אוזניות ספורט מומלצות: סקירת אוזניות הספורט הטובות והמומלצות ביותר של 2024

אוזניות חוטיות ואלחוטיות אשר ייקחו חלק באימון שלכם ויעודדו אתכם להמשיך בכל הכוח.. אז איך בוחרים את אוזניות הספורט המתאימות? בדקנו ובחנו עבורכם עשרות אוזניות מבית מותגים מובילים והרכבנו עבורכם רשימה של אוזניות ספורט מומלצות. 

icon pos_1

ניתחנו

33 סקירות

ו-

2600 ביקורות

בתחום

חשמל ואלקטרוניקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוזניות ספורט מומלצות

בסקירה זו אספנו לכם מגוון של אוזניות ספורט אלחוטיות וחצי אלחוטיות המתאימות למגוון פעילויות כושר שונות, ביניהן ריצה, רכיבה על אופניים, אימון בחדר כושר ומשחקי ספורט למיניהם, וכיצד לבחור אותן. המשיכו לקרוא וגלו מהן וכיצד לבחור את אוזניות הספורט הטובות והמתאימות ביותר בעבורכם. 

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הכי טובות שיש

המושלמות לאימון בשטח

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בדוק מחיר

המעוצבות ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אוזניות הן דרך נהדרת ליהנות מפעילות ספורטיבית עם המוסיקה האהובה עליכם שמכניסה לכם חשק ומעצימה את המוטיבציה.

 

למרות שאנשים נוטים לחפש "אוזניות הריצה הטובות ביותר" (או "אוזניות ריצה מומלצות"), לרוב הם יתקלו ברשימה של אוזניות מומלצות לחדר הכושר, לאימון בחוץ, לרכיבה על אופניים ולאימון ספורט כללי, יחד עם אוזניות מומלצות לריצה.

 

אולם, לכל פעילות יש את האוזניות שמתאימות לה, היות וכל פעילות ספורטיבית מעלה צרכים אחרים. לדוגמה, אוזניות חדר כושר צריכות לבודד היטב את הרעשים שבחוץ. אספנו עבורכם את האוזניות המומלצות ביותר בכל תחום פעילות שידחפו אתכם בשביל אל עבר הכושר. הן עמידות לזיעה, אלחוטיות (באמצעות בלוטות') ומתאימות באופן מושלם לאוזן כך שהן לא יפלו מהתנועה שלכם במהלך האימון, בין אם מדובר בריצה, אימון בחדר כושר ופעילויות ספורט אחרות.

לוגו של הסקירה

אוזניות הספורט הטובות ביותר לריצה ולחדר כושר: Beats by DR Dre PowerBeats PRO

אי אפשר לנצח את הביט של Beats. הן חולקות שם ובאופן שיטחי גם מראה עם הגרסה הקודמת של אוזניות Powerbeats, אבל הגרסה החדשה של ד"ר דרה ללא ספק מוחצת את קודמה בתפקיד בכל הקשור לאיכות סאונד ולמבנה היציב שאינו נופל מהאוזן.

Beats by DR Dre PowerBeats PRO

4.5 15

האוזניות הטובות ביותר שתוכלו לרכוש עבור האוזניים שלכם

יתרונות

סאונד נהדר

מתאימות בצורה מושלמת לאוזן ולא נופלות

חיי בטרייה מצוינים

חסרונות

יקרות

קייס טעינה מעט גדול

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- idigital
קנה עכשיו ב- KSP

החיסרון היחידי שאפשר לחשוב עליו, הוא קייס הטעינה המעט גדול של האוזניות, ביחס למתחרות האחרות בשוק. אולם, עם 9 שעות של מוסיקה רציפה לכל טעינה והיכולת להטעין בכמה דקות סוללה שתספיק לכמה שעות של מוסיקה, הקייס פחות משמעותי כאן כמו עבור אוזניות אחרות.

 

אם אתם רוצים את איכות הסאונד הטובה ביותר, ללא אפשרות שהאוזניות יפלו בטעות מהאוזן – Beats by DR Dre PowerBeats PRO הן הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות כאשר אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות לריצה ולחדר הכושר.

