מכונת כביסה mielle: סקירת 4 מכונות כביסה mielle מומלצות | Finder – קונים חכם

חברת Míele  הגרמנית ידועה באיכות הבלתי מתפשרת  במוצרי החשמל שלה, והיא מוכיחה זאת גם במכונות הכביסה שלה. עם טכנולוגיות המתקדמות ביותר אתם לא תצטערו אם תרכשו את אחת ממכונות הכביסה שלה.

icon pos_1

ניתחנו

19 סקירות

ו-

411 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות כביסה מילה מומלצות

מכונות הכביסה של מילה הן לא פחות ממעולות ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את הדגם המושלם עבורכם! מילה ידועות בדגמים העמידים והאמינים שלהם, אבל מהו הדגם הטוב ביותר לבית שלכם? כדי לעשות קצת סדר אספנו לפניכם את הדגמים המובילים בשוק בשנת 2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

המוטו של חברת Miele הוא "תמיד טוב יותר" (Immer Besser) והיא אכן עומדת בכך. היא שנים נחשבת לחברה המובילה ביותר במוצרי חשמל ביתיים ותעשייתיים כאחד. אם אתם מחפשים להחליף את מכונת הכביסה שלכם, ומחפשים את הטוב ביותר, מילה היא בהחלט התשובה. מכונת כביסה צריכה להתאים לצרכים האישיים שלכם וכשאתם בוחרים אחת, תצטרכו לבחור באחת שתהיה נוחה לשימוש, יעילה לסוג הכביסה שלכם, תעזור לכם לחסוך בחשמל ומים ותשאיר לכם את הבגדים נקיים וריחניים. מכונות הכביסה של מילה יעשו את כל אלו ועוד. קחו בחשבון שתצטרכו להיפרד מסכום לא מבוטל של כסף. אז אם יש לכם את התקציב למכונות הכביסה היוקרתיות של מילה, תעקבו אחרי הרשימה שהכנו לכם ותוכלו לבחור את מכונת החלומות שלכם.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח קידמי 9 ק"ג: MIELE WWR/WCR860WPS

אם המכונה הזאת עומדת בתקציב שלכם, אתם לא תצטערו! תוצאות הכביסה שלה בכל הטמפרטורות יוצאות מן הכלל ותוכלו לשלוט בהכל מהאפליקציה.

MIELE WCR860WPS

4.5 15

מתאים למי שמייצר כביסה בכמות גדולה ויש לו תקציב בלתי מוגבל

יתרונות

עובדת מעולה בכל הטמפרטורות, שקטה, הפעלה מרחוק באמצעות אפליקציה

חסרונות

יקרה מאוד

קנה עכשיו ב- aristos
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אם אתם מחפשים מכונת כביסה עם קיבולת גדולה במיוחד – 9 ק"ג – ויש לכם את התקציב למכונת הכביסה הזו של מילה, אתם בידיים טובות! ה- WWR/WCR860WPS מצויידת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

 

מגירת TWIN DOS המכילה זוג מחסניות של נוזל ניקוי ומרכך כביסה, עם מדידה אוטומטית שלהם שמספיקים להפעלה רציפה של עד שלושה חודשים ( תלוי במספר ההפעלות), מערכת אוטומטית נגד הצפות. CapDosing קפסולות מיוחדות לניקוי עדין וייסודי השומרות על איכות הבד ומונעות פגיעה בבדים עדינים. על צג המכונה תוכלו לראות את מדד צריכת המים והחשמל, המתבסס על שימושים קודמים, בעזרת תצוגת ה- EcoFeedback. בנוסף ה- WWR/WCR860WPS מגיעה עם מערכת לבקרת מים וקצף ומערכת לבקרת עומס אוטומטית.

 

תוכלו לבחור את התכנית המדוייקת ביותר עבור הכביסה שלכם מתוך 26 תכניות כביסה שונות. בכל הטוב הזה תוכלו לשלוט באמצעות אפליקציית Miele@mobile ובנוסף תוכלו לקבל התראות ממכונת הכביסה לגבי מצב התכנית ועוד ישירות למכשיר הסלולר שלכם.

