מיטה וחצי מומלצת – סקירת הטובות ביותר לשנת 2024

מיטת ביניים שבהחלט יכולה לספק את המתבגר הממוצע, וכיום, יש הרבה מאוד אפשרויות שכדאי להכיר. הנה כמה מיטות וחצי שכדאי מאוד להכיר

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

39 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיטה וחצי מומלצת

סידור השינה של כל אחד מאיתנו הוא חשוב מאוד, ולמיטה שלנו יש חלק גדול ומשמעותי בכך. אנשים קונים מיטות חדישות ויקרות על מנת שיוכלו לישון טוב מאוד בלילה. למיטה טובה יש הרבה מאוד אספקטים וזה כולל לא רק את המזרון והכרית, אלא גם את הגודל של המיטה. מיטות וחצי הן מיטות פופולאריות מאוד עבור ילדים מתבגרים, מפני שהן מגדילות את השטח עליו הם ישנים ומאפשרות להם לישון בנוחות מקסימלית, ואף לארח חברים וחברות בצורה אידיאלית.

 

יש הרבה מאוד מיטות וחצי כיום בשוק, אשר יכולות לספק למתבגרים מענה נכון, אך לא רק. גם לרווקים ולילדים קטנים יש יכולת ליהנות ממיטות וחצי, אשר הן גם מפנקות יותר, גם גדולות יותר וגם נראות איכותיות ומרשימות יותר. מיטה היא הרהיט הדומיננטי ביותר בחדר, ובנוסף, מיטות יחיד נראות לרוב מאוד מצועצעות וילדותיות. מיטות וחצי מביאות משהו אחר, הרבה יותר סטייליסטי, איכותי ובתוך כך, גם הרבה יותר נוח ופרקטי, לבטח עבור מתבגרים ורווקים, אשר מארחים לעיתים אנשים ללילה.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

איכות המוצרים הגבוהה ביותר: מיטה וחצי Or-Design אוריאנה

ה- Or-Designאוריאנה היא מיטה וחצי ששמה דגש על איכות המוצרים. החל מהספוג המשובח, דרך חומרי הריפוד ומסגרות הספה המיוצרות אך ורק מעץ אורן מלא, ועד המזרן האורטופדי האיכותי. היא קלה לניקוי וזולה ביחס לקטגוריה.

מיטה וחצי Or-Design אוריאנה

4.5 15

מיטה איכותית המעניקה תמיכה נכונה ובריאה לגוף

יתרונות

חומרי גלם איכותיים

קלה לניקוי

זולה יחסית

חסרונות

מוגבלת ל-4 תנוחות

פחות מתאימה לרווקים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

מיטת ה- Or-Designאוריאנה היא מיטה וחצי שמביאה בעיקר איכות אל השולחן. בחברה עובדים עם מוצרי הגלם האיכותיים ביותר, וזה כולל כל אלמנט במיטה. החל מספוג ברמה גבוהה, חומרי הריפוד ומסגרות הספה המיוצרות מאורן מלא, וכמובן – במזרן האורטופדי האיכותי ביותר שאפשר למצוא בקטגוריית המחיר הזו. למיטה יש מנגנון הרמה ידני המאפשר הרמה והורדה של אזור הראש והגב ל- 4 מצבים, דבר שהוא בסך הכל נוח, אך יש הרבה מיטות המאפשרות הרבה יותר אופציה ונקודת עצירה בכל נקודה.

למיטה יש ארגז מצעים ענק בעומק 19 ס"מ, אשר עשוי מעץ סנדוויץ בציפוי פורמייקה לבנה עם תחתית עמידה בפני משקל רב, כך שאין שום בעיה לארח עוד אדם אחד לשינת לילה. ריפוד הספה עשוי מבד מיקרפייבר איכותי ובתפירת קווילט הנותנת מרקם קטיפתי ונעים למגע. הריפוד של המיטה קל לניקוי, דוחה כתמים וקל מאד לתחזוקה, וזה דבר חשוב כאשר מדובר במיטה שאוכלים בה ומארחים בה אנשים נוספים.