לוגו של הסקירה

אוזניות הספורט (בלוטות') הטובות ביותר לכושר שאינן אלחוטיות: Jabra Elite ACTIVE 65T

אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות נהדרות לריצה, אבל לא יכולים להרשות לעצמכם את ה-PowerBeats PRO, ה-Jabra Elite ACTIVE 65T הן אוזניות האימונים החדשות שלכם. הן גם מצוינות לחדר הכושר, עבור אימוני ספורט ורכיבה על אופניים, ובעצם כמעט לכל פעילות ספורטיבית שתבחרו. ברגע שתכניסו אותן לאוזניים, לא תוכלו לחזור יותר לשימוש באוזניות בלוטות' חוטיות (כמו האוזניות המצוינות של Optoma המופיעות למטה).

Jabra Elite ACTIVE 65T

4.5 15

מי שרוצה ליהנות מאיכות, נוחות ומחיר יחסית נוח, שינסה את ה- Jabra Elite ACTIVE 65T

יתרונות

התאמה מושלמת לאוזן (עם ציפוי מיוחד)

נוחות

נהדרות למגוון פעילויות ספורט

איכות סאונד טובה

חסרונות

יקרות יותר מאוזניות חצי אלחוטיות

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
75t
קנה עכשיו ב- KSP
Jabra Elite 75t
קנה עכשיו ב- Ivory

למטרות אימון, ה-65t נשמעות מצוין. כשהן רק יצאו הסאונד היה קצת בעייתי, אבל Jabra עדכנה ושיפרה את התוכנה שלה מאז, עד לשלמות. יש להן בס מספק, הן נהדרות באימון קשה שדורש מוסיקה מקפיצה ואיכות הסאונד שלהן מצוינת. יש להן אפילו מד תאוצה אשר סופר את החזרות שלכם ועובד בשותפות עם אפליקציית הכושר של Jabra – אבל אנחנו לא ממליצים עליה, עדיף לרכוש שעון ספורט או שעון מעקב לשם כך – אבל חלק מהאנשים עשויים למצוא אותה שימושית.

 

המבנה הנוח שלא נופל בשום מצב מהאוזן והאלחוטיות המושלמת של האוזניות, שהופכים את ה-Jabra Elite ACTIVE 65T לפריט הכרחי בכל אימון. לאחר שניסיתם אוזניות אלחוטיות אין דרך חזרה, קשה מאוד לחזור אל אוזניות עם חוטים שנחים לכם על הצוואר או על החזה.

 

הערה אחרונה: דגם זה, ה-Jabra Elite ACTIVE 65T, הוא בעל ציפוי מיוחד האפשר לאוזניה "להידבק" לאוזן טוב יותר. לדגם אחר של Jabra, ה-Elite 65T, אין את הציפוי המיוחד (וגם אין את מד התאוצה, אבל זה לא צריך להפריע לכם). עקב כך, הן קצת פחות מומלצות אם אתם מתאמנים בחוץ, היכן שאוזנייה יכולה ליפול ולהיאבד לנצח – מה שיכול לקרות לכל אחד. חוץ מזה, מדובר בהעתק כמעט זהה לדגם המצופה.

לוגו של הסקירה

אוזניות הספורט (לא אלחוטיות) הזולות ביותר לריצה ואימון: Optoma Nuforce Be Sport4

אוזניות ה- BE Sport4 עוקפות בגדול את הגרסה הקודמת והמוצלחת שלהן, ה-BE Sport3, אשר כיכבו בראש הטבלאות של מיטב האתרים לא מעט שנים, ומציעות מספר שיפורים נהדרים בעוד הן שומרות על תג מחיר של פחות מ-400 שקלים. ולכן, באופן טבעי הן הבחירה המומלצת ביותר שלנו כאשר זה מגיע לאוזניות ספורט לא אלחוטיות.

Optoma Nuforce Be Sport4

4.5 15

לא אלחוטיות אבל נותנות ערך נהדר למחיר

יתרונות

אודיו יוצא מן הכלל

התאמה מצוינת לאוזן: יושבות טוב וגם נוחות

ערך נהדר למחיר

בידוד רעשים מצוין

חיי בטרייה ארוכים

חסרונות

מעט מאוד חוטים, אבל עדיין לא אלחוטיות.

