טוסטר אובן: סקירת 6 טוסטר אובן מומלצים ביותר (מעודכן 2024)

טוסט אובן יכול להיות פתרון נוח וחלק מהותי מציוד המטבח הביתי או המשרדי, בחירה של טוסטר אובן שמותאם לצרכים האישיים שלכם יכולה להיות מבלבלת, לכן סקרנו עבורכם את הדגמים הטובים ביותר שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה

icon pos_1

ניתחנו

375 סקירות

ו-

2274 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טוסטר אובן מומלץ

בין אם יש לכם תנור מעולה ואתם מחפשים להוסיף לו שחקן משנה ובין אם אתם חיים בדירה קטנה ומחפשים תחליף זול ונייד לתנור – טוסטר אובן הוא בדיוק המכשיר בשבילכם! הוא מסוגל לאפות, לחמם ולצלות, ניתן למקם אותו כמעט בכל מקום במטבח ולרוב הוא מגיע עם תג מחיר נוח במיוחד. לפניכם הטוסטרים הטובים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

3 טוסטר אובן המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

HEM-124
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

טוסטר אובן הוא חלק חיוני בכל מטבח. בין אם אתם משתמשים בו לקלות לחם, להמיס גבינה על פיצה או אפילו לאפות מגש קטן של עוגיות, טוסטר אובן יכול לעשות הכל. אבל עם מגוון רחב כל כך של אפשרויות בשוק, הבחירה בטוסטר אובן עלולה להיות מעט מבלבלת.

 

כאן אנחנו יכולים לעזור. כדי לעזור לכם לבצע החלטה, סקרנו מספר דגמים פופולאריים עם איזון נהדר בין ביצועים לערך ומצאנו את הדגמים שכל אחד ישמח לרכוש ולהציב במטבח שלו. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של אתר Finder.

לוגו של הסקירה

טוסטר אובן גדול וטוב במיוחד: Hemilton HEM115

יש מי שאין לו תנור במטבח ובמקום לרכוש אחד – מעדיף להציב טוסטר אובן גדול ומרשים שיתפקד כתנור. אם את מחפשים טוסטר אובן עם קיבולת גדולה שיכולה להכיל כמעט כל דבר, ה- Hemilton HEM115 הוא אחד הטוסטרים הגדולים הטובים ביותר שתוכלו לקנות.

Hemilton HEM115

4.5 15

טוסטר אובן ענקי עם ביצועים מרשימים

יתרונות

קיבולת גדולה, ביצועים טובים, עוצמתי, כולל טורבו, מחיר נוח.

חסרונות

תופס הרבה מקום, אין מאפיינים מיוחדים.

HEM-124
קנה עכשיו ב- Last Price

אם אתם מחפשים טוסטר אובן גדול ולא מסובך מדי – זה הדגם עבורכם. פשוט, רחב ואיכותי, ה- Hemilton HEM115 בעל קיבולת של 42 ליטר ויכול להכיל תבנית עוגיות, מגש פיצה בינוני ועוד שלל סוגי מאכלים שתרצו לאפות, להפשיר, לצלות ולחמם.

 

בדומה לתנור סטנדרטי, טוסטר זה מגיע עם מאוורר טורבו אשר מסייע בפיזור אחיד ושווה של החום. פונקציה זו מייעלת ומזרזת את תהליך הבישול. טווח הטמפרטורה של הטוסטר בין 100 מעלות ל-250 מעלות וקיימים שלושה מצבי חום: עליון, תחתון או עליון + תחתון. הטיימר של הטוסטר מגיע עד 60 דקות ובסיומו צליל פעמון.

לוגו של הסקירה

טוסטר אובן קטן וטוב במיוחד: Selmor 87-SE

בין אם יש לכם מטבח קטן או שיש לכם תנור רגיל – אבל אתם לא רוצים להדליק אותו עבור כל משולש פיצה, מצאנו עבורכם טוסטר אובן קטנטן, קומפקטי ואיכותי במיוחד!

