תנור משולב מומלץ: סקירת 8 תנורים משולבים המומלצים ביותר ב-2024 |Finder

8 תנורים משולבים מומלצים למטבח אשר ישרתו אתכם נאמנה ויקלו על הבישול במטבח.

icon pos_1

ניתחנו

41 סקירות

ו-

731 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תנור משולב מומלץ 2024

למה לבחור בין כיריים לתנור כשאפשר לבחור בתנור משולב? תנור זה בחלקו תנור ובחלקו כיריים ועשוי להוות חלק בלתי נפרד במטבחים מסוימים – במיוחד בכאלה עם מקום מיוחד עבורם. במטבחים רבים קיימת נישה מובנית ואז אין ברירה אלא לרכוש תנור בילד אין. אנשים רבים מעדיפים תנור משולב במטבח שלהם ואנחנו בהחלט מבינים למה, אז במיוחד בשבילכם, התנורים המשולבים הטובים ביותר של השנה

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

3 תנורים משולבים המומלצים על ידי המומחים שלנו

התנור המשולב הגדול והטוב ביותר

תנור משולב עם כיריים אינדוקציה

התנור המשולב הבטיחותי ביותר

תנור משולב הוא תנור העומד בפני עצמו (לא Build-in) עם כיריים בחלקו העליון. בישראל לרוב מדובר בכיריים גז, אז הן יכולות להיות גם כיריים חשמליות או כיריים אינדוקציה. אנשים רבים חושבים שתנור משולב נוח יותר מתנור וכיריים מופרדים ולעיתים גם זול יותר באופן כולל.

 

יש מגוון גדלים וקטגוריות של תנורים משולבים ואם זה המוצר שאתם מחפשים למטבח שלכם – אנחנו כאן כדי לעזור. אספנו לפניכם תנורים משולבים מומלצים לפי כל קטגוריה, כך שלא משנה מה אתם מחפשים, זה יופיע בסקירה שלפניכם.

לוגו של הסקירה

התנור המשולב הגדול והטוב ביותר: Delonghi NDS951

אם תנור משולב רגיל ברוחב 60 ס"מ אינו מספיק גדול עבורכם, הגיע הזמן לעלות רמה עם תנור 90 ס"מ רחב וגדול לכל אוהבי הבישול והאירוח. ה- Delonghi NDS951 מציע 5 להבות גז בגדלים משתנים בעיצוב כפרי מושך, כאשר אחת מהן היא מבער טורבו (להבה בתוך להבה) המתאימה לבישול על ווק. בנוסף, ראשי הגז מורכבים משני חלקים, כך שקל לנקות אותם.

Delonghi NDS951

4.5 15

תנור רחב המתאים למשפחות גדולות ולאוהבי אפייה ובישול

יתרונות

תפקוד נהדר

עיצב וינטג' מושך

מחיר סביר

קל לניקוי

יש טיימר

יש מנגנון בטיחות במקרה של דליפת גז

רגליים ניתנות לכוונון

דרוג אנרגטי A.

חסרונות

טיימר פשוט ולא מתוחכם כמו של הבוש

אין מכסה זכוכית

NDS953
קנה עכשיו ב- Last Price

לתנור זה 6 תוכניות חימום המיועדות לאפייה, בישול, הפשרת מזון, גריל וטורבו. התנור מאוורר היטב ומפזר באופן שווה את החום בכל חלקי התנור, כך שהאפייה אחידה במיוחד. דלת הזכוכית הכפולה מאפשרת בידוד מירבי, כך שאתם לא צריכים לדאוג שהחום יברח לכם החוצה ויחמם ברמה בלתי נסבלת את המטבח.

 

חלל התנור מואר היטב בתאורה פנימית ומצופה שכבת אמייל לניקוי פשוט ומהיר. לא חשוב מה הגובה שלכם, התנור הזה יכול להתאים לכם היות והרגליות שלו מתכוונות וניתנות להרמה והורדה, למקסימום נוחות שימוש.

 

הכיריים העשויות נירוסטה כוללות 5 חיישני ביטחון, חיישן לכל מבער, אשר מחבים את המבערים במידה שיש דליפת גז. בנוסף, ישנה הצתה אלקטרונית לכל מבער.

 

גם לתנור הזה יש מגרה מיוחדת לשמירה על התבניות וכלי המטבח וטיימר של 120 דקות. התנור מגיע עם רשת ושתי תבניות גדולות.

מילה מהמומחה שלנו

טיפ חשוב בנוגע לניקיון התנור

כדי לשמור על אריכות החלקים של התנור בחלקו הפנימי והחיצוני, מומלץ שלא לרסס חומרים, אלא לנקות בצורה נקודתית. את חומר הניקוי כדאי להניח על סמרטוט וכך לנקות את המקום המלוכלך או פנים התנור. אפשרי גם למרוח על כתם נקודתי, להמתין כמה דקות ואז לנגב.

 

שימו לב שתנורים המצופים בנירוסטה הם עדינים יותר ומצריכים ניקוי מיידי של כתמי מים ואוכל, אחרת הם עלולים לפתח כתמים שלא יורדים. לנירוסטה יש שלל מוצרים מיוחדים לניקיון וההמלצה שלי היא להתייעץ עם היצרן בנוגע לאופן הניקוי האידיאלי לתנור.

