טרולי מומלץ: 6 מזוודות טרולי מומלצות ביותר לשנת 2024 |Finder

מזוודות טרולי המומלצות ביותר לעלייה למטוס שתוכלו לקנות בארץ ובחו"ל

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

1680 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מזוודות טרולי מעודכן 2024

מחפשים מזוודות טרולי איכותית, עמידה ואופנתית לעלות איתה למטוס להסתובב איתה בקלות בשדה התעופה ועל ההגעה למלון? רשימת מזוודות הטרולי המומלצות שלנו תעזור לכם למצוא את המזוודה המושלמת עבורכם על פי מספר קריטריונים.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

מזוודות טרולי שאפשר להעלות למטוס, שינו לחלוטין את הדרך בה אנחנו מטיילים. עם חברות התעופה שגובות תשלום נוסף עבור שלית מטען בבטן המטוס, יותר ויותר אנשים דוחסים את החפצים שלהם למזוודות ותיקי עלייה למטוס קומפקטיים.

אם אתם אורזים כראוי, אתם יכולים להכניס כל מה שאתם זקוקים לו במזוודות קטנות אלו – ואתם גם תהנו מכך שלא תצטרכו לחכות למטען שלכם ולהמשיך ישר אל היעד שלכם ברגע שהמטוס ינחת ביעד.

כדי ליהנות ממזוודה קטנה עם הרבה מקום, אספנו עבורכם את מזוודות הטרולי המומלצות ביותר של השנה, כך שבפעם הבאה שתצאו לחופשה או לנסיעת עסקים – תוכלו לעשות זאת עם המזוודה הטובה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

הקשיחה הטובה ביותר לכל מטייל: Samsonite Omni PC

מיוצרת על ידי אחת החברות עם השמות הגדולים ביותר בייצור מזוודות יוקרה, ה- Samsonite Omni PC הקשיחה היא פשוט יצירת מופת של מזוודות. קלת משקל ופשוטה לניווט ולתמרון, עיצוב ה-100% פוליקרבונט קל להנעה, מציע שפע של מקום פנימי ונראה פשוט נהדר.

Samsonite Omni PC
Samsonite Omni PC

Samsonite Omni PC

4.5 15

חזקה, נאה ומרווחת

יתרונות

עשויה 100% פוליקרבונט, עמידה למכות וזעזועים, גלגלים מסתובבים ב-360 מעלות, תכולה רחבה, מחיר נוח, אחריות בינלאומית של 5 שנים, מנעול בטיחותי.

חסרונות

לא הכי קומפקטית, נשחקת עם הזמן, הגלגלים יכולים להישבר אם לא זהירים.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
מחיר משתנה בהתאם לגודל
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

מרקם המיקרו-יהלום עמיד במיוחד נגד שריטות, תכונה חשובה מאוד אם אתם מתכננים לקחת את המזוודה למספר טיולים וחופשות. בתוך המזוודה יש חוצץ פנימי כדי לשמור על החפצים שלכם מאורגנים, יחד עם רצועות מהודקות לבגדים שלכם.

לבטיחות נוספת, יש מנעול TSA מובנה. הגלגלים המסתובבים ב-360 מעלות הם נקודת המכירה העיקרית של המזוודה, ומאפשרים לכם לגרור את המזוודה מאחוריכם או לידכם בלי שום בעיה.

עמידה במיוחד, נאה ושימושית במיוחד, מזוודת Samsonite זו מעוצבת להתאים למגבלות המשקל של מרבית חברות התעופה. אם אתם מחפשים מזוודה עם מספיק מקום לבגדי ומוצרי טואלטיקה בשביל שבוע, זו בהחלט עשויה להיות המזוודה עבורכם.

לוגו של הסקירה

הרכה הטובה ביותר לכל מטייל: Samsonite Travelpro Maxlite 5

ה- Travelpro Maxlite 5 היא אחת המזוודות היותר קלות שיוצרו, מה שאומר שאתם יכולים לארוז אפילו יותר בגדים וחפצים אישיים בפעם הבאה שאתם טסים. עם הרבה מאפיינים חדשניים, מזוודה קטנה ויפה זו עשויה מפוליאסטר עמיד וקשוח אשר עובד ונראה פשוט מצוין.

