגונים ובעסקים. קורס חשבי שכר הוא הזדמנות מצוינת להיכנס לתחום מבוקש ומשתלם. הקורס מקנה את הידע והמיומנויות הנדרשות לחשב שכר מקצועי, ובסיומו מוענקת לבוגרים תעודת גמר מוכרת.

לוגו של הסקירה

קורס חשבי שכר הכי מקיף: IPC

קורס חשבי השכר של IPC הוא קורס מקצועי, מקיף ומעמיק, עם תוכנית הוראה מצוינת וצוות מרצים מנוסה ומיומן מאוד. התעודה של IPC מעניקה לבוגרים יתרון משמעותי בשוק, עם שכר התחלתי גבוה. הקורס הוא קצר יחסית וממוקד

IPC
IPC

קורס חשבי שכר IPC

4.5 15

קורס מקיף עם ערך

יתרונות

תכנית לימודים מקיפה ומעמיקה

הוראה איכותית ומקצועית

צוות מרצים מנוסה ומיומן

תמיכה מעשית ושירות לקוחות מצוין

תעודה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון

קרא עוד
חסרונות

עלות הקורס גבוהה יחסית

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס חשבי שכר של IPC הוא קורס מקצועי ומקיף המעניק לבוגרים את הידע והמיומנויות הנדרשות לחשב שכר מקצועי. הקורס מכסה את כל הנושאים הרלוונטיים לתחום, כולל דיני מס הכנסה, חוק הביטוח הלאומי, דיני עבודה, תוכנות מחשב לעיבוד שכר ועוד. הקורס מועבר על ידי צוות מרצים מנוסה ומיומן, המביא איתו ניסיון רב בתחום חשבות השכר.

 

הלימודים מתקיימים במתכונת של לימודים היברידיים, המאפשרת לעובדים במשרה מלאה ללמוד במקביל לעבודה. בסיומו של הקורס, לעומדים בדרישות הקורס, מוענקת תעודה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון. התעודה גם מקנה לבוגרים יתרון בעת חיפוש עבודה בתחום. עלות הקורס היא גבוהה יחסית, אך מדובר בקורס איכותי מאוד, מהיר יחסית (3 חודשים בלבד) ואחד הבולטים בשוק.

לוגו של הסקירה

קורס חשבי שכר הכי בסיסי: האקדמיה

קורס חשבי השכר של האקדמיה הוא קורס בסיסי ומעשי, עם מערכת שעות נוחה, וכזה שאינו מצריך ידע מוקדם בתחום. עלות הקורס היא אטרקטיבית, ותכנית הלימודים מועברת על ידי צוות מרצים מנוסה ועם הרבה מאוד ותק

האקדמיה
האקדמיה

קורס חשבי שכר האקדמיה

4.5 15

קורס מעולה למתחילים

יתרונות

תכנית לימודים בסיסית ומעשית

הוראה איכותית ומקצועית

צוות מרצים מנוסה ומיומן

עלות הקורס אטרקטיבית

הקורס מתקיים במתכונת היברידית

קרא עוד
חסרונות

הקורס אינו מתאים למתקדמים

התעודה המוענקת בסיום הקורס אינה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס חשבי שכר של האקדמיה הוא קורס בסיסי ומעשי המעניק לבוגרים את הידע והמיומנויות הבסיסיים הנדרשים לחשב שכר. הקורס מכסה מגוון נושאים חשובים, כולל דיני מס הכנסה, חוק הביטוח הלאומי, דיני עבודה ותוכנות מחשב בתחום עיבוד שכר, אם כי הוא אינו מעמיק מדי ולא מתאים למתקדמים שרוצים להעשיר את הידע שלהם.

 

הקורס מועבר על ידי צוות מרצים מנוסה ומיומן, המביא איתו ניסיון רב בתחום חשבות השכר. הלימודים מתקיימים במתכונת של לימודים היברידיים, המאפשרת לעובדים במשרה מלאה ללמוד במקביל לעבודה. בסיומו של הקורס, לעומדים בדרישות הקורס, מוענקת תעודה מטעם האקדמיה. התעודה אינה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון, אך היא עדיין יכולה לסייע בבוא העת למצוא עבודה בתחום ומכשירה את התלמידים לבחינה הרשמית של הלשכה.