 

בחזית המיטה תפירה של בד רשת אפור בצורה ייחודית והשלדה ומסגרות הספה מיוצרות מעץ אורן מלא. מזרן הספוג של המיטה מיוצר עם הרבה מחשבה על מנת להעניק תמיכה נכונה ובריאה לגוף לאורך שנים.

לוגו של הסקירה

המגוונת ביותר: מיטה וחצי LEONARDO הדס

מיטה וחצי LEONARDO הדס היא מיטה עם חומרי גלם משובחים, בד נוח ותחזוקה אותה מאוד קל לבצע. היא מתאימה בעיקר למתבגרים, ויש לה ראש מתכוונן ממצב של 90 מעלות ועד לשכיבה, דבר שעוזר מאוד בכל הנוגע לצפייה בטלוויזיה ומשחק בקונסולות משחק.

מיטה וחצי LEONARDO הדס

4.5 15

מיטה איכותית ומרשימה, אשר מייצרת נוחות מקסימלית

יתרונות

חומרי גלם איכותיים

ראש מתכוונן לחלוטין

מקום אחסון רב

חסרונות

מתאימה בעיקר לילדים

יחסית יקרה לקטגוריה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

מיטה וחצי LEONARDO הדס היא מיטה מרשימה ואיכותית במיוחד. בחברה שמו דגש משמעותי מאוד על חומרי גלם איכותיים. המזרן שלה מבוסס על שכבות ספוג בדרגות קושי משתנות, ואקרילן שתפור בתפירת קווילט לבד של המיטה. המזרן תוכנן ונבנה במיוחד עבור ילדים, והם יכולים לישון עליו במשך כמה שנים טובות, עד המעבר למיטה זוגית. הבד של המיטה הוא בד מיקרו קטיפתי, נעים למגע וקל מאוד לניקוי ולתחזוקה, שזהו דבר חשוב במיוחד אצל ילדים, אשר אוכלים ומשחקים על המיטה.

 

שילדת המיטה היא מעץ מלא ואיכותי, וזה משהו שקשה למצוא, ולכן, המחיר של המיטה הוא מעט גבוה יותר משאר המיטות בקטגוריה הזו. ראש המיטה מתכוונן ממצב של 90 מעלות עד מצב מאוזן לחלוטין, וזה משהו שעוזר מאוד לילדים, שלא רק שוכבים במיטה, אלא גם יושבים, אוכלים, משחקים ועוד.

 

כל החלק העליון של המיטה מתרומם באמצעות מנגנון בוכנה, כולל ראש המיטה, דבר שמאפשר גישה נוחה לארגז המצעים העמוק עם מקום רב לאחסון. ארגז מצעים הוא כלי נחשק מאוד כיום עבור הרבה הורים שנאבקים עם מקומות אחסון. כאשר הגישה אל הארגז נוחה, זה משדרג מאוד את חווית השימוש. בחלק התחתון של המיטה אפשר רגלי ניקל יוקרתיות, שמשלימה את כל החוויה.

לוגו של הסקירה

היקרה ביותר: מיטה וחצי Hollandia

המיטה וחצי של חברת הולנדיה היא הרבה יותר ממיטה וחצי רגילה, ולכן גם עולה פי 5 מהמיטות הסטנדרטיות. מדובר במערכת שינה מתקדמת, שמשלבת בין לוק מרשים שמתאימה לכל אחד מילד קטן ועד רווק מבוגר, ואיכות חומרים מהמעלה הגבוהה ביותר.

