מסך מחשב גיימינג: סקירת מסכי מחשב מומלצים לגיימינג (מעודכן 2024) | Finder

מסכי מחשב המומלצים ביותר עבור גיימינג שמשדרגים כל משחק ומביאים את רמת התצוגה לגבהים חדשים. אם אתם מחפשים מסך מחשב גיימינג – ברשימה הזו תמצאו את הטובים ביותר.

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

2050 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מסכי מחשב גיימינג מומלצים

שפרו את יכולות הגיימינג שלכם עם מסך גיימינג שמשחק לא פחות טוב מכם. לפניכם מסכי הגיימינג המומלצים ביותר בשוק כיום, בחרו את מסך הגיימינג המושלם עבורכם – לקבלת חווית משחק בלתי נשכחת.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

בתור גיימרים, התצוגה היא אחת הפינות שהכי חשוב לסגור כדי ליהנות מחוויית משחק איכותית ודמוי-מציאותית. על התצוגה, בין היתר, אחראי מסך המחשב – וכמו שאתם בוודאי יודעים: מסך מחשב איכותי, עם כמות פיקסלים גבוהה וזמן תגובה קצר במיוחד, הוא אחת הסיבות למשחק חלק, מגיב ומלא צבע.

 

אספנו עבורכם את מסכי הגיימינג המומלצים ביותר שאפשר למצוא בשוק, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המסך המתאים ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

המסך הטוב ביותר לגיימינג: Asus ROG Swift PG35VQ

אם יש לכם כסף להוציא על מסך המחשב האולטימטיבי לגיימינג, ל- Asus ROG Swift PG279Q יש את המאפיינים, העוצמה ואת היכולת לקחת את הכתר ולהחזיק בו בעתיד הנראה לעין.

Asus ROG Swift PG35VQ

4.5 15

מחפשים את הטוב ביותר? המסך המושלם במרחק של לחיצת כפתור

יתרונות

חוויית גיימינג יוצאת מן הכלל עם קצב ריענון של 200 הרץ, דיוק צבע מהטובים בשוק, HDR יפיפה, כמעט שאין השהייה, אוזניות DAC משולבות, OSD רספונסיבי.

חסרונות

כבד, יקר מאוד (גם בהשוואה לאפשרויות המתחרות), מספרי DCI-P3 נמוכים.

קנה עכשיו ב- Amazon
PG349Q
קנה עכשיו ב- Ivory
Strix XG49VQ
קנה עכשיו ב- KSP

בכל דור חדש של טכנולוגיה, יש מנהיג – המעבד המהיר ביותר, ה-GPU החזק ביותר ובמקרה של Asus ROG Swift PG279Q, מסך הגיימינג העשיר ביותר במאפיינים שתוכלו למצוא. תצוגת 35 אינץ' זו עם קצב ריענון של 200 הרץ היא הכי "אולטרה" שקטגורית המסכים האולטרה-רחבים יכולה להציע, ועם מספרי צבעים חזקים כדי לתמוך בביצועים המהירים שלו – מדובר בבחירה מצוינת עבור יוצרי תוכן, לא פחות מאשר עבור גיימרים.

 

עורכים ומעצבי 4K עם תקציב אפילו גדול יותר עבור מסך מחשב, אולי ירצו לשקול אפשרויות כגון Apple Pro Display XDR עבור ערך המסך הגבוה והמאפיינים המיוחדים לעיצוב ועריכה, אבל עבור כל אדם אחר שפשוט רוצה את מסך המחשב האולטרה-רחב הטוב ביותר לגיימינג בכל העולם, ה- Asus ROG Swift PG279Q הרוויח את המקום הראשון ברשימה שלנו.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עבור משחקי ספורט: Razer Raptor X27

מסך הגיימינג Razer Raptor 27 הוא, בפשטות, ניצחון HDR עם 144 הרץ. החברה נכנסה אל שוק מסכי הגיימינג בתרועה מרשימה ללא ספק.

Razer Raptor X27

4.5 15

מסך גיימינג נהדר עבור אוהבי משחקי הספורט

יתרונות

תוצאות צבע יוצאת מן הכלל, עיצוב שימושי ויפיפה, שימוש מאופק ב-RGB, זמן השהייה קצר מאוד.

חסרונות

קצת יקר, לא זמין לרכישה בישראל (יש להזמין און ליין).