Selmor 87-SE

4.5 15

טוסטר אובן קטן ושימושי

יתרונות

קטן וקומפקטי, מחיר נוח, ביצועים טובים.

חסרונות

עיצוב פשוט, קיבולת קטנה.

קנה עכשיו ב- KSP

הוא מגיע במחיר נוח במיוחד וקיבולת של 9 ליטר בלבד, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא לא יתפוס הרבה מקום במטבח שלכם. היתרון שלו גם עשוי להיות החיסרון שלו – כמות המזון שתוכלו לחמם בו קטנה במיוחד, אבל אם זה בדיוק מה שאתם מחפשים, מה טוב!

 

הוא מתחמם מהר במיוחד גם בזכות גודלו וגם בזכות אלמנט חימום קוורץ. כמו ברוב הטוסטרים גם כאן אתם מקבלים טיימר של 60 דקות עם צליל פעמון בסיום הפעולה, מגש לאיסוף פרורים, תבנית ורשת.

 

מדובר בטוסטר קטן ובסיסי לאלו מכם שמתכננים בעיקר לקלות לחם או לחמם משולש פיצה.

לוגו של הסקירה

טוסטר אובן מהמובילים בשוק: Breville BOV820

אם אתם מחפשים טוסטר אובן עם קיבולת בינונית ומגוון רחב של אפשרויות, אנחנו ממליצים על ה- Breville BOV820 טוסטר אובן חכם.

 

טוסטר אובן דיגיטלי זה, אשר מסוגל להכיל 6 פרוסות לחם ופיצה בקוטר בינוני, בהחלט יקר יותר מהרבה דגמים אחרים שתתקלו בהם – אבל אנחנו מדברים על הטוב ביותר כאן, לא על הזול ביותר.

Breville BOV820

4.5 15

הטוסטר אובן הטוב ביותר שכסף יכול לקנות

יתרונות

אופה בצורה שווה ומדויקת, פשוט לשימוש ולניקוי, טכנולוגיית Element IQ.

חסרונות

יקר מאוד, קיבולת קצת קטנה.

קנה עכשיו ב- Last Price
23 ליטר BOV-860
קנה עכשיו ב- Last Price

הטוסטר כולל 10 פעולות בישול קבועות מראש למגוון מזונות שונים, כולל סנדוויצ'ים, עוגיות, פיצות ועוף. פונקציות אלו מאפשרות לכם לקבוע את הזמן, הטמפרטורה ואת שיטת הבישול (אפייה, חימום, צלייה, אידוי, בישול איטי וכו') עבור המזון שלכם.

 

הטוסטר אובן משתמש בגוף חימום Element IQ כדי להפנות את החום למקום בו הוא הכי נחוץ, לבישול ואפייה מדויקים עם פיזור חום שווה. עם גוף חימום קוורץ של 2,400 וואט, הטוסטר אובן מסוגל להתחמם במהירות ומאפשר לכם להכין את האוכל תוך זמן קצר.

 

מאפיינים שימושיים נוספים שהופכים את הטוסטר אובן החכם הזה לנוח במיוחד הם פונקציית בישול איטי המעוצבת  לזמני בישול ארוכים בטמפרטורה נמוכה, תצוגת LCD ברורה ונוחה לתפעול וציפוי מיוחד המונע הידבקות ונוח לניקוי.

 

ה- Breville BOV820הוא טוסטר אובן אידיאלי שפשוט עושה הכל. התרשמנו במיוחד מהיכולת שלו להתאים את פונקציות הבישול שלו באופן מדויק מהרבה דגמים אחרים בשוק. אז אם כסף אינו מהווה בעיה, זה הדגם עבורכם.

לוגו של הסקירה

טוסטר אובן הטוב ביותר מבחינת מחיר: Sauter TO5035W

מחפשים טוסטר אובן מצוין שיהיה ידידותי גם לכיס שלכם?  Sauterיצרה טוסטר אובן גדול, לבן ומרשים במיוחד בשבילכם! גדול כמעט כמו תנור ומתחמם מהר במיוחד, ה- TO5035Wהוא הטוסטר אובן לאלו מכם שהתקציב עומד בראש סדר העדיפויות.

