מכשיר לייזר ביתי: 7 מכשירי לייזר מומלצים – לא כמו שהכרתם [2024] | Finder

בדקנו ובחנו עשרות מכשירי לייזר ביתיים מבית מותגים שונים, על מנת להרכיב בעבורכם את הסקירה הבאה. אז קבלו את מכשירים מתקדמים להסרת שיער בלייזר שיהפכו את חייכן לקלים יותר עם מינימום כאב ומקסימום תוצאות חלקות במיוחד.

icon pos_1

ניתחנו

26 סקירות

ו-

3278 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכשיר לייזר ביתי

מחפשת דרך נטולת כאב וקבועה להסרת שיער? מכשיר לייזר ביתי או מכשיר ILP הוא בדיוק מה שאת צריכה כדי להיפתר משיער גוף לא רצוי בקלות ובמהירות. נכון, מדובר במכשיר לא זול, אבל הוא סוגר לך פינה חשובה בכל הנוגע להסרת שיער. היום את כבר לא צריכה לצאת מהבית ולעבור טיפולים במכונים שונים, את יכולה לפשוט לרכוש את אחד המכשירים המומלצים של השנה ולהסיר שיער בבית. בשביל להקל עליך את השגת המטרה, בדקנו מספר רב של מכשירי הסרת שיער ביתיים, שמנו דגש על פרמטרים כמו: שיטת ההסרה, נוחות השימוש, חשמל וטעינה ועוד.. ובהתבסס על הפרמטרים הללו בחרנו את המומלצים ביותר. 

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

מכשירי לייזר הכי מומלצים על פי המומחים שלנו

מכשיר לייזר ביתי הכי חכם

מכשיר לייזר ביתי קומפקטי ביותר

מכשיר הלייזר בשיטת ה-IPL הטוב ביותר

תגית רקע
הבחירה שלנו
Braun Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0
Braun Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0

Braun's Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0 PL5054 הוא מכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי מהשורה הראשונה, המשלב טכנולוגיית IPL עם חיישן גוון עור לטיפולים מותאמים אישית. עם הפעלות מהירות ועיצוב מלוטש, הוא מבטיח תוצאות יעילות וארוכות טווח

קנה עכשיו ב- Last Price

שיער גוף לא רצוי הוא בעיה שחוזרת על עצמה לכל אורך השנה והפתרונות שכולנו מכירות מלאים בחסרונות; בין אם הגילוח שמביא איתו קוצים דוקרניים ושערות כלואות או שעווה חמה שרק האמיצות שביננו יכנסו להרפתקה הדביקה והרותחת הזו ואפילו מכונת להסרת שיער, שהשימוש בהן מרגיש כמו מתקן עינויים קטן עבור חלק.

 

וגם אם מצאת את אחד מהפתרונות הללו נסבל, הרי שהוא לא תמידי נכון? השיער תמיד יצמח בסופו של דבר ותצטרכי לחזור על התהליך תוך זמן קצר.

 

אבל אל תאמרו נואש, הטכנולוגיה מתקדמת ואיתה מגיע מפתרון הסרת שיער חדשני: השרת שיער בלייזר או ב-ILP. מדובר בתהליך נטול כאבים שמחזיק מעמד לתקופות ארוכות במיוחד, אשר עושה שימוש בקרני אור או לייזר אשר פוגעות בפיגמנט בתוך השערה ומחממות אותו עד שהתאים הגדלים נהרסים והשערה מפסיקה לגדול.

 

מכשיר לייזר ביתי

 

עד לא מזמן נשים היו הולכות למפגשים שבועיים או חודשיים אצל קוסמטיקאיות ונשות מקצוע אחרות כדי לעבור טיפולים להסרת שיער בלייזר, אבל היום הטכנולוגיה הזו זמינה לכולן ומגיעה בצורות קומפקטיות ונוחות לשימוש, כך שכל אחת יכולה לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר איפה שהיא רוצה ומתי שהיא רוצה. סקרנו עשרות מכשירי לייזר ביתיים ובחרנו מתוכם את הטובים ביותר. במדריך הבא תוכלי לבחור את מכשיר הלייזר שהכי מתאים לך.

לוגו של הסקירה

מכשיר לייזר ביתי הכי חכם: Braun Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0 PL5054

Braun's Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0 PL5054 הוא מכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי מהשורה הראשונה, המשלב טכנולוגיית IPL עם חיישן גוון עור לטיפולים מותאמים אישית. עם הפעלות מהירות ועיצוב מלוטש, הוא מבטיח תוצאות יעילות וארוכות טווח

Braun Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0
Braun Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0

Braun Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0

4.5 15

דיוק ויעילות בכל פעימה

יתרונות

חיישן גוון עור חכם

מכסה אזור גדול בכל פעימה

מחסנים לכל החיים

ללא חוטים

חסרונות

מחיר גבוה יחסית

לא מתאים לכל גווני העור

קנה עכשיו ב- Last Price

Braun's Silk-Expert Pro 5 Skin Pro 2.0 PL5054 הוא אחד ממכשירי הלייזר הביתיים הבולטים בקטגוריה של הסרת שיער ביתית. הוא מציע שילוב של תכונות חכמות ועיצוב יעיל. חיישן גוון העור המובנה מבטיח חוויה מותאמת אישית, תוך התאמה לגווני עור שונים (לא כולם) הן לבטיחות והן ליעילות. עם מהירות טיפול מהירה המכסה שטח גדול יותר בכל פעימה, משתמשים יכולים להשיג את התוצאות הרצויות שלהם בפחות זמן.

