סולם טלסקופי: סקירת סולמות טלסקופים מומלצים [2024] – Finder – קונים חכם

סולמות טלסקופיים מומלצים שצריכים להיות בכל מחסן ביתי ואף מקצועי.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

132 ביקורות

בתחום

כלי עבודה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סולם טלסקופי מומלץ

אחד הכלים החשובים אצל כל הנדימן זהו הסולם. הסולם משחק תפקיד חשוב בנושא ההגעה למקומות גבוהים, אך הוא צריך להיות גם קומפקטי, נוח לנשיאה ובעיקר בטוח. הנה כמה מהסולמות הטלסקופיים הטובים והאיכותיים ביותר בישראל.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

סולם טלסקופי הוא למעשה סולם מתקפל שכולל מספר שלבים, כאשר בכל שלב, אפשר להרגיש סמוכים ובטוחים בעלייה אליו. הסולמות הטלסקופיים הטובים הם עמידים מאוד, אך אין זה מצביע על משקלם, שכן הם די קלים, קומפקטיים ונוחים לנשיאה ולהזזה. סולם טלסקופי טוב יהיה עשוי לרוב מאלומיניום, מה שהופך אותו לעמיד מאוד, אך גם לכזה שקל להתנהל איתו בעבודות מורכבות בגובה, וגם להרכיב אותו על הרכב כדי לנייד אותו ממקום למקום.

 

לסולמות הטלסקופיים יש עובי שונה, וכאמור גם גובה מקסימלי שונה, ולכן, אפשר וצריך לבצע התאמות אישיות ובאופן כללי, מדובר בפריט חובה עבור הנדימנים ואנשי מקצוע, ולרוב, הוא גם נמצא בשימוש יום יומי ולכן, הוא צריך להיות פרקטי, נוח ובעיקר אמין ובטוח. יש כמה חברות שמייצרות סולמות איכותיים במיוחד, וחשוב לבדוק את ההתאמה לצרכים שלכם, במיוחד מבחינת הגובה, הקומפקטיות וההתאמה לרכב שלכם.

לוגו של הסקירה

הדינמי ביותר: סולם טלסקופי TELESCOPIC 4.4 מטר

הסולם הטלסקופי של TELESCOPIC מגיע מאחד המותגים הטובים ביותר בשוק הסולמות. הסולם עשוי מאלומיניום, נוח לשימוש ואחסון ומאוד גמיש ומתכוונן בשימוש שלו. זהו סולם דינמי מצוין לכל שימוש.

סולם טלסקופי TELESCOPIC 4.4 מטר

4.5 15

סולם דינמי שמתאים את עצמו לכל סוג של עבודה. הוא מתקפל, גמיש, ויכול להגיע לכמה מצבים

יתרונות

מגוון, עמיד, מתקפל בקלות, גמיש.

חסרונות

יקר באופן יחסי.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

סולם טלסקופי של חברת TELESCOPIC הוא בהכרח סולם איכותי. מדובר באחת החברות המוכרות והטובות ביותר בארץ, אשר מוכרת כמה וכמה סוגים של סולמות. סולם ה-4.4 מ' הוא המועדף, מפני שביחס למחירו, הוא מעניק איכות מרבית. הסולם עשוי מאלומיניום, הוא נוח לאחסון ושימוש, והוא שוקל רק 10 ק"ג, כך שניתן לנשוא אותו בקלות. ניתן לכוון את הסולם לכל גובה רצוי בין 90 ס"מ (הגודל שלו במצב מקופל), לבין 4.4 מטרים.

 

את הסולם ניתן לסגור בכמה וכמה שלבים, כאשר הסגירה נעשית באמצעות סגירה מהירה ובטוחה. כשהסולם מקופל, אפשר לאחסן אותו בקלות בארונות קטנים באופן יחסי. הסולם אף נכנס בתא המטען של רכב ממוצע. הסולם יכול לשאת עד 150 ק"ג, כך שאין מה לדאוג לגבי קריסה או נפילה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: KRAUSS 12 שלבים

סולם KRAUSS 12 שלבים הוא סולם שנותן תמורה מלאה לכסף המשולם עליו. הוא אמין במיוחד, בעל תקן אירופי וגרמני ומגיע לגובה של 3 מטרים. הסולם עשוי מחומרים איכותיים והוא קל לנשיאה והרכבה.

KRAUSS 12 שלבים

4.5 15

סולם עמיד ואיכותי במיוחד. הוא יציב, מגיע ל-3 מטרים, אך גם מאוד קומפקטי ונוח

יתרונות

יציב במיוחד ועומד בתקנים מחמירים, קל, זול.

חסרונות

3 מצבים בלבד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

סולם KRAUSS 12 שלבים הוא סולם שיודע לתת את הערך עבור הכסף שלכם. הוא אמנם נמוך באופן יחסי ומגיע ל-3 מטרים, אך לרוב, זה הגובה המקסימלי שחובבנים מגיעים אליו גם כך, והוא גם כך רלוונטי למרבית האנשים שלא גרים בבתים גבוהים במיוחד. הוא עשוי מאלומיניום משובח וכולל שלושה מצבים, הנעים בין 80 ס"מ ל-3 מטרים. הוא קל ונוחה לנשיאה ולהרכבה.