קנה עכשיו ב- Amazon

אוזניות ספורט אלו שנכנסות לאוזן ונשארות שם בעזרת ווים קטנים ונוחים, הן האוזניות הטובות ביותר שתוכלו לקנות בטווח מחירים זה. נבהיר רק דבר אחד קטן: אנחנו אישית חושבים שעדיף להוציא קצת יותר כסף ולקנות את ה-Jabra Elite ACTIVE 65T וליהנות מאוזניות אלחוטיות איכותיות, אבל זו רק דעתנו.

 

מלבד זה, ה- BE Sport4 נהדרות: הן טובות מספיק גם כדי לשמש כאוזניות יום יום, הודות לבהירות הנהדרת, תמיכה גם ב-AAC וגם ב-Apt-X (מה שמאפשר איכות אודיו משופרת גם במכשירי אפל וגם באנדרואיד), בס מחולק היטב וחיי בטרייה של 10 שעות (לעומת 8 שעות בדגם הקודם). בנוסף, הן מציאות מבנה תואם לאוזן נוח מאוד ששומר על האוזניות במקום.

 

חסרונות? אם אתם אוהבים לשמוע את העולם שסביבכם בעוד אתם מתאמנים – אנחנו לא – אתם עשויים לא להתחבר לאוזניות, היות ובידוד הרעשים שלהן טוב במיוחד. המשיכו לקרוא וגלו את האוזניות שמאפשרות לחלק מהרעשים בחוץ לחדור מבעדן. אתם יכולים לבחור בין גדלים שונים של קצוות הסיליקון שנכנסים אל תוך האוזן שלכם וגם את גודל הווים, אשר משיגים שיווי משקל מושלם מבלי להקריב את הנוחיות שלכם. המחיר מאוד נוח בהתחשב באיכות האוזניות. אם אתם עדיין לא מוכנים לאוזניות אלחוטיות, אלו הן האוזניות הטובות ביותר לריצה ולחדר כושר שאתם יכולים לקנות – אשר מתאימות גם לפעילויות שגרה לא מאומצות כלל.

לוגו של הסקירה

אוזניות ספורט שדומות ל-AirPod אך יותר ידידותיות לריצה: RHA TrueConnect

ה- RHA TrueConnect נראות די דומה ל-AirPod של אפל ולא רחוקות מהן ברמת הנוחות. אולם, הן נכנסות לאוזן שלכם ולא רק יושבת עליה מבחוץ, ובעלות חסינות נגד זיעה עבור פעילויות הספורט השונות שאתם עשויים לעסוק בהן. מה שאתם מקבלים הן למעשה אוזניות שנשמעות לא פחות טוב מה- Bose SoundSport Free (במקום ה-#7 שלנו), ידידותיות לאימוני כושר, אבל נראות פחות מוזר ולא רגישות לרוח באותה מידה.

RHA TrueConnect

4.5 15

דומות לאוזניות AirPod, אך הרבה יותר מתאימות לאימוני ספורט

יתרונות

אודיו נהדר מבחינת סטנדרטים אלחוטיים

מבנה נוח אך בטוח

עיצוב נאה

חסרונות

לפעמים יש בעיות עם החיבור למכשירים אחרים

קייס מעט מבאס

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- HEADSOUND

יש חוסר בבס מכוונן, אבל גילינו שיש ממנו מספיק בשביל לשמור על עצמכם קופצניים ומלאים במוטיבציה (עם המוסיקה הנכונה). הן דומות ל-AirPod, אך הבדל משמעותי הוא החיבור המעט לא יציב שלהן למכשירים ניידים – אם אתם מחזירים אותן לקייס שלהן ומנסים שוב, לרוב זה מסתדר. גם הקייס עצמו מעט מייגע, אבל לא מספיק כדי להפחית את האהבה שלנו ל- TrueConnect.