לוגו של הסקירה

2 ב-1: מכונת כביסה 6 ק"ג ומייבש 3 ק"ג : Miele WTH120 WPM

חדר הכביסה שלכם קטן ואין מקום לשני מכשירי חשמל? אין בעיה! ה- Miele WTH120 WPM הוא בדיוק הפתרון לכך. מכונה ומייבש כביסה במכשיר אחד.

Miele WTH120 WPM

4.5 15

מתאימה למי שיש לו בעיות מקום ועדיין רוצה מייבש ומכונת כביסה

יתרונות

שקטה במיוחד, מכונה ומייבש במכשיר אחד

חסרונות

יקרה מאוד, קיבולת קטנה יחסית

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- aristos

אמנם לא תוכלו לשלוט  במכונה הזאת ממכשיר הסלולר שלכם, אבל, תוכלו לכבס ולייבש את הכביסה במכונה אחת. אם מכונה עם קיבולת של 6 ק"ג תספיק לכם, אתם לא תצטערו אם תבחרו ב- WTH120 WPM של Miele, רק תצטרכו להיפרד מכמה עשרות אלפי שקלים.

 

קחו בחשבון, למייבש הכביסה קיבולת של 3 ק"ג. היתרון, תוכלו לכבס ולייבש את הכביסה תוך שלוש שעות! עם טכנולוגיית POWER WASH ייחודית לשיפור הכביסה ותוף כוורת הדבש Miele Honeycomb הכביסה שלכם תצא רכה, נעימה וריחנית.

 

ל- WTH120 WPM מנוע ProfiEco Motor חסכוני ועוצמתי שמאפשר עבודה שקטה ועמוקה לניקוי כתמים. בנוסף המכונה מגיע עם שתי מחסניות המכילות נוזל ניקוי ומרכך כביסה בכמות לשימוש עד שלושה חודשים (תלוי בכמות השימוש). בכל תכנית תוכלו לבחור אפשרות לשימוש באדים בסיום התכנית כדי לקצר את זמני גיהוץ הבגדים בחצי. וכמובן, תוכלו לתכנת ת המכונה להפעלה עתידית, עד 24 שעות קדימה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח עליון 6 ק"ג: Miele W667

ה- Miele W667 של מילה תתאים לכם כמו כפפה ליד, אם חסר לכם מקום בחדר הכביסה. ותודות לרמת רעש נמוכה במיוחד, אתם אפילו לא תרגישו אותה.

Miele W667

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מכונת כביסה צרה או מעדיף מכונה עם פתח עליון

יתרונות

שקטה במיוחד, נכנסת במקומות צרים בזכות גודלה

חסרונות

קיבולת קטנה, לא מתאימה למכונה ומייבש בשתי קומות, יקרה ביחס למכונות דומות בשוק

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

אם יש לכם מקום מוגבל למכונה, ואתם מחפשים מכונה צרה יותר, המכונה הזאת יכולה בהחלט להיות התשובה לבעיית המקום. אמנם היא עם קיבולת קטנה יחסית (6 ק"ג), אבל אתם תקבלו מכונת כביסה איכותית במיוחד כמו שרק מילה יודעים לעשות.

 

המכונה הזאת מגיעה עם תוף כוורת הדבש הייחודי של מילה שאפשר שמירה על הבדים, גם העדינים במיוחד. תוכלו לבחור את התוכנית המתאימה ביותר מתוך מגוון התוכניות המוצעות במכונה: כותנה, כביסה עדינה, חולצות מכופתרות, מכונה מהירה של 20 דקות, צמר, ג'ינס ועוד. ל – Miele W667 בקרת הורים ואפשרות לנעילת המכונה לבטיחות מירבית מפני הילדים. אז אם קצרים במקום ומחפשים את מכונת הכביסה האיכותית ביותר שתתאים לכם בגודל, ה- Miele W667 יכולה בהחלט להיות הפתרון לבעיית המקום שלכם.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: מכונת כביסה פתח קידמי 7 ק"ג: Miele WDB036

לא רוצים לקרוע את הכיס אבל עדיין רוצים מכונת כביסה של מילה? ה – WDB036 יכולה להיות התשובה לכל השאלות שלכם.