Sauter TO5035W

4.5 15

טוסטר אובן בסיסי במחיר מעולה

יתרונות

מחיר נוח, גימור לבן יפה, מתחמם מהר, נוח לשימוש.

חסרונות

גדול, לא תמיד מחמם באופן שווה.

TO-2335W
קנה עכשיו ב- Last Price

עם נפח מרשים של 35 ליטר וארבעה גופי חימום מנירוסטה, הדגם הזה ללא ספק מסוגל להכיל כמות נכבדת של מזון. מגש קטן של עוגיות, כרובית גדולה, עוף בתנור – הטוסטר הזה יאפה ויצלה את כל מה שתכניסו אליו. מגש קטן בתחתית הטוסטר יאסוף את שאריות והמיצים שנופלים מן האוכל, כך שתוכלו לשמור על פנים המכשיר נקי.

 

הספר של 1,600 וואט ידאג שהטוסטר יתחמם במהירות שיא ויגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד, בין 100 ל-250 מעלות. כמו עם יתר הטוסטרים גם כאן אתם מקבלים טיימר של 60 דקות עם צליל פעמון בסיום כל הפעלה.

 

הטוסטר אומנם מתחמם מהר, אבל הוא לא תמיד מפזר באופן שווה את החום, לכן חשוב לשים לב לטמפרטורה שאתם בוחרים ולוודא ששום דבר לא נשרף לכם.

 

הגימור הלבן עוזר לו להשתלב כמעט בכל מטבח ואפשר להגיד שה- Sauter TO5035Wהוא דגם בסיסי ונאה בהחלט.

לוגו של הסקירה

טוסט אובן משולב עם air fryer (טיגון ללא שמן): Sauter TOC8023

טוסטר אובן מרשים עם יכולת טיגון ללא שמן (טיגון אוויר) מובנית. אם אתם מחפשים טוסטר אובן שיכול לעשות קצת יותר מהדגמים הבסיסיים – ה- Sauter TOC8023בהחלט לא יאכזב אתכם עם טיגון ללא שמן עבור מזון בריא יותר.

Sauter TOC8023

4.5 15

טוסטר אובן משולב עם סיר טיגון ללא שמן

יתרונות

2 פעולות במכשיר אחד, ביצועים טובים, תוכניות מותאמות לאפייה ובישול, מראה עתידני.

חסרונות

לא, זול, עשוי להיות מעט מורכב לשימוש, כבד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- P1000

הוא נראה קצת כאילו פירקו אותו מאיזו חללית והוא בהחלט מגיע עם טכנולוגיה עתידנית משוכללת: טיגון אוויר או טיגון ללא שמן, הוא דרך נהדרת להכין את כל המאכלים האהובים עליכם, עם הרבה פחות שמן והרבה יותר בריאות.

 

עם תצוגת LCD חדישה וארבעה כפתורי לחיצה, הטוסטר הזה מגיע עם כל היתרונות שהייתם מצפים לקבל מטוסטר אובן ומסיר טיגון ללא שמן – יחד. דלת הזכוכית והתאורה הפנימית מאפשרות לכם לראות בדיוק מה קורה בפנים ולהיות בבקרה תמידית על האוכל שלכם.

 

אתם נהנים גם מתוכניות מובנות המותאמות לבייגל, דגים, עוף, פיצה, לחם ועוגות, ומקבלים סלסלה לטיגון צ'יפס ומטוגנים אחרים.

לוגו של הסקירה

טוסטר אובן המעוצב ביותר: Schaub Lorenz MF-42 RC

טוסטר אובן צריך להיות עוצמתי ואיכותי, אבל מה תאמרו אם נגיד לכם שהוא יכול גם להיות מעוצב בסגנון כפרי מושך? ה- Schaub Lorenz MF-42 RCמיוצר בדיוק עבור אלו שהביצועים חשובים להם לא פחות מהמראה.

