משקל דיגיטלי: 5 משקלי אמבטיה דיגיטליים (מעודכן 2024) | Finder – קונים חכם

משקלים דיגיטליים שיעזרו לכם להישאר בבקרה על המשקל שלכם באופן הכי מדויק שאפשר, ועוד הרבה יותר.

icon pos_1

ניתחנו

35 סקירות

ו-

2054 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משקל דיגיטלי מומלץ לאמבטיה

בין אם אתם מנסים לרדת במשקל או פשוט רוצים להישאר בבקרה על המשקל שלכם – משקל דיגיטלי טוב הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. היום נמכרים משקלים מדויקים במיוחד שמסוגל לחשב גם את אחוזי השומן שלכם, גיל העצמות ועוד שלל נתונים שימושיים. לפניכם המשקלים הדיגיטליים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

דגם דומה
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המשקלים הדיגיטליים הטובים ביותר כבר לא מה שהם היו – הם כל כך התפתחו שכבר ממזמן הם לא מודדים רק משקל, אלא גם שומן גוף. הם עושים זאת באמצעות מדע מוכח סביב המידה שבה גופים שונים מתנגדים לחשמל כאשר זרם חלש (וחסר כאבים) עובר בהם.

 

זו הסיבה מדוע אתם חייבים לעמוד על המכשירים האלה יחפים: הם מעבירים חשמל דרככם – אל תדאגו, אתם לא תרגישו דבר. בין אם אתם מנסים תזונה על בסיס צמחי או מנסים לרדת במשקל עם שגרת אמונים חדשה או שאתם כבר בכושר ומעוניינים להיות במעקב, משקל דיגיטלי הוא מוצר שימושי ללא ספק.

לוגו של הסקירה

המשקל הטוב ביותר עבור רוב האנשים: TANITA RD 953

Tanita מייצרת משקלים איכותיים ומדויקים – היוקרתיים שביניהם עולים לא מעט ומיועדים לאלו שמחפשים מידע ברמה הגבוהה ביותר. הזולים יותר למעשה גם די טובים, אבל נראים די מזוויע. בדיוק באמצע אתם יכולים לראות את המשקל היפיפה שכאן, ה- Tanita RD 953, אשר ייתן לכם את כל המידע שתרצו החל ממשקל, BMI עד רמת שומנן באיברים הפנימיים והערכה מעט מלחיצה של "גיל הלב" – נסו להישאר בצד הנכון כאן.

TANITA RD 953

4.5 15

משקל מתקדם, מדויק ודי מושלם עבור רוב האנשים

יתרונות

מגוון רחב של אפשרויות, נראה מצוין, קל להתקין ולהשתמש.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט

כל המידע נשלח באמצעות בלוטות' לאפליקציה של Tanita אשר השתפרה המון בזמן האחרון במונחים של אמינות. המידע נכנס גם ל-Apple Health ול-Google Health, כך שאתם יכולים לעקוב אחר תפקוד הגוף שלכם לאורך זמן. בנוסף, בטריית ה-4x AA שהמשקל צורך מרגישה כאילו היא מחזיקה לנצח.

 

עבור המחיר, אתם מקבלים המון מידע שימושי, שימוש פשוט ומשקל מושך ומדויק. נכון, הוא מעט יקר וחישוב מבנה הגוף שלו עשוי לטעות לפעמים, אולי בגלל שהחישוב שלו מבוסס על הגופים המעט רזים יותר מארץ המקור שלו – יפן, או שהוא פשוט טועה לפעמים.

לוגו של הסקירה

המשקל הטוב ביותר למשתמשי Fitbit: FITBIT ARIA 2

Fitbit Aria 2 הוא גרסה מושכת יותר, מתחברת טוב יותר והרבה יותר פשוטה של ה- Tanita RD 953. הוא רק אומר לכם את המשקל, BMI ואחוזי השומן שלכם – מה שהרבה מאנשים רוצים.

FITBIT ARIA 2

4.5 15

משקל מעולה לכל אלו מכם שעונדים שעוני Fitbit

יתרונות

מזין את כל הנתונים אל חשבון ה-Fitbit שלכם, מעקב מצוין, עיצוב מושך.

חסרונות

אין יותר מדי מאפיינים מיוחדים.

דגם דומה
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Last Price

הגאונות שבמשקל הזה הוא שלאחר השקילה, הוא ידווח את הנתונים לחשבון ה-Fitbit  שלכם, כך שאתם יכולים לעקוב אחרי שינויים במשקל שלכם ולהשתמש בהם לצד שעון Fitbit משלכם. כמובן שאם אינכם משתמשים ב-Fitbit היתרונות הללו יהיו פחות שימושיים, אבל עדיין מדובר במשקל מעולה.

 

הוסיפו את MyFitnessPal או את מאפייני התזונה של Fitbit ותוכלו לסנכרן את התפריט, צריכת הקלוריות ומטרות המשקל שלכם, אם אתם רוצים. האפליקציה של Fitbit נותנת לא מעט מוטיבציה ותאפשר לכם לעקוב אחרי הכנסת הקלוריות מנגד להוצאת הקלוריות.

