מלונות ברומא: 5 בתי מלון המומלצים ביותר | Finder

הביקור ברומא מהווה את נקודת השיא התיירותית של הרבה מאוד אנשים. בחירת המלון הנכון היא חשובה מאוד ויכולה להגדיר את הטיול. לכן, סקרנו עבורכם את 5 המלונות עם הכי הרבה ערך לכסף ברומא עבור התייר הממוצע והגענו למסקנות חשובות שיעזרו לכם למצוא את המלון המושלם עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

בתי מלון

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מלונות מומלצים ברומא

בין אם אתם מחפשים מלון יוקרתי ברומא, מלון זול ברומא או מלון שקרוב למרכז, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את המלון ברומא שמתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של מלונות ברומא, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים ביותר ברומא לשנת 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

3 מלונות ברומא המומלצים על ידי המומחים שלנו

המלון עם המיקום הטוב ביותר ברומא

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מלון ברומא עם השירות הכי טוב

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המלון הכי מעוצב ברומא

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

רומא, עיר הנצח, היא יעד מהפנט שמושך מיליוני תיירים מכל רחבי העולם מדי שנה, כולל תיירים רבים מישראל. מבקרים המבקשים לחקור את ההיסטוריה העשירה של העיר, אמנות ותרבות, צריכים גם לקבל את המקום הנכון להשתכן בו. בתי מלון ברומא מציעים שפע של יתרונות המשפרים את חוויית הנסיעה הכוללת. ממיקומים מובחרים ועד לנוחיות יוקרתית, שהייה במלון בעיר אייקונית זו יכולה להיות מורכבת. לכן, אנחנו כאן כדי לעזור.

 

המיקום הנכון

המלונות הטובים ברומא ממוקמים במיקום אסטרטגי, ומציעים גישה קלה לאתרים ולאטרקציות המפורסמים ביותר של העיר. מן הלב ההיסטורי של רומא סביב הקולוסיאום והפורום הרומי אל הוותיקן וקתדרלת סנט כיכר פיטר, מטיילים יכולים למצוא מקומות אירוח המתאימים להעדפות שלהם. מלון ברומא במרכז מאפשר למבקרים לחסוך זמן וכסף בתחבורה, ומאפשר להם לחקור את העיר ברגל ולהפיק את המרב משהותם.

 

שירות ואירוח

הכנסת האורחים מושרשת עמוק בתרבות של רומא, ומלונות בעיר אינם יוצאים מן הכלל. מלונות רבים מתגאים במתן שירות מעולה, המבטיח שהאורחים ירגישו רצויים ונוחים לאורך כל שהותם. הצוות ברוב המלונות ידידותי ורב-לשוני ומשרת את האורחים בצורה משמעותית, עם המלצות רבות וטובות בתחומי האטרקציות, המסעדות ועוד. בין אם מדובר בארגון סיורים מודרכים או הזמנת מקומות במסעדה, צוות המלון מוקדש ליצירת חוויה בלתי נשכחת לכל אחד.

 

נוחות

רומא מציעה מגוון רחב של מקומות אירוח שיתאימו להעדפות ולתקציבים שונים. ממלונות בוטיק עם עיצובים ייחודיים למלונות 5 כוכבים מפוארים, האורחים של העיר יכולים למצוא מקלט נוח להירגע לאחר יום של טיולים. החדרים במלונות הטובים מאובזרים באבזרים מודרניים כגון מיזוג אוויר, Wi-Fi וטלוויזיות עם מסך שטוח, המבטיחים שהות נעימה ונוחה. בנוסף, מלונות רבים מתהדרים במתקנים מרשימים כגון מרפסות גג, ספא, מרכזי כושר ובריכות שחייה, ומוסיפים מגע נוסף של יוקרה והרפיה לחוויה. המטרה היא למצוא את המלון עם הערך הטוב ביותר לכסף, ביחס לתקציב של התייר הממוצע.

