שעון אפל מומלץ – סקירת 5 שעוני אפל ווטש הטובים ביותר 2024 | Finder

יש מספר אפשרויות שעוני Apple לבחור מבניהן, אבל מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם, זו שתתן לכם מענה מצוין לעלות של אפל ווטש? בשביל לענות על השאלה הזאת, אני והצוות המקצועי של "פיינדר" בדקנו וחקרנו לא מעט דגמים של שעונים ואת המסקנות תוכלו לקרוא כאן. 

icon pos_1

ניתחנו

368 סקירות

ו-

4163 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שעון אפל מומלץ

אם שמתם עין על שעון אפל כבר כמה זמן, אתם בוודאי תשמחו לשים את הידיים על סדרת 6 החדשה, אבל בחירת העיצוב הנכון ביותר עבורכם (או האם תקבלו את כל המאפיינים שאתם צריכים מסדרת 3 או SE הזולות יותר) עשויה להיות החלטה מאתגרת.

 

כדי להפוך את חייכם לקלים יותר, אספנו עבורכם את האפשרויות הטובות ביותר והשוונו את כל התכונות והפרמטרים המשפיעים: מגודל מסך, עיצוב והתאמה עד המפרט, כוח המעבד ועוד. לפניכם שעוני אפל המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

3 שעוני אפל ווטש המומלצים על ידי המומחים שלנו

לוגו של הסקירה

שעון אפל הטוב ביותר: Apple Watch 6

ה- Apple Watch 6 הוא לא רק השעון הטוב ביותר של אפל, הוא גם השעון החכם הטוב ביותר השוק היום. Apple לקחה את כל מה שהיה נהדר ב-Apple Watch 5 – מראה מעוצב, מאפייני כושר נהדרים, כלי בריאות עם פוטנציאל להציל חיים, התראות ואפליקציות מעולות – והצליחה להוסיף שיפורים. עבורי בעלי iPhone עם כסף לבזבז, הוא ללא ספק שעון חכם אפל שאתם צריכים לקנות.

Apple Watch 6

4.5 15

השעון החכם הטוב ביותר שתוכלו לרכוש היום, של Apple ובכלל

יתרונות

עיצוב מצוין (ודגמים צבעוניים חדשים)

מאפייני בריאות נהדרים הכוללים ECG וניטור חמצן בדם

אפשרויות כושר מקיפות

מסך מעולה שתמיד פועל

תצוגה בהירה

ביצועים מהירים

חסרונות

עדיין אין תמיכה למכשירי אנדרואיד

אין חידוש בחיי הסוללה

יקר

Series 7
קנה עכשיו ב- Last Price

אולם, אם כבר יש לכם שעון חכם אפל Apple Watch) 5), תרגישו חופשי לדלג על הדגם הזה. באופן טבעי סדרת 6 טובה יותר מסדרת 5, אבל המאפיינים המשופרים לא משמעותיים מספיק כדי שנמליץ על העדכון. אולם, אם יש לכם Apple Watch מסדרה 3 או 2, שווה לשקול בחיוב לשדרג.

 

במונחים של מאפיינים, יש לכם אפשרות לעקוב אחר רמת החמצן בדם – ידועה גם בשם טכנולוגיית SpO2. התוצאות יעלו אוטומטית לאפליקציית Apple Health ועל ידי כך יעלו את המודעות לכל בעיה בריאותית פוטנציאלית, כגון דום נשימה בשינה, אסטמה ומחלות לב.

 

ה- Apple Watch 6עושה שימוש בטכנולוגית דור 6 החדישה ביותר של אפל: צ'יפ S6, אשר פותח מגוון מאפייני ביצוע. העיקרי שביניהם הוא העובדה שהוא מהיר יותר ב-20% מה-Apple Watch 5, מה שמעניק תצוגה בהירה לאור היום וחיי סוללה של 18 שעות, אפילו כאשר אתם עוקבים אחר החמצן בדם שלכם בעת השינה.

 

לאחרונה יש גם מד גובה חדש שתמיד נמצא בפעולה, אשר עוקב אחרי הגובה בו אתם הולכים או רצים, או אם אתם עולים במדרגות לדוגמה. הוא עוזר לפענח את רמות הפעילות האמיתיות שלכם באופן יותר מדויק.

