בוב ספוג מכנס מרובע – המוצרים המומלצים ביותר לשנת 2024

מדובר באחת הסדרות האהובות ביותר בעולם. ספק למבוגרים ספק לילדים, מה שבטוח זה שכולם אוהבים את בוב ספוג.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

231 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בוב ספוג

בובספוג מכנסמרובע או בשמה המקוצר – בוב ספוג,  היא סדרת אנימציה מבית ניקולודיאון שחוצה גבולות גיל, מגדר, ואוכלוסיות שונות. הסדרה שודרה לראשונה בשנת 1999 והפכה די במהרה לסנסציה עולמית. בעקבות ההצלחה המסחררת של הסדרה הופקו 6 סרטים באורך מלא, ארבעה  מהם הוקרנו על גבי מסכי הקולנוע והצליחו בצורה לא רעה בכלל. הסדרה המצליחה נשארה על המסך למשך 13 עונות, בהן  מתמודד בוב ספוג בגבורה עם אתגרים והרפתקאות לרוב בעזרת חברו פטריק כוכב הים.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

הסדרה המפורסמת הצליחה לגעת בלבבות רבים בכל רחבי העולם. ולא פסחה גם עלינו. וכמו שאנחנו יודעים טוב, עם ההצלחה מגיע השיגעון ובעקבות הסדרה שהלכה וצברה לעצמה קהל מעריצים גדול מכל הגילים התחילו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם, מוצרים שונים ומגוונים שנושאים בגאווה את הדמות החייכנית, החביבה ובעיקר – הצהובה – של בוב ספוג.

 

ריכזנו לכם כמה מהמוצרים השווים ביותר של אחת מהדמויות המצוירות האהובות ביותר.

לוגו של הסקירה

השיגעון העולמי: בוב ספוג וקשת בענן !Funko POP

פאנקו פופ, היא אחת מיצרניות הצעצועים המובילות בשוק. היא בעיקר ידועה בייצור דמויות אספנות ממגוון של סדרות, סרטים ועוד .זה רק היה מתבקש שהיא תוסיף לעצמה לאוסף גם בובות מסדרת בוב ספוג ותסחף אחריה את כל העולם. כמובן שהיא לא אכזבה ולא פסחה על בוב ספוג וחבריו.

בוב ספוג וקשת בענן !Funko POP

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הבובה הזו של בוב ספוג מגיעה עם החיוך הטיפוסי שלו כשהוא מחזיק בקשת בענן הנוצרת מתוך כפות ידיו. דמות כזו משרה אווירה חיובית וחייכנית. הדמות עצמה מכוסה כולה בנצנצים ומסכמת די בקלילות ובתמציתיות את המהות והמשמעות האמיתית של בוב ספוג והרפתקאותיו; לשמור תמיד על מצב רוח טוב והכל יגמר לטובה.

 

מוצרי פאנקו פופ ידועים בכך שהם שומרים על ערכם בצורה מצוינת, לפעמים ערכן של דמויות פאנקו פופ מסוימות אף עולות עם השנים ומגיעות לסכומים גבוהים במיוחד. תפנקו את הילד שלכם בבובה המשמחת הזו, ואולי זה אפילו ישתלם לכם בעתיד.

לוגו של הסקירה

בוב ספוג על גלגלים: קורקינט 3 גלגלים

הקורקינט הוא אחד מבעלי הגלגל האהובים ביותר אצל ילדים, במיוחד בגילאים בצעירים יותר. הקורקינט הזה מעוצב כולו ברוח בוב ספוג וחבריו, אפילו על האריזה מופיעות הדמויות האהובות ביותר בסדרה.

קורקינט 3 גלגלים בובספוג

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price

הקורקינט הוא בעל 3 גלגלים ליציבות מקסימלית, הגלגלים עשויים סיליקון איכותי כדי למנוע סכנת החלקה ולאפשר נסיעה בטוחה וצמודה לקרקע. סיליקון הוא חומר עם בלאי נמוך בהרבה מגומי וחומרים דומים ולכן גלגלי סיליקון נשמרים טוב יותר לאורך זמן ולא מאבדים מהאחיזה בקרקע גם אחרי שימוש ממושך.

