מלונות באתונה: 5 בתי מלון המומלצים ביותר | Finder

אתונה ידועה כיעד מועדף על ישראלים רבים בגלל מזג האוויר החמים, אוכל מעולה ושילוב של אטרקציות חדשות ועתיקות. במקביל, יש חשיבות עצומה לבחירת מלון איכותי ונכון במחיר טוב. סקרנו עבורכם את 5 המלונות הטובים ביותר באתונה ביחס של ערך לכסף, והגענו למסקנות מעניינות

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

בתי מלון

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מלונות מומלצים באתונה

בין אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באתונה, מלון זול באתונה או מלון שקרוב למרכז, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את המלון באתונה שמתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של מלונות באתונה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים ביותר באתונה לשנת 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

3 מלונות באתונה המומלצים על ידי המומחים שלנו

בית מלון הכי ידידותי באתונה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בית מלון הכי נוח באתונה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בית מלון הכי קומפקטי באתונה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אתונה, בירתה ההיסטורית והתוססת של יוון, מהווה מזה זמן רב מגנט למטיילים המחפשים שילוב של היסטוריה עתיקה, ארכיטקטורה עוצרת נשימה וטעם של תרבות ים תיכונית. כפי שהעיר התפתחה למטרופולין משגשג, כך יש גם המגורים שלה. בעיר יש הרבה מאוד מלונות ואנחנו נעזור לכם לבחור את המלון הטוב ביותר עבורכם, עם סקירה של חמשת המלונות שנותנים את הערך הטוב ביותר לכסף באתונה.

 

ממלונות יוקרה ועד אכסניות

לאלו המחפשים מלונות מומלצים באתונה עם כל הבונוסים, אתונה מציעה מבחר של מלונות מפוארים המבטיחים שהייה בלתי נשכחת. ישנם מלונות אייקוניים השוכנים בלב אתונה, המתגאים בחדרים מפוארים, מסעדות עם כוכבי מישלן ונופים עוצרי נשימה של האקרופוליס. זה לא רק בית מלון, זו חוויה. יש מלונות המציעים שילוב ללא דופי של יוקרה מודרנית ומורשת יוונית. מלונות 5 כוכבים, הממוקמים במרכז העיר יודעים להציע חדרים מפוארים ומסעדות אלגנטיות ומפוארות.

 

חוויה אישית

למטיילים המחפשים חוויה אישית יותר, בתי מלון באתונה בקטגוריית הבוטיק של אתונה הם אוצר גדול. יש מלונות ייחודיים מאוד במרכז העיר, עם עיצוב פנים אקלקטי, מתקני אמנות יצירתיים ושירות מעולה. ישנם גם מלונות הממוקמים בשכונה האופנתית מונסטירקי. מלון בוטיק המשלב אסתטיקה מודרנית עם אלמנטים עיצוביים יווניים, ומציע אווירה אופנתית ואינטימית יכול להיות מדהים עבור הרבה אנשים.

 

נוחות במחיר טוב

אתונה לא רק מספקת מלונות יוקרה, שכן היא חותרת גם לנוסעים בעלי מודעות לתקציב. יש הרבה מלונות שמציעים איכות מבלי להתפשר על כלום. יש מלונות עם חדרים נוחים, בר שוקק חיים, ומיקום פנטסטי. ישנם גם מלונות הממוקמים קרוב לכיכר סינטגמה, שמציעים מיקום מעולה וחדרים חמימים – כל זאת במחיר ידידותי לארנק. מלונות אלו מוכיחים שאין צורך לשבור את הבנק כדי ליהנות משהות נוחה בלב אתונה.

 

מקדשים של ממש

באתונה יש מלונות ההיסטוריים שהיו עדים לשינוי של העיר במהלך השנים. ממש פיסת היסטוריה של אתונה. המלונות הללו שופעים אלגנטיות נצחית, עם עיצוב קלאסי ושירות מצוין המזכירים את התקופה המתוחכמת. בלב אתונה, תמצאו מגוון של מלונות עכשוויים המציעים שירותים חדשניים. יש גם מלונות המתגאים בעיצוב ידידותי לסביבה, מזרנים טבעיים וגן עם חצר. זה השילוב המושלם של נוחות מודרנית וקיימות. העיצוב המסוגנן והחידושים הטכנולוגיים של חלק מהמלונות עונים על הצרכים של המטיילים של ימינו.

