תיק גב: 8 תיקי גב מומלצים [מעודכן 2024] – Finder – רק מה ששווה קנייה

תיקי גב שונים לשימושים מגוונים ובמחירים נוחים לכל כיס, מתאימים למחשבים, טיולים ועוד.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

328 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תיק גב מומלץ

תיקי גב נועדו כדי לשדרג את הנוחות שלנו כשאנחנו בתנועה. כיום אפשר למצוא הכל – מתיקי גב המתאימים לנסיעות, דרך תיקים לטיולים ומסגרות חינוכיות ועד לתיקים טכנולוגיים מתקדמים. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

פוג'י
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הצורך בתיקי גב איכותיים ועמידים הוא צורך שקיים אצל כל אחד מאיתנו, בשלבים שונים בחיים. בין אם אנחנו שולחים את הילדים לבית הספר או לגן, בין אם אנחנו מחזיקים בהם לפטופים או צריכים תיק גב עמיד למטרת טיול בארץ או בחו"ל.

 

הצורך למצוא תיק שהוא גם יפה, גם פונקציונאלי וגם עמיד, הוא כזה שרלוונטי לכל אחד מאיתנו. כיום אפשר למצוא תיקים לצרכים ספציפיים וייעודיים, מפני שאנשים סוחבים איתם כיום הרבה מאוד דברים לכל מקום. התיק צריך למלא את ייעודי בצורה מושלמת, וחשוב לא להתפשר עד שמוצאים את המוצר המושלם.

 

צרכי האחסון השונים

לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים לגבי הדברים שהוא מאחסן בתיק. הרבה מאוד אנשים לוקחים היום מכשירים האלקטרוניים לכל מקום, ולא מדובר רק בטלפונים סלולריים, אלא גם בטאבלטים ומחשבים ניידים.

 

המכשירים הללו הופכים לקטנים וקומפקטיים יותר עם הזמן, אם כי המחיר שלהם הוא עדיין גבוה, ולכן, חשוב מאוד להגן עליהם בעזרת תיק ייעודי, שגם כולל כיסים מתאימים לסחיבת מטענים, בטריות, מצלמות, מקלות סלפי וגם לכלול בתיק מנגנון אנטי גניבה. המנגנונים של היום משוכללים מאוד, ועושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. בנוסף, כיסים בגודל ובמקומות הנכונים הם תמיד בונוס, אשר עוזר בפונקציונאליות שבתפעול התיק (ההוצאה וההכנסה של דברים אליו).

 

תיק גב אשר נלקח לטיול של סופ"ש צריך להיות יותר קומפקטי, וישנם גם תיקים גדולים יותר היכולים להכיל פריטים גדולים, כמו בקבוקים ומקום לבגדים להחלפה, אם מדובר של כמה שעות או אפילו יומיים.

 

מווינטג' ועד חיבור טכנולוגי

יש כיום תיקי גב מכל מיני סוגים וגם אם הם נחשבו בעבר לפשוטים וסטנדרטיים, ניתן גם למצוא תיקים מעוצבים של מיטב מעצבי העל הגדולים בעולם. ישנם גם תיקים מרהיבים ויקרים במיוחד, של כמה מהמותגים המובילים בשוק האופנה, ומנגד, גם תיקי וינטג', שמוכרים לכולנו משנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים.

 

החידוש המרכזי הוא הוא שלתיקי גב יש גם פיצ'רים שונים, כמו עמידות במים, משענות אורתופדיות, מנגנוני אנטי גניבה ואפילו חיבורי בלוטות', ולכן, חשוב לחשוב היטב מה רוצים לקנות, מה הם הצרכים ומהו התקציב לקניית התיק הנכון. הרשת מציעה אין ספור תיקים במגוון סוגים, צבעים וצורות ולכן, אנו מציגים לכם סקירה מקיפה על כמה מתיקי הגב המובילים לקראת שנת 2023.

לוגו של הסקירה

הכי חכם: תיק גב HOMAX HUNTER

תיק הגב של HOMAX הוא תיק גב חכם ומתקדם, אשר מאפשר לאנשים טכנולוגיים לשאת את כל הציוד שלהם בנוחות ועם מקסימום סטייל. התיק יודע לשמור על המכשירים, לתת להם את המקום הנכון, ולייצר מוצר שהוא חלק אינטגרלי מהעולם הטכנולוגי.