 

משום הקורקינט מיועד לגילים 3 ומעלה, והוא יכול להיות פתרון ניידות אידאלי לילדים. בין אם מדובר על רכיבה קצרות במגרש מיועד, במושב או בקיבוץ ובין אם מדובר על רכיבה קצת יותר ארוכה ברחבי העיר, הקורקינט תמיד יהיה פתרון נעים, נחמד ויחסית בטוח לילדים.

 

אל תשכחו להצטייד במגני בטיחות מתאים כמו מגני ברכיים וקסדה. ואם תמשיכו ברשימה שלנו, תראו  במצאנו לכם קסדה תואמת. ההנאה מובטחת!

לוגו של הסקירה

בטיחות מקסימלית לילד שלכם: קסדה עם דמות בוב ספוג

הבטחנו ואנחנו מקיימים. בטיחות הילדים היא הדבר החשוב ביותר לכולנו, ואם הצענו לכם את הקורקינט לרכיבה, חשוב לנו לאפשר לכם גם להגן על הילדים.

קסדה עם דמות בוב ספוג

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ggshop

הקסדה הזו לילדים מעוצבת ברוח בוב ספוג כמובן, הפעם עם  חיוך שובב רוכב על סקייטבורד במהירות, והכל כמובן ברקע הכחול האופייני של קרקעית הים.

 

כמובן שהשימוש בקסדה אינו מוגבל לרכישה על הקורקינט בלבד. הקסדה מתאימה לרכיבה על אופניים, לפעילות אתגרית או לכל פעילות אחרת שדורשת אביזרי בטיחות.

 

הקסדה של בוב ספוג ממוקמת בבטחה על ראש הילד ושומרת עליו מכל פגיעה אפשרית. היא מגיעה עם כפתור אחורי שמאפשר כיוון מדויק של הקסדה לראש הילד, ובנוסף היא מגיע עם תקן בטיחות CFSC. היא מעוצבת עם פתחי אוורור שעוזרים בהפחתה של הזעה באזור הראש וכמובן קצף דחוס להפחתת המכה במקרה פגיעה.

 

מעבר לכך שהקסדה משמשת להגנה על הראש של הילד, הצבע הבוהק שלה והמיקום הגבוה, גורמים לילד לבולט יותר לעין וכך היא מאפשרת לנהגים והולכי רגל לראות את הילד הרוכב בקלות רבה ולהתכונן בהתאם.

לוגו של הסקירה

להריח טוב כל היום: בושם לילדים - בוב ספוג

הילדים שלכם כבר הגיעו לשלב שהם מוצאים את כל ארון הנעליים ומתהלכים בבית על עקבים, או לוקחים לאמא את כל השרשראות ומחליטים לענוד את כולן ביחד? אולי הם לקחו לאבא את העניבות וקשרו לעצמם סביב הצוואר? נשמע מוכר?

בושם לילדים של בוב ספוג

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP

כל ילד, בנים ובנות כאחד, מגיע לשלב שבו הוא רוצה להיות בדיוק, אבל בדיוק כמו ההורים שלו. להרגיש בוגר, למרוח לק, להתאפר להתלבש ועוד שלל דרכים יצירתיות להידמות כמה שאפשר לדמות המרכזית בחייו.

 

אז אם גם הילד או הילדה שלכם נמצאים בשלב הזה מצאנו לכם פתרון ביניים מושלם. במקום שהם "ישתו" לכם את הבושם שלכם, למה שלא תפנקו אותם בבושם במיוחד בשבילם.

 

הבושם הזה של בוב ספוג פופולרי מאוד אצל הבנות, ולמרות שהוא נמכר כבושם לבנות, אנחנו חושבים שהוא יכול להתאים לכולם. אריזת הבושם מעוצבת עם דמותו החביבה של בוב ספוג ברקע ורוד, וכמו בוב ספוג הדמות, גם הבושם עצמו מתוק במיוחד.

 

בקבוק הבושם מגיע, כמו כל הבשמים הרגלים עם פייה לחיצה להתזה קלה נוחה ואחידה, הבושם מגיע במידת נפח אחת, 100 מ"ל ולמרות שזה נשמע מעט ביחס לבשמים למבגרים, אל תשכחו שמדובר בילדים ואפשר ללמד אותם כבר מעכשיו שאין צורך להפריז בכמות ההתזות.