 

מכשיר לייזר ביתי בראון סילק אקספרט מתהדר במחסנית לכל החיים, הכוללת כ-400,000 הבזקים, אשר מוסיפה לנוחות ולאריכות הימים של המכשיר. בעוד העלות הראשונית היא גבוהה יחסית, ההשקעה משתלמת בטווח הארוך, מה שהופך את המכשיר לבחירה אטרקטיבית עבור אלה המבקשים טיפול לייזר פרימיום ביתי. הפעולה האלחוטית משפרת עוד יותר את השימושיות, ומספקת גמישות וקלות תנועה במהלך הטיפולים.

חוות דעת מקצועית

ה-Braun Pro 5 IPL הוא אחד ממכשירי הלייזר הביתיים (IPL) העוצמתיים והמהירים ביותר בשוק כיום. הוא נוח ובטוח לשימוש עבור כל אחד, מכאלו עם עור בהיר במיוחד עד כאלו עם עור כהה מאוד, ועבור כל עובי של שיער. המכשיר מתאים את עוצמת ההבזק שלו לגוון העור באופן אוטומטי ועושה זאת בצורה מעוררת התפעלות.

 

המכשיר פועל באמצעות חיבור לחשמל, הוא איכותי מאוד, קומפקטי, קל משקל ומהיר. הוא מצוין לטיפול בפנים, וגם לכל סוג של אזור – מקטן ועד גדול. טיפול בכל הגוף לוקח פחות מחצי שעה, ולצד היעילות יש גם תוצאות נהדרות ומרהיבות שמאטות את צמיחת השיער בעתיד, ויוצרות הרגשה חלקה ונעימה במיוחד.

מה לקוחות חושבים על המוצר

באופן כללי, הלקוחות מאוד מרוצים מהמוצר. ההערות שחוזרות על כך מדברות על נוחות שימוש, יעילות, ועל כך שהמכשיר לא יוצר שום סוג של אי נעימות. כמה לקוחות מדווחים כי אחרי הטיפולים הראשוניים, יש צורך לבצע את הטיפול רק פעמיים בחודש, למשך חצי שעה, והוא יעיל מאוד גם על אנשים עם עור בהיר, וגם על כאלו עם עור ושיער כהה.

 

לקוחות רבים מדווחים גם על תוצאות עקביות ולאורך זמן, שזה דבר חשוב במיוחד עבור אנשים שמשתמשים במכשיר לייזר ביתי. נושא המהירות של הטיפול חוזר על עצמו, אםם כי חלק קטן מהלקוחות מדווח כי ההתקדמות היא מעט איטית יותר ממה שהם ציפו.

חשוב לשים לב

ה-Braun Pro 5 IPL הוא בחירה מצוינת לקבלת עור חלק ברוב האזורים בגוף. הטכנולוגיה החכמה מתאימה המכשיר לגוון העור שלך, כך שהוא פשוט ונוח לשימוש ובטיחותי, הוא איכותי, קל לשימוש, מהיר ומעניק תוצאות מצוינות. 

לוגו של הסקירה

הלייזר הביתי הקומפקטי ביותר: Silk'n Infinity 400,000

את לא צריכה לדאוג מגירויים, זיפים קוצניים או שערות חודרניות עם ה- Silk'n Infinity 400,000. הוא עושה שימוש בגלי אור מהירים במיוחד כדי להסיר שיער ביעילות ולצמיתות. נפשוט לשימוש, הוא עובד על כל אזור בגוף ומשאיר אותך עם עור חלק כמשי. נורת הקוורץ שלו מספקת פולסים וטעינה מהירים יותר כדי לזרז את התהליך.

Silk'n Infinity 400,000

4.5 15

מסיר שיער קטן ומהיר במיוחד

יתרונות

קל לשימוש

קומפקטי

מגיע גם לאזורים שקשה להגיע

ביצועים טובים

לא כואב

תוצאות מהירות

מתאים לכל סוגי העור

מחזיק מעמד הרבה זמן

חסרונות

מעט מגושם

לא אלחוטי

קנה עכשיו ב- KSP

מכשיר זה טוען שהוא מסוגל להציע טיפול גוף כולל בפחות מ-20 דקות, במטרה להפחית צמיחת שיער ולמנוע זיפים ושערות חודרניות. עם חיישן עור מובנה, הוא בודק גם את התאמת העור על מנת לוודא שהוא מפיק כמות נכונה של פולסי אור. את גם יכולה לחבר אותו לאפליקציה על ידי בלוטות', אשר מציעה תוכנית טיפולים וספירת פולסי אור.

 

הנסייניות שלנו שמו לב להפחתת צמיחת שיער ודקות בשערה לאחר שימוש של 4 שבועות, כאשר כמעט 80% אמרו שהיה שיש שינוי משמעותי אחר 12 השבועות המומלצים בתוכנית. הן העריכו את העיצוב הפשוט והראש המדויק שלו, אשר מאפשר גישה גם לאזורים שקשה להגיע אליהם. הוא גם קומפקטי במיוחד, אידיאלי עבור אלו מכן שמחפשות לחסוך במקום.