 

ארוחות בוקר ואבטחה

רוב המלונות ברומא מציעים ארוחת בוקר כלולה לאורחים. להתחיל את היום עם ארוחת בוקר טעימה זוהי התחלה נהדרת ליום של סיור והרפתקה. לכן, חשוב לראות מה כוללת ארוחת הבוקר ומה היא שווה. כמו כן, בטיחות היא בראש סדר העדיפויות עבור הנוסעים, ובתי מלון ברומא בדרך כלל מספקים סביבה מאובטחת עבור האורחים שלהם. עם 24/7 קבלה ומעקב, המבקרים יכולים להרגיש בנוח בידיעה שיש תמיד מישהו זמין כדי לסייע להם. מלונות רבים מציעים גם אחסון מטען מאובטח, המאפשר לאורחים לחקור את העיר באופן חופשי לפני רישום הכניסה או אחרי רישום היציאה.

 

שפע של יתרונות

שהייה במלונות ברומא מציעה שפע של יתרונות המשפרים את חוויית הנסיעה הכוללת. ממיקומים מובחרים ושירות ללא דופי לאירוח נוח וחוויות תרבותיות, המלון מספק למבקרים את הבסיס האידיאלי לחקור את פלאי העיר הנצחית. בין אם מדובר בחופשה רומנטית, חופשה משפחתית או הרפתקת סולו, בחירת המלון הנכון ברומא מבטיחה מסע בלתי נשכח מלא בנוחות וקלאס ואת המהות האמיתית של האירוח האיטלקי.

לוגו של הסקירה

המלון עם המיקום הטוב ביותר ברומא: Best Western Plus Hotel Universo

Best Western Plus Hotel Universo ממוקם ברובע פראטי, קרוב לקריית הוותיקן ולנהר הטיבר. יש בו מרפסת על הגג עם נוף פנורמי של העיר, חדר כושר ובר. החדרים מרווחים ומצוידים היטב, עם מיזוג אוויר, מיני בר וגישה כלולה לאינטרנט באמצעות כרטיס רשת אלחוטי

Best Western Plus Hotel Universo
Best Western Plus Hotel Universo

Best Western Plus Hotel Universo

4.5 15

מלון נגיש עם מיקום טוב

יתרונות

מיקום מרכזי

שירות איכותי

חדרים מרווחים

חסרונות

מעט רועש

WIFI בעייתי

קנה עכשיו ב- Booking

מלון Best Western Plus Universo ברומא מציע שהות נוחה למטיילים המחפשים אירוח במיקום מרכזי. קרבתו של המלון לתחנת טרמיני ברומא הופכת אותו לאידיאלי לגישה קלה לתחבורה ציבורית ולאטרקציות מרכזיות. הצוות במקום זוכה לשבחים על השירות הידידותי והקשוב, ומוסיף מגע אישי לחוויות האורחים. המלון מציע חדרים מרווחים ומצוידים היטב עם אמצעי נוחות מודרניים, המבטיחים שהות נעימה ומרגיעה.

 

מזנון ארוחת הבוקר הכלול בשהות הוא חשוב, שכן הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות טעימות כדי להתחיל את היום. אחד היתרונות הבולטים של השהייה במלון הוא מרכז הבריאות של המלון, הכולל חדר כושר ומתקני ספא, מושלם להרגעה לאחר יום של סיור באתרים. המלון הוא קצת רועש מכיוון שהוא כל כך מרכזי, ובנוסף, ה-WIFI הוא באיכות בינונית. עם זאת, המלון מהווה בחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים מלון נוח וממוקם היטב ברומא, עם מגוון של מתקנים כדי להבטיח שהייה בלתי נשכחת.

לוגו של הסקירה

מלון עם השירות הכי טוב רומא: Hotel Raffaello

מלון רפאלו ממוקם במרכז ההיסטורי של רומא, ליד פיאצה נבונה והפנתיאון. הוא מעוצב בסגנון מודרני, עם חדרים מוארים ואווריריים. החדרים כוללים מיזוג אוויר, מיני בר וגישה כלולה לאינטרנט האלחוטי, ואפשר למצוא במלון אוכל ברמה גבוהה