לוגו של הסקירה

לתיאבון בריא: סט קופסת אוכל ובקבוק

אנחנו יודעים שעדיין לא נגמרה השנה, אבל אנחנו אוהבים להיות מוכנים, אז קבלו את הסט המתוק הבא, הדבר המושלם שילווה יום יום את הילדים שלכם לגן.

סט קופסת אוכל ובקבוק

4.5 15

קנה עכשיו ב- AZRIELI

סט קופסת אוכל ובקבוק תואם של בוב ספוג. קופסת האוכל והבקבוק מגיעים מחוברים אחד לשני לנשיאה נוחה ואידיאלית, ועדיין, תמיד תוכלו לפרק אותם לקחת כל חלק הנפרד, לפי הצורך.

 

הסט כולו בצבע צהוב האופייני כל כך לבוב ספוג. פקק הבקבוק הוא החלק היחיד שצבוע בטורקיז – כי בכל זאת, בוב ספוג חי באוקיאנוס. על הבקבוק נמצא כמו תמיד, בחיוך משעשע, בוב ספוג ברקע ססגוני של קרקעית הים.

 

גם על קופסת האוכל יש הדפס עם דמותו של בוב ספוג, הפעם מלווה בחברו הטוב, פטריק, ושניהם מבלים ונהנים מתחת לפני הים, עם בועות יצורים וכוכבי ים שונים.

 

הפטנט המצמיד את הבקבוק אל הקופסה מאוד יעיל ושימושי ומאפשר נשיאה נוחה של שני הפריטים עם ידית נשיאה אחת נוחה במיוחד. בקבוק השתייה מגיע במידת חצי ליטר והקופסה תתאים בקלות רבה לפרי ולכריך הטעים שתכינו לילדים שלכם בכל בוקר.

לוגו של הסקירה

לשינה עמוקה ומתוקה: סט מצעים איכותי 100% כותנה

סט מצעים איכותי של בוב ספוג, עשוי 100אחוז כותנה. הסט כולל סדין, שתי ציפיות לכריות וציפה לשמיכה,  הסט מעוטר בהדפס צבעוני ומקורי לכל אורך ורוחב הסדינים והציפיות, ברקע לבן עם נקודות שחורות בגדלים שונים, וביניהן ממוקמות דמויות משעשעות בדמות בוב ספוג בפרצוף מצחיק.

סט מצעים איכותי 100% כותנה

4.5 15

מיטה וחצי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
יחיד
קנה עכשיו ב- Ace
יחיד
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE
קנה עכשיו ב- Amazon

בד כותנה איכותי במיוחד, נעים ורך למגע, יעניק לילדים שלכם שינה מפנקת במיוחד. את הסט הזה של בוב ספוג תוכלו למצוא בכמה מידות: מידת יחיד ( 90 X 200 ס"מ), מיטה וחצי (120 X 200 ס"מ), ומיטה זוגית ( 160 X 200 ס"מ), פעם בגוונים של תכלת-צהוב-אפור ופעם בגווני אפור-שחור-צהוב, אבל תמיד, תמיד עם החיוך השובב והממכר של בוב ספוג.

 

סט מצעים איכותי של בוב ספוג יספק שינה עמוקה עם חלומות נעימים על הרפתקאות במעמקי הים עם בוב ספוג וחבריו.

לוגו של הסקירה

לנסיעות וטיולים עם סטייל: מזוודת טרולי לנסיעות עם פרצוף בולט

מזוודת טרולי איכותית וקשיחה מעוצבת עם פרצוף בולט וריאליסטי של בוב ספוג. המזוודה מצוידת בידית מתכווננת לנשיאה נוחה ואופטימלית. המזוודה עצמה מיועדת לילדים בגלל העיצוב הקריקטורי והצבעוני שלה. המזוודה נראית ממש כמו בוב ספוג, לא רק מבחינת הציור אלא ממש בולטת. הדמות במזוודה מפוסלת בדמותו של בוב ספוג. ההדפס בצירוף עם הבליטות משרה מראה ראליסטי במיוחד.

מזוודת טרולי לנסיעות עם פרצוף בולט

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ggshop

כאשר ידית הנשיאה סגורה ניתן לחשוב שבוב ספוג יושב ממש כאן לידכם. בגלל שהמזוודה מיועדת לילדים המידות שלה מותאמות לידיים הקטנות שלה. עם גובה של 55 ס"מ ורוחב של כ- 35 ס"מ הילד שלכם ייסחב אותה בקלות יתרה ובלי כל מאמץ.