Travelpro Maxlite 5
Travelpro Maxlite 5

Travelpro Maxlite 5

4.5 15

למרות שאינה קשיחה,  המזוודה עמידה במיוחד וגם קלה מאוד

יתרונות

מגיעה בחמישה צבעים שונים, בעלת יכולת התרחבות, תאים מרווחים, עשויה פוליאסטר קשיח, קלה במיוחד, מחיר סביר, מגוון ידיות.

חסרונות

לא עמידה כמו חלק מהמזוודות הקשיחות ברשימה, הממדים שלה לא תואמים את הגבלות הגודל של כל חברות התעופה.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

המזוודה מגיעה עם הרבה ידיות, עליונה, צידית ותחתונה – כך כשתצטרכו להרים אותה, יהיו לכם הרבה אופציות. ארבעת הגלגלים המסתובבים בעלי 360 מעלות ומאפשרים גלגול נוח ופשוט לצידכם או מאחוריכם.

 

ה- Travelpro Maxlite 5 אומנם לא מגיע עם מנעול TSA מובנה, כמו מרבית המזוודות הרגות, את החברה כללה חישוקים על הרוכסנים, כך שאם תקנו מנעול, תוכלו להרכיב אותו בקלות.

לוגו של הסקירה

האופנתית ביותר: DELSEY Paris Chatelet

אם מראה וסטייל חשובים לכם, אבל אין לכם את התקציב לקנות את המזוודה האחרונה של לואי ויטון, ה- DELSEY Paris Chatelet היא בדיוק המזוודה האופנתית שחיפשתם.

DELSEY Paris Chatelet
DELSEY Paris Chatelet

DELSEY Paris Chatelet

4.5 15

אלגנטית, עמידה וללא ספק תאווה לעיניים

יתרונות

עיצוב מתוחכם ואלגנטי, מבנה יציב ועמיד, גלגלים מסתובבים איכותיים ובעלי מערכת בלימה חכמה.

חסרונות

מעט יותר כבדה ממזוודה רגילה, הצבע הבהיר נוטה להישחק מהר יותר.

קנה עכשיו ב- Amazon

אלגנטית וחדשנית, מזוודה זו היא יפיפייה אמיתית. העיקולים נקיים וקישוטי העור הרכים יגמרו לכם להשתלב גם עם הקבל היוקרתי ביותר, בעוד המזוודה עצמה עשויה 100% פוליקרבונט קשיח ועמיד, שישמור עליה יפה ומטופחת לאורך זמן. מעוצבת כדי למשוך תשומת לב, היא מסוגלת לעמוד בטמפרטורות קיצון ולשרוד שריטות ושחיקה שצפויות להגיע עם הזמן.

 

מזוודה זו מעוצבת טוב כל כך, שהיא אפילו מכילה מערכת בלימה מתוחכמת המאפשרת לכם לנעול את הגלגלים הקדמיים כדי למנוע התגלגלות לא מתוכננת כשאתם לא שמים לב. הגלגלים היפניים המסתובבים מבטיחים נסיעה שקטה וחלקה במיוחד עם יכולת תמרון וניווט מדהימה. ולבסוף, הפנים היוקרתי והאדום הוא ממש כמו נעלי העקב של כריסטיאן לובוטן לחפצים שלכם, והתאים הנרכסים שומרים על הכל במקום.

 

החיסרון היחידי במזוודה אופנתית זו היא שהיא מעט יותר כבדה ממזוודות קשיחות אחרות.

לוגו של הסקירה

חזקה, עמידה ויוקרתית: Trek Aluminium

אופנתית ומלאת סטייל, מזוודה קשיחה ואמינה זו מעוצבת כדי להציע מקסימום תכולה, בעוד היא עומדת במגבלות הגודל של מרבית חברות התעופה.

Trek Aluminium
Trek Aluminium

Trek Aluminium

4.5 15

מראה יוקרתי, עיצוב מתוחכם וגוף אלומיניום שאין שני לו בעמידות ויציבות

יתרונות

מראה כסוף יפיפה, עיצוב מתוחכם, עמידה במיוחד, גלגלים מסתובבים לנסיעה חלקה במיוחד, ידית טלסקופית, המון מקום פנימי, עומדת במגבלות הגודל של מרבית חברות התעופה.

חסרונות

האלומיניום אמנם חזק, אבל גם כבד יחסית לפוליקרבונט.

