משאבת חלב מומלצת – סקירת 5 משאבות החלב הטובות ביותר 2024

בשעה טובה! אם כבר ילדת או את ממש לקראת הלידה ואת רוצה לצבור סטוק של חלב שאוב, או להגביר את תפוקת החלב שלך, בכל מצב כדאי לך שתהיה לך משאבת חלב אם בבית.

icon pos_1

ניתחנו

315 סקירות

ו-

628 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משאבות חלב מומלצות

משאבת חלב מומלצת יכולה להיות פריט שימושי אם יש תינוק בבית; היא מסייעת לך לשאוב בקלות חלב כדי לשמר אותו ולהשתמש בו במועד מאוחר יותר לבחירתך – אבל איך בוחרים משאבת חלב טובה כשיש מבחר גדול כל כך בשוק? ובכן, במיוחד לשם כך נוצרה הסקירה שלפניך.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

חלב אם הוא המזון הטוב ביותר עבור תינוקך – זו לא רק סיסמה, זו האמת ויש אינספור מחקרים שיוכיחו זאת. אז מה עושים כשצריך לחזור לעבודה, אבל את רוצה להמשיך להזין את התינוק שלך בטוב ביותר? הפתרון- משאבת חלב. משאבות חלב מגיעות בשלל צורות, העיקריות הן: חשמליות דו צדדיות , חשמליות חד צדדיות וידניות. שאיבת חלב יכולה להיות עבודה סיזיפית ולכן, כדאי לך לבחור את המשאבה הטובה, הנוחה והמתאימה ביותר עבורך בהתאם לאורח החיים שלך.

 

מה שנכון לאחת לא בהכרח יהיה נכון לאחרת. ולכן, הכנו עבורך רשימה שמציעה את משאבות החלב המומלצות ביותר כדי להקל עליך בחיפוש, בתקופה שהיא גם ככה לחוצה מטבעה. 

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: MEDELA FREESTYLE

משאבת חלב חשמלית דו-צדדית MEDELA FREESTYLE  היא מהקטנות ביותר שקיימות בשוק. היא תעזור לך לחסוך זמן ותוכלי לקחת אותה איתך לכל מקום.

MEDELA FREESTYLE

4.5 15

אידאלית לאישה הקרייריסטית שרוצה לחסוך בזמן

יתרונות

איכותית ועמידה מאוד, שאיבה דו צדדית בו זמנית, פשוטה וקלה לשימוש, ניידת, קומפקטית

חסרונות

יקרה מאוד, עוצמת יניקה יכולה להיות חלשה עבור חלק מהנשים, מעט רועשת

קנה עכשיו ב- שילב
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- הממלכה הקטנה

בין אם את אשת קריירה שלא רוצה לבזבז זמן על שאיבת החלב או בין אם את אמא לתאומים ואת רוצה להגביר את תפוקת החלב וגם אם "רק" רוצה את המשאבה הקומפקטית והניידת כזו שתוכלי לקחת אותה איתך לכל מקום, משאבת החלב  MEDELA FREESTYLE היא התשובה.

 

משאבת החלב הזו של מדלה היא משאבה דו צדדית, כלומר, תוכלי לאוב חלב משני הצדדים בו זמנית, אך אם תחליטי שאת רוצה רק צד אחד, גם זה אפשרי. היא כוללת שני שלבי שאיבה: שלב הגירוי – כדי לגרות את רפלקס ייצור החלב ושלב השאיבה עצמו. תוכלי לרכוש בנפרד את החזייה לשאיבה בידיים חופשיות וכך תרגישי ניידת יותר. טעינה מלאה של הסוללה תחזיק את המשאבה כ -3 שעות. ומדלה חשבו עליך עד הסוף וערכת המשאבה מגיעה יחד עם תיק נשיאה למשאבה, צידנית, קרחון לשמירה על החלב, 4 בקבוקים עם מכסים וכמובן צינורות וסוללה נטענת.