לוגו של הסקירה

קורס חשבי שכר עם הכי הרבה ערך לתלמיד: המכללה למנהל

הקורס של המכללה למנהל הוא קורס מקצועי ומקיף המעניק תעודה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון. הוא נותן המון ערך לתלמיד, שכן הוא נוגע בהרבה מאוד נקודות, ומכין אותם לעבודות שונות ומגוונות בתוך התחום

המכללה למנהל
המכללה למנהל

קורס חשבי שכר המכללה למנהל

4.5 15

לפתוח המון דלתות

יתרונות

תכנית לימודים מקיפה

צוות מרצים מנוסה ומיומן

תמיכה מעשית

תעודה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון

קורס שפותח דלתות לעבודות מגוונות בתחום

קרא עוד
חסרונות

עלות הקורס גבוהה יחסית

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס חשבי שכר של המכללה למנהל הוא קורס מקצועי ומקיף המעניק לבוגרים את הידע והמיומנויות הנדרשים לחשב שכר מקצועי. הקורס מכסה נושאים כמו דיני מס הכנסה, חוק הביטוח הלאומי, דיני עבודה, וכן מספר תוכנות מחשב לעיבוד שכר ועוד. הוא מקיף מאוד ונוגע בהמון נושאים בצורה טובה.

 

קורס לימודי חשב שכר של המכללה למנהל מועבר על ידי צוות מרצים מנוסה ומיומן, המביא איתו ניסיון רב בתחום חשבות השכר. הלימודים מתקיימים במתכונת של לימודים היברידיים, המאפשרת לעובדים במשרה מלאה ללמוד במקביל לעבודה, ולמצוא את הזמנים הנוחים להם לעבודה. בסיומו של הקורס, לעומדים בדרישות הקורס, מוענקת תעודה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון. הקורס הוא מעט יקר ביחס למתחרים, אך התעודה מקנה לבוגרים יתרון בעת חיפוש עבודה בתחום, במיוחד בארגונים גדולים.

לוגו של הסקירה

קורס חשבי שכר הכי גמיש: דיפלומה

קורס חשבי שכר של דיפלומה הוא קורס גמיש ומקיף ומתאים לכל מי שמעוניין להשתלב בתחום חשבות השכר במגוון רחב של מקומות עבודה. הוא מתאים להרבה אנשים, דרישות הקבלה הן נמוכות, והוא מציע הרבה שעות לימוד במתכונת היברידית

האוניברסיטה הפתוחה הנהלת חשבונות
האוניברסיטה הפתוחה הנהלת חשבונות

קורס חשבי שכר דיפלומה

4.5 15

קורס שמתאים להרבה אנשים

יתרונות

תכנית לימודים גמישה

הוראה איכותית ומקצועית

צוות מרצים מנוסה

עלות הקורס אטרקטיבית

תוכנית לימודים היברידיים

חסרונות

התעודה המוענקת בסיום הקורס אינה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון

מעט ארוך יותר מהמקובל

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס חשבי שכר של דיפלומה הוא קורס גמיש ומקיף המעניק לבוגרים את הידע והמיומנויות הנדרשים לחשב שכר. הקורס מכסה את כל הנוושאים הבסיסיים בתחום, כולל דיני מס הכנסה, חוק הביטוח הלאומי, דיני עבודה, וכן תוכנות מחשב לעיבוד שכר. הקורס מועבר על ידי צוות מרצים מנוסה, המביא איתו ניסיון רב בתחום חשבות השכר.

 

הלימודים מתקיימים במתכונת של לימודים היברידיים, במה שמאפשר לאנשים לעסוק גם בפעילויות אחרות במקביל. דרישות הכניסה הן נמוכות יחסית וגם חיילים משוחררים יכולים להשתמש בפיקדון שלהם כדי ללמוד בו. הקורס ארוך יחסית (145 שעות), ובסיומו של הקורס, לעומדים בדרישות הקורס, מוענקת תעודה מטעם דיפלומה. התעודה אינה מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון, אך היא עדיין יכולה לסייע בבוא העת למצוא עבודה בתחום. מדובר בקורס מצוין לאנשים צעירים שרוצים ללמוד בנוחות ולהשתלב בתחום בבוא הזמן.