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

התנור המשולב הכפול הטוב ביותר: LOFRA RBID96MF

תנור כפול יפיפה זה מגיע במספר צבעים מושכים ובגימורים כפריים שמתאימים כמעט בכל מטבח. התנור מחולק לשניים; תנור גדול של 66 ליטר ותנור קטן יותר של 30 ליטר. שני התנורים כוללים טיימר ודלת זכוכית מבודדת של 3 שכבות זכוכית!

LOFRA RBID96MF

4.5 15

תנור דו תאי לאופה האולטימטיבי

יתרונות

ניתן לחלק את האפייה בשני תנורים שונים

דלת קרה עם 3 שכבות זכוכית

9 תוכניות אפייה

כיריים מצוינות

מנגנון בטיחות

עיצוב כפרי מושך

חסרונות

מאוד יקר

MSBIG96MFT COOL
קנה עכשיו ב- Last Price

מי שאוהב לבשל הרבה יודע שמאכלים שונים דורשים לפעמים טמפרטורות שונות; כך שאם אתם רוצים לבשל בו זמנית שני מאכלים שונים; התנור הזה יאפשר לכם. הכיריים כוללות 5 מבערים חסכוניים בגז, כאשר אחד מהם הוא מבער טורבו חזק במיוחד, אשר מופעלים בהצתה אלקטרונית. הרשתות עשויות ברזל יצוק ויש חיישן גז ליד כל מבער כדי לכבות אותו במידה ויש דליפה.

 

התנור עצמו מחולק לשניים; כאשר התנור הגדול יותר מגיע עם 9 תוכניות אפיה, גריל חשמלי ומתקן גריל מסתובב. לשני התנורים יש אוורור היקפי מלא, טיימר אנלוגי, ציפוי קריסטלי כחול אשר מקל על הניקוי ודלת "קרה" הכוללת 3 שכבות זכוכית. התנור הגדול יותר מגיע עם 2 מסילות טלסקופיות, 2 יחידות רשת אפייה ו-2 מגשים, בעוד התנור הקטן יותר מגיעה עם יחידה אחד מכל פריט.

לוגו של הסקירה

התנור המשולב הבטיחותי ביותר: Constructa CH9M10H61Y

אם אתם משפחה עם ילדים קטנים ורוצים לקנות תנור בטיחותי ואיכותי, תנור זה של חברת Constructa מספק לכם את שניהם. בתנור קיימת נעילת פיקוד ילדים שתמנע מהם לפתוח את התנור בסקרנות תוך כדי בישול. בנוסף, קיימים בתנור חיישנים למניעת דליפת גז כך שתוכלו להיות רגועים כשהילדים שלכם יסתובבו במטבח.

Constructa CH9M10H61Y

4.5 15

תנור וגז למי שלא רוצה לדאוג שהילדים לידו

יתרונות

דירוג אנרגטי טוב (Aׂ)

תא אפייה גדול

מגוון תכניות בישול

נעילת ילדים

ציפוי אמייל

מגירה לאחסון כלים

זול יחסית.

חסרונות

אין טיימר.

קנה עכשיו ב- Last Price

בתנור יש תא אפייה גדול במיוחד של 66 ליטרים המצופה באמיל אפור שיהפוך את הניקיון שלו לפשוט הרבה יותר. קיים גם לחצן חימום מהיר שבעזרתו תוכלו לחמם את התנור מראש ובמהירות שיהיה מוכן בדיוק כשתצטרכו אותו. יש בו דלת זכוכית מלאה ותאורת תנור פנימית כדי שתוכלו לראות מה קורה בתוך התנור בלי לפתוח אותו ולקלקל את ההכנה.

 

בתנור יש שמונה תכניות עיקריות: טורבו 3D המפזר חום באופן שווה בתנור, טורבו גריל, גריל גדול, גריל שטח, אוויר חם עדין, הגדרת פיצה, חימום תחתון וחימום עליון. בכיריים יש ארבעה מבערים: שניים רגילים, אחד חסכוני (הימני-קדמי) ואחד ווק (השמאלי-קדמי). התנור מגיע מגירה לאחסון תבניות וכלי מטבח בנוסף לשתי תבניות ורשת כדי שתוכלו להתחיל לאפות מיד. 

לוגו של הסקירה

חסכוני בזמן ובחשמל: Blomberg HGN8433X

ה-Blomberg HGN8433X חוסך לכם בזמן ובחשמל. הוא צורך  20% פחות אנרגיה לעומת סיווג אנרגיה “A”, ובעזרת פונקציית התחממות מהירה שקיימת בתנור חוסכים גם בזמן האפייה. כאשר מפעילים את פונקציית ההתחממות המהירה התנור מתחמם ב- 35% פחות זמן, לאחר שהתנור מגיע לטמפרטורה הרצויה, הוא עובר חזרה אוטומטית למצב האפייה שהוגדר מראש. 