קנה עכשיו ב- Amazon

עם מעטפת האלומיניום-מגנזיום הכל כך עמידה (החומר העמיד ביותר לייצור מזוודות), ה-Trek מציעה תחכום רב ומראה נהדר, מה שהופך אותה למושלמת עבור חופשות ועבור נסיעות עסקים כאחד. הסגירה נטולת הרוכסנים קלה לפתיחה בעוד היא נשארת בטיחותית במיוחד. ומנעולי ה-TSA הזוגיים מאפשרים לצוות התעופה לפתוח וסרוק את המזוודה בקלות במידת הצורך.

 

הפנים המרווח במיוחד מציע 39 ליטר של מקום בשני צידי המזוודה, כדי לארוז ולקחת אתכם כל מה שאתם צריכים לטיול הבא שלכם. התאים הקטנים שבמזוודה יסייעו לכם לאחסן היטב את דברי הטואלטיקה ושאר הפריטים הקטנים לקראת הטיסה.

 

לא רק המראה המתכתי היפיפה והעיצוב החכם הופכים את המזוודה הזו לכל כך מומלצת בתור מטען עלייה למטוס עבור מרבית המטיילים – הצורה בה היא נעה היא תגלית בפני עצמה. אתם יכולים לשכוח מגלגלים רעועים וידיות שבריריות, היפיפייה הזו מגיעה עם גלגלים מסתובבים ב-360 מעלות וידית אחיזה טלסקופית עשויה אלומיניום, אשר הופכים אותה לתענוג אמיתי לגלגל ברחבי שדה התעופה.

לוגו של הסקירה

המתקדמת ביותר: Xiaomi Passport

עם הפתיחה הקדמית הבלתי שגרתית, ה- Xiaomi Passport מעוצבת עבור אלו שזקוקים לגישה מידית למכשירים, המסמכים ולפריטים אחרים בעוד הם מטיילים.

Xiaomi Passport
Xiaomi Passport

Xiaomi Passport

4.5 15

מתוחכמת ונראית פשוט נהדר

יתרונות

גישה קלה לתא הקידמי, עיצוב מתוחכם, מראה מרשים, עמידה, חזקה, מנעול TSA מובנה, מרווחת.

חסרונות

אין ידית בתחתית המזוודה, ידית הגרירה מעט שברירית.

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

קחו את הדרכון, הארנק, הטבלט, הפלאפון או המחשב הנייד בנקישה קלה, והשאירו את הכיסים שלכם ריקים ואת הידיים פנויות. נהדרת עבור נסיעות עסקים או עבור אלו שצריכים לקחת איתם הרבה מכשירים טכנולוגיים. עשויה מ-100% פוליקרבונט עם חלק חיצוני קשיח ועמיד במכות ושריטות, מזוודה זו יכולה לעמוד בכל מה שיפנו לעברה.

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: Rimowa Original

אם אתם חובבי יוקרה ומוכנים לשלם את המחיר עבור פריט איכותי במיוחד שלא חסכו עליו בהוצאות – ה-Rimowa Original היא היוקרתית ביותר ברשימה שלנו.

Rimowa Original
Rimowa Original

Rimowa Original

4.5 15

מזוודה יוקרתית ומעוצבת למטייל המתמיד

יתרונות

עיצוב יוקרתי, ידית טלסקופית, גלגלים מסתובבים, פנים מרווח ומופרד היטב, עמידה במים, חזקה ויציבה, מחזיק תיק דיסקרטי, 2 מנעולי TSA מובנים, אחריות של 5 שנים.

חסרונות

הגלגלים עדינים, יקרה מאוד.

קנה עכשיו ב- Amazon

עשויה מאלומיניום-מגנזיום עמיד במיוחד, המזוודה מסוגלת לספוג כל מכה שהיא עלולה לקבל במהלך הטיול שלכם. חותם הגומי של המזוודה הופך אותה לעמידה במים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהלחות והלכלוך יישארו הרחק מהחפצים שלכם.

 

הגלגלים המסתובבים ב-360 מעלות מאפשרים גלגול חלק בכל כיוון, נקודה חשובה ומושכת במיוחד. החברה טוענת שהגלגלים עמידים לנביעה בכל דרך, אך האמת היא שהם עדינים למדי ויש לנהוג בהם בעדינות. פנים המזוודה רחב וכולל 2 תאים, אשר שניהם מצוידים בחוצץ הפרדה ורצועות הצמדה. מאפיין מוצלח במיוחד הוא מחזיק התיקים הדיסקרטי בחלקה עליון של המזוודה, אשר מאפשר חיבור מהיר ונוח של התיק שלכם אל ראש המזוודה.

