מזרן יוגה מומלץ – סקירת 5 מזרוני יוגה טובים ביותר 2024 ומדריך קנייה | Finder

המזרן הנכון יכול להעלות את היוגה שלכם לרמה חדשה, בעוד מזרן אחר עלול לפגוע ביכולות שלכם. אז איך בוחרים מזרן יוגה? בדקנו ובחנו עבורכם עשרות מזרני יוגה ומצאנו את המומלצים.. 

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

1342 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מזרני יוגה מומלצים

מזרן הוא מזרן, נכון? לא כאשר זה מגיע ליוגה. ביוגה, המזרן הוא המרחב הפרטי שלכם. הוא המקום אליו אתם מגיעים כדי למצוא זן, כוח, הקלה – מה שלא יהיה אשר מניע את אימון היוגה שלכם, אך קשה להגיע לשם כאשר המזרן לא מתאים לכם. אפילו היוגים המאומנים ביותר יכולים להתעצבן אם הידיים שלהם יתחילו להחליק או שהמפרקים שלהם יכאבו כתוצאה מרצפה קשה ולא מספיק ריפוד. זו הסיבה שאספנו עבורכם את מזרני היוגה המומלצים ביותר, אשר יעזרו לכם להתמקד ביוגה ולשפר את הביצועים שלכם. בדקנו עשרות מזרנים, בחנו לא מעט פרמטרים משפיעים וכך מצאנו את המומלצים. 

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הטוב ביותר למתחילים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

רוב מזרני היוגה נראים די דומה, אבל יש הבדלים מסוימים בעובי, חומר, מרקם או יכולת האחיזה במזרן, אשר יכולים להשפיע על התנועה והנוחיות שלכם. האחרון, הוא בין המאפיינים החשובים ביותר בעולם היוגה; מזרון יוגה צריך לספק משטח אחיזה יציב. אם אתם מרגישים שאתם מחליקים יותר מדי – זה לא סימן טוב, היות וכל ההחלקות יסיחו את תשומת ליבכם וימנעו מכם לבצע נכון את התנוחות ולהתרכז בזרימה ובנשימות – הרעיון המרכזי ביוגה.

 

כדי למצוא מזרן יוגה שישמור עליכם מרוכזים ונינוחים, הכנו רשימה במיוחד עבור אוהבי היוגה שמחפשים להעלות את הרמה עם מזרן יוגה איכותי.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות: Manduka Pro Yoga Mat

בין אם אתם רק מתחילים לתרגל יוגה ובין אם אתם כבר יוגים וותיקים, אם אתם רוצים את המזרן הטוב ביותר מכל הבחינות, אנחנו ממיליצם בחום על ה- Manduka Pro.

Manduka Pro Yoga Mat

4.5 15

הטוב ביותר לכל סוגי היוגים

יתרונות

מרופד בדיוק במידה הנכונה, משטח נוגד החלקות, דוחה לחות וזיעה, אחריות לכל החיים.

חסרונות

עיצוב פשוט, יקר, קשה להשיג בישראל.

קנה עכשיו ב- Amazon

בעובי של 6 מ"מ ומעט רחב וארוך יותר מהממוצע, ל- Manduka Proיש קצת מכל דבר. הגימורים דמויי הבד קלים לאחיזה, השטח החלק מונע מלחות וזיעה להיספג בחומר והריפוד הדחוס שומר עליכם נינוחים ויציבים בזמן שאתם מבצעים סאוואסאנה או כלב מביט למעלה על רצפה קשה. אבל נקודת המכירה האמיתית כאן היא האחריות לכל החיים; המותג יחליף את המזרן שלכם במידה והוא יראה כל סימן לפגמים מהיצרן או בלאי חריג. המזרן כל כך פופולארי עד שהחברה מייצרת גם מזרן קל ודק יותר (4.7 מ"מ) וגרסה קלה אף יותר לאחיזה עבור יוגה חמה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למתחילים: Adidas training mat

בתור מתרגלים מתחילים, אתם רוצים מזרן מעולה ונוח, אשר יאפשר לכם לטעות וליפול, מבלי שייגרם לכם נזק משמעותי. זו הסיבה שמזרן האימונים של Adidas כל כך מושלם עבור יוגים מתחילים: הוא מרופד וגדול – ובנוסף, אתם יכולים לתרגל עליו שלל תרגילי ספורט מבלי להרוס את המזרן.

Adidas training mat

4.5 15

מזרן אימונים כללי מעולה (במיוחד ליוגה)

יתרונות

מרופד היטב, רחב, עמיד מאוד, מחיר נוח.

חסרונות

מעט מחליק.

קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

אם רק התחלתם לתרגל יוגה, אתם לא רוצים לרוץ ולהוציא 400 ₪ על מזרן מקצועי, לפני שגילתם מהן ההעדפות האישיות שלכם. מזרן האימון של Adidas הוא מזרן אימונים כללי (לא ספציפי ליוגה) אבל הוא עבה, רחב ונוח – מה שהופך אותו מושלם ליוגה. הוא מעניק לכם אקסטרה ריפוד מכל מזרן אחר ומונע מהמפרקים שלכם לפגוש ברצפה הקשה. המזרן נותן אחיזה טובה ומגיע עם רצועות לסחיבה ותלייה על הגב. בפחות מ-200 ₪ אתם מקבלים עסקה נהדרים – במיוחד לאור העובדה שניתן להשתמש בו במגוון אימונים שונים משני הצדדים.

לוגו של הסקירה

המזרן העבה הטוב ביותר: Lottus Life Natural Jute Fiber

מזרן יוגה עבה במיוחד, מתאים גם לטיולים בשטח וגם לשימוש ביתי – וראיתם את העיצוב היפיפה שלו?

Lottus Life Natural Jute Fiber

4.5 15

די לכאבי מפרקים על הרצפה הקשה

יתרונות

עבה, עיצוב יפיפייה, עמיד, מתאים לשטח, חומרים ידידותיים לסביבה (נוגדי פטריות), לא מחליק, מחיר נוח.

חסרונות

המרקם הסיבי עשוי להפריע לאנשים מסוימים, לא זמין בישראל.

קנה עכשיו ב- Amazon

אם יש לכם בעיות ברכיים, קרסוליים או כאבים בשורש כף היד, ייתכן שתעדיפו מזרן אשר מפריד אתכם מהקרקע עם יותר ריפוד משאר המזרנים – במיוחד אם האימונים שלכם מתבצעים על רצפה קשה. ריפוד דמוי קצף של מזרן זה, עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ארוג עם סיבי יוטה טבעיים, מגיע בעובי של 8 מ"מ, מספיק כדי לספק ריפוד יציב אבל לא מרופד מדי עד שאתם שוקעים בו. אותם סיבי יוטה (נוגדי פטריות ומיקרובים) מספקים אחיזה מסוימת לעור שלכם. הם עשויים להרגיש מעט מגרדים בהתחלה, אבל הם מתרככים עם השימוש.

לוגו של הסקירה

המזרן הדק הטוב ביותר: Jade Travel דק במיוחד

מזרן יוגה דק במיוחד, מתאים ליוגים מנוסים ולכאלה שאוהבים לתרגל את היוגה שלהם בחוץ על קרקע רכה.

Jade Travel דק במיוחד

4.5 15

כל כך דק וכל כך נוח

יתרונות

דק, עמיד, מעוצב.

חסרונות

דק מאוד (לא מתאים לכולם), לא זול.

קנה עכשיו ב- Yoga Store
קנה עכשיו ב- Amazon

העובי של המזרן הדק במיוחד של Jade Travel הוא רק 2.5 מ"מ, אפשרות אידיאלית עבור יוגים אשר רוצים להרגיש מושרשים באדמה. העובי הדק לא מתאים לכל אחד ובמידה שיש לכם כאבי מפרקים או שרק התחלתם לתרגל יוגה, אנחנו ממליצים לשקול את הגרסאות העבות יותר של Jade Travel. מזרן דק כמו זה, מתאים לתרגול על משטחים רכים יותר, כמו חול או דשא ולאנשים שאוהבים להרגיש את הקרקע מתחתם בעת תרגול היוגה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: BalanceFrom GoYoga Mat

בין מזרני היוגה הטובים ביותר שראינו, ה-GoYoga הוא מזרן מצוין המגיע במחיר אטרקטיבי במיוחד.

BalanceFrom GoYoga Mat

4.5 15

מזרן מרשים במחיר משתלם

יתרונות

קל, עובי נוח, נגד החלקה, מחיר נוח.

חסרונות

עיצוב משעמם, קשה להשיג בישראל.

קנה עכשיו ב- Amazon

עבור יוגים מתחילים, זה בסדר לרצות לרכוש מזרן זול ולהתחשב בעיקר במחיר – כל עוד אתם לא מקריבים את התפקוד עבור המחיר. זו הסיבה שבקטגוריה זו אתם לא רואים סתם מזרן יוגה ב-30 ₪, אלא את ה- BalanceFrom GoYoga- שלא רק זכה כאחד המזרנים הזולים ביותר, אלא גם כאחד הטובים ביותר. הוא עבה בדיוק במידה הנכונה והרוחב והאורך שלו מתאימים לכל אחד. המזרן עשוי קצף דחוס וקל עם צד כפול נוגד החלקות. הוא אולי לא עמיד כמו האפשרויות היקרות יותר ברשימה (קצב מסוג זה נוטה להתבלות במשך הזמן), אבל אתם יכולים להחליף אותו כל פעם מחדש, בלי לגרום נזק לכיס.

איך דירגנו מזרני יוגה מומלצים?