Miele WDB036

4.5 15

מתאימה למי שרוצה את איכות המכונות של מילה בתקציב נמוך יחסית

יתרונות

מחיר זול ביחס למכונות הכביסה של מילה

חסרונות

במקרה של תקלות, חלקי חילוף ותיקונים יקרים

קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- sale price
קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות והאיכות של מכונות הכביסה של Miele, אבל לא רוצים לקרוע את הכיס (יותר מידי), תוכלו לרכוש את ה-WDB036, במחיר נמוך יחסית למכונות הכביסה של החברה. הקיבולת של המכונה הזאת נמצאת במקום טוב באמצע – עם 7 ק"ג היא תתאים למשפחות קטנות.

 

ה-WDB036 מגיעה עם ה-CapDosing קפסולות מיוחדות לניקוי עדין וייסודי השומרות על איכות הבד ומונעות פגיעה בבדים עדינים ומהירות סחיטה של עד 1400 סל"ד עם אפשרות עצירת שטיפה וביטול סחיטה. מנוע ה-ProfiEco Motor  עוצמתי וחזק במיוחד ומאפשר למכונה עבודה שקטה ומבטיח לכם שקט בבית, גם כשהמכונה בפעולה.

 

למכונה הזאת טכנולוגיית Automatic Load control שקילה אוטומטית של הכביסה שמבטיחה ביצועים מעולים המותאמים לכל עומס כביסה. כבר אמרנו? כל היתרונות של מילה, במכונת כביסה זולה (יחסית). אתם לא תצטערו.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה אינטגרלית: ‏פתח קידמי 5.5 ק"ג Miele WT2789IWPM

ה- WT2789IWPM היא לא רק מכונה ומייבש באחד, היא גם אינטגרלית ותהפוך לחלק בלתי נפרד (או נראה) מחדר הכביסה המעוצב שלכם, בתנאי שיש לכם תקציב בשבילה.

Miele WT2789IWPM

4.5 15

מתאים לחדרי כביסה מעוצבים ולמי שיש לו תקציב בלתי מוגבל

יתרונות

אינטגרלית ומעוצבת, טכנולוגיות מתקדמות במיוחד, איכותית ביותר

חסרונות

קיבולת קטנה, יקרה מאוד

קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- buy buy
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

ה- WT2789IWPM היא מכונת כביסה אינטגרלית בשילוב של מייבש כביסה. אמנם מכונת הכביסה עם קיבולת קטנה של 5.5 ק"ג והמייבש עם קיבולת של 3 ק"ג אך אתם עדיין תקבלו את כל הטכנולוגיות החדשות ביותר של מילה.

 

למרות הקיבולת הקטנה, המכונה עם 1600 סל"ד ותוף בטכנולוגיית כוורת הדבש Miele Honeycomb שיעזור לכם להוציא כביסה נקייה וריחנית וישמור על הכביסה העדינה ביותר שלכם. הצג הדיגיטלי יציג לכם את התוכנית שתבחרו מבין המגוון הקיים, את זמן הפעולה הצפוי מהירות הסחיטה והטמפרטורה, ואת הזמן הנותר לסיום התכנית.

 

ה-WT2789IWPM מגיעה עם מנגנון לשקילה אוטומטית, אופציה להפעלה עתידית עד 24 ששעות קדימה ניקוי אוטומטי של מגירת חומרי הניקוי ואפשרות לציון סוג הכתמים הקיימים בבגד לפני ההפעלה כך שתוכלו לבחור את התכנית המדוייקת לניקוי מושלם של הבגדים שלכם.