מגדל למידה מומלץ – הטובים ביותר לשנת 2024

הפעוט שלכם להוט לעזור לכם במטבח? הוא כבר רוצה לעשות הכל לבד, אבל לא מגיע לגובה שצריך? מגדך למידה – זה מה שאתם מחפשים בשבילו. בדקנו ובחנו עבורכם מספר רב של מגדלי למידה, לקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים של הקטנטנים ושל ההורים והפרמטרים אשר אמורים להשפיע על הבחירה והרכבנו את רשימת המגדלים המומלצים!

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

72 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מגדל למידה מומלץ

התינוק המתוק שלכם כבר הפך לפעוט, ולאט לאט הוא מנסה למצוא את דרכו ומקומו בבית. כהורים, אנחנו דואגים שיהיה לקטנים שלנו נעים, נוח ומעניין בחדר שלהם, דואגים לאינספור משחקים ומקווים ליהנות מרגע אחד של שקט בזמן שהקטנים מעסיקים את עצמם, ולו רק כדי שנוכל להכין את ארוחת הערב. הקטנים מצידם, רוצים להיות מעורבים בחיי היומיום בבית, ובצדק! הם בדיוק בגיל שבו הם לומדים איך מתנהל הבית, מה התפקיד של כל אחד ואחד מבני המשפחה והם רוצים ללמוד, כל הזמן ולמצוא גם הם את מקומם בתוך המשפחה. אז במקום לנסות למצוא להם תעסוקה בזמן שאתם קוצצים את הסלט, למה לא לשתף אותם בחלק מהעשייה?

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

תגית רקע
הבחירה שלנו
מגדל למידה מבית Dadada

הילד שלכם נמוך מהממוצע? או אולי הוא בכלל גבוה? לא בטוחים איזה גובה של מגדל למידה אתם צריכים? אין צורך להתלבט. את מגדל הלמידה מבית Dadada ניתן לכוון ולהתאים באופן הטוב ביותר לילד שלכם.

אפור בהיר
קנה עכשיו ב- KSP
לבן
קנה עכשיו ב- KSP
שחור
קנה עכשיו ב- KSP

פעוטות לעתים קרובות להוטים לעזור במטבח, וחלקם פשוט אוהבים להיות קרוב כדי לראות מה בדיוק אנחנו עושים. אבל כאשר פעוט צריך להגיע אל השיש, מתעורר חשש של בטיחות, ובצדק. כאן נכנס לתמונה מגדל למידה טוב, כי הוא יכול להיות דרך מצוינת עבור ילדים צעירים להגיע לגבהים שונים ללא אותן דאגות של נפילה משרפרף. לפני שתמהרו לקחת את הכיסא הקרוב ותהיו לחוצים שהקטן שלכם ייפול ממנו, למה שלא תפנקו את עצמכם, או יותר נכון את הפעוט שלכם, במגדל למידה.

 

לעזרה של הילדים במטבח יש כל כך הרבה יתרונות: חוץ מזה שהיא משתפת את כל המשפחה בהכנת הארוחה, היא גם מלמדת מיומנויות שימושיות, מפתחת תחומי עניין מוקדמים באוכל ומעודדת אכילה בריאה.

 

מגדלי למידה מגיעים בצורות, סגנונות ותכונות שונות, ועם כל כך הרבה, קשה לדעת מה לבחור. בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה קצרה של מגדלי הלמידה המומלצים ביותר. תישארו איתנו, אנחנו מתחילים.

לוגו של הסקירה

עיצוב מודרני: מגדל למידה Dadada מבית סגל בייבי

הילד שלכם נמוך מהממוצע? או אולי הוא בכלל גבוה? לא בטוחים איזה גובה של מגדל למידה אתם צריכים? אין צורך להתלבט. את מגדל הלמידה מבית Dadada ניתן לכוון ולהתאים באופן הטוב ביותר לילד שלכם.

מגדל למידה מבית Dadada

4.5 15

מושלם לכל גיל וגובה

יתרונות

בנייה איכותית

יציבות מעולה

מגיע במגוון צבעים לבחירה

גובה מדרגה ומשטח עמידה מתכוונן

חסרונות

מעט יקר

אפור בהיר
קנה עכשיו ב- KSP
לבן
קנה עכשיו ב- KSP
שחור
קנה עכשיו ב- KSP

אז עיצבתם את הבית בעיצוב ודרני עדין עד הפריט האחרון, ועכשיו אתם רוצים מגדל למידה שיתאים לכם לקו בכללי? המראה והעיצוב המיוחדים של מגדל למידה Dadada מבית סגל בייבי הוא בדיוק מה שתם מחפשים. העיצוב הנקי וצבעי הפסטל הופכים אותו לרהיט משלים בבית שיכול להשתדל בקלות ובטבעיות עם עיצוב הבית.

