טוסטר קופץ (מצנם): סקירת 5 טוסטרים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – בחירה חכמה

טוסטרים קופצים שישדרגו לכם את ארוחת הבוקר, במגוון מחירים וסגנונות שמתאימים לכל אחד.

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

269 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טוסטר קופץ מומלץ

טוסטר קופץ הוא הדרך המושלמת להכין צנים קלוי כדי למרוח עליו את הממרח האהוב עליכם. טוסט קלוי יכול לשדרג כמעט כל ארוחה וכדי להכין אחד כזה, אתם זקוקים לטוסטר קופת מומלץ ואיכותי שיקלה את הלחם שלכם בדיוק איך שאתם אוהבים. לפניכם הטוסטרים המומלצים של 2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

הטוסטר הקופץ, או המצנם, נחשב לתושב קבע במטבחים ברחבי העולם. בלחיצת כפתור הוא משדרג כל ארוחת בוקר או ערב, ומוסיף לחוויית האכילה ממד חדש של פריכות וקראנצ'יות, נוסף על הריח הנפלא שהוא מפזר ברחבי הבית. פעולת המצנם די פשוטה: גוף החימום שבתוך המכשיר מחמם את פרוסות הלחם שנכנסות אליו, ולאחר מספר דקות, תלוי במידת ההשחמה שתרצו, הפרוסות יוצאות קלויות ופריכות.

 

הפעולה הפשוטה של הורדת הלחם באמצעות ידית קיימת בכל טוסטר, אך ישנם מאפיינים שמשתנים בין מכשיר למכשיר כמו טיימר דיגיטלי, חיישן טמפרטורה פנימי, מצבים מיוחדים להפשרה או לחימום בייגלים, מגש איסוף פירורים נשלף וכמובן, עוצמת המכשיר, מהירות העבודה שלו ועמידותו לאורך זמן.

 

משך הזמן המומלץ לקליית לחם עומד על 4-6 דקות, אך דגמים עוצמתיים יותר עשויים לעשות את העבודה ולהגיע למידת ההשחמה המושלמת תוך 2-3 דקות בלבד. על מנת להאריך את חיי המצנם, מומלץ לנקות את מגש איסוף הפירורים ואת פנים המכשיר לאחר כל שימוש, משום שתחזוקה לקויה של המכשיר עלולה לפגום ביעילות שלו, להחליש את עוצמת הקלייה ולגרום לריחות לא נעימים בזמן תהליך ההשחמה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר: Sauter TT9000

מצנם מבית סאוטר בהספק של 1200W, המציע שבע רמות השחמה שונות וחמישה מצבי הפעלה. Sauter TT9000 מתאים לקלייה של שתי פרוסות לחם הנכנסות לחריץ באורך 26 ס"מ, ויש לו מנגנון הרמה והנמכה של פרוסות הלחם בצורה אוטומטית. הייחודיות שלו היא בחלון התצוגה הדו-צדדי, דרכו ניתן לראות את קליית הלחמים בזמן אמת.

Sauter TT9000

4.5 15

למי שמחפש את הטוסטר הקופץ המומלץ ביותר

יתרונות

חלון תצוגה שקוף מזכוכית, מנגנון הרמה והנמכה אוטומטי, קל לניקוי.

חסרונות

אפשר לקלות בו שתי פרוסות בלבד בו זמנית.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

המכשיר יודע לקלות לחם בשבע רמות שונות מלחם רך עם השחמה מינימלית ועד לחם קלוי במיוחד, על גבול השרוף. מצבי ההפעלה כוללים לחצן הדלקה וכיבוי, לחצן התחלה וביטול הקלייה, לחצן הפשרה ולחצן לקליית בייגל. חלון הזכוכית נשלף וקל לניקוי, ויחד עם מגש הפירורים הנשלף, תוכלו ליהנות ממכשיר נוח לתפעול ותחזוקה שיאריך ימים.

 

אם אתם מחפשים טוסטר קופץ מהיר, חדשני וקל לתחזוקה ולניקוי, שגם יחזיק לכם כמה שנים טובות ואפילו נראה טוב במטבח, ההמלצה שלנו היא לבחור במצנם Sauter TT9000.

לוגו של הסקירה

המעוצב ביותר: Ariete Vintage 1600W

מצנם עוצמתי בהספק של 1600W, בעל עיצוב ווינטג' מהפנט שבקלות יכול להפוך למוקד משיכה יפהפה בכל מטבח. הטוסטר המעוצב של המותג האיטלקי Ariete מעוצב בסגנון רטרו מוקפד ומגיע בשלושה צבעי פסטל בולטים: בז', כחול וירוק.

Ariete Vintage 1600W

4.5 15

הכניסו למטבח שלכם יצירת אמנות מאיטליה

יתרונות

ניתן לחמם 4 פרוסות בשתי דרגות חום שונות לחלוטין. עיצוב איטלקי נהדר.

חסרונות

פחות דרגות קלייה ממכשירים אחרים באותו מחיר. גדול יותר ממרבית המכשירים בשוק ותופס יותר מקום.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

הטוסטר של Ariete מציע אפשרות להכנת ארבע פרוסות בו זמנית בשש דרגות חום משתנות. המכשיר מחולק לשני צמדים בעלי חריץ כפול כאשר לכל אחד מהם גוף חימום משלו, להכנת ארבע פרוסות בסה"כ. ניתן לכוון דרגת חום שונה לכל אחד מצמדי הפתחים, כך שבצד אחד ניתן להשחים שתי פרוסות בדרגה גבוהה, בזמן שבצד השני אפשר לקלות שתי פרוסות בדרגה נמוכה, וכך כל אחד יכול ליהנות מדרגת ההשחמה המועדפת עליו.