שאלות ותשובות על מזוודות טרולי מעודכן 2024

מה זה טרולי, וכיצד הם באים לידי שימוש במהלך הנסיעה?

הטרולי היא עגלת גלגלים שתוכננה במיוחד להובלת מטען וחפצים במהלך הנסיעה. בדרך כלל יש להם ידית לדחיפה או משיכה וגלגלים המאפשרים תנועה חלקה דרך שדות תעופה, תחנות רכבת, ומרכזי נסיעות אחרים. נוסעים משתמשים בעגלות אלה כדי לשאת את החפצים שלהם, מה שמקל עליהם לנווט בחללים צפופים ולהפחית את הלחץ הפיזי של נשיאת מטען כבד. אם יש לכם מטען קל, הטרולי הוא תמיד עדיף ונוח יותר ממזוודה כבדה ומאסיבית.

מהם הסוגים השונים של הטרולים, ואילו תכונות יש לקחת בחשבון בעת בחירתן?

ישנם סוגים שונים של טרולים שיתאימו לצורכי נסיעה שונים:

עגלות מטען: עגלות סטנדרטיות המיועדות לנשיאת מזוודות ושקיות. הן מגיעות בגדלים שונים ויכולות משקל שונות כדי להתאים לגודל מזוודות שונה.

עגלות מתקפלות: הטרולים המתקפלים הם קלים לאחסון כאשר הם לא בשימוש. תכונה זו שימושית במיוחד עבור נוסעים שמסתובבים הרבה המעוניינים באפשרות קומפקטית וניידת.

עגלות רב-תכליתיות: חלק מהטרולים מגיעים עם תכונות נוספות, כגון סולמות מובנים, יציאות טעינה USB ותרמילים מתנתקים, המספקים נוחות נוספת במהלך הנסיעה.

בעת בחירת טרולי, הנוסעים צריכים לשקול גורמים כגון גודל, קיבולת משקל, עיצוב ידית, איכות גלגלים ועמידות. חשוב גם להבטיח כי הטרולי עונה על דרישות גודל המטען של חברות תעופה או שירותי תחבורה כדי למנוע בעיות במהלך הנסיעה.

כיצד ניתן לשפר את חווית הנסיעה עם טרולי?

עגלות טרולי מציעות מספר יתרונות המשפרים את חוויית הנסיעה:

נוחות: קל יותר להעביר מטען דרך שדות תעופה, תחנות רכבת ובתי מלון. זה מבטל את הצורך להרים מזוודות כבדים ומפחית את הלחץ הקשור נסיעות.

יעילות: עם טרולי, נוסעים יכולים בקלות להעביר את כל חפציהם ובכך לחסוך זמן ולהפוך את הנסיעה ליעילה יותר.

ארגון: טרולי מגיעות עם תאים מרובים וכיסים, המאפשרים לנוסעים לשמור על חפציהם מאורגנים ונגישים בקלות.

רב-תכליתיות: טרולי רבות מתוכננות לשימוש מעבר לשדות תעופה בלבד. הן יכולות לשמש לטיולים בעיר, טיולי יום, והרפתקאות נסיעות אחרות, מה שהופך אותם לכלי רב תכליתי.

האם טרולי מתאימות לכל סוגי הנסיעות?

טרולי בדרך כלל מתאימות לרוב סוגי הנסיעות, במיוחד נסיעות אוויריות ורכבות שבהן ניווט דרך מסופים צפופים הוא נפוץ. הן שימושיות במיוחד עבור נוסעים עם מטען כבד או מגושם. עם זאת, במצבים מסוימים, כגון טיול תרמילאים או טיולים רגליים שבו השטח הוא אחיד, הן לא האפשרות הטובה ביותר. במקרים כאלה, מזוודות או תרמילים עם רצועות נוחות עשויים להיות מתאימים יותר. חשוב לשקול את סוג הנסיעה ואת ההתאמה של הטרולי לטיול הספציפי כדי להבטיח נסיעה חלקה וללא טרחה.