Hotel Raffaello
Hotel Raffaello

Hotel Raffaello

4.5 15

מלון עם דגש על שירות ללקוח

יתרונות

מיקום טוב

שירות יוצא דופן

מרפסת גג

חסרונות

מעלית קטנה

ארוחת בוקר בינונית

קנה עכשיו ב- Booking

מלון רפאלו ברומא מציע שהות נעימה ונעימה למבקרים המחפשים אירוח מקסים בלב העיר. המלון ממוקם בסמוך לתחנת טרמיני, והוא מציע גישה נוחה לתחבורה הציבורית ולאתרים מרכזיים שונים, כך שהוא מהווה בסיס אירוח אידיאלי עבור נוסעים המעוניינים לסייר באטרקציות של רומא. הצוות הידידותי והאדיב של המלון זוכה לשבחים על השירות המצוין, היוצר אווירה מסבירת פנים לאורחים. האירוח החם הוא בהחלט האלמנט הבולט במלון בו החדרים מתוחזקים היטב, נוחים ומאובזרים באביזרים חיוניים, המבטיחים שהות נעימה.

 

אחת מנקודות השיא של מלון רפאלו היא מרפסת הגג המקסימה שלו, המציעה נופים מדהימים של קו הרקיע של רומא ומספקת מקום מושלם להירגע לאחר יום של סיור. המעלית במלון היא קטנה וצפופה, וארוחת הבוקר יכולה להיות טובה יותר, אך בשורה התחתונה, מלון רפאלו הוא בחירה מקסימה וממוקמת היטב למטיילים המחפשים לטבול ביופי ובתרבות של רומא.

לוגו של הסקירה

המלון הכי מעוצב ברומא: Hotel Modigliani

המלון ממוקם ברובע מונטי, במרחק הליכה קצר מהקולוסיאום והפורום הרומי. הוא מעוצב בסגנון אופנתי ועם ריהוט מינימליסטי. החדרים מרווחים ומצוידים היטב, עם מיזוג אוויר, מיני בר וגישה לאינטרנט. הבר והמסעדה במקום נותנים ערך מוסף

Hotel Modigliani
Hotel Modigliani

Hotel Modigliani

4.5 15

מלון אופנתי עם תמורה טובה לכסף

יתרונות

עיצוב מרשים

מיקום טוב

תמורה לכסף

חסרונות

ללא מעלית

מעט רועש

קנה עכשיו ב- Booking

מלון Modigliani Rome הוא מלון אופנתי ומעוצב הממוקם ברובע מונטי של רומא, במרחק הליכה קצר מהקולוסיאום והפורום הרומי. למלון עיצוב מינימליסטי, עם קווים נקיים וריהוט מודרני. החדרים מרווחים ומצוידים היטב, עם מיזוג אוויר, מיני בר וגישה כלולה לאינטרנט באמצעות כרטיס רשת אלחוטי.

 

במלון יש בר ומסעדה ברמה גבוהה, עם אוכל טוב, והוא כולל חדרים מרווחים ומצויידים היטב עם כל מה שהתייר הממוצע צריך לשהות של כמה ימים. הוא אינו יקר ונותן ערך מעולה לכסף שלכם. הצוות במקום הוא ידידותי וכזה שיודע לסייע על הצד הטוב ביותר. במלון אין מעלית וגם אין בריכה, כך שיש לקחת זאת בחשבון, במיוחד בנושא המעלית. הוא גם מעט רועש, אך בסך הכל, מלון Modigliani רומא הוא אופציה נהדרת עבור מטיילים המחפשים מקום מסוגנן ונוח לשהות ברומא.

לוגו של הסקירה

המלון עם האווירה הנעימה ביותר ברומא: Hotel Santa Maria

המלון ממוקם ברובע טרסטוורה, אזור תוסס ואופנתי של רומא. יש לו סגנון איטלקי מסורתי, עם רצפות טרקוטה וקירות לבנים חשופים. החדרים קטנים אך מקסימים, עם WIFI, מיזוג אוויר, מיני בר והרבה קלאס

