נעלי כדורסל NIKE: סקירת נעלי כדורגל של נייק מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

אם אתם כבר מומחים על המגרש, אתם יודעים שלא משנה לאן תסתכלו, תמצאו את הנעליים של נייקי, ויש לכך הרבה סיבות טובות. השחקנים הטובים ביותר על המגרשים הגדולים ביותר נועלים אותן למשחקים הכי חשובים, אז למה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר?

icon pos_1

ניתחנו

472 סקירות

ו-

3681 ביקורות

בתחום

ספורט

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי כדורסל נייקי מומלצות

כשאתם נמצאים על המגרש, אתם רוצים להוציא מעצמכם את הטוב ביותר. בין אם אתם שחקנים מקצועיים או סתם משחקים עם החבר'ה בשכונה, נעליים טובות יהפכו את המשחק למעניין יותר, אבל חשוב מזה, הנעליים הנכונות יישמרו לכם על הגב, הברכיים וכפות הרגליים כדי שתוכלו להמשיך לשחק גם בעתיד. טובי שחקני הכדורסל על המגרשים בוחרים לשחק עם נעליים של NIKE ויש לכך סיבה טובה.

 

נייק ידועה בנעליים איכותיות, תומכות ועם טכנולוגיות מתקדמות ששומרות על הרגל ומאפשרות משחק חזק ויציב לאורך זמן. הישארו איתנו כי הכנו עבורכם את רשימת נעלי הכדורסל הטובות שיותר של נייקי, כי אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

המומלצות ביותר מכל הבחינות: Nike LeBron 17

עם שתי כריות Air Zoom Pods קדמיות המוסיפות ריפוד מוגבר לכף הרגל, ה-LeBron 17 הן נעלי הכדורסל מהנוחות ביותר בשוק כיום.

Nike LeBron 17

4.5 15

מתאימה לשחקנים במשקל כבד ולמשחק בכל סוגי המגרשים

יתרונות

כריות ריפוד נוחות מאוד, עשויות מחומרים באיכות הגבוהה ביותר

חסרונות

יקרות, כבדות

קנה עכשיו ב- Amazon
נמוכות
קנה עכשיו ב- יורוספורט
18
קנה עכשיו ב- יורוספורט

אם אתם שחקני כוח ומחפשים נעל תומכת במיוחד, זו בדיוק הנעל בשבילכם. הן אמנם מבין הנעליים היקרות ביותר בשוק, אבל הן בהחלט שוות את ההשקעה. הריפוד המוגבר טכנולוגיית ה- Max Air ביחד עם שתי כריות ה-Air Zoom Pods בקדמת הרגל מספקות הגנה מרבית ומושלמת לרגל מפני פגיעות שונות ונחיתות אחרי קפיצות גובה. האחיזה שלה על הקרקע תהיה טובה עבור שחקנים כבדים יותר, ולהם היא גם תהיה נוחה יותר.

 

אם אתם קלי משקל, אולי כדאי שתחפשו נעל אחרת כי ה- LeBron 17 עלולות להיות לכם כבדות מידי ובמקום להגביר את קצב המשחק שלכם ולשפר אותו הן יעשו בדיוק את ההפך. אז אם בחרתם ללכת על ה- LeBron 17 אתם בטוח לא תצטערו, לא משנה על איזה סוג מגרש אתם משחקים, היא תוציא מכם את הטוב ביותר. ואתם, לא תצטרכו להחליף נעליים כל פעם שתחליפו מגרש, רק שימו אותן בתיק ואתם מוכנים.

לוגו של הסקירה

לנוחות מקסימלית לרגליים רחבות: NIKE AIR FORCE 1

הן נקראות על שם מטוסו של נשיא ארצות הברית, והן הראשונות מבין כל הדגמים של נייקי שהציגו את טכנולוגיית ה- Nike Zoom Air. רק על כך מגיע להן מקום של כבוד ברשימה.

NIKE AIR FORCE 1

4.5 15

מתאימות במיוחד לבעלי רגליים רחבות

יתרונות

עיצוב פשוט, נושמות, עמידות, אחיזה מעולה על הקרקע

חסרונות

כבדות מעט, קשות לניקוי

קנה עכשיו ב- AZRIELI
נמוכות
קנה עכשיו ב- TerminalX
נשים
קנה עכשיו ב- TerminalX
קנה עכשיו ב- AZRIELI

העיצוב הפשוט של ה- AIR FORCE 1 לא השתנה מאז הפעם הראשונה שיצאה לשוק, ויש לכך סיבה טובה. הן הראשונות שהופיעו עם כרית ה- Zoom Air, טכניקת ריפוד שגורמת להאצה במהירות בכל צעד תודות ללחץ האוויר והסיבים הפנימיים שהיא מכילה וגורמת לתגובה מצויינת בכל צעד. בעוד שהרבה דגמים של נעלי כדורסל, במיוחד של נייקי, מתאימות לרגליים צרות, ה- AIR FORCE 1 מושלמת לרגליים רחבות. היא מספקת נוחות מקסימלית בכל אזור ברגל ומאפשרת סגירה מעולה שעוטפת את הרגל מכל הכיוונים. תודות לעיצוב שלה האחיזה שלה על הקרקע מעולה ויכולת ספיגת הזעזועים שלה מאפשרת משחק מעולה לאורך זמן בכל סוגי המגרשים. הם עוצבו במיוחד כדי לספק תמיכה מעולה, כך שתוכלו לחתוך, לקפוץ ולעצור מבלי לדאוג לברכיים שלכם.