מיטה וחצי Hollandia

4.5 15

מערכת שינה חדשנית ומתקדמת, כמעט ללא חסרונות

יתרונות

מרשימה

מזרן חדשני

אוטומטית

חסרונות

יקרה מאוד

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

מערכת השינה של הולנדיה היא המערכת המושלמת עבור אנשים שרוצים לקנות לעצמם מיטה וחצי. לא מדובר בעוד מיטה פשוטה, אלא במערכת שינה שלמה ויוצאת דופן, ולכן המחיר שלה הוא כל כך גבוה ביחס למיטות וחצי אחרות. היא משלבת מראה צעיר, אך שמה דגש עצום על חשיבות ואיכות השינה.

 

היא כוללת מזרן לטקס או טמפור built-in לשינה איכותית ונעימה ומצליחה למקסם את זמן השינה שלנו למקסימום, על מנת שנוכל לתפקד בצורה אידיאלית ביום יום. המיטה היא בעלת עיצוב מודולרי עם מנגנון כיוונן ארגונומי, והיא אוטומטית לחלוטין, עם מערכת הפעלה הכוללת 2 מנועים רבי עוצמה, המבטיחים מינימום מאמץ ומקסימום הנאה.

 

המיטה מאפשרת מצב של גלישה לאחור (בלחיצת כפתור) תוך כדי הרמת הגב, דבר שמאפשר להישאר ליד שידת הלילה והתאורה גם בזמן כיוון וגם מפנה מקום בחדר. המיטה מגיעה עם  שלט חוטי קל ונוח לתפעול, המציג לחצנים נוחים וברורים לתפעול קל במצבי הכוונון של המיטה. השלט מחובר בחוט גמיש כך שלעולם לא יאבד.

 

למיטה שליטה נפרדת להרמת הגב והרגליים ולחצן לכוונון גב ורגליים בו זמנית, והוא גם כולל פנס. מדובר במיטה שאין בה כמעט חסרונות תפעוליים, נראותיים וכמובן – מבחינת איכות השינה שהיא ללא מתחרים.

לוגו של הסקירה

המעוצבת ביותר: מיטה וחצי Garox אלין

מיטת וחצי Garox אלין היא מיטה איכותית, מרופדת ועם לוק דמוי עור, כך שההרגשה היא מאוד יוקרתית, נקייה ואסתטית. ראש המיטה הוא גם כן מלכותי ואיכותי ורגלי העץ המלא גם הן מעניקות לוק מאוד מיוחד. העיצוב הוא מרשים ומחמיא למזרן הנוח.

מיטה וחצי Garox אלין

4.5 15

מיטה מעוצבת ומרשימה, המעניקה לוק יוקרתי

יתרונות

עיצוב מרשים

חומרים איכותיים

חסרונות

פחות דגש על נוחות

צבע לבן בלבד

קנה עכשיו ב- Last Price

מיטה וחצי Garox אלין היא מיטה ששמה דגש בעיקר על נראות. ראשית, היא מרופדת עם חומר דמוי עור איכותי, כך שהיא מעניקה למיטה, ולחלל החדר בכלל, לוק שהוא מאוד נקי ואסתטי. מעבר למיטה עצמה, גם ראש המיטה הוא בעיצוב נקי, והיא נראית מאוד יוצאת דופן בלוק. בגלל הלוק היוקרתי מאוד, היא פחות מתאימה לילדים, אך מתבגרים ורווקים יכולים ליהנות ממנה מאוד, שכן היא משפרת מאוד את המראה של החדר. למיטה יש רגלי עץ מלא מעוצבות, חזקות ויציבות ובסיס המיטה הוא מעץ מלא ומרופד דמוי עור איכותי.

 

בסיס המיטה עשוי מעץ מלא ומסיבי במיוחד, המתאים למזרנים כבדים, כך שגם כאן היא נותנת ערך מוסף מבחינת חומרי הגלם שלה. כל חלקי המיטה רכים, מרופדים ונעימים, אם כי אין במזרן אלמנטים מיוחדים השמים דגש על נוחות. המיטה יושבת על רגלי עץ מלא, במה שמוסיף מאוד לנראות שלה, אם כי היא מגיעה בצבע אחד בלבד – לבן, דבר שיכול להקשות על אנשים שמחפשים משהו יותר צבעוני.