Schaub Lorenz MF-42 RC

4.5 15

טוסטר אובן מרשים בעיצוב כפרי מושך

יתרונות

ביצועים טובים, מראה נהדר, קיבולת גדולה, מגיע עם 2 סוגי תבניות, עוצמתי במיוחד, יש טורבו + 5 תוכניות בישול ואפייה אחרות.

חסרונות

יקר, גדול.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- KSP

עם 42 ליטרים מרשמים במיוחד, הדגם הזה משמש תנור לכל דבר; 2,300 וואט הופכים אותו לאחד הדגמים העוצמתיים ביותר ברשימה שלנו. בנוסף, הוא כולל מאוורר טורבו שמחלק ומפזר את החום באופן שווה בכל חלל התנור, לא כולל 5 תוכניות אפייה נוספות.

 

אתם יכולים לאפות עם הטוסטר הזה, לצלות, לחמם, להפשיר וכל מה שעולה בראשכם, כבר אמרנו שהוא מתפקד ממש כמו תנור? הוא אפילו מגיע עם רשת גריל, תבנית מלבנית ותבנית עגולה למקסימום נוחות ושימושיות.

 

אז כבר הוכחנו שמדובר בטוסטר עוצמתי ואיכותי, עכשיו נותר לנו לדבר על העיצוב הכפרי המרגש שלו שמגיע בגימור לבן ושחור. כפתורי השליטה של הטוסטר וידית האחיזה של הדלת מגיעים בצבע זהב מושך במיוחד.

איך בחרנו טוסטר אובן מומלץ מבין מאות הטוסטרים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של טוסטר אובן זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור טוסטר אובן מוצלח?

הדבר הראשון שמרבית האנשים לוקחים תחת חשבון כאשר הם רוכשים מכשיר מטבח, הוא המחיר. אנחנו יודעים שסביר להניח כי יש לכם תקציב מסוים, לכן אנחנו תמיד לוקחים בחשבון את התמורה לכסף שאתם מקבלים.

 

אבל כמובן שמחיר זול שווה מעט מאוד אם המכשיר לא עובד טוב, לכן הערכנו את הטוסטרים בהתבסס על ביצועי אפייה ונוחות השימוש, יחד קלות הניקוי והתחזוק.

 

לפניכם הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים טוסטר אובן:

 

מחיר

טווח המחירים של טוסטר אובן יכול לנוע ממחיר זול כמו 99 ₪ ולהגיע גם ל-2,000 ₪. דגמים בטווחי מחירים שונים לרוב מציעים מאפיינים שונים.

 

אם אתם פשוט מחפשים מכשיר בסיסי כדי להיעזר בו בארוחת הבוקר, אין צורך לשלם יותר על מאפיינים מתקדמים. אולם, טוסטרים יקרים יותר עם הגדרות מתוחכמות יותר, נוטים להציע כל מיני מצבי אפייה ובישולים מעניינים. דגמים אלו יכולים לרוב לקחת את מקומו של תנור רגיל.

 

אם אתם מתעניינים במיוחד בעיצוב אופנתי, הרבה כוח ויעילות אנרגטית, טוסטר אובן יוקרתי עשוי להיות שווה את ההשקעה הכספית.

 

קיבולת וגודל

הגודל של הטוסטר אובן שלכם כנראה יכתיב את צריכת האנרגיה ואת קיבולת המזון שלו. לכן, לפני שאתם בוחרים טוסטר אובן, הגיוני שתצטרכו לחשוב על כמה אוכל תרצו להצליח להכניס לתוכו, כמו גם כמה שטח הוא יתפוס על השיש שלכם.

 

לרוב, קיבולת של טוסטר אובן נמדדת בכמה הוא יכול להכיל משתי ארוחות טוסטר נפוצות: פרוסות לחם (שהופכות לטוסט) ופיצות קפואות של 23 ס"מ.

 

לאלו מכם שמתכננים להשתמש בטוסטר אובן עבור מנות לאדם יחיד או זוג, חימום או משימות פשוטות אחרות כגון אפיית כמה עוגיות, יחידה קטנה עשויה להיות הבחירה הנכונה.