 

גובה המגדל מותאם בצורה מושלמת לגובה הסטנדרטי של משטחי עבודה (90 ס"מ) במשקל נשיאה מקסימלי של 50 ק"ג, ומאפשר לילד שלכם להיות חלק פעיל מעבודות הבית גם במטבח אבל לא רק. מהיום הוא יוכל לבחור לעצמו את הבגדים, לשטוף ידיים, לצחצח שיניים וגם לעזור במטלות המטבח, בצורה חווייתית ובטוחה ביותר.

 

היתרון הבולט ביותר של מגדל למידה Dadada הוא באפשרות לכוון את גובה משטח העמידה והמדרגה, ובכך להתאים את המשטח בצורה הטובה והבטוחה ביותר לכל ילד. נושא בטיחות השימוש היה אחד הדברים החשובים ביותר לחברה בייצור המגדל ואכן, הוא בנוי עם דגש מחמיר מאוד בכל הקשור לבטיחות. הוא עשוי מעץ סנדוויץ' עמיד וחזק ובעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

לוגו של הסקירה

פשוט וקל: מגדל למידה מעץ טבעי

מגדל למידה איכותי מעץ אורן, בעבודת יד בצבע טבעי ובמחיר נוח לכל כיס.

מגדל למידה מעץ טבעי

4.5 15

מתאים למי שיש לו תקציב מוגבל

יתרונות

מחיר זול

צבע ניטרלי

ניתן להוסיף הקדשה לפי בחירה

ניתן להוסיף שער בטיחות

חסרונות

ללא תוספות

גובה יחיד ולא מתכוונן

קנה עכשיו ב- Walla Shops

גם אם התקציב שלכם מוגבל תוכלו לתת לקטנים שלכם ליהנות מכל היתרונות של מגדל למידה מבלי להתפשר על איכות המוצר. אמנם לא מדובר במגדל מעוצב במיוחד אבל מבחינת איכות הבניה הוא לא פחות ממעולה.

 

הוא בנוי בעבודת יד מעץ אורן מלא מה שמבטיח עמידות לאורך זמן. ואולי דווקא העובדה שהוא מגיע בצבע עץ הופכת אותו למעין דף חלק. אם יש לכם ראש יצירתי תוכלו בקלות להתאים אותו לעיצוב הבית עם קצת צבע.

 

הדגם הבסיסי מגיע ללא שער בטיחות, אבל ניתן להוסיף אחד כזה בתוספת תשלום כמובן. המגדול בגובה של משטח עבודה סטנדרטי כך שהוא מתאים לכל המטבחים. חשוב לשים לב שהא מתאים לגובה הילד מכיוון שהוא לא מגיע עם אפשרות לגבהים שונים.

לוגו של הסקירה

ככה זה כשיש שניים: מגדל למידה סו שף מתקפל תאומים מבית בייביסליפ

כשיש תאומים בבית , הכל מגיע כפול, בגדים, נעליים, משחקים. הכל פעמיים. מגדל למידה סו שף לתאומים יחסוך לכם הרבה מאוד מקום.

מגדל למידה סו שף מתקפל תאומים מבית בייביסליפ

4.5 15

לאחים שאוהבים לעשות הכל ביחד

יתרונות

בנוי מעץ לבנה איכותי וחזק

מתאים לשני אחים

מתקפל וחסכוני במקום

לא דורש שער או מוט בטיחות

ניתן להזמין ציפוי לקה לניקוי קל ונוח

מגוון גדול של צבעים לבחירה

חסרונות

יקר

ללא גובה משטח מתכוונן

קנה עכשיו ב- Baby Sleep

אז הגיעו התאומים ומאז אתם רואים כפול, ולא, לא בגלל מחסור בשעות שינה…

 

אומרים שכשיש תאומים בבית השמחה היא כפולה, וזה באמת נכון, אבל מי חשב שהכל יהיה כפול? אז כשמדובר בחולצה או מכנסיים ואפילו משחקים, עוד אפשר להתמודד מבחינת האחסון. אבל איפה אפשר לאחסן שני מגדלי למידה?

