מייבש כביסה בוש: סקירת 5 מייבשי כביסה בוש מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מייבשי הכביסה הטובים ביותר מבית היוצר של אחת החברות הפופולריות בארץ ובעולם

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

78 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מייבש כביסה בוש

חברת בוש היא שם דבר בתחום מכשירי החשמל הביתיים, והיא ידועה כיצרנית מכונות איכותיות ואמינות המאריכות ימים. לכן, זה לא מפתיע שמייבשי הכביסה שלה הם מהנמכרים והאהובים ביותר. מייבשי הכביסה של בוש לא מתפארים בעיצובים מסוגננים, אבל למרות שמבחוץ הם דומים זה לזה, יש הבדלים רבים באפשרויות שהם מציעים מבחינת נפח, טכנולוגיה, פונקציות, וכמובן – גם מבחינת המחיר.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מייבשי הכביסה החדשים של בוש משלבים את שתי הטכנולוגיות השכיחות: קונדנסור (מעבה) ומשאבת חום. כולם מגיעים עם תוף עדין במבנה Sensitive Drying system, השומר על איכות הבדים לאורך זמן, ומערכת SensitiveDrying, המשתמשת בדפנות המייבש על מנת לערבב אוויר חם בעדינות, לקבלת בגדים יבשים, רכים ונטולי קמטים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לרוב האנשים - מייבש 8 ק"ג WTR87T80IL

זהו מייבש יעיל, חסכוני ונוח לשימוש. הוא פועל בעזרת משאבת חום וקונדנסור, מסוגל לייבש מגוון רחב של סוגי בדים ביעילות מבלי לפגום אותם, והוא יענה על כל צרכי הכביסה של רוב המשתמשים.

BOSCH WTR87T80IL

4.5 15

מייבש עם קיבולת ממוצעת וביצועים נהדרים

יתרונות

דירוג אנרגטי A, תוכניות ואפשרויות רבות

חסרונות

ללא תוכנית אנטי אלרגיה

קנה עכשיו ב- better shop
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- החשמל לצרכן

משאבת החום עובדת בטכנולוגיית ActiveAir, אשר עושה שימוש חוזר בחום לאורך מחזור הייבוש, ובכך חוסכת בחשמל. תכונה חסכונית נוספת היא חיישני הלחות, אשר מזהים את רמת הלחות בתוך המכונה, ומונעים פעולת ייבוש ארוכה מן הצורך. תוכלו לבחור את דרגת הייבוש של התוכנית, תודות למערכת AutoDry, וזאת בנוסף למגוון תוכניות הכוללות בגדי ספורט, בגדים מכופתרים, בדים עדינים, ובדים מעורבים. קיימות גם אפשרויות לגיהוץ קל, ייבוש באוויר קר או חם, אוורור צמר, ותוכנית SuperQuick 40, המייבשת תוך 40 דקות. פונקציה מיוחדת מונעת קמטים עד שעה לאחר סיום התוכנית, וקיימת אפשרות להפעלה מושהית של המכונה עד 24 שעות מראש.

לוגו של הסקירה

קטן ויעיל - מייבש 7 ק"ג WTR85V00IL

אם מכונת הכביסה שלכם קטנה יחסית, ואין לכם צורך במייבש עם קיבולת ענקית, אז אין סיבה לקנות מייבש גדול. דגם WTR85V00IL הוא מייבש נהדר עבור בתים בהם מתגוררים 1-2 אנשים. הוא מגיע עם רוב הטכנולוגיות של המייבשים הגדולים יותר של Bosch, רק עם תגית מחיר מעט צנועה יותר.

BOSCH WTR85V00IL

4.5 15

המייבש המושלם לבתים בעלי מספר נפשות קטן

יתרונות

תוכניות ואפשרויות רבות, מחיר נוח

חסרונות

קיבולת לא גדולה, ללא תוכנית אנטי אלרגיה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- הום סנטר
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- מחסני השרון

יש לו תוכניות מיוחדות לייבוש צמר, מגבות, בגדי ספורט, בגדים עדינים וחולצות מכופתרות, ותוכנית MIX לכביסת סוגי בד מעורבים. בנוסף, קיימות תוכניות ייבוש באוויר קר ובאוויר חם, ואם אתם ממש ממהרים, תוכנית Super40 מייבשת בגדים תוך 40 דקות בלבד. בסיום התוכנית, המכונה פועלת למנוע קמטים, ותוכלו לתכנת את זמן הסיום בטווח של עד 24 שעות, כך שהבגדים יהיו מוכנים, חמימים ונטולי קמטים כשתוציאו אותם. אך למרות הקיבולת הקטנה שלו, הממדים שלו שווים לאלה של דגמים בעלי נפח גדול יותר.