חוות דעת מקצועית

מכשיר ה-Silk'n Infinity הוא מכשיר לייזר ביתי IPL קומפקטי שמביא עימו חווית משתמש נעימה, מחיר טוב ותוצאות טובות. הוא מכשיר קטן במיוחד, יעיל, והתפעול שלו הוא פשוט ונוח עם התאמה מושלמת לכף היד. האפליקציה שמגיעה עם המכשיר אינה מושלמת והטיפול באזורים כמו קו הביקיני והפנים הוא אינו מושלם, אך מדובר במכשיר מצוין כדי להכיר את הנושא ולהיכנס אליו.

 

הטיפול במכשיר מניב תוצאות טובות מאוד, ולבטח מביא הרבה ערך עבור המחיר שלו. מבחינת מהירות ותוצאה סופית, יש לו לאן להשתפר, אך עדיין מדובר בקנייה טובה מאוד עבור מי שרוצה לקבל תוצאות טובות במחיר טוב.

מה לקוחות חושבים על המוצר

בפן החיובי, הלקוחות מדווחים בעיקר על תמורה איכותית לכסף. המכשיר זול ועושה עבודה טובה ויעילה. המכשיר גם עושה עבודה טובה יחסית עם שיער ועור כהה, בניגוד להרבה מכשירים אחרים. הלקוחות דיווחו גם שהשיער גדל באיטיות יותר, בדגש על הרגליים. לקוחות אחרים מדווחים על כך שהמכשיר הוא יעיל, אך התוצאות באות לאט יותר.

 

חלק מהלקוחות מדווחים שהמכשיר מאפשר להם לעלות בשלבים של הטיפול, למרות שיש להם עור כהה, אם כי כאן יש מחלוקות בין כמה לקוחות. יש אנשים שאומרים שהכאב הוא יחסית קטן יותר מאשר מכשירים אחרים, ובאופן גורף – אנשים אומרים שחווית השימוש היא נעימה וקלה מאוד, כך שהפחד מסיבוכים הוא קטן מאוד.

חשוב לשים לב

בניגוד לציפיות של אנשים לצאת חלקים לחלוטין מהטיפולים במכשיר, לא מדובר במכשיר קסמים שיעלים את השערות לחלוטין, אלא במכשיר שעושה עבודה יעילה לאזורים ייעודים. אין לצפות ממנו להרים וגבעות, אך אתם בהחלט מקבלים מכשיר זול ונעים לשימוש, שיעזור לכם באופן נקודתי.

לוגו של הסקירה

מכשיר הלייזר בשיטת ה-IPL הטוב ביותר: Philips Lumea Advanced

ה- Lumea Advanced הוא מכשיר הסרת שיער נהדר מבית Philips, המתבסס על טכנולוגיית ILP. יש לו חיישן גוון עור אשר אומר לך באילו הגדרות להשתמש ושלוש תוספות לאזור הגוף, המפשעות והפנים. את לא תתאכזבי מהדגם הזה, אם כי בחו"ל תוכלי למצוא דגמים הרבה יותר יוקרתיים, עם חיישן עור ואפשרות לשימוש אלחוטי.

Philips Lumea Advanced

4.5 15

פשוט וטוב לשימוש גם בפעם הראשונה

יתרונות

מכשיר ILP מצוין

חיבורים שונים לחלקי גוף שונים

מוצר עם גב של חברה ידועה

חסרונות

לא ניתן להשתמש באופן אלחוטי

אין הגדרות אוטומטיות

קנה עכשיו ב- Last Price

משתמשות מדווחות כי ניתן לזהות הפחתה בכמות השערות לאחר 4 שבועות שימוש בלבד, בעוד השיער שכן צמח חזרה היה דק הרבה יותר ולכן גם הרבה פחות בולט. למכשיר זה יש גם חיישן מיוחד הקובע לפי גוון העור שלך באילו הגדרות כדאי לך להשתמש והחלקים שמגיעים בנוסף הופכים את המכשיר הזה למעולה עבור כל חלקי הגוף, אזורים רגישים והכל.

 

לאחר 12 שבועות משתמשות דיווחו על הפחתה משמעותית בכמות השיער על הגוף והפנים ואף אחת לא חוותה כאב או גירוי בעת השימוש. לכן, אם את מחפשת מוצר טוב של חברה שכולם מכירים, ה- Philips Lumea Advancedהיא בחירה נהדרת.

לוגו של הסקירה

הלייזר הביתי הטוב ביותר מבחינת מחיר: MiSMON Hair Removal Device

אם דעתך מוסחת בקלות, את יכולה להפסיק עם הניחושים עם המכשיר להסרת שיער של MiSMON ומסך ה-LCD שלו, אשר מבצע מעקב אחר מספר ההבזקים על העור, כדי שלא תצטרכי לדאוג שדעתך תוסח ותשרפי את עורך. עם שימוש בטכנולוגיית IPL, יש לו גם חיישן עור אוטומטי מובנה, אשר הופך אותו לחסין תקלות אף יותר. אחרי 7 עד 9 טיולים, את יכולה לצפות לראות הפחתת שיער של עד 94%.