HOMAX HUNTER

4.5 15

מציע מגוון גימיקים לכל חובב טכנולוגיה, כולל מטען USB חיצוני ורוכסן מחופה לחדירת מים

יתרונות

עיצוב עתידני וארגונטמרי, עמידות בפני מים, קומפקטי, מטען נייד, זול.

חסרונות

לוקה בפן האופנתי, קטן באופן יחסי.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- צבר אקספרס
קנה עכשיו ב- GROO

התיק של HOMAX הוא תיק חכם ומקצועי, בו נכנסים מרבית הטאבלטים והמחשבים הניידים בעלי הגודל הסטנדרטי בשוק של היום. הוא כולל רוכסן מוגן גניבות, וחיבור USB חיצוני להטענה קלה ותוך כדי הליכה או נסיעה. התיק מוגן לחלוטין בפני מים והוא מושלם לאנשים שאוהבים לקחת את המכשירים הטכנולוגיים שלהם לנסיעות עסקים, טיולים ואפילו לבתי הספר ולעבודה.

 

העיצוב של התיק הוא ארגונומי, והוא ערוך ומוכן לשאת משקלים כבדים לאורך זמן. התיק עשוי פוליאסטר חזק בחיפוי PVC, וכולל מנגנון אנטי גניבה עם רוכסן מחופה להגנה בפני כייסים. התא האחורי הוא צמוד גב והתיק כולו הוא נוח מאוד לשימוש. ניתן אף להלביש עליו רצועה אחורית להלבשה על מזוודות טרולי, לאנשים שעולים על טיסות. משקלו של התיק הוא 900 גרם, משקל שולי וקל יותר ממרבית הלפטופים שיצטרך לסחוב. מדובר באחד התיקים החכמים והמושקעים בשוק של היום.

לוגו של הסקירה

הנוח ביותר: תיק גב SWISS GLOBAL

חברת SWISS GLOBAL מתמחה בתיקים אורתופדיים, המתאימים את עצמם לגב ויוצרים נוחות מרבית בנשיאת התיק. התיק הוא גם מתקדם טכנולוגית, עם מגוון גימיקים לנושאי מכשירים אלקטרוניים. הוא מצליח להיות נוח במיוחד ולתרום ליציבה, וגם לייצר פלטפורמה טובה ונכונה להתממשקות עם המכשור האלקטרוני שלנו.

SWISS GLOBAL

4.5 15

עיצוב חדשני, טכנולוגי וכולל חיבור USB, אך הטוויסט הוא משענת אורתופדית

יתרונות

אורתופדי, זול, עמיד נגד מים, מנגנון אנטי גניבה, דוחה מים

חסרונות

עיצוב גס, מעט מדי כיסים.

קנה עכשיו ב- Last Price
1506061
קנה עכשיו ב- Last Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- GetIt

תיקי הגב של SWISS GLOBAL שמים דגש על נוחות. התיקים הם אורתופדיים ומעניקים סיוע במציאת היציבה המושלמת בזמן השימוש בתיק, עם התאמה לכריות משודרגות לגב. התיק של SWISS GLOBAL הוא גם טכנולוגי לחלוטין, עם הפיצ'רים המקובלים כיום בשוק, כולל מקום למסכי מחשב וטאבלטים עד גודל של 15.6 אינץ' (מרבית המסכים הסטנדרטיים), עם ריפודים מתאימים, יציאת USB מהתיק למטרת טעינת טלפונים ניידים בזמן נסיעה או הליכה, 6 תאים פנימיים בגדלים שונים, בד דוחה מים מיוחד ומנגנון אנטי גניבה עם כיס אחורי לחפצים יקרי ערך.

 

עם זאת, התיק מגיע בצבע שחור בלבד, הוא מעוצב בצורה קצת גסה בהשוואה לתיקים טכנולוגיים אחרים. בנוסף, יש בו מעט מדי כיסים נגישים המותאמים לאמצעים טכנולוגיים אחרים מלבד המחשב הנייד, אם כי בסופו של דבר, האלמנט האורתופדי מחפה על הרבה מאוד חסרונות.

לוגו של הסקירה

הבסיסי ביותר: תיק גב SHUGON

תיקי הגב של SHUGON הם ההגדרה לתיקי גב בייסיק, המתאימים לשימוש יום יומי. מדובר במוצר זול, בסיסי בעיצובו, ללא פיצ'רים מיוחדים. עם זאת, הוא יעיל מאוד בהשגת המטרה שלו, הוא זול, נוח, ויכול לשמש מגוון רחב של אנשים לשימוש בסיסי ביום יום.