 

התאמת האוזנייה לאוזן היא ללא ספק מאפיין חשוב כשזה מגיע לאוזניות אלחוטיות, וה-RHA מצוינות מהבחינה הזו היות והן מגיעות עם בערך מיליון גדלים שונים של קצוות סיליקון. הן לא מרגישות סופר יציבות כמו אוזניות ה-Jabra, אבל היתרון בכך הן שהן קצת יותר נוחות. הן מושלמות לחדר כושר, אבל באוויר הפתוח אתם עשויים למצוא את עצמכם דוחפים אותן בפחד קל חזרה לאוזניים מחשש שיפלו ולא ימצאו שוב לעולם.

 

באופן כללי, אוזניות אלו טובות כמעט כמו אוזניות ה-Jabra, אבל מתאמנים רבים יעדיפו את המבנה הפחות פולשני שלהן והאודיו המוסיקלי יותר.

לוגו של הסקירה

אוזניות הספורט האלחוטיות הזולות ביותר לריצה ואימון: SoundCore Liberty NEO BY Anker

עד לאחרונה, אוזניות אלחוטיות היו או יקרות או ממש לא איכותיות. עכשיו שאנקר יצאו עם הדגם החדש ושלהם, המצב השתנה. בפחות מ-300 ₪ ולפעמים במבצעים משתלמים במיוחד, Liberty NEO מציעות קישוריות בלוטות' יציבה ואמינה, מבנה מצוין שנשאר באוזן וחיי בטרייה ארוכים מספיק כדי להחזיק מעמד לאורך כל האימון.

SoundCore Liberty NEO BY Anker

1 15

אוזניות אלחוטיות זולות עם ביצועים מספקים ומבנה יציב:

יתרונות

ערך נהדר

התאמה טובה לאוזן

הסאונד בסדר גמור

מחיר מצוין

חסרונות

חיי בטרייה קצרים

לא מתחרה עם האפשרויות היקרות יותר

Soundcore Liberty Air 2
קנה עכשיו ב- KSP
דגם Liberty 2 Pro
קנה עכשיו ב- Amazon

האודיו יציב אך לא מדהים וכמובן שאם מסתכלים על כל הרשימה, הן לא יכולות להתחרות עם ה-PowerBeats או האפשרויות היקרות יותר, אבל עבור סכום נמוך כל כך הן נותנות ערך נהדר.

לוגו של הסקירה

אוזניות הספורט המושלמות לאימון בשטח: Sony wf-sp800n

יש אנשים שאוהבים להתאמן בחוץ, באוויר הפתוח, במיוחד בתקופה כזו. לאותם אנשים שרוצים גם לראות קצת טבע תוך כדי האימון שלהם האוזניות האלו של Sony יהיו הבחירה הטובה ביותר. עם עמידות חזקה למים, אבק וזיעה האוזניות האלו יוכלו להצטרף אליכם לכל ריצה ואימון בכל שטח שתבחרו, ותוכלו לנקות אותן בקלות באמצעות שטיפה עדינה.

Sony WF-SP800N

4.5 15

אוזניות מעולות לאלו שאוהבים להתאמן באוויר הפתוח

יתרונות

התאמה טובה על האוזן

4 גדלים של גומי ו-2 קשתות תומכות באוזן

צליל איכותי

מתקשרות לכל העזרה הווירטואלית

עמידות במים ואבק

חסרונות

אפשר לשנות את הווליום רק דרך הטלפון עצמו

בס מעט חזק

בולטים מעט מהאוזן

בידוד רעשים בינוני

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP

האוזניות מגיעות עם שתי קשתות תומכות אוזן בגדלים שונים וארבעה גדלים של סיליקון לכיסוי האוזניות כך שתוכלו להתאים את האוזניות בדיוק לאוזניים שלכם ולוודא שהן יישארו הדוקות לאורך כל האימון. בידוד הרעשים של האוזניות האלו הוא לא מהטובים ביותר שראינו, אך הוא יכול להתאים בדיוק לאימון מחוץ לבית שבו כן כדאי להיות קצת בקשב למה שקורה מסביב. הוא יבודד רעשים לא מאוד חזקים, רעש של מכונית או אוטובוס כן יישמע, כך שתוכלו להתאמן בתוך גם העיר ולהיות בטוחים שאת הצלילים החשובים אתם תשמעו.