 

אנחנו פה כדי להרגיע אתכם. לבייביסליפ יש את הפתרון המושלם בשבילכם. מגדל למידה סו שף לתאומים. כן, כן, שמעתם נכון. מגדל למידה אחד שיכול להכיל את שני הילדים. ואם זה לא מספק, אז רק שתדעו שהוא גם מתקפל! לא תצטרכו לשבור את הראש איפה לאחסן אותו.. פשוט לקפל ולשים בצד.

 

מגדל למידה סו שף של בייביסליפ בנוי מעץ לבנה חזק ואיכותי. אחד היתרונות הגדולים שלו הוא בעובדה שהוא לא מצריך שער בטיחות. המגדל בנוי בצורה מרובע עם 3 קירות סגורים. לשימוש בצורה הבטוחה ביותר, פשוט מסובבים את המגדל כך שהחלק הפתוח יותר נמצא צמוד לארונות המטבח.

 

המגדל מגיע ללא ציפוי צבע או לקה, אך ניתן לבחור באחד מבין כל אפשרות הצבע הקיימות. בנוסף הוא מצויד במנגנון קיפול קל, נוח ופשוט לשימוש, אך לא פחות חשוב, בטיחותי מאוד, כך שאין אפשרות שהוא יתקפל בזמן שהילדים שלכם משתמשים בו.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: SDADI Kids Kitchen Step Stool with Safety Rail

אם אתם חוששים לבטיחות הילדים בזמן שהם עומדים התוך מגדל למידה, ובנינו, מי לא חושש ובצדק, המגדל למידה הזה יכול לתת לכם תחושת ביטחון מוגברת.

SDADI Kids Kitchen Step Stool with Safety Rail

4.5 15

לילדים שאוהבים להיות עצמאיים לגמרי

יתרונות

מחיר זול

כולל מוט בטיחות

כולל רצועות נגד החלקה

חסרונות

אין מגוון צבעים לבחירה

תוספת תשלום על משלוח

קנה עכשיו ב- Amazon

SDADI Kids Kitchen Step Stool יכול להיות מושלם בשבילכם ובשביל הקטנים שלכם, במחיר זול, מבלי שתצטרכו להתפשר העל בטיחות. בנוסף, הגוון הלבן שלו יכול להתאים בקלות לכל חלל עיצובי, ויכול להפוך לעוד רהיט בבית. בין אם במטבח ובין אם בחדר הרחצה, הקטנים כלם יוכלו להרגיש עצמאיים יותר מאי פעם.

 

מגדל הלמידה הזה כולל מעקה בטיחות בגב ורצועות נגד החלקה לרגליים של המגדל להוספת הבטיחות. המשקל שלו, 7 ק"ג, מצד אחד לא מאפשר להזיז אותו ביתר קלות בין אזורי הבית, אך מצד שני, הוא תוספת ביטחון מבורכת כך שהוא לא יזוז לשום מקום כשהקטנים שלכם מטפסים עליו ועומדים עליו.  הסיבה העיקרית למשקל הכבד היא בעובדה שהוא בנוי מעץ אורן מלא ואיכותי, מה שמבטיח עמידות לאורך זמן.

 

מגדל למידה SDADI צבוע בצע לבן לא רעיל ומיוחד לשימוש לילדים. הציפוי המיוחד הופך אותו לקל ופשוט לניקוי, וסביר שתצטרכו לנקות אותו הרבה.

 

שימו לב שיש תוספת עלות על משלוח, נקודת חסרון למוצר הספציפי. אבל אם מחשבים את כל המשתנים, ייתכן שהוא דווקא ייצא לכם משתלם.

לוגו של הסקירה

הוורסטילי: Leipal Foldable Step Stool for Kids

למה לבחור מוצר אחד, אם אפשר שיהיו לו תוספות מעניינות שיעסיקו את הילדים גם כשם לא עומדים בתוכו? תנו מבט על מגדל למידה של Leipal אנחנו חושבים שתתאהבו.

Leipal Foldable Step Stool for Kids

4.5 15

חיסכון מושלם במקום ותעסוקה נוספת לקטנים

יתרונות

מתקפל וחסכוני במקום

כולל לוח גיר בגב

כולל מוט בטיחות

בנייה חזקה ויציבה מאוד

מגיע עם מנעול למוט הבטיחות

מדרגה נשלפת שהופכת לשרפרף לשימוש נפרד כשהמגדל מקופל

חסרונות

יקר (בגלל התוספת על המשלוח)

קנה עכשיו ב- Amazon

אתם אנשים סופר פרקטיים? אז כדאי לכם להמשיך לקרוא כי מגדל למידה Leipal הוא בדיוק המוצר בשבילכם. לא רק שהוא מתקפל וחוסך מקום אחסון הוא גם שלושה מוצרים במוצר אחד.