תיק גב SHUGON

4.5 15

תיק בסיסי במחיר נהדר ומגוון צבעים

יתרונות

זול מאוד, מגוון צבעים.

חסרונות

לא אורתופדי, לא עמיד במים, קטן יחסית, ללא מנגנון גניבה.

פוג'י
קנה עכשיו ב- Last Price
טוקיו
קנה עכשיו ב- Walla Shops

תיקי הגב של SHUGON הם מהתיקים השכיחים והפופולאריים בישראל, לאור העובדה שהם תיקי הבייסיק הזולים והפשוטים ביותר. מחירם סובב סביב כמה עשרות שקלים בלבד, הם מעוצבים באופן סולידי, אם כי הם מגיעים במגוון צבעי הקשת. לתיק יש תא מרכזי אחד, ללא כיסים נוספים מלבד כיסי בקבוקים בצדדים.

 

הכתפיות של התיק הן אכן מרופדות, אך לא מדובר בתיק אורתופדי או בתיק נוח במיוחד. לתיק אין מנגנון אנטי גניבה, והוא אינו עמיד בפנים מים, כך שלרוב, חיי המדף שלו קצרים, אך הוא בהחלט יכול לשמש צורך קצר מועד, או יכול להספיק לאנשים שסוחבים איתם מעט דברים, שהם גם אינם יקרי ערך.

לוגו של הסקירה

המעוצב ביותר: תיקי גב XIAOMI Mi Casual Daypack

שיאומי היא חברה ששמה מתקשר בדרך כלל למכשירים סלולריים ומכשירי אלקטרוניקה שונים, אך היא מציעה ליין תיקי גב מעוצבים ומרשימים, שמשתלבים בתוך התלבושת היומית בצורה מושלמת. הטכנולוגיה של שיואמי באה לידי ביטוי בתוך התיקים, אך יש להם ערך מוסף בדמות סטייל ופונקציונאליות.

XIAOMI Mi Casual Daypack

4.5 15

תיקים מעוצבים, המגיעים במגוון רחב של צבעים וצורות

יתרונות

יפים ומגוונים, דוחי מים, ניתנים לכיבוס.

חסרונות

אינם אורתופדיים, ללא התאמה לסחיבת לפטופים וטאבלטים, ללא חיבור USB.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

החיבור של שיואמי לעולם התיקים נראה מתבקש, לאור הכמות הגדולה של המכשירים המתקדמים שהיא מציעה. עם זאת, ברוב התיקים של שיואמי אין התאמה לאחסון של לפטופים וטאבלטים, אם כי מדובר בתיקים מעוצבים ומרשימים, ובמגוון צבעים וצורות.

 

התיקים של שיאומי מתאימים לחדר כושר, לנסיעות ולטיולים, ופחות לשימוש יום יומי, שכולל מכשירים טכנולוגיים. הרוכסן של התיק איכותי ועמיד במיוחד, אך המשענת שלו אינה אורתופדית. התיקים של שיאומי גדולים באופן יחסי, עמידים בפני מים ואפשר אפילו לכבס אותם. התיקים עמידים בפני שריטות ומכות, וסביר להניח שישרדו במשך הרבה מאוד זמן.

 

בחלק האחורי תמצאו יריעת בד, שמסייעת ללבוש את התיק בצורה נוחה יותר ובראייה כללית, מדובר בתיק חדשני, מרשים, אך סולידי מבחינה טכנולוגית ולא כזה שמתאים לחובבי הטכנולוגיה המתקדמת.

לוגו של הסקירה

הכי מגוון: תיק גב הורייזן

תיקי הגב של הורייזן מצליחים לחבר בין כל הפרמטרים המרכזיים של תיקי גב – נוחות, טכנולוגיה וסטייל. התיק עושה את העבודה בצורה סולידית, אך לא מספק את התוצר האופטימלי בכל פרמטר. עם זאת, המחיר שלו מחפה על החסרונות המובנים שלו.

Horizon 25

4.5 15

תיקים טכנולוגיים עם עיצוב סטנדרטי, המתיימרים לתת מענה כל סוג של שימוש

יתרונות

אורתופדיים, תא מיוחד למחשב, מגוון תאים קטנים.

חסרונות

לא עמיד בפני מים בצורה הרמטית, עיצוב פשוט, ללא מנגנון אנטי גניבה.

