מלונות בברצלונה: 5 בתי מלון המומלצים ביותר | Finder

ברצלונה היא אחת מהערים המועדפות לתיירות על ידי ישראלים רבים. יש בה המון אטרקציות מגוונות והיא פשוט יפהפייה. אחד היתרונות הבולטים בה הם המלונות המרשימים שלה, שנותנים את הערך המוסף לכל אחד. סקרנו עבורכם את 5 המלונות הטובים ביותר לתייר הממוצע, וחזרנו עם תובנות מעניינות

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

בתי מלון

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מלונות מומלצים בברצלונה

בין אם אתם מחפשים מלון יוקרתי בברצלונה, מלון זול בברצלונה או מלון שקרוב למרכז, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את המלון בברצלונה שמתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של מלונות בברצלונה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים ביותר בברצלונה לשנת 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

3 מלונות בברצלונה המומלצים על ידי המומחים שלנו

בית המלון הכי מסוגנן בברצלונה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בית מלון עם המיקום הטוב ביותר בברצלונה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בית המלון הכי מפנק בברצלונה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ברצלונה, הבירה המקסימה של קטלוניה, מציעה שפע של אטרקציות שמושכות מטיילים מכל רחבי העולם. מהארכיטקטורה מעוררת ההשראה, ועד האווירה התוססת של השווקים והחופים שלה, לעיר הזו יש משהו להציע לכל מבקר. בין הגורמים העיקריים התורמים לחוויה בלתי נשכחת בברצלונה הם המלונות האיכותיים בעיר, שמציעים מענה איכותי לכל אחד. לפני שבוחרים מלון, חשוב לחקור כמה מהיתרונות שמלונות בברצלונה מספקים, ואיך מבצעים בחירה שתתאים לטיול שאתם מחפשים.

 

מיקום ותרבות

אחד הדברים החשובים ביותר בברצלונה, זה המיקום של האטרקציות והמרכזים שלה. המבקרים יכולים למצוא לינה בשכונות שונות, כאשר כל אחת מהן מציעה נקודת מבט שונה של הקסם של העיר. יש אנשים המחפשים מפלט על החוף, או בתוך מרכז העיר, ואפילו ברובעים ספציפיים. כל אלו יכולים לקבל מענה איכותי מאוד. מלונות בברצלונה הם לא רק מקומות לישון; הם שערים לטבילה תרבותית. מלונות רבים משלבים את המורשת של העיר בעיצוב שלהם, ומציעים לאורחים הצצה להיסטוריה העשירה של קטלוניה והאמנות שלה. בין אם זהו מלון בוטיק השוכן בבניין מימי הביניים המשופץ ברובע הגותי או מלון יוקרה מודרני בהשראת היצירות של Gaudí. זה מאפשר למבקרים לחוות את התרבות של ברצלונה אפילו בתוך המלון שלהם.

 

מתקנים

כאשר נמצאים בתוך ברצלונה מלון טוב הוא הכרח, ובעיקר המתקנים בו. המלונות בעיר מתגאים במתן שירותים מעולים המבטיחים לאורחים שהות נוחה ומהנה, כולל מתקנים ברמה גבוהה. מבריכות והספא במלונות היקרים ועד WIFI וחדרי כושר במלונות הביניים, המלונות בברצלונה עושים מעל ומעבר כדי לספק את צרכי האורחים שלהם, שכן תודעת השירות בעיר היא מרשימה. רבים מהמלונות מציעים גם מתקנים עסקיים ושירותי שוער כדי לשפר את החוויה.

 

קולינריה

אחד התענוגות הגדולים של שהייה במלון בברצלונה הוא ההזדמנות להתענג על המטבח המפורסם של העיר. מלונות רבים מתהדרים במסעדות מעולות, חלקן אפילו עם שפים בעלי כוכבי מישלן, המציעים מסע גסטרונומי דרך מנות קטלוניות מסורתיות ויצירות קולינריות חדשניות. עבור אורחים המעוניינים לחקור את האזור סביב המלונות, רחובות העיר מלאים בברי טאפאס, מסעדות פירות ים ובתי קפה מקסימים, המבטיחים שכל ארוחה היא תענוג. גם ברוב המלונות האוכל הוא ברמה גבוהה מאוד עם תודעת שירות ללקוח.