לוגו של הסקירה

הקלות ביותר: Nike Jordan Why Not Zer0.2

ה Jordan Why Not Zer0.2 מעוצבות בהשארת שחקן האן בי איי ראסל ווסטברוק והן מוכיחות שאפשר לשלב עיצוב פראי עם הנדסה אנושית מעולה.

Nike Jordan Why Not Zer0.2

4.5 15

מתאימות למי שרוצה נעליים קלות משקל שיקלו על תנועות זריזות

יתרונות

תומכות במיוחד, הנדסת כף רגל מעולה, קלות משקל

חסרונות

חומרים מעט מגושמים.

קנה עכשיו ב- Amazon
MAXIN 200
קנה עכשיו ב- יורוספורט

ה- Jordan Why Not Zer0.2 תתאים לשחקן מהיר שצריך נעל קלילה ונמוכה. כרית בטכנולוגיית ZOOM AIR בחלקה הקדמי של הנעל, ואחיזה מעולה על הקרקע הופכת אותה לאחת הנעליים הטובות בשוק. העיצוב הצעקני גורמות להן להיראות לא רק מקצועיות אלא גם אופנתיות. הסוליה החזקה מתאימה למשחק בכל סוגי המחקים, והנעל לא מאבדת מהמקצועיות שלה גם אם מדובר במגרש המאובק ביותר. התמיכה בעקב מושלמת, כך שאם אתם אוהבים לקפוץ הרבה על המגרש, אתם תאהבו את הנעל הזאת.

לוגו של הסקירה

השמרנית: Nike Kevin Durant KD12

נעליים בהשראת שחקן האן בי איי קווין דוראנט, שתמיד נראה רגוע על המגרש – עד שהוא תוקף. הנעליים מאפשרות משחק רגוע אך גם התפרצויות פתאומיות.

Nike Kevin Durant KD12

4.5 15

מתאימות לשחקן בכל מיקום במגרש ולכל סגנון משחק

יתרונות

כריות ריפוד ZOOM באורך מלא בטכנולוגיה מתקדמת, יציבות טובה מאוד

חסרונות

החומרים אמנם ברמה גבוה אך מרגישים זולים.

קנה עכשיו ב- Amazon

הדגם עבר שדרוגים רבים מהדגמים הקודמים בסדרה. הן מצוידות בכריות בטכנולוגיית Nike Zoom Air ומעניקות תמיכה, נוחות וריפוד מושלם גם בקפיצות החזקות ביותר. התגובה של הכריות בקפיצות מאפשרת לכל שחקן להוציא את המקסימום שלו מעצמו.

 

בדגם הזה, להבדיל מדגמים אחרים, כרית ה-Zoom Air חשופה לגמרי כך שתוכלו להרגיש את ההבדל בזרימת האוויר בתוך הנעל כבר ברגעים הראשונים. אחיזת הנעל על הקרקע מעולה. היא מצויידת בסוליה שקופה מגומי איכותי ומעוצבת כך שהאחיזה בקרקע תהיה עקבית בכל סוגי המגרשים.

 

הבעיה היחידה היא שבגלל שמדובר בגומי, הבלאי והשחיקה שלו גבוהים מאוד, כך שמומלץ לשחק איתן באולמות ולא בחוץ אם רוצים לשמור עליה לאורך זמן. גם מבחינת התפיסה של הרגל, נייקי שיפרו את הדגם הזה והוסיפו טכנולוגיית  Quad Axial Flywire שמחזקת את התפיסה של הנעל על הרגל ככל שמופעל עליה יותר לחץ. אם אתם בעלי רגליים רחבות, אולי תעדיפו להסתכל על דגם אחר. ה- KD12 צרות באופן יחסי בבסיס הנעל. אם תעדיפו בכל זאת לנסות אותה, מומלץ לנסות חצי מידה או אפילו מידה שלמה גדולה יותר.

לוגו של הסקירה

לשחקן הזריז: Nike Kyrie 5

הנעליים מעוצבות בהשראת ביצועיו של שחקן האן בי איי קיירי אירווינג. נעלי הכדורסל האלו מתאימות למגרשי חוץ ואולמות כאחד.

