סיר טיגון ללא שמן: 7 סירי טיגון ללא שמן (אייר פרייר) מומלצים 2024 |Finder – השוואה מוצלחת

סירי טיגון ללא שמן (אייר פרייר) שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא באמצעות מזון מופחת שמן, טעים וגם בריא.

icon pos_1

ניתחנו

227 סקירות

ו-

627 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סיר טיגון ללא שמן (אייר פרייר) מומלץ

סירי טיגון ללא שמן (אייר פרייר) המוצעים היום בשוק הם חלופה בריאה יותר לבישול וטיגון מזון שעד היום דרש שימוש בשמן רב. חלקם יוכלו להחליף אפילו את המיקרו והטוסטר אובן ואתם תוכלו לפנות מקום בשיש למכשיר אחד שעושה הכל, ולעבור לאורח חיים בריא יותר עם תזונה מזינה יותר.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בשנים האחרונות קיימת עלייה במודעות לאורח חיים בריא ולצריכה של תזונה עשירה בנוטריינטים. חלק מהשינוי באורח החיים הביא לשינוי בצריכת השומנים בתזונה, הן בכמות הצריכה והן באיכות השומן.

 

ההתפתחות הטכנולוגית אפשרה להביא לשוק מוצרי חשמל שונים שמקלים על הצרכנים ומסייעים להם לשנות את הרגלי התזונה מבלי לוותר לגמרי על מזון אהוב. אחד ממוצרי החשמל האלו, שהולכים ותופסים תאוצה לאחרונה, הוא סיר הבישול או שפה מוכרת יותר "סיר טיגון ללא שמן". חברות רבות ושונות בשוק מציעות ללקוחות את האפשרות לאכול את הצ'יפס והשניצל הכה אהובים עם שימוש במינימום שמן הכרחי (לרוב כף שמן אחת תספיק) ועדיין ליהנות מהקריספיות המוכרת שבטיגון עמוק.

 

חלק מהסירים מציעים גם פתרונות אידוי ואפילו בישול של עוף שלם או דגים. אם גם אתם החלטתם לשנות את אורח החיים ולעבור לחיים בריאים יותר, כדאי לכם להציץ ברשימה שהכנו עבורכם לסירי הטיגון ללא שמן, שיעזרו לכם לעלות מדרגה בדרך לתזונה בריאה ואורח חיים בריא.

לוגו של הסקירה

אייר פרייר יוקרתי במיוחד: Philips AirFryer HD9650

ה- Philips AirFryer HD9650 מאפשר טיגון ללא שמן (כמעט) ובישול של סוגי מזון שונים מבשרים ועד ירקות בתוצאות יוצאות מן הכלל. הוא אמנם מהיקרים שנמכרים בשוק, אבל הוא שווה את זה בהחלט.

Philips AirFryer HD9650

4.5 15

מתאים למי שמחפש יוקרתיות ויעילות עם תקציב גבוה

יתרונות

קל ופשוט לניקוי

קל להפעלה

מתאים לכל סוגי המזון: בשרים יקרות ועוד…

חסרונות

יקר

גדול ותופס הרבה מקום

ביחס לגודל שלו הקיבולת נמוכה

HD9621
קנה עכשיו ב- Last Price
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- פיליפס Airfryer HD9650 הוא הטופ שבטופ ומאגד בתוכו אפשרויות רבות על מנת להתאים את עצמו לכל אחד, ובמיוחד למי שצריך לבשל בקנה מידה גדול. הוא מגיע עם מיכל גדול שיכול להספיק אפילו לעוף שלם.

 

ה- HD9650 מציע תכניות שונות ומגוונות המגיעות עם הגדרות טמפרטורה אוטומטיות כך שתוכלו לטגן, לצלות, לאפות ולייבש מזון בקלות או לבחור במסלול הידני ולבחור מבין הגדרות הטמפרטורה של המכשיר שנעות  בין  40 ל- 200 מעלות צלזיוס.

 

חיסרון בולט של המכשיר, מעבר לכך שהוא גדול מאוד ויתפוס לכם לא מעט מקום על השיש, הוא מחיר המכשיר והעובדה שהוא מגיע ללא אביזרים נלווים  ונכון להיום לא ניתן לרכוש אותם בארץ. אבל לא בהכרח שיהיה לכם צורך באביזרים נוספים כי ניתן להשתמש במכשיר כפי שהוא מגיע באריזה בכל אחת מהתוכניות המוצעות בו.

