מחליק שיער: סקירת 6 מחליקי שיער מומלצים [2024] | Finder- רק הטוב ביותר

איזה מחליק שיער יעניק לך מראה חלק, ישר וללא שוונצים? לפניכן הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

icon pos_1

ניתחנו

47 סקירות

ו-

319 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחליק לשיער מומלץ

יש בנות שפשוט נולדו עם שיער חלק יפיפה ויש כאלה שצריכות קצת עזרה; אנחנו כמובן מאוד אוהבים תלתלים ובכלל את כל סוגי השיער – אבל אם מתחשק לך לפעמים להחליק, אנחנו בהחלט מבינים. יש כל כך הרבה דגמים שונים של מחליקים בשוק, כך שכל אחת יכולה להתבלבל – וזו הסיבה שאספנו עבורך את הדגמים המומלצים ביותר בארץ ובעולם!

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

שלוש מחליקי שיער המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מתחשק לך להסתובב עם שיער חלק ומסודר בלי לעבור את הספרית או בסלון יופי? בדיוק לשם כך נוצרו מחליקי השיער. נשים רבות נהנות משיער ישר וחלק בזכות המכשירים הקטנים הללו, אך גם רבות פוגעות בשיער שלהם עם דגמים זולים ולא איכותיים.

 

כדי לקבל את המראה השווה ולשמור על שיערך בריא ככל הניתן, עליך להצטייד במחליק שיער איכותי ומומלץ. אבל איזה מחליק יעזור לך להשיג את המראה הנחשק בשנת 2023? בחרנו עבורך כמה מהמחליקים המומלצים ביותר בשוק, כמה מהם חדשים שיצאו רק השנה וחלק הם דגמים ישנים שפשוט אי אפשר להחליף.

לוגו של הסקירה

מחליק שיער משתלם, עמיד ופשוט מעולה: Remington S5525

אם אתן מחפשות מחליק טוב, במחיר נוח שיחזיק לכם כמה שנים טובות, ה- Remington S5525 עשוי להיות בדיוק מה שחיפשתן.

Remington S5525

4.5 15

מחליק קרמי רחב עם ביצועים מצוינים ומחיר משתלם

יתרונות

ביצועים טובים

מחיר נוח

עמיד

מסתובב ב-360 מעלות

חסרונות

עיצוב משעמם,

מאוד בסיסי

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

ה- Remington S5525 הוא מחליק קרמי רחב, זאת אומרת ששני הצדדים שלו רחבים יותר משל מחליק רגיל. פלטות החימום הצפות שלו משלבות טכנולוגיית Advanced Ceramic Ultra, כך שהוא לא שורף את השיער שלכן כמו המחליקים הזולים יותר וכל פלטה מפעילה לחץ שווה על השיער.

 

מנגנון הבטיחות שלו גורם לכיבוי אוטומטי לאחר שעה ויש לכם מתג כיבוי/הפעלה ועוד שני מתגים לשליטה על הטמפרטורה. את הטמפרטורה עצמה אתם יכולים על צג דיגיטלי נוח: מ-150 מעלות עד 230 מעלות.

 

המחליק מגיע עם כבל שמסוגל להסתובב כ-360 מעלות ותיק קטן מבודד חום לאחסון.

 

הוא אולי לא המחליק המשוכלל ביותר בשוק, אבל הוא מגיע במחיר נוח, אפשר למצוא ואתו כמעט בכל חנות חשמל והוא בהחלט מספק ביצועים טובים שיספקו כמעט כל אחת שמעוניינת להחליק את השיער שלה. אם תשמרו עליו, הוא יחזיק מעמד הרבה זמן.

לוגו של הסקירה

מחליק שיער שגם מסלסל: BaByliss Straight and Curl Brilliance

מכשיר זה הוא משנה חיים אמיתי עבור בנות שמחפשות דרך לעצב את השיער שלהן במגוון עיצובים: חלק, גלי ומתולתל. הפלטות הקרמיות שלו הופכות אותו למתאים עבור כל סוגי השיער, כולל שיער עבה ומאפשרות לכן ליצור את המראה הסופר חלק יחד עם עוד כמה עיצובים.

BaByliss Straight and Curl Brilliance

4.5 15

שיער חלק או תלתלים? למה לבחור כשאפשר להשיג את שניהם

יתרונות

עיצוב יפיפה

יוצר מגוון של סגנונות שיער

פלטות חימום ארוכות במיוחד

חסרונות

לא זול

קשה להשיג בארץ

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

העיצוב היפיפה בשחור וורוד בשילוב עם ציפוי פלדת האל-חלד, הופכים את המחליק הזה למכשיר מושך במיוחד וקל לאחיזה. עבור אלו שדעתן מוסחת בבקרים לפני העבודה יש מנגנון כיבוי אוטומטי אחרי 72 דקות.