לוגו של הסקירה

קורס חשבי שכר הכי ידידותי לתלמיד: האקדמיה לפיננסים

האקדמי לפיננסים מציעה קורס חשבי שכר מקצועי ומקיף, המתאים לאנשים שרוצים לקבל יציבות תעסוקתית. הקורס ידידותי מאוד תלמיד, מלמד את רזי המקצוע בצורה שלמה, ומסייע לבנות קריירה בצורה נכונה

האקדמיה לפיננסים
האקדמיה לפיננסים

קורס חשבי שכר האקדמיה לפיננסים

4.5 15

קורס ידידותי ונוח לתלמיד

יתרונות

תכנית לימודים מעמיקה

אווירה ידידותית לתלמיד

ליווי ותמיכה ברמה גבוהה

חסרונות

תעודה לא מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון

עלות הקורס גבוהה יחסית

מסלול ההכשרה ארוך יחסית

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס חשבי שכר של האקדמיה לפיננסים הוא קורס מקצועי ומקיף המעניק לבוגרים את הידע והמיומנויות הנדרשים לחשב שכר. הקורס מכסה את כל הנושאים הרלוונטיים לתחום, ובמקביל, מצליח להיות מאוד מזמין וידידותי. כל האווירה היא נינוחה יותר, אם כי אין פה ויתור על הפן המקצועי האיכותי מאוד.

 

הקורס מועבר על ידי צוות מרצים מנוסה ומיומן, המביא איתו ניסיון רב. הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית, המאפשרת לעובדים גמישות גדולה בחיים שלהם, לרבות עבודות תוך כדי לימודים בסיומו של הקורס, לעומדים בדרישות הקורס, מוענקת תעודה שלא מוכרת על ידי לשכת רואי החשבון, אך היא מכינה אותם למבחן היטב. הקורס יקר יחסית והוא ארוך יחסית, אך האווירה הנעימה, הליווי והאיכות המקצועית של התוכן והצוות הופך אותו לקורס איכותי מאוד.

איך בחרנו קורס חשבי שכר מומלץ מבין עשרות הקורסים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קורס חשבי שכר זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קורסים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי ברמה הנוכחית שלכם, תלוי בשיטת הלימוד שמתאימה לכם, תלוי בכמות הזמן שאתם מוכנים להשקיע – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות קורסים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את קורס חשבי השכר הטוב ביותר עבורכם?

בחירת קורס חשבות שכר שיתאים לכם באופן מושלם היא החלטה חשובה, שכן היא תשפיע על סיכויי ההצלחה שלכם בתחום. לפני שאתם בוחרים קורס, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים שישפיעו על האופן שבו אתם לומדים, ואיך אתם משלבים את הקורס בחיים. אחרי שסקרנו את חמשת הקורסים הטובים ביותר, גיבשנו מדריך שיעזור לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

 

תכנית הלימודים ותנאי קבלה

חשוב לבחור קורס המכסה את כל הנושאים הרלוונטיים לתחום, כולל דיני מס הכנסה, חוק הביטוח הלאומי, דיני עבודה ותוכנות מחשב לעיבוד שכר. באותה נשימה, חשוב כי תחשבו על הנושא של קורס חשבי שכר תנאי קבלה כדי לראות אם אתם בכלל יכולים להיכנס לתחום. גם אופן הלימודים הוא חשוב, ואם אתם לוקחים קורס חשב שכר בכיר מקוון חשוב לראות כי הקורס הוא היברידי ומתאים לאורך החיים שלכם. מנגד, יש אנשים שמעדיפים למידה פרונטלית בלבד, או למידה מקוונת בלבד, ויש לשים על כך דגש.

 

הניסיון והידע של המרצים

חשוב לבחור קורס המנוהל על ידי צוות מרצים מנוסה ומיומן, המביא איתו ניסיון רב בתחום חשבות השכר. בהמשך תוכלו גם לקחת קורס חשב שכר בכיר כדי להתקדם, וחשוב שהצוות יגיע מאותו עולם תוכן. יכולות המרצים חשובים בכל עולם תוכן, בין אם אתם לוקחים קורס הנהלת חשבונות או קורס QA לצורך הדוגמה.

 

העלות של הקורס

בנושא של קורס חשבי שכר מחיר משחק תפקיד חשוב. חשוב להתאים את עלות הקורס לתקציב שלכם. אין טעם בלקחת קורס יקר מדי שאתם לא יכולים לממן, או קורס זול מדי שלא מתאים ליכולות שלכם. העלות היא קריטית גם באלמנטים שמקיפים את הקורס כמו מחשב נייד לתלמידים ואפילו כסא מחשב נוח שצריך להתאים לתקציב שלכם.

