מלונות במדריד: 5 בתי מלון המומלצים ביותר | Finder

מדריד היא אחת הערים היפות והפופולאריות באירופה. היא מציעה מגוון עצום של אטרקציות שונות, אוכל טוב ועוד. כדי ליהנות מהביקור בצורה אבסולוטית, צריך לדעת לבחור את המלון הנכון. העיר משופעת במלונות מכל הסוגים, אך יש לבצע את הבחירה הנכונה מבחינה פרקטית וכלכלית. סקרנו עבורכם את 5 המלונות עם הכי הרבה ערך לכסף במדריד

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

בתי מלון

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מלונות מומלצים במדריד

בין אם אתם מחפשים מלון יוקרתי במדריד, מלון זול במדריד או מלון שקרוב למרכז, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את המלון במדריד שמתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של מלונות במדריד , שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים ביותר במדריד לשנת 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

3 מלונות במדריד המומלצים על ידי המומחים שלנו

בית מלון הכי יוקרתי במדריד

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בית מלון במיקום הטוב ביותר במדריד

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בית מלון הכי חברותי במדריד

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מדריד, הבירה התוססת של ספרד, היא עיר המשלבת ללא מאמץ בין היסטוריה עשירה, אמנות ומודרניות. בין אם אתם מבקרים לצורך עסקים או פנאי, בחירת המלון המתאים היא חיונית כדי להבטיח שהייה בלתי נשכחת. לפני שבוחרים מלון, חשוב לקור את מגוון המלונות במדריד, בהתאם לטעמים והעדפות שונות ולהגיע לבחירה נכונה. סקרנו עבורכם מלונות מומלצים במדריד עם הכי הרבה ערך לכסף והגענו למסקרנות מעניינות.

 

סוגי מלונות שונים

מדריד מתגאה במגוון מלונות יוקרתיים הנותנים מענה למטיילים בעלי אבחנה המחפשים מקומות לינה יוקרתיים. כמו כן, יש גם מלונות בוטיק ייחודיים ומקסימים. מדריד היא ביתם של מלונות בוטיק רבים, כל אחד עם אופי ייחודי משלו. העיצוב האופנתי והאווירה התוססת של המלונות הללו הופכים אותם לאהוב בקרב זוגות צעירים ויצירתיים. אם אתם מחפשים חוויה היסטורית יותר, למדריד יש מענה גם לזה עם בניינים עיתים ומבנים ארכיטקטונים יוצאי דופן, שלא מוותרים על הנוחות המודרנית. הכל שאלה של מה מחפשים ומה העלויות של העניין.

 

הכסף מדבר

מדריד נותנת מענה גם למטיילים בעלי תקציב מצומצם עם מגוון רחב של מלונות זולים אך נוחים. יש מלונות זולים אשר מציעים חדרים מודרניים, מיקום מרכזי ותעריפים סבירים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת למי שרוצה תמורה לכסף. עבור שהות מקסימה וידידותית לתקציב, יש גם מלונות שמספקים חדרים נקיים ונעימים במרחק הליכה מאטרקציות מרכזיות. 

 

היסטוריה ואומנות

אם אתה רוצה לשקוע בהיסטוריה של מדריד, שקול ללון באחד מהמלונות ההיסטוריים שלה. יש מלונות שמשלבים יוקרה קלאסית עם שירותים מודרניים. יש בחירות אייקוניות באזור משולש האמנות, שמתגאים בארכיטקטורה מעוטרת ובחללי פנים מפוארים. במקביל, המורשת האמנותית של מדריד נחגגת במלונות האמנות שלה. יש לא מעט מלונות שכוללים מיצבי אמנות עכשווית ואווירה דמוית גלריה. המלונות הללו מספקים חוויה מודרנית ואמנותית, בביקור שמועדף בקרב מטיילים המחפשים אווירה אופנתית ויצירתית.

 

קסם של מקום

לסיכום, מדריד מציעה מגוון שהוא מאוד מגוון של מלונות, כדי לתת מענה לצרכים והעדפות של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם בוטיק, אפשרויות ידידותיות לתקציב, טעם של היסטוריה או חוויה אמנותית, תמצאו מקום מושלם לשהות בו בעיר דינמית ועשירה תרבותית זו. המלונות של מדריד לא רק מספקים חדרי אירוח נוחים אלא גם משמשים כשערים לתרבות התוססת, להיסטוריה ולפיתוי העכשווי של העיר.

