מקרן קול JBL: סקירת 5 מקרני קול JBL מומלצים (2024) | Finder – מומלץ בלבד

חוויית הצפייה הביתית עולה מדרגה עם מקרני קול איכותיים של אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. JBL מציעה עולם שלם של אודיו מתקדם ומגוון רחב של אפשרויות.

מידע נוסף על מקרן קול JBL מומלץ

אם אתם רוצים ליהנות מסאונד מושלם מהטלוויזיה שלכם, מקרן קול הוא דרך נהדרת לעשות זאת. אבל אתם לא צריכים סתם מקרן קול, אתם צריכים את המקרן קול הכי טוב שיש! וחברת JBL היא מקום נהדר להתחיל בו. לפניכם הדגמים הכי מומלצים שיש לJBL להציע בארץ.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

תגית רקע
הבחירה שלנו
JBL BAR 2.0

דגם 2.0 הוא הדגם הנוח ביותר של מקרני הקול של JBL. הוא מתאים את עצמו בצורה נוחה מתחת לכל טלוויזיה, והוא עובד עם בלוטות', כך שניתן לחבר אליו גם את הטלפונים הסלולריים וגם את הטאבלטים בצורה קלה ונוחה.

קנה עכשיו ב- KSP

האופן בו אנו צופים בתוכן הולך ומשתדרג עם השנים, וזה רק טבעי שנוכל לקבל יותר אפשרויות בתחום הסאונד. הסאונד הוא חלק בלתי נפרד מכל חוויית תוכן, כולל סרטים, סרטונים, פודקאסטים, תוכניות רדיו ואפילו השמעת מוזיקה בבית, וכאשר רוצים למקסם את האיכות של התוכן, צריך להצטייד במקרן קול ברמה גבוהה. חברת JBL היא אחת מחברות הטכנולוגיה הטובות ביותר המציעות מקרני קול מתקדמים, ולפניכם סקירה מפורטת של כמה מהדגמים השונים של החברה לקראת שנת 2023.

 

JBL, אשר הוקמה בשנת 1946, היא חברת טכנולוגיה שמתמקדת באופן ייעודי בסאונד, במה שנותן לה יתרון משמעותי על פני חברות טכנולוגיה מתחרות בנישת האודיו. היא מייצרת אוזניות מתקדמות, מגברים, רמקולים ובשנים האחרונות גם מקרני קול, וכל זאת תחת החסות של ענקית הטכנולוגיה סמסונג, אליה היא שייכת. מגברי הקול תפסו מקום משמעותי בסלונים של הרבה מאוד אנשים ולכן, JBL, לאור התמקדותה בתחום, מציעה מגוון רחב של אפשרויות בטווחי מחיר שונים ובקשת איכויות רחבה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: JBL BAR 2.0

דגם 2.0 הוא הדגם הנוח ביותר של מקרני הקול של JBL. הוא מתאים את עצמו בצורה נוחה מתחת לכל טלוויזיה, והוא עובד עם בלוטות', כך שניתן לחבר אליו גם את הטלפונים הסלולריים וגם את הטאבלטים בצורה קלה ונוחה.

JBL BAR 2.0

4.5 15

דגם קטן וקומפקטי, ומתאים לאנשים שרוצים לשדרג קלות את חוויית הסאונד שלהם

יתרונות

זול, קומפקטי, פשוט לתפעול, חסכוני באנרגיה, משתלב מבחינה עיצובית.

חסרונות

מחסור בפונקציות שהן יחסית נפוצות כיום, לוקה באופציה של מולטי רום, ווליום שאינו עולה גבוה מדי.

קנה עכשיו ב- KSP

הדגם הפשוט ביותר של JBL מעניק חוויית סאונד סולידית, וזה מתבטא גם מבחינת המחיר. מדובר בכלי שמאפשר לאנשים לשדרג בצורה קלה את האופן בו הם צורכים סאונד, ולהתחבר אליו בקלות עם כל המכשירים שלהם. לא מדובר במכשיר שהופך את הסלון לבית קולנוע כמו דגמים אחרים ומתקדמים יותר, וגם לא כזו שמתבלט בסלון בצורה חריגה. את המכשיר קל מאוד להתקין, הוא מגיע עם מעט פונקציות ופיצ'רים, והוא קל לתפעול לכל באי הבית, גם לאנשים אשר מתקשים טכנולוגית. חשוב לציין כי למכשיר אין חיבור WIFI והוא אינו מתממשק עם אפליקציה ייעודית.