Hotel Santa Maria
Hotel Santa Maria

Hotel Santa Maria

4.5 15

מלון קסום עם אווירה יוצאת דופן

יתרונות

נעים

חדרים מתוחזקים היטב

ארוחת בוקר מעולה

חסרונות

חדרים קטנים

יש להזמין הרבה זמן מראש

קנה עכשיו ב- Booking

מלון סנטה מריה ברומא מציע מקום מפלט מקסים ושלו לנוסעים המעוניינים לחוות את היופי ההיסטורי של העיר. המלון ממוקם בלב טרסטוורה, במיקום אידיאלי עבור נוסעים המעוניינים לחקור את הרחובות הצרים המרוצפים באבנים, הכיכרות התוססות והמסעדות המעולות של השכונה. המאפיין הבולט של המלון הוא גן החצר המקסים שלו, המספק מפלט שליו מהעיר ההומה. הצוות במלון חם והמזמין, שעושה מעל ומעבר על מנת להבטיח שהות נוחה.

 

החדרים במלון סנטה מריה חמימים ומתוחזקים היטב, עם מגע של אלגנטיות כפרית, מה שמוסיף לקסם הכללי של החוויה. ארוחת הבוקר הכלולה היא נקודת השיא של המלון, והיא מציעה מגוון רחב של אפשרויות נפלאות לפתוח את היום. החדרים קטנים יחסית ומכיוון שהמלון פופולארי מאוד, מומלץ להזמין מקום הרבה זמן מראש. עם זאת, אין ספק כי מלון סנטה מריה הוא פנינה נסתרת ברומא, ומציע חוויה שלווה ואותנטית בלב טרסטוורה.

לוגו של הסקירה

המלון הכי אלגנטי ברומא: Hotel Cortina Rome

מלון קורטינה רומא נמצא ברובע פראטי, במרחק דקות הליכה ספורות מהוותיקן. הוא מעוצב בסגנון פשוט אך אלגנטי, עם ריהוט איטלקי קלאסי. החדרים קטנים אך נוחים, עם מיזוג אוויר, מיני בר וגישה כלולה לאינטרנט באמצעות כרטיס רשת אלחוטי. במלון יש גם בר ומסעדה

Hotel Cortina Rome
Hotel Cortina Rome

Hotel Cortina Rome

4.5 15

מלון אלגנטי, נוח ומרכזי

יתרונות

מיקום מעולה

צוות איכותי

ערך לכסף

חסרונות

אין מעלית

אין בריכה

קנה עכשיו ב- אתר החברה

מלון קורטינה רומא (Hotel Cortina Rome) הוא מלון קטן בניהול משפחתי הממוקם ברובע פראטי (Prati) המפורסם של רומא, במרחק של מספר דקות הליכה בודדות מהוותיקן המפורסם. למלון יש סגנון פשוט אך אלגנטי, עם ריהוט איטלקי קלאסי הנמצא בחדרים. החדרים עצמם קטנים אך נוחים, עם מיזוג אוויר (לא משהו לזלזל בו במערב אירופה), עם מיני בר וגישה כלולה לאינטרנט באמצעות כרטיס רשת אלחוטי.

 

במלון יש בר ומסעדה ברמה גבוהה, והצוות במקום הוא ידידותי ומועלים מאוד. החדרים נקיים, מסודרים ובאופן כללי יש במלון תמורה איכותית מאוד לכסף. במלון אין מעלית או בריכה, אך בסך הכל, מלון קורטינה רומא הוא אופציה נהדרת עבור מטיילים המחפשים מקום נקי, נוח ובמחיר סביר לשהות ברומא.

איך בחרנו מלונות מומלצים ברומא מבין אלפי המלונות בעיר

שאלה מעולה! אז בחירה של מלונות ברומא זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מלונות ברומא וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בדרישות שלכם, תלוי , תלוי במיקום שאתם מחפשים, תלוי בחוויה שאתם רוצים לקבל מהעיר – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מלונות, חלקם בניסיון אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את המלון המתאים ביותר לכם ברומא?

בעת תכנון טיול לרומא, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא חיפוש אחר בתי מלון מומלצים ברומא בצורה הטובה ביותר. עם שפע של אפשרויות זמינות, בחירת בתי מלון ברומא במרכז העיר אשר יתאימו להעדפות שלך, לתקציב, ולצרכי נסיעה, זה משהו שיכול להיות משימה מורכבת. סקרנו עבורכם את המלונות כדי להדריך אתכם בתהליך בחירת מלון ברומא, כדי להבטיח לכם שהות נוחה ובלתי נשכחת בעיר הנצחית.