MiSMON Hair Removal Device

4.5 15

ביצועים מצוינים במחיר נוח במיוחד

יתרונות

מסך LCD שסופר את הבזקי העור

ביצועים טובים

מחיר נוח

נוח לשימוש

חסרונות

עובד בעיקר על שיער כהה ועל גוון עור בהיר עד שחום

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

גם אם יש לך כמות גדולה של שיער וגם אם שיטות להסרת שיער אכזבו אותך בעבר, המכשיר הנוצץ בצבעי ורד וזהב הזה לא יאכזב אותך, ולכן הוא נכנס לסקירה שלנו – פשוט אי אפשר לוותר עליו. ראשית, הוא ממש לא יקר בהשוואה לדגמים אחרים בסקירה הזו. שנית הודות למסך ה-LCD שלו, את יכולה לעקוב אחר מספר ההבזקים על העור שלך כך שלא תשכחי או תעשי בטעות יותר מדי ותשרפי את עצמך, מושלם למתחילות.

לוגו של הסקירה

מכשיר לייזר ביתי הכי הרבה ערך לכסף: Medics Care IPL MC-1280

ה- Medics Care IPL MC-1280הוא מכשיר המציע פתרון הסרת שיער בלייזר ביתי במחיר סביר. עם טכנולוגיית IPL, חיישן גוון עור ועיצוב קומפקטי, הוא מצליח לספק הסרת שיער יעילה ונוחה עבור אזורי גוף שונים

Medics Care IPL MC-1280
Medics Care IPL MC-1280

Medics Care IPL MC-1280

4.5 15

הסרה אלגנטית בעלות נכונה

יתרונות

מחיר נוח

חיישן גוון עור

עיצוב קומפקטי

רב תכליתי

חסרונות

מחסנית בקיבולת נמוכה יחסית

לא אידיאלי לכל צבעי השיער (בדגש על בהיר ואפור)

קנה עכשיו ב- KSP

ה- Medics Care IPL MC-1280הוא מכשיר שבולט כאפשרות ידידותית לתקציב בתחום מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי. עם טכנולוגיית IPL, הוא מבטיח הסרת שיער יעילה תוך שמירה על נקודת מחיר סבירה. הכללת חיישן גוון העור משפרת את הבטיחות, ומבטיחה טיפולים מותאמים אישית לגווני עור שונים. אם כי ישנו קושי בצבעי שיער בהירים ואפורים.

 

העיצוב הקומפקטי מוסיף לנוחיותו, מה שהופך אותו מתאים לשימוש על פני אזורי גוף שונים. בעוד שקיבולת המחסנית שלו נמוכה יחסית והוא עשוי לדרוש החלפת מחסנית תכופה יותר, ההתקן נשאר בחירה מעשית עבור אלה המחפשים פתרון ברמה ההתחלתית. הרבגוניות שלו, ההסתגלות לגווני עור שונים והמחיר הנוח, ממקמים את ה-IPL MC-1280 של Medics-Care כאפשרות נגישה וידידותית למשתמש עבור אנשים הנכנסים לעולם הסרת שיער בלייזר בבית מבלי לקרוע את הכיס.

לוגו של הסקירה

מכשיר לייזר ביתי הכי פשוט לשימוש: Beauty Care ATL-467 Gold Line

Beauty Care ATL-467 Gold Line היא מכונת לייזר ביתית המציגה אפשרות להסרת שיער בלייזר בבית עם טכנולוגיית IPL. היא מיועדת לפשטות וקלות שימוש, ונועדה לספק הסרת שיער יעילה עבור גווני עור שונים. הוא פרקטי, זול ונכון

Beauty Care ATL-467 Gold Line
Beauty Care ATL-467 Gold Line

Beauty Care ATL-467 Gold Line

4.5 15

הסרת שיער לכל דורש

יתרונות

מחיר זול

התקן פשוט וקל לשימוש

טכנולוגיית IPL

מתאים למגוון גווני עור

חסרונות

ללא פיצ'רים מתקדמים

פחות קיבולת במחסנית

קנה עכשיו ב- KSP

Beauty Care ATL-467 Gold Line הוא מכשיר להסרת שיער ביתי שמהווה אופציה ידידותית לתקציב, מה שהופך את הטכנולוגיה לנגישה לקהל רחב יותר. עם העיצוב הפשוט והפעולה הפשוטה שלו, הוא חותר למשתמשים המחפשים פתרון יעיל אך זול. טכנולוגיית IPL המופעלת בו, מבטיחה הסרת שיער יעילה עבור גווני עור שונים, ומוסיפה לגמישות ולרב גוניות של המכשיר.

 

למרות שייתכן כי במכשיר חסרים כמה מהתכונות המתקדמות הקיימות בדגמי פרימיום כיום, המכשיר מהווה בחירה מעשית עבור אלה המקפידים על יעילות ועל ערך גבוה של עלות מול תועלת. המשתמשים צריכים להיות מודעים לקיבולת מחסנית מעט נמוכה יותר, אשר עשוי לדרוש החלפת מחסנית בצורה תכופה יותר. בסך הכל, Beauty Care ATL-467 Gold Line מציע איזון ראוי לשבח של מחיר נוח ופונקציונליות, ומספק כניסה לעולם של הסרת שיער בלייזר ביתי בנוחות מירבית.

לוגו של הסקירה

מכשיר לייזר ביתי שממוקם במקום הראשון: Tria Hair Removal Laser 4x

קצת פחות מ-1,500 ₪, ה-Tria ללא ספק יעלה לכם כמות נכבדת של כסף – אך לאור העובדה שמדובר במכשיר הראשון והיחידי להסרת שיער בלייזר בבית שאושר על ידי ה-FDA, הוא הפך לפייבוריט של נשות מקצוע ומטופלות כאחד, בזכות התוצאות הנהדרות ברמה המקצועית שלו.