 

שלא כמו מזוודות טרולי סטנדרטיות, זו מגיעה עם  לא פחות מ- 6 גלגלי סיליקון איכותיים הבנויים בצורת משולש בכל צד, כך שבזמן נשיאה, לא משנה באיזו זווית הילד שלכם יתפוס אותה, הגלגלים יתכוונו לזווית המתאימה וכך יצליח תמיד הילד לשאת אותה בקלות רבה.

 

אז לפני הטיול הבא שלכם, בחו"ל או בארץ, תרכשו אחת כזו לילד שלכם ותרשו לו לרגע אחד להרגיש כמו הגדולים.

לוגו של הסקירה

לחיוך לבן ומושלם : זוג מברשות שיניים מבית אורביטול

כהורים, חשוב לנו לשמור על הבריאות הכללית של הילדים שלנו וכחלק מזה גם על בריאות הפה. רבים מאיתנו נתקלים בקשיים בכל הנוגע לצחצוח השיניים של הקטנים שלו, ולפעמים נדמה שזו ממש משימה בלתי אפשרית.

זוג מברשות שיניים מבית אורביטול

4.5 15

קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE
קנה עכשיו ב- AZRIELI
יחיד צהוב
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

אצל ילדים רבים, בעיקר בגילאים קטנים, צחצוח השיניים נתפס פחות כחוויה ויותר כסיוט ואפשר אולי קצת להבין אותם. עצם זר נכנס להם לפה, מדגדג במקרה הטוב, מכאיב במקרה הפחות טוב וכך נוצרת התנגדות לצחצוח.  

 

חשוב לבחור מברשת שיניים טובה ונכונה לפה הקטן והעדין של הילדים, כזו שתהיה עם סיבים עדינים במיוחד, בעלת ראש מברשת קטן שתואם לגודל של פה הילדים ואם אפשר שתגיע עם דמות אהובה אז הרווחתם.

 

אז כדי לעזור לכם לעזור לילדים שלכם, מצאנו לכם סט שווה במיוחד של 2 מברשות שיניים מבית אורביטול עם הדמות האהובה והחייכנית של בוב ספוג. אמנם לא מדובר במברשת שיניים מתוחכמת, מסתובבת או אפילו רק מצפצפת אבל לפעמים, דווקא הדברים הפשטים הם אלו שמסתברים להיות הנוחים יותר לילדים.

 

 המארז מגיע עם שתי מברשות שיניים בהדפס זהה בשתיהן, אחת בצבע כחול ואחת בצבע אדום. למה כדאי לכם לקנות מארז? כי ההמלצה היא להחליף את מברשת השיניים כל 3 חודשים וככה פשוט תחסכו לכם כסף ומאמץ. הסיבה להמלצה היא לא רק בגלל הבלאי של המברשת אלא גם משום שחיידקי הפה אוהבים להתיישב על מברשות השיניים ולכן כדאי לרענן אותן לעיתים קרובות.

 

ושנהיה כולנו בריאים.

לוגו של הסקירה

לנוחות מקסימלית מול הטלוויזיה: ספת מיני נפתחת לילדים

בפעם הבאה שתושיבו את הילדים לראות טלוויזיה, תנו להם לשכב בכיף ובנוחות על הספה הנפתחת הקטנה והמקסימה הזאת.

 

הספה מעוצבת ממש כמו ספה של גדולים, רק בקטן. היא קלת משקל ועשויה מבד רך ונעים. הילדים כל כך יאהבו אותה שיש סיכוי גדול שהם ירצו לישון עליה במקום במיטה, מניסיון!

ספת מיני נפתחת לילדים בובספוג

4.5 15

קנה עכשיו ב- ggshop

תוכלו למקם אותה בסלון או בחדר הילדים ולהזיז אותה ממקום למקום בלי שום בעיה. בגס הספה מופיעות שתי הדמויות המרכזיות, בוב ספוג ופטריק ברקע האוקיאנוס הכחול, ושאר הספה מלאה בפרצופים שונים ומשונים של בוב ספוג בצהוב אינסופי. וכשהם יפתחו את הספה, תופיע בגדול דמותו האהובה של בוב ספוג.

