מכונת תספורת: מכונות תספורת מומלצות ב-2024 עם מדריך רכישה לבחירה מושלמת

אם אתם בקטע של תספורת בבית ופחות יוצאים אל מספרות, ריכזנו עבורכם בסקירה מכונות תספורת מומלצות – הטובות ביותר לשנת 2024

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

460 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות תספורת מומלצות 2024

גברים רבים בוחרים להסתפר בבית עם מכונת תספורת במקום לבקר במספרה באופן קבוע. למה? זה הרבה יותר נוח וגם יותר זול להסתפר בבית; כל מה שאתם צריכים היא יד יציבה ומכונת תספורת איכותית והביקורים אצל הספר יהפכו להיסטוריה.

 

אולם, מכונת התספורת היא גורם חשוב במשוואה; יש להצטייד במכונה נוחה וטובה כדי להשיג את התספורת המושלמת. אם תוותרו על האיכות או תבחרו במכונת תספורת לפי המחיר הזול ביותר, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מכונה כהה ולא נוחה, מחכים בבית שהשיער יצמח בחזרה. אם החלטתם להמשיך בשביל המשתלם של התספורת הביתית, אלו הן המכונות ששווה לבחון מקרוב:

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטובה ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

5 15

525 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

דגם S9031
X

השוואת מחירים למוצר:

4 15

299 ₪

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

מכונת התספורת הטובה ביותר: Wahl Professional 5-Star Magic Clip

ה- Wahl Professional 5-Star Magic Clip היא מכונה מעניינת במיוחד. מסוגלת לעבוד עם או בלי כבל, אפשר להגיד שהיא האפשרות הטובה ביותר עבור מקצוענים, אולם, זה לא אומר שמי שחדש בכל עולם התספורות לא יצליח להשתמש בה. המסגרת נראית מקצועית ואופנתית, עם שילוב של כיסוי לבן וחום כהה, אשר הופכים את המכונה ליפה ומתוחכמת.

Wahl Professional 5-Star Magic Clip

5 15

קלה לשימוש, מדויקת ובעלת מראה מתוחכם

יתרונות

להבים איכותיים, ניתן להשתמש עם ובלי כבל, מראה אופנתי ומקצועי, מבחר של גבהים, מדויקת, חיי בטרייה ארוכים, מגיעה עם כל הכלים הנחוצים כגון מסרקים, שמן ומברשת ניקוי.

חסרונות

מעט יקרה בארץ, דורשת תחזוקה.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Ivory
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

הלהבים יציבים וקלים להתאמה עם האגודל, כך שהתספורת המושלמת קלה להשגה יותר מתמיד. המכונה מגיעה עם כל האביזרים הנדרשים, כגון ראשי מסרק, שמן, מברשת לניקוי ומדריך למשתמש.

לוגו של הסקירה

האלחוטית הטובה ביותר (דיגיטלית): Philips Series 9000

סדרת ה- Philips Series 9000 (לא להתבלבל עם סדרת מכונות הגילוח), היא פשוט מצוינת עם יותר מ-400 אורכים שונים. אם נודה באמת, זה המון ורוב האנשים לא משתמשים בכל כך הרבה אורכים, אבל הצורה שבה היא עוברת מ-42 ס"מ עד ל-0.1 מ"מ בעזרת מסך מגע קטן מובנה, היא נהדרת.

Philips Series 9000

4.5 15

אלחוטית ודיגיטלית, מושלמת לגבר המתקדם

יתרונות

מגוון גדול של אורכים, מדויקת, חיי בטרייה ארוכים, אלחוטית, חסינה במים, קלה לתחזוק, נראית מצוין.

חסרונות

פחות עוצמתית מה-Wahl.

דגם S9111
קנה עכשיו ב- Ivory
דגם SP9820/87 כולל נרתיק
קנה עכשיו ב- Amazon
דגם S9031
קנה עכשיו ב- המאיר

בעוד שסדרת ה-9000 פועלת ע"י סוללת ליתיום, אין זה אומר שהיא לא עוצמתית. אולם, למרות שהיא מאיצה כאשר היא פוגשת קצוות שיער ארוכים, היא אינה פועלת ללא מאמץ כמו ה-Wahl – אבל היא גם אלחוטית, חסינה במים וקלה יותר לתחזוק מה-Wahl. חיי הבטרייה טובים ומחזיקים שעתיים על כל טעינה, וטעינה מלאה לוקחת שעה אחת בלבד.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לראש מגולח: Remington QuickCut

אם אתם מחפשים את המכונה הטובה ביותר לגילוח הראש, ה- Remington QuickCut היא בדיוק בשבילכם. בעוד היא אידיאלית עבור גברים קירחים שרוצים לשמור על שיערם מגולח, יש לה אפשרויות אורך עד ל-15 מ"מ, למרות שלא היינו מנסים לעשות איתה תספורת מורכבת מדי.