Tria Hair Removal Laser 4x

4.5 15

המכשיר הביתי היחידי להסרת שיער בלייזר שאושר על ידי ה-FDA

יתרונות

המכשיר הביתי היחידי שעושה שימוש בקרני לייזר

רמות אנרגיה גבוהות

נוח לשימוש

אפשר להשתמש גם על עור בהיר וגם על עור כהה

יעילות גבוהה

עוצמתי

חסרונות

לא עובד על שיער לבן

קנה עכשיו ב- אתר החברה
קנה עכשיו ב- Amazon

המכשיר הקטן הזה משתמש באותו טכנולוגיה בה משתמשות המקצועניות, מה שמסביר מדוע הוא הגיע למקום הראשון שלנו למרות שצריך להזמין אותו מחו"ל. מבדיקות שערכנו, הוא נותן לכן פי 3 יותר העלמת שיער מכל מכשיר ביתי אחר והוא היחיד שעושה שימוש בקרני לייזר לחיסול פיגמנט השיערה ולא בקרני אור כמו יתר המכשירים הביתיים. הוא עובד על שיער חום בהיר עד שחור, אך לא מספק תוצאות אפקטיביות על שיער לבן ובהיר במיוחד.

איך ביצענו את הדירוג של מכשירי לייזר ביתיים?

בשביל לבצע את הסקירה, לקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים של המשתמשים: אזורי ההסרה המבוקשים, כמות השיער אותה יש להסיר ועוד.. בדקנו עשרות מכשירים מבית מותגים שונים ובחנו לא מעט פרמטרים כמו: שיטת ההסרה (צבטות או דסקיות), גודל ראשי ההסרה, מהירויות, נוחות השימוש, אחיזה, אופן התחזוקה ופרמטרים נוספים. 
את המידע והמפרטים השונים של המכשירים לקחנו מהאתרים הרשמיים של המותגים. רכזנו חוות דעת והמלצות של משתמשים ומשתמשות ובהתבסס על כל המידע הרכבנו את הסקירה. 

סיכום

חלפו הימים שבהם המרדף אחר עור חלק ונטול שיער דרש ביקורים תכופים במכון היופי או טיפולים מקצועיים יקרים. תעשיית היופי עברה שינוי ענק בשנים האחרונות, עם הצגת מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי. כדי להבין איזה מכשיר כדאי לקנות, חשוב מאוד לעבור על היתרונות שלהם, ולהבין כיצד הם מעצבים מחדש את הנוף של שגרות יופי בבית.

 

מדריך לרכישת מכשיר לייזר ביתי

החיפוש אחר עור חלק ונטול שיער קיבל שדרוג משמעותי עם עלייתם של מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתיים. גאדג'טים אלה מבטיחים את הנוחות של טיפולים ברמה מקצועית בנוחות של הבית שלך. עם זאת, עם מספר עצום של אפשרויות אשר מציף את השוק, בחירת המכשיר הנכון יכול להיות נושא מורכב. אחרי שסקרנו את המוצרים המובילים בשוק, יצרנו לכם מדריך מקיף בו נחקור גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מכשיר אפילציה ביתי על מנת להבטיח שתקבל החלטה מושכלת המותאמת לצרכיך. המכשירים הללו חשובים לטיפוח בדיוק כמו בושם לנשים או קרם לילה ומשדרג מאוד את היכולת לייצר יופי בבית.

 

להתחשב בגוון העור שלך ובצבע השיער

היעילות של הסרת שיער בלייזר ביתי קשורה קשר הדוק לגוון העור ולצבע השיער. מכשירים כמו Braun Silk-Expert Pro 5 מסתגלים לגווני עור שונים ומבטיחים בטיחות ויעילות. עם זאת, אנשים עם עור בהיר מאוד או כהה מאוד עשויים להזדקק לבחור מכשירים בזהירות, שכן לא כל המוצרים מספקים את המענה הנכון ביותר להם.

 

לקחת בחשבון את אזורי הטיפול

מכשירים שונים מיועדים לאזורי גוף ספציפיים. בעוד שרוב מכשירי הסרת שיער בלייזר הביתיים יכולים לשמש לרגליים, הזרועות התחתונות וקו הביקיני, לא כולם מתאימים להסרת שיער בפנים לצורת הדוגמה. אם הסרת שיער בפנים היא בעדיפות, ודא שהמכשיר שבחרת מציין במפורש את התאמתו לפנים.

 

תכונות בטיחות העור

בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת בחירת מכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי. תכונות כמו חיישני גוון עור, אשר מתאימים את המכשיר לצבע העור שלך, מפחיתים משמעותית את הסיכון של תופעות לוואי. התקנים מסוימים כוללים גם מערכת קירור מובנית כדי לשפר את הנוחות במהלך הטיפולים.

 

הערכת רב-תכליתיות

שקול את הרבגוניות של המכשיר במונחים של הסרת שיער על פני אזורי גוף שונים. מכשיר רב תכליתי מאפשר לך למקד שיער לא רצוי על חלקים שונים של הגוף, ונותן פתרון מקיף ברכישה אחת. יש מכשירים שמתאימים להמון אזורים בגוף, ובכך משדרגים את המענה לאורך זמן.