 

אתונה ממתינה לכם

מלון טוב מהווה בחירה חשובה עבור כל תייר באתונה, בין אם הוא מהווה בחירת אירוח מושלמת עבור נוסעים המעוניינים ליהנות מחוויית אירוח יוקרתית, חווית בוטיק חמימה או אירוח ידידותי לנוסעים בעלי מסגרת תקציב קפדנית. מציוני דרך היסטוריים ועד אבני חן עכשוויות, חדרי אירוח אלה לא רק מספקים נוחות, אלא גם משמשים כשערים לחקור את ההיסטוריה העשירה של העיר, התרבות התוססת והנופים המדהימים. לכן, כאשר אתם מתכננים את ההרפתקה האתונאית הבאה שלכם, בחרו את המלון שלכם בחוכמה כדי להפיק את המרב מביקורכם בעיר העתיקה אך המתפתחת הזו. הנה 5 מלונות שמביאים המון ערך לכסף באתונה.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי ידידותי באתונה: מלון אטלוס

מלון אטלוס, הממוקם בלב אתונה, מציע נוחות במחיר סביר, והוא מציע בר על הגג המתגאה בנופים פנורמיים של האקרופוליס. מיקומו המעולה, צוותו הידידותי והמחירים הידידותיים לתקציב הופכים אותו למועדף בקרב נוסעים רבים

מלון אטלוס
מלון אטלוס

מלון אטלוס

4.5 15

צוות מעולה ומחיר טוב

יתרונות

מיקום טוב

בר על הגג

צוות ידידותי

זול

חסרונות

אבזור בסיסי

רועש

אין מסעדה במלון

קנה עכשיו ב- Booking

מלון אטלוס הוא פנינה נסתרת בלב אתונה. המלון ממוקם במיקום מעולה, במרחק הליכה מאטרקציות מרכזיות כגון האקרופוליס, כיכר מונסטירקי ופלקה. גולת הכותרת שלו הוא בר הגג שלו, המציע נופים מדהימים של האקרופוליס והעיר, מה שהופך אותו למקום המושלם עבור חובבי השקיעות.

 

בעוד החדרים פשוטים יחסית ולא יזיק להם רענון, הם נקיים ונוחים, ומבטיחים שנת לילה טובה. צוות המלון ידידותי להפליא, והוא מציע לאורחים שירות ידידותי להפליא. החסרונות היחידים הם רעש בחלק מהחדרים בשל המיקום המרכזי וחוסר מסעדה במקום. עם זאת, עם מספר רב של אפשרויות אוכל במרחק הליכה, זה לא בעיה גדולה. בסך הכל, מלון אטלוס הוא בחירה פנטסטית עבור אנשים שרוצים לקבל ערך לכסף.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי נוח באתונה: Acropolis View

מלון אקרופוליס וויו חי עד שמו, ומציע נופים עוצרי נשימה של האקרופוליס. הנוחיות המודרנית, החדרים המרווחים והקרבה לאתרים היסטוריים הופכים אותו לבחירה אידיאלית למטיילים המחפשים יוקרה ותרבות באתונה

Acropolis View
Acropolis View

Acropolis View

4.5 15

נופים מרהיבים במיקום מרכזי

יתרונות

נופים מרהיבים

חדרים מרווחים

מיקום מעולה

חסרונות

יקר יחסית

אין בריכה או חדר כושר

מעט צפוף

קנה עכשיו ב- Booking

מלון Acropolis View מגדיר מחדש את היוקרה באתונה עם נופים שאין כמותם של האקרופוליס. החדרים המרווחים והמודרניים של המלון מציעים מקום מפלט נוח לאחר יום של טיולים ברחבי העיר. המיקום המרכזי הוא יתרון עצום, שש אתרים אייקוניים כמו האקרופוליס ואת סביבת מחוז פלאקה במרחק הליכה.

 

בעוד המחירים במלון אקרופוליס ויו הם מעט גבוהים ביחס לקטגוריה, החוויה שווה כל אגורה עבור מטיילים המחפשים טעם של יוקרה באתונה. מרפסת הגג, בה מוגשת ארוחת הבוקר, היא נקודת השיא, ומציעה נופים פנורמיים שישאירו אתכם מוארים. החסרונות הקטנים היחידים הם היעדר שירותים באתר כמו בריכה או מרכז כושר והצפיפות על הגג מדי פעם בשעות השיא. עם זאת, אם אתם מחפשים חוויה מפוארת באתונה עם נופים עוצרי נשימה, מלון אקרופוליס ויו הוא המקום להיות בו.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי קומפקטי באתונה: מלון הרמס