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- קל-גב KAL-GAV
אורטופדי
קנה עכשיו ב- Last Price

התיקים של הורייזן מתיימרים לתת למשתמשים את השילוב האולטימטיבי בין תיקים אורתופדיים וכאלו שמתאימים לאנשים שמתניידים עם מחשבים ניידים, עם טאץ' של סטייל שיכול לפנות לכל אח מאיתנו. התיקים מאסיביים וגדולים, עם יציאת USB להטענת טלפונים ניידים עם מספר תאים נוספים לניירת ולעטים.

 

עם זאת, לתיק אין מנגנון אנטי גניבה כמו לתיקים נוסף מהז'אנר הטכנולוגי, אין בו מספיק תאים למטרות אחסון מטענים, בטריות ואלמנטים נוספים, והוא אינו עמיד בפני מים, דבר שרצוי ואף מתבקש בתיקים טכנולוגיים. עם זאת, במחירו הנוח, הוא בהחלט מצליח להשיג את מטרתו, שהוא תיק קל, אורתופדי וכזה שאפשר לאחסן בו מחשב נייד בצורה נוחה.

לוגו של הסקירה

הכי וינטג': תיק FERRINI

תיקי הגב של פריני מזכירים לנו את התיקים הישנים בהם השתמשו הילדים בשנות ה-90 ובראשית שנות ה-2000. הם בסגנון "זרוק" הפונה להרבה מאוד אנשים, אך הם גם מתאימים לאחסון לפטופ ומכשירים טכנולוגיים במידה מסוימת, אך הדגש הוא על הסטייל הוותיק והמוכר שכולנו למדנו לאהוב.

תיק "FERRINI 15

4.5 15

עיצוב וינטאג' אופנתי ומספיק מקום כדי לסחוב מחשב נייד

יתרונות

עיצוב וינטג', בד איכותי, מקום למחשב לפטופ עד 15 אינץ'.

חסרונות

לא עמיד בפני מים, אין מנגנון אנטי גניבה, מעט קטן ביחס לתיקי לפטופים אחרים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- P1000
דגם דומה
קנה עכשיו ב- P1000

התיקים של פריני שמים דגש גדול מאוד על סטייל ישן ו"זרוק", בדומה לסגנון שהיה פופולארי בעבר אצל המון ילדים בגיל ההתבגרות (ולא רק). יש עדיין המון אנשים שמתחברים לסגנון המדובר, רק שבפריני מציעים שדרוג בדמות מקום ללפטופ סטנדרטי. התיק עשוי מבד איכותי ומגיע עם מגוון רחב של כיסים ורוכסנים, כנהוג בסגנון הווינטג'.

 

עם זאת, התיק לא מוגן בפני מים, הוא אינו מגיע עם מנגנון אנטי גניבה ואין בו תאים נוספים לטאבלטים ומכשירים בגודל בינוני. הכיסים הקטנים אינם פרקטיים והתיק אינו אורתופדי או נוח יתר על המידה. ובכל זאת, הוא מתאים להמון צעירים שרוצים להיראות "לא מתאמצים", ולא סוחבים כמות גדולה של דברים בתיק באופן יום יומי.

לוגו של הסקירה

הכי מתאים לילדים: תיק JUST

תיק הגב של JUST הוא תיק הגב המסורתי והמוכר לכולנו מבתי הספר. מדובר בתיק גדול עם מספר תאים, על מנת שיוכל להכיל כמות גדולה של ספרים ומחברות. התיק מגיע בצבעים המגיעים לבנות מצד אחד ולבנים מצד שני, ולמרות המגושמות המובנית, יש להם את הקסם שלהם.

קניות באינטרנט
קניות באינטרנט

תיק JUST

4.5 15

תיקים צבעוניים ומותאמים לילדים מבחינת הלוק

יתרונות

מגוון רחב של תאים, מקום ללפטופ בינוני, מעוצבים ונוחים.

חסרונות

אין מנגנון אנטי גניבה, מסיבי

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- P1000

תיקי JUST הם התיקים האידיאליים עבור ילדים קטנים שהולכים לבתי הספר. הם גדולים מספיק כדי לנשוא מספר רב של ספרים ומחברות, ויש בהם מקום למחשב נייד (עד 13 אינץ' בלבד) ואפילו לטאבלט ולמכשירי ביניים. הם מגיעים במגוון עיצובים והם די זולים, ובנוסף, המשענת שלהם מרופדת כדי להעניק נוחות יחסית, שכן הילדים סוחבים משקל לא קטן על אף שלרוב, מדובר בילדים קטנים בכיתות נמוכות.