לוגו של הסקירה

הנוחה ביותר: Lansinoh Affinity Pro

במחיר נוח וביצועים טובים, ה- Lansinoh Affinity Pro היא מתחרה ראויה בקטגוריה שלה. היא נוחה מאוד להתאמה והכריות שלה הן הנוחות ביותר שיש בשוק.

Lansinoh Affinity Pro

4.5 15

מתאימה למי שרוצה משאבה חשמלת דו-צדדית טובה במחיר נוח

יתרונות

מחיר נוח, 3 סגנונות שאיבה שונים, רמות יניקה משתנות, ניתנת להפעלה ע"י סוללות

חסרונות

מעט רועשת, יכולה להיות חלשה עבור חלק מהנשים

קנה עכשיו ב- SMART BABY
קנה עכשיו ב- עגליס
קנה עכשיו ב- הממלכה הקטנה
קנה עכשיו ב- כוכב נולד

על נוחות בזמן שאיבה לא מתפשרים. אם את כבר מכירה את עולם השאיבה את בטח יודעת שבזמן השאיבה, אחד הדברים הכי חשובים זה שיהיה לך נוח. ה- Lansinoh Affinity Pro היא בדיוק המשאבה הזו. נכון שהיא נמכרת במחיר נמוך מהמתחרה הראשית שלה בשוק, אבל זה לא אומר שהיא פחות טובה.

 

המשאבה הזו נחשבת למשאבה הנוחה ביותר לשד . היא מגיעה עם כריות שד ComfortFit שמתיישבות בצורה מושלמת על השד, ברכות ובנעימים. ה- Lansinoh Affinity Pro מציעה 3 סגנונות שאיבה שונים ו- 8 מצבי שאיבה מתכווננים, הניתנים לשינוי בכל רגע נתון – כך שלך יש את השליטה גם על עוצמת השאיבה וגם על הקצב וכך את יכולה להגיע להתאמה מדוייקת של שאיבה עבורך.

 

על מסך המשאבה תוכלי לראות את זמני העבודה של המשאבה. לנסינו עיצבו את המשאבה כך שהיא עובדת במערכת סגורה שמבטיחה שלא תהיה חדירה של חלב לצינורות. וכבר הזכרנו את זה שהיא משאבת חלב דו-צדדית שתחסוך לך זמן יקר? אז אם את רוצה משאבת חלב שתקל לך על השאיבות, תחסוך לך בזמן ולא תצטרכי להוציא עליה הון, ה-  Lansinoh Affinity Pro היא בדיוק מה שאת מחפשת.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: משאבת חלב ידנית Philips Avent Natural SCF330

ה- Philips Avent Natural SCF330 היא פתרון מצויין לאימהות שרוצות לשאוב חלב מידי פעם בנוחות ויעילות.

Philips Avent Natural SCF330

4.5 15

מתאים למי ששואבת לעיתים רחוקות או צריכה משאבה לגיבוי

יתרונות

נוחה לשימוש, קלה לנשיאה, כרית עיסוי מסיליקון, זולה, ניידת

חסרונות

השאיבה הידנית מעייפת, אי אפשר לכוון את האחיזה

קנה עכשיו ב- צוציק
קנה עכשיו ב- מאמא גורו
קנה עכשיו ב- מוצצים
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין
חשמלית
קנה עכשיו ב- AZRIELI

שלא כמו רוב משאבות החלב בהן יש צורך לרכון קדימה העיצוב המיוחד של ה- Philips Avent Natural מאפשר לך להישען אחורה בנוחות ולשאוב בקלות. פיליפס לא הסתפקו בעיצוב הזווית הנכונה, הם הוסיפו למשאבת החלב הזו כרית עיסוי רכה מסיליקון שעוזרת לגירוי עדין של השד ובכך מעודדת את ייצור החלב.