 

כאשר קונים את המיטה, דרושה השלמת הרכבה פשוטה הניתנת לביצוע בבית, אותה רוב האנשים יכולים לבצע די בקלות. כאמור, המיטה היא מרשימה ויוצאת דופן, ומתאימה לאנשים ששמים לב לעיצוב מרשים ורוצים לשדרג את החדר שלהם.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: מיטה וחצי HOME DECOR מוניק

מיטה וחצי HOME DECOR מוניק היא המיטה הזולה ביותר שאפשר למצוא בקטגוריה שלה, אך למרות המחיר, היא אינה מוותרת על נראות ועל מערכת שינה נעימה. היא מתאימה גם לילדים וגם למתבגרים ורווקים באותה מידה.

מיטה וחצי HOME DECOR מוניק

4.5 15

מיטה מרשימה במיוחד, הנותנת ערך נהדר לכסף

יתרונות

נראות יוצאת דופן

מחיר נוח

חסרונות

אין דגש יתר על נוחות

מגיעה רק בצבע אפור

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- גרופון

מיטה וחצי HOME DECOR מוניק היא מיטה וחצי שמציגה מחיר נוח לצד נראות אופטימלית. בחברה שמו דגש מהותי במיוחד על סטייל, והמיטה נראית מרשימה במיוחד. בניגוד להרבה מיטות אחרות, שמתאימות או למתבגרים ורווקים או לילדים, המיטה הזו מתאימה לכולם, ויכולה אף להמשיך עם הילד מגיל צעיר עד המגורים לבד.

 

המיטה מגיעה עם ריפוד בד פוליאסטר קטיפתי איכותי ונעים מאוד למגע בכל החלקים הגלויים, כולל בראש המיטה. ראש מיטה גם הוא יוצא דופן, הוא עבר במיוחד ועם תפרי נוי עמוקים ביתר חלקי המיטה, אשר משלימים עיצוב מרשים מאוד.

 

המיטה מגיעה מסגרת תומכת מסביב לה, על מנת למנוע את תזוזת המזרן. הבסיס עליו מונח המזרן עשוי שלבי עץ מלא, על מנת לייצר מסגרת חזקה ואיכותית במיוחד, כדי לייצב את המיטה ולגרום לשינה ללא תזוזה. רגלי המתכת של המיטה המעניקות חוזק כללי למסגרת, וגם כאן יש לוק ייחודי שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים.

 

רגלי המתכת הם בגימור כרום והמיטה מגיעה רק בצבע אפור, כך שיש הגבלה מסוימת. אין דגש במיטה הזו על מערכת שינה מתקדמת, אך היא בהחלט נוחה במיוחד, ובמחיר שהיא מעניקה, יש לה הרבה מאוד ערך.

סיכום

איך לבחור המיטה וחצי הטובה ביותר לילדכם?

מיטה וחצי היא סוג של מיטת מעבר עבור מתבגרים. בשלב מסוים בחיים, המיטות היחידות נהיות לא רק לא נוחות וקטנות מדי, אלא גם ילדותיות מדי. מתבגרים, ובטח רווקים, מתחילים להביא אנשים לשנת לילה, ויש צורך במשהו שהוא לא רק פרקטי יותר, אלא גם הרבה יותר נוח ומרווח. מיטה וחצי היא רהיט שמשדרג את הנראות של החדר ומעניק לו לוק יותר בוגר, ולבטח אם בוחרים במיטות איכותיות ששמות דגש על נראות. כדי לבחור את המיטה הנכונה, יש להבין את הסקלה שבין נוחות לנראות.