 

לתכנן נכון

כשאתם מתכננים את הביקור הבא שלכם במדריד, בחרו את המלון שלכם בחוכמה כדי להפיק את המרב מהשהייה שלכם בעיר שובת הלב הזו. סקרנו עבורכם 5 מלונות שמביאים ערך לכסף ונותנים למבקרים שהות נעימה ונוחה, במקומות שווה להיות בהם.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי יוקרתי במדריד: ROOM007 SOL

Room007 SOL הוא מלון בוטיק אופנתי ומודרני הממוקם בלב מדריד. המלון מעוצב בסגנון מודרני, והוא מציע שירותים מעולים ושירות אדיב. הוא מהווה בחירת אירוח מעולה עבור נוסעים המעוניינים באירוח יוקרתי ונוח

ROOM007 SOL
ROOM007 SOL

ROOM007 SOL

4.5 15

אירוח יוקרתי במחיר טוב

יתרונות

מיקום מעולה

עיצוב אלגנטי ועכשווי

מרפסת גג

צוות ידידותי ואדיב

חדרים נוחים ומצוידים

חסרונות

יחסית יקר

אין במלון אפשרויות הסעדה רבות

קנה עכשיו ב- Booking

ROOM007 SOL הוא פנינה נוצצת בסצנת האירוח של מדריד. מלון בוטיק זה, הממוקם במרחק צעדים ספורים בלבד מהפוארטה דל סול האייקונית, מציע שילוב של יוקרה, נוחות וקלאס. העיצוב העכשווי של המלון מרשים מרגע הכניסה. החדרים מרווחים, מרוהטים היטב, ושוררת בהם אווירה מודרנית מקסימה.

 

אחד המאפיינים הבולטים של Room007 SOL הוא מרפסת הגג שלו, שבה אתה יכול להירגע עם קוקטייל תוך לקיחת נוף פנורמי של העיר. הצוות כאן עושה מעל ומעבר על מנת להבטיח את נוחותכם, ומציע סיוע בכל דבר, החל מהמלצות המסעדה ועד להזמנות סיור. המלון יחסית יקר, אך איכות השירות והמיקום המעולה הופכים אותו לפאר עבור אלה המחפשים חוויית מדריד מפוארת. החיסרון הקטן היחיד הוא אפשרויות האוכל המוגבלות באתר, אבל עם הסצנה הקולינרית של מדריד על סף דלתכם, זוהי לא בעיה גדולה.

לוגו של הסקירה

בית המלון עם המיקום הטוב ביותר במדריד: ibis Madrid Centro

מלון איביס מדריד סנטור מציע לאנשים אירוח נוח במיקום מעולה, ובמחיר טוב. המלון מציע חדרים מודרניים, בר 24/7, והוא ממוקם בסמוך לאטרקציות המרכזיות, כך שהוא מהווה בחירת אירוח אידיאלית עבור נוסעים רבים

ibis Madrid Centro
ibis Madrid Centro

ibis Madrid Centro

4.5 15

נוחות במחיר טוב

יתרונות

זול

מיקום מרכזי

חדרים מודרניים ומתוחזקים היטב

בר 24/7

צוות איכותי

חסרונות

מספר מצומצם של אפשרויות סעודה במקום

בסיסי ביחס למקומות אחרים באותה קטגוריה

קנה עכשיו ב- Booking

עבור נוסעים אשר מעדיפים שהות זולה בלב מדריד, ibis Madrid Centro הוא בחירה מצוינת. זהו מלון המציע חדרים מודרניים, נקיים ונוחים, המעניקים מקום מפלט חמים לאחר יום של סיורים בעיר, וזאת במחיר שווה לכל כיס. אחד היתרונות העיקריים של ibis Madrid Centro הוא מיקומו המרכזי. הוא נמצא במרחק הליכה מאטרקציות מרכזיות כגון פוארטה דל סול, פלאזה מיור והארמון המלכותי.

 

המלון מציע 24/7 בר ושירות חטיפים, כך שהוא מהווה בחירת אירוח נוחה עבור משהו קטן לאכול או משקה מרענן בכל שעה. בעוד Ibis Madrid Centro עשוי להיות חסר כמה שירותים ומותרות של מלונות יקרים יותר, הפיצוי הוא בדמות מחיר טוב ומיקום מצוין. הצוות הידידותי והמסייע מוסיף לחוויה החיובית הכוללת.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי חברותי במדריד: The Hat Madrid

The Hat Madrid הוא מלון שמציע שילוב ייחודי של אכסניה וחוויות מלון, המתאים למטיילים המחפשים אווירה אופנתית וקהילתית. עם מרפסת הגג שלו, החללים המשותפים התוססים, והמחירים סבירים, הוא מהווה בחירה מצוינת.

