צלייה לים – סקירת 3 ציליות מומלצות ביותר (מעודכן 2024) | FINDER – בוחרים חכם

הבילוי בים בימי הקיץ הוא מנת חלקם של כולנו, ואין דבר שמבטיח חוויה מושלמת בים כמו צלייה טובה ואיכותית שנותנת גם הגנה מהשמש וגם פרטיות מסוימת.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

59 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על צלייה לים

עם עונת הרחצה שנמצאת ממש מעבר לפינה, זה הזמן המושלם לדאוג שיש לכם את כל מה שתצטרכו כדי שתוכלו להעביר את הזמן שלכם בחוף הים בצורה הטובה ביותר. אז דאגתם למחצלת, קרם הגנה, בגד ים חדש, ואפילו קניתם צידנית מושלמת. אבל מה עם צלייה לים? הרבה חופים בארץ אמנם מסודרים, אבל לא מספקים צל ראוי ובטח לא בכל פינה. צלייה לים תבטיח לכם הגנה מהשמש החזקה ותעניק לכם מעט פרטיות, בעיקר כשמדובר בחופים העמוסים. עם המגוון שקיים היום בשוק והחידושים שהגיעו גם לעולם ההצללה, כבר לא צריך להתאמץ ולחפור בורות כדי לוודא שהשמשייה לא תעוף עם הרוח הראשונה. בדקנו עבורכם את הצליות לים המומלצות ביותר, אתם רק צריכים לבחור את זו שהכי תתאים עבורכם.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

5 אנשים
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

צל לא רק מעל הראש: Guro QUEST

עיצוב מתוחכם בסגנון אוהל, קל ופשוט להרכבה ולנשיאה, ויגן לכם גם על הגב, לא רק על הראש, רק תדאגו להביא אתכם מחצלת.

Guro QUEST

4.5 15

למי שיש נטייה להישרף גם רק ממעט שמש ישירה

יתרונות

קל משקל, נוח לנשיאה, פשוט מאוד להרכבה וקיפול, גדול ומרווח, יציבה, קירות שניתנים להוספה והורדה לפי הנוחות, בד נושם נגד מים, כיסי רשת פנימיים לאחסון.

חסרונות

מגיע ללא רצפה.

5 אנשים
קנה עכשיו ב- KSP
8 אנשים
קנה עכשיו ב- KSP
5 אנשים
קנה עכשיו ב- Last Price
8 אנשים
קנה עכשיו ב- Last Price

עיצוב קליל והרכבה מהירה ופשוטה ללא כל מאמץ, הופכים את הצלייה הזו למשתלמת במיוחד. עם  Guro QUEST אתם תיהנו מארבעה כיווני אוויר ותוכלו להחליט בעצמכם מתי ואם בכלל לסגור חלק מהדפנות בעזרת הרכבת הקירות שמגיעים באריזה וכך לקבל הגנה נוספת מהשמש.

 

הבד של הצלייה הזו לא רק יספק לכם הגנה של UPF 50+ מקרני השמש, הוא גם בד נושם כך שהאזור הפנימי לא מתחמם. בתוך הצלייה תמצאו כיסי רשת תלויים שמיועדים לאחסון של חפצים שונים. כדי לוודא שהצלייה נשארת מעוגנת, היא מגיעה יתדות ומיתרים לעיגון וגם עם כיסי חול ואתם תיהנו מעיגון מושלם מכל הכיוונים.

 

דגם QUEST מגיע עם שטח של 5.76 מ"ר ומתאים לכ- 5 אנשים. קיים דגם גדול יותר, Horizon, והוא מתאים לכ- 8 אנשים, עם שטח רצפה של 8.68 מ"ר.

לוגו של הסקירה

לא סתם חתיכת בד: צלייה לים של Otentik

מכירים את המשפט "דברים טובים באים באריזות קטנות"? אז זה בדיוק זה. כמה שהאריזה שלו קטנה, ככה הפתרון שלו גדול. צלייה לים של אותנטיק המקורית מגיעה בגדלים שונים.

צלייה לים של Otentik

4.5 15

מתאימה לכולם, מיחידים ועד למשפחות

יתרונות

ייחודית מאוד, עיצוב קל וקומפקטי במיוחד, קלה לנשיאה, הגנה מעולה מקרני השמש, קלה להרכבה, איכותית מאוד, מגיע בגדלים שונים.