Blomberg HGN8433X

4.5 15

יתרונות

חסכוני בחשמל

פונקציית התחממות מהירה

בטיחותי

12 תכניות אפייה וגריל

טיימר דיגיטאלי הניתן לתכנות

הפסקת פעולת תנור אוטומטית

מגירת אחסון בתחתית התנור

חסרונות

לא מתאים לחיבור לשעון שבת

רגליות התנור מפלסטיק

כפתורי התנור מתחממים בעת הפעלת התנור

קנה עכשיו ב- Last Price

לתנור נפח ענק של  65 ליטר ו-12 תוכניות אפייה וגריל שהופכים אותו לנוח מאוד לאפייה, צלייה וחימום. בתא האפייה תאורה פנימית כך שניתן לעקוב אחר מצב האפייה ללא פתיחת התנור. טיימר דיגיטאלי מציג את השעה ביום ומאפשר להגדיר מראש את שעת תחילת האפייה ושעת הסיום. בסיום הזמן שהוגדר, התנור מכבה את עצמו אוטומטית ומשמיע התראה קולית. מבחינה בטיחותית התנור מכבה את עצמו אוטומטית לאחר 6 שעות הפעלה (למעט בהפעלת פונקציות שמירת חום והפשרה), כך שגם אם חלילה שכחתם תנור דולק כשיצאתם מהבית, אתם יודעים שהוא יכבה מעצמו לאחר 6 שעות. 

 

מבחינת הכיריים גז, התנור מגיע עם 4 מבערי גז מתוצרת SABAF: שלוש להבות (כולל מבער טורבו)+ווק. לכל המבערים הצתה אלקטרונית ושסתומי ביטחון. כך שאם אחת הלהבות כובתה בטעות, אספקת הגז תופסק אוטומטית לאותו למבער ותמנע דליפת גז.

 

ניקיון ותחזוקה שוטפת, מסגרת התנור עשויה מנירוסטה מוברשת -המקטינה טביעות אצבעות (fingerprint free). דלת התנור נתנת לפירוק לניקוי קל. פנים התנור בציפוי אמייל קל לניקוי ורשתות התנור נשלפות.

 

לסיכום, תנור גדול ונוח לבשלנים. אך פחות יתאים לשומרי שבת שמעוניינים לחבר לתנור שעון שבת.

לוגו של הסקירה

התנור המשולב הזול ביותר: BEKO FSE62120DWDSL

לעיתים קרובות הגורם המרכזי בבחירת תנור הוא המחיר. בין אם התקציב שלכם הדוק או שאתם צעירים ולא מעוניינים להשקיע עכשיו בתנור יוקרתי, ה- BEKO FSE62120DWDSL בהחלט יספר את הסחורה ויעניק לכם תנור משולב מצוין בפחות מ-1,500 ₪.

BEKO FSE62120DWDSL

4.5 15

תנור מצוין במחיר מעולה

יתרונות

מחיר נוח

תא אפייה רחב

חסכוני בחשמל

שסתומי ביטחון

טיימר מכני

חסרונות

לא עוצמתי ואיכותי כמו התנורים היקרים יותר

יכול להיות קל יותר לניקוי

FSM61330DXDSL
קנה עכשיו ב- Last Price

ה- BEKO FSE62120DWDSL מגיע עם תא אפייה של 65 ליטר ללא תפרים ודלת ללא ברגים. לתנור 6 תוכניות אפיי: חימום תחתון/עליון עם מאוורר טורבו, חימום עליון ותחתון, גריל עם טורבו, חימום תחתון, חימום מהיר וגריל כפול, עם תאורה פנימית כך שתוכלו לראות את כל מה שהולך בתנור. המסילות בתנור מתפרקות ומאפשרות ניקוי קל יותר ותא האפייה מצופה אמייל.

 

הכיריים כוללות 4 ראשי גז: שניים רגילים (2 KW), אחד עוצמתי (2.9 KW) ואחד חסכוני (1 KW), הכוללים שסתומי בטחון לכל להבה והצתה אוטומטית. גם כאן אתם מקבלים תא אחסון תחתון לאביזרים ולתבניות.

לוגו של הסקירה

תנור משולב עם כיריים אינדוקציה: Delonghi NDSI1050X

תנור משולב זה טוב ויפה, אבל מה אם אתם רוצים לשלב אותו עם כיריים אינדוקציה פופולאריות שרק צוברות תאוצה בשנים האחרונות? נכון, תנורים משולבים לרוב מגיעים עם גז בארץ, אבל יש דגמים בודדים שאפשר ליהנות גם מאינדוקציה יוקרתית.

Delonghi NDSI1050X

4.5 15

תנור משולב עם כיריים אינדוקציה איכותיות

יתרונות

כיריים אינדוקציה איכותיות

משטח זכוכית קרמית מבריק

עיצוב מודרני

תנור עוצמתי

רגליים ניתנות לכוונון

חסרונות

יקר

לא מגיע עם מכסה זכוכית

לאינדוקציה יש החסרונות שלה עבור אנשים מסוימים (במיוחד בבישול עם ווק)

קנה עכשיו ב- Last Price

נתחיל לדבר קודם כל על הכיריים, כי בגללן אתם פה נכון? אז הן כמובן כוללות מערכת אינדוקציה משוכללת עם 4 אזורי בישול שונים, כולל מבער טורבו למחבתות ווק וכלים ותבשילים הדורשים חום גבוהה, וטיימר לכל אזור. המשטח הקרמי של הכיריים עשוי זכוכית מבודדת ועמיד בפני חום ויש לכם גם נעילת ילדים בטיחותית. הכיריים אינדוקציה מתחממות רק כאשר יש עליהן כלי בישול ופועלות באמצעות מנגנון מתוחכם וחסכוני בחשמל.