 

תקציב

מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי מגיעים במגוון נקודות מחיר. בעוד מודלים פרימיום כמו בראון Silk-מומחה Pro 5 אשר מציעים תכונות מתקדמות, יש אפשרויות ידידותיות יותר לתקציב כמו המכשיר של גולדליין, שעדיין יכול לספק הסרת שיער יעילה. יש להעריך את התקציב שלך ולתעדף תכונות שמתאימות לצרכים הספציפיים שלך.

 

ביקורות משתמשים

לפני קבלת החלטה סופית, קרא את ביקורות המשתמשים באינטרנט כדי לקבל תובנות לגבי ביצועי העולם האמיתי של המכשיר. שים לב למשוב על יעילות, נוחות וכל בעיה פוטנציאלית שמשתמשים עשויים להיתקל בה.

 

אחריות ותמיכה בלקוחות

בדוק את האחריות המוצעת על-ידי היצרן ואת הזמינות של תמיכת לקוחות. אחריות אמינה מספקת שקט נפשי, ותמיכת לקוחות מגיבה יכולה להיות רבת ערך אם תיתקל בבעיות כלשהן עם המכשיר.

 

חלק ויפה

בחירת מכשיר הסרת שיער בלייזר הביתי הנכון כרוכה בשיקול דעת של גורמים שונים, החל מתכונות טכנולוגיה ובטיחות ועד מגבלות תקציב וביקורות משתמשים. הבנת סוג העור שלך, אזורי הטיפול הרצויים, והטכנולוגיה הספציפית המתאימה לך ביותר. בין אם אתם בוחרים במכשיר פרימיום או באופציה ידידותית יותר לתקציב, המפתח הוא למצוא את המכשיר שמתאים לצרכים הייחודיים שלכם, ומבטיח מסע חלק לעור חלק ונטול שיער מהנוחות של הבית שלכם.

 

מה לקחת בחשבון כאשר קונים

מספר ההבזקים: מספר הפעמים שהמכשיר יכול להפיק הבזק. לרוב המכשירים יש מינימום של 100,000 ויש גם מכשירים, כמו ה- Silk'n Infinity 400,000 שמציע 400,000 הבזקים. אבל ברגע שמספר ההבזקים נגמר, אתם תצטרכו להחליף נורה.

 

מספר הראשים לטיפול: אם אתם מתכננים להשתמש במכשיר במספר אזורים שונים עם עור שונה (גוף, מפשעות פנים, בתי שחי וכו'), יש מכשירים שמציעים ראשי טיפול שונים לאזורים שונים. הראשים הללו לרוב יאפשרו גישה נוחה יותר לאותו אזור.

 

רמת העוצמה: גורם זה משפיע על התדירות בה תצטרכו להשתמש במכשיר. חשוב לבדוק האם ניתן להתאים את העוצמה כדי שתוכלו לעבור עם המכשיר גם על אזורים רגישים יותר.

 

מספר המצבים: רוב המכשירים מציעים מצב גלישה ומצב חותם (מקובע), כאשר חלק מציעים גם מצב עדין.

 

מהירות: ככל שהזמן קצר יותר בין הבזק להבזק, כך גם התהליך להסרת השיער מהיר יותר.

 

חיישן עור אוטומטי: יש מכשירים אשר מאתרים אוטומטית את העוצמה האופטימלית והגדרות הבטיחות המומלצים לעור שלך באמצעות חיישן מובנה.

 

חוטי או אלחוטי: חלק מהמכשירים מאפשרים שימוש אלחוטי לשימוש נוח יותר, בעוד אחרים יכולים לעבור עם כבל בלבד.

 

איך משתמשים במכשיר לייזר ביתי להסרת שיער?

לאחר שרכשת מכשיר להסרת שיערת, בין אם בטכנולוגיית לייזר ובין אם בטכנולוגיית IPL, חשוב לוודא כי את עושה את ההכנות הנדרשות לפני השימוש. שימי לב כי המכשיר טעון במלואו וכי קראת את כל הוראות הבטיחות. נקי ויבשי את האזור המבוקש.

 

מבדיקות שערכנו, כדי לשמור על המכשיר במצב טוב, שימי לב כי את מאחסנת אותו בקופסה המקורית שלו או במקום בטוח, כמו ארון בחדר השירותים.

 

מספר הטיפולים שאת צריכה תלוי במכשיר שרכשת ובקצב גדילת השיער הטבעי שלך. המפתח הוא להיות עקבית בשימוש על מנת לראות תוצאות.

 

בעוד הסרת שיער בלייזר לרוב משווקת כמשהו קבוע, המציאות היא שזקיקי השערה שלך יחלימו בסופו של דבר ויצמיחו שיער נוסף בשלב מסוים. זו הסיבה שלאחר הטיפולים הקבועים, חשוב לתחזק את המצב ולעשות כל מספר שבועות או חודשים טיפול נוסף גם אחרי שהשגת את התוצאה הרצויה.

 

זה גם עשוי לקחת כמה טיפולים עד שתראי תוצאות, אבל חשוב שלא תשתמשי יותר מדי במכשיר, היות וזה עלול להוביל בגירוי בעור והיפר-פיגמנטציה.

 

טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר ביתית

מכשיר לייזר להסרת שיער משתמש בטכנולוגיות מתקדמות כגון אור פועם אינטנסיבי (IPL) או לייזרים דיודה, כדי למקד את זקיקי השיער ישירות. מכשירים אלה פולטים התפרצויות מבוקרות של אנרגיית אור שנספגות על ידי הפיגמנט בזקיק השיער, ובסופו של דבר מעכבות את צמיחתו. בניגוד לשיטות מסורתיות כמו שעווה או גילוח, הסרת שיער בלייזר מציעה פתרון קבוע יותר, המשבש את מחזור צמיחת השיער לאורך זמן.