 

הסולם עומד בתקני איכות מחמירים בישראל, אירופה וכן תקן TUV הגרמני, שנחשב למחמיר במיוחד. העומס המרבי שהוא יכול לשאת עומד על 150 ק"ג, כך שבהחלט, מרבית האנשים יכולים לעלות עליו ולהעלות פריט נוסף, שהוא כשליש ממשקלם. נוח מאוד לעבוד עם הסולם, הוא מרגיש יציב וקל מאוד לסמוך עליו כשעולים לגובה.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: SHAZAR 4X4

הסולם הטלסקופי SHAZAR 4X4 הוא אחד הסולמות האיכותיים שאפשר למצוא בטווח המחירים שלו. הוא גבוה במיוחד, גמיש ומגוון, ומספק מערכת הגנה משובחת נגד החלקה והתחשמלות. הוא גבוה ואמין, וקל לעבודה

SHAZAR 4X4

4.5 15

סולם שמביא איתו ערך רב. הוא עמיד, אמין ויציב, ובמקביל, נוח לנשיאה ולעבודות שונות

יתרונות

עמיד, מערכת הגנה מיוחדת, באישור מכון התקנים, זול.

חסרונות

שני מצבים בלבד, נראה מעט מגושם.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסולם הטלסקופי SHAZAR 4X4 מציע משהו שאין להרבה סולמות. הסולם הוא בקטגוריית מחיר נמוכה יחסית, אך הוא יודע לתת ערך מוסף. מדובר בסולם גבוה במיוחד, מעל 4 מטרים, אך יש לו רק שני מצבים, כך שגיוון ודינמיות תתקשו למצוא בו. עם זאת, הוא עמיד, אמין ויש לו מערכת הגנה נגד חשמול והחלקה באמצעות גומיות מיוחדות.

 

הסולם עבר את כל מבחני התקנים שישנם בישראל, והוא קל מאוד לקיפול ואחסון אשר חוסך מקום. ניתן להשעין אותו על קירות פתוחים וסגורים ועדיין ליהנות מעבודה יציבה וקלה לאורך זמן, מבלי לחשוש מפגיעה, התחשמלות או החלקה. הסולם שוקל מעט יחסית, ולמרות שהוא נראה קצת מגושם, הוא בהחלט יודע להחזיק משקל של עד כ-150 ק"ג, כסטנדרט הנהוג כיום בסולמות טלסקופיים.

לוגו של הסקירה

האיכותי ביותר: טלסקופי כפול 3.8 מטר TELESCOPIC

הסולם הטלסקופי כפול 3.8 מטר TELESCOPIC הוא אחד הסולמות האיכותיים ביותר שניתן למצוא בישראל. הוא יקר באופן יחסי, אך מביא ערך עם שלדה מיוחדת המונעת שריטות, מספר מצבים מגוונים, קלות שימוש ונשיאה ועוד.

טלסקופי כפול 3.8 מטר TELESCOPIC

4.5 15

סולם איכותי המגיע עם מגוון רחב של אפשרויות

יתרונות

מערכת הגנה מפני פגיעות, מגוון, קל, נוח לאחסון, קל לשימוש, אמין ועמיד, ומתאים להרבה סוגים של עבודות.

חסרונות

מעט יקר.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Ace

הסולם טלסקופי כפול 3.8 מטר TELESCOPIC הוא הסולם האיכותי ביותר שאפשר למצוא בחנויות בישראל. מדובר בסולם כפול הנשען על הקיר ונפתח לכמה מצבים. הסולם צבוע בצביעה מיוחדת (אנודייז) לחיזוק הסולם ולהגנה מפני שריטות, מכות, חבלות וכו'. הצביעה מאריכה משמעותית את חיי הסולם. ציר הסולם מעובה ומחוזק ליציבות מקסימלית ומשופרת. הסולם הוא קל במיוחד, נוח לתפעול ואחסון ומשדרג כל פעילות בגובה.

 

הסולם מגיע עם קליפס עשוי פלסטיק איכותי לסגירה והחזקה של שלבי הסולם כאשר הוא במצב סגור. לסולם הכפול יש 2 רגליים מייצבות חזקות אשר נותנות יציבות על הקרקע. לכל רגל תחתונה מייצבת, יש 4 מייצבים (2 כתומים ו-2 שחורים), המעניקים תחושת ביטחון כאשר הסולם עומד במצב A ובמצב של השענה על קיר. הסולם הכפול מגיע עם זוג גלגלים עשויים סיליקון, המותקנים על הרגל המייצבת המסייעים לשנע את הסולם בצורה נוחה ומהירה ממקום למקום ללא כל צורך בעגלה והרמת הסולם (פטנט מיוחד).

סיכום

איך לבחור את מכונת הגילוח של פיליפס המתאימה לכם ביותר?