 

התנור עצמו יוקרתי לא פחות ורחב במיוחד, עם 9 תוכניות לאפיה, בישול, גריל, הפשרת מזון וטורבו, ובורר תוכניות אלקטרוני נוח במיוחד. ה- Delonghi NDSI1050X מאוורר היטב ומפזר את החום באופן שווה בכל חלקי התנור ודלת הזכוכית הכפולה שלו מסייעת לשמור על החום בפנים ולא לברוח אל המטבח שלכם.

 

כמו ביתר התנורים בסקירה גם כאן אתם נהנים מתאורה פנימית לבקרה על הנעשה בפנים, מסילות נירוסטה  ומגרה לאחסון תבניות ואביזרי מטבח – אתם מקבלים עם התנור רשת ושתי תבניות גדולות. מאפיין ייחודי שימושי הן הרגליים של התנור, אשר ניתנות לכוונון והתאמה אישית לגובה הרצוי.

לוגו של הסקירה

התנור המשולב המעוצב ביותר: SAUTER RUSTIC 7000 C

מחפשים תנור מעולה אבל העיצוב לא פחות חשוב לכם מהתפקוד? אז ה- SAUTER RUSTIC 7000 C הוא בהחלט מה שאתם מחפשים. עם עיצוב רטרו מהמם ומאפיינים ייחודים שהופכים אותו לסופר נוח וכיפי לשימוש, זה בהחלט תנור משולב שצריך להופיע ברשימה שלכם.

SAUTER RUSTIC 7000 C

4.5 15

עיצוב רטרו מקסים ותפקוד מעולה מכל בחינה

יתרונות

עיצוב כפרי מושך

תפקוד נהדר של הכיריים ושל התנור

דלת עם 3 שכבות זכוכית

טריקה ופתיחה שקטה

חיישני בטיחות

תבניות אפיה Cook Pro

אופציה לחימום מהיר

יש מכסה זכוכית

10 תוכניות חימום

חסרונות

לא זול

לא כולם מתחברים למראה הכפרי

קנה עכשיו ב- Last Price

אז מה אפשר להגיד? התנור הזה פשוט עולה על כל הציפיות: הוא מגיע עם מאפיינים משופרים כגון תא אפייה רחב של 65.5 ליטר ודלת זכוכית מבודדת של 3 שכבות זכוכית (!) ללא ברגים פנימיים. אופציית הטורבו מאפשרת חילוק אפקטיבי של החום, כך שאפשר להכניס לתנור מספר תבניות במקביל ולא לדאוג מאפייה לא שווה. אתם מקבלים 10 תוכניות אפייה עם התנור הזה, אשר כוללות טורבו אקטיבי, הפשרה, חימום עליון + תחתון, גריל חסכוני, גריל מוגבר, חימום תחתון + טורבו, חימום מוקדם מהיר, חימום תחתון, חימום עליון, חימום עליון + תחתון + מאוורר וחימום עליון + גריל + מאוורר – כל כך הרבה אפשרויות!

 

הכיריים כוללות 4 ראשי גז בהספקים שונים, כולל טורבו וכיפות המבערים עשויים יציקת ברזל מעולה. כמובן שגם כאן יש חיישני בטיחות אשר מפסיקים אוטומטית את זרימת הגז במקרה של דליפה והצתה אלקטרונית מובנית. הכיריים מגיעות עם מכסה זכוכית.

 

כמה מהמאפיינים המיוחדים של התנור המשולב כוללים טריקה ופתיחה שקטות למקסימום שלווה במטבח שלכם, תאורת הלוגן כפולה משני צידי התנור כדי שתוכלו לראות כל מה שקורה בפנים, חימום מוקדם מהיר (תוך 4 דקות הגעה לטמפרטורה של 150 מעלות) ותבניות אפייה עם טכנולוגיית Cook Pro, אשר מגיעה עם טקסטורת חלת דבש למניעת הדבקות מזון ואפייה מושלמת.

 

העיצוב עצמו נראה פשוט נהדר ומשתלב נהדר בכל מטבח.

לוגו של הסקירה

תנור משולב כיריים דו-תאי הלכתי DeLonghi NDS-1218X

ה-DeLonghi NDS-1218X מתאים במיוחד לקהל הדתי. לתנור שני תאי אפייה נפרדים הניתנים לשימוש במקביל או בנפרד. בצורה זו ניתן לייעד תא לאפיה בשרית ותא לאפיה חלבית. התנור בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.  

DeLonghi NDS-1218X

4.5 15

מושלם לקהל הדתי

יתרונות

דו תאי

מערכת הגז כוללת מבער טורבו לחימום מהיר

קל לניקוי

בטיחותי

גימור נירוסטה

 

חסרונות

יקר

ישנה שחיקה מהירה של הבוררים

חלקי החילוף יקרים

מכסה הגז מזכוכית ולא ניתן להניח עליו פלטת שבת

קנה עכשיו ב- Last Price

ה – DeLonghi NDS-1218X הוא תנור איכותי ונוח במיוחד. 

התא העליון מגיע עם שלוש תוכניות אוטומטיות ותוכניות מיוחדות לשמירת חום למצב פלטת שבת.

התא התחתון מגיע עם ארבע תוכניות אוטומטיות ואפשרות לאפייה בטורבו ובגריל.

בנוסף, לתאי התנור תאורה פנימית כך שניתן לראות את מצב האפייה מבלי לפתוח את התנור.