 

השילוב של התנוחה הנוחה וכרית העיסוי הופכות את חוויית השאיבה לנעימה יותר.  היא קומפקטית וקלת משקל ותוכלי לקחת אותה איתך לכל מקום. אם את מתכוונת לשאוב על בסיס קבוע, כדאי לך לשקול משאבת חלב חשמלית. שאיבה קבועה במשאבה ידנית תעייף אותך ותגרום לחוויה לא נעימה. אם את צריכה לשאוב לעיתים רחוקות יותר או אם את רוצה משאבה למקרי חירום, ה- Philips Avent Natural היא פתרון מושלם בשבילך.

לוגו של הסקירה

החזקה ביותר: Ameda Finesse

Ameda Finesse הוא משאבה נהדרת שמגיעה עם פטנטים מיוחדים היא פתרון נהדר עבור כל אמא ובמיוחד עבור אימהות עובדות שצריכות לשאוב הרבה.

Ameda Finesse

4.5 15

מתאימה למי שמחפשת שאיבה חזקה במיוחד

יתרונות

ניידת, נוחה לשימוש, שואבת חזק, מחיר נוח, שקטה

חסרונות

בהחלפה בין תכניות הוואקום משתחרר, תיק נשיאה מעט קטן

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- הנקה טובה

ה- Ameda Finesse היא התשובה הביתי למשאבת Ameda Platinum הנפוצה ביותר במחלקות היולדות בביתי החולים מה שהופך אותה לאחד הדגמים החזקים ביותר בשוק. היא מגיעה עם כל האביזרים שאת רק תצטרכי לשאיבה אפקטיבית ונוחה.

 

שני פטנטים מיוחדים שלה, ה- CustomControl וה- CustomFit תוכלי להתאים את קצב השאיבה לפי העדפה אישית, מבין 32 תכוניות שאיבה, בשאיבה דו צדדית או חד צדדית, ולאפשר לך חווית שאיבה מושלמת. בעוד שרוב המשאבות החשמליות רועשות, זו שקטה יחסית ותמשוך פחות תשומת לב. ואם תרצי לקחת אותה איתך לדרך, לשאוב בדרך לעבודה או בזמן שאת על המחשב, תוכלי להשתמש בה בעזרת סוללות. היא מגיעה עם מנגנון AIRLOCK שמגן על הצינורות, המשאבה והבקבוקים מפני עובש וחיידקים.

 

למרות כל הפטנטים והשכלולים שלה, היא מגיעה עם תג מחיר נוח במיוחד. שאיבת חלב מעולם לא נראתה קלה יותר.

לוגו של הסקירה

המתקדמת ביותר: Elvie Wearable Pump

לאימהות שרוצות לשאוב בדיסקרטיות בעבודה, בבית או בבית קפה, משאבת Elvie היא משאבת חלב מוסתרת לחלוטין שנמצאת מתחת לחזייה ומתחברת לאפליקציה בסמארטפון.

Elvie Wearable Pump

4.5 15

מתאימה למי שתמיד נמצאת בסביבת אנשים ולא רוצה לפספס שאיבות

יתרונות

שקטה ומוסתרת, מאפשרת שאיבה בכל מקום ובכל זמן, שליטה מרחוק באפליקציה

חסרונות

בגלל הניידות שלה בקבוק החלב קטן ומתמלא מהר, לא נמכרת בישראל

משאבה כפולה
קנה עכשיו ב- Amazon
משאבה יחידה
קנה עכשיו ב- Amazon

אין ספק שזו המשאבה המיוחדת ביותר כיום. המשאבה של Elvie ניתנן ללבישה מתחת לבגדים, מתאימה לכל חזייה ואת תוכלי לשאוב חלב בכל רגע נתון, גם אם את נמצאת בסביבת אנשים. המנוע השקט שלה יאפשר לה לעבוד מבלי שאף אחד ידע, ואת תוכלי לשלוט על ההפעלה שלהדרך אפליקציה בסמארטפון מבלי שאף אחד ישים לב לכך. היא מושלמת לאימהות עובדות ולמי שנמצאת תמיד בסביבת אנשים. היא אמנם לא המשאבה החזקה או המהירה ביותר שיש בשוק אבל לחופש שהיא מציעה אין תחרות.