עמוד תאורה לגינה: סקירת 5 עמודי תאורה מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

הדגמים המומלצים ביותר בקטגוריית עמודי התאורה לגינה שיאירו לכם את החצר או הכניסה לבית בצורה מרשימה, חסכונית ומאירת עיניים

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

36 ביקורות

בתחום

ריהוט גן

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על עמודי תאורה לגינה

אם יש לכם גינה אתם ודאי יודעים שאין כמו לראות אותה מאורת ויפה. בחנויות השונות יש מגוון דגמי עמודי תאורה לגינה בעוצמות, עיצוב ועלות הפעלה שונות. כדי לעשות לכם סדר לפניכם סקירת עמודי תאורה לגינה המומלצים ביותר עבורכם.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

לוגו של הסקירה

המראה הטבעי: עמוד תאורה סולארית אש ולהבה

למי שאוהבים את הגינה שלהם מוארת וירוקה לאורך כל שעות היממה, עמודי התאורה האלו הם מוקפדים וחסכוניים שיספקו לכם תאורת לד במראה חמים וטבעי.

עמוד תאורה סולארית אש ולהבה

4.5 15

תאורה חמימה שתרגיש לכם כמו על אי טרופי

יתרונות

עיצוב ייחודי, אור חמים וטבעי, נורות לד, חסכוני באנרגיה

חסרונות

לא מתאים למי שמחפש עמוד גבוה

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI
2 עמודים
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

אם יש לכם גינה מטופחת וטובלת בירוק שאתם מטפלים בה בקנאות וחשוב לכם שיהיה לה מראה טבעי, אפשר לומר אפילו קצת פראי, אין שום סיבה שתתפשרו על זה גם בשעות הערב והלילה כשהחשכה יורדת. הרי מה יותר כיף מלשבת בערב נעים בנוף של גינה טבעית ומוארת.

 

עמודי התאורה לגינה מדגם אש ולהבה נועדו בדיוק בשביל זה. עמודים סולידיים בעיצוב מוקפד שמספקים תאורת לד חסכונית אבל במראה חמים ביותר.

 

עוד פרט שהופך אותם לעמודי תאורה חסכוניים לגינה היא העובדה שהם סולאריים. בגינה יש שמש לאורך רוב שעות היום וכאן מנצלים אותם להפקת אנרגיה במקום להשתמש בעמודי תאורה שצורכים חשמל וכך חוסכים גם בעלויות.

לוגו של הסקירה

המראה היוקרתי: דוקרני צינורות סולאריים צבעונים לגינה

בין אם יש לכם גינה פרטית, גן אירועים או כל חצר אחרת, העמודים הצבעוניים האלו יעניקו לה מראה מואר, צבעוני, מרשים ויוקרתי, עם מוצר טכנולוגי ומעודכן שעושה שימוש חכם באור השמש וחוסך בעלויות.

דוקרני צינורות סולאריים צבעונים לגינה

4.5 15

לאנשים שמחפשים מראה צבעוני ויוקרתי

יתרונות

צבעוני, מרשים, הפעלה חסכונית, קל לניוד

חסרונות

מחייב אור שמש ישיר להטענה

6 יחידות
קנה עכשיו ב- Walla Shops
6 יחידות
קנה עכשיו ב- Solar Market

אין ספק שהמקום שהכי שווה לנצל בו את האנרגיה הסולארית המופקת מקרני השמש הוא הגינה או החצר. בשנים האחרונות רבים מעדיפים לרכוש דוקרנים סולאריים במקום עמודי התאורה המסורתיים, בגלל שהם חוסכים את הצורך בהתקנות מסובכות ויציקות בטון.

 

אפשר להזיז אותם ממקום למקום כשרוצים לעשות שינוי בגינה וההפעלה שלהם חסכונית ומשתלמת. כזה בדיוק הוא סט הדוקרנים הזה, שמגיע במגוון צבעים.

 

לא משנה אם אתם רוכשים אותו לחצר פרטית, גן או עסק כלשהו, תקבלו מהם מראה צבעוני, מרשים ויש שיאמרו יוקרתי יותר משל התאורה המסורתית בגווני הלבן.

לוגו של הסקירה

חכם וחסכוני: חיישן תאורה סולרית לגינה FUJICOM

לא רק שההפעלה שלו חסכונית בזכות אנרגיה סולארית, עוצמת התאורה מתחזקת רק כאשר היא מזהה תנועה מתקרבת. אם אתם מחפשים להאיר שביל בגינה או חצר, זה הדגם המומלץ עבורכם.