 

ביצוע מחקר

לפני שאתם בוחרים קורס, חשוב לעשות מחקר ולקבל מידע על מספר קורסים שונים. בדקו את תכניות הלימודים של הקורסים, את ניסיון המרצים ואת עלות הקורסים. דברו עם בוגרים של הקורסים השונים כדי לקבל את חוות הדעת שלהם על הקורס. הם יוכלו לתת לכם מידע על הקורסים, על המרצים ועל האפשרויות התעסוקתיות לאחר סיום הקורס. כמו כן, השתתפו באירועים שיווקיים של המכללות. מכללות רבות עורכות אירועים שיווקיים לקורסי חשבי שכר. השתתפות באירועים אלו תאפשר לכם להכיר את המכללה, את הקורסים ואת המרצים.

 

מה צריך לשאול את עצמכם בעת בחירת קורס חשבות שכר?

מהם היעדים שלי בקריירה? האם אני מעוניין להשתלב בתחום חשבות השכר בארגונים גדולים או קטנים? האם אני מעוניין להמשיך ללימודים מתקדמים בתחום? כמה זמן אני יכול להקדיש ללימודים והאם אני צריך קורס חשבי שכר מזורז או ארוך יותר? האם אני יכול ללמוד בשעות הערב או בשעות הבוקר? עד כמה אפשר להסתמך על לימודים היברידיים? כמה כסף אני יכול להשקיע בלימודים?

 

החלטה מקצועית קריטית

בחירת קורס חשבות שכר היא החלטה חשובה, שכן היא תשפיע על סיכויי ההצלחה שלכם בתחום. על ידי בחירת קורס איכותי ומקצועי, אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שלכם להשיג תעסוקה בתחום ולפתח קריירה מצליחה. התחום הוא מבוקש מאוד, והצלחה בקורס הנכון תביא אתכם לקריירה איכותית ורווחיית במיוחד.

שאלות ותשובות על קורס חשבי שכר

מהם תחומי האחריות של חשב שכר?

חשב שכר אחראי על חישוב המשכורות וההטבות של העובדים בעסק או בארגון. הוא נדרש להבין את חוקי המס, הביטוח הלאומי וחוקי העבודה, ולהתמצא בתוכנות מחשב מתקדמות לעיבוד שכר.

מהם התנאים הדרושים כדי להפוך לחשב שכר?

אין דרישה לתואר אקדמי כדי להפוך לחשב שכר. עם זאת, מומלץ ללמוד קורס חשבות שכר מקצועי המעניק את הידע והמיומנויות הנדרשות לתחום. ככל שהקורס יהיה מקצועי ומקיף יותר, כך יהיה לכם קל יותר להשתלב בתחום.

אילו אפשרויות תעסוקה קיימות לחשב שכר?

חשבי שכר יכולים לעבוד במגוון רחב של מקומות עבודה, כולל חברות, ארגונים, מוסדות ציבוריים ועוד. הם יכולים לעבוד כחשב שכר עצמאי או כעובד שכיר. יש גם הרבה תתי תחומים בהם הם יכולים לעבוד כמו בתחום החשבונאות, בתוך מגוון רחב של ארגונים קטנים כגדולים כאחד.

מהו השכר הממוצע של חשב שכר?

השכר של חשב שכר משתנה בהתאם לניסיון, למקום העבודה ולתחום ההתמחות. השכר הממוצע של חשב שכר בישראל הוא כ-10,000 ש"ח לחודש. עם זאת, עם הקידומים והניסיון שנצבר אפשר להגיע גם לסכום כפול מזה ועוד. כמו כן, התחום הוא מאוד מבוקש כיום בישראל.

אילו שינויים צפויים להתרחש בתחום חשבות השכר בעתיד?

צפויים שינויים רבים בתחום חשבות השכר בעתיד, כגון: התפתחות טכנולוגית, שינויים חקיקתיים וכן גידול במספר העובדים הזרים. כל אלו ישנו את התפקיד של חשבי השכר ויכריחו אותו להיות יותר מקצועי, יצירתי, ידען וכזה שערוך לשינויים. ככל שיהיה סתגלתן יותר, כך יצליח יותר בעתיד.