מלון הרמס משלב נוחות ומחיר נוח באתונה. מיקומו המצוין ליד כיכר סינטגמה, הצוות הידידותי והחדרים החמים הופכים אותו לבחירה מעולה לנוסעים שרוצים לחסוך והוא מציע תמורה יוצאת דופן לכסף שלכם

מלון הרמס
מלון הרמס

מלון הרמס

4.5 15

מלון קומפקטי עם ערך לכסף

יתרונות

מיקום מעולה

זול

צוות איכותי

נוח ונגיש

חסרונות

אין בריכה או חדר כושר

חדרים קטנים

אין נוף בחדרים

קנה עכשיו ב- Booking

מלון הרמס מתאים לנוסעים המחפשים שהות נוחה במיקום מעולה באתונה מבלי לשבור את הבנק. המלון נמצא ליד כיכר סינטגמה, ויש ממנו גישה נוחה אל מרכזי הקניות, המסעדות והתחבורה הציבורית. חדרי המלון, אף על פי שאינם מרווחים במיוחד, חמימים ומתוחזקים היטב. הצוות במלון הרמס עושה את המקסימום כדי להבטיח שהייה נעימה, ומספק שירות מצוין והמלצות לגילוי העיר.

 

המלון אמנם חסר כמה מתקנים כמו בריכה או חדר כושר ולא כל החדרים מציעים נופים ציוריים, אך המחיר שלו הופך אותו לבחירה פנטסטית עבור אלה המקפידים על אירוח ידידותי לתקציב בלב אתונה. אם אתם מחפשים בסיס נוח ונכון לטיול שלכם באתונה, מלון הרמס הוא אופציה מצוינת עבורכם.

לוגו של הסקירה

בית מלון במיקום הטוב ביותר באתונה: סנטרל הוטל

סנטרל הוטל מצדיק את שמו, ומציע מיקום מרכזי קרוב לאטרקציות מרכזיות. העיצוב המסוגנן, החדרים הנוחים והצוות הידידותי הופכים אותו לבחירה מעולה עבור מטיילים המחפשים נוחות וקרבה לאטרקציות מרכזיות באתונה

סנטרל הוטל
סנטרל הוטל

סנטרל הוטל

4.5 15

קלאס ומיקום מעולה

יתרונות

מיקום טוב

מעוצב היטב

צוות איכותי

חסרונות

יחסית יקר

ללא בריכה או חדר כושר

מעט רועש

קנה עכשיו ב- Booking

סנטרל הוטל מספק בסיס נוח במיוחד לגלות את אתונה. העיצוב האופנתי והמתקנים המודרניים יוצרים אווירה מסבירת פנים לאורחים. מיקומו של המלון הוא מעולה, וניתן להגיע ממנו בקלות לאטרקציות מרכזיות כגון האקרופוליס ואזור הפלקה. בעוד המחירים גבוהים יחסית לקטגוריה שלו, הערך טמון בנוחות שהוא מציע. צוות המלון ידידותי וקשוב, והוא מעניק לאורחים חווית אירוח נפלאה.

 

היעדר שירותים באתר כגון בריכה או מרכז כושר עלול לאכזב חלק מהמטיילים, ורעש הרחוב יכול להיות מטריד בחדרים מסוימים. עם זאת, אם אתם מוכנים להשקיע בחוויה מרכזית ומסוגננת באתונה, סנטרל הוטל הוא הבחירה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי מתקדם באתונה: מלון Areos

מלון Areos הוא מלון בוטיק מודרני, המציע חוויה עכשווית באתונה. העיצוב המלוטש, החדרים המצוידים היטב והשפע בארוחת הבוקר המעולה הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור נוסעים המחפשים שהות אופנתית בבירה היוונית

מלון Areos
מלון Areos

מלון Areos

4.5 15

מודרניות, עיצוב ושפע

יתרונות

אופנתי ומעוצב

חדרים נוחים

ארוחת בוקר איכותית

חסרונות

מיקום לא טוב

מלון קטן

קנה עכשיו ב- Booking

מלון Areos מציע אירוח מרענן בסגנון אתונה, המעוצב בסגנון מודרני ומבריק. האסתטיקה העכשווית של המלון משתקפת בחדרים, ויוצרת אווירה אופנתית ונוחה לאורחים. בעוד שהמיקום מרוחק מעט ממרכז העיר ומאטרקציות מרכזיות, הוא מציע הפוגה שקטה יותר מההמולה. מזנון ארוחת הבוקר הוא גולת הכותרת, והוא מציע מגוון רחב של מנות נפלאות כדי לפתוח את היום שלכם.