קנה עכשיו ב- Amazon

Razer לא ידועה כחברה שמייצרת מסכי גיימינג – בעיקר מפני שהיא מעולם לא יצרה אחד. אבל אם הדגם הראשון של החברה, ה- Razer Raptor 27), הוא אינדיקציה למה שאנחנו יכולים לצפות בעתיד, לא ייקח זמן רב עד שהיא תאבק על המקום הראשון בשוק לייצור מסכי גיימינג עם החברות המובילות. ה-Raptor 27 הדהים אותנו עם תוצאות צבע יוצאות מן הכלל, זמן השהייה קצר במיוחד ועיצוב ייחודי שכולו Razer. כל היתרונות המצטברים זיכו אותו במקום של כבוד ברשימה שלנו – מדובר באחד ממסכי הגיימינג הטובים ביותר של 2019.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשחק ב-4K ותוכן HDR: Acer Predator X27

ה-Predator X27 מעורר האימה (גם מבחינת המחיר) של Acer הוא מסך גיימינג 27 אינץ' בעל ביצועי מרשימים, המספק רזולוציית 4K UHD, בהירות גבוהה במיוחד, קצב ריענון קצרצר ותמיכת G-Sync. מדובר במסך הגיימינג האולטימטיבי.

Acer Predator X27

4.5 15

על איכות צריך לשלם, אבל עבור הגיימר הרציני – התמורה בהחלט שווה את המחיר

יתרונות

רזולוציית 4K UHD, תומך בתוכן HDR, בהירות גבוהה מאוד, יחס ניגודיות מצוין יחסית למסך IPS, כיסוי להפחתת בהייה, זרוע ארגונומית מעוצבת המספקת שליטה בגובה, זווית וסיבוב.

חסרונות

יקר, דורש תוכנה איכותית במיוחד כדי להפיק את המירב.

קנה עכשיו ב- Amazon

הכינו לעצמכם רשימת משאלות – השמיים הם הגבול – של הדברים שהייתם רוצים שיהיו במסך גיימינג 27 אינץ', ואתם כנראה תגיעו למשהו בסגנון של ה-Acer Predator X27 (10,590 ₪). רזולוציית 4K UHD – יש, תמיכה בטכנולוגיית G-Sync adaptive-sync של חברת Nvidia – יש. ותמיכת HDR – יש, סולם צבעים מורחב ומגוון – יש. הוסיפו קצב ריענון מהיר להפחיד, שפע של יציאות שימושיות, סטנד ארגונומי מתכוונן ומאפיינים ידידותיים לגיימרים, וקבלתם את תצוגת החלומות של כל גיימר (עם מחיר תואם).

לוגו של הסקירה

מסך ה-4K HDR הטוב ביותר מבחינת תקציב: BenQ EL2870U

כאשר אתם בונים מחשב, זה מפתה להשקיע את כל התקציב שלכם בחלקים הפנימיים של המחשב. אתם רוצים מערכת שמסוגלת להתמודד עם גרפיקת 4K, כאשר כל הגדרות המשחק מתפקדות בצורה חלקה. אבל חשוב לא פחות, הוא מסך המחשב שצריך להציג את המשחקים האהובים עליכם ב-4K HDR ללא תקלות. ה- BenQ EL2870U כפי ששמו מרמז, הוא מסך גיימינג 28 אינץ' שלא יגרום לכם לפשוט את הרגל.

BenQ EL2870U

4.5 15

מסך גיימינג מספק במחיר מספק אף יותר

יתרונות

מחיר נוח, 4K HDR, רמקולים סטריאו מובנים, זמן תגובה טוב.

חסרונות

הביצועים לא משתווים לדגמים היקרים יותר ברשימה, לא מתכוונן.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- פרינט דיל
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

למרות שהמסך מוגבל לזוויות הצפייה של לוח ה-TN, הוא יותר ממפצה על החיסרון הזה בתחומים אחרים. זמן התגובה המדהים שלו הוא 1 אלפית השנייה ולוחות ה-4K TN הרבה יותר טובים מה-1080P הישנים. בינתיים, לעומת מסכים אחרים באותה רמה, הוא מתגאה ברמקולים מובנים, מושלם לצפייה בסרטונים מטופשים אל תוך הלילה עם החברים שלכם. היי, מסכים הם לא רק לגיימינג.

 

יתרון נוסף, אולי הטוב מכולם, הוא שה- BenQ EL2870U מגיע עם יציאת 3.5 מ"מ לאוזניות, כך שאתם לא צריכים לבזבז זמן ולדפוק את הראש מתחת לשולחן שלכם, בחיפוש אחר יציאה מתאימה וכבל ארוך מספיק כדי להגיע אל המחשב שלכם.