 

אבל אם אתם מתכוונים לבשל עבור משפחה, חברים או לקוחות, ייתכן שתצטרכו להשקיע ביחידה גדולה: כזאת שיכולה להתמודד עם פיצה קפואה של 33 ס"מ.

 

אביזרים שימושיים

רוב דגמי הטוסטר אובן כוללים מגש פרורים ותבנית אפיה. אולם, לפעמים טוסטרים יכולים לכלול הרבה יותר מזה ומספר האביזרים הנוספים עשוי להיות תלוי בכמה כסף אתם מוכנים לשלם. כמה דגמים יוקרתיים כוללים כמה תבניות אפיה ואולי גם סלסלת טיגון.

 

בנוסף, חשוב גם לזכור שכל חלק שניתן להסרה ידרוש ניקוי קבוע כדי להסיר חתיכות מזון שנתקעו בהם בזמן הבישול. כדי להקל על תהליך זה, חפשו דגם עם מגשים ותבניות שניתן להסיר בקלות.

 

מאפייני אפייה ובישול

כל טוסטר אובן מאפשר לכם לבחור בין מגוון של אחר של תוכניות ומצבי אפייה ובישול, אשר כל אחד מהם מיועד למשימת בישול אחרת. מצבי בישול ואפייה לרוב כוללים קלייה (מן הסתם), צלייה, אפייה וחימום/הפשרה.

 

כמה דגמים מתקדמים יותר כוללים גם פונקציות נוספות, כגון הגדרות מזון ספציפיות אשר מוציאות את פעולת הניחוש מהמשוואה, לדוגמה לבייגל, עוגות או פיצה.

 

פונקציה אחת שיכולה לעשות הבדל גדול באיכות האוכל היא מצב טורבו, אשר לרוב נמצא בדגמים היוקרתיים יותר. הטורבו משתמש במאוורר ומערכת פליטה כדי להזרים אוויר חם בתוך הטוסטר אובן, מה שמאפשר בישול מהיר ושווה יותר. לא מדובר במאפיין הכרחי לכל אדם, אבל בהחלט נחמד שיש אותו – במיוחד אם אתם אוהבים לאפות.

 

האם טוסטר אובן יכול להחליף תנור

כדי לקבוע אם טוסטר אובן יכול להחליף תנור מסורתי, חיוני לשקול את הפונקציונליות והמגבלות שלהם. בעוד שטוסטר אובן יכול להתמודד עם משימות בישול רבות ביעילות, ייתכן שהוא לא יחליף בכל המצבים תנור מסורתי או תנור משולב. אפשר למצוא ברשת את רשימת התנורים המומלצים שלנו.

 

טוסטר אובן הם מכשירים רב-תכליתיים שיכולים לאפות, לצלות, לחמם תחת אש ישירה וליצלות על האש סוגים שונים של מזון, מה שהופך אותם למתאימים למנות קטנות ולארוחות מהירות. עם זאת, בשל גודלם הקומפקטי והקיבולת המוגבלת שלהם, תנורי טוסטר עשויים שלא להיות אידיאליים לבישול כמויות גדולות או פריטים גדולים מדי הדורשים פנים מרווח של תנור מסורתי.

 

בנוסף, תנורים מסורתיים מציעים פיזור חום עקבי ואחיד יותר, מה שהופך אותם למתאימים יותר לאפיית מאפים ותבשילים עדינים הדורשים בקרת טמפרטורה מדויקת. מצד שני, תנורי טוסטר ידועים במהירות וביעילות האנרגטית שלהם, שכן הם מתחממים מהר יותר וצורכים פחות אנרגיה מאשר תנורים מסורתיים. זה הופך אותם לאפשרות נוחה עבור אנשים עסוקים או משקי בית קטנים המעוניינים לחסוך זמן וכסף בחשבונות החשמל שלהם. בסופו של דבר, בעוד שטוסטר אובן יכול לשמש כחלופה נוחה למשימות בישול רבות, ייתכן שהוא לא יחליף לחלוטין את הפונקציונליות והרבגוניות של תנור מסורתי בכל התרחישים.

