ספת כושר מומלצת

ספות הכושר המומלצות ביותר של 2024, מספות פשוטות ושטוחות עד פלטפורמות ניתנות להתאמה אישית.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

239 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ספת כושר מומלצת

האם אתם צריכים את ספת הכושר הטובה ביותר לאימון ביתי? אתם בהחלט צריכים אחת אם אתם נוהגים לבצע אימוני הרמת משקולות בבית או מתכננים לבנות חדר כושר ביתי משלכם.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אם אתם רוצים להיכנס לכושר בבית ולהרים משקולות באופן יעיל ובטוח, ספת כושר (או ספסל אימון) היא בין הפריטים הראשונים שאתם צריכים לקנות.

 

חלק מספות הכושר זולות, בעוד אחרות די יקרות, אבל בדבר אחד אתם יכולים להיות בטוחים: אם אתם רוצים ללכת על בטוח, אנחנו ממליצים לכם לקנות אחת במהירות האפשרית, במיוחד אם אתם כבר מרימים משקולות בבית ללא ספת כושר.

 

לפניכם ספות הכושר המומלצות ביותר של השנה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: VO2 X608

אם אתם מחפשים ספסל אימון מוצלח עם המון פונקציות שימושיות ומחיר נוח, ה- VO2 X608 עשוי להיות בדיוק מה שחיפשתם. עם מגוון תכונות שימושיות, מדוברת באחת מספות הכושר הטובות ביותר שניתן להשיג היום בארץ.

VO2 X608

4.5 15

מתכווננת, נוחה ועם רצועות גומי לידיים

יתרונות

5 זוויות משענת, שלדת פלדה עמידה, מחיר נוח, שתי רצועות התנגדות, ניתן לאחסן בקלות.

חסרונות

לא ניתן לכוונן את המושב, עומס מירבי רק 100 ק"ג.

קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- energym

אם אתם לא בטוחים באיזו ספת כושר כדאי לבחור ולהוסיף לחדר הכושר הביתי שלכם, ה- VO2 X608 מציעה 5 זוויות שונות אליהן ניתן להתאים את המשענת, כך שתוכלו לבצע את כל התרגילים שאתם רוצים. משענת הספה יכולה להיות בשיפוע חיובי או שלילי, במקרה ותרצו גם לבצע כפיפות בטן. אפשרויות הכיוונון הנרחבות של הספה מאפשרות לה גם להתקפל בצורה נוחה מאוד לאחסון, כך שניתן לדחוף אותה בנוחות מתחת למיטה או מאחורי הדלת.

 

הספה עצמה עשויה מפלדה חזקה שתחזיק מעמד לאורך זמן ומריפודים נוחים, כך שתוכלי לבצע עליה את התרגילים בנוחות מקסימלית. ישנו התקן ריסון לרגליים מרופד היטב, אותו ניתן לכוונן ל-3 מצבים שונים. בבסיס הספה תוכלו למצוא שתי רצועות גומי חזקות אשר מעניקות התנגדות, במקרה ולא תשתמשו בספה להרמת משקולות.

 

החסרונות היחידים של הספה הזו הם חוסר היכולת לכוונן את המושב והעומס המירבי של המתאמן, אשר עומד על 100 ק"ג בלבד, כך שהוא אינו מתאים למתאמנים כבדים.

לוגו של הסקירה

למתאמנים כבדים: 1077 YORK FITNESS

אם אתם שוקלים קצת מעל המתאמן הממוצע, ייתכן שתרצו ללכת על אופציה קצת יותר עמידה שתוכל לשאת במשקל שלכם. York היא חברה מעולה וידועה במוצרים נהדרים והיא הביאה כאן הברקה, עם ספת כושר מעולה שמתאימה גם למתאמנים כבדים במיוחד, בעלי מסה גדולה.

1077 YORK FITNESS

4.5 15

עוד מוצר נהדר מבית YORK

יתרונות

מתאימה למתאמנים כבדים, מחיר נוח, 5 זוויות משענת, עיצוב מינימליסטי.

חסרונות

ללא מאפיינים מיוחדים.

קנה עכשיו ב- בש-גל ספורט
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט

הדגם הזה די בסיסי ומציע, כמו ה-VO2, 5 מצבי כוונון שונים למשענת, עם שיפוע חיובי (של עד 90 מעלות) וגם שיפוע שלילי לביצוע מגוון תרגילים. העיצוב כאן מאוד מינימליסטי, עם התקן ריסון רגליים פשוט וריפוד חלק, נוח ודוחה זיעה, עליו תוכלו לבצע תרגילים ולהרים משקולות.

 

אפשר להגיד שספת הכושר הזו יכולה לתת לכם את כל המאפיינים הבסיסיים שכל ספה אחרת יכולה לתת, במחיר מצוין ופלוס אחד נוסף – היכולת לשמש גם מתאמנים כבדים השוקלים עד 200 ק"ג. מדובר במשקל רציני, כאשר רוב ספות הכושר מוגבלות ל-150 ק"ג.