Remington QuickCut

4 15

עבור תחזוק קבוע של תספורת קצרה

יתרונות

אידיאלי לקירחים, מחיר נוח, עיצוב שונה ונוח.

חסרונות

לא כל כך שימושי למי שאינו קירח או עבור אנשים שמחפשים גילוח קרוב, טעינה איטית.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price

מכונה זו הייתה אחת הראשונות לנסות צורה אחרת מהמכונה הסטנדרטית. היא יותר כמו מסרק גדול וחשמלי. הקווים החלקים של ה- QuickCutמביאים לתספורת חלקה ומאוזנת, גם מסביב לקווי המתאר של הראש.

 

מכונת התספורת הזו היא קלה, מה שאומר שאתם יכולים פשוט להחליק אותה בקלות לאורך 40 דקות רצופות לפני שהבטרייה תצטרך טעינה. נכון, זמן הטעינה הוא 4 שעות – אבל כל כמה זמן אתם צריכים לספר את עצמכם?

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לעיצוב שיער רציני: Oster 97 Heavy Duty

אין לכם כוח להתעסק ברעמת השיער המקורזל? מכונה עוצמתית ומדויקת זו היא בדיוק מה שחיפשתם.

Oster 97 Heavy Duty

4.5 15

עוצמתית ומדויקת, מושלמת למי שמחפש ביצועים מקצועיים

יתרונות

עוצמה אולטימטיבית, מבנה איכותי, שקטה, נוחה לשימוש.

חסרונות

אתם תצטרכו לרכוש בנפרד להבים ו/או ראשים.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- המאיר

ה-Oster 97 תחתוך כל שיער בקלות מפתיעה ועבור שיער לח או רטוב מדובר באפשרות הטובה ביותר, אך כפי שאפשר לראות – לא הזולה ביותר. עובדה מרשימה אף יותר היא; המכונה לא רק תחליק ללא קושי בכל בלגן שתזרקו לעברה, אלא תעשה זאת בשקט מופתי, עם הרבה פחות פעימות חשמליות מבשרות רע מאשר ה-Wahl.

 

העיצוב ממש מגניב, מישן, בלי עיצוב עתידני ואופנתי. זאת אומרת שאתם מקבלים גוף עגלגל ויציב, עם גימורים מפוספסים לאחיזה. יש שכבת הגנה גדולה לכבל, מה שמוסיף לעמידות המכונה. היות ומדובר במכונה של מקצוענים, היא גם מציעה החלקה קלה ומהירה של הלהב וניקוי נוח, למרות שכמו במכונת ה-Wahl, אתם תצטרכו לשמן ולתחזק אותה היטב.

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: Wahl Cordless Super Taper LITHIUM

היינו מעט סקפטיים בהתחלה, אבל המכונה מרגישה ממש כמו הגרסה עם הכבל וללא ספק מכונת התספורת האלחוטית הטובה ביותר שתוכלו לקנות.

Wahl Cordless Super Taper LITHIUM

4.5 15

יוקרתית ומדויקת, מזכירה את הגרסה עם הכבל

יתרונות

המכונה האלחוטית הטובה ביותר שתוכלו לקנות, אלגנטית, חותכת מדויק, נראית נהדר, אלחוטית.

חסרונות

לא עוצמתית כמו הגרסה הלא אלחוטית. יקרה.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- מרכז החשמל

היא כן דורשת את אותו שימוש זהיר ותחזוקה כמו אחותה הגדולה, בעוד היא פחות עוצמתית ויותר יקרה. העובדה שהיא עובדת על בטריות גם אומרת שהיא מסוגלת לפעול פחות זמן.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לשימוש במקלחת :Philips Norelco QC5580 / 40

להשתמש במכונת התספורת במקלחת יכול להפוך את כל עניין התספורת להרבה יותר פשוט והרבה פחות מלכלך. לא כל המכונות מאפשרות לכם להשתמש בהם תוך כדי מקלחת או עם מים זורמים בעוצמה רבה, אבל המכונה הזו כן! עם עמידות של 100 אחוז למים ומגוון פונקציות ייחודית אחרות תוכלו להשתמש בה גם במקלחת מבלי לחשוש. 