ניתן לכוון בתנור טיימר עם כיבוי אוטומטי, דבר המקל על האפייה, בעיקר כשמכינים מספר דברים בו זמנית.

 

מבחינת בטיחות DeLonghi NDS-1218X מגיע עם תרמוסטט, דלת זכוכית כפולה לבידוד מרבי וחיישני בטיחות המכבים את המבערים בכיריים במקרה של דליפת גז. כך שניתן לחמם, לאפות ולצלות בו בראש שקט.

סיכום

תנור הוא פריט חובה במטבח מתפקד, ולכן לפני הקנייה כדאי להבין מהם הצרכים והדרישות שלכם מהתנור ואיזה תנור יהיה הכי מתאים לכם. תנור משולב יפנה לכם מקום יקר במטבח ויכול להיות הפתרון המוצלח למראה אסתטי של המטבח.

 

איך לבחור תנור משולב?

התנור המשולב הוא אזור העבודה של המטבח ואם הוא מעוצב, הוא כנראה גם גולת הכותרת. הבחירה בין כיריים חשמליות, אינדוקציה וגז נחסכת מכם, היות ולרוב התנורים המשולבים יש כיריים גז בלבד. אם אתם מעדיפים סוג אחר של כיריים מסיבה זו או אחרת, מומלצת לשקול לרכוש תנור בנפרד וכיריים בנפרד – כל העסק עשוי להיות קצת יותר יקר והרבה פחות נוח, היות ויש להרכיב את שניהם במטבח על ידי איש מקצוע. לעומת זאת, תנור משולב אינו מסובך להתקנה כלל ולמאוד נוח לעבור איתו ממקום למקום.

 

במידה שאתם מחליפים תנור משולב קיים, רכישת דגם חדש מאותו סוג וגודל יבטיחו כי התנור החדש יתאים במקום המיועד לו. אם אתם מתקינים תנור חדש בפעם הראשונה, יש להזמין איש מקצוע לפני ולוודא שאכן יכול להיכנס לשם תנור משולב וכי יש במקום גישה לגז ולחשמל.

 

לפני שקונים תנור משולב חדש, יש מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון.

 

גודל

מרבית התנורים המשולבים (בגודל רגיל) הם ברוחב 60 ס"מ. התנורים הגדולים יותר (עם 5 ראשי גז) מגיעים לרוב ברוחב של 90 ס"מ, כמו גם התנורים המשולבים הכפולים (דו תאי). אם המטבח שלכם קטן והמקום המותאם לתנור משולב צר יותר מ-60 ס"מ, יש תנורים משולבים צרים ברוחב של כ-50 ס"מ.

 

קיבולת

תנור מרווח הופך לשימושי במיוחד כאשר אופים או מארחים. אם אתם צריכים הרבה מקום עבודה, גם בתנור וגם בכיריים, התנורים הרחבים והכפולים מגיעים לרוב בנפח של 90-95 ליטר. לעומתם, הנפח של התנורים הרגילים נע לרוב בין 62-65.5 ליטר. כאשר אתם בוחרים תנור משולב חדש, שימו לב שאתם בוחרים בתנור עם נפח שמתאים לתדירות הבישול שלכם ולכמות האנשים במשפחה.

 

תנור אחד או שניים?

רוב התנורים המשולבים כוללים תנור אחד, אבל יש גם כמה דגמים כפולים או דו תאים. תנורים כפולים לרוב כוללים תנור אחד גדול + תנור שני קטן יותר; הם יכולים להיות אחד מעל השני או זה לצד זה. הם נהדרים אם אתם רוצים לאפות או לצלות שני סוגי מזון שונים בטמפרטורות שונות. אם אתם מחממים, נגיד פיצה או שניצלונים, אתם יכולים להפעיל רק את התנור הקטן יותר ולחסוך די הרבה זמן עם חימום התנור. במידה והתנור הגדול נמצא בחלקו התחתון של התנור, זכרו שכאשר אתם מחממים כמות גדולה של אוכל בתנור הגדול, ייתכן שיהיה קשה יותר להוציא אותה.

 

סוג הכיריים

כפי שכבר ציינו, רוב התנורים המשולבים בארץ מגיעים עם כיריים גז. אולם, יש כמה דגמים, כפי שראיתם בסקירה, אשר מגיעים גם עם כיריים אינדוקציה או קרמיות. הרבה מהאנשים בארץ מעדיפים לבשל על כיריים גז, אבל אם אתם לא מאותם אנשים, נסו לרכוש תנור משולב עם כיריים המותאמות לצרכים ולהעדפות שלכם.

 

למה לבחור בתנור משולב

אם אתם רוצים לשדרג את אפשרויות הבישול שלכם ולהתקדם מטוסטר אובן קטן שנמצא לכם על השיש ותופס לכם מקום ולא מאפשר לכם בישול ואפייה בכמות מספקת, אז תנורים משולבים יכולים להיות הפיתרון שלכם.

 

תנורים משולבים הפכו לפופולריים יותר ויותר במטבחים מודרניים בשל העיצוב המלוטש והיעיל שלהם. בניגוד לתנור המסורתי שלפעמים תפס מקום ניכר מהמטבח והיה גם עם קולט אדים, הם מציעים מראה חלק המשתלב ללא מאמץ עם שאר ארונות המטבח, ויוצר מראה מגובש ואסתטי. אך ישנן סיבות נוספות מדוע כדאי לשקול לבחור בתנור משולב למטבח שלכם.