 

על הסקלה של נוחות מול נראות

שינה טובה ואיכותית היא חשובה, אך לא לכל האנשים, ולבטח לא לכל המתבגרים. לכן, יש הרבה מתבגרים שיעדיפו מיטות מרשימות כמו ההום דקור או האלין, על מנת שהחדר שלהם ייראה מרשים יותר. מנגד, יש אנשים שפחות איכפת להם מהלוק, ורוצים שינה עמוקה. כאן, הלאונרדו, האור דיזיין ולבטח ההולנדיה, אלו אופציות שכדאי לשקול. אגב, ההולנדיה נמצאת ברשימה למרות המחיר היקר שלה, פשוט בגלל שמדובר במיטה מושלמת, שיכולה להמשיך איתכם במשך שנים רבות. אורך חיים של מיטה זוגית הוא 15 שנים לערך, ומיטות וחצי אמורות להיות שמישות לכחצי מכך. עם זאת, עם ההולנדיה, אפשר להחזיר במשך 15 שנה ואף יותר, כך שזו השקעה לטווח ארוך.

 

הוצאה משמעותית וחשובה

קנייה של מיטה וחצי היא תמיד מרגשת עבור מתבגר, וכזו שמהווה הוצאה משמעותית עבור רווקים. חשוב לקחת את כל הנתונים בחשבון, לנסות לשכב על המזרן ולראות מה הוא גודל הארגז ואם הוא מתאים לכם, שכן מקום הוא תמיד חשוב. אפשר ללכת ולהיכנס לכמה חנויות וכמובן לחכות למבצעים שצצים לא מעט בחנויות נוחות. המיטה היא הרהיט הדומיננטי ביותר בחדר השינה, ולרוב גם היקר ביותר, ולכן, צריך לעשות מאמץ גדול על מנת לקנות את המיטה הנכונה, שתשרת אתכם כמה שיותר זמן.

 

להתנסות ולהבין

יש הרבה מאוד מקומות בארץ אשר מוכרים מיטות וחצי, אם כי אפשר למצוא גם לא מעט מיטות אונליין. דווקא בנושא המיטות, לא כדאי להמר ורק בגלל שמדובר במשהו שנמצאים עליו כשליש מהיממה, אם לא יותר. לכן, יש ללכת, להתנסות וכמובן להוסיף מצעים, כריות וכלי מיטה שונים אשר ישדרגו את החוויה בעת אנו ישנים, מארחים או סתם נמצאים על המיטה ורואים טלוויזיה.

שאלות ותשובות על מיטה וחצי מומלצת

מה המחיר הממוצע של מיטה וחצי?

המחיר של מיטות וחצי מתחיל בכ-1,500 שקלים למיטות איכותיות, ויכול להגיע עד ל-5 ספרות כאשר הולכים על מערכות שינה מתקדמות של חברות גדולות. הטווח הוא מאוד גדול, ואפשר למצוא משהו איכותי בכל קטגוריה.

האם מיטה וחצי היא פרקטית להרבה שנים?

בהחלט. אנשים יכולים להשתמש במיטה וחצי כל עוד הם רווקים, ולבטח אם הם קונים מיטות איכותיות שיכולות להחזיק בדיוק כמו מיטות זוגיות – עד כ-15 ואפילו 20 שנה.

האם ארגז הוא פרקטי במיטות וחצי לילדים?

מאוד. הבתים המודרניים הם קטנים יחסית וכל אזור אחסון הוא קריטי. ככל שתייצרו אזור אחסון גדול יותר, כך תרגישו יותר בנוח בבית שלכם, ותוכלו להוסיף לו ציוד בהמשך.

האם אפשר לדלג על מיטה וחצי ולקפוץ ישר למיטות זוגיות?

זה אפשרי רק כאשר החדר של המתבגר הוא גדול במיוחד. מתבגרים לא צריכים המון מקום, ומיטות זוגיות הן יקרות יותר בצורה משמעותית. בנוסף, כאשר המתבגרים והרווקים ייכנסו לזוגיות, ייתכן שהמיטה לא תהיה נוחה לבן או בת הזוג, ויהיה צורך להחליף אותה בכל מקרה.