Philips Norelco QC5580 / 40

4.5 15

המכונה האולטימטיבית לשימוש במקלחת

יתרונות

עמיד למים, אפשר להשתמש בזמן הטענה, מחוון סוללה ברור וטעינה מהירה, ראש מסתובב, טבעת זום המסייעת לבחור פונקציית אורך, מגוון אורכי חיתוך, ניקוי קל, מגיעה עם נרתיק ומברשת ניקוי, ידית ארגונומית מונעת החלקה.

חסרונות

קצת רועש.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

מעבר לעמידות הטובה של המכשיר, הוא מגיע עם ידית ארגונומית בעלת  ציפוי גומי קשיח שתשמור שהמכונה לא תחליק לכם בזמן הגילוח ותוביל לתוצאות לא רצויות. בנוסף, גם ניקוי המכונה נעשה תחת זרם מים כך שתוכלו לשטוף את המכונה במהירות וביעילות ברגע שתסיימו את השימוש בה, מה שיחסוך לכם זמן רב והתעסקות עם ניקיון המכונה. המכונה מגיעה עם סוללת ליתום-יון חזקה ותוך שעה קלה של טעינה תוכלו ליהנות מסוללה מלאה. ישנו מחוון סוללה על גבי המכונה שיראה לכם מתי הגיע הזמן להטעין אותה ולוודא שלא יהיו בעיות בדיוק כשאתם בעיצומה של התספורת.

 

תכונה נהדרת נוספת של מכונת התספורת הזו היא הראש המתכוונן שלה. ראש הגילוח של המכונה יכול להסתובב עד 180 מעלות ובכך לוודא שאתם עוברים על כל חלק וחלק בראש. התכונה הזו תסייע לכם במיוחד אם אתם הולכים על תספורת קצוצה במיוחד והיא תוודא כי כל השיער נמצא באותו אורך בדיוק. בתוך המכונה מותקנת טבעת זום המסייעת לבחור את הגדרת האורך בקלות. על מנת להגדיר את האורך, עליכם לסובב את הטבעת כדי שתתאים לאורך הרצוי. הגדרות האורך נמצאות גם בצד המסרקים כך שתוכלו לוודא שזה אכן האורך אותו אתם רוצים.

 

מכונת התספורת הזו מספקת תווך רחב במיוחד של אורכי תספורת, הנעים בין 15 מ"מ למילימטר אחד. המסרק הסטנדרטי של מכונת הגילוח ייתן לכם טווח חיתוך של בין 15 מ"מ ל3 מ"מ. במידה ותרצו תספורת קצוצה במיוחד תוכלו להשתמש בראש תספורת נוסף המגיע עם המכונה המציע תוכנת אורך שיער של בין 3 מ"מ ל0.5 מ"מ, אורך המתאים במיוחד לחיילים. 

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לחיילים :Panasonic ER1511

כל חייל יודע שמשמעת צבאית זה משהו שלא כדאי להתעסק אתו, במיוחד שזה מגיע לדיגום ולנראות של החיילים. בצבא יש הקפדה גדולה מאוד על הנראות של החיילים ועל שיער ראשם בפרט, ולכן הם צריכים מכונה קלה, חזקה ואיכותית שתוכל לנסוע איתם לכל בסיס ולסייע להם להיראות כמו שצריך. המכונה הזו של חברת Panasonic תספק את כל מה שהחייל שלכם צריך ויותר.

Panasonic ER1511

4.5 15

מכונה מעולה לכל חייל בכל מקום

יתרונות

מגוון אורכי חיתוך, אופציה לחיתוך דק במיוחד, צורת וזווית להב ייחודית, מגיע עם מגוון מסרקים לגבהים משתנים, זמן עבודה ארוך יחסית, משקל קל.