 

האוזניות מגיעות בארבעה צבעים- שחור, לבן, כתום וכחול והן יספקו לכם כ-9.3 שעות של מוסיקה רציפה. הן מגיעות בקייס קטן וקומפקטי ותוך קצת יותר משעה האוזניות יהיו טעונות במלואן ומוכנות לאימון הבא.

לוגו של הסקירה

אוזניות הספורט האלחוטיות הטובות ביותר לחדר כושר: Bose SoundSport Free

האופן שבו ה-Bose SoundSport Free מבצבצות מהאוזן שלכם, נותן לכם מראה קצת פחות ממגניב. אולם, אם אתם מתאמנים הרבה, אתם וודאי מעריכים ביצועים על פני מראה, ורגילים להיראות מעט פחות אלגנטיים בשם הכושר והספורט. וללא ספק, ה-Bose SoundSport Free מראות ביצועים מרשימים בחדרי הכושר.

Bose SoundSport Free

4.5 15

מושלמות עבור אימונים בחדר הכושר וחללים סגורים (פחות לריצה) אחרים:

יתרונות

סאונד מצוין

קישוריות בלוטות' יציבה במיוחד

נוחות במיוחד

חסרונות

רגישות מאוד לרוח

נראות מעט מטופש

קנה עכשיו ב- Last Price
Sport Earbuds
קנה עכשיו ב- Ivory

מבחינה קולית, מדובר באפשרות קצת יותר טובה מאוזניות ה-Jabra Elite 65t אשר נשמעות מעט מלאכותיות לעומת ה-Bose. כמו ה-Jabra, גם הן נותנות לכם 5 שעות של חיי בטרייה, עם 10 שעות נוספות הטמונות בקייס הטעינה. זמן טעינה קצר של 15 דקות, נותן לכם 45 של שימוש.

 

למרות שהן מושלמות לחדר הכושר או לבית, אנחנו לא רואים בהן אוזניות טובות לריצה בחוץ או לרכיבה על אופניים. המבנה של האוזניות הוא נוח במיוחד, אבל לא יציב כמו של ה-Jabra, מה שעלול להרתיע אתכם מעט אם אתם חובבי אימונים תחת השמיים הפתוחים. הצורה שהן מזדקרות החוצה לא מאפשר לשים כובע או קפוצ'ון שימי החורף, היות והן יתפסו בו. הבעיה האמיתית באופן בו הן מזדקרות מהאוזן, היא למעשה רעשי הרוח. בזמן רוח אפשר לשמוע היטב את האוושה, בין אם הרוח חזקה או חלשה, עד לרמה שהן כמעט לא שימושיות.

 

אולם, המבנה המעט מוזר הוא גם הסיבה שהן כל כך נוחות ועם אודיו טוב יותר משמעותית משל ה-Jabra Elite 65t, מבנה יציב יותר משל אוזניות ה-RHA, אוזניות ה- SoundSport Free הן בין האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר לשימוש בחדר הכושר ופעילויות בהן אין חשיפה לרוח. כן, אתם נראים מעט מטופשים כאשר אתם הולכים איתן, אבל באמת, אתם ממילא בזמן אימון ולא נראים במיטבכם.

 

לא מצאתם משהו שיענה על הצורך? היכנסו לסקירת אוזניות אלחוטיות מומלצות שלנו ואולי שם תמצאו עוד אפשרויות…

לוגו של הסקירה

אזניות הספורט המעוצבות ביותר: Jabra Elite Active 75t

למי מכם שרוצה זוג אזניות עמיד, יציב, שיספק את חווית הסאונד הטובה ביותר בזמן האימון אבל לא רוצה לוותר על הסטייל של בגדי האימון- האזניות האלו הן בדיוק בשבילכם. אזניות אלו מגיעות בגימור חלק ומלוטש בתצורה הגבוהה ביותר, וכרגע הן זמינות בשבע צבעים: ירוק מנטה, שחור נחושת, טיטניום שחור, נייבי אפור כהה וכתום בהיר. 