לוגו של הסקירה

מסך Full HD הטוב ביותר לגיימינג: Dell S3220DGF

ה- Dell S3220DGFהוא המסך הטוב ביותר עבור רוב האנשים. בתור התחלה, יש לו קצב ריענון מהיר, זמן תגובה נמוך + FreeSync 2 HDR. בנוסף על הכול, מסך 32 אינץ' זה מציע מגוון יתרונות שימושיים לכל גיימר ורזולוציית 1440P, הנקודה המושלמת בין איכות תמונה וביצועי גיימינג. העיקול הקל שלו מאפשר זווית צפייה מצוינת, ובנוסף לגיימינג, גילינו שמדובר במסך מחשב מצוין לפעולות יום יומיות כלליות.

Dell S3220DGF

4.5 15

מסך גיימינג מצוין שמתאים למחשבים רבים

יתרונות

בהירות וניגודיות גבוהות, קצב ריענון 165 הרץ, צבע מדויק, איכות מבנה טובה, מחיר נוח.

חסרונות

אין מצב sRBG, אין איכות 4K.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Walla Shops

בדיקות מוכיחות שלתצוגה יש זמן השהייה נמוך וזמן תגובה מהיר עבור גיימרים מקצועיים, ואפילו יש התאמה ל-G-Sync, למרות שהוא לא מוסמך לכך. מדובר במסך נהדר עבור אלו עם מחשב בתקציב בינוני עד גבוה.

לוגו של הסקירה

ביצועים נהדרים במחיר נוח: Samsung C27RG50FQM

עבור השחקנים שמהירות היא מספר 1 עבורם, אין טוב יותר ממסך מחשב עם קצב ריענון של 240 הרץ. לרוב, רמת מהירות כזו דורשת שני דברים: התפשרות על רזולוציית 1080P ופנל TN. אבל ה- Samsung C27RG50FQM הוא המסך הטוב ביותר בקטגוריה שלו. לא רק שהוא מספק ניגודיות גובהה וצבעים ססגוניים, הוא גם אחד המסכים המהירים ביותר שנתקלנו בהם.

Samsung C27RG50FQM

4.5 15

מסך פופולארי במחיר נוח וביצועים שידהימו כל גיימר

יתרונות

מהיר במיוחד, איכות תמונה טובה, קל, מחיר נוח

חסרונות

רזולוציית Full HD (לא 4K), אין יציאת USB.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Ivory

27 אינץ' הוא גודל נהדר, לא גדול מדי (למי שאין מספיק מקום בחדר) אבל גם ממש לא קטן – מה שמאפשר צפייה בזווית רחבה שמשפרת פלאים את חוויית המשחק (עם רדיוס קיעור של 1500R). זמן התגובה הוא אמנם 4 אלפית השנייה, אבל גילינו שאין לכך השפעה משמעותית על השחקן המתחיל וגם על המתקדם.

סיכום

כמו עם רוב מרכיבי המחשב, כשמחפשים מסך גיימינג חדש, יש לא מעט נתונים שצריך להתייחס אליהם. אמנם הרבה גיימרים מבינים בטכנולוגיית מחשבים קצת יותר ממשתמשים אחרים, אבל המסכים והטכנולוגיה שלהם הפכו למורכבים ביותר, כך שאפילו גיימרים מנוסים יכולים לאבד את עצמם בתוך כל הנתונים, אז בואו נעבור על כמה דברים בסיסיים שיעזרו לכם לבחור את הצג המתאים לכם.

 

לפני שניכנס לפרטים, אל תשכחו שכל מחשב מוגבל על ידי הרכיב האיטי ביותר שלו. אם יש לכם את הכרטיס הגרפי הכי משוכלל בעולם אבל צג איטי עם צבע באיכות נמוכה, המשחק עדיין לא עומד להיות חוויה מושלמת. מצד שני, אם יש לך תצוגה מדהימה בשילוב עם כרטיס גרפי עתיק, לא תוכל להפיק ממנו את המרב. לכן חשוב לוודא שכל החלקים בשרשרת יציבים ומותאמים זה לזה לפני שאתם מוציאים עוד כסף. ובכל זאת, אל תשכחו שמסכים בדרך כלל מחזיקים מעמד זמן רב יותר מכרטיסי מסך, כך שגם אם תוציאו קצת יותר כסף על מסך כדי שבהמשך תוכלו לשדרג מרכיבים אחרים, זה דווקא יכול להיות שווה את זה.

.