לוגו של הסקירה

שעון אפל שמככב במקום השני: Apple Watch 5

ה- Apple Watch 5היה צעד משמעותי במסע של Apple לראש ההר של השעונים החכמים. הדגם לקח את כל מה שהפך את סדרת 4 למוצלחת כל כך, פיזר כמה מאפיינים נוספים והחליף את הדגם הקודם עם הדגם היוקרתי הזה.

Apple Watch 5

4.5 15

כבר לא הכי חדש, אבל עדיין מעולה

יתרונות

עיצוב מצוין (וגימורי טיטניום חדשים)

מאפייני בריאות מעולים כולל ECG

אפשרויות כושר טובות ומקיפות

אחסון של 32GB

תצוגה שנשארת כל הזמן

חסרונות

הפחתה בחיי הסוללה לעומת סדרת 4

לא עובד עם אנדרואיד בכלל

קנה עכשיו ב- Last Price

המאפיין החדש הבולט הוא תצוגה שתמיד פועלות, מה שאומר שאתם לא צריכים להרים את פרק כף היד שלכם כדי להראות משהו: הוא עדיין יראה את פני השעון או את האימון שלכם בכל זמן, רק מעומעם.

 

ועם עוד כמה מאפיינים חדשים, פלוס תוכנה חדשה, מדובר בשדרוג קטן אך משמעותי לעומת השעונים של השנים הקודמות.

 

הוא כבר לא השעון החכם החדיש ביותר של אפל, אבל הוא בהחלט שעון חכם עם מפרט מעולה – ואם אתם יכולים להשיג אותו במחיר מוזל, אנחנו בהחלט נמליץ לכם לעשות זאת.

לוגו של הסקירה

שעון אפל במחיר משתלם: Apple Watch SE

ה- Apple Watch SEהוא שעון חכם באמת מצוין, אין כאן שום ספק. היכן ש-Apple קיצצה כדי להוריד את המחיר של השעון, אתם לא הולכים לשים לב לכך בשימוש הכללי. הוא מרגיש כמו חוויית Apple Watch מלאה, עם כל היתרונות שמביאים לכם נוחות, מעקב כושר ומאפייני בריאות ובטיחות… למשתמשי iPhone. כמו תמיד, למשתמשי אנדרואיד אין מה לחפש כאן.

Apple Watch SE

4.5 15

תחליף מצוין ונוח לכיס עבור כל אלו עם Apple Watch 3 ומטה

יתרונות

שימוש מהיר וחלק

עיצוב נוח, מסך ברור ובהיר

מאפייני בריאות טובים

מעקב כושר כללי מצוין

מחיר נוח

חסרונות

אין תצוגה תמידית על המסך

מעקב השינה בסיסי

אין מעקב חמצן בדם או ECG

קנה עכשיו ב- Last Price

אתם יכולים להוציא קצת יותר מהמחיר של ה- Apple Watch 3, אתם תשמחו מאוד שעשיתם זאת – הוא טוב ביותר מכל בחינה, מהמסך לעיצוב ולחיישנים ולעובדה שהוא מתאימים גם לשנים הקרובות, הודות למעבד המהיר שלו. חשוב להזכיר גם את מאפייני הבריאות המצוינים שלו, הכוללים מוניטור לב מדויק יותר (חשוב לזיהוי בעיות) ואיתור מלא, מה שסדרת 3 אינה מציעה.

 

אם אתם מחפשים לשדרג דגם ישן יותר, ה-SE מהווה חלופה מעולה לכל דבר החל מסדרת 3 ומטה. למרות שהבסיס לחוויה הוא זהה, הוא עדיין ירגיש שווה את השדרוג, הודות לכל המאפיינים שהזכרנו מעלה.

 

עבור אלו מכם עם Apple Watch 4 ומעלה, ה-SE לא מהווה תחליף טוב במיוחד, אבל הוא לא עוצב עבור מטרה זו.

לוגו של הסקירה

שעון אפל הטוב ביותר ספורט: Apple Watch 6 Nike Edition

לשעון חכם זה יש את כל המאפיינים הסטנדרטיים של סדרה 6 החדשנית, כולל כל מאפייני הספורט  והבריאות, אבל בגרסה ספורטיבית יותר עבור אתלטים וחובבי כושר. ההבדלים העיקריים הם הרצועות והאפליקציות הזמינות.