 

הצד המועיל של תנורי טוסטר

תנורי טוסטר מציעים מגוון יתרונות שהופכים אותם לתוספת חשובה לכל מטבח. אחד היתרונות המרכזיים של תנורי טוסטר הוא הרבגוניות שלהם – הם יכולים לבצע פונקציות בישול שונות, כולל אפייה, קלייה, צלייה וחימום מחדש, הכל במכשיר קומפקטי אחד. הרב תכליתיות הזו הופכת את תנורי הטוסטר לאידיאליים להכנת מגוון רחב של מנות, מטוסט פריך וירקות קלויים ועד לתבשילים וקינוחים.

 

יתרון נוסף של תנורי טוסטר הוא היעילות האנרגטית שלהם. בהשוואה לתנורים מסורתיים, תנורי טוסטר צורכים פחות אנרגיה ומתחממים מהר יותר, מפחיתים את זמני הבישול הכוללים וחוסכים בעלויות החשמל. זה הופך אותם לאפשרות ידידותית לסביבה עבור אלה המחפשים למזער את טביעת הרגל הפחמנית שלהם תוך שהם נהנים מהנוחות של מכשיר בישול רב תפקודי.

 

יתר על כן, תנורי טוסטר נוחים עבור חללי מגורים קטנים או אנשים עם שטח מטבח מוגבל. הגודל הקומפקטי שלהם מאפשר להם להשתלב בקלות על משטחים או בדירות קטנות שבהן המקום מוגבל. בנוסף, תנורי טוסטר מצוידים לרוב בתכונות נוספות כגון בישול בהסעה (קונבקציה), הגדרות טמפרטורה מתכווננות וטיימרים, מה שמשפר את השימושיות שלהם והופכת משימות הבישול ליעילות ומהנות יותר.

 

כיום עם ההיצע הרחב של סוגים שונים של טוסטר אובן אפשר למצוא טוסטר אובן גדול מומלץ, טוסטר אובן קטן מומלץ, טוסטר אובן טורבו מומלץ, טוסטר אובן מקצועי, טוסטר אובן רטרו, טוסטר אובן דיגיטלי ועוד ועוד. לכל סגנון והעדפה תוכלו למצוא טוסטר אובן שיתאים לצורך שלכם ולהשלמת היתרונות של הטוסטר אובן אפשר גם ליהנות מטוסטר לחיצה ומטוסטר קופץ ועוד סוגים שונים. 

 

החסרונות של טוסטר אובן

בעוד שטוסטר אובן מציע יתרונות רבים, יש גם כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה. אחד החסרונות הפוטנציאליים הוא יכולת הבישול המוגבלת של תנורי טוסטר בהשוואה לתנורים מסורתיים. בשל גודלם הקומפקטי, ייתכן שהטוסטר אובן לא יתאים להכנת כמויות גדולות של אוכל או להכיל מנות אפייה גדולות מדי, מה שעלול להוות מגבלה עבור אלה שמבשלים למשפחה גדולה יותר או מארחים מפגשים.

 

בנוסף, גופי החימום בטוסטר אובן לרוב קרובים יותר למזון המתבשל, מה שעלול לעיתים לגרום לבישול לא אחיד או השחמה. קרבה זו יכולה גם להגביר את הסיכון לשריפת מזון אם הם לא מושגחים, מה שמצריך בדיקה והתאמה תכופים יותר במהלך תהליך הבישול.

 

יתרה מזאת, לטוסטר אונים מסוימים עשויה להיות בקרת טמפרטורה מוגבלת או חסרות תכונות מתקדמות שנמצאות בתנורים מסורתיים, כגון פונקציות ניקוי עצמי או הגדרות טמפרטורה מדויקות. זה יכול להשפיע על הרבגוניות והנוחות של שימוש בטוסטר אובן עבור משימות בישול מסוימות הדורשות ויסות טמפרטורה ספציפי או זמני בישול ארוכים יותר.