 

לטוסטר יש מספר אפשרויות, כולל מצב הפשרה, חימום מחדש ועוד, עם מנגנון הקפצה אוטומטית בסיום הקלייה. כמו כן, יש שתי מגירות נפרדות לאיסוף וניקוי פירורים, רגליים מסיליקון למניעת החלקה ותא אחסון לכבל החשמל, על מנת לאפשר מראה נקי ואלגנטי ללא הפרעות.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: Gold line ATL032 1300W

הטוסטר הקופץ המתקדם של Gold Line נחשב לפתרון מעולה עבור מי שלא רוצה להוציא הרבה כסף על טוסטר קופץ, אך עדיין לקבל מכשיר שמעניק אפשרויות שדומות למצנמים היקרים והמשוכללים.

Gold line ATL032 1300W

4.5 15

עוצמה, עיצוב ובטיחות במחיר משתלם

יתרונות

אפשר להכין 4 פרוסות בו זמנית. דפנות קרות למגע גם בזמן החימום, זול.

חסרונות

אין הרבה דרגות קלייה לבחירה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- sale price

המצנם של גולד ליין הינו בהספק עוצמתי של 1300W, והוא כולל מגוון רחב של אפשרויות הפעלה, כולל מצב הפשרה וחימום מחדש. יש לו ווסת השחמה לבחירה מבין חמש דרגות קלייה שונות ומגש נשלף לאיסוף פירורים בקלות וביעילות.

 

בטוסטר הקופץ המעוצב של גולד ליין אפשר להכין עד ארבע פרוסות לחם במקביל בעזרת שני חריצים ארוכים המתאימים לשתי פרוסות כל אחד, והוא בעל דפנות מבודדות וקרות למגע גם בזמן ההפעלה, כך שהוא ידידותי למשתמש ובטיחותי לילדים.

 

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: Hemilton HEM-106 750W

טוסטר קופץ קלאסי בהספק של 750W מבית המילטון. המצנם פשוט ונוח לשימוש, בעל שבע דרגות קלייה שונות ומתאים לקליית שתי פרוסות. גימור הנירוסטה של המכשיר יכול להשתלב בקלות בכל מטבח, ומגש איסוף הפירורים הנשלף מאפשר תחזוקה קלה ונוחה שתבטיח אריכות ימים למכשיר. המכשיר כולל לחצן להפסקת פעולת החימום באופן מיידי ובסיום הקלייה מתבצע כיבוי אלקטרוני של המצנם.

Hemilton HEM-106 750W

4.5 15

לאנשים שמחפשים מכשיר זול שעושה את העבודה

יתרונות

מחיר זול. 7 דרגות חימום שונות.

חסרונות

גוף חימום בעל הספק נמוך יחסית. הדפנות מתחממות מאוד בעת הקלייה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

מצנם Hemilton HEM-106 750W מתאים לאנשים שמאוד אוהבים לחם קלוי בארוחת הבוקר והערב שלהם, ומעדיפים לא לשלם מחיר גבוה מאוד עבור טוסטר קופץ. שבע דרגות החימום השונות מאפשרות התאמה אישית של רמת הקלייה הרצויה של פרוסות הלחם, ובזכות התרמוסטט האלקטרוני אפשר ליהנות גם ממכשיר בטוח ונוח לשימוש במחיר משתלם במיוחד.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: KitchenAid Artisian 5KMT2204 1250W

טוסטר קופץ Artisian 5KMT2204 מבית KitchenAid הוא ה"רולס רויס" של עולם המצנמים. מדובר באחד הטוסטרים הקופצים היקרים ביותר בשוק, אך גם המשוכלל ביותר. המצנם מכיל חיישנים אלקטרוניים חכמים השומרים על חום הצנימים גם לאחר סיום הקלייה, ובזכות פיזור חום חכם פרוסות הלחם יוצאות מהמכשיר עם קלייה אחידה ומושלמת.

KitchenAid Artisian 5KMT2204 1250W

4.5 15

הטוסטר הקופץ שיודע לעשות הכול מהכול – למי שבאמת מוכן להשקיע!

יתרונות

אפשרות קליית החלק הפנימי של הלחם. פתחים רחבים במיוחד לכל סוגי הלחם, עיצוב יפה.

חסרונות

ניתן להכין רק שתי פרוסות לחם בו זמנית. יותר קשה לניקוי ממצנמים זולים יותר, יקר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

המצנם של KitchenAid מגיע במגוון צבעים עם עיצוב נעים שבולט לטובה בכל מטבח. הפתחים שלו רחבים במיוחד ואפשר לקלות בו את כל סוגי הלחמים, גם לחמים ביתיים ופרוסות עבות במיוחד. יש לו שבע דרגות השחמה שונות בהספק עבודה של 1250W, ומנגנון הורדה והרמה אוטומטי.

 

פונקציות התפעול שלו רחבות במיוחד, ומעבר לקליית פרוסות לחם אפשר להכין באמצעותו גם בייגל, לחמניות, חלות ועוד, וגם יש אפשרות מיוחדת לקלות את הלחם מבפנים ולחמם את החלק החיצוני, פונקציה שמתאימה בעיקר להכנת כריכים.