 

ראשית, אופטימיזציית שטח – אחד היתרונות העיקריים של תנור משולב מומלץ הוא היכולת שלו לייעל את המקום במטבח. על ידי שילוב התנור בארון, ניתן לפנות שטח דלפק יקר, ולאפשר אזור בישול מאורגן ופונקציונלי יותר. זה מועיל במיוחד עבור מטבחים קטנים יותר שבהם כל סנטימטר חשוב.

 

שנית, בטיחות משופרת – תנורים משולבים מתוכננים מתוך מחשבה על בטיחות. שלא כמו תנורים עצמאיים, תנורים משולבים מובנים בקיר או בארון, מה שמפחית את הסיכון לתאונות או פציעות הנגרמות כתוצאה מהתקלות בדלת תנור בולטת. בנוסף, תנורים משולבים מגיעים לרוב עם תכונות בטיחות כגון מנעולי ילדים ופונקציות כיבוי אוטומטי, המספקים שקט נפשי למשקי בית עם ילדים קטנים.

 

לבסוף, נגישות משופרת – תנור משולב מציע נגישות משופרת שכן ניתן להתקין אותו בגובה המתאים לצרכים שלכם. זה מבטל את הצורך להתכופף בעת השימוש בתנור, מה שהופך אותו לבטוח ונוח יותר לשימוש. זה מועיל במיוחד לאנשים עם בעיות ניידות או בעיות גב, מכיוון שהוא מפחית את העומס על הגוף.

 

היתרונות של תנורים משולבים

תנורים משולבים מציעים מגוון יתרונות שאין שני להם שהופכים אותם לבחירה מצוינת עבור כל מטבח. ראשית, השילוב החלק שלהם בארון יוצר מראה מלוטש ומתוחכם המשפר את המראה האסתטי הכולל של המטבח. עיצוב מגובש זה לא רק מוסיף נופך של אלגנטיות אלא גם מעלה את הערך של הבית.

בנוסף למראה שלהם, תנורים משולבים מציעים פונקציונליות מעולה. עם תכונות מתקדמות כגון בישול בהולכת חום, אפייה רב מפלסית ובקרת טמפרטורה מדויקת, תנורים אלו מספקים רמת ביצועים גבוהה יותר של בישול. הם מפזרים את החום באופן שווה, ומבטיחים שהמנות מבושלות בשלמות בכל פעם. בין אם אתם אופים מאפים עדינים או צולים הודו עסיסי, תנור משולב, גם תנור משולב זול וטוב יספק תוצאות עקביות ומרשימות.

יתר על כן, תנורים משולבים מגיעים לרוב עם טכנולוגיה חדשנית ותכונות חכמות המשפרות את חווית הבישול. דגמים רבים מציעים טיימרים ניתנים לתכנות, בקרות מסך מגע ואפילו קישוריות Wi-Fi, המאפשרים לשלוט ולנטר את התנור מרחוק. הנוחות והגמישות הללו מאפשרים בישול מהנה יותר וללא מאמץ.

יתרון נוסף של תנורים משולבים הוא היעילות האנרגטית המוגברת שהם מספקים. תנורים אלה נועדו למקסם את שמירת החום ולמזער את איבוד החום, וכתוצאה מכך צריכת אנרגיה מופחתת. זה לא רק מועיל לסביבה אלא גם עוזר להוזיל את חשבונות החשמל בטווח הארוך.

לבסוף, תנורים משולבים ידועים בעמידותם ובאורך החיים שלהם. הם בנויים מחומרים איכותיים ועוברים בדיקות קפדניות כדי להבטיח את אמינותם. השקעה בתנור משולב פירושה שאתם יכולים לצפות שהוא יעמוד במבחן הזמן ויספק ביצועים מצוינים למשך שנים רבות.

 

החסרונות בתנורים משולבים

בעוד תנורים משולבים מציעים יתרונות רבים, חשוב לשקול את החסרונות הפוטנציאליים לפני קבלת החלטה. חסרון אחד הוא העלות הכרוכה בתנורים משולבים. בשל השילוב החלק והעיצוב המלוטש שלהם, תנורים אלה נוטים להיות יקרים יותר מאשר אפשרויות עצמאיות. העלות הנוספת עשויה להוות חסם עבור בעלי תקציב מצומצם.

חיסרון פוטנציאלי נוסף הוא הגמישות המוגבלת מבחינת המיקום. לאחר התקנת תנור משולב, הוא אינו ניתן להזזה בקלות. חוסר הניידות הזה יכול להיות בעייתי אם תחליטו לארגן מחדש את המטבח או לעבור לבית חדש. חיוני לתכנן בקפידה את מיקום התנור המשולב כדי למנוע אי נוחות בעתיד.

גם תחזוקה ותיקונים יכולים להיות מעט יותר מאתגרים עם תנורים משולבים. מכיוון שהם משולבים בארון, גישה לחלקים מסוימים של התנור לצורך ניקוי או תיקונים עשויה לדרוש סיוע מקצועי. זה יכול להוביל לעלויות נוספות ולאי נוחות בהשוואה לתנורים עצמאיים, שבדרך כלל קלים יותר לגישה ולתחזוקה.