ראשית כל, מזרן יוגה אמור לענות על הדרישות והצרכים הפרטניים של המתאמנים ולכן, בכדי לבצע את הסקירה שמנו דגש על הצרכים השונים ובין היתר: העדפות אישיות לגבי דרגת הרכות של המזרן, תדירות האימונים, האם המזרן מיועד למתחילים או מתקדמים וכמובן, גם התקציב אשר מוקצה למטרה. 
לאחר מכן עברנו לשלב הבחינה של עשרות מזרנים מבית מותגים שונים, בחלק התנסנו בעצמנו ובחלק אחר נעזרנו במפרטים, בחוות דעת  והמלצות. 
בהליך בחינת מזרני היוגה שמנו דגש על פרמטרים כמו: הגימור או השכבה למניעת החלקה, עובי, אורך, עמידות  ועוד.. 
שקללנו את כל המידע וכך למעשה בחרנו את המומלצים. 

שאלות ותשובות על מזרני יוגה מומלצים

מהם מזרני יוגה, ולשם מה הם משמשים?

מזרני יוגה הן למעשה מחצלות מיוחדות המיועדות לתרגול יוגה וצורות אחרות של פעילות גופנית או מדיטציה בצורה סטטית ובמקום אחד. מחצלות אלה מספקות משטח נוח ויציב למתרגלים לבצע תנוחות יוגה שונות, מתיחות ותנועות שונות, מבלי להיתקל בקושי של הרצפה. המטרה העיקרית של מזרני יוגה היא לספק ריפוד ותמיכה, ולאפשר לאנשים לשמור על יישור ואיזון נכונים במהלך תרגול היוגה שלהם.

ממה עשויים מזרני יוגה?

מזרני יוגה עשויים ממגוון חומרים, כאשר כל אחד מהם מציע רמות שונות של ריפוד, אחיזה ועמידות. החומרים הנפוצים ביותר המשמשים מחצלות יוגה כוללים PVC (Polyvinyl Chloride), TPE (Thermoplastic Elastomer), גומי טבעי ו-CORK. מחצלות PVC הן זולות וזמינות באופן נרחב, אבל לא ידידותיות לסביבה כמו אפשרויות אחרות. מחצלות TPE הן ידידותיות יותר לסביבה וקלות משקל, בעוד שטיחי גומי טבעיים מציעים אחיזה וריפוד מעולים. מחצלות Cork הן טבעיות ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית לאנשי יוגה בעלי מודעות אקולוגית. כל אחד יכול וצריך לבחור את המזרן הרלוונטי אליו מבחינת תקציב, נוחות וצרכים.

כיצד לבחור את מזרן היוגה הנכון לצרכים האישיים שלכם?

בחירת מחצלת היוגה הנכונה תלויה בהעדפות הפרט, בצרכים ובסגנון תרגול היוגה. יש לקחת בחשבון מספר גורמים. ראשית, העובי הוא פקטור משמעותי, שכן מחצלות עבות יותר מציעות ריפוד יותר, מה שהופך אותם מתאימים למתרגלים המעדיפים תמיכה נוספת למפרקים שלהם. מחצלות דקות יותר הן ניידות יותר ומספקות יציבות טובה יותר לאיזון תנוחות. כמו כן, יש לחפש מחצלת עם משטח שאינו להחליק כדי למנוע החלקה במהלך מפגשי יוגה מזיעים או אינטנסיביים.

מחצלות גומי ו-CORK לעתים קרובות מציעות אחיזה מעולה. יש גם לבחור חומר שמתאים לערכים ולהעדפות שלך. מחצלות PVC הן עמידות ובמחיר סביר, בעוד שטיחי גומי ו-CORK טבעיים הם ידידותיים יותר לסביבה. שקול את הממדים של המחצלת כדי להבטיח שהיא מספקת מספיק מקום לתנועות שלך ומתאימה בנוחות בתוך אזור התרגול שלך. לבסוף, אם אתה מתכנן לשאת את המחצלת שלך לשיעורים או לנסוע איתה, בחר מחצלת קלה ומתקפלת בקלות.

כיצד לנקות ולתחזק מזרן יוגה?

ניקיון ותחזוקה תקינים חיוניים כדי להאריך את תוחלת החיים של מחצלת יוגה ולהבטיח היגיינה במהלך התרגול. יש לנגב את המחצלת עם מטלית לחה או תמיסת ניקוי עדינה לאחר כל תרגול כדי להסיר זיעה ולכלוך. כמו כן, יש להימנע משימוש בכימיקלים קשים שעלולים לפגוע בחומר של המחצלת. בנוסף, אפשר למזרן להתייבש לחלוטין לפני שהוא מתאחסן. הימנע מחשיפתו לשמש ישירה לתקופות ממושכות, שכן הדבר עלול לגרום לדהייה או נזק. כמו כן, אחסן את המחצלת מגולגלת או שטוחה במקום קריר ויבש, הרחק מאור שמש ישיר וטמפרטורות קיצוניות.