Apple Watch 6 Nike Edition

4.5 15

השעון המושלם לחובבי הכושר והספורט

יתרונות

רצועות "נושמות"

עיצובים מיוחדים של Nike

אפליקציות כושר של Nike

עיצוב בהיר

כל היתרונות של סדרת 6

חסרונות

אין מאפיינים נוספים

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price

השעון הזו תואר כ"שותף המושלם לריצה" בזכות אפליקציית Nike Run Club ואפליקציית Nike Training Cub גם היא פועלת נהדר על השעון. הן כוללות את כל מאפייני המעקב הבסיסיים יחד עם בונוסים מעניינים כמו הדרכה קולית, מוסיקה מותאמת ועוד, בעוד לאפליקציית האימונים יש מעל 180 אימונים חינמיים והתראות כדי לספק לכם את האימון המומלץ לכם. בנוסף, יש פני שעון מעוצבים ומיוחדים של Nike.

 

יש שני סוגי רצועות – אחת בעיצוב פרקטי עשויה גומי עם חורי אוויר כדי לקרר את פרקי הידיים המיוזעים שלכם וגרסה אחרת עשויה בד – ה- Nike Sport Loop- עם חוטים מחזירי אור עבור אלו שאוהבים לרוץ בחושך.

 

מדובר באפשרות נהדרת עבור אלו שאוהבים את מכשירי הכושר החדישים והעדכניים ביותר.

לוגו של הסקירה

לא השעון החדש ביותר של אפל , אך עדיין כוכב: Apple Watch 3

ה- Apple Watch 3אולי לא מרגש כמו החלופה החדישה ביותר, אבל הוא מציע תמורה די טובה בעבור המחיר שלו עם הרבה מהמאפיינים הנחוצים – בהרבה פחות כסף. כן, הוא קצת יותר שמנמן עם מסך קטן יותר (42 מ"מ או 38 מ"מ), אבל הא עדיין זוכה בכתר הדיגיטלי עבור ניווט קל וברור, אותה רמת עמידות במים וחיישן לב אופטי. מה שאומר שניתן להשתמש בו בכל פעילויות הכושר המרכזיות, אבל הוא אינו תומך באפליקציות האחרונות.

Apple Watch 3

4.5 15

די ישן, אבל עם תמורה נהדרת למחיר

יתרונות

עדיין יש GPS ו-4G

מריץ את התוכנה החדשה ביותר

מחיר מצוין

חסרונות

לא הדור האחרון

חיי סוללה קצרים יותר

אין הרבה מהיכולות המרשימות של הדגמים החדשים

קנה עכשיו ב- Last Price

לשעון יש " Activity Rings" של Apple; אשר מראה את ההתקדמות היומית שלכם ומאפשרת לכם לעקוב אחר האימונים שלכם בקלות, בעוד החיישנים מנטרים את קצב הלב שלכם ואפליקציית ה- Breathe יכולה לעזור לכם לנהל לחץ.

 

אם תלכו על הגרסה הסלולרית של השעון, תוכלו לבצע שיחות בלי הפלאפון שלכם, ממש כמו בסדרת 4. ואתם גם יכולים לבקש מסירי לשלוח הודות, לחפש שירים אהובים ולהשתמש ב-SOS לחירום – ממש כמו בשעונים החדשים יותר.

 

כמובן, יש גם חסרונות אם אתם רוכשים דגם ישן. לדוגמה, יש לו מעבד Apple S3 איטי יותר מה-S4, אבל זו לא אמורה להיות בעיה עבור אנשים שמשתמשים בשעון כאביזר נוסף או כסיוע לכושר. עבור חובבי האופנה שבינכם, הפנים שלו אינן מורכבות ואין אפשרות לחומרת זהב. בנוסף, השעון זמין רק באלומיניום, אבל הצד החיובי הוא שזה שומר על העלויות שלו נמוכות. המסך אינו ברור או יעיל כמו של סדרת 4, מה שגובה מחיר מהסוללה.

