מד חום ללא מגע מומלץ – מדי חום ללא מגע המומלצים ביותר 2024 | Finder

המדחומים שיעזרו לכם לגלות מה חום הגוף שלכם ושל האורחים שלכם תוך מספר שניות וללא מגע כלל.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

326 ביקורות

בתחום

בריאות ויופי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מד חום ללא מגע מומלץ

מגפת הקורונה שינתה את העולם והבהירה לאנשים את החשיבות של ניטור ובקרה על חום הגוף. אנשים מודעים כעת לחשיבות בדיקות חום לעצמם ולילדיהם במצבים שונים, אך גם יודעים את האתגר שבכל. מד חום ללא מגע הופך את כל העניין לנוח ונעים יותר.

נכתב ע״י

דניאל ישעיהו

כותב: דניאל ישעיהו

בעל תואר ראשון בניהול מערכות בריאות, היה סמנכ"ל בחברת יבוא ציוד רפואי מובילה ויועץ לקופות חולים וגופים ציבוריים בנושא בריאות וציוד רפואי

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

חום הגוף התקין של אנשים צריך לסבוב סביב 36.5 מעלות חום, וכאשר מתחילים לא להרגיש טוב, ברוב המקרים החום עולה. כדי להבין את חומרת המצב, אנשים צריכים למדוד את חום גופם. אם בעבר האופציה היחידה הייתה מדחום אותו צריך להכניס לפה, דבר שהקשה מאוד על מדידת חום לילדים, כיום יש אופציות איכותיות ונוחות יותר כמו מדידה דרך האוזן, או האופציה הטובה ביותר – מד חום ללא מגע כלל.

 

השימוש במדחום ללא מגע עוזר מאוד למדוד את החום לילדים ותינוקות, ומונע את המדידה האנאלית, שנחשבת ליחסית מסוכנת. המדחומים החדשים ללא מגע הם חדשניים, איכותיים, ומביאים תמונה לא פחות מדויקת מהאלטרנטיבות. הילדים שלי כבר מכירים את התהליך של מד חום ללא מגע והם לא מתנגדים או מתקשים. גם עבור תינוקות, אפשר לקבל תמונה מדויקת, בתוך שניות מעטות, ועם המכשירים של היום, אפשר גם להבין מהר מאוד אם כדאי לפנות לרופא או לא.

לוגו של הסקירה

הידידותי ביותר למשתמש: מד חום ללא מגע Beurer FT85

מד חום ללא מגע Beurer FT85 הוא מד חום שהופך את חוויית השימוש לנוחה במיוחד. יש לו תצוגה מוארת לשימוש בלילה, צליל אזהרה לחום גבוה ותצוגת סמיילי או פרצוף עצוב – בהתאם לחום הגוף. המכשיר גם נכבה באופן אוטומטי כדי לחסוך בסוללות.

Beurer FT85

4.5 15

מד חום נוח לשימוש, ומגיע עם מגוון פונקציות שהופכות אותו לנעים ופרקטי בכל עת

יתרונות

בעל מגוון רחב של פונקציות, חסכוני.

חסרונות

מעט קטן ונראה שברירי.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

מד חום ללא מגע מד חום Beurer FT85 הוא אחד המדחומים הטובים ביותר שאפשר למצוא בארץ. הוא אמין מאוד, ומעל לכל, הוא נוח לשימוש והופך גם את החוויה הקשה של מדידת חום לתינוק, לקלה ונוחה יותר. הוא עובד בצורה מהירה, באופן היגייני ובאמצעות אינפרה אדום. למכשיר יש תצוגה מוארת והוא עובד בצורה קלה גם בחדר חשוך, כאשר עם סיום המדידה, ישנו צליל שמודיע על חום חריג. מעבר לכך, חום של מתחת ל-38 מעלות יגרור פרצוף מחייך, וחום של מעל ל-38 יגרור פרצוף בוכה. המכשיר אף זוכר את 60 המדידות האחרונות שלכם ויש לו פונקציות של כיבוי אוטומטי לחיסכון באנרגיה. המכשיר מעט קטן ונראה כמו שלט לטלוויזיה, אך הוא יחסית עמיד למרות מראהו השברירי.