חסרונות

דורשת מתיחה רצינית ונכונה של שקי החול והרגליים התומכות.

Nano
קנה עכשיו ב- Walla Shops
Nano Plus
קנה עכשיו ב- Walla Shops
Family
קנה עכשיו ב- Walla Shops

קשה מאוד לטעות אם תבחרו בכל אחד מהדגמים של צלייה לים של אותנטיק. כל אחת ואחת מהן קלות להרכבה, כל מה שצריך לעשות זה למלא את כל אחד מהשקים בחול ולמקם את המוטות התומכים במקום שתרצו. הדגמים הקטנים מגיעים עם 2 מוטות והגדולים עם 4 מוטות.

 

צלייה לים של אותנטיק מגיעה בכמה צבעים ואתם רק צריכים לבחור מה מתאים לכם. הצלייה פותחה ומיוצרת בישראל ונחשבת לאחת הצליות הטובות ביותר שקיימות בשוק כיום. הבד עצמו מספק הגנה של  UPF 50+ מקרני השמש. מבין כל הצליות שבדקנו, האותנטיק היא הנוחה ביותר לנשיאה, היא מגיעה עם תיק ומתקפלת לגודל קומפקטי ביותר.

לוגו של הסקירה

למנוסים ביותר: גזיבו סאן לייט ShadePro AG0030

הגיע הזמן שתפסיקו להתכופף מתחת לשמשיה הנמוכה ותתחילו להרגיש בנוח גם בחוף הים.

ShadePro AG0030

4.5 15

צליית ים מושלמת למשפחות

יתרונות

פתיחה קלה ופשוטה, שלד מאלומיניום יציב במיוחד, קל משקל ונוח לנשיאה, קיר אחורי שמספק פרטיות גבוהה יותר, הגנה מעולה מפני קרני השמש, גובה מתכוונן.

חסרונות

לא מאוד גדול.

קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אתם משפחה עם ילדים, אתם בטח מכירים את בעיית ההצללה בחוף, בעיקר כשמגיעים עם שמשיה קטנה שלא מספיקה לכולם ונמוכה מידי בשבילכם, ההורים. אז מעכשיו, אין סיבה להצטופף מתחת לשמשיה אחת. הגזיבו של ShadePro יהפוך את הבילוי שלכם עם הילדים בים להרבה יותר מהנה.

 

גג פוליאסטר שמגן ב- 100% מפני קרני השמש עם תוספת של קיר באחת הפאות כדי להגדיל את שטח הצל בהתאם לכיוון השמש. שלד אלומיניום איכותי במיוחד ידאג ליציבות הגזיבו, גם בזמן רוחות ותיק הנשיאה יקל על הסחיבה של הצלייה מהאוטו עד לחוף. ההרכבה שלו אולי מסובכת בפעם הראשונה אבל בפעמים שאחרי היא כבר הרבה יותר קלה.

לוגו של הסקירה

לא רק לחוף הים: בד צל משולש

בד צל משלוש יכול להתאים לכל כך הרבה שימושים. בין אם לחוף הים או לקמפינג ביער, או אפילו פתרון מצוין לצל בגינה הפרטית שלכם. תסתכלו ותשפטו בעצמכם.

בד צל משולש

4.5 15

צלייה ורסטילית לשימושים שונים

יתרונות

מחיר זול, מגיעה שני גדלים שונים, כמה צבעים לבחירה בהתאם לגודל, כוללת את לולאות הקשירה ואת החבלים, בד איכותי ועמיד.

חסרונות

מתאימה רק למקומות שיש בהם אזור נוח לקשירה.

3X3X3
קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE
4X4X4
קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE

אתם מכירים חוף ים עם עצים מסביב? אולי בכלל אתם אוהבים ללכת לקמפינג בירדן? אם עניתם על אחת מהשאלות האלו 'כן', כדאי לכם להצטייד בצלייה המשולשת הזאת.

 

צלייה משולשת איכותית במיוחד, עשויה מבד פוליאסטר בעובי של  180 גרם בקשירה נכונה וכל להחזיק גם ברוחות, ותספק לכם צל בימי שמש חמים. היא מגיעה בשני גדלים שונים: 4X4X4 או קטנה יותר 3X3X3 .