לוגו של הסקירה

המקצועית ביותר: Impulse IF2011

אם חיפשתם את ספת הכושר הטובה ביותר שכסף יכול לקנות, ל- Impulse IF2011יש הרבה מה להציע, במחיר מתאים כמובן.

Impulse IF2011

4.5 15

ספת כושר מצוינת למתאמנים מקצועיים

יתרונות

7 זוויות משענת, 3 זוויות מושב, מראה אלגנטי, נוחה מאוד, פשוטה לכוונון.

חסרונות

יקרה מאוד.

קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- energym

אז הספה הזו מעולה ללא שום ספק, אבל היא גם עולה לא מעט. לכן, אם אתם לא מתאמנים מקצועיים, זאת אומרת שאתם כבר בעסק לא מעט זמן ולא מתכוונים להפסיק בקרוב כי כושר זו לא אופנה חולפת עבורכם, אלא דרך חיים, ייתן שהדגם הזה יכול להתאים לכם. אנחנו לא ממליצים לרכוש את הדגם הזה ולהוציא סכומי עתק במידה שרק התחלתם להתאמן.

 

הספה הזו מעוצבת נהדרת לנוחיות מקסימלית ומלבד הריפודים הנהדרים שלה, יכולות הכוונון שלה מושלמות – עם 7 מצבי כוונון למשענת (-20, 0, 20, 35, 50, 65 ו-85 מעלות) ומושב שניתן לכוונון ב-3 מצבים שונים (0, 10 ו-20 מעלות). גם כאן הספה מציעה שיפועים שונים, כולל שיפוע שלילי עבור כפיפות בטן ותרגילים דומים והיא משנה תנוחה בקלות ובמהירות, תוך שמירה על מראה אלגנטי.

 

היא יכולה לשאת מתאמנים השוקלים עד 150 ק"ג והעומס המירבי שלה עומד על 317 ק"ג. הספה כולה מורכבת מחומרים עמידים וטובים והיא יכולה לשמש אתכם בבית או בסטודיו מקצועי.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר עם כן: Marcy MD859P

אז כאן לא מדובר רק בספת כושר – אלא במתקן שלם הכולל בין היתר ספת כושר. מדובר בפתרון נהדר למי שרוצה לאמן את כל קבוצות השרירים שלו באופן יעיל ובטוח, מבלי לעזוב את הבית. ניתן כמובן להשתמש בספה באופן נפרד גם ללא הכן, אבל למה שתרצו?

Marcy MD859P

4.5 15

ספת כושר מצוינת עם כן עמיד למשקולות

יתרונות

מגיע עם כן למשקולות, מתכוון, יש מאפיינים שימושיים נוספים, נוח.

חסרונות

יקר, תופס הרבה מקום.

קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- energym

יש לכם כאן כל מה שתצטרכו לאימון אפקטיבי ונוח, עם ריפודים נוחים לגב ולרגליים, אפשרויות כוונון מעולות למשענת של 5 מצבים שונים והתקן ריסון לרגליים. כל המתקן הנהדר הזה מגיע כמובן עם כן (שגם את גובהו ניתן לכוון) להחזקת משקולות, כדי שתוכלו לדחוק משקולות באופן בטוח ואפקטיבי, מבלי להרוס את הריצפה בבית ומבלי שתצטרכו בהכרח מישהו אתכם.

 

הדגם כולו תופס לא מעט מקום, אבל הוא מעוצב באופן אלגנטי ומושך במיוחד, ומציע שלל אפשריות שיתרמו רבות לאימון שלכם. אז אם יש לכם את המקום ויש לכם את התקציב – בהחלט כדאי לתת לדגם הזה הזדמנות.

סיכום

איך לבחור ספת כושר?

5 דברים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים ספת כושר.

 

  1. מחיר

באופן די מעניין, אנשים לא מהססים להוציא מאות שקלים על משקולות, אבל קומצים את ידיה כאשר זה מגיע לרכישה של ספת כושר. בהתחשב בכמה קריטי למצוא את ספת הכושר הנכונה, אשר מציעה את כמות התמיכה הנכונה בזמן האימון, זו תעלומה עבורנו למה שמישהו ירצה לשלם כמה שפחות על ציוד הכושר המדהים הזה.

 

למרות שאתם יכולים לקנות ספת כושר בפחות מ-500 ₪ – אנחנו ממליצים שתוציאו קצת יותר על ספת כושר יציבה ועמידה. ספת כושר טובה יכולה להגיע לאזור ה-900 ₪, אבל היא תוכל לתמוך בהרבה יותר משקל (עוד על כך בהמשך) מהאפשרויות הזולות יותר וגם להחזיק מעמד יותר זמן.