 

גודל מסך – מסך גדול יכול לשפר מאוד את חווית המשחק, אבל לא לכל אחד יש מקום בשבילו. שימו לב שבחרתם במסך שמידותיו יתאימו לחדר ולשולחן, אבל לא היינו מתפשרים על פחות מ-24 אינץ', ותנסו להתקרב כמה שאפשר ל-32 אינץ'. בסופו של דבר, לא תתחרטו אם תקנו מסך קצת גדול מדי, אבל אם תקנו מסך קטן מדי, יכול מאוד להיות שכן תתחרטו.

 

רזולוציה – גם מסך ענקי לא יעניק לכם חווית משחק מעולה אם הרזולוציה שלו לא גבוהה מספיק. הרזולוציה של המסך נמדדת בצפיפות הפיקסלים: היחס בין כמות הפיקסלים לגודל המסך. צפיפות נמוכה מדי לא תעניק לכם תמונה חדה עם פרטים, בעוד שצפיפות גבוהה מדי תעניק לכם המון פרטים ושטח מסך, אבל תצטרכו להגדיל את התמונה כדי שטקסט קטן יהיה גדול מספיק כדי לקרוא אותו. זאת תהיה בעיה רק עם משחקים ישנים מאוד, כי המשחקים של היום תומכים בקנה מידה מצוין, כך שתוכלו לבחור אם להקריב שטח מסך בשביל פרטים גדולים יותר.

 

קצב ריענון – קצב הריענון של המסך קובע את המהירות שבה תמונות יתחלפו עליו, מה שאומר שהוא חשוב במיוחד כשמדובר בגיימינג. כל עוד ה-Frames Per Second) FPS) שלכם יאפשר את זה, ככל שהקצב מהיר יותר, כך המשחק חלק יותר, מה שאומר שהוא יהיה מהנה יותר, ואפילו יעניק לכם יתרון על שחקנים אחרים, שקצב הריענון שלהם פחות טוב (למרות שהוא לא יהפוך אתכם לשחקנים יותר טובים -בשביל זה, תצטרכו לעבוד על הכישורים שלכם).

 

קצב הריענון הסטנדרטי בשוק כיום הוא 60Hz, ומסכים המיועדים לגיימינג מתחילים בדרך כלל ב-75Hz, מה שמעניק דחיפה קטנה אבל גלויה לבהירות התנועה. אם תשקיעו יותר כסף, תוכלו למצוא מסכים שמשלבים קצב ריענון גבוה של 100-120Hz עם רזולוציות רחבות במיוחד, והתוצאה היא משחק סוחף ותגובתי כאחד. ואם אתם גיימרים תחרותיים, אנו ממליצים בחום להשיג צג גיימינג של 144Hz לפחות, ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם, 240Hz או 360Hz יוכלו להעניק לכם יתרון משמעותי וחוויית משחק מדהימה.

 

סנכרון אדפטיבי – קצב ריענון מהיר הוא דבר מעולה, אבל מה קורה כשהמשחק עובר מקרב מהיר ועצבני לסצנת דיאלוגים עם תזוזה איטית? כדי שהמסך לא "יקרע" והמשחק לא יקרטע, תצטרכו טכנולוגיה שתאפשר לצג לסנכרן את קצב הרענון עם קצב הסצנה הספציפית. בדיוק בשביל זה נוצרה טכנולוגיית VSync, והיא בהחלט מספקת עבור רוב המשתמשים… אבל אתם לא "רוב המשתמשים". אתם גיימרים, והשהיות ו"לאגים" הם לא משהו שאתם – והדמויות שלכם – יכולים להרשות לעצמכם.

 

לכן, אתם זקוקים לצג שתומך בטכנולוגיה מתקדמת יותר, וחשוב שהיא תהיה מותאמת לכרטיס המסך שלכם. אם יש לכם כרטיס מסך של AMD, בחרו במסך שתומך ב-FreeSync, ובשביל כרטיס מסך של NVIDIA, בחרו ב-G-Sync. כדאי לדעת (במיוחד אם אתם מחפשים כרטיס מסך חדש), ש-FreeSync של AMD זול יותר ומפיק גרפיקה חלקה וחדה, אך הוא לא תומך ברזולוציית 4K. לעומתו, G-Sync היקר יותר, מבית NVIDIA, נחשב ליעיל יותר במניעת קריעת מסך ולטוב יותר כמעט מכל הבחינות.