The Hat Madrid
The Hat Madrid

The Hat Madrid

4.5 15

שילוב בין סגנון לחברתיות

יתרונות

אזורים קהילתיים תוססים

מרפסת גג עם בר

מחירים סבירים

מיקום מרכזי

חסרונות

שירותים משותפים בחלק מהחדרים

רועש

קנה עכשיו ב- Booking

The Hat Madrid הוא מקום אירוח ייחודי ואופנתי המאזן בין אכסניה ומלון. זהו גן עדן למטיילים חברתיים שרוצים לפגוש אנשים בעלי דעות דומות תוך כדי הנאה מהעיר התוססת מדריד. האזורים הציבוריים, כולל מרפסת על הגג עם בר, יוצרים אווירה מזמינה להתערבבות ורגיעה. מיקומו המרכזי מאפשר נגישות נוחה לאטרקציות התרבותיות, המסעדות והברים, מה שהופך אותו לבסיס אידיאלי לגלות את האווירה התוססת של העיר.

 

בעוד שבחלק מהחדרים יש חדרי אמבטיה משותפים, הם מתוחזקים היטב ונקיים. רמות הרעש יכולות להיות גבוהות לפעמים בשל הסצנה החברתית, ולכן אורחים המחפשים שהות שקטה יותר עשויים לרצות לשקול אפשרויות אחרות. עם זאת, אם אתה מחפש חוויה תוססת וחברתית עם מחירים סבירים בלב מדריד, The Hat Madrid נותן מענה נהדר.

לוגו של הסקירה

בית מלון הכי מעוצב במדריד: LETOH LETOH GRAN VIA

LETOH LETOH GRAN VIA הוא מלון בוטיק יוקרתי, המציע אלגנטיות ושלווה ברובע גראן ניניו הומה האדם. המלון ממוקם בלב מדריד, והוא מציע חדרים מעוצבים בטוב טעם, שירות אישי וקרבה למרכזי קניות ובידור

LETOH LETOH GRAN VIA
LETOH LETOH GRAN VIA

LETOH LETOH GRAN VIA

4.5 15

אלגנטיות וחדשנות במלון בוטיק

יתרונות

חדרים אלגנטיים ומעוצבים

שירות אישי וקשוב

מיקום מעולה

אווירה שלווה

אוכל טוב

חסרונות

יקר

זמינות מוגבלת

קנה עכשיו ב- Booking

מלון LETOH LETOH GRAN VIA הוא מלון בוטיק אשר בולט בזכות האווירה המעודנת שלו ותשומת הלב הרבה לפרטים. החדרים המעוצבים ביופי רב מעניקים תחושה של יוקרה ונוחות, ויוצרים מקום מפלט שליו בלב רובע גראן Vía התוסס. מה שמבדיל את LETOH LETOH הוא השירות האישי שלו. צוות המלון עושה את מירב המאמצים על מנת להבטיח לאורחים אירוח בלתי נשכח. בין אם אתם זקוקים להזמנות במסעדה או לטיפים מקומיים, הם תמיד מוכנים לסייע.

 

מיקומו של המלון אידיאלי לקניות, לבילויים ולסיורים באתרי התרבות של מדריד. אמנם זה עשוי לבוא עם נקודת מחיר גבוהה יותר לעומת כמה אפשרויות אחרות, אך איכות השירות, האווירה והשלווה עושים את המלון הזה כאחד ששווה את ההשקעה עבור נוסעים המחפשים מקלט שקט בתוך ההמולה של העיר.

לוגו של הסקירה

בית המלון הכי אותנטי במדריד: Hostal Residencia Florida

מלון Hostal Residencia Florida מציע אירוח מקסים וידידותי לתקציב קפדני בלב מדריד. עם חדרים נוחים, צוות ידידותי, וקרבה לאטרקציות מרכזיות, זהו פנינה נסתרת עבור מטיילים המחפשים מחיר טוב ואותנטיות מבלי להקריב את הנוחות