בנוסף, תנורים משולבים עשויים להיות בעלי אפשרויות גודל מוגבלות בהשוואה לדגמים עצמאיים. השטח הפנוי במטבח שלכם וגודל הארונות שלכם עשויים להגביל את גודל התנור המשולב שאתם יכולים להתקין. חשוב למדוד היטב את החלל ולדאוג שהתנור שתבחרו יתאים בצורה מושלמת.

תנורים משולבים חסרים את האופציה של תנור עם כיריים, כך שאם אתם מחפשים תנור משולב כיריים מומלץ שהתנור והכיריים משולבים באותו המכשיר, תצטרכו לוותר על תנור המשתלב בין ארונות המטבח שלכם.

 

מאפיינים חשובים בבחירת תנור משולב 

תנורים משולבים מציעים מגוון תכונות חשובות מעבר לאפייה וצלייה בסיסיים. תכונה מרכזית אחת שיש לקחת בחשבון היא מצבי הבישול הזמינים. תנורים משולבים רבים מגיעים עם מגוון מצבי בישול, כגון קונווקציה, אדים ומצבי קומבינציה. מצבים אלו מאפשרים בישול מדויק ורב-תכליתי יותר, ומאפשרים לכם להתנסות במתכונים שונים ולהשיג תוצאות ברמה מקצועית.

תכונה נוספת שחשוב לחפש היא קיבולת התנור. תנורים משולבים מגיעים בגדלים שונים, ולכן חשוב לבחור אחד שמתאים לצרכי הבישול שלכם. קחו בחשבון את מספר האנשים שאתם בדרך כלל מבשלים עבורם ואת סוגי המנות שאתם מכינים לעתים קרובות. קיבולת תנור גדולה יותר מאפשרת לבשל מספר מנות בו זמנית, מה שהופך את הכנת הארוחה ליעילה יותר. במידה ואתם צריכים בישול ואפייה במקביל נסו להתעניין בתנור משולב דו תאי מומלץ ולבדוק האם זה מתאים לכם.

בקרת טמפרטורה היא תכונה חיונית נוספת שיש לקחת בחשבון. חפשו תנור משולב המציע בקרת טמפרטורה מדויקת, המאפשר לכם להגדיר ולשמור על הטמפרטורה הרצויה במדויק. תכונה זו מבטיחה שהמנות שלכם מתבשלות בצורה אחידה ולשלמות, ללא כל סיכון של בישול יתר או בישול נמוך.

יתר על כן, תנורים משולבים מודרניים מגיעים לרוב עם תכונות טכנולוגיה חכמות. תכונות אלה כוללות תצוגות מסך מגע, טיימרים הניתנים לתכנות, ואפילו קישוריות Wi-Fi. עם תצוגת מסך מגע, תוכל ולשלוט ולפקח בקלות על הגדרות התנור. טיימרים ניתנים לתכנות מאפשרים להגדיר את זמני הבישול מראש, ומבטיחים שהמנות מוכנות בדיוק מתי שאתם צריכים אותן. קישוריות Wi-Fi מאפשרת לשלוט בתנור מרחוק באמצעות אפליקציית סמארטפון, תכונה המספקת נוחות וגמישות.

לבסוף, קחו בחשבון את קלות הניקוי והתחזוקה. חפשו תנורים משולבים עם משטחים קלים לניקוי וחלקים נשלפים. חלק מהדגמים מציעים אפילו פונקציות ניקוי עצמי, החוסכות זמן ומאמץ בשמירה על תנור נקי.

 

מה הופך תנור משולב לתנור טוב

תנור משולב טוב הוא כזה שמציע שילוב של ביצועים, עמידות ותכונות ידידותיות למשתמש. בכל חברה שתבדקו חשוב לבדוק בכל התנורים המומלצים שמציעים לכם, האם כל הפרמטרים שאתם מחפשים מקבלים מענה. למשל תנור משולב מומלץ סאוטר מציע מגוון פונקציות, אבל כדאי להבין האם הוא מתאים לכם. 

 

מהם הפונקציות שכדאי לבדוק? ראשית, עליו להיות עם פיזור חום עקבי ואחיד בכל חלל התנור. זה מבטיח שהמנות מתבשלות בצורה אחידה, ללא אזורים חמות או קרות. חפשו תנורים משולבים המשתמשים בטכנולוגיית חימום מתקדמת, כמו בישול בקונווקציה או בעזרת מאוורר, להשגת פיזור חום אופטימלי

 

שנית, עמידות היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. תנור משולב טוב צריך להיות עשוי מחומרים איכותיים שיכולים לעמוד בשימוש תכוף ובטמפרטורות גבוהות. תנורי נירוסטה ידועים בחוזקם ועמידותם בפני קורוזיה. בנוסף, בדקו אם יש דלתות תנור עם צירים ואטמים חזקים כדי לוודא שהחום מוחזק כהלכה בתנור וכדי למנוע בזבוז אנרגיה.


לבסוף, תכונות ידידותיות למשתמש משפרות את חווית הבישול הכוללת. חפשו תנורים משולבים בעלי לוחות בקרה אינטואיטיביים עם כפתורים ברורים וקלים להבנה או תצוגות מסך מגע. התנור אמור להציע מגוון רחב של תוכניות בישול מוגדרות מראש לסוגים שונים של מנות, מה שיקל עליכם לבחור את ההגדרות המתאימות ללא צורך בניחושים.