 

תכונות והתקדמות עיקריות

Intense Pulsed Light (IPL) Technology: מכשירי IPL פולטים ספקטרום רחב של אור, ומכוונים למלנין בזקיק השיער. שיטה זו יעילה להפחתת צמיחת השיער ומציעה את היתרון הנוסף של טיפול באזור גדול יותר בכל מפגש.

 

Diode Laser Technology: מכשירי הסרת שיער בלייזר באמצעות לייזרים דיודה ידועים בדיוק שלהם. מכשירים אלה פולטים אורך גל מסוים של אור שמכוון במדויק למלנין בזקיק השיער, מה שהופך אותם ליעילים עבור סוגי שיער ועור שונים.

 

עיצובים חכמים וידידותיים למשתמש

מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי מודרניים מגיעים לעתים קרובות עם תכונות חכמות, כגון רמות עוצמה מתכווננות וחיישנים בגוון העור. תכונות אלה מבטיחות חוויה מותאמת אישית ובטוחה למשתמשים עם סוגי עור שונים.

 

היתרונות של הסרת שיער בלייזר בבית

תוצאות לטווח ארוך: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי הוא היכולת שלהם לספק תוצאות לטווח ארוך. עם שימוש עקבי לאורך זמן, המשתמשים יכולים לצפות לירידה משמעותית בצמיחת השיער.

 

חיסכון בעלויות ובנוחות: הסרת שיער בלייזר הבית מבטלת את הצורך בביקורים סדירים במכוני יופי, ומספקת למשתמשים את הנוחות של טיפול בשיער לא רצוי בפרטיות של בתיהם. עם הזמן, זה יכול לגרום לחיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה לשיטות הסרת שיער מסורתיות.

 

מורידה שערות חודרניות וגירוי: שלא כמו גילוח או שעווה, הסרת שיער בלייזר ממזערת את התרחשותן של שערות וגירוי חודרניות, ותורמת לעור חלק ונוח יותר.

 

רב תכליתיות: מכונת לייזר להסרת שיער היא למעשה מכשיר רב תכליתי וניתן להשתמש בו באיזורי גוף שונים, כולל רגליים, בתי שחי, קו ביקיני ואפילו פנים (בהתאם למכשיר). יכולת הסתגלות זו הופכת אותם לפתרון מקיף לשיער לא רצוי בכל הגוף.

 

שיקולים ואמצעי זהירות

בעוד מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי מציעים יתרונות רבים, חיוני למשתמשים לעקוב אחר הנחיות הבטיחות המסופקות על ידי היצרנים. ביצוע תיקונים, הקפדה על לוחות זמנים מומלצים לטיפול והבנת רגישויות עור אינדיבידואליות הן חיוניות להשגת תוצאות אופטימליות והימנעות מתופעות לוואי.

 

מה צופן העתיד של מכשירי לייזר ביתיים?

העתיד של מכשירי הורדת לייזר ביתיים נראה מבטיח. מכשירים אלו הפכו לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, מכיוון שהם מהווים דרך יעילה ובטוחה להסיר שיער לא רצוי.

 

ישנן מספר מגמות עיקריות צפויות לעתיד של מכשירי הורדת לייזר ביתיים:

 

הוזלה של המחיר: מחירי מכשירי הורדת לייזר ביתיים צפויים להמשיך לרדת, מה שהופך אותם לזמינים יותר לציבור הרחב.

שיפור הטכנולוגיה: הטכנולוגיה של מכשירי הורדת לייזר ביתיים צפויה להמשיך להשתפר, מה שיהפוך אותם ליעילים יותר ובטוחים יותר לשימוש.

הרחבת התחום: מכשירי הורדת לייזר ביתיים צפויים להיות זמינים להסרת שיער באזורים נוספים בגוף, כגון פנים, בטן וגב.

 

בסך הכל, העתיד של מכשירי הורדת לייזר ביתיים נראה מבטיח. מכשירים אלו צפויים להפוך ליותר נפוצים, יעילים ובטוחים יותר, מה שיהפוך אותם לבחירה אטרקטיבית יותר עבור אנשים המעוניינים להסיר שיער לא רצוי בבית.

 

מה התדירות המומלצת לשימוש במכשיר להסרת לייזר ביתי?

התדירות המומלצת לשימוש במכשיר להסרת לייזר ביתי תלויה במספר גורמים, כולל סוג השיער, צבע העור, האזור המטופל והתוצאות הרצויות. באופן כללי, מומלץ להתחיל בטיפולים פעם בשבועיים עד שלושה שבועות. לאחר ארבעה עד שישה טיפולים, ניתן להאריך את המרווח בין הטיפולים ל-4 עד 6 שבועות. עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא או עם מומחה להסרת שיער לפני השימוש במכשיר להסרת לייזר ביתי. הם יוכלו לעזור לך לקבוע את התדירות המומלצת עבורך בהתבסס על הגורמים הייחודיים שלך.