 

אם אתן אוהבות לנסות תסרוקות שונות בכל יום ומחפשות מכשיר של 2 ב-1, ה- BaByliss Straight and Curl Brilliance בהחלט יספק את הסחורה.

מילה מהמומחה שלנו

לפני שאת קונה מחליק שיער, שימי לב לכמה דברים

כדאי להתאים את הטמפרטורה לסוג השיער כדי שלא יווצר נזק לשיער. לשיער רגיל תתאים טמפרטורה של 190-180 מעלות צלזיוס, לשיער עבה תתאים טמפרטורה של כ-210 מעלות, ולבעלות שיער עדין מומלץ לא להחליק מעל 180 מעלות. בנוסף שימו לב לצורה ולגודל הלוחות – לשיער ארוך מומלץ מכשיר בעל לוחות רחבים ולשיער קצר מומלץ מכשיר בעל לוחות צרים יחסית כדי שלא יתפוס יותר מדי שיער בכל פעם. כדאי שהרכב המכשיר יהיה מחומרים איכותיים, למשל-שהלוחות יהיו קרמיים, ורצוי בעלי ציפוי טפלון וטורמלין, הנחשב לאיכותי יותר.

 

בונוס – זה גם מפחית חשמל סטטי. תבדקי אם המכשיר נוח לאחיזה בחנות, שלא יקרה מצב שהוא יפול לך מהיד כי הוא לא מותאם ארגונומית או הידית שלו לא ארוכה מספיק (יש מכשירי מיני והם לא תמיד נוחים).

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

לוגו של הסקירה

מחליק שיער אלחוטי ונוח לשימוש: Dyson Corrale

היכונו להיות המומות מה- Dyson Corrale החדש. דייסון בהחלט מתחילה ליצור נוכחות בעולם העיצוב וה- Corraleהוא המחליק שכל-אחת-חייבת-לקנות החדש שלנו נכון ל-2020!

Dyson Corrale

4.5 15

מחליק אלחוטי נהדר עם ביצועים מרשימים של דייסון

יתרונות

פחות נזק לשיער

נוח לאחיזה

אלחוטי

מעוצב

ביצועים נהדרים

חסרונות

כבד

מאוד יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

מכשיר היברידי זה מציע עד 30 דקות של עיצוב שיער אלחוטי, מה שאומר שאתן יכולות לארוז אותו בקלות בתיק או במזוודה עבור החלקה בדרכים, ולטעון אותו במהירות תוך 70 דקות או פשוט להשתמש בו כשהוא מחובר לחשמל. אתן יכולות להיות בטחות שהשיער שלכן נמצא בידיים טובות עם הטכנולוגיה החדישה של דייסון, אשר מציעה פלטות גמישות שמספקות את אותה איכות עיצוב אבל עם פחות חום, מה שמונע עד 50% נזק לשיער. הפלטות הגמישות גם מפחיתות את השוונצים, היות והן אוספות היטב את השיער ומספקות שליטה ונוחיות תוך כדי.

 

בעוד המחליק הזה בהחלט יקר, מאוד התרשמנו מיכולות העיצוב שיש לדייסון להציע, כולל מייבשי השיער שלהם והמברשות המחליקות שהם מציעים. אם אתן מחפשות את האיכות של סלון היופי, ייתכן שתרצי לשקול השקעה רצינית ב- Dyson Corrale.

לוגו של הסקירה

מחליק שיער פשוט וזול: REMINGTON S1510

אם אתן מחפשות מחליק טוב ופשוט במחיר מצחיק, ה- REMINGTON S1510בהחלט ייתן לכן את ההחלקה הבסיסית והלא יקרה שאתן רוצות.

REMINGTON S1510

4.5 15

מחליק בסיסי, פשוט וזול במיוחד

יתרונות

זול מאוד

ביצועים בסיסיים מספקים

פלטות קרמיות צפות

ציפוי טורמלין

חסרונות

לא מאוד איכותי

לא מציע מאפיינים מיוחדים

בסיסי מאוד

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- GROO

אם את רוצה לקנות מחליק, אבל מעוניינת להוציא כמה שפחות כסף ה-S1510 עשוי להיות בדיוק מה שחיפשת; הוא דק ובסיסי במיוחד – והכי חשוב: מגיע בתג מחיר של פחות מ-100 ₪.