לוגו של הסקירה

היקר ביותר: מד חום ללא מגע AICARE A66

מד חום AICARE A66 הוא המד חום היקר ביותר שאפשר למצוא בארץ, והוא מביא איתו מגוון רחב של אפשרויות, כולל מדידת חום של חפצים ואפילו טמפרטורת חדר. הוא מתקדם, אמין במיוחד, ועמיד לאורך זמן.

AICARE A66

4.5 15

מדחום מתקדם ומשוכלל במיוחד, שיכול למדוד טמפרטורה לא רק לגוף האדם, אלא לחפצים נוספים

יתרונות

חכם ומתקדם, אמין, עמיד.

חסרונות

יקר באופן יחסי.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

מד חום AICARE A66 הוא אחד ממדי החום המתקדמים ביותר בישראל. הוא יקר במיוחד, כמעט פי 4 מכל מכשיר אחר בז'אנר, והוא מביא איתו מספר רחב של יתרונות. הוא עובד באמצעות טכנולוגיית אינפרא אדום, ועושה זאת בצורה היגיינית מבלי להעביר מחלות. המכשיר מסוגל למדוד בצורה מדויקת גם טמפרטורות של חפצים ואפילו של החדר, על מנת לייצר את הסביבה האופטימלית עבורכם. הוא עמיד במיוחד, אמין ובעל תצוגה מוארת לעבודה בחדר חשוך, אם הילדים ישנים.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: מד חום ללא מגע Ronlight AET-R1D1

מד חום Ronlight AET-R1D1 הוא המד חום הזול ביותר שאפשר למצוא בשוק, והוא עדיין מצליח לעשות עבודה סולידית ואמינה, שמתבטאת במדידת חום ללא מגע בגוף, באמצעות טכנולוגיית אינפרא אדום.

Ronlight AET-R1D1

4.5 15

מדחום זול במיוחד, שיודע לעשות עבודה סולידית, ללא פונקציות מתקדמות ופיצ'רים יוצאי דופן

יתרונות

אמין, פשוט, זול.

חסרונות

ללא פיצ'רים מתקדמים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- BUG

מד חום Ronlight AET-R1D1 הוא המדחום הפשוט והזול ביותר שאפשר למצוא בארץ, בז'אנר ה"ללא מגע". הוא בעל מבנה פשוט, יש לו צג דיגיטלי, אם כי אין לו שום סוג של פונקציה מתקדמת. הוא עובד לפי טכנולוגית אינפרא אדום המוכרת, והוא נחשב ליחסית אמין למרות העובדה שאין לו פיצ'רים מתקדמים כמו למתחריו בז'אנר. הוא בהחלט יכול להתאים לאנשים שקונים את המוצר בפעם הראשונה, על מנת להתנסות ולהתחיל לפתח אמון כלפי מדי חום ללא מגע.

לוגו של הסקירה

הפרקטי ביותר: מד חום ללא מגע RAK-FI03

מד חום RAK-FI03 הוא מד חום איכותי במיוחד, שמגיע עם כמה פיצ'רים פרקטיים שבהחלט יכולים לעזור להורים רבים. הוא מסוגל למדוד טמפרטורות בבקבוק, את הטמפרטורה באמבטיה ולאפשר להורים למדוד חום כאשר הילד ישן.

RAK-FI03

4.5 15

מד חום מושלם עבור הורים שמחפשים מולטי פונקציונאליות

יתרונות

פיצ'רים מתקדמים יעילים, זול יחסית, אמין.

חסרונות

לוקה בחסר מבחינת זיכרון מדידות אחרונות ומדידת חום בחדר.