Jabra Elite Active 75t

4.5 15

אזניות מעוצבות ואיכותיות שיעזרו לכם להגיע לביצועים הכי טובים

יתרונות

עיצוב חלק בגימור איכותי

זמינות במגוון צבעים

חסינות למים

סאונד עוצמתי ותוסס

חיי סוללה ארוכים

ביטול רעשים אפקטיבי

אופציה להתאמת שמע אישית בתוך האפליקציה

מגיע עם כבל טעינה ושלושה סוגי סיליקון פנימי

שילוב קל לשימוש של העזרה הדיגיטלית

קרא עוד
חסרונות

ייתכן שהווליום יהיה חזק מדי בעוצמה המקסימלית

מעט יקרות

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory

האזניות האלו עמידות במים ויכולות לשרוד נפילה של עד מטר מים, אך חשוב לשים לב שמארז הטעינה אינו עמיד למים. מעבר לעמידות החזקה במים, האזניות האלו הן קלות מאוד וייקח זמן עד שתרגישו שהן אצלכם באוזן. משתמשים רבים דיווחו שעבר זמן ארוך במיוחד של כ-3.5 שעות עד שהתחילו להרגיש את האזנייה בתוך האוזן. כל זה מתאפשר הודות לכיסויי הסיליקון\ג'ל שמייצבים את האוזנייה על האוזן. בנוסף, אותם כיסויים עמידים לזיעה וירחיקו אותה מהחלקים הפנימיים של האוזניים שלכם במהלך האימון. 

 

לאזניות האלו יש כמה פקדי שמע עם פקודות ברורות- במידה ותוציאו את אחת האזניות מהאוזן המוסיקה תפסיק. אם תחזירו לאוזן- המוסיקה תמשיך. לחיצה כפולה על האוזנייה השמאלית תאפשר לכם לעבור לרצועה קדימה, ובשביל לחזור לרצועה קודמת יש ללחוץ שלוש פעמים. באוזניה הימנית תוכלו לסיים שיחות, להעלות את עוצמת הקול ולהפעיל את העזרה הדיגיטלית.

 

האזניות מגיעות עם אפליקציה ייחודית, Jabra Sound + (4.7.1), שתאפשר לכם להשתמש בבידוד שמע עדכני ואיכותי יותר וגם לעדכן את נתוני השמע שיתאימו בדיוק לכם. האזניות גם מגיעות עם מצב הנקרא "בידוד שמע שקוף" שמאפשר לכם לבודד רעש וכן לשמוע את הרעשים החשובים של החיים. חיי הסוללה של האזניות האלו הם יציבים ביותר. לאחר טעינה מלאה תוכלו להינות מכ-8 שעות של שימוש רציף מבלי להטעין כלל. 

כיצד יצרנו את הדירוג של אוזניות ספורט מומלצות?

בעת בחירת אוזניות ספורט לכל אחד יכולים להיות את הצרכים הפרטניים שלו ובין היתר: העדפה לסוג האוזניות (בהתאם לשיקולי נוחות), התקציב שהוא יהיה מוכן להשקיע במטרה ועוד..
אז כמובן שלקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים וניגשנו לבדוק מפרטים של עשרות אוזניות ספורט. בכדי להכין את הרשימה בחנו פרמטרים כמו: איכות הצליל, רגישות, כבל וטעינה, מחיר ואחריות. 
שקללנו את כל המידע שאספנו (כאשר נעזרנו גם בלא מעט חוות דעת והמלצות של משתמשים) וכך הרכבנו את רשימת המומלצים.  

סיכום

איך לבחור אוזניות ספורט טובות לאימונים?

מציאות האוזניות הטובות ביותר היא לא משימה פשוטה עבור אלו עם סגנון חיים פעיל. לפניכם כמה טיפים חשובים לבחירת האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר לספורט וריצות.

 

 

אתם מתחילים לעשות אימון בחדר כושר או בפארק, אולי אפילו יוצאים לריצה במסלול הריצה האהוב עליכם, והשקט מתחיל להרגיש קצת בודד – זה בדיוק הזמן בו זוג אוזניות אלחוטיות מומלצות יכול להיות שימושי. אם יש לכם חברת או חברה לאימונים זה נהדר, אבל אם אין לכם זה גם בסדר – אתם יכולים ליהנות מאימון מצוין ומלא מוטיבציה לגמרי לבדכם.