 

הביצועים והמאפיינים שלו כמובן לא משתווים לאלו של המחליקים היקרים יותר, אבל הוא בהחלט יכול להחליק את הישער שלך מצוין ולהציע כמה יתרונות נחמדים כגון פלטות קרמיות (ולא מזכוכית או מתכת שהורסות את השיער), הוא מונע קרזול ומצופה טורמלין אשר שומר על השיער ומעניק לו ברק. פלטות החימום שלו צפות, כך שמופעל לחץ אחיד על השיער.

 

יחסית למחיר שלו, את מקבלת מאפיינים של מחליק לא רע בכלל שיכול להחזיק לך להרבה זמן.

לוגו של הסקירה

מחליק שיער מקצועי במיוחד: Ritter XSZ-10

מחפשת את המחליק האיכותי שיעניק לך החלקה מקצועית כמו בסלון היופי? ה- Ritter XSZ-10 בהחלט יכול להעניק לך את ההחלקה המקצועית ביותר מכל המחליקים ברשימה שלנו.

Ritter XSZ-10

4.5 15

החלקה מקצועית ומדויקת ממש כמו אצל הספר

יתרונות

פלטות רחבות של טורמלין וטיטניום

מתחמם מהר

מתאים לשימוש מקצועי וביתי

כבל ארוך עם יכולת סיבוב 360 מעלות

מתאים לשיער לח

מנגנון כיבוי אוטומטי

טבעת תלייה על הקיר

חסרונות

יקר

גדול ומעט מסורבל

קנה עכשיו ב- KSP

בניגוד ליתר המחליקים שלנו אשר מצוידים בפלטות חימום קרמיות, המחליק הזה מגיע עם פלטות טורמלין טיטניום – הפלטות האיכותית ביותר שאפשר לחפש במחליק. הן קלות יותר, בקושי פוגעות בשיער ומציעות ביצועים מרשימות במיוחד. הוא אפילו עובד מצוין עם שיער לך, בזכות חריצי האידוי שלו.

 

המחליק מתאים לשימוש ביתי ומקצועי ומגיע עם צג דיגיטלי לבקרה על הטמפרטורה (בין 130 מעלות ל-230 מעלות) ומתאים לכל סוגי השיער. הוא מתחמם ומחליק מאוד מהר, ללא חשמל סטטי ועם מינימום בפגיעה בשיער.

לוגו של הסקירה

מברשת שיער מחליקה: BABYLISS HSB100E

מי שרוצה שיער חלק צריכה להכיר גם את האופציה של מברשת מחליקה. מברשת זו מכילה 126 זיפים, כאשר 42 זיפי חימום משולבים במרחקים שווים בין זיפי המברשת האחרים. הזיפים המחממים בשילוב עם פעולת ההברשה, מסייעים בייבוש והחלקת השיער.

BABYLISS HSB100E

4.5 15

מברשת רחבה במיוחד עם 126 זיפים

יתרונות

מברשת רחבה

זיפי חימום קרמיים

חסרונות

לא מחליקה טוב כמו מחליק

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר

ל-HSB100E של BABYLISS יש 3 דרגות חימום שונות: 180 מעלות, 190 מעלות ו-200 מעלות. המברשת עצמה רחבה במיוחד ומלבנית, שונה מיתר המברשות בשוק ומתאימה גם לשיער עבה וארוך. למברשת 34 זיפים רגילים לסירוק עדין, 50 זיפי סיליקון אשר מחליקים את השיער ומצמידים אותו אל הזיפים הקרמיים ו-42 זיפי חימום קרמיים להחלקה, אשר מפוזרים באופן שווה במפרשת ומפזרים היטב את החום. בנוסף, למברשת יש מערכת יונים אשר מבטלת את החשמל הסטטי ומסייעת בקבלת שיער חלק ומבריק.

סיכום

איך לבחור את המחליק המושלם?