 

הכורסה הזו כל כך שימושית, והילדים כל כך אוהבים ונהנים ממנה  שאחרי שתרכשו אותה, לא תבינו איך לא עשיתם זאת זה קודם.

לוגו של הסקירה

להצטנן בימים החמים: בריכה מתנפחת לילדים ותינוקות

אם יש דמות טלוויזיה אחת שפשוט מתאים לה להיות בבריכת שחייה היא בוב ספוג – הרי כל הסדרה מתרחשת במעמקי האוקיאנוס.

 

אז לכבוד הקיץ שמגיע אלינו בצעדי ענק, ועושה רושם שהוא יישאר איתנו עוד הרבה זמן, קבלו את בריכות השחייה המתנפחות של בוב ספוג. כי אין דרך טובה יותר בשביל הקטנים שלכם להעביר את הקיץ מאשר בבריכה.

בריכה מתנפחת לילדים ותינוקות

4.5 15

כחולה
קנה עכשיו ב- ggshop
צהוב
קנה עכשיו ב- ggshop
צהוב
קנה עכשיו ב- ggshop

הבריכות מגיעות בקוטר שונה ומתאימות לגילים שונים. הבריכה הגדולה מגיעה בקוטר של 150 ס"מ ויכולה להכיל בין 4 ל- 6 ילדים. היא מתאימה לילדים גדולים מגיל 5 ומעלה. הבריכה הבינונית בקוטר של 120 ס"מ ותתאים לתינוקות ועד גיל 4  והקטנה ביותר מגיעה בקוטר של 80 ס"מ ותתאים עד גיל שנתיים.

 

שלוש הבריכות מגיעות עם שלוש קומות מתנפחות לגובה בהדפסים וצבעים שונים של בוב ספוג. וכמו שכבר אמרנו, בטיחות הילדים היא החשובה ביותר ולכן, לעולם  אל תשאירו את הילדים בבריכה ללא השגחה. כדי לוודא את תקינות הבריכה – לפני מילוי הבריכה במים, תנפחו אותה ותמתינו כשעה כדי לוודא שהאוויר לא יוצא ושהבריכה תקינה לשימוש.

 

ושיהיה קיץ צונן ומרענן.

לוגו של הסקירה

שלום כיתה א': תיק בית-ספר מבית מודן

חברת מודן היא אחת מיצרניות התיקים הידועות, המוכרות והוותיקות ביותר בישראל. היא מייצרת תיקים לצרכים שונים כבר למעלה משלושה עשורים ודואגת לשדרג ולשפר את איכות התיקים ואת הנוחות שלהם ולהישאר מעודכנת בכל מה שקור לטכנולוגיות אורתופדיות מתקדמות. כל זאת מבלי לוותר על עיצוב אופנתי, מרענן ותואם גיל.

תיק בית-ספר מבית מודן

4.5 15

קנה עכשיו ב- מודן

התיקים האורתופדים של מודן מחזיקים בלא מעט פטנטים רשומים של החברה וזאת כדי להבטיח את יציבות התיק והשמירה על גב הילדים ועמוד השדרה שלהם. התיקים האורתופדים שלהם מיועדים בעיקר לכיתות הנמוכות (כיתות א' – ב').הם מעוצבים עם גב אורתופדי ותחתית קשיחה כדי לאפשר לכל הספרים שבתיק להיות אחידים ולא לפגוע בגב הילד.

 

התיק האורתופדי הזה של בוב ספוג מגיע עם מערכת מיוחד – מערכת Air Flex Bag – עם כריות תומכות לשכמות ולאזור הגב התחתון ועיצוב מאוורר במיוחד. ואם תעדיפו שהילד שלכם לא ייסחב את התיק על הגב, תוכלו להוסיף לו עגלת טרולי (נרכשת בנפרד) ותוך רגע היק הופך לתיק עם גלגלים. כך הילד יוכל להחליט מתי נוח לו לסחוב את התיק על הגב ומתי הוא מעדיף דווקא את הגלגלים.

לוגו של הסקירה

ורק שנשמור על הסדר: קלמר 2 תאים מבית מודן

ואם כבר הכנסנו תיק אורתופדי לבית – ספר, אנחנו מרגישים מחויבים להשלים לכם את הסט ולדאוג לכם גם לקלמר תואם.