 

בטיחות ושירות

מלונות בברצלונה נותנים עדיפות לבטיחות של אורחיהם. הם מיישמים אמצעי אבטחה מחמירים, כולל מערכות מעקב, גישה לכרטיסי מפתח ושירותי דלפק קבלה 24 שעות ביממה. זה מאפשר למבקרים להירגע ולהתמקד בהנאה מהטיול שלהם ללא חששות לגבי רווחתם. בנוסף, אנשי צוות המלון הם לעתים קרובות מקומיים שיש להם שפע של ידע על העיר. הם יכולים להציע המלצות יקרות ערך על מקומות לבקר, אבני חן נסתרות, ואירועים מקומיים.

 

העיר שנותנת הכל

מלונות בברצלונה מציעים מגוון רחב של יתרונות התורמים לשהייה יוצאת דופן בעיר המקסימה הזו. מאתרים אסטרטגיים המספקים גישה קלה לאטרקציות, לטבילה תרבותית באמצעות עיצובים ייחודיים, ומתקנים מעולים המפנקים את האורחים, המלונות מבטיחים חוויה בלתי נשכחת. השילוב של בטיחות, תובנות מקומיות והזמנות ללא טרחה הופך את המלונות בברצלונה לבחירה המושלמת עבור מטיילים המבקשים לאמץ את הרוח של קטלוניה תוך כדי הנאה מכל הנוחות של בית הרחק מהבית.

לוגו של הסקירה

המלון הכי מסוגנן בברצלונה: Hotel Rec Barcelona

מלון REC ברצלונה ממוקם ברובע אל בורן האופנתי, ומציע חדרים מסוגננים, שירות ידידותי ומסייע מאוד, ומיקום נהדר ליד אטרקציות כמו הרובע הגותי וחוף הים של ברצלונה. למלון יש מרפסת עם גג המספקת נוף פנורמי לעיר

Hotel Rec Barcelona
Hotel Rec Barcelona

Hotel Rec Barcelona

4.5 15

מלון יפהפה ומסוגנן עם ערך מוסף

יתרונות

מרשים

מיקום טוב

חדרים מצוידים

חסרונות

חדרים קטנים

ארוחת בוקר בסיסית

קנה עכשיו ב- Booking

מלון REC ברצלונה הוא מלון ששם דגש על עיצוב המודרני ואווירה מסוגננת, כדי להעניק לאורחים את החוויה הקטלונית במלואה. הצוות של המלון ידידותי וקשוב להפליא, ומבטיח שהייה חמה ומסבירת פנים. המיקום ברובע אל בורן התוסס הוא מושלם, עם גישה נוחה לרובע הגותי ולחוף הים, כמו גם למסעדות וחנויות רבות באזור.

 

החדרים במלון מצוידים היטב ונוחים, ובהחלט מספקים מקום מפלט מרגיע לאחר יום של סיורים בעיר. במלון יש מרפסת גג עם בריכה אשר מציעה נופים מדהימים של קו הרקיע של ברצלונה, במה שהופך אותו למקום נהדר להירגע ולהתרשם מהיופי של העיר. החדרים אמנם מצוידים, אך הם יחסית קטנים וארוחת הבוקר היא בסיסי בלבד, אך עם זאת, המלון מהוואופציה נהדרת עבור אלה המחפשים מלון מודרני במיקום נוח בברצלונה.

לוגו של הסקירה

המלון עם המיקום הטוב ביותר בברצלונה: Hotel Market

הוטל מרקט בברצלונה ממוקם ליד שוק סנט אנטוני, והוא מספק חדרים נוחים, עיצוב מודרני, וגישה קלה לאתרים פופולריים כגון לס רמבלס ופלאזה קטלוניה. השירות במלון הוא מדהים, והמיקום המובחר שלו הוא ערך מוסף