 

בקיצור, ה- Apple Watch 3מציע הרבה מן המאפיינים החשובים ביותר, אבל הוא יותר איטי ופחות חיוני, וייתכן שהוא לא יעבוד עם אפליקציות חדשות מסוימות. אבל אם אתם מחפשים שעון חכם שנראה מצוין ומציע את כל היכולות המרכזיות במחיר טוב – זו עשויה להיות אפשרות מצוינת עבורכם.

איך בחרנו את שעוני האפל שבסקירה?

המבחר כל כך גדול וכל כך קשה לבחור…בהכנת הסקירה עברנו על סקירות בינלאומיות רבות ובדקנו את המאפיינים שלפיהם נבחרו המוצרים. ניתחנו את התגובות מאתרים מובילים בארץ ומחו"ל בנוגע למוצרים, ואת החסרונות והיתרונות שציינו הקונים בנוגע לכל מוצר. ניסינו לבחור במוצרים שמעבר להיותם מוצרים מומלצים, ניתנים להשגה בישראל בצורה נוחה (אם על-ידי הזמנה מספק אמין ששולח לישראל או בקניה בחנויות ישראליות שמחזיקות מלאי קבוע של המוצר). חקרנו וניסינו לקלוע להעדפות של הקהל הישראלי.

 

המאפיינים ששמנו עליהם דגש בבחירת שעוני אפל:

  • מחיר
  • גודל מסך
  • נוחות השימוש (כולל נוחות הענידה על היד)
  • אורך חיי סוללה
  • תכונות מיוחדות

 

מחיר

השתדלנו לבחור בשעוני אפל ממספר קטגוריות מחיר כך שגם מי שתקציבו מוגבל יוכל למצוא שעון אפל שיתאים לצרכיו.

 

גודל מסך

ככל שהמסך גדול יותר כך קל יותר לראות את הנתונים בשעון. מצד שני, מסך גדול מדיי עלול להפוך את ענידת השעון לפחות נוחה.

 

נוחות השימוש

עד כמה קל ואינטואיטיבי לתפעל את הפונקציות השונות בטלפון? האם השעון בולט על היד (מה שעלול להפריע בענידתו), או שטוח כמו שעון יד רגיל?

 

אורך חיי סוללה

באופן כללי יש כאן משחק של שיווי משקל. ככל שלשעון יותר תכונות מתקדמות, כך אורך חיי הסוללה שלו יתקצר. השתדלנו בסקירה לבחור בדגמים אשר מציעים אורך חיי סוללה טובים לצד תכונות מתקדמות.

 

תכונות השעון 

ישנן מגוון רחב של תכונות מתקדמות שהדגמים השונים מציעים. התמקדנו בתכונות אשר יסייעו בזמן אימון כגון:  מעקב קצב הלב, האם לשעון יש GPS עצמאי אשר יאפשר מעקב כושר מדויק יותר? האם השעון עמיד למים? האם ישנה אפשרות בלוטות' לחיבור נוח של אוזניות? והאם ישנה אפשרות לאחסן מוזיקה בשעון עצמו (offline)? בדקנו בנוסף אפשרות של מעקב שינה שחביב מאוד על משתמשים רבים. 

 

עיצוב

כיצד השעון מעוצב? איך הוא נראה על היד? עד כמה יש שליטה על נראות השעון?

 

במי נעזרנו?

כחלק ממחקרנו נעזרנו בסקירות הבינלאומיות של האתרים: t3.com  ,pocket-lint.com, ו-techradar.com

 

techradar.com הוא אתר וותיק (בעל וותק של 14 שנה). האתר הוא חלק מרשת של אתרים המתמחים בחדשות ובסקירות בתחום הטכנולוגיה. הסקירות באתר הן עצמאית (ללא רווח). האתר אינו בוחן את המוצרים במעבדה אלא בשימוש יומיומי ע"י מומחים.

pocket-lint.com אתר המנוהל על-ידי צוות של עיתונאים מומחים מבריטניה ומארצות הברית בתחומי הטכנולוגיה. האתר היה מועמד לפרס וובי ( Webby Awards ) בשנת 2017.

t3.com אתר בריטי ומגאזין בעל וותק של 25 שנה העוסק במגוון תחומים. הסקירות באתר עצמאיות (ללא רווח).  