סולמות מהווים מוצר חשוב בכל סוג של בית, בין אם מדובר בבית של אנשים שמגדירים עצמם הנדימנים ויודעים לעשות עבודות בגובה, וגם אם לא. גם כאשר מגיע איש מקצוע, הוא לפעמים צריך סולם, ובכל מקרה, כדאי מאוד שיהיה זה סולם שהוא בראש ובראשונה עמיד. הסולמות צריכות להחזיק אנשים בגובה, ולכן, כדי למנוע פציעה רצינית, חשוב מאוד לבדוק כי הסולמות בטוחים. יש גם סולמות עם מערכות הגנה מתוחכמות נגד נזקים, חשמל והחלקות, כמו ה- כפול 3.8 מטר TELESCOPIC, ולכן מדובר בסולם שמקבל עדיפות.

 

תפעול ובטיחות

הפרמטר השני הוא נוחות השימוש. אנשים חייבים לדעת לתפעל את הסולם, לנעול אותו במצב ביניים בצורה טובה, ולסחוב אותו ממקום למקום, כולל ברכב, בקלות. בנוסף, חשוב לעבוד עם סולם שקל לקפל ולאחסן אותו. יש סולמות שנכנסים בארונות שירות קטנים יחסית, מה שבהחלט נותן את הערך המוסף מבחינת מקום. סולם טלסקופי יכול להיות פרקטי בכל בית, רק אם יודעים להתנהל איתו בצורה נכונה. כך, סולם כמו ה-TELESCOPIC 4.4 מטר יודע לספק את הערך המוסף, עם כמה מצבים והתקפלות למצב בסיסי מינורי ביותר.

 

התאמת השימוש לקנייה

אחרי שווידאתם שהסולם שאתם רוצים הוא בטוח ונוח לשימוש, צריך להסתכל על הצרכים האישיים שלכם. אם אתם דומים לי, תצטרכו סולם מורכב שיכול להגיע לכמה גבהים שונים. אנשים שעובדים בגינה, בעליית הגג ובתוך הבית, צריכים סולם מגוון, שגם יודע להישען על הקיר. אנשים שמבצעים עבודות בסיסיות, או פשוט צריכים סולם בבית כחלק מארגז הכלים שלהם, יכולים בהחלט להתפשר ולקנות סולמות טובים מקטגוריה נמוכה יותר כמו ה-SHAZAR או ה-KRAUSS. ישנו מגוון רחב מאוד של סולמות טלסקופיים כיום ואם חוקרים מספיק, אפשר להגיע לתוצאה המושלמת שתסייע בעבודות הבית. בסקירה הזו השתדלנו לתת סולמות מכמה קטגוריות, כדי שתוכלו לבחור את מה שמתאים לכם ביותר.

שאלות ותשובות על סולם טלסקופי מומלץ

מה המחיר הממוצע של סולם טלסקופי?

הסולמות הטלסקופיים הפשוטים ביותר מתחילים בכ-500 שקלים ויכולים להגיע גם לאלפי שקלים. עם זאת, כאשר הגעתם לקטגוריה של אלף ₪, ככל הנראה תמצאו סולם איכותי ומגוון מספיק כדי שיעזור לכם בעבודות הבית השונות.

מה החשיבות של שלבים שונים בסולם?

עבודות בגובה, כידוע, מתרחשות בגבהים שונים. כדי להיות יציבים בגובה, צריך למצוא סולם יציב בגובה המדויק שצריך. השלבים השונים עוזרים להשיג את הגמישות הנדרשת, שמאפשרת עבודה בטוחה בגובה. הסולמות של היום מגיעים בכמה שלבים, וכל סגירה היא בטוחה וקלה לביצוע.

האם קלות התפעול של הסולם היא פקטור משמעותי?

אכן. סולמות ישנים ידועים כלא נוחים כלל לתפעול. הם מגושמים, כבדים וקשה לאחסן אותם בצורה נוחה. הסולמות הטלסקופיים, שבאו להחליף אותם, הם קלים מאוד לתפעול, שכן קל לנעול אותם במצבים השונים, להשעין אותם על קירות בבטחה ועוד. הסולמות הממוצעות מגיעים לגובה של בין 3.5 ל-4 מטרים, אך הם מתקפלים לסולמות קטנים של פחות ממטר, וכך יכולים לנוע ממקום למקום בקלות, ואף לאחסן בצורה נוחה.

מהי החברה הטובה ביותר המוכרת את הסולמות שלה בישראל?

מרבית הסולמות הטלסקופיים שתמצאו בישראל הם של חברת TELESCOPIC. מדובר במותג איכותי במיוחד ובחברה שעובדת עם חומרי גלם טובים, ובחברה ששמה דגש על תקני הבטיחות האיכותיים ביותר. יש עוד מספר מותגים, אך ב-TELESCOPIC תמצאו גיוון רב, כמה קטגוריות מחיר, ויכולת למצוא את הסולם המתאים לכם ביותר.