 

טיפים לשימוש

כל אחד שמתשמש במכשיר להסרת לייזר ביתי זקוק לקצת עזרה. להלן כמה טיפים לשימוש בטוח ויעיל במכשיר להסרת לייזר ביתי: 

 

  • קרא בעיון את הוראות היצרן לפני השימוש במכשיר. 
  • הימנע משימוש במכשיר באזורים עם עור מגורה או פגוע. 
  • השתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה SPF 30 או גבוה יותר בכל פעם שאתה יוצא החוצה לאחר הטיפול. 
  • אם אתה חווה תופעות לוואי, כגון כאב, אדמומית או גירוד, הפסיק את השימוש במכשיר והתייעץ עם הרופא שלך.

 

משנים את המשחק

מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתי התפתחו כמכשירים המשנים את כללי המשחק בתעשיית היופי, ומספקים לאנשים פתרון נוח, חסכוני וארוך טווח להסרת שיער. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, אנו יכולים לצפות לשיפורים וחידושים נוספים במכשירים אלה, מה שהופך את החיפוש אחר עור חלק ונטול שיער לנגיש יותר מאי פעם. השקעה במכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי איכותי מייצגת לא רק בחירת יופי אלא גם שיפור באורח החיים, ומציעה את ההבטחה לעור חלק וזוהר באופן קבוע בנוחות של הבית.

שאלות ותשובות על מכשיר לייזר ביתי

איך משתמשים במכשיר להסרת שיער?

כדי שהסרת שיער במכשיר תעבוד באופן אפקטיבי, נדרש אורך מסוים של שערה שהמכשיר יוכל לעבוד איתה, לכן מומלץ לא לעשות שעווה לפני הטיפול. אולם, כן מומלץ לגלח לפני כדי שקרן האור או הלייזר תוכל לקבל גישה ישירה לזקיק השערה. אם השיער שלך ארוך מדי, את עלולה לקבל כוויה. לתוצאות הטובות ביותר מומלץ לבצע את הטיפולים במלואם ובאופן שגרתי כמומלץ. כל חברה מציעה מספר טיפולים ותהליך שימוש אחר.

כמה טיפולים צריך לעשות עם המכשיר להסרת שיער עד שאראה תוצאות?

רוב החברות ממליצות להשתמש במכשיר בין 4 ל-12 טיפולים, כאשר אחרי ארבעת הטיפולים הראשונים ניתן להבחין בשינוי. לאחר מכן יש לעשות רק טיפול תחזוקה כאשר מופיע שיער חדש, לרוב כל ספר שבועות או חודשים.

מה ההבדל בין מכשיר להסרת שיער בלייזר לבין ILP?

אל תבלבלו בין מכשיר לייזר למכשיר IPL. מכשיר לייזר עושה שימוש במקור אור שונה ומתמקד באזור מרוכז יותר. שיטת הלייזר לרוב עוצמתית יותר. מכשירי IPL משתמשים בהבזקי אור המחממים את זקיק השערה והורסים אותו. המכשירים האלה רבים ומגוונים יותר, לעומת מכשיר הלייזר הביתי אשר קיים רק אצל חברת Tria.

האם טיפול במכשיר יכאב לי?

רמת חוסר הנוחות משתנה מאדם לאדם. תתכן תחושת עקצוץ או חום לא נעימה, אבל הטיפולים מאוד קצרים לכן גם אם יש תחושה לא נעימה, היא עוברת מהר. יש מכשירים שמאפשרים לך להתאים את רמת העוצמה, אך חשוב לזכור שככל שהרמה נמוכה יותר הטיפול פחות יעיל.

כיצד מכשירים להסרת שיער בלייזר ביתי עובדים, והאם הם בטוחים לשימוש?

מכשירים להסרת שיער בלייזר ביתי בדרך כלל משתמשים בטכנולוגיית לייזר בעלת פולסים אינטנסיביים (IPL) או דיודה. מכשירים אלה פולטים אנרגיית אור שנספגת על ידי המלנין בזקיקי השיער, ומעכבים את צמיחתם לאורך זמן. הם בדרך כלל בטוחים לשימוש כאשר נעשה בהם שימוש על פי הוראות היצרן. מכשירים מודרניים כוללים לעתים קרובות תכונות בטיחות כגון חיישני גוון עור כדי להסתגל לגוון עור שונה, ובכך להפחית את הסיכון לתופעות לוואי. עם זאת, חשוב לבצע בדיקת תיקון ולעקוב אחר הנחיות הבטיחות כדי להבטיח חוויה חיובית ובטוחה.

האם מכשירי הסרת שיער בלייזר ביתיים מתאימים לכל סוגי העור וצבעי השיער?

רוב המכשירים של לייזר ביתי להסרת שיער מתוכננים להיות מגוונים ומתאימים למגוון של גווני עור וצבעי שיער. עם זאת, היעילות עשויה להשתנות. מכשיר IPL ביתי בדרך כלל מתאים לגווני עור שונים, אך עשוי להיות פחות יעיל על שיער בהיר או אפור. לעומת זאת, מכשירי לייזר דיודה יכולים להיות מדויקים ויעילים יותר, במיוחד על שיער כהה יותר. חשוב לבדוק את המפרטים של המכשיר הספציפי ולוודא שהוא מתאים לגוון העור ולצבע השיער שלכם. מכשירים מסוימים, כמו Braun Silk-Expert Pro 5, מגיעים עם חיישני גוון עור כדי להתאים אישית טיפולים עבור גווני עור שונים, שיפור ההתאמה הכוללת שלהם.