 

הביקורות על המוצר הזה מהללות וכמעט כל רוכש אומר בהפתעה "איך יכול להיות שאין כאן סאבוופר?" מפני שהבס נשמע כל כך אמיתי וחזק! אז אם אתם מחפשים מקרן קול במחיר נוח וביצועים מפתיעים, זה המוצר שעליכם לבחור.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: JBL BAR 2.1

JBL BAR 2.1 הוא אחד הדגמים המבוקשים והנמכרים ביותר של JBL, והוא מגיע עם סאבוופר אלחוטי, מספר מצבי שמיעה מתכווננים ומחיר שמרגיש יחסית נמוך לאור האיכות הכוללת של המכשיר. ההתאמה לשמיעת מוזיקה היא נכונה וטובה, והמכשיר נותן את הערך המוסף גם בסרטים בהם הסאונד הוא אלמנט חשוב ולא משני.

JBL Bar 2.1 Deep Bass

4.5 15

הדגם הנמכר ביותר והפופולארי ביותר של החברה, מאפשר אופציות סאונד מתקדמות

יתרונות

משתלם, בס מתכוונן ואיכות בווליום גבוה, שלט מצוין, מודים שונים של סאונד, בלוטות' יעיל ורחוק.

חסרונות

כבל אופטי לא יציב, עיוותי קול בווליום קיצוני.

קנה עכשיו ב- Ivory
JBL Bar 2.0 AIO
קנה עכשיו ב- KSP

הדגם מציע בס חזק במיוחד, דיוק גם בווליום גבוה והיכולת לייצב את הסאונד באופן נכון ואיכותי. הוא אינו עוצמתי במיוחד כמו דגמים אחרים ויקרים יותר של JBL והוא עלול לייצר עיוותי קול לפרקים בווליום חזק במיוחד, אך בווליום סביר הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר מבחינת שמיעה חלקה. הוא מגיע עם שלט אלחוטי טוב מאוד ומעוצב היטב, וכמובן עם בלוטות' אליו אפשר לחבר את כל המכשירים החשמליים בבית. מבחינת עיצוב, הוא סולידי ומתאים לרוב המזנונים הסטנדרטיים.

 

גם כאן יש לכם מקרן קול במחיר נוח וביצועים טובים למדי, זו אולי לא איכות שמע של מערכת קולנוע ביתית, אומרים הרוכשים המאושרים, אבל יש כאן ללא ספק מוצר מצוין.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לצפייה בסרטים: JBL BAR 3.1

JBL BAR 3.1 הוא למעשה דגם הביניים של ענקית הטכנולוגיה, וזה שמציע חוויה מקצועית יותר, אך עם חוויית משתמש שמתאימה לכל אחד, גם לחובבנים ולאנשי עם מינימום ניסיון. לא מדובר במכשיר מקצועי שיהפוך את חדר האורחים שלכם לאולם בסינמה סיטי, אם כי בהחלט תצליחו להרגיש את ההבדל בינו לבין דגמים זולים ופשוטים יותר של החברה.

JBL BAR 3.1

4.5 15

מקרן קול שמאפשר לחובבנים לקחת את הצעד הבא לכיוון המקצוענות בעולם הסאונד

יתרונות

איכות נהדרת בצפייה בסרטים, תפעול והתקנה קלים, בס ברמה גבוהה, מחיר הגיוני למוצר.

חסרונות

אין חוויית סראונד טובה מספיק, עיצוב שלט סביר, חוויית מוסיקה לא מספיק איכותית, ווליום ביניים לוקה בחסר.

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע

הדגם כולל סאבוופר חזק במיוחד, ומציע איכות גם בווליום קיצוני וגבוה במיוחד, המתאים לחוויית צפייה בסרט עתיר תקציב. הוא עושה את העבודה גם בווליום נמוך, אך משום מה, יש לו קצת בעיות בווליום הביניים, בו תרצו לשמוע מוזיקה, לצורך הדוגמה. התפעול וההתקנה הם קלים ונוחים מאוד, במה שאופייני לדגמים פשוטים יותר של החברה, ואף של מתחריה.

 

מדובר במכשיר גדול ומאסיבי יותר, שמשתלט על אזור המזנון בסלון, ואף ניתן לתלייה על הקיר, כך שחשוב לקחת זאת בחשבון כאשר מעצבים את הסלון ובוחרים את הסאונד בר הייעודי. התמחור של ה-3.1 הוא הגיוני בהחלט בקבוצת האיכות שלו לעומת המתחרים, והוא מהווה קנייה טובה לאנשים שרוצים לקחת צעד אחד קדימה בתחום הסאונד. עם זאת, חשוב להבין שהוא אינו מצטיין בזריקת הקול בצורה מספיק טובה כדי לייצר חוויית סראונד ברמה גבוהה.