Nike Kyrie 5

4.5 15

מתאימה לשחקנים זריזים שמבצעים מעברים חדים ומהירים

יתרונות

ריפוד ותמיכה חזקים מאוד, במיוחד באזור העקב

חסרונות

אחיזה טובה רק אחרי שימוש מתמשך

קנה עכשיו ב- Master Sport
קנה עכשיו ב- Amazon
Nike KYRIE 7
קנה עכשיו ב- יורוספורט

ה- Nike Kyrie 5 מגיעות עם כריות ה- Nike Zoom Air Turbo המאפשרות יציבות ותמיכה על המגרש ומספקות תחושה מצויינת של המגרש ברגל. להבדיל מכריות ה- Zoom Air  הרגילות של נייק שנותנות תחושה של דריכה על קפיץ , ה- Zoom Air Turbo נותנות תחושה של הליכה על ספוג או כרית רכה. בגלל שהתמיכה של הנעל נמצאת בחלק הקדמי שלה, היא מאפשרת יציבות מושלמת לשינויי כיוון זריזים.

 

הסוליה שלהן ייחודית וכוללת 5 אליפסות עם דפוס שונה שמעניקות אחיזה מעולה על הקרקע. אמנם בשימוש ראשוני הנעל עשויה להיות מעט חלקה ודרוש שימוש ראשוני בנעליים עד שמגיעים לרמת האחיזה המקסימלית, אבל כשמגיעים אליה, היא לא תאכזב. קשירת הנעל לרגל גם היא מצויידת בטכנולוגיה חדשה. טכנולוגיית ה- Venus Flytrap מספקת נעילה מקסימלית על הרגל ונותנת תחושה נעימה, נוחה ותומכת במרכז הרגל. היא תתאים פחות לשחקנים קופצניים, אך אם אתם זריזים על המגרש ומשנים כיוונים במהירות, הקיירי 5 היא בהחלט הנעל בשבילכם.

שאלות ותשובות על נעלי כדורסל נייקי מומלצות

האם המותג של נייק נחשב למותג הכדורסל החזק בעולם?

בוודאות כן. לנייק יש עליונות בלתי נתפסת על פני המותגים האחרים בעולם הכדורסל, וזה כולל חברות ענק כמו אדידס ופומה. הסיבות הן רבות, אך הן מתרכזות לכך שבסיום פגישה אגבית בשנת 1983, החליט שחקן אנונימי יחסית דאז, בשם מייקל ג'ורדן, לחתום איתם על חוזה לכל החיים. בשנת 2003 הצטרף גם לברון ג'יימס למותג, במה שהטביע את החותם על כך שחברת נייק היא המותג החם והחזק ביותר בעולם הכדורסל מעתה ועד עולם.

מה ההבדל בין המותג של נייק לבין המותג של מייקל ג'ורדן?

שני המותגים הם תחת המטריה של נייק. עם זאת, לאור ההצלחה של מייקל ג'ורדן מבחינת תפיסה ומותג, החליטו בנייק לפני מספר שנים לקדם את המותג העצמאי של ג'ורדן במקביל לנייק. המותג ג'ורדן מחזיק אתלטים משלו, לצד המותג של נייק. השחקנים הבולטים של המותג של נייק הם קווין דוראנט, קובי בראיינט המנוח, קיירי אירווינג, יאניס אנטטקונמפו ופול ג'ורג'. השחקנים הבולטים בבראנד של ג'ורדן הם לוקה דונצ'יץ', ג'ייסון טייטום, זאיון וויליאמסון ובראדלי ביל.

איך אפשר לדעת איזה נעל של נייק לקנות?

יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים. ראשית, לנראות יש חשיבות גדולה, והנעליים של נייק נחשבות בעיני רבים למרשימות וליפות ביותר בעולם. שנית, אפשר להסתכל על השחקנים הגדולים בעולם והנעליים שהם נועלים, כאשר גם הנעליים של לברון ג'יימס ויאניס אנטטקונמפו נמצאות על המדפים, כך שאי אפשר לטעות. חשוב לשים דגש על הנוחות, על ההתאמה למדי הקבוצה שלכם, וכמובן ליכולת הכלכלית שלכם, מכיוון שלא מדובר בנעליים שהן זולות ביחס למתחרות.

מה טווח המחירים של נעלי הכדורסל של נייק?

טווח המחירים של נעלי הכדורסל של נייק הוא גדול מאוד. הנעליים הפשוטות והלא ממותגות נעות סביב ה-400 ₪, בעוד הנעליים החדשות יכולות להגיע לאזור ה-700 ₪. אם תזמינו נעליים ייחודיות מחו"ל, או נעליים במהדורה מוגבלת, אזי שהמחירים יכולים להגיע לכמה אלפי שקלים. עם זאת, מדובר באמת בנישה קטנה יחסית של חובבי נייק מושבעים.