Hostal Residencia Miami
Hostal Residencia Miami

Hostal Residencia Miami

4.5 15

שומר על האותנטיות הספרדי

יתרונות

זול

מיקום מרכזי

חדרים נקיים

צוות ידידותי

אותנטי

חסרונות

מתקן מאוד בסיסי

קנה עכשיו ב- Booking

Hostal Residencia Miami הוא מקום אירוח ידידותי לבעלי מסגרת תקציב קפדנית, התופס את המהות של הקסם הספרדי. החדרים הנוחים והנקיים מספקים מקום מפלט חמים לאחר יום של סיור באתרים ברובע המרכזי של מדריד. הצוות של המלון ידוע בשירות החם שהוא נותן, מה שיוצר אווירה מסבירת פנים שגורמת לאורחים להרגיש בבית. המלון הוא אינו מפואר, אך נותן שירותים בסיסיים ברמה גבוהה מאוד כמו אינטרנט חופשי, טלוויזיה וגם מיזוג.

 

בעוד שלמלון אין חלק מהשירותים שניתן למצוא באפשרויות יוקרתיות, התעריפים הזולים שלו והמיקום המרכזי שלו הם פיצוי הולם. נוסעים בעלי מסגרת תקציב קפדנית המעריכים אותנטיות וקרבה לאטרקציות ימצאו את Hostal Residencia Miami כפנינה נסתרת. המלון מהווה בחירת אירוח אידיאלית עבור נוסעים המעוניינים לשהות בלב מדריד וליהנות מחוויה ספרדית אותנטית במחיר נוח.

איך בחרנו מלונות מומלצים במדריד מבין אלפי המלונות בעיר

שאלה מעולה! אז בחירה של מלונות במדריד זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא מלונות במדריד וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בדרישות שלכם, תלוי , תלוי במיקום שאתם מחפשים, תלוי בחוויה שאתם רוצים לקבל מהעיר – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מלונות, חלקם בניסיון אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את המלון הטוב ביותר במדריד עבורכם?

מציאת מלון בתמורה טובה לכסף במדריד היא המפתח להבטחת שהות בלתי נשכחת וידידותית לתקציב. עם שפע של אפשרויות זמינות, חיוני לדעת איך לבחור את האופציה הנכונה המשלבת במחיר נוח עם נוחות ונוחות. אחרי שסקרנו את המלונות הטובים ביותר בז'אנר, כעת נספק מדריך מקיף כיצד לבחור מלון תמורה טובה לכסף במדריד.

 

המקום המושלם

סצנת המלונות המגוונת של מדריד מתאימה למגוון רחב של נוסעים, החל מאלו המחפשים יוקרה ותחכום ועד לאנשים שמחפשים מחיר נוח ואותנטיות. כל אחד מחמשת המלונות – Room007 SOL, ibis Madrid Centro, Hat Madrid, LETOH LETOH Gran Via ו-Hostal Residencia Florida – מציע חוויה ייחודית, המאפשרת לכם לבחור את אחד שמתאים ביותר להעדפות ולצרכים שלכם. בין אם זה יוקרה ושיק של Room007 SOL, הנגישות של ibis מדריד Centro, האווירה החברתית של HAT מדריד, האלגנטיות של LETOH LETOH גראן ויה, או את הקסם של Hostal Residencia Florida. אתה בטוח למצוא את מקום האירוח המושלם לשהייה שלך בעיר המקסימה של מדריד.

 

תקציב ומיקום

הצעד הראשון בבחירת מלון תמורה לכסף הוא קביעת התקציב שלך. החליטו כמה אתם מוכנים להוציא על לינה במהלך שהותכם במדריד. זה יעזור לצמצם את האפשרויות ולמנוע ממך הוצאות יתר. כמו כן, מדריד היא עיר רחבת ידיים עם שכונות נפרדות, שכל אחת מהן מציעה חוויה ייחודית. שקול היכן אתה רוצה לבלות את רוב זמנך. אם אתם מתעניינים במרכז ההיסטורי ובאטרקציות מרכזיות כמו הארמון המלכותי ופלאזה מאיור, חפשו מלונות באזור סול או גראן ויה. לאווירה מקומית יותר, חקור שכונות כמו Malasaña או Lavapiés. בתי מלון במדריד במרכז העיר הם מאוד מבוקשים ולכן יש להיערך בהתאם.

 

שירותים ותחבורה

קבע אילו שירותים חיוניים לשהותך. האם אתה צריך אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, חדר כושר או ארוחת בוקר חינם? ערכו רשימה של סדרי העדיפויות שלכם וחפשו מלונות המציעים שירותים אלה במסגרת התקציב שלכם. כמו כן, בדקו את קרבתו של המלון לתחבורה ציבורית. להיות קרוב לתחנת מטרו או תחנת אוטובוס יכול לשפר מאוד את היכולת שלך לחקור את העיר בקלות ובמחיר סביר. בנוסף, קחו בחשבון את המרחק משדה התעופה וזה לא משנה אם אתם מגיעים בטיסה עם טרולי או תיק גב קטן או עם מזוודה ענקית.