Hotel Market
Hotel Market

Hotel Market

4.5 15

מלון עם מיקום מטורף ושירות מעולה

יתרונות

מיקום מעולה

שירות לקוחות טוב

חדרים נוחים

חסרונות

ארוחת בוקר בסיסית

מעט רועש

קנה עכשיו ב- Booking

מלון מרקט ברצלונה מספק שהות מענגת בעיר, בעיקר בגלל המיקום של המלון ליד שוק סנט אנטוני בעיר. המלון נמצא במרכזה של שכונה תוססת ליד המדרחוב המרכזי של העיר – הרמבלס. בנוסף, העיצוב המודרני והמלוטש של פנים המלון הוא מרשים, ויוצר אווירה אופנתית ונוחה. הצוות במלון הוא ידידותי ועוזר מאוד והחדרים היו מצוידים היטב ונקיים, כך שהם מציעים מקום מפלט חמים לאחר יום של סיור באתרים.

 

המיקום של המלון הוא כאמור כמעט מושלם, ליד אטרקציות פופולריות כמו הרמבלס ופלאזה קטלוניה, מה שהופך את הניווט בעיר לקל. ארוחת הבוקר היא בסיסית מאוד, והמלון יכול להיות רועש בתקופת השיא שלו, אך הוא עדיין מהווה בחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים מלון מודרני עם מיקום מובחר בברצלונה. האווירה המסוגננת, הצוות הידידותי והקרבה לאטרקציות המקומיות הופכים אותו לבחירה מעולה, למרות החסרונות הקטנים.

לוגו של הסקירה

המלון הכי מפנק בברצלונה: Hotel Jazz

כשהוא ממוקם בלב ברצלונה, מלון ג'אז מציע בריכה על הגג, חדרים מודרניים, ומיקום מרכזי במרחק הליכה מהאטרקציות העיקריות בעיר, כולל הפסאז' דה גרסיה (Passeig de Gracia) והקאסהBatlló . הצוות במקום קשוב וידידותי והחדרים נקיים

Hotel Jazz
Hotel Jazz

Hotel Jazz

4.5 15

מלון מפנק וממוקם היטב

יתרונות

בריכה מפנקת

צוות איכותי

חדרים מצוידים

חסרונות

רועש

קנה עכשיו ב- Booking

מלון Jazz Barcelona מספק חוויה פנטסטית במהלך השהות בעיר. מיקומו המרכזי של המלון בלב ברצלונה הוא יתרון משמעותי, שכן הוא מאפשר גישה קלה לאטרקציות אייקוניות רבות כמו פסאז דה גרסיה וקאסה Batlló. בריכת הגג והמרפסת הם נקודת השיא במלון, והם מציעים נופים פנורמיים מדהימים של העיר, דבר שהופך אותו למקום המושלם להירגע לאחר יום של סיור.

 

הצוות במלון הוא קשוב וידידותי, ומבטיח שהות איכותית מרגע רישום הכניסה ועד רישום היציאה. החדרים במלון מודרניים, נקיים ומצויידים היטב, מה שמבטיח שהייה נוחה ורגועה. המלון ממוקם היטב ולכן הוא גם קצת רועש, כך שיש לקחת זאת בחשבון, אך עם זאת, מלון Jazz Barcelona הוא בחירה מצוינת למטיילים המחפשים מלון מסוגנן במיקום מרכזי. בריכת הגג והשירות הקשוב הופכים אותו לאופציה בולטת בז'אנר הפינוק.

לוגו של הסקירה

המלון הכי בטן גב בברצלונה: Hotel Del Mar

מלון הוטל דל מר ממוקם בשכונת Barceloneta, קרוב לחוף, ומציע חווית בטן גב שלמה עבור המגיעים לברצלונה. במלון יש חדרים נקיים ונוחים, צוות ידידותי, ומיקום נוח ליהנות מחוף הים ולחקור את הרובע הגותי

Hotel Del Mar
Hotel Del Mar

Hotel Del Mar

4.5 15

מלון המתאים לחופשה בעצלתיים

יתרונות

מפנק

שירות ידידותי

נקי

חסרונות

חדרים קטנים

קנה עכשיו ב- Booking

מלון דל מר בברצלונה הוא מלון שנמצא בשכונת Barceloneta, קרוב לחוף הים, ומתאים לאנשים שמגיעים לעיר כדי לנפוש על החוף בחופשת בטן גב. המלון המאפשר גישה קלה לחוף הים ואטרקציות שונות על החוף. בפנים המלון האווירה מקסימה וחמימה, ויצרה וייב מסביר פנים. הצוות במלון ידידותי ואדיב, ומציע שירות מעולה לאורך כל השהות. החדרים הם נקיים, נוחים ומתוחזקים היטב, וסיפקו מקום מפלט מרגיע לאחר יום של סיור באתרים.