 

אם אתם חושבים שאתם יכולים פשוט להיכנס לכל חנות ולרכוש זוג אוזניות אלחוטיות בלי שום מחקר ומחשבה מאחורי זה, יש לנו חדשות בשבילכם – זה לא כל כך פשוט. בחירת אוזניות ספורט מומלצות, במיוחד אם אתם אוהבים לרוץ או מתאמנים באופן קבוע, זו משימה מורכבת. יש לנו כמה טיפים חשובים שאם תעקבו אחריהם, תמצאו ללא ספק את האוזניות עבורכם.

 

כדאי שהאוזניות יהיו עמידות למים

סביר להניח שתתחילו להזיע בשלב כזה או אחר של האימון ואפילו ייתכן שבתקופת החורף יתחיל לרדת גשם. כדי להימנע ממצב בו האוזניות שלכם נהרסות תוך חודש, מומלץ להשקיע בזוג אוזניות שעמידות למים ומסוגלות לשרוד רטיבות ולחות. אחרת, אתם עשויים לגלות שהכסף שהשקעתם באוזניות החדשות פשוט הולך לפח.

 

בנוסף, כאשר אנחנו מדברים על אוזניות עמידות במים, אנחנו מתכוונים לכאלה שיכולות לעמוד בגשם או בזיעה, לא מדובר ברמת העמידות למים הגבוהה ביותר – זו שאפשר גם לשחות בה בבריכה או בים. נכון להיום, אין הרבה אפשרויות כאשר זה נוגע לאוזניות שמתאימות לשחייה. אז אם אתם עומדים לרכוש אוזניות ספורט חדשות, אל תשכחו למצוא זוג שעמיד במים כדי שההשקעה שלכם תהיה משתלמת.

 

איכות הסאונד צריכה להיות נהדרת

אם הגעתם להחלטה לרכוש אוזניות ספורט אלחוטיות, זה די ברור שאתם רוצים שהשירים האהובים עליכם ישמעו פשוט נהדר באוזניים שלכם בעוד אתם מתאמנים ושורפים קלוריות. אם המוסיקה תשמע מעומעמת, חורקת או מצפצפת, זה יכול להרוס את האימון או לפחות לפגוע בהנאה שלכם. זו הסיבה שאיכות הסאונד היא מאוד חשובה.

 

אם אתם רוצים לחסום את העולם שבחוץ ולהשקיע את כל כולכם לריצה או לאימון הכושר, כדאי לבחור בדגם שמסוגל לתת ביצועים מצוינים בכל התדרים – גם בגבוהים וגם בנמוכים. עוד טיפ טוב הוא לוודא שהדגם שאתם בוחרים מאפשר כניסה של הרעשים מסביב, כדי שאם אתם נמצאים רחוק מהבית או רצית באזור של כביש, תמיד תהיו מודעים לסביבה שלכם. אחרי הכל, הבטיחות שלכם חשובה יותר מהכל.

 

האוזניות צריכות להיות נוחות, אבל גם להישאר על האוזן

החדשות הטובות כאן הן שאוזניות אלחוטיות טובות נוטות להגיע עם עיצוב מיוחד לכושר. זה לא אומר רק שהמכשירים הללו יעטפו את עצמם בצורה נוחה מסביב לראש שלכם, אלא גם יחבקו את האוזניים שלכם, מה שיוצר התאמה נוחה במיוחד לריצה ולכושר. אם בחרתם באוזניות שנכנסות לאוזן ולא מקושרות ביניהם (אלחוטי אמיתי), חשוב לבחור באוזניות שיישבו מצוין בתוך האוזן – לא יציקו אבל גם לא ייפלו שתתחילו להציע.

 

אם הדבר אפשרי, תמיד מומלץ למדוד את האוזניות כדי להבין בדיוק איך הן מרגישות על האוזניים שלכן, ואם אתם מגלים שהן צמודות או רפפות מדי עדיף להתחיל לחפש אפשרויות אחרות. במיוחד אם אתם לוקחים בחשבון את כל האפשרויות הנהדרות שיש היום בשוק.

 

איזה סוג אוזניות אתם מעדיפים?