 

שני הגדלים מגיעים עם טבעות איכותיות ממתכת מגולוונת וחבל באורך 3 מטרים כדי שתוכלו לתלות את הצלייה בקלות וביעילות. אם אתם רוצים לכסות פני שטח גדול יותר, מומלץ לרכוש יותר מצלייה אחת וכך תוכלו לשלב אותן ולהגדיל את אזור הכיסוי שלכם.

 

חשוב לזכור שהצלייה הזו, להבדיל מהצליות האחרון שמופיעות ברשימה, תתאים רק לחופים או אזור בהם יש לכם עמודים או עצים שיתמכו הקשירה שלה.

סיכום

נכון, קנייה של צלייה לים היא לא החלטה הרת גורל, ועדיין, בטוח הייתם מעדיפים לקנות צלייה שתשרת את הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר, לא? אז כדי לוודא שאתם אכן עושים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. לפני הכל תחשבו על הגודל של הצלייה שתרצו. כמה אנשים תרצו שהצלייה תוכל להכיל? אתם משפחה עם ילדים או זוג עם כלב? כשתדעו את גודל השטח של הצלייה שאתם רוצים, תוכלו בקלות לצמצם את אפשרויות הבחירה. השלב הבא הוא לדעת את סוג חומר הבד שתעדיפו. בד פוליאסטר נחשב עמיד מאוד ומסנן קרינה מעולה, מצד שני, בד יורוג'רסי של אותנטיק איכותי מאוד ומתאים לכביסה. חשבו מה מבין השניים יענה לכם טוב יותר על הצרכים ואופי השימוש שלכם.

 

אחרי שהחלטתם על סוג הבד, תצטרכו להחליט איזו מסגרת תרצו. מסגרת אלומיניום עם שלד מלא כמו בגזיבו או באוהל צל תהיה יציבה יותר ממוטות האותנטיק, מצד שני, העיצוב של האותנטיק מאפשר לו יציבות ברוחות, לא מאוד חזקות, למרות שהוא בלי שלד מלא. האלמנט העיצובי ושיטת ההרכבה יכולים להיות אלו שיכריעו את הכף.

 

כל הדגמים שברשימה שלנו, מאפשרים נשיאה קלה ונוחה ולכן, בנושא הזה, אין לכם מה לדאוג. אחרי שעניתם לעצמכם על כל השאלות, וחשבתם בדיוק מה מתאים לכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור צלייה לים. כל מה שנותר לכם זה לחכות לימים יפים של שמש ולהגיע לחוף. תיהנו.

שאלות ותשובות על צלייה לים

האם אפשר לשים צלייה לים בכל חוף?

לא., אבל... בשנת 2017 יצא חוק עזר עירוני הקובע כי אסור לפתוח צלייה לים בחופי רחצה מסוימים. הקביעה לחוק נבעה מתוך השימוש ההולך וגדל של צליות בחופי ישראל, ומהטענה שהדבר מהווה סכנה בטיחותית בעיקר עבור ילדים . יחד עם זאת, החוק עבר ברמת העיריות ולכן כל עירייה בוחרת האם לאכוף את החוק או לא. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לוודא האם מותר לפתוח צלייה לים בחוף אליו תרצו ללכת.

איך להרכיב את הצלייה כך שלא תתנפח עם הרוח?

כדי למנוע מהצלייה לקבל "בטן" ולהתנפח עם הרוח הראשונה שמגיעה תוודאו שכל החבלים או שקי החול מאובטחים לרצפה ומתוחים עד הסוף לפי הוראות ההרכבה. אם בכל זאת אתם חוששים שהצלייה תעוף או תתנפח, תוכלו לרכוש מוטות נוספים ושקי חול נוספים וכך תהיו בטוחים שהיא מקובעת היטב.

מה עדיף, צלייה עם מסגרת מלאה או צליית בד?

צליות עם מסגרת מלאה, כמו גזיבו או אוהל צל בדרך כלל יהיו יציבות יותר וייתנו שטח צל גדול יותר לעומת צליית בד כמו האותנטיק המשופעת שמגיעה רק עם 2 מוטות. אם אתם אוהבים את העיצוב של צליות הבד, תוכלו לרכוש 2 מוטות נוספים בנפרד או לרכוש דגם גדול יותר וכך להרוויח שטח צל גדול יותר. אך עדיין שלד אלומיניום מלא יהיה יציב יותר.