 

הקרבה של המלון לחוף ולרובע הגותי מהווה יתרון משמעותי לכל סוג של תייר. עם זאת, החדרים הם קצת קטנים ביחס למלונות אחרים באותו טווח מחיר. בסופו של דבר, מלון דל מר ברצלונה הוא בחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים מלון נוח וממוקם היטב ליד החוף. הצוות הידידותי והאווירה החמימה הופכים אותו לבחירה נהדרת וחכמה.

לוגו של הסקירה

המלון הכי מודרני בברצלונה: Hotel Advance

מלון אדוונס ממוקם ברובע אישמפלה, והוא מציע חדרים עכשוויים, אווירה שלווה, ומיקום מרכזי ליד אטרקציות פופולריות כמו סגרדה פמיליה ופסאז' דה גרסיה. הצוות במלון טוב מאוד, הוא אלגנטי ומציע חוויה ברצלונאית אמיתית

Hotel Advance
Hotel Advance

Hotel Advance

4.5 15

מלון מודרני באמצע העיר

יתרונות

מודרני

מעוצב

ממוקם היטב

חסרונות

אין מסעדה במלון

קנה עכשיו ב- Booking

מלון אדוונס ברצלונה הציע שהות מעניינת ומודרנית מאוד בברצלונה. המלון ממוקם ברובע אישמפלה, והוא ממוקם במיקום מרכזי, כך שהוא מהווה בחירת אירוח נוחה עבור תיירים המעוניינים לשהות ליד האטרקציות המרכזיות של ברצלונה, ובכללן 'סגרדה פמיליה' ו'פסאז' דה גרסיה'. העיצוב המודרני והמתוחכם של פנים המלון יוצר אווירה אופנתית ונוחה, דבר המתאים לתיירים מודרניים יותר שמחפשים חוויה עכשווית.

 

הצוות במלון הוא אדיב וקשוב, ונותן שירות מעולה לאורך כל השהות. החדרים במלון מצוידים היטב, מרווחים, ומציעים את כל המתקנים הדרושים לשהות נוחה. קרבתו של המלון לתחבורה ציבורית ולמסעדות שונות הקלו על הניווט וההנאה מהמטבח המקומי. עם זאת, במלון אין מסעדה כמו בהרבה מקומות אחרים. בסופו של דבר, מלון אדוונס מהווה הוא בחירה פנטסטית למטיילים המחפשים מלון מודרני במיקום מרכזי.

איך בחרנו מלונות מומלצים בברצלונה מבין אלפי המלונות בעיר

שאלה מעולה! אז בחירה של מלונות בברצלונה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מלונות בברצלונה וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בדרישות שלכם, תלוי , תלוי במיקום שאתם מחפשים, תלוי בחוויה שאתם רוצים לקבל מהעיר – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מלונות, חלקם בניסיון אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את המלון הטוב ביותר עבורכם בברצלונה?

ברצלונה שבתה את לב התיירים בעולם בכלל ובישראל בפרט בזכות השילוב הייחודי של היסטוריה, תרבות ומודרניות. בעיר יש שפע של אטרקציות ושכונות מגוונות, אך דווקא בחירת בתי מלון בברצלונה בצורה נכונה יכולה לשפר באופן משמעותי את החוויה בעיר הדינמית הזו. ברצלונה מציעה מגוון רחב של מקומות אירוח כדי לספק את ההעדפות של כל נוסע. סקרנו עבורכם את חמשת המלונות המתאימים ביותר לתייר הממוצע, כדי לתת לכם את הכלים לבחור את המלון הטוב ביותר עבורכם.