לוגו של הסקירה

גדול ומשוכלל - מייבש 9 ק"ג WTG85409FF

משפחות גדולות, ואנשים שמעדיפים לעשות פחות כביסות, ייהנו מאוד מהמכשיר המרווח הזה. בנוסף לקיבולת הענקית, המייבש הזה מתפאר גם במגוון פונקציות חכמות, תריסר תוכניות שונות, ואפילו מתקן לייבוש נעליים. עם נתונים כאלה, לא פלא שזהו אחד ממייבשי הכביסה הפופולריים ביותר בארץ.

BOSCH WTG85409FF

4.5 15

מכונה מגוונת המשלבת עוצמה ועדינות לתוצאות ייבוש אופטימליות

יתרונות

תוכניות ואפשרויות רבות, קיבולת גדולה, כתוביות בעברית

חסרונות

מחיר מעט גבוה

קנה עכשיו ב- אלקטרו קליק
קנה עכשיו ב- חשמל במחירים
קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- SUPRIN

תמצאו כאן את הטכנולוגיות החדשניות שהופכות את חברת בוש לאמינה ואהובה כל כך, כמו פעולה למניעת קמטים עד 120 דק' לאחר סיום התוכנית, והפעלה מושהית עד 24 שעות מוקדם יותר. הוא מגיע עם 12 תוכניות שונות, הכוללות ייבוש באוויר קר ובאוויר חם, ו-Allergy Plus לבדי כותנה, במיוחד לבעלי עור רגיש. יש כאן חיישני לחות, בקרת יציבות, וצ'ופר מיוחד: מדבקה איכותית עם כיתוב בעברית.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר - מייבש 9 ק"ג WTG86492NL

אין לנו כאן מקום לרשום את כל היתרונות של המייבש הזה. הוא מגיע עם כל התוכניות והאפשרויות המופיעות בדגמים האחרים בסקירה, ומוסיף להן פונקציות נוספות ומשוכללות אשר זיכו אותו בפרס "הקנייה הטובה ביותר בקטגוריית מייבשים 9 ק"ג" של איגוד הצרכנים ההולנדי.

Bosch WTG86492NL

4.5 15

אחד המייבשים הטובים ביותר בשוק, נקודה.

יתרונות

קיבולת גדולה, כל התוכניות והאפשרויות הנהדרות של חברת בוש, כתוביות בעברית

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- אלקטרו קליק
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- SUPRIN

זהו מייבש מסדרת היוקרה EXCLUSIV, והוא מגיע עם 12 תוכניות, הכוללות תוכנית לבעלי עור רגיש, תוכנית 15 דקות לחולצות מכופתרות, ותוכנית Super40 מהירה במיוחד. טכנולוגיית Duo-Tronic מודדת את רמת הלחות, ופעולת אנטי-קמטים הופכת את הגיהוץ לקל ומהיר במיוחד. גם כאן תמצאו פונקציה למניעת קמטים של עד 120 דקות, ואת טכנולוגיית Auto Dry המונעת ייבוש יתר, ובכך שומרת על הבדים וחוסכת חשמל וזמן. עם כיתוב בעברית ומתקן לייבוש נעליים, זהו מייבש סופר-נוח וסופר-יעיל.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר - מייבש 7 ק"ג WTE84106GB

אחד ממייבשי הכביסה הזולים ביותר של בוש, דגם WTE84106GB הוא פשוט, חסכוני וקל לתפעול. אמנם הקיבולת שלו לא גדולה, ואין לו את כל התכונות החכמות שתמצאו במייבשים משוכללים יותר, אך הוא אפקטיבי ביותר, נוח לשימוש, ומעניק תמורה טובה למחיר.

Bosch WTE84106GB

4.5 15

מייבש פשוט ונוח לשימוש במחיר נוח לא פחות

יתרונות

מחיר נהדר, קל לתפעול

חסרונות

קיבולת לא גדולה, פחות אפשרויות ופונקציות מדגמים אחרים

קנה עכשיו ב- dailysale
קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

עם דירוג אנרגטי B, הוא חסכוני בחשמל ובזמן תודות לחיישני לחות, והוא מגיע עם תשע תוכניות ייבוש מגוונות, הכוללות בגדי ספורט, ייבוש עדין לאריגים עדינים ותוכנית מהירה בת 40 דקות בלבד. זהו מייבש כביסה ללא משאבת חום, הפועל באמצעות קונדנסור. מבנה דפנות ייחודי AntiVibration מבטיח יציבות מקסימלית ורעש מינימלי בזמן פעולת המכונה. למשך עד 120 דקות בסוף כל תוכנית, יש לכם אפשרות לבחור שלב נגד קמטים שבו המכונה מטלטלת את העומס כדי למנוע קמטים עודפים, מה שעשוי לחסוך לכם זמן ואנרגיה מול קרש הגיהוץ.