סיכום

איך לבחור שעון אפל?

בין אם כבר קניתם שעון אפל ואתם רוצים ללמוד מה הופך אותו למיוחד בהשוואה לשעונים חכמים אחרים או שאתם עדיין חצויים בכל הנוגע לרכישה של אחד, מדריך זה יעזור לכם להחליט איזה מהשעונים המופיעים מעלה לבחור. עבור אלו מכם שמעולם לא רכשו שעון אפל, יש לכם לא מעט בחירות לעשות, אך זכרו, אתם תמיד יכולים להחליף את הרצועה בהמשך.

 

אז אתם יודעים מה הם הדגמים הטובים ביותר בשוק (המופיעים בסקירה מעלה), אבל איך אתם מחליטים אילו מבין כל הדגמים הללו הכי מתאים לכם? בדיוק לשם כך הרכבנו את המדריך הקצר שלפניכם.

 

איזה אייפון צריך כדי להשתמש בשעון של אפל?

לעומת שעונים חכמים אחרים, השעונים של אפל עובדים רק עם סוג טלפון אחד. אתם תצטרכו שיהיה לכם לפחות אייפון 5 עם iOS 10 או חדשה יותר כדי שתוכלו להשתמש בשעון של אפל או שעון של אפל דור 2.

 

אם אתם מעוניינים בשעונים מדור 3, אתם תצטרכו לפחות אייפון 5S עם מערכת הפעלה iOS 11. אולם, אם אתם רוצים שעון אפל מדור 5, אתם תצטרכו להצטייד באייפון 6S לפחות – גם השעון מדור 6 וה-SE דורשים אייפון 6S או חדש יותר.

 

כפי ששמתם לב, ככל שהשעון חדש יותר ומדור אחרון יותר, כך גם האייפון צריך להיות מעודכן יותר. שעון מדור 2 לא יעבוד עם אייפון 11 וכן הלאה. כך שלפני שאתם בוחרים בשעון שאתם רוצים, אתם צריכים לשים לב שהאייפון שיש ברשותכם אכן מתאים לו. אם כן – מה טוב, אם לא – יש לבחור בשעון שיתאים לאייפון או להחליף כבר מכשיר על הדרך.

 

גדלים וצבעים

כל דור חדש של השעון של אפל מביא איתו גימורים וצבעים חדשים – ועם השעון אפל דור 6 וה-SE אפשר לראות לראשונה צבע כחול לציפוי האלומיניום, וגם צבע אדום בהיר.

 

שני הדגמים זמינים גם בגודל 40 מ"מ וגם בגודל 44 מ"מ – הגדלים המסורתיים מאז השעון אפל דור 4, אשר החליפו את הגדלים של קודמו בתפקיד שהיו 38 מ"מ ו-42 מ"מ.

 

חלק מהצבעים מוגבלים לגודל שעון מסוים, אך העצה הכללית שלנו כאן היא ללכת על הגודל הגדול יותר אם אתם רוצים שעון עם מסך גדול ולא אכפת לכם להוציא קצת יותר כסף.

 

קשה לנו להעביר לכם כאן את ההבדל בגדלים, אבל אם אתם אינכם בטוחים לגבי הגודל, אנחנו מציעים שפשוט תמדדו את השעונים בחנות ותחליטו מה הכי מתאים לכם.

 

לאחר שבחרתם את הגודל יהיה עליכם לבחור את הצבע של השעון ואת החומר ממנו אתם רוצים שהוא יהיה עשוי.

 

השעון של אפל 5 מגיע בצע זהב, שחור חלל או כסף – אם אתם רוצים שהוא יהיה עשוי מאלומיניום ואותם הצבעים מגיעים גם עם הדגמים העשויים פלדת אל-חלד.

 

גם לבן הוא אפשרות במידה שתבחרו בגרסה הקרמית, אבל היא משמעותית יותר יקרה.

 

יש גם את השעון אפל NIKE+, שהוא בעצם אותו מכשיר כמו השעון דור 5, רק שהוא מגיע עם פני מסך אקסקלוסיביים, אפליקציה ייעודית ומבחר רצועות ספורטיביות מבית NIKE.