מיקום, מיקום, מיקום

ההיבט הראשון והחשוב ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים מלון בברצלונה הוא מיקומו של המלון. ברצלונה היא עיר גדולה עם שכונות מהממות, אשר כל אחת מהן מציעה חוויה שונה. האם אתה רוצה להיות קרוב לחוף, ליד אטרקציות מרכזיות, או באזור מגורים שקט יותר? מלונות ליד הרובע הגותי, Passeig de Gracia, וברצלונטה מספקים גישה קלה יותר לאטרקציות המרכזיות ולאווירה התוססת של העיר. מצד שני, שכונות כמו גרציה או אישמפלה מציעות אווירה רגועה יותר עם בתי קפה ובוטיקים מקומיים, וכמובן שיש ערך אחר למלונות קרובים לחוף הים כמו הוטל דל מר.

תקציב וסוג מלון

קביעת תקציב היא חיונית בעת בחירת מלון בברצלונה. העיר מציעה לינה כדי להתאים לכל התקציבים, ולכן חשוב לדעת כמה אתה מוכן להוציא על לינה. המחירים יכולים להשתנות בהתאם לעונה, כך שהזמנה מראש או בחירה עבור זמני נסיעה מחוץ לתקופת השיא יכולה לחסוך לך כסף. כמו כן, חשוב לבחור את המלון הנכון עבורכם – האם אתם מחפשים חופשת בטן גב או שאתם רוצים להיות קרובים למרכז העיר ולאטרקציות המרכזיות כמו מלונות ג'אז ומרקט? יש לכך משמעות. בחירת מלונות בברצלונה במרכז היא אמירה שיש לה משמעות חשובה לטיול.

מתקנים ונגישות

לפני שאתם בוחרים מלון, שימו לב למתקנים ולשירותים החשובים לכם במהלך שהותכם. רוצים מלון עם בריכה, ספא או חדר כושר? האם Wi-Fi חינם הוא הכרחי? תחשבו על הדרישות שלכם ובצעו תיעדוף של השירותים שישפרו את החוויה שלכם. כמו כן, אם אתם מתכננים לחקור את ברצלונה ברגל או להשתמש בתחבורה ציבורית, בחרו מלון במיקום נוח ליד תחנות מטרו, תחנות אוטובוס או מרכזי תחבורה מרכזיים. גישה קלה לתחבורה ציבורית יכולה לחסוך לכם זמן ולהפוך את הנסיעה ברחבי העיר לנוחה יותר.

אוכל וערך מוסף

לחובבי האוכל, אפשרויות הסעדה בתוך המלון או בקרבתו עשויות להיות חיוניות. כמה מלונות מציעים מסעדות באתר עם מטבחים מגוונים, בעוד שאחרים ממוקמים ליד אזורי אוכל פופולריים שבו אתה יכול לחוות גסטרונומיה מקומית. כמו כן, ברצלונה היא עיר עם כמה מסעדות מעולות, ואם אתם רוצים לחוות כמה שיותר, עליכם לשהות בסביבה של מרכז העיר. הערך המוסף של המלונות מגיע מהשירות של אנשי המלון, שהוא לרוב לא פחות ממעולה, לבטח במלונות שהומלצו פה. שירות טוב יכול להביא ערך גם בבחירת האטרקציות, התחבורה והאוכל.

להשפיע על השהות

בחירת המלון הנכון בברצלונה יכולה להשפיע מאוד על איכות השהות שלכם בעיר התוססת הזו. על ידי התחשבות בגורמים כגון מיקום, תקציב, שירותים והעדפות אישיות, אפשר למצוא את מקום האירוח המושלם שמשלים את החוויה ומאפשר לכם להפיק את המירב בזמן שלכם בבירת קטלוניה. בחירת המלון האידיאלית תבטיח חוויה אדירה ובלתי נשכחת בברצלונה.

שאלות ותשובות על מלונות מומלצים בברצלונה

כיצד מלונות בברצלונה תורמים לחוויית נסיעה נוחה ומהנה?

מלונות בברצלונה נותנים עדיפות לנוחות האורחים, מספקים חדרים מצוידים היטב, מתקנים נוחים ושירותים מצוינים, המאפשרים למטיילים להירגע ולהתחדש לאחר ביקור באטרקציות של העיר.