קנה עכשיו ב- Last Price

מד חום RAK-FI03 הוא מד חום מתקדם ואיכותי, שמציע בעיקר פרקטיות עבור הורים צעירים. המכשיר מאפשר מדידה מרחוק (3-5 ס"מ) כדי לא להפריע לילד, הוא אמין ויש לו צג מואר שמאפשר עבודה בחושך.

 

למכשיר יש צליל התראה במקרה שהחום גבוה, והבונוס הוא מדידת חום של בקבוקים עם חלב לתינוק ולמים באמבטיה. הוא קל ונוח לתפעול, עם מסך מואר ומנגנון כיבוי במצב של חוסר שימוש. הוא זוכר את 32 המדידות האחרונות שלו, והוא טוב מאוד לשימוש עבור ילדים באופן ספציפי. הוא אינו יכול למדוד את הטמפרטורה בחדר כמו מתחריו המתקדמים יותר, אך הוא בהחלט יעיל מאוד ואיכותי.

סיכום

איך לבחור את מד החום ללא מגע המתאים לכם ביותר?

הפרמטר הכי חשוב בבחירת מד חום ללא מגע הוא האמינות. אנשים רוצים לקבל תמונה מדויקת, כדי לדעת אם הם צריכים לפנות לטיפול רפואי דחוף. רוב המכשירים הם אמינים מאוד, אך אין ספק שמכשיר כמו AICARE A66 יודע לתת את הערך המוסף. גם הפיצ'רים מסביב הם חשובים מאוד, ואנשים שרוצים למדוד את הטמפרטורה של המים באמבט או של החלב בבקבוק, יכולים בהחלט להשקיע ולקנות מד חום איכותי. מדי החום של Beurer FT85 או RAK-FI03 מספקים גם הם מענה מצוין, ונמצאים דרגה אחת מתחת ל- AICARE A66 שגם מודד את הטמפטורה של החדר, ויכול לתת ערך מוסף. ה- Ronlight AET-R1D1 הוא מכשיר פשוט, למתחילים, וכזה שיודע לתת מענה רק לצורך המרכזי שלו, ולא מעבר לכך.

שאלות ותשובות על מד חום ללא מגע מומלץ

מה המחיר הממוצע של מד חום ללא מגע?

רוב המדחומים נעים סביב ה-150 שקלים ואפשר להשיג מכשירים מצוינים במחיר הזה. עם זאת, אם אתם רוצים לקבל קצת מעבר, עם ערך מוסף, תוכלו להגיע גם ל-400 שקלים. המדחומים הפשוטים ביותר עולים פחות מ-100 שקלים.

מה הפרמטר הכי חשוב במד חום ללא מגע?

אנשים מחפשים אמינות במדי חום. כל הפיצ'רים, האורות וההתראות לא חשובים ללא מידה מדויקת של חום. יש מכשירים שלא מצליחים לייצר אמינות ו/או אחידות לאורך זמן. המכשירים שסיפקנו בסקירה הזו הם הכי אמינים שניתן לקבל בז'אנר, ועל כך שמנו דגש.

איך תורמים הפיצ'רים המתקדמים במדי חום ללא מגע?

ובכן, יש הרבה הורים שמבינים שמדידת חום לילדים זה לא עסק פשוט. כאשר ניתן למדוד מרחוק, ללא הפרעה לילד, זה נחמד מאוד. בנוסף, אפשר לקבל גם מסכים מוארים, התראות ובעיקר פיצ'רים שעוזרים באלמנטים אחרים כשיש תינוק בבית, כמו מדידת חום בחדר, בבקבוק השתייה ואפילו במי האמבטיה.

מה ההבדל בין מד חום ללא מגע למד חום דרך האוזן?

שני המדחומים הללו נועדו כדי להתמודד עם ילדים חולים והם בוודאות נוחים יותר ממד חום מסורתי דרך הפה. יש ילדים שעדיין קשה להם עם החדרת המדחום לאוזן, וכאן מד חום ללא מגע נותן את המענה המושלם.