 

התיק עשוי מפוליאסטר, אבל הוא דוחה נוזלים ומונע מהם להיכנס לפנים התא. התא המרכזי גדול ומרווח במיוחד, והתאים הקדמיים קטנים יותר ומתאימים לאחסון של מטענים, ארנקים וכו'. התיק הוא די מסיבי, ויכול להגיע למשקלים גבוהים מאוד כאשר הוא מלא בציוד, כך שכדאי לשים לב לכך ולנסות לחסוך במה שלא חייבים לסחוב לבית הספר באותו יום.

לוגו של הסקירה

הכי קומפקטי: תיק DISCOVERY ADVENTURES

התיק של DISCOVERY ADVENTURES כשמו כן הוא – מתאים להרפתקאות. התיק הוא קטן, קומפקטי, מתאים לאחסון של דברים קטנים שלא רוצים לסחוב ביד בזמן שמטיילים, ויודע "לא להפריע", אלא פשוט לאחסן את כל מה שצריך במקום אחד נגיש.

DISCOVERY ADVENTURES

4.5 15

תיק קומפקטי ומתאים גם לשטח

יתרונות

קטן וקומפקטי, צבעוני ומעוצב.

חסרונות

לא עמיד נגד מים, מעט מדי תאים קטנים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

תיקי DISCOVERY ADVENTURES הם מעט שונים מתיקי הגב שכולנו מכירים. הם אינם טכנולוגיים יתר על המידה, אין בהם חיבורי USB או מקום ללפטופ, אך הם בהחלט יודעים לעשות את מה שהם נועדו לעשות בצורה הטובה ביותר. הם מאחסנים את כל הדברים החיוניים שאף אחד לא רוצה לשים בכיס, ושמים אותם על הגב.

 

התיק מעוצב, מגיע במספר צבעים, עם תא גדול (באופן יחסי), ועוד תא קטן נוסף. אנשים המחפשים גימיקים כמו מנגנוני אנטי גניבה, לא ימצאו אותם כאן. מדובר בתיק פרקטי מאוד, אך כזה שלא עמיד נגד מים, ולא מציע מספיק תאים, לבטח בצדדים שלו, שכן זה מתבקש לאפשר תאים לבקבוקים בצדדים לתיק שמתהדר בהתאמה לטיולים. עם זאת, עדיין מדובר בתיק נוח ומאוד פרקטי.

סיכום

אז איך לבחור את תיקי הגב המתאימים ביותר עבורכם?

כאשר אנשים חושבים על תיקי גב, הם לאו דווקא מודעים למגוון האופציות ולאפשרות לבצע התאמה מוחלטת וספציפית למשתמש. אנשים עם טאץ' טכנולוגי יכולים ליהנות מאוד מתיקים כמו HOMAX HUNTER ו-SWISS GLOBAL ולקבל את הערך המוסף מעבר לסחיבת ציוד בלבד למשל. 

 

לעומת זאת, ילדים, שהם קהל היעד הבולט ביותר עבור תיקי גב, אוהבים מאוד את התיקים של JUST מפני שהעיצוב שלהם נאה לעין, אך הם עדיין מצליחים לעמוד במשימה של סחיבת כל הציוד לבית הספר. חשוב מאוד לשלב בין הצרכים הפרקטיים של המשתמש לבין הנראות של התיק והנוחות שלו.

 

פתרון לכל בעיה

קשה מאוד למצוא תיקים זולים שעונים על כל הצרכים, ולכן צריך לדעת להתפשר ולבצע סקר שוק לגבי ההתאמה המושלמת לשימוש היום יומי. אנשים שלא רוצים להשקיע בתיק טכנולוגי, ומעדיפים תיקי בד סטנדרטיים, יאהבו את מה שיש ל-DISCOVERY ADVENTURES ו-SHUGON להציע.

 

מרבית התיקים ברשימה הם אינם תיקים יקרים כלל, וכאלו שמתאימים לכל כיס. תיקי ספורט לצורך הדוגמה, לא חייבים להיות רק פונקציונאליים, אלא יש גם תיקים יפים ומעוצבים שיכולים להשלים ולהחמיא למתעמלים. בתחום תיקי הספורט יש בשורה עם גימיקים שנכנסו לאחרונה לתחום כוללים תא אוורור מיוחד לבגדים המלוכלכים וכמובן גם מקום מיוחד לטלפון הסלולרי. התיקים המודרניים מוצאים פתרון לכל בעיה, ואנו רואים זאת במגוון הרחב שמוצע לפנינו בכל אחת מהקטגוריות השונות.