כולנו רוצות להיראות במיטבנו כשאנחנו יוצאות לפגוש אנשים, ועבור נשים רבות מחליק השיער הוא מכשיר שמשמש אותם שימוש יום-יומי ומלווה אותן תקופה ארוכה. לכל אחת מאתנו יש הרגלי טיפוח וטעם שונה, ולכן חשוב לחפש מחליק שיער שעונה לכל הצרכים האישיים שלכן. במיוחד בשביל לעזור לכן לבחור, אנחנו מביאים לכן חמש שאלות חשובות במיוחד שכדאי שתשאלו את עצמכן לפני שאתן קונות מחליק שיער חדש:

 

חומר הגלם של המחליק

בשוק כיום קיימים מגוון מחליקים וכל אחד מהם עשוי מחומר גלם אחר, אז מהו הטוב ביותר עבורך? כמובן שלכל משטח יש את היתרונות והחסרונות שלו, ולכן ההמלצה היא לרכוש מחליק שיער שמורכב מכמה חומרי גלם. מחליקים שהבסיס שלהם הוא לוחות מתכת יכולים לשרוף את השיער יותר בקלות בעוד שלוחות קרמיקה מתחממות באופן יותר אחיד ולוחות טיטניום הם העמידים ביותר. לפני הרכישה, העיפי מבט על רשימת החומרים המרכיבים את המחליק שלך על מנת למנוע אי נעימויות.

 

כמות השימוש במחליק השיער

במידה ותרכשי מחליק שיער, מה תהיה תדירות השימוש שלך בו? האם את מתכננת להשתמש בו כל בוקר או רק באירועים מיוחדים? האם את רוצה לקחת אותו אתך למקומות מסוימים או שתשמשי בו בבית בלבד? האם את תחלקי את המכשיר עם עוד אנשים או שהוא יהיה שלך בלבד? כל השאלות האלה יעזרו לך להבין מה היא כמות השימוש שלך במחליק השיער ויובילו אותך צעד קדימה לקנייה חכמה. במידה ואת רוצה לקנות מכשיר לשימוש תדיר במיוחד, אנחנו ממליצים על לרכוש מחליק מעט עדין יותר שלא ייפגע לך בשיער.

 

מהו סוג השיער שלך

האם השיער שלך נחשב שיער פגום או בריא? האם את סובלת מנשירה מיוחדת או שהכול בסדר? בעוד ששיער בריא יכול להתמודד עם כל סוג מחליק שתפגישי אותו, שיער פגום הוא יותר רגיש ולכן דורש טיפול אחר. במידה ואתן בעלות שיער פגום אך עדיין רוצות להחליק את השיער, זו כלל לא בעיה. ספרים ומומחי שיער רבים ממליצים לנשים עם שיער פגום להשתמש במחליקי שיער הפועלים על קיטור, יונים או אולטרסאונד.

 

החלקה על יבש או על רטוב

כפי שלכל אחת יש כמות שימוש שונה במחליק השיער שלה, כך כל אחת מעדיפה לעבוד אתו בזמנים ובצורות שונות. לפני הקנייה חשוב שתחליטי עם עצמך האם את רוצה להשתמש במחליק השיער כששיערך רטוב או יבש, משום שלא לכל המחליקים ישנה טכנולוגיה להחלקה על שיער רטוב. במידה ותבינו שאתן כן רוצות להחליק על שיער רטוב, חשוב לבדוק שהמחליק שבחרתן יכול להתמודד עם החלקה של שיער רטוב.

 

איזו צורת שיער את רוצה לקבל

שאלה נוספת שחשוב לשאול את עצמך לפני הקנייה היא מהי התוצאה שאת רוצה לקבל לאחר השימוש במחליק השיער. האם את רוצה ששערך יהיה ישר לחלוטין? האם תרצי ליצור תלתלים הדוקים ושטוחים? מחליק בעל צלחות חימום צרות יסייע לך להשיג שיער גלי ושטוח, בעוד שצלחות חימום קצרות ורחבות יהיו מושלמות להחלקת השיער לחלוטין. לפני הרכישה, מומלץ לקרוא בעיון ולוודא שהמחליק שאתן מתכננות לקנות אכן יכול להעניק לכן כל צורת שיער שתרצו.

 

לסיכום, חמש השאלות שאספנו עבורכם יכולות לעזור לכן להגיע להחלטה מושכלת לפני שאתן רוכשות מחליק שיער חדש. אף אחת לא רוצה לקנות מוצר ואז לגלות שהוא לא בשבילה או לא מספק את הסחורה, ושאילת השאלות הפשוטות האלו יכולות לחסוך לכן כסף וכאב לב. 

 

איך עובד מחליק שיער והמרכיבים השונים

מחליק שיער מקצועי הוא כלי רב-תכליתי המשתמש בחום כדי להפוך שיער מתולתל או גלי לשיער ישר וחלק. כדי להבין איך מחליק שיער עובד, חשוב להכיר את המרכיבים והמנגנונים הבסיסיים שלו.