 

למרות שיש רוכשים שמעט מתלוננים על השלט, כולם יכולים להסכים שהבס במוצר הזה פשוט מדהים! נכון הוא קצת יקר יותר, אבל הסאונד מעולה והחיבור האלחוטי נוח במיוחד.

לוגו של הסקירה

הפופולארי ביותר: JBL BAR 5.1

JBL BAR 5.1 הוא סאונד בר אשר נכנס לנישת המקרנים המקצועיים, והוא מאפשר למשתמשים להיכנס לעולם סאונד משודרג וחדש לחלוטין. הוא גדול במיוחד מבחינה פיזית ומגיע עם פיצ'רים מקצועיים שעוזרים לשדרג את חוויית הצפייה שלכם, בין אם מדובר בסרט עם אפקטים מיוחדים של סאונד, או אפילו מחזות זמר עם מוזיקה יוצאת דופן. מדובר בדגם מבוקש ונמכר מאוד של JBL למרות מחירו הגבוה ביחס בקטגוריית האיכות שלו.

JBL BAR 5.1

4.5 15

מקרן קול מקצועי, איכותי במיוחד ומגוון, נחשב לאחד המקרנים האיכותיים ביותר בשוק

יתרונות

בס ברמה הגבוהה ביותר, פשוט לשימוש גם בפונקציות מתקדמות יחסית, עיצוב נקי ומרשים.

חסרונות

בעיית יציבות קול בווליום גבוה, יכולת סראונד לא מושלמת, לא זול באופן יחסי למתחרים באותה מדרגת איכות.

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Ivory

הדגם מגיע עם היכולת לייצר איכות בכל סוג של שימוש, כולל בווליום קיצוני וגבוה במיוחד, ואפילו בווליום נמוך עם דגש על בס. יש לו פיזור קול איכותי, שיוצר חוויית סראונד טובה, אם כי לא מושלמת, ותפעול נוח וקל שמתאים גם לאנשים שהם יחסית חדשים בתחום.

 

בנוסף, קל מאוד ללמוד ולהתמקצע עליו ובכל להגביר את חווית הסאונד בבית, בין אם צופים בסרט או שומעים מוזיקה ברקע. מנגד, מוזיקה עוברת קצת פחות טוב מצפייה בסרט, מבחינת הסאונד, ואם מגיעים אל מקסימום ווליום, יש בעיית יציבות קול קלה. למכשיר יש הרבה מאוד פיצ'רים ופונקציות מתקדמות, שעוזרות למקצוענים להגיע לאיכות מקסימלית, ומדובר גם כאן, כמו ברוב מכשירי האודיו של JBL, בקנייה טובה מאוד למרות המחיר הגבוה.

 

הקונים של המוצר הזה מסכימים כולם – מדובר במקרן הקול הטוב ביותר של החברה מכל בחינה אפשרית!

לוגו של הסקירה

המקצועי ביותר: JBL BAR 9.1

JBL BAR 9.1 הוא דגם מקרני הקול המתקדם ביותר שיש לחברת JBL להציע, והוא יודע לשדרג את חווית הסאונד בבית לרמה שלא הכרתם. הוא מגיע עם מגוון רחב של פיצ'רים מתקדמים ואפשרויות, אשר עוזרים לגעת ולסדר כל אלמנט קטן הקשור לסאונד. הוא מתאים בעיקר למקצוענים ולאנשים שרוצים לייצר חדר צפייה ייעודי בבית, שכן לסלון הוא עלול להיות יותר מדי. מכשיר חווייתי ומתקדם שמהווה את השיא בעולם הסאונד הביתי.

JBL BAR 9.1

4.5 15

החלום הרטוב של כל חובבי מקרני הקול, נחשב לאחד המקרנים הטובים ביותר בעולם

יתרונות

יציבות קול מופלאה, ווליום גבוה ואיכותי, סוללה חזקה, אלחוטי לחלוטין אם כי יציב מאוד מבחינת חיבורים, מתאים לכל סוג של שמע, מקצועי.

חסרונות

לוקה מעט באיכות הגרפיקה על הצג, לא מספיק דינמי, יקר.

קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מדובר במכשיר מתקדם (ויקר) שמצליח להכניס את עולם הקולנוע אל הסלון שלכם. הוא מצליח להיות נוח מאוד לתפעול, ולספק איכות בלתי מתפשרת שבאה לידי ביטוי גם בשמיעה של מוזיקה, גם בפיצ'רים שונים וכמובן גם כאשר צופים בסרט עם אפקטים סאונד המתקדמים ביותר.