מגדל למידה Leipal הוא הרבה יותר מסתם מגדל למידה. אבל אם נתחיל מהשימוש העיקרי שלו אז מדובר במגדל למידה איכותי, שיקרב את הקטנים שלכם צעד נוסף לעבר עצמאות במטבח, אבל לא רק. הוא בנוי משלוש פאות מלאות, מוט בטיחות עליון ומוט בטיחות (דמוי שער) נוסף בגב שניתן לפתיחה וסגירה.

 

אבל כמו שאמרנו קודם, הכיף במגדל למידה הזה לא נגמר כאן. הפאה הקדמית של המגדל היא לוח גיר והמגדל משמש ככן ציור. אם יש לכם שני ילדים אז הכיף כפול, בזמן שאחד עוזר לכם בהכנת האוכל במטבח השני יכול לצייר להנאתו.

 

ואם כל זה לא מספיק בשבילכם כדי שהמגדל למידה הזה ייחשב סופר פרקטי, אז תדעו שהמדרגה שעוזרת לילדים לטפס למגדל יכולה להיפרד לחלוטין והופכת לשרפרף נפרד לכל דבר. כך יוכלו הקטנים שלכם להיות עצמאיים לגמרי גם כזה מגיע לשטיפה ידיים או צחצוח שיניים בחדר האמבטיה, ואפילו לבחור לעצמם בגדים מהארון לגמרי לבד.

אז נכון שהוא לא זול במיוחד, ובתוספת עלות המשלוח העסק עלול לצאת יקר, אבל עם כל כך הרבה אפשרויות במוצר אחד, לפעמים זה שווה את ההשקעה.

אז איך בצענו את הסקירה של מגדלי למידה?

בכדי להכין את הסקירה, לקחנו בחשבון קודם כל את הדרישות והצרכים המשתנים של המחפשים ובין היתר: גודל המטבח וכחלק מכך, השטח המוקצה לאותו מגדל למידה, האם הרצון הוא למצוא מגדל למידה אשר הופך גם לשולחן, גובה התקציב אשר מוקצה לטובת המטרה וכיוצא בזה. 
בשלב הבא בחנו ובדקנו בצורה מעמיקה לא מעט מגדלי למידה מבית מותגים שונים, אספנו חוות דעת והמלצות. 
לאחר מכן, שקללנו את הפרטים והמידע וכך יצרנו את הסקירה והרכבנו את הרשימה. 

סיכום

איך לבחור מגדל למידה?

את המושג מגדל למידה אפשר לשמוע היום כמעט מפיו של כל הורה. אבל מה זה בכלל ואיך הוא פתאום צץ בחיינו?

מגדל למידה מגיע אלינו מהגישה המונטסורית שדוגלת בעיקרה בלמידה עצמית תוך שימת לב רבה לילד כאינדיבידואל ולא ככלל. כלומר, לכל ילד יש יכולות משלו וצריך לעודד ולספק לו סביבת למידה שתאפשר לו עצמאות והתפתחות אישית. הלמידה בשיטה זו היא למידה חווייתית (ולא דידקטית) ובעצם עוזרת לילד למצוא את עצמו בעולם של הגדולים תוך כדי צבירת חוויות חיוביות.

 

מגדל למידה נולד מתוך הסקרנות של ילדים רבים לפעילות ההורים במטבח ונועד לעזור להם ללמוד ולחקור. העיצוב הבסיסי של מגדל למידה הוא קובייה ושרפרף מדרגה שהילד עומד בתוכה בצורה בטוחה ויכול לעזור בעבודות המטבח, מלישת בצק ועד חיתוך ירקות. מגדל למידה מקרב את הילד למשטח העבודה ועוזר לו להרגיש בטוח בגובה המתאים.