חסרונות

הראש לא מתכוונן.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

מכונת הגילוח הזו מגיעה עם להבים חזקים במיוחד הנמצאים בזווית של 45 מעלות. הזווית הייחודית מאפשרת למכונה לתפוס את שיער הראש בצורה הטובה ביותר ולוודא כי כל שערה ושערה נקצצת לאורך שאתם רוצים. המכונה יכולה לספק לכם גובה חיתוך הנע בין שני מ" מ ל- 0.8 מ"מ. יחד עם המכונה תקבלו שני מסרקים להגבהה שיאפשרו לכם להגיע לאורכי שיער מעט יותר ארוכים- מסרק אחד ייתן לכם קיצוץ באורך של בין שלושה לארבעה מ"מ, ואילו המסרק השני ייתן לכם קיצוץ באורך שבין שישה לתשעה מ"מ. יכולת החיתוך של המכונה גבוהה במיוחד והיא בעלת יכולת חיתוך של 45,000 פר שנייה!

 

מכונת התספורת הזו קלה במיוחד ולא שוקלת הרבה, מה שהופך אותה לאידיאלית לנסיעות ולשהיות ארוכות במיוחד מחוץ לבית. זמן הטעינה של המכונה גם מספק לה יתרון לחיילים ולשאר האנשים העמוסים. תוך שעה של הטענה תוכלו לטעון את המכונה במלאה וליהנות מ-70 דקות של שימוש במכונה, מה שיספיק לכם לתספורות רבות. על המכונה יש מחוון בטרייה שיראה לכם מתי הגיע הזמן להטעין שוב את המכונה וכך תוכלו לוודא שנשאר לכם מספיק כוח בסוללה לכל התספורת ותוכלו למנוע מצבים לא נעימים. המכונה היא חשמלית כך שחיבור פשוט לכל שקע חשמל יטען לכם אותה ויוודא שהיא תהיה מוכנה לפעם הבאה שתזדקקו לה.

סיכום

7 דברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים מכונת תספורת

  1. החליטו מה הסגנון שאתם רוצים. אפשר לעשות עם מכונות תספורת תספורות מדהימות ומגוונות, לכן לפני שאתם בכלל חושבים על להדליק את המכונה, קחו בחשבון את התוצאה הסופית בה אתם מעוניינים.
  2. רכשו מראה, קטנה או גדולה, ואם אתם יכולים הציבו שלוש מראות אחת ליד השנייה בזווית קלה, כך שתוכלו לראות את הראש שלכם מכל כיוון אפשרי. זה חשוב במיוחד אם אתם מספרים לגמרי לבדכם, מפני שאתם צריכים לראות את אחורי הראש שלכם.
  3. השתמשו בחדר האמבטיה שלכם כמספרה. וודאו כי החדר מואר היטב ונוח לכם מול המראה שהצבתם. הורידו את החולצה (או אפילו את כל הבגדים, כדי שתוכלו ישר להיכנס להתקלח אחרי סיום התספורת). זה יהפוך את תהליך הניקוי להרבה יותר פשוט ומהיר.
  4. שמרו על קצב איטי והתחילו מהחלק הארוך ביותר. המשיכו בהדרה אל החלקים הקצרים יותר של השיער, מלמעלה למטה, עד שתגיעו לאורך שאתם רוצים. אל תמהרו והביטו היטב על הראש שלכם תוך כדי עבודה, כדי שלא תפספסו אף נקודה.
  5. אם אתם לא מספרים את עצמכם, הישארו עומדים. אתם צריכים שיהיה לכם נוח, אבל גם שתוכלו להישען אל המראה כדי לראות אם אתם מרוצים מהעבודה. אל תנסו לעשות את זה בעוד אתם יושבים על כיסא.
  6. אם כל התהליך מלחיץ אתכם או אם אתם נתקעים תוך כדי התהליך, צלצלו לספר מקצועי שיעזור לכם או צפו בסרטוני הדרכה באינטרנט שיסבירו לכם מה בדיוק אתם צריכים לעשות.
  7. תהיו מוכנים לתחזוקה. רק מפני שסיפרתם את עצמכם, זה לא אומר שלא תצטרכו גם לתחזק את התספורת שיצרתם. תהיו מוכנים לעשות תיקונים כל כמה שבועות ולפעמים גם יותר, תלוי כמה מהר גודל השיער שלכם.

 

רכשו מכונת תספורת לשיער ולא מכונה לקיצוץ הזקן

הדבר השני, והיותר חשוב, הוא שאתם צריכים להשתמש בכלים הנכונים. זה אומר להשתמש במכונת תספורת אמיתית, כמו זו אצל הספר שלכם, ולא לחפש במגרה את קוצץ הזקן שלכם. לרוב, מכונת תספורת היא עוצמתית יותר ממכונה לזקן וטובה יותר לקיצוץ כל מיני סוגי שיער בקלות. חשוב להשקיע במכונת תספורת טובה, במיוחד אם אתם מתכננים להסתפר בבית לעיתים קרובות ומעוניינים להיות מרוצים מהתוצאה.