 

ה- HD9650 קל ופשוט לניקוי, ומלבד היחידה הראשית שמתחברת לחשמל, ניתן להכניס את כל חלקיו למדיח הכלים. אז אם יש לכם תקציב גבוה עבור סיר הטיגון שלכם, לא תצטערו אם תצרפו את ה- HD9650 למטבח שלכם. הכנת אוכל בריא בקלות וביעילות מעולם לא היה קל יותר.

לוגו של הסקירה

אייר פרייר שטוב לכל בית: NINJA AIR FRYER AF100UK

ה- Ninja AF100 הוא סיר טיגון ללא שמן (אייר פרייר) 4 ב-1, הוא מטגן, מבשל, מחמם מזון ומייבש פירות הכל במכשיר אחד. אמנם הוא יתפוס מקום על השיש, אבל תוכלו להיפטר ממכשירי חשמל אחרים שתופסים שם מקום.

 

NINJA AIR FRYER AF100UK

4.5 15

מתאים ליחידים ומשפחות ולכל מי שמעוניין בסיר טיגון ללא שמן

יתרונות

נוח לתפעול

קל לניקיון

קל משקל

קיבולת גדולה מאוד

מחיר נוח

חסרונות

דרוש חימום מקדים לפני תחילת העבודה

מתחמם מבחוץ

Ninja Foodi OP300
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Last Price
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
קנה עכשיו ב- Ivory

ה- Ninja AF100 ירשים אתכם  מהרגע שתוציאו אותו מהקופסה. המשקל הקל שלו והעיצוב האלגנטי יהפוך אותו בקלות לקישוט במטבח, למרות שהוא תופס לא מעט מקום. הגודל שלו מצד אחד יכול להיות חיסרון אבל א חושבים על זה טוב, זה בעצם אחד היתרונות הגדולים יותר של המכשיר.

 

המיכל בו מבשלים את האוכל בנוי יפה, עם תוספת של צלחת עמידה במיוחד בציפוי קרמי עליה אתם מניחים אוכל לקבלת תוצאות טובות וטיגון אחיד יותר. ובאשר לניקוי המכשיר, הוא קל ופשוט לניקוי, וחלקי הסיר יכולים להיכנס לשטיפה במדיח, מלבד יחידת החשמל כמובן. ה- Ninja AF100 מגיע עם 4 תכניות מובנות מראש: AIR FRY – טיגון ללא שמן, ROAST – צלייה, להכנת תבשילים וירקות צלויים, REHEAT – חימום חוזר של מזון שיביא לפריכיות כאילו יצאו הרגע מהתנור, DEHYDRATE- ייבוש איטי שמסיר בעדינות את הנוזלים מהמזון, התכנית מצויינת להכנת פירות יבשים, בשר משומר ועוד.

 

כל אחת מהתכניות מגיעות עם הגדרות קבועות מראש, אבל אתם יכולים לשנות את הטמפרטורה וזמן הבישול באופן ידני. ה- Ninja AF100 יכו להחליף מכשירי חשמל שונים שנמצאים לכם במטבח. והכל במכשיר אחד. דבר חשוב לא פחות, אתם לא צרכים להוציא סכום עתק בשבילו. הוא בהחלט נמצא במקום טוב האמצע מבחינת המחיר והוא נותן תמורה מעולה למחיר שלו.

לוגו של הסקירה

אייר פרייר בעל עיצוב ייחודי: Sauter Air Fryer AF2402

 ה- Air Fryer AF2402 של Sauter ישדרג לכם את המטבח. עם עיצוב רטרו וקיבולת גדולה אתם בהחלט תיהנו להסתכל עליו גם כשהוא סתם נח בצד.

Sauter Air Fryer AF2402

4.5 15

מתאים למי שמחפש שילוב של פרקטיות ועיצוב במכשיר אחד

יתרונות

מחיר נוח

עיצוב מיוחד בסגנון רטרו

קיבולת גדולה

חסרונות

מעט מסובך להפעלה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע

בעוד שרוב סירי הטיגון מגיעים בצבע שחור ולכן יכולים לבלוט במטבח במידה והוא בהיר, ה- Sauter Air Fryer AF2402 מגיע בצבע לבן ובעיצוב רטרו מהמם שיקשט את המטבח שלכם ויוסיף לו סטייל.