 

טווח צבעים דינמי (HDR) – עוד מרכיב חשוב בחוויית גיימינג מהנה הוא טווח הצבעים. ככל שצג גיימינג יכול לייצר יותר צבעים בצורה אמיתית, כך הגרפיקה של המשחק תהיה תוססת ומציאותית יותר, ולכן, כשאתם מחפשים מסך שיעניק לכם גרפיקה מעולה וצבעים מדויקים, חשוב לוודא שטווח הצבעים שלו רחב. כאן נכנסת לתמונה טכנולוגיית High Dynamic Range) HDR), שאותה תמצאו כמעט בכל מסכי הגיימינג של היום. היא מאפשרת למסך להציג צבעים בדיוק מרבי ולמשחק להיראות מציאותי הרבה יותר, והיא תכונה מעולה שבעזרתה תוכלו ממש לאבד את עצמכם בתוך חוויית המשחק הסוחפת.

 

אבל בעוד שרוב מסכי הגיימינג מגיעים עם תקן HDR כלשהו, יש לא מעט תקנים בשוק, וגם טווח הצבעים הרחב ביותר לא יעזור לכם אם כרטיס המסך או מערכת ההפעלה של המחשב שלכם לא תומכים בטכנולוגיה הספציפית שלו. לכן חשוב לדאוג שבחרתם בצג שתומך באותו תקן HDR כמו המערכות שלכם.

 

פאנל תצוגה – יש כמה סוגים שונים של טכנולוגיות תצוגה, וכל אחד מהם מגיע עם היתרונות והחסרונות שלו. השלושה הנפוצים ביותר במסכי גיימינג הם IPS, TN ו-VA.

  • IPS – עם תגובה של פחות מ-5ms, זוויות הצפייה ודיוק הצבע הטובים ביותר, מסכים עם פאנל IPS הם בחירה מצוינת למשחקים בחדות גבוהה. הם עמידים במיוחד ומחזיקים מעמד זמן רב, אבל הם גם יקרים יותר מהמתחרים.
  • TN – צגים עם פאנל TN הם בדרך כלל הזולים מבין השלושה. יש להם זמן תגובה מהיר במיוחד, מה שהופך אותם לאידיאליים למשחקים מהירים, תחרותיים ומרובי שחקנים. מצד שני, זוויות הצפייה וחדות הצבע שלהם נחותים בהשוואה למסכי IPS.
  • VA – מבחינת דיוק הצבע וזוויות הצפייה, מסכי VA נמצאים במקום טוב באמצע. יש להם יחס ניגודיות גבוה, והם מעניקים תמונה מציאות ועמוקה. הבעיה איתם מגיעה במשחקים מהירים, שבהם הם נוטים לחוות מריחת צבעים ו"גוסטינג".

 

ניגודיות – הניגודיות של הצג שלך היא היחס בין הרמות הבהירות ביותר של לבן לרמות השחור הכהות ביותר. ככל שהניגודיות גבוהה יותר, כך תוכלו ליהנות מהגרפיקה בפירוט ובאיכות הטובים ביותר. אם אתם משחקים בחדר מואר היטב על צג גיימינג עם יחס ניגודיות של 1:1000, הניגודיות תיעשה פחות גלויה בגלל האור הסביבתי שנופל על המסך, אבל אם אתם משחקים בחדר חשוך, כדאי לכם להתקרב כמה שיותר ליחס של 1:3000.

 

טכנולוגיית Flicker Free – אם אתם מבלים שעה ביום מול צג המחשב, זה לא פרמטר שחשוב שתתעקשו עליו, אבל אם אתם גיימרים תחרותיים שמשחקים ברמות הגבוהות ביותר או פשוט שחקנים שנהנים לשחק 8 שעות ברצף, שווה לכם לשקול מסך שמגיע עם טכנולוגיית Flicker Free. רוב מסכי הגיימרים מציעים את הטכנולוגיה הזאת, משום שהיא מורידה את כמות האור המהבהב שמופק על ידי האור האחורי של הצג, ולכן, גם את התעייפות העיניים.

שאלות ותשובות על מסכי מחשב גיימינג מומלצים

איזה מסך מחשב מומלץ לגיימינג

מומלץ לקרוא את הסקירה שלנו שיש בה פירוט של מספר מסכים אופציונליים לגיימרים. מבין שלל המוצרים שסקרנו מצאנו את Samsung C27RG50FQM עם ביצועים נהדרים במחיר נוח

איזה מסך נותן מענה לתקציב נמוך?

מסך ה-4K HDR הוא הטוב ביותר שמצאנו מבחינת תקציב הוא BenQ EL2870U

מהם הפרמטרים שכדאי לי לבדוק לפני קניית מסך מחשב לגיימינג

גודל המסך, דיוק בצבעים, עיצוב שימושי, זמן השהייה קצר, רמקולים טובים, לא מסורבל מדי