 

פלטות חימום

בלב מחליק שיער מקצועי נמצאות פלטות החימום. צלחות אלה עשויות בדרך כלל מקרמיקה, טורמלין או טיטניום, ונועדו לפזר חום באופן שווה. כאשר המחליק מופעל, הצלחות מתחממות, ומאפשרות להחיל חום ישירות על השיער.

 

בקרת טמפרטורה

מחליקי שיער מגיעים עם הגדרות טמפרטורה מתכווננות. תכונה זו מאפשרת לשלוט בכמות החום המופעל על השיער. חשוב לבחור את הטמפרטורה המתאימה לסוג השיער כדי למנוע נזק. שיער דק או פגום דורש טמפרטורות נמוכות יותר, בעוד שיער עבה או קשה יכול להתמודד עם טמפרטורות גבוהות יותר.

 

העברת חום

לוחות החימום של מחליק שיער מקצועי פועלות על ידי העברת חום לשורש השיער. כאשר מהדקים את המחליק על חלק קטן של שיער ומחליקים אותו מטה, הצלחות נסגרות בחוזקה סביב השיער, תוך הפעלת חום ולחץ. החום מפרק את קשרי המימן בשיער, משנה את המבנה שלו באופן זמני והופך אותו לחלק.


בעת שימוש במחליק שיער, חשוב לזכור כמה נקודות מפתח. ראשית, התחילו תמיד עם שיער נקי ויבש. שיער רטוב או לח עלול להינזק מהחום הגבוה של המחליק. שנית, עבדו בקטעים קטנים, וודאו שכל חלק מיושר במלואו לפני שתמשיכו הלאה. זה ייתן תוצאות טובות יותר ויפחית את הסיכון לנזקי חום.

 

התאמת המחליק לסוג השיער

בחירת הגדרת הטמפרטורה הנכונה על מחליק השיער היא קריטית להשגת התוצאות הטובות ביותר תוך מזעור נזקים. הטמפרטורה שתבחרו צריכה להיות מבוססת על סוג השיער, מכיוון שלסוגי שיער שונים יש רמות סובלנות שונות לחום. להלן כמה שיקולים מרכזיים בעת התאמת מחליק השיער לסוג השיער הספציפי:

 

שיער דק או רך: אם יש לכם שיער דק או רך, הוא עדין יותר ונוטה לנזקי חום. לכן, חשוב להשתמש בהגדרת טמפרטורה נמוכה יותר במכשיר. התחילו עם דרגת החום הנמוכה ביותר והגבירו בהדרגה במידת הצורך. היזהרו לא להשתמש בחום מוגזם, מכיוון שהוא עלול לגרום לשבירה ויובש.

 

שיער בינוני או רגיל: לסוגי שיער בינוניים או רגילים יש מגוון רחב יותר של סבילות לחום. אתם יכולים להתנסות עם הגדרות טמפרטורה מעט גבוהות יותר כדי להשיג את רמת ההחלקה הרצויה. עם זאת, עדיין חשוב לנקוט משנה זהירות ולא לחרוג מהטמפרטורה המומלצת לסוג השיער.

 

שיער עבה או קשה: שיער עבה או קשה דורש חום גבוה יותר כדי להחליק אותו ביעילות. סוגי שיער אלו יכולים להתמודד עם הגדרות טמפרטורה גבוהות יותר ללא נזק משמעותי. מומלץ להתחיל עם טמפרטורה בינונית עד גבוהה ולשנות בהתאם. עם זאת, שימו לב לא להשתמש בחום מוגזם לאורך זמן, מכיוון שהוא עלול להוביל ליובש וקרזל.


זכרו, השיער של כל אדם הוא ייחודי, ולכן חשוב לקחת בחשבון גורמים נוספים כגון מצב השיער, טיפולים קודמים ובריאות השיער הכללית בעת התאמת רמת החום של מחליק השיער. מעקב קבוע אחר מצב השיער וביצוע שינויים בהתאם יסייעו לשמור על בריאותו ולמזער נזקים.

 

האם תכונות מיוחדות חשובים במחליקי שיער

כן, הם אכן כן! בעוד שתפקידו העיקרי של מחליק שיער הוא להחליק שיער, התכונות המיוחדות של מחליקי שיער יכולות לשפר מאוד את חווית העיצוב ולספק יתרונות נוספים לשיער. הנה כמה תכונות מיוחדות שכדאי לקחת בחשבון:

 

טמפרטורה מתכווננת: מחליקי שיער עם הגדרות טמפרטורה מתכווננות מאפשרים להתאים אישית את החום בהתאם לסוג השיער ולסגנון הרצוי. תכונה זו חשובה במיוחד למניעת נזקי חום ולהשגת תוצאות מיטביות.