 

מיקום

הגורם הראשון והחיוני ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מלון ברומא הוא מיקומו. רומא היא עיר עם היסטוריה עשירה ואטרקציות רבות המפוזרות על פני השכונות שלה. חשוב להחליט אילו אזורים או ציוני דרך אתה רוצה לחקור ולבחור מלון בקרבת מקום. מלון אשר ממוקם בסמוך למרכז העיר, בסמוך לקולוסיאום, הפורום הרומי או עיר הוותיקן, מהווה בחירה טובה עבור תיירים המעוניינים לשהות במרחק הליכה משלל אתרים אייקוניים. לחלופין, אם אתם מעדיפים אווירה שקטה יותר, שקול לינה בשכונות מקסימות כמו טרסטוורה או מונטי.

 

תקציב ושירותים

קבע את התקציב שלך לפני שתתחיל את החיפוש אחר מלון ברומא. המחירים יכולים להשתנות במידה ניכרת בהתאם למיקום, לעונה ולאבזרי המלון. החליטו על טווח תקציב סביר שמתאים לתוכניות הנסיעה שלכם. כמו כן, חשבו על המתקנים והמתקנים החיוניים לכם. האם אתם מעדיפים מסעדה במקום, חדר כושר או בריכה? האם אתה רוצה Wi-Fi חינם בחדר שלך? ערכו רשימה של השירותים החשובים ביותר והשתמשו בהם כדי לסנן את אפשרויות המלון שלכם.

 

חדרים וארוחת בוקר

חשוב על גודל וסוג החדר המתאים לצרכיך. אם אתם מטיילים עם משפחה או בקבוצה, חפשו אירוח המציע חדרי משפחה או סוויטות. עבור מטיילים בודדים או זוגות, חדרים סטנדרטיים עשויים להיות מספיקים. בנוסף, בדקו אם המלון מציע ארוחת בוקר כלולה, אשר יכולה לחסוך לכם זמן וכסף. ארוחות הבוקר האיטלקיות מורכבות לרוב מקפה ומאפים, אך חלק מהמלונות מציעים אפשרויות קונטיננטליות או מזנון נרחבות יותר.

 

נגישות ואבטחה

אם אתם מגיעים לרומא דרך שדה תעופה או תחנת רכבת, קחו בחשבון את הנגישות של המלון מנקודות אלה. מלונות ליד מרכזי תחבורה מרכזיים יכולים להפוך את ההגעה והיציאה לנוחה יותר. בנוסף, בדקו אם המלון קרוב לתחבורה ציבורית כמו תחנות מטרו או תחנות אוטובוס, שיכולות להקל על הנסיעה ברחבי העיר. בנוסף, בטיחות היא חשובה ביותר בעת בחירת מקום האירוח. חפשו מלונות שיש להם 24/7 אמצעי קבלה וביטחון במקום.

 

שיקול דעת נכון

בחירת מלון ברומא דורשת שיקול דעת זהיר של גורמים כגון מיקום, תקציב, שירותים ואפילו רמת ארוחת בוקר. על ידי ביצוע שלבים אלה, אפשר לצמצם את האפשרויות ולמצוא את האירוח המושלם שמתאים להעדפות שלכם וכזה שמשפר את החוויה הכוללת שלך ברומא. זכור כי כל נוסע הוא שונה, אז כדאי לקחת את הזמן כדי לחקור ולבחור את המלון המתאים ביותר לצרכים האישיים שלך.

שאלות ותשובות על מלונות מומלצים ברומא

לאילו שירותים אפשר לצפות במלונות ברומא?

מלונות ברומא מציעים בדרך כלל שירותים כגון Wi-Fi חינם, מיזוג אוויר, חדרי אמבטיה פרטיים, וטלוויזיות עם מסך שטוח. בחלק מהמלונות יש מתקנים נוספים כגון מרפסות גג, מרכזי כושר, ספא ומסעדות במקום.