 

אם עד לפני מעט מאוד זמן היה צריך להזמין מגדל למידה בהזמנה אישית מנגר, היום כבר אפשר להשיג ותו בקלות רבה יותר. אבל עם הנוחות הזו מגיע גם המבחר. והיום אפשר למצוא מבחר הולך וגדל של מגדלי למידה. החל מעיצובים התואמים את התקופה ועד מגדלים רב שימושיים. וכמו בכל מוצר, כשיש היצע גדול, קל מאוד ללכת לאיבוד. אז איך תדעו איזה מגדל למידה לרכוש לקטן-גדול שלכם? מה כדאי לחפש ולמה הכי כדאי לשים לב? הכנו עבורכם מדריך קצר שיעזור לכם להחליט איזה מגדל למידה הכי עונה על הצרכים של המשפחה שלכם.

 

תקציב – מחיר מגדלי למידה נע בין 300 – 1000 ש"ח. לא מדובר בהוצאה גדולה מאוד, אבל גם לא קטנה, ולכן חשוב מאוד לדעת איפה אתם בדיוק עומדים. קחו בחשבון שלא בהכרח היקר ביותר הוא גם הטוב ביותר עבורכם. ייתכן מאוד שדווקא מגדל למידה באזור האמצעי של הסקאלה יהיה מושלם עבורכם.

 

מגבלת משקל – רוב מגדלי הלמידה מגיעים עם משקל נשיאה מקסימלי של 50 ק"ג. ברוב המוחלט של המקרים המגבלה הזאת בהחלט מספיקה, אך לעיתים ייתכן ותרצו מגבלת משקל גדולה יותר, אם מדובר במגדל למידה לתאומים, למשל. ולפעמים אולי תרצו מגבלת משקל גדולה יותר כדי שגם אתם תוכלו לתפס על מדרגת המגדל כדי להגיע לאזורים גבוהים יותר. מה שלא יהיה, חשוב לדעת מה משקל הנשיאה המקסימלי של מגדל הלמידה שתבחרו.

 

בטיחות – בדקו היטב את אמצעי הבטיחות הקיימים בדגם שתרצו. חשוב לשים לב שיש לפחות מוט תמיכה בחלקו האחורי של המגדל כדי לוודא שהילד לא ימעד וייפול לאחור. חלק מהדגמים מגיעים עם רגליות מונעות החלקה, אחרים מגיעים עם דפנות סגורות לגמרי ולא פתוחות. ככל שהילד ירגיש בטוח יותר, יהיה לו קל יותר להיות מרוכז במשימה.

 

תוספות – אם יש לכם בית קטן ייתכן שתעדיפו מגדל שמתקפל כדי לחסוך במקום אחסון. יש דגמים שמגיעים עם לוח גיר ואחרים שהופכים לשולחן יצירה ויש דגמים שמאפשרים כיוון של משטח העמידה. כמובן שהמשמעות של תוספות כאלו או אחרות זה עלייה במחיר.

שאלות ותשובות על מגדל למידה מומלץ

מאיזה גיל אפשר להתחיל להשתמש במגדל למידה?

ההמלצה היא להתחיל להשתמש במגדל למידה לא לפני שהילד סיגל לעצמו יכולת עמידה יציבה. אם הילד עדיין לא עומד יציב לבד, עמידה במגדל יכולה להיות סכנה בשבילו. בכל מקרה ובכל גיל אסור להשאיר ילד לבד עומד בתוך מגדל למידה, דאגו להיות ליד הילד בכל זמן שהוא נמצא במגדל.

מה צריך להיות הגובה של מגדל למידה?

מגדל למידה מגיע בגובה 90 ס"מ שזהו הגובה הסטנדרטי למטחי עבודה. אך יותר מהגובה הכולל של המגדל, שימו לב לגובה שבין משטח העמידה לקצה המגדל. כאן יכול לבוא לידי ביטוי השוני בין המגדלים ובקרה הזה צריכה להיות התאמה לגובה הילד. אם בחרתם במגדל למידה מתכוונן, אז לא צריכה להיות בעיה כי לרוב הם מגיעים עם שלושה שלבי גובה שונים.

האם מגדל למידה בטוח?

מגדל למידה הוא מוצר בטוח לשימוש. מספיק שתבדקו שקיים שער בטיחות, ותעלו לפי הוראות בטיחות היצרן. אם אתם רוצים הרגשת בטיחות גבוהה יותר, תעדיפו לרכוש מגדלים עם דפנות סגורות ולא פתוחות ודאגו שהצד הפתוח יהיה צמוד למשטח העבודה. בנוסף, תזכרו לבדוק כל כמה זמן את הברגים והחיבורים ואם אתם מרגישים בורג משוחרר, תחזקו אותו.