 

אבל מילת אזהרה: כלים מקצועיים דרושים תחזוקה ותשומת לב תדירים, בנוסף לזמן שלוקח ללמוד לתפעל אותם בצורה הטובה ביותר. הם גם מסוגלים לפצוע או לגרות את העור שלכם במידה שאינכם יודעים כיצד לנקות או להתאים אותם. אנחנו ממליצים להיות זהירים לפני שאתם לוקחים את העניינים לידיים, היות וספרים ומעצבי שיער לומדים את המקצוע כדי להעניק לכם את התספורת הנכונה לפנים ולצורת הראש שלכם. אבל אם אתם בעד כל הנושא של "עשה-זאת-בעצמך" או פשוט רוצים לשמור על השיער שלכם מעוצב עד לתספורת הבאה, הסתכלו בסקירה שלנו כדי לבחור את המכונה הטובה ביותר עבורכם.

 

טיפים לבחירת מכונת התספורת הטובה ביותר עבורכם

  • מחיר – כאשר קונים מכונת תספורת, אתם צריכים למצוא את המכשיר עם המאפיינים הטובים ביותר במחיר נוח. מכונה זולה מדי לא תציע תוצאות מדויקות או לא תחזיק מעמד הרבה זמן. לכן, אתם צריכים להתרכז יותר באיכות ופחות במחיר.

 

  • להב- שימו לב לחומר של הלהב ולעיצוב שלו. איכות הלהב תכריע את נוחות השימוש במכונת התספורת והוא גם יגן עליכם מפציעות ועוד כל מני תאונות לא רצויות.

 

  • עיצוב – השליטה במכונה תלויה בעיצוב שלה ובאחיזה שהיא מאפשרת. וודאו כי האחיזה רכה ונוחה עבורכם, ושהצורה שלה מאפשרת תנועה אופטימלית בזמן התספורת.

 

  • תחזוקה – בררו מה התחזוקה והניקוי שהדגם שאתם מעוניינים בו דורש. מותגים אמינים מספקים מברשת ניקוי, שמן זיכוך, מגן להב ואביזרים נוספים שיעזרו לכם עם תחזוקת המכונה. בצורה זו, אתם יכולים להשתמש במכונה באופן חלק ותדיר, ולא להילחם בה כאשר הגיע הזמן לניקיון.

שאלות ותשובות על מכונות תספורת מומלצות 2024

האם טוב לספר את השיער כאשר הוא נוטף מים?

לא. לא מומלץ להשתמש במכונת התספורת על שיער רטוב במיוחד. אחר שתייבשו את השיער הוא יתכווץ, ואז יכול לקרות מצב בו גזרתם יותר שיער משהתכוונתם. שיער מעט לח הוא האופציה הטובה ביותר.

האם אפשר וכדאי לספר את השיער של עצמי?

כן, אתם יכולים לספר את עצמכם בקלות, אבל חשוב שתגזרו את השיער נכון ובבטיחות. אם אתם מעוניינים לעשות תספורת מורכבת במיוחד, מומלץ שתיגשו למספרה שלכם, מפני שתספורות מסוימות דורשות ידע וניסיון. כל עוד מדובר בקיצוץ השיער או בדירוג פשוט, אתם יכולים להצליח לעשות את זה בבית, תספורת מורכבת יותר דורשת יד של מקצוען וגם כלים נכונים, שלא בהכרח יהיו לכם.

מה עושים אם רוצים לגזור קוקו?

זה לא רעיון טוב פשוט לגזור קוקו, היות והתוצאה תהיה תספורת לא שווה ומעוצבת גרוע. סיבי השיערה גם יכולים להינזק אם אתם לא גוזרים את השיער עם הכלים הנכונים. הדבר הנכון לעשות עם קוקו הוא לגזור אותו בבית וללכת לספר (או כבר לגזור אותו אצל הספר).

האם אפשר לעשות כל תספורת עם מכונת תספורת?

לא. יש תספורות פשוטות, כמו דירוג או קיצור השיער, שמכונת תספורת יכולה להיות מעולה עבורן, אבל תספורת מורכבות יותר, שדורשות ידע בעיצוב שיער וכלים מיוחדים, כך שאם אתם רוצים תספורת מעוצבת, כדאי ללכת לספר מקצועי.