בעוד הטיפ הזה עשוי להיראות לכם מיותר, למעשה הוא די חשוב. יש שני עיצובים עיקריים שאתם יכולים לבחור מביניהם כאשר זה מגיע לאוזניות ספורט אלחוטיות. הראשון הוא העיצוב המסורתי עם קשת מעל הראש והשני הוא אוזניות שנכנסות לאוזן, אוזניות הרבה יותר קומפקטיות וניידות. עכשיו, לכל אחת מהאפשרויות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלהן. האוזניות המסורתיות יושבות היטב על האוזן, הן נוחות, מפיקות סאונד נהדר וגם יש בהן משהו אופנתי. אבל הן גם די גדולות ומסורבלות ולא תמיד כיף לרוץ או לעשות איתן כושר. לעומן, האוזניות הקטנות שנכנסות אל האוזן כמעט ולא מורגשות כשרצים איתן, הן קטנטנות ומאוד ניידות והן המילה האחרונה בשוק – אבל הן גם יכולות ליפול וכשזה קורה מאוד קשה למצוא אותן.

 

למרות שהן קצת מסורבלות, האוזניות בגודל המלא מציעות התאמה יותר טובה לאוזן עם סאונד טבעי ועמוק, אבל האוזניות הקטנטנות הן הרבה יותר קלות ומאוד קל להכניס אותן לכיס או לתיק שלכם. האפשרות האחרונה עשויה להיות טובה יותר עבורכם אם אתם נוסעים הרבה, למרות שאתם תקבלו סאונד טוב יותר מהאפשרות הראשונה.

 

אלה רק חלק מהגורמים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם יוצאים לקנות אוזניות, ואם תגיעו לאיזון הנכון בין כל הטיפים שלנו, אתם תמצאו את האוזניות הטובות ביותר עבורכם.

שאלות ותשובות על אוזניות ספורט מומלצות

האם כל אוזניות הספורט עמידות במים?

לא. אבל מדובר בתכונה חשובה באוזניות ספורט, היות ואתם לרוב תזיעו באימון כושר או אפילו תעשו ספורט בחוץ כשירד גשם. לכן חשוב למצוא אוזניות עם רמת עמידות למים שמספיקה לכמות קטנה של רטיבות. אנחנו לא מדברים על אוזניות שאפשר לשחות איתן, את אלה די קשה להשיג והן גם עולות לא מעט. כשאתם בוחרים אוזניות לספורט, שימו לב שיש להן עמידות במים מסוימת.

האם כל אוזניות הספורט עמידות במים?

לא. אבל מדובר בתכונה חשובה באוזניות ספורט, היות ואתם לרוב תזיעו באימון כושר או אפילו תעשו ספורט בחוץ כשירד גשם. לכן חשוב למצוא אוזניות עם רמת עמידות למים שמספיקה לכמות קטנה של רטיבות. אנחנו לא מדברים על אוזניות שאפשר לשחות איתן, את אלה די קשה להשיג והן גם עולות לא מעט. כשאתם בוחרים אוזניות לספורט, שימו לב שיש להן עמידות במים מסוימת.

האם עדיף אוזניות מעל האוזן או בתוך האוזן?

לשני הסוגים יש יתרונות וחסרונות משלהם, לדוגמה: אוזניות מעל האוזן יגיעו עם סאונד טוב יותר אך יהיו פחות נוחות לריצה וכושר – לעומת אוזניות בתוך האוזן, שהן מאוד קומפקטיות וניידות אבל הן עלולות ליפול וגם הסאונד שלהן פחות טוב משל הסוג השני.

מה לרוב המחיר של אוזניות ספורט מומלצות?

מחיר של אוזניות טובות לא ירד לרוב מ-300 ₪, והסוגים היוקרתיים יותר יגיעו גם ל-800 ₪ ו-900 ₪. המחיר תלוי במה שאתם רוצים לקבל, שליטה, נוחות, איכות סאונד, עיצוב – כל אלה יכולים לייקר או להוזיל את מחיר האוזניות שלכם. כמובן שיש גם עמידות לאורך זמן ואם בחרתם במותג ידוע, ייתכן שתשלמו גם על זה.