 

גודל ומבצעים

מלונות בוטיק או בתי הארחה קטנים יותר יכולים לרוב להציע תמורה טובה יותר לכסף בהשוואה לרשתות גדולות יותר. הם עשויים לספק חוויה אישית יותר, והתעריפים שלהם יכולים להיות תחרותיים יותר. מלונות רבים במדריד מציעים מבצעים וחבילות, במיוחד בעונות שיא. שימו לב להנחות באתרי הזמנות או ישירות באתר המלון. הזמנה מראש או שהייה לתקופה ממושכת יכולה גם היא להביא לחסכון בעלויות.

 

עמלות נסתרות וקשר עם המלון

חלק מהמלונות גובים עמלות נוספות עבור שירותים כגון חניה, דמי נופש או מיסים עירוניים. הקפד לברר לגבי עמלות נסתרות פוטנציאליות כדי למנוע הפתעות בעת הצ'ק-אאוט. בתוך כך, לפעמים, אתה יכול לקבל עסקה טובה יותר על ידי פנייה ישירה למלון, במיוחד אם יש לך בקשות ספציפיות או אם אתה מטייל לעתים קרובות. שאל לגבי תעריפים או חבילות מיוחדות שאולי לא יפורסמו באינטרנט. זה נכון לגבי כל מקום, כולל מלונות בברצלונה או מלונות בבודפשט לצורך הדוגמה.

 

המלון האידיאלי

בחירת מלון עם תמורה טובה לכסף במדריד כרוכה במחקר קפדני, קביעת תקציב והתחשבות בסדר העדיפויות שלכם. על ידי ביצוע שלבים אלה ושימוש במשאבים מקוונים, תוכל למצוא את המלון האידיאלי המציע נוחות ואיכות ובמחיר סביר, המאפשר לך ליהנות באופן מלא מביקורך בעיר ספרדית שובת לב זו. מדריד מחכה, ועם המלון הנכון, החוויה שלך תהיה מתגמלת עוד יותר.

שאלות ותשובות על מלונות מומלצים במדריד

מה מגדיר מלון "שנותן תמורה לכסף" במדריד, וכיצד הוא שונה מסוגי מקומות לינה אחרים?

מלון שנותן תמורה לכסף במדריד מציע בדרך כלל שילוב של סבירות ואיכות. מלונות אלו מספקים שהות נוחה, שירותים חיוניים ומיקומים נוחים, ללא תג המחיר הגבוה הנלווה לרוב למוסדות יוקרה.

מהן השכונות פופולריות במדריד שידועות במלונות בתמורה לכסף?

במדריד יש כמה שכונות הידועות במקומות לינה בתקציב נמוך, כגון Malasaña, Lavapiés ואזורי סול וגראן ויה. אזורים אלה מציעים מגוון אפשרויות למטיילים המחפשים עלות סבירות מבלי לוותר על נוחות.

לאילו שירותים יכולים מטיילים לצפות ממלונות עם תמורה לכסף במדריד?

מלונות עם הרבה תמורה לכסף במדריד מציעים בדרך כלל שירותים כמו Wi-Fi, חדרים נקיים ונוחים, ובמקרים מסוימים, ארוחת בוקר חינם. רבים מספקים גם שירות דלפק קבלה 24 שעות ביממה, אחסון מזוודות וסיוע בהזמנת סיורים ופעילויות.

איך מטיילים יכולים למצוא את הדילים הטובים ביותר עבור מלונות תמורה לכסף במדריד?

כדי למצוא את המבצעים הטובים ביותר, על מטיילים להשתמש בפלטפורמות הזמנות מקוונות, לקרוא ביקורות מאורחים קודמים ולשקול הזמנה בעונות השפל לתעריפים נמוכים יותר. בנוסף, פנייה ישירה למלונות כדי לברר לגבי מבצעים והנחות יכולה להוביל לחסכון בעלויות.

מהם הגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כאשר מעריכים אם מלון במדריד מציע תמורה טובה לכסף?

כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כוללים את מיקומו של המלון, תעריפי החדרים, איכות השירותים, ביקורות אורחים ועד כמה המלון מתאים לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלך כמטייל.