קלמר 2 תאים מבית מודן

4.5 15

קנה עכשיו ב- מודן
קנה עכשיו ב- מודן
קנה עכשיו ב- מודן

כל בתי הספר כיום מביאים בתחילת השנה רשימת ציוד לקראת כיתה א'. בין שאר הדברים שתוכלו למצוא שם, דורשים בתי הספר שלכל תלמיד יהיה קלמר 2 תאים, וזאת כדי לוודא את האחידות בין התלמידים.

 

אז אם כבר קניתם תיק של בוב ספוג, לא תרצו גם קלמר שלו. אז מצאנו לכם 3 קלמרים עם הדפסים שונים. כולם מגיעים עם 2 תאים גדולים מאוד. רוכסנים איכותיים במיוחד שיחזיקו מעמד לכל אורך השנה (ואולי אפילו לשנה הבאה).  

סיכום

הספוג הכי פרוע באוקיאנוס

אם יש לכם ילדים קטנים או אפילו נערים, אתם בוודאי מכירים את אחת הדמויות הצהובות, החייכניות והאהובות ביותר על המסך – בוב ספוג.

 

הסדרה, מבית היוצר של ניקולודיאון, משודרת כבר למעלה משני עשורים, ולא מפסיקה להיות אהודה בקרב ילדים ונוער ואולי תתפלאו אבל גם בקרב מבוגרים. אז מה כל כך מיוחד בה, ואיך היא מדברת לכל כך הרבה אנשים?

 

הסדרה עוקבת אחרי מעלליו של בוב ספוג – יצור ספוגי צהוב וחביב שחי באוקיינוס בשכנות לפטריק כוכב הים, חברו הטוב ביותר, ולצד סקווידוויד הדיונון הזועף. במשך היום עובד בוב ספוג בתור מלצר במסעדת המבורגרים בשם "הסרטן הפריך" המצויה גם היא מתחת למים. שם הוא מראה יכולות מפתיעות ומרשימות בתור טבח מזון מהיר.

 

בוב ספוג רוכש לעצמו חברים רבים שתמיד שמחים לבוא לעזרתו כשהוא בצרה וגם כמה אויבים שאוהבים להציק לו. אז מי זה מי ואיך תדעו במי לבחור? הנה רשימה קצרה של עוד כמה דמויות מהסדרה.

 

סנדי צ'יקס-  סנאית יבשה אינטליגנטית במיוחד. חברה טובה של בוב ספוג ופטריק ועוזרת להם בכל הזדמנות. אמנם מדובר בסנאית קטנטנה, אבל היא חכמה במיוחד ויש לה חגורה שחורה בקראטה.

 

יוג'ין קראב-  או בכינויו המוכר, מר קראב, הוא סרטן אדום קמצן ומעט מרושע, הוא בעליה של מסעדת "הסרטן הפריך" שבה עובדים בוב ספוג וסקווידוויד.

 

גארי ווילסון ג'וניור החילזון – גארי החילזון הוא חיית המחמד של בוב ספוג. למרות שגארי הוא חילזון הוא מתקשר עם בוב ספוג ביללות של חתול. אף אחד לא מצליח להבין מה גארי החילזון רוצה להגיד, ונדמה שבוב ספוג היחיד שמבין אותו.

 

שלדון פלנקטון- הנבל והרשע הראשי בסדרה ושמו לא מסתיר את דמותו – יצור פלנקטון מזערי. בעבר היו מר קראב ושלדון פלנקטון חברים קרובים. הם חשבו לפתוח מסעדה יחד אבל התפתחה בניהם מריבה והם נפרדו לתמיד. היום  מטרתו היחידה של שלדון פלנקטון היא להשיג את מתכון קציצת הסרטן של מר קראב. שלדון פלנקטון נשוי למחשב בשם קרן, שלא מפסיקה לצחוק עליו וללעוג לו כשכל הניסיונות שלו נכשלים פעם אחר פעם.

 

שאלות ותשובות על בוב ספוג

לאיזה גיל מתאימים המוצרים של בוב ספוג?

תתפלאו לשמוע אבל לסדרה בוב ספוג יש גם צופים בוגרים! אבל המוצרים אנחנו יכולים להניח מתאימים לגילאי 5 עד 10-11 בערך. הם הקהל הצופה ביותר של הסדרה