חיישן תאורה סולרית לגינה FUJICOM

4.5 15

פתרון חסכוני וחכם לתאורת שביל בגינה

יתרונות

תאורת לד, קל לניוד, מוגן מגשם, הפעלה חסכונית, חיישן זיהוי חכם

חסרונות

מוצר יותר פרקטי ופחות לנוי

8 מנורות
קנה עכשיו ב- KSP
FJ-SOL5
קנה עכשיו ב- KSP

את עמודי התאורה בגינה נהוג למקם לאורך השביל. עמודי התאורה הסולאריים בדגם זה מבית פוג'יקום הם פתרון אידיאלי למי שמחפש להאיר שביל בצורה חכמה ובהפעלה חסכונית.

 

לא רק שהעמודים הללו פועלים על אנרגיה סולארית מקרני השמש שעוטפות את הגינה. ברגע שאין תנועה על השביל עוצמתה נחלשת, מה שמאריך את חיי עמוד התאורה וחוסך עוד יותר בעלויות, כי הרי אין צורך להאיר את השביל בעוצמה חזקה כשאף אחד לא עובר בו.

 

העמודים החכמים הללו מספקים תאורת לד לבנה ומזהים את התנועה באמצעות חיישן. מעבר לזה הם מגיעים בצורת דוקרן שקל להזיז ממקומו ברחבי הגינה שלכם ובנוסף, מוגנים מפני גשם, מה שמאריך עוד יותר את חיי המוצר.

לוגו של הסקירה

לבן ויפה: גוף תאורה כדור גינה ציפורן

עמוד תאורה לגינה קלאסי, מרשים ועדין מאוד, למי שבוחר לשים את הדגש על העיצוב והמראה הכללי של הגינה וחצר הבית בבחירת עמודי תאורה לגינה לרכישה.

גוף תאורה כדור גינה ציפורן

4.5 15

לאנשים שאוהבים את המראה הקלאסי

יתרונות

מעוצב, מרשים, גבוה, בולט, אסתטי

חסרונות

לא חסכוני

קנה עכשיו ב- interio
קנה עכשיו ב- שקע ותקע

בשנים האחרונות עמודי התאורה לגינה עברו שינוי והתחום התרחב גם לדוקרנים סולאריים, את זה כבר אמרנו. אבל אם אתם כאלה ששומרים אמונים לעמודי התאורה הלקאסיים לגינה, הדגם הזה מומלץ עבורכם.

 

הם מציעים את המראה הנקי ומלא הנוכחות של עמוד שהוא לא גבוה ולא נמוך מדי, עם כיסוי לבן פנינה מרשים ובעוצמה של 60 וואט שעבור הגודל הזה זו בהחלט עוצמה גבוהה.

 

מה שאהבנו בדגם הזה הוא שמי שרואה את הגינה כהמשך ישיר של הבית מבחינת עיצוב ימצא בו פתרון קלאסי, מרשים, נקי ויפה שעושה אור בעיניים.

לוגו של הסקירה

מפואר ודומיננטי: גוף תאורה אתונה עמוד שלישייה

עמוד תאורה לגינה שהוא רהיט לכל דבר, גבוה, בולט ומרשים בעיצוב שיספק לגינה שלכם מראה בהשארת תאורת שדרה יפה וייחודית.

גוף תאורה אתונה עמוד שלישייה

4.5 15

לצאת לגינה ולהרגיש כמו בשדרה

יתרונות

גבוה, מעוצב, מרשים, עוצמתי, מפואר

חסרונות

בעייתי בגינה מוגבלת בגובה

קנה עכשיו ב- שקע ותקע
קנה עכשיו ב- interio

אם אתם רוצים לצאת לגינה ולהרגיש קצת כאילו יצאתם לנשום אוויר בטיול בשדרה זה הדגם המומלץ עבורכם. רק תוודאו שהתנאים אצלכם בגינה מתאימים לעמוד התאורה המעוצב הזה בגובה של יותר מ-2 מטרים.

 

הוא מציע תאורה עוצמתית עם 3 בתי מנורה לנורות בעוצמה של 60 וואט. השילוב בין העוצמה לגובה עמוד התאורה לגינה הזה יבטיח לכם תאורה חזקה ועוצמתית. אין ספק שזה עמוד תאורה לגינה בולט ומרשים מאוד, אפילו מפואר.

 

הוא ממש סוג של רהיט שאי שאפר להתעלם ממנו אבל מי אמר שצריך? אם הגינה שלכם היא מה שנקרא "בגבוה" ואתם מחפשים להאיר אותה בפריט אופנתי ומסוגנן שעושה לא רק אור אלא גם רושם, זה הדגם עבורכם.