 

אבל זה ממש לא הכל. אם אתם אוהבים את הרעיון של רצועות עור בעבודת יד, אתם כנראה תאהבו את המראה של דגם Hermès. שוב, מדובר באותו שעון של אפל, אבל כאן אתם מקבלים פני מסך אקסקלוסיביים וייחודיים לדגם זה, יחד עם רצועות עור יוקרתיות לפרק כף היד שלכם.

 

רצועות

ישנן עשרות רצועות הנמכרות על ידי חברת אפל, המציעות מגוון עצום של סגנונות ועיצובים. כאשר תקנו לראשונה את השעון החדש שלו אתם תקבלו רצועה כלולה במארז, אבל אתם תמיד יכולים לקנות ולהחליף אותה בקלות ברצועה אחרת שתקנו בנפרד.

 

יש מגוון חומרים וצבעים הזמינים לרכישה, כולל ניילון ארוג, רצועת NIKE ספורטיבית, עור, צמיד ועוד. כל רצועה של אפל הולכת עם כל שעון של אפל, כל עוד אתם מתאימים את גודל הרצועה לגודל השעון.

 

בנוסף, יש גם הרבה רצועות הזמינות על ידי צד שלישי אם אתם לא רוצים לשלם את המחיר המלא שמציעה חברת אפל, אך וודאו כי אתם קונים את הגודל הנכון.

 

אפליקציות ופני מסך

מאז השעון הראשון של Apple, ראינו את מספר האפליקציות שניתן להשתמש בשעון גדל, כמו גם כמו פני המסך שהיא מציעה למשתמשים שלה, אותם הם יכולים להחליף כדי להעניק לשעון מראה שונה בכל פעם.

 

השעונים הישנים יותר כמובן מציעים פחות אפליקציות ופחות מבחר של פני מסך, כאשר השעונים החדשים יותר הרבה יותר מגוונים ומציעים שלל אפליקציות שימושיות.

 

דגמים וחומרים

יש שלושה חומרים שונים מהם עשויים שעוני אפל שאפשר לרכוש היום: אלומיניום, פלדת אל-חלד וטיטניום, יחד עם עיצובים מיוחדים בשיתופי פעולה עם NIKE ו-Hermès. יש קם שעונים קרמיים, אבל הם עולים הרבה יותר.

 

לכל דגמי השעונים, ללא קשר לחומר ממנו הם עשויים, יש את אותם מרכיבים פנימיים ויכולות (אם מדובר באותו דור).

 

שעון אפל אלומיניום

שעוני אלומיניום הם האופציה הקלה והזולה ביותר שיש לאפל להציע. החומר מגיע בצבעים של כסף, אפור חלל, זהב, כחול ואדום – כאשר שני הצבעים האחרונים הצטרפו לרשימה רק בשנת 2020.

 

בעבר, אפל שיווקו את שעוני האלומיניום שלהם כשעוני "ספורט" עקב המשקל הקל שלהם, אבל מאז החליטו לוותר על המיתוג הזה. אלומיניום אינו עמיד כמו אפשרויות אחרות ברשימה, אבל יש לו את היתרון שאף אחד לא יכול לקחת ממנו: קלות המשקל שלו.

 

האלומיניום הוא רך ומצוחצח, והשעונים הללו לא מבריקים כמו אלו מהפלדת אל-חלד או הקרמיים. לשעוני אפל מאלומיניום יש תצוגה מזכוכית Ion-X, שהיא קצת פחות עמידה בשריטות מזכוכית ספיר אשר נמצאת בדגמים היקרים יותר.

 

עבור רוב האנשים מדובר בדגם האידיאלי בזכות המחיר האידיאלי שלו.

 

שעון אפל פלדת אל-חלד

שעוני אפל מפלדת אל-חלד הם הילד האמצעי של אפל; הם יותר יקרים משעוני האלומיניום, אבל פחות יקרים מדגמי הטיטניום.

 

בהשוואה לשעוני האלומיניום אשר מעוצבים לשימוש יום יומי הכולל פעילות גופנית, לשעוני פלדת האל-חלד יש מראה מקצועי יוקרתי יותר. דגמים אלה כבדים יותר מהאופציות האחרות ועשויים להיות מועדפים על ידי אלו שאוהבים להרגיש קצת משקל על פרק כף היד.