 

הוא מגיע עם סאבוופר איכותי שמספק בס מופלא, הוא אלחוטי לחלוטין, והוא אפקטיבי מאוד גם בצפייה אישית ופרטית בסרט וגם כאשר משמיעים מוזיקה בחדר רועש ומלא אנשים. הוא איכותי מאוד גם בהשמעת פודקאסטים, תוכניות רדיו ולמעשה כל סוג של תוכן שמע, וכל החיבורים שלו מאוד יציבים ועושים את העבודה לאורך זמן, למרות היותו ללא חיבורים קוויים כלל.

 

הרוכשים המאושרים של המוצר הזה מדווחים – כמעט כמו חוויית קולנו ביתית מלאה! והוא גם עולה לא מעט, אבל שווה כל שקל. אם אתם מחפשים את הסאונד הטוב והמקצועי ביותר שהחברה יכולה להציע, מקרן הקול הזה הוא המוצר עבורכם.

סיכום

אז איך לבחור את מקרן הקול של JBL המתאים לכם?

 

ל-JBL יש כמות גדולה של מקרני קול ברמה הגבוהה ביותר שיש, אך הסדרה המוצגת בכתבה זו היא הפופולארית והשכיחה ביותר, וגם הזמינה ביותר לקהל הישראלי. אם נחלק את האפשרויות ל-3, נראה שגרסאות ה-2.1 וה-2, הן אלו המתאימות למרבית האנשים. לרוב, אנשים רוצים לשדרג מעט את חווית הסאונד שלהם, ולאדם הממוצע את היכולת להבדיל בין הניואנסים הקטנים באלמנטים כמו עיוותי קול, בס ועוד, ולכן, שני המקרנים הראשונים והזולים ביותר ברשימה, מתאימים לחובבנים, שצריכים מכשירים קטנים וקומפקטיים, בלי הרבה נוכחות ועם אימפקט קטן עד בינוני על חווית הצפייה שלהם.

 

מקרן הקול JBL BAR 3.1 נותן את חווית הביניים למשתמש, זו שפונה לחובבנים שכבר עברו כברת דרך עם מכשירים קודמים ופרימיטיביים יותר, או למקצוענים בתחום הסאונד ואנשים מנוסים שלא רוצים להוציא הרבה כסף, אך לקבל מוצר איכותי עם מגוון רחב של פיצ'רים. ה-5.1 הוא סאונד בר מקצועי ואיכותי אם כי לא חף מטעויות, אך הרבה מאוד גורמים מקצועיים ברשת מהללים אותו ושמים אותו בראש הרשימה למקרני קול בשכבת האיכות שלו. הוא יקר באופן יחסי, אך עדיין פופולארי מאוד, ועושה עבודה נהדרת. ה-9.1 הוא כבר מקרן מקצועי לכל דבר, במחיר גבוה במיוחד, אך כזה שיהפוך את הסלון שלכם לדבר הכי קרוב לחוויית קולנוע. הוא עונה על מגוון רחב של צרכים ונותן למקצוענים את האפשרות לשחק על האלמנטים הקטנים ביותר המשפיעים על הסאונד בבית. מתאים למקצוענים או לאנשים שמייעדים חדר ספציפי בבית כחדר צפייה או משחקים.

 

בשורה התחתונה, אף אינכם מקצוענים ואתם רוצים ערך לכסף שלכם, ה-2.1 עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, והמחיר שלו הוא באמת זול לאור היכולת והתועלת שלו לחוויית הצפייה והסאונד של האדם הממוצע. ה-5.1 הוא האפשרות הטובה ביותר למקצוענים, אם לוקחים בחשבון את המחיר, היכולות, והאפשרות ליהנות ממגוון רחב של מדיות בצורה טובה ויציבה. מדובר ככל הנראה בקנייה הטובה ביותר עבור מרבית האנשים. ה-9.1 הוא ככל הנראה מקרן הטוב האיכותי ביותר בשוק, אך המחיר שלו בהתאם והוא לאו דווקא מתאים להרבה מאוד אנשים, שכן הוא משתלט על החדר, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת האווירה. ב-JBL מתמחים בסאונד, וסדרת מקרני הקול שלהם מבהירה זאת בצורה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות על מקרן קול JBL מומלץ

מה בעצם התפקיד של מקרן קול?

מקרן קול עוזר לייצר את אפקט הסאונד התלת מימדי, הוא ייתן לכם את חוויית השמיעה האידיאלית ממש כמו בקולנוע. מקרן קול נועד להחליף את מערכות הקולנוע הביתיות ולאפשר שמיעה היקפית (סראונד) ללא צורך בתוספות