 

פלטות קרמיקה או טורמלין: מחליקי שיער עם פלטות קרמיקה או טורמלין מפזרים את החום באופן שווה, ומפחיתים את הסיכון לנקודות חמות שעלולות לפגוע בשיער. חומרים אלו גם פולטים יונים שליליים שעוזרים לאטום את הקשרים, וכתוצאה מכך לקבל שיער חלק ומבריק יותר.

 

פלטות צפות: מחליקי שיער עם פלטות צפות המתאימות לעובי השיער שלכם, מבטיחים פיזור חום אחיד ומונעים מהשיער להיתפס או להיתקע. תכונה זו מספקת תוצאה חלקה יותר ומפחיתה את הסיכון לשבירה.

 

זמן חימום מהיר: מחליקי שיער עם זמן חימום מהיר מאפשרים להתחיל לעצב את השיער תוך שניות. זה נוח במיוחד אם אתם ממהרים או שיש לכם זמן מוגבל לטיפוח.

 

כיבוי אוטומטי: מחליקי שיער עם תכונת כיבוי אוטומטי מספקים בטיחות נוספת ושקט נפשי. אם תשכחו לכבות את המחליק, הוא יכבה אוטומטית לאחר תקופה מסוימת של חוסר פעילות.

 

איזה מחליק שיער מומלץ לכם

בחירת מחליק שיער מומלץ היא משמעותית מאוד בהשגת התסרוקת הרצויה. עם מגוון רחב של אפשרויות הזמינות בשוק, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים כדי לקבוע איזה מחליק שיער מתאים לכם.


ראשית, בחנו את סוג השיער שלכם. אם יש לכם שיער עדין או דק, אולי תרצו לבחור במחליק שיער עם הגדרות טמפרטורה מתכווננות, המאפשרות להשתמש בחום נמוך יותר כדי למנוע נזק. מצד שני, אם יש לכם שיער עבה או קשה, מחליק שיער עם הגדרות חום גבוהות יותר עשוי להיות יעיל יותר בהחלקת השיער שלכם.


לאחר מכן, חשבו על גודל הצלחות. מחליקי שיער עם פלטות רחבות יותר מתאימים לשיער ארוך ועבה יותר, מכיוון שהם מכסים שטח פנים גדול יותר, מה שהופך את תהליך ההחלקה למהיר יותר. לשיער קצר יותר או לעיצוב מדויק, מחליק שיער עם פלטות צרות יותר עשוי להתאים יותר.


שימו לב לחומר של הצלחות. צלחות קרמיקה או טורמלין הן עדינות על השיער ומפזרות את החום בצורה אחידה, וכתוצאה מכך מתקבלות תוצאות חלקות ומבריקות יותר. צלחות טיטניום, לעומת זאת, מתחממות במהירות ועמידות יותר, מה שהופך אותן למתאימות לשיער עבה וקשה.


חשבו על התכונות המיוחדות שחשובות לכם. האם אתם מעדיפים מחליק שיער עם כיבוי אוטומטי ליתר ביטחון? או כזה עם חוט מסתובב לנוחות השימוש? מחליקי שיער שונים מציעים תכונות שונות, אז חישבו מה ישפר את חווית העיצוב שלכם.


לבסוף, קחו בחשבון את התקציב שלכם. מחליקי שיער מגיעים במגוון של מחירים, אז קבעו כמה אתם מוכנים להשקיע. בעוד שדגמים מתקדמים יותר עשויים להציע תכונות מתקדמות יותר ועמידות, יש גם אפשרויות סבירות שעדיין יכולות לספק תוצאות משביעות רצון.

 

באיזו תדירות כדאי להשתמש במחליק שיער

שימוש במחליק שיער יכול להעניק שיער יפה וחלק, אך חשוב להשתמש בו במידה כדי למנוע נזק לשיער. תדירות השימוש במחליק שיער תלויה במספר גורמים, כולל סוג השיער, מצב השיער והגדרות החום שבהן אתם משתמשים.