 

מאפיינים מיוחדים בטוסטר אובן

תנורי טוסטר מגיעים מצוידים במגוון מאפיינים מיוחדים המבדילים אותם מהתנורים המסורתיים והופכים אותם למכשיר בישול רב-תכליתי במטבח. תכונה בולטת של תנורי טוסטר היא הגודל הקומפקטי שלהם, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור מטבחים קטנים או כמכשיר בישול משני עבור שטח בישול נוסף. העיצוב הקומפקטי מאפשר גם חימום מוקדם מהיר יותר בהשוואה לתנורים גדולים יותר, חוסך זמן ואנרגיה במהלך הכנת הארוחה.

 

תכונה מועילה נוספת של תנורי טוסטר היא היכולת שלהם לבצע מספר פונקציות בישול במכשיר אחד. תנורי טוסטר מודרניים רבים מגיעים עם פונקציות בישול מוגדרות מראש כמו אפייה, צלייה, קלייה ואפילו טיגון אוויר, ומספקים למשתמשים מגוון אפשרויות בישול במכשיר אחד. הרבגוניות הזו הופכת את תנורי הטוסטר לכלי נוח להכנת מגוון רחב של מנות בקלות.

 

בנוסף, תנורי טוסטר מסוימים מצוידים בתכונות טכנולוגיות מתקדמות כגון בישול בהסעה, המשתמשת במאוורר כדי להזרים אוויר חם באופן שווה סביב האוכל לתוצאות בישול מהירות ועקביות יותר. טכנולוגיית הסעה עוזרת להעלים אזורים קרים בתנור ומבטיחה בישול יסודי ואחיד של המזון. תכונה זו שימושית במיוחד עבור אפייה וצלייה, כאשר בקרת טמפרטורה מדויקת וחלוקת חום אחידה חיוניים להשגת תוצאות מיטביות.

 

מגוון המנות שתוכלו להכין עם טוסטר אובן

תנורי טוסטר הם מכשירים מגוונים להפליא שניתן להשתמש בהם להכנת מגוון רחב של מנות, מה שהופך אותם לכלי בעל ערך בכל מטבח. עם היכולת שלהם לבצע פונקציות בישול שונות, תנורי טוסטר יכולים לעזור ליצור ארוחות טעימות בקלות. הנה כמה מהמנות שתוכלו להכין באמצעות טוסטר אובן:

 

טוסטר אובן לאפייה: טוסטר אובן מצוינים לאפיית מגוון פינוקים, מעוגיות ומאפינס ועד עוגות ואפילו לחם. גודלם הקומפקטי ופיזור החום האחיד שלהם הופכים אותם למושלמים לאפיית מנות קטנות של דברים טובים מבלי לחמם תנור גדול. בין אם אתם חובבי אפייה או פשוט מחפשים להכין קינוח מהיר, טוסטר אובן הוא אופציה מצוינת לכל צרכי האפייה שלכם.

 

צלייה: צליית ירקות, בשרים ועופות היא קלה עם תנור טוסטר אובן. טכנולוגיית ההסעה בחלק מהדגמים מבטיחה שהמנות הצלויות שלכם יוצאות מבושלות בצורה מושלמת בכל פעם, עם מעטה חיצוני פריך ופנים עסיסי. מעוף ותפוחי אדמה צלויים ועד נבטים מקורמלים ודלעת חמאה, האפשרויות למנות צלויות טעימות הן אינסופיות עם טוסטר אובן.

 

יעילות אנרגטית

תנורי טוסטר ידועים ביעילות האנרגטית שלהם בהשוואה לתנורים מסורתיים. גודלם הקטן אומר שהם מתחממים מהר יותר ודורשים פחות אנרגיה כדי להגיע לטמפרטורת הבישול הרצויה. זה יכול לגרום לחיסכון משמעותי באנרגיה לאורך זמן, במיוחד עבור ארוחות קטנות יותר או חטיפים. בנוסף, היכולת לבשל ללא חימום מראש יכולה להפחית עוד יותר את צריכת האנרגיה, מה שהופך תנורי טוסטר לאופציה ידידותית יותר לסביבה.