 

חסרון אחד הוא היעדר מסעדה בשירות מלא, אך הסביבה מספקת שפע של אפשרויות לאוכל טוב. בנוסף, מלון Areos הוא מוסד קטן יותר, כך שהוא חסר את המתקנים הנרחבים המצויים במלונות רשת גדולים יותר. עם זאת, אם אתם מחפשים חוויה אופנתית ומודרנית באתונה עם דגש על סגנון ונוחות, מלון Areos הוא בחירה מצוינת.

איך בחרנו מלונות מומלצים באתונה מבין אלפי המלונות בעיר

שאלה מעולה! אז בחירה של מלונות באתונה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מלונות באתונה וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בדרישות שלכם, תלוי , תלוי במיקום שאתם מחפשים, תלוי בחוויה שאתם רוצים לקבל מהעיר – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מלונות, חלקם בניסיון אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את המלון הטוב ביותר באתונה עבורכם?

אתונה היא עיר שבה העבר מתמזג בצורה חלקה עם ההווה. ההיסטוריה העשירה שלה, חורבות עתיקות מדהימות, והתרבות המודרנית התוססת שלה הופכים אותה ליעד חובה לביקור עבור מטיילים. עם זאת, כדי להפיק את המרב מההרפתקה האתונאית שלכם, בחירת המלון הנכון היא קריטית. אחרי שסקרנו כמה מהמלונות הטובים ביותר, הנה מדריך מקיף על איך לבחור את המלון המושלם באתונה.

 

מיקום איכותי

אחד הגורמים הקריטיים ביותר בבחירת מלון באתונה הוא מיקומו. חשבו על מה שאתה רוצה לחקור במהלך שהותך. אם אתם מעוניינים בעיקר בהיסטוריה עתיקה וארכיאולוגיה, בחרו במלון ברובע פלאקה, הנמצא במרחק הליכה מאתרים אייקוניים כמו האקרופוליס, אגורה העתיקה והפורום הרומי. שהייה בפלקה גם פירושה גישה קלה לרחובות מקסימים מלאים בחנויות ומסעדות. מצד שני, אם אתם מעדיפים חוויה אורבנית מודרנית יותר, חפשו מלונות באזור כיכר סינטגמה. מלונות במרכז אתונה מציעים שהות בסמוך לקניות יוקרתיות, מוזיאונים וגישה למערכת הרכבת התחתית היעילה של העיר, המציעה קישורי תחבורה נוחים לאזורים אחרים באתונה.

 

עלויות

אתונה מציעה מגוון רחב של מלונות שמתאימים לתקציבים שונים. לפני שתתחיל את החיפוש שלך, עדיף לקבוע תקציב ברור עבור מקום האירוח שלך. כמו מלונות ברומא או מלונות באמסטרדם או בלונדון, גם במלונות באתונה, אתה יכול למצוא כל דבר, החל ממלונות חמישה כוכבים מפוארים למלונות בוטיק סבירים ואכסניות ידידותיות לתקציב. בעוד שמלונות יוקרה מציעים חוויות מפוארות, יש שפע של מלונות בוטיק מקסימים ואפשרויות ידידותיות לתקציב המספקים תמורה מצוינת לכסף. קבע את רמת הנוחות שלך ואת יכולת ההוצאות כדי לצמצם את האפשרויות שלך.

 

שירותים ואמצעי נוחות

קחו בחשבון את השירותים והמתקנים החשובים לכם ביותר. אם אתם מעריכים חדר כושר, בריכה או ספא, וודאו שהמלון שבחרתם מציע את המתקנים הללו. נוסעים למטרות עסקים? חפשו מקומות אירוח המספקים מרכז עסקים מאובזר היטב וגישה לאינטרנט. בנוסף, חלק מהמלונות באתונה מציעים מאפיינים ייחודיים כמו ברים על הגג עם נופים מדהימים של האקרופוליס או חצרות נעימות המושלמות להתרחקות לאחר יום של חיפושים. יש להעריך את ההעדפות שלך כדי לבחור מלון מתאים.