 

סוג ומצב שיער

אם יש לכם שיער חלק באופן טבעי או מעט גלי, ייתכן שלא תצטרכו להשתמש במחליק שיער בתדירות גבוהה כמו כאלה עם שיער מתולתל או מקורזל. החלקת שיער שהוא כבר חלק, לעתים קרובות מדי, יכולה להוביל לנזק מיותר. מצד שני, אם יש לכם שיער מתולתל או מקורזל באופן טבעי, תצטרכו להשתמש במחליק שיער לעתים קרובות יותר כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

 

הגדרות חום

הגדרת החום שתבחרו יכולה גם להשפיע על התדירות שבה עליכם להשתמש במכשיר. שימוש תכוף בחום גבוה עלול להזיק לשיער, לכן חשוב למצוא איזון. אם יש לכם שיער עדין או רך, מומלץ להשתמש בהגדרות חום נמוכות יותר כדי למזער נזקים. לשיער עבה או קשה יותר, ייתכן שיהיה צורך בהגדרות חום גבוהות יותר, אך עדיין חשוב לנקוט משנה זהירות ולא להשתמש יתר על המידה במחליק.

 

בריאות שיער ותחזוקה

הבריאות הכללית של השיער גם משחקת תפקיד בהחלטה באיזו תדירות עליכם להשתמש במחליק שיער. אם השיער שלכם כבר יבש, פגום או נוטה להישבר, רצוי להגביל את השימוש בכלים לעיצוב חום, כולל מחליקי שיער. העדיפו שגרות טיפוח ותחזוקה של השיער, כגון שימוש בתרסיסי הגנה מפני חום וטיפולי מיזוג עמוק, כדי לשמור על בריאות השיער ולמזער נזקים מעיצוב חום.

 

האם יש סיכונים כלשהם בשימוש במחליק שיער

שימוש במחליק שיער יכול להעניק את המראה המלוטש והחלק הרצוי, אך חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בשימוש בו. אחד הסיכונים העיקריים הוא נזקי חום. הטמפרטורות הגבוהות שבהן משתמשים במחליקי שיער עלולות להסיר מהשיער את הלחות הטבעית שלו, מה שמוביל ליובש ושבירות. חשוב להשתמש במוצרים מגני חום לפני השימוש במחליק שיער כדי למזער את הסיכון לנזקי חום.


סיכון נוסף הוא כוויות ופציעות. הצלחות של מחליק שיער יכולות להתחמם במיוחד, ומגע מקרי עם העור או הקרקפת עלול לגרום לכוויות. חשוב להיות זהירים ולהשתמש במחליק השיער בזהירות, ולוודא שהצלחות לא יבואו במגע ישיר עם העור. בנוסף, אפשרו תמיד למחליק השיער להתקרר לחלוטין לפני אחסונו כדי למנוע כוויות בשוגג.


שימוש מופרז במחליק שיער עלול להוביל גם לנזק ארוך טווח לשיער. עם הזמן, יישום קבוע של חום יכול להחליש את שורש השיער, ולגרום לו להיות נוטה לשבירות ולקצוות מפוצלים. חשוב לתת לשיער הפסקות קבועות מעיצוב החום ולהטמיע שגרת טיפוח נכונה של השיער הכוללת טיפולי לחות והזנה.


יתר על כן, שימוש במחליק שיער על שיער רטוב או לח עלול לגרום לשחרור אדים, מה שעלול להוביל לכוויה או פציעה. לכן, חשוב לוודא שהשיער יבש לחלוטין לפני השימוש במחליק שיער.


לבסוף, חשוב לציין ששימוש מוגזם במחליק שיער או בטמפרטורות גבוהות עלול גם להזיק לזקיקי השיער, שעלול להוביל לנשירת שיער או דילול. חיוני להגיע לאיזון בין השגת התסרוקת הרצויה והגנה על בריאות השיער.

 

איך להפיק את המקסימום ממחליק השיער 

מחליק השיער הוא לא רק כלי להשגת שיער חלק וישר; זה כלי משמעותי ביכולתו לשפר את היופי הכללי ולהגביר את הביטחון. עם כמה טיפים וטריקים, תוכלו להפיק את המרב ממחליק השיער ולהגיע לתוצאות מדהימות.


ראשית, התחילו תמיד עם שיער נקי ויבש. זה מבטיח שהמכשיר מחליק בצורה טובה דרך השערות, ומעניק גימור מלוטש ומקצועי. השתמשו בשמפו מבהיר כדי להסיר כל הצטברות מוצר ובתרסיס מגן חום כדי להגן על השיער מנזקי חום.