 

דגמי פלדת אל-חלד מגיעים בצבעי כסף, זהב ושחור חלל, והגימורים בוהקים. למרבה הצער, אותו גימור מבריק נוטה יותר להישרט מאלומיניום, למרות שהוא נראה טוב יותר.

 

השעונים האלה מצוידים בתצוגה עם זכוכית ספיר במקום Ion-X, כך שהתצוגה יותר עמידה בפני שריטות ונזק.

 

שעון אפל טיטניום

דגמי הטיטניום הם השעונים היקרים ביותר של אפל ומיועדים למי שמחפש שעון פרמיום יוקרתי.

 

שעון הטיטניום של אפל קל יותר מזה העשוי פלדת אל-חלד אבל חזק יותר, ויש לו גימורי אלומיניום מוברשים עמידים בשריטות וטביעות אצבעות. השעון מגיע בגימור טיטניום סטנדרטי ובשחור חלל.

 

המחירים של דגמי הטיטניום, כפי שכבר אמרנו, מרקיעי שחקים וגם יכולים לעלות אף יותר, תלוי ברצועה בה אתם בוחרים – אבל בשביל איכות צריך לשלם. שעוני הטיטניום הכי מתאימים לאלו המעדיפים את המראה והתחושה של שעון יוקרתי ולמי שיש את הכסף המיותר להוציא עליהם.

שאלות ותשובות על שעון אפל מומלץ

מה ההבדל בין החומרים השונים של שעוני אפל?

גם אם בחרתם לקנות דגם בדור מסוים, אתם עדיין צריכים לבחור את החומר ממנו הוא יהיה עשוי. למרות שהנתונים והרכיבים הפנימיים יהיו זהים, החומר של השעון משפיע על המראה, המשקל, המחיר והעמידות שלו. שעוני אלומיניום הם הקלים והזולים ביותר, הבחירה הטובה ביותר עבור רוב האנשים – אבל הוא גם לא עמיד במיוחד ופחות יוקרתי מיתר האופציות.

 

פלדת אל-חלד נותנת לכם שעון יוקרתי וכבד יותר, עם זכוכית ספיר איכותית ועמידה בפני שריטות, אך המחיר שלה יקר יותר מזה של האלומיניום והכובד עשוי להפריע לאנשים.

 

הבחירה היוקרתית ביותר (והיקרה ביותר) היא שעון טיטניום – אשר מציע משקל קל יחסית, עמידות מדהימה ויוקרתיות ברמה הגבוה ביותר – שמגיע עם מחיר בהתאם.

יש לי פלאפון של סמסונג, אני יכול לקנות שעון אפל?

בקצרה, לא. שעוני אפל עובדים אך ורק עם מכשירים של אפל, זאת אומרת; אייפונים. שעון של אפל לא יעבוד עם סמארטפון של חברה אחרת, לעומת שעונים חכמים אחרים, שעובדים עם מגוון פלאפונים ניידים. הגישה האקסקלוסיבית הזאת של אפל באה לידי ביטוי בהרבה מהמכשירים האחרים שלה, שניתן לצוות רק עם מכשירים אחרים של החברה.

יש לי אייפון, אני יכולה לקנות כל שעון של אפל?

לא בדיוק. תלוי איזה דור הפלאפון שלכם ואיזה דור השעון שאתם רוצים לקנות. אם יש לכם מכשיר ישן יחסית, השעונים שאתם יכולים לרכוש מוגבלים גם הם לדור 1, 2, 3 וכו'. אם יש לכם את הדור החדש ביותר של האייפונים, כך גם תוכלו לרכוש את השעונים דור 5 ו-6.

אפשר להחליף את הרצועה שמגיעה עם השעון?

כן. השעון שלכם יגיע עם רצועה סטנדרטית (או מיוחדת, תלוי בדגם שתקנו) ואתם תמיד יכולים לרכוש אחת (או יותר) חדשה מאפל ולהחליף אותה במהירות ובקלות. אתם אפילו יכולים לרכוש רצועה מחנות שלא קשורה לאפל, אבל חשוב לשים לב שהגודל מתאים.