 

אולם העיצוב הייחודי של המכשיר הזה הוא לא הדבר היחיד שהופך אותו למעניין. ה- Sauter Air Fryer AF2402 מגיע עם גוף חימום מנירוסטה ויהפוך את הכנת הצ'יפס השניצל ושאר המאכלים המטוגנים שאתם אוהבים לקלים יותק, נוחים יותר ובריאים הרבה יותר – כל זה מבלי שתצטרכו לסבול את הריחות שנשאירם בסוף הטיגון.

 

סיר טיגון זה של סאוטר בנוי טוב ומחומרים איכותיים כך שדפנות המכשיר אינן מתחממות בזמן העבודה וידיות המגירה הנשלפת מבודדות גם הן מחום. הקיבולת שלו מכובדת בהחלט בהשוואה למכשירים אחרים בשוק. מיכל הטיגון מכיל 2.5 ליטר ועשוי מתכת ואמייל. בסאוטר חשבו לא רק על הפרקטיות של המכשיר אלא גם על אסתטיקה ועיצבו את המכשיר עם חלל פנימי לאחסון כבל החשמל כך שמשטח העבודה במטבח נשאר מסודר ומאורגן כאשר המכשיר לא בשימוש.

 

ה- Sauter Air Fryer AF2402 קל לניקוי בשטיפה ידנית או במדיח. בחסרון הבולט שלו הוא בקושי להבין את תכניות העבודה וההפעלה של המכשיר. דרושות מספר הפעלות ראשוניות כדי ללמוד את המכשיר לעומק ולהבין אותו טוב.

לוגו של הסקירה

אייר פרייר שקיבל מקום טוב באמצע: DeLonghi FH2184.BK

שמה של חברת DeLonghi האיטלקית הולך לפניה. היא מייצרת מוצרי חשמל באיכות ועמידות גבוה. האייר פרייר שלהם לא שונה והם ממשיכים לספק לכם מוצרי איכות.

DeLonghi FH2184.BK

4.5 15

אידיאלי למשפחות שרוצות לעשות את המעבר לאוכל בריא ודל שומן

יתרונות

קל לניקוי

מתאים לסוגי בישול שונים

עמיד

עיצוב אלגנטי נעים לעין

חסרונות

תופס מקום על משטח העבודה בשיש

כבל חשמל קצר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר

בעיצוב טרפזי אלגנטי שנעים להסתכל עליו ה- DeLonghi FH2184.BK יראה נהדר על משטח העבודה במטבח והוא מבטיח לעזור לכם לעבור מתזונה מלאה בשמן לתזונה בריאה דלת שומן בקלות וביעילות. תוכלו לבחור בכל אחת מחמש התכניות המוצעות לבישול, אפיה, טיגון, להכין בקלות צ'יפס, שניצל, ירקות צלויים ועוד. התוצאות? אוכל פריך מבחוץ ועסיסי מבפנים וכל זה שמעט ללא שמן בכלל.

 

ה- DeLonghi FH2184.BK מגיע עם מערכת SHS לחימום היקפי ואתם תוכלו לבחור, בהתאם לסוג המזון והתכנית הרצויה, האם להפעיל את שני גופי החימום או להפעיל גוף חימום עליון בלבד. הפעלת גוף החימום העליון טובה במקרה של חימום חוזר של אוכל והוא יוסיף לו פריכיות כאילו חומם בתנור. קערת המזון בעלת ציפוי קרמי והיא תוכל להכיל עד 1.25 ק"ג של אוכל.

 

ניקוי הסיר פשוט ונוח. חלקי הסיר מתפרקים וניתנים לשטיפה במדיח הכלים. העיצוב המיוחד שלו כולל מכסה שקוף דרכו תוכלו לבדוק את מצב האוכל בזמן הבישול.

לוגו של הסקירה

אייר פרייר במחיר משתלם: Morphy Richards 480003 Health Fryer

אם אתם ממש רוצים לשנות את אורח החיים שלכם ואת הרגלי התזונה, אתם לא חייבים להתחיל מאייר פרייר במחיר גבוה. ה- Morphy Richards 480003 Health Fryer ייתן לכם תוצאות מעולות במחיר זול.