 

יתר על כן, תנורי טוסטר מגיעים לרוב עם תכונות כמו טכנולוגיית הסעה, המסייעת לפזר חום באופן שווה ולבשל מזון מהר יותר. זה אומר שאפשר להשיג את אותן תוצאות כמו תנור גדול יותר אבל בפרק זמן קצר יותר, תוך שימוש בפחות אנרגיה בסך הכל. הגדרות הטמפרטורה המתכווננות בטוסטר אובן מאפשרות גם בישול מדויק, ומבטיחות שהמזון מבושל ביעילות מבלי לבזבז אנרגיה.

 

ניקיון ותחזוקה

כדי לשמור על הטוסטר אובן במצב מעולה, חיוני לנקות ולתחזק אותו באופן קבוע. התחילו בניתוק הטוסטר אובן מהחשמל ואפשרו לו להתקרר לחלוטין לפני הניקוי. הסירו את מגש הפירורים והמתלים, ושטפו אותם במים חמימים וסבון. השתמשו בספוג לא שוחק כדי לקרצף את שאריות המזון ולייבש אותם היטב לפני החזרתם לטוסטר אובן.

 

לאחר מכן, נגבו את הקירות הפנימיים של הטוסטר אובן עם מטלית לחה או ספוג כדי להסיר כל שומן או חלקיקי מזון שהצטברו. לכתמים עקשניים, ניתן ליצור משחה באמצעות סודה לשתייה ומים, למרוח אותה על הכתמים ולחכות כמה דקות לפני שמקרצפים אותה. הקפידו לנגב את גופי החימום בזהירות כדי למנוע נזק.

 

ניתן לנקות את החלק החיצוני של הטוסטר אובן בעזרת מטלית לחה וחומר ניקוי עדין. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי שוחקים או כימיקלים קשים, מכיוון שהם עלולים לפגוע בגימור. בדקו באופן קבוע את אטם הדלת עבור כל סימני בלאי או נזק, שכן אטימה הדוקה חיונית לבישול יעיל.

שאלות ותשובות על טוסטר אובן מומלץ

האם אפשר להניח דברים מעל הטוסטר אובן?

מומלץ שלא. נהוג להשאיר חלל פתוח מעל הטוסטר אובן ולא להניח מעליו דברים משום שהחום שפועל בתוך התנור יוצא גם מלמעלה, ויכול להמיס או לגרום נזק לכל מוצר שהוא שתשימו מעליו. כבר בעת ההתקנה שימו לב שהוא נמצא במקום שיאפשר לחום לצאת בקלות מכל צדדיו.

איך אפשר לנקות טוסטר אובן?

על מנת לנקות את הטוסטר אובן שלכם בצורה טובה, מומלץ לעשות כמה פעולות. ראשית, הוציאו את החלקים הפנימיים שבו והשרו אותם במים וסבון למשך לילה. במקביל, ניתן לקרצף את החלל הפנימי בתערובת של סבון כלים וסודה לשתייה. במקרה שאתם מרגישים שהניקוי לא מספיק או שאתם מחפשים דרך אחרת, ניתן לפנות להוראות היצרן ולבדוק האם יש לו עצות נוספות.

האם שימוש בטוסטר אובן פחות בריא משימוש במיקרוגל?

ממש ממש לא. טוטסר אובן פועל בצורה שונה לגמרי מהמיקרוגל. הטוסטר אובן פועל כמו תנור רגיל, על חום רגיל, בעוד שהמיקרוגל עובד על גלי מיקרו. שתי שיטות הבישול הוכחו כבריאות לחלוטין כך שאתם לא צריכים לחשוש משום דבר.

יש דברים שאסור להכניס לטוסטר אובן?

כמו מרבית מוצרי החשמל שעובדים על חום ואש, עדיף שלא לקרב או להכניס לטוסטר אובן נייר ומוצרי נייר, קרטון ואריזות, פלסטיק (כולל מכסים של קופסאות) ופוליסטירן.