 

נגישות ותרבות

אם אתם מתכננים לגלות את אתונה מעבר למרכז העיר, בדקו את קרבתו של המלון לתחבורה ציבורית. באתונה יש מערכת מטרו יעילה שיכולה להעביר אתכם במהירות לאזורים כמו נמל פיראוס או הפרברים הצפוניים. להישאר ליד תחנת מטרו או תחנת אוטובוס יכול לחסוך לך זמן ומאמץ בעת ניווט בעיר. תוכלו להתענג על התרבות המקומית על ידי בחירת מלון שיכלול את המהות של העיר. מלונות בוטיק באתונה משלבים גם אלמנטים של עיצוב יווני, אמנות ומטבח, המספקים חוויה אותנטית יותר. שילוב עם התרבות המקומית זה דבר שיכול להעשיר את שהותכם.

 

גמישות הזמנה

שקול את גמישות ההזמנה שלך. חלק מהמטיילים מעדיפים את הגמישות של מלונות המאפשרים ביטולים או שינויים קרובים יותר לתאריכי הנסיעה שלהם. אחרים עשויים לבחור תעריפים שאינם ניתנים להחזרה כדי להבטיח מחיר נמוך יותר. יש להעריך את תוכניות הנסיעה וההעדפות שלכם כדי לבחור את אפשרות ההזמנה שמתאימה לכם ביותר. גמישות הזמנה היא נכונה גם לנושא הטיסה ולרצון שלכם לטוס עם מזוודה או טרולי בהתאם להעדפות שלכם.

 

תהליך חיוני

בחירת המלון הנכון באתונה היא חלק חיוני בתכנון הביקור שלכם בעיר יוצאת דופן זו. קח את הזמן כדי לחקור, לשקול את האפשרויות שלך, ולשקול את ההעדפות שלך ואת התקציב. עם תשומת לב קפדנית לפרטים, תוכלו למצוא את המלון המושלם באתונה, המשלים את חוויית הנסיעה שלכם ומבטיח שהייה בלתי נשכחת בארץ הפלאים העתיקים. חמשת המלונות שסקרנו מציעים חוויות מגוונות שמתאימות לתקציבים והעדפות שונים. מהנוחות הידידותית לתקציב של מלון אטאלוס ועד לנופים היוקרתיים והאקרופוליס של מלון אקרופוליס ויו, לכל אחד מהמלונות יש את הקסם הייחודי שלו. מלון הרמס מציע מחירים נוחים מבלי להתפשר על האיכות, מלון סנטרל מציע נוחות מודרנית, ומלון Areos מציע אפשרות אופנתית ועכשווית. לא משנה מה תבחרו, בטוח שהמלונות הללו יתנו לכם את המענה הנכון.

שאלות ותשובות על מלונות מומלצים באתונה

מהן השכונות הפופולריות ביותר לשהות באתונה לתיירים?

השכונות הפופולריות ביותר לתיירים באתונה הן פלאקה, מונסטיראקי וכיכר סינטגמה. אזורים אלה מציעים קרבה לאטרקציות העיקריות, אפשרויות אוכל מצוינות ואווירה תוססת המעניקה למבקרים את התרבות וההיסטוריה של העיר.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר באתונה לשהייה במלון?

הזמן הטוב ביותר לבקר באתונה לשהייה במלון הוא במהלך האביב (אפריל עד יוני) והסתיו (ספטמבר עד אוקטובר). בחודשים אלה מזג האוויר נעים, ותעריפי המלונות סבירים בדרך כלל יותר מאשר בעונת השיא בקיץ.

האם יש מלונות ידידותיים למשפחות באתונה עם מתקנים לילדים?

כן, באתונה יש מספר מלונות ידידותיים למשפחות עם מתקנים לילדים. חלק מהמלונות מציעים חדרי משפחה, מועדוני ילדים ושירותי שמרטפות.

מהן אפשרויות המלון הידידותיות לתקציב באתונה, המעניקות נוחות ונוחות?

אתונה מציעה מספר רב של אפשרויות מלון ידידותי לתקציב המספק נוחות ונוחות. בין האפשרויות ניתן למנות את Athens Studios, Hermes Hotel ו-Hotel Ariston. מלונות אלה מציעים affordability מבלי להתפשר על איכות או מיקום.

האם יש מלונות באתונה המציעים נוף של האקרופוליס מהחדרים או מהאזורים שעל הגג?

כן, מלונות רבים באתונה מציעים נופים מדהימים של האקרופוליס. מלונות יוקרה כמו מלון גרנדה ברטאן ומלון AthensWas מספקים חדרים עם נוף לאקרופוליס וברים על הגג עם נוף פנורמי. עם זאת, אפילו כמה מלונות בוטיק באזור פלאקה מציעים נופים דומים, מה שהופך את הנושא לנגיש למגוון של תקציבים.