לוגו של הסקירה

התמורה הטובה ביותר: TANITA BC-730WH36

אם אתם מחפשים את המשקל שיעלה לכם הכי פחות אבל ייתן לכם הכי הרבה, ה- TANITA BC-730WH36הוא בדיוק המשקל עבורכם. גם הוא מבית Tanita שפשוט לא מצליחים ליצור משקל לא איכותי ו-400 שקלים בלבד, אתם מקבלים המון.

TANITA BC-730WH36

4.5 15

משקל מעולה במחיר מצחיק

יתרונות

הרבה אפשרויות מדידה, מחיר נוח, זמין במגוון צבעים, מדויק.

חסרונות

אין חיבור לאפליקציה תומכת.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- energym
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט

אז יש לכם כאן משקל מפורט במיוחד שאומר לכם לא רק את המשקל שלכם, אלא גם את אחוז השומן הכללי ואחוז המים בגוף, מסת שריר ועצם, BMR (צריכת קלוריות יומית), גיל מטבולי ועוד כל כך הרבה דברים, שחשבנו שעדיף לעצור כאן.

 

המשקל נוח מאוד לשימוש ובעל רמת דיוק של עד 100 גרם או 0.1% שומן. ניתן להישקל בו עד משקל של 150 ק"ג והמשקל יזכור את המדידות האחרונות שלכם, עד 5 אנשים – אידיאלי למשפחה. הוא אפילו מגיע בשלושה צבעים שונים ומעניינים: לבן, וורוד וירוק!

 

הוא אולי לא מגיע עם אפליקציה מתוחכמת שאומרת לכם מה לאכול, אבל הוא בהחלט מספק לכם יותר מידע ממה שמרבית האנשים יזדקקו לו.

לוגו של הסקירה

המשקל הזול הטוב ביותר: Xiaomi Mi Smart Scale 2

אם לא מתחשק לכם להוציא הון קטן על משקל דיגיטלי שמסוגל לזכור את יום ההולדת של אמא שלכם טוב יותר מכם, אז ה- Xiaomi Mi Smart Scale 2 עשוי להיות בדיוק המשקל עבורכם. הוא מגיע במחיר נהדר ומציע שלל מאפיינים (חלקם לא בסיסיים כלל) שיעניקו תמורה מצוינת למחיר שלו.

Xiaomi Mi Smart Scale 2

4.5 15

משקל חכם במחיר מצוין

יתרונות

מחיר מצוין, מדויק, עיצוב יפה, תומך באפליקציית מעקב Mi Fit.

חסרונות

לא מגיע עם מאפיינים מתוחכמים במיוחד.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory

ה- Xiaomi Mi Smart Scale 2מגיע בעיצוב לבן וחלק וצג נוח לקריאה, כך שמבחינת עיצוב אין ספק שתאהבו אותו. בנוסף, אם תוריד את אפליקציית Mi Fit תוכלו ליהנות ממעקב נתונים די מפורט שכולל הרבה יותר מהמשקל (אותו תוכלו ליראות יחד עם אחוזי השומן שלכם על צג המשקל). האפליקציה שומרת את ההיסטוריה שלכם ונותנת לכם יכולת מעקב לאורך זמן.

 

טווח השקילה גם הוא די מדויק, מ-100 גרם עד 150 ק"ג, עם סטייה של 50 גרם בלבד (!). ניתן גם להחליף בין יחידות מידה שונות (ק"ג ופאונד) – כך שאתם יכולים לשקול גם חפצים.

 

הוא אולי לא המשקל המתוחכם או היוקרתי ביותר, אך הוא בהחלט נותן המון עבור המחיר שלו.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשתמשי Garmin: GARMIN INDEX SMART SCALE

בתור מובילת השוק בתחום שעוני הספורט, Garmin נכנסת די בטבעיות לשוק המשקלים הדיגיטליים ועושה זאת נהדר, כמעט כמו Fitbit – רק הרבה יותר רציני.

GARMIN INDEX SMART SCALE

4.5 15

בעלי שעון Garmin? זה המשקל עבורכם

יתרונות

מתאים ל- Garmin Connect ולשעוני החברה, מדויק, נראה מצוין.

חסרונות

סנכרון/קישוריות סבירה.

קנה עכשיו ב- Amazon

בנוסף על מדידת משקל, BMI ואחוזי שומן בגוף, ה-Index מוסיף אחוזי מסת שריר ומסנכרן (עם אמינות של קצת פחות מ-100%, חייבים לציין), עם Garmin Connect. כמו כן הוא מסוגל להזין את המידע לכל יתר הפעילויות שאתם מודדים באמצעות מכשיר Garmin ולהציג אותו ב- Connect שלכם, מה שיעזור לכם בהערכת שריפת הקלוריות וכדומה.