 

טווח גדול של אפשרויות ומחירים

בסופו של דבר, צריך לדעת שהמבחר הוא רחב ויש טווח די גדול של אפשרויות ומחירים, הן למבוגרים וכמובן עבור נערים וילדים, טכנולוגיים או לא. התיק משרת את כולנו בכל מקום – כאשר אנחנו הולכים לעבודה, לחדר כושר, ללימודים, לים ואפילו כאשר יוצאים לטיול בארץ או בחו"ל.

 

הביקוש של תיקים הוא תמידי ומעבר לצורך המובנה באחסון ציוד, אנשים תמיד אוהבים להוסיף ולהשלים את הלוק שלהם בעזרת מוצרים שונים, כמו תיק יפה. הטרנדים בתחום התיקים רק משתנים ומתעדכנים, ולראייה הפיצ'ר המעניין של חיבור USB חיצוני, שהוא יכול להיות פרקטי לכל אחד ואחד מאיתנו, שכן סוללה נמוכה בטלפון היא בעיה מוכרת.

 

הגדרת צרכים וקנייה נכונה

החלק הטכנולוגי בחיינו הוא משמעותי מאוד, ולכן יש נגיעה טכנולוגית משמעותית בעולם התיקים המודרני. תיקי המחשב המסורתיים יכולים להתאים כמובן למחשבים ניידים בכל הגדלים, ואפילו לטאבלטים ולסוגים שונים של קונסולות משחק, ולכן היה צורך במציאת הדרך לאפשר לאנשים לסחוב את אותם מכשירים בצורה בטוחה, גם בתיקי גב. אנשים נושאים איתם הרבה מאוד מכשירים דיגיטליים ניידים, שעם התקדמות הטכנולוגיה הופכים ליותר קטנים ושבירים.

 

לכן, חשוב לקנות תיק מתאים שיצליח לשמור על המכשירים הללו, שהפכו למרכז של חיינו. כאשר קונים תיק גב, אסור להתפשר, ויש לקחת בחשבון נוחות, פונקציונאליות, מחיר, עמידות ומגוון רחב של פרמטרים. הגדירו את הצרכים שלכם, קבעו תקציב וקנו לעצמכם תיק מתאים שישמש אתכם בצורה אמינה וטובה למשך הרבה מאוד זמן.

שאלות ותשובות על תיק גב מומלץ

האם תיקי גב הם יקרים?

באופן יחסי, ממש לא! המחירים של תיקי גב בישראלים כיום נעים מאזור השבעים שקלים בדגמים הזולים יותר ויכולים להגיע למחיר של שלוש מאות שקלים ואף יותר, אך לרוב התיקים היקרים הם בעלי פונקציות ייחודיות שלא כולם זקוקים להם ביום יום.

האם אפשר להשתמש בכל תיק גב לטיולים?

באופן עקרוני, התשובה היא כן. כל תיק גב יכול לשמש אתכם לנשיאה של אוכל, מים וציוד טיולים נוסף. אבל אם תרצו לטייל בשטח מעט יותר אתגרי או מסלול עם מים, שקלו לקנות תיק יותר מותאם לתנאי הסביבה כמו תיק עמיד למים או תיק קל יותר.

האם כדאי לקנות לילדים תיק עם תמיכה לגב?

במידה ואתם מחפשים תיק גב לילדים שלכם לכל שימוש שהוא, מומלץ לחפש ולרכוש תיק גב בעל ריפוד גבוהה מן הממוצע ובעל תמיכה טובה לגב. במיוחד אם מדובר בילדים קטנים, מומלץ שלא להעמיס על הגב שלהם יותר מדי ולוודא שהם מקבלים מהתיק את התמיכה הטובה ביותר.

האם יש משמעות לצבע התיק?

הצבעים של תיקי הגב לרוב לא משחקים תפקיד גדול מעבר לתפקיד עיצובי. עם זאת, תיקי גב שחורים כן נוטים להתחממם יותר כשהם במגע עם השמש או באזורים חמים. לכן, אם אתם מתכננים טיול או לקחת את המחשב או כל מכשיר אלקטרוני אחר למקום חם, מומלץ לשקול האם הצבע השחור הוא הנכון עבורכם.