 

אם אתם רוצים לרכוש ספת כושר עם כן למשקולות, אתם צפויים לשלם כמה מאות שקלים יותר.

 

  1. ספת כושר שטוחה או מתכווננת

לעומת מה שחלק מהאנשים מעדיפים להאמין, ספות כושר שטוחות מציעות לא מעט גיוון: אתם יכולים לבצע מגוון תרגילים מבלי שתצטרכו להזיז את משענת הספה. לספות כושר שטוחות גם אין שום חלקים שזזים, כך שהן פחות נוטות להישבר מהספות המתכווננות.

 

לאחר שזה נאמר, ספות כושר מתכווננות תמיד יציעו יותר גיוון מאשר אלו השטוחות. אתם יכולים לבצע את כל התרגילים שתוכלו לבצע על ספת כושר שטוחה, פלוס מגוון רחב של תרגילים אחרים, כולל לחיצות כתפיים, כפיפות בטן, פרפר עם משקולות יד ועוד. ספות כושר מתכווננות נוטות לעלות יותר משטוחות, לכן וודאו שאתם באמת צריכים את כל האופציות שמציעה לכם ספת כושר מתכווננת לפני שאתם הולכים ומוצאים את הכסף.

 

  1. אחריות

כמו המקרה עם כל ציוד כושר יקר אחר, אתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם מקבלים ספת כושר לא יציבה, כתוצאה מפגם בייצור ושכחת לבדוק מה כוללת האחריות שלכם. וודאו כי אתם לא רק בודקים מה משך האחריות אלא גם מה היא מכסה.

 

אולי אפילו שווה לכם להתקשר לשירות הלקוחות ולשמוע מה יש להם להגיד על כך. גם ביצוע מחקר באינטרנט וקריאת ביקורות (שליליות וחיוביות אחד) יכול מאוד לעזור לכם לקבל מושג כללי על ספת הכושר שבחרתם.

 

  1. כן משקולות: כן או לא?

האם אתם זקוקים לספת כושר שמגיעה עם כן משקולות לאימון ביתי? התשובה הקצרה היא לא, במיוחד אם רק נכנסתם לעולם הרמת המשקולות. עדיף לכם לקנות ספת כושר עמידה ולהוסיף כן משקולות מאוחר יותר, כאשר תרגישו בטוחים יותר לעבוד עם משקלים כבדים יותר. אם אתם מתעקשים לרכוש ספת כושר עם כן, השקיעו קצת יותר ורכשו מערכת מיוחדת הכוללת ספת כושר עם כן תואם ומאפיינים ייחודיים נוספים אשר ישרתו אתכם בהמשך.

 

  1. קיבולת עומס

עוד דבר חשוב שחשוב לקחת בחשבון לפני שקונים ספת כושר הוא העומס המירבי שהוא יכול לתמוך בו: זה כולל את משקל המתאמן יחד עם משקל המשקולות. אולם, הזהרו כאשר אתם קוראים את הנתונים. כלל אצבע כאשר קוראים עומס מירבי – לרוב מדובר במשקל הכולל, אבל לא תמיד.

 

ורק כדי להגיד את המובן מאליו, אתם תצטרכו להפחית את המשקל שלכם מהמשקל המירבי הכולל כדי להבין מה הכמות המקסימלית של המשקולות שאתם יכולים להחזיק בידיים כאשר אתם משתמשים בספת הכושר, מבלי שהיא תקרוס.

שאלות ותשובות על ספת כושר מומלצת

מי צריך ספת כושר?

ספת כושר מתאימה לאנשים שנוהגים להתאמן בבית שלהם ולא בחדר כושר, במיוחד מתאמנים שנוהגים להרים משקולות. ניתן לבצע על ספת כושר שלל תרגילים שאינם דורשים משקולות, אבל הספה נותנת לגוף המתאמן תמיכה וגובה (ולרוב גם שיפוע) המאפשר להרים משקולות באופן אופטימלי.

כמה עולה ספת כושר?

ספת כושר יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים, לרוב אזור ה-500 ₪ ולהגיע לכמה אלפי שקלים. אנחנו מאמינים שספת כושר טובה ובסיסית תעלה לכם באזור ה-1,000 ₪, כאשר ספות כושר מקצועיות או עם כן להרמת משקולות יעלו באזור ה-2,000 ₪.

כמה משקל אפשר להרים על ספת כושר?

כל ספת כושר מציעה משקל מירבי אחר – חשוב לשים לב, משקל מירבי לרוב יכלול את משקל המתאמן יחד עם משקל המשקולות שהוא יכול להרים על ספת הכושר מבלי שהיא תקרוס. כך לדוגמה, אם המשקל המירבי של ספת הכושר הוא 300 ק"ג והמשק שלכם הוא 90 ק"ג, אתם יכולים להרים עוד 210 ק"ג של משקולות וכן הלאה.