Morphy Richards 480003 Health Fryer

4.5 15

מתאים למי שמחפש אייר פרייר במחיר זול וביצועים מצוינים

יתרונות

קל ופשוט לשימוש

מחיר זול

הצ'יפס יוצא מושלם

קיבולת גדולה

חסרונות

לא ידידותי לניקוי במדיח כלים

גדול ותופס הרבה מקום

לא נמכר בישראל

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

האייר פרייר של  Morphy Richards ה- 480003 Health Fryer הוא הוכחה מעולה לכך שלא חייבים להוציא הון על מנת ליהנות מצ'יפס פריך ובריא. אין במכשיר שום דבר פורץ דרך, היתרון הגדול שלו הוא המחיר הנמוך שלו והעובדה שהוא יכין לכם צ'יפס מעולה, כנפיים עסיסיות ומזון בריא ודל בשומן כמעט ללא מאמץ.

 

כמו רוב סירי הטיגון גם זה מגיע עם אפשרות לטיגון, צלייה ובישול ואפיה. תוכלו לבחור את מידת החום הרצויה בן 80 ל- 200 מעלות צלזיוס, בהתאם לאוכל אותו תרצו להכין. ל- 480003 Health Fryer טיימר מובנה עם אפשרות לכיוון עד 30 דקות ולאחריו כיבוי אוטומטי, כך שגם אם שכחתם משהו בסיר הטיגון, תפעילו את הטיימר ותוכלו לעשות דברים אחרים בראש שקט.

לוגו של הסקירה

האייר פרייר הבריא ביותר: DeLonghi FH-1363

דגם זה של חברת DeLonghi המוכרת והאמינה מבטיח (ומקיים) לעשות יותר מסתם לטגן צ'יפס לארוחת הערב שלכם. במכשיר יש מערכת חימום היקפית היוצרת בישול איכותי ואחיד בכל צדדי המנה. בנוסף, קיים במכשיר בקר טמפרטורה מובנה שנותן לכם לבחור את הטמפרטורה האידיאלית לבישול שלכם, וניתן גם להחליף בין טמפרטורות תוך כדי. למרות כל הפונקציות האלו, המכשיר פשוט לשימוש.

DeLonghi FH-1363

4.5 15

לאוהבי מטוגנים שרוצים חלופה בריאה

יתרונות

קיבולת גדולה

רב תכליתי

מגיע עם מתכונים

ניתן לבשל במתכונת דלת שומן

חלקים עמידים למדיח

טיימר דיגיטלי

מכסה שקוף

חסרונות

רועש

איטי

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price

המכסה של המוצר שקוף לחלוטין, כך שתוכלו תמיד לראות באיזה מצב המנה נמצאת ולשנות דברים במקרה הצורך. אלמנט נוסף נפלא במכשיר הוא כמות השמן הפחותה שנדרשת לטיגון, רק 14 מ"ל לבישול של קילו צ'יפס! המכשיר מגיע עם חוברת מתכונים שאפשר להכין בעזרת המכשיר, וגם קיימת אפליקציה חינמית עם מעל ל-250 מתכונים נוספים שתוכלו להכין בקלות בבית.

המכשיר מגיע עם מעין כף מובנית המאפשרים לכם לערבב את החומרים מבלי לפתוח את המכסה ולהפריע לתהליך הבישול. הקערה המרכזית של המכשיר יכולה להיכנס למדיח, אך הגימור של הקערה לעיתים נשאר שומני. 

 

לוגו של הסקירה

אייר פרייר מושלם למשפחות:NINJA AF160UK Air Fryer MAX

סיר טיגון זה מגיע בשלושה גדלים- 3.8 ליטר, 5.2 ליטר ו-7.6 ליטר. בסקירה זו נתמקד בסיר של ה-5.2 ליטר, אך הפרמטרים זהים לכל שאר הסירים בסדרה. הגודל הבינוני לחלוטין יספיק למשפחה ממוצעת, ואם המשפחה שלכם קטנה או גדולה יותר מהממוצע עדיין תוכלו להנות מטיגון ללא שמן ואוכל בריא ככל האפשר.

NINJA AF160UK Air Fryer MAX

4.5 15

עם שלושה גדלים תוכלו לבחור בטוב ביותר למשפחה שלכם

יתרונות

מגיע ב-3 גדלים

מגיע עם שש פונקציות בישול