בנוסף, מתלים מתכווננים לתנור ומצבי מדף מרובים מאפשרים גמישות בבישול בגדלים ובכמויות שונות. מתלים ומגשים לתנור נשלפים גם נוחים לניקוי קל.


יתר על כן, תכונות הבטיחות הן קריטיות גם בתנור משולב טוב. חפשו דגמים עם תכונות של נעילת ילדים, דלתות תנור קרות ופונקציות כיבוי אוטומטי. תכונות אלו מספקות שקט נפשי ומבטיחות את בטיחותם של מבוגרים וילדים במטבח כאחד.

 

מה כדאי לבדוק לפני שקונים

לפני רכישת תנור משולב, ישנם מספר גורמים חשובים שעליכם לבדוק כדי לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה לצרכים שלכם. ראשית, מדדו את הגודל והמידות של התנור. מדדו את השטח הפנוי במטבח שלכם וודאו שהתנור ישתלב בצורה חלקה בארון הקיים, אם יש לכם מקום קטן תוכלו למצוא תנור משולב קטן שיתאים למידות שלכם. בנוסף, בדקו את קיבולת התנור כדי לוודא שהקיבולת תספיק לדרישות הבישול שלכם.

לאחר מכן, שימו לב לפונקציות הבישול והתכונות של התנור המשולב. חפשו תנורים המציעים מגוון רחב של אפשרויות בישול, כגון אפייה, צלייה ובישול באדים. תנורים מסוימים עשויים להגיע עם תכונות נוספות כמו בישול בקיטור או יכולות ניקוי עצמי. התייחסו להעדפות הבישול שלכם ובחרו בתנור המציע את הפונקציות המתאימות לצרכים שלכם. זכרו שתמיד אפשר להשלים את הדרישות והצרכים שלכם בבישול גם עם מכשירים נוספים כמו מנגל חשמלי ועוד.

יתר על כן, חיוני לבדוק את דירוג יעילות האנרגיה של התנור המשולב. חפשו תנורים בעלי דירוג יעילות אנרגטית גבוה כדי למזער את צריכת האנרגיה שלכם ולהפחית את חשבונות החשמל. תנורים חסכוניים באנרגיה לא רק חוסכים לכם כסף בטווח הארוך אלא גם תורמים לאורח חיים בר-קיימא יותר.

בנוסף, התייחסו לאפשרויות הבקרה ולממשק המשתמש של התנור. תנורים מסוימים מציעים בקרות מגע, בעוד שאחרים כוללים כפתורים וכפתורים מסורתיים. בחרו תנור עם פקדים אינטואיטיביים וידידותיים למשתמש לחוויית בישול נוחה יותר.

לבסוף, חשוב לבדוק את המוניטין והאמינות של המותג והדגם שאתם שוקלים. קראו ביקורות ודירוגים של לקוחות כדי לקבל תובנות לגבי הביצועים והעמידות של התנור. חפשו מותגים שידועים באיכותם ובאמינותם, שכן הדבר מבטיח שההשקעה שלכם תהיה משתלמת.

שאלות ותשובות על תנור משולב מומלץ 2024

מה ההבדל בין תנור משולב לתנור רגיל?

לרוב, כאשר אנשים מדברים על תנור "רגיל" הם חושבים על תנור משולב - אשר משלב תנור וכיריים (לרוב כיריים גז). תנור שהוא תנור בלבד (תא אפייה ותו לא) נקרא לרוב תנור מובנה והוא מובנה בעצם במטבח שלכם. גם תנור משולב יכול להיות מובנה, אך הוא לרוב מגיעה כיחידה עומדת בפני עצמה.

האם צריך איש מקצוע להתקנת תנור משולב?

כן, היות והתנור המשולב כולל כיריים גז, על ההתקנה שלו להתבצע על ידי איש מקצוע. אולם, התקנה של תנור משולב פשוטה בהרבה מהתקנה של תנור מובנה ואינה דורשת התאמה מיוחדת שלהמטבח שלכם, אלא רק מקום עם גישה לחשמל וגז.

מתי כדאי לקנות תנור משולב דו תאי?

תנור משולב דו תאי או תנור משולב כפול, משמש בעיקר אנשים שמתמחים באפייה ובישול וזקוקים למקום רב ואפשרות לאפייה בו זמנית בטמפרטורות שונות. בנוסף, התנור הקטן יותר מבין השניים מתחמם מאוד מהם ויכול לשמש אתכם להפשרה, חימום ואפיה של שאריות מזון או מאכלים קטנים. אנחנו ממליצים לרכוש תנור דו תאי רק אם אתם יודעים כיצד תשתמשו בו, אחרת זו עשויה להיות הוצאה מיותרת עבורכם.

מתי צריך תנור משולב רחב?

בעיקרון, כל אחד יכול להסתדר עם תנור משולב רחב במישה שיש לו את המקום למטבח. אולם, אתם מוגבלים במקום וחיים לבד או עם בן/בת זוג, תנור משולב סטנדרטי (רוחב 60 ס"מ) אמור להספיק לכם. אם המטבח שלכם רחב ואתם מאוד אוהבים לאפות, מומלץ לשקול בחיוב תנור משולב רחב או אפילו כפול.