שנית, חתכו את השיער לפני ההחלקה. זה מאפשר שליטה טובה יותר ומבטיח שכל שערה מיושרת באופן שווה. חלקו את השיער לחלקים ניתנים לניהול באמצעות קליפסים או סיכות שיער, ועבדו על חלק אחד בכל פעם. טכניקה זו מונעת להחמיץ אזורים או לקבל תוצאה לא אחידה אלא נותנת תוצאה סופית ללא רבב.


אל תשכחו להתאים את הטמפרטורה של המחליק לפי סוג השיער. שיער דק או פגום דורש הגדרות חום נמוכות יותר, בעוד ששיער עבה או קשה עשוי להזדקק לטמפרטורות גבוהות יותר. מציאת הטמפרטורה הנכונה לסוג השיער לא רק מגינה על השיער מפני נזקים מיותרים אלא גם מבטיחה שהשיער יישאר חלק לאורך זמן.


בנוסף, אפשר להתנסות בתסרוקות שונות באמצעות מחליק השיער. אפשר ליצור גלים רפויים, תלתלים, או אפילו להוסיף נפח לשיער. על ידי בחינת טכניקות וסגנונות שונים, תוכלו למקסם את הרבגוניות של מחליק השיער וליצור מגוון רחב של מראות לאירועים שונים.


לבסוף, זכרו לשמור על בריאות השיער. השתמשו במסכות הזנה ושמנים לשיער באופן קבוע כדי לשמור על הלחות ולחזק אותו. הימנעו מעיצוב חום מוגזם ותנו לשיער הפסקות קבועות. על ידי מתן עדיפות לבריאות השיער, לא רק תשיגו שיער חלק ויפה, אלא גם תבטיחו את החיוניות שלו לטווח ארוך.

שאלות ותשובות על מחליק לשיער מומלץ

האם עדיף לוחות זכוכית, מתכת, קרמיים, טיטניום או טורמלין?

  • מחליקים עם לוחות מתכת או זכוכית נחשבים למחליקים הזולים ביותר ואינם מחלקים באופן שווה את החום, מה שעלול לשרוף את השיער - רצוי להימנע מהם.
  • לוחות קרמיים הם הלוחות שרוב המחליקים מגיעים איתם, הם מפזרים חום בצורה שווה ומתחממים במהירות - הבעיה היחידה היא שהם לא שומרים טוב על החום שלהם. 
  • מחליקים עם לוחות טיטניום נחשבים למחליקים האיכותיים ביותר. כמו הלוחות הקרמיים, גם הם מתחממים במהירות ומפזרים באופן שווה את החום על השיערה, אך הם גם שומרים היטב על החום וקלים מאוד, מה שמוריד מהמשקל הכללי של המחליק.
  • הטורמלין הוא חומר המגיב לחום על ידי טעינה ופליטה של יונים שליליים אל השיערה ומסייעים לייבוש השיערה מהחלק הפנימי לחיצוני, מה שמזרז את תהליך ההחלקה. מחליקים עם לוחות טורמלין מפזרים באופן שווה את החום ועושים שימוש במעט מאוד חום כדי להחליק את השיער, כך שהסיכוי לפגוע בו מצטמצם. בנוסף, היונים השליליים מצמצמים את החשמל הסטטית, מה שמעניק ברק לשיער.
  • המחליקים הטובים ביותר משלבים את לוחות הטיטניום המעולים עם טכנולוגיית הטורמלין ויוצרים מחליק איכותי שמשלב את יתרונות של שניהם.

באיזו טמפרטורה צריך להחליק את השיער שלי?

תלוי בסוג השיער שלך. אם השיער שלך עבה, מקורזל וגס, הטמפרטורה האידיאלית להחליק אותו תהיה 200 מעלות - כך שעדיף גם להצטייד במחליק שמתחמם ומגיע לטמפרטורה זו במהירות. לעומת זאת, שיער דק, דליל או פקום יסתפק בטמפרטורה של 180 מעלות או אפילו 160 מעלות. שיער רגיל צריך 170-190 מעלות.

מה ההבדל בין מחליק שיער רחב למחליק שיער צר?

מחליק שיער צר כולל לוחות ברוחב של 2-2.5 ס"מ. הוא מתאים בעיקר לבנות עם שיער קצר, דק או לאלו שרוצות להחליק את הפוני. בזכות העובי הצר שלו הוא מסוגל ממש להגיע על לשורש השערה וגם יכול לשמש גם כמסלסל. מחליק שיער רחב כולל לוחות רחבות יותר ברוחה של 3-4 ס"מ. כל לוחית מכסה שטח גדול יותר של שיער בבת אחת, לכן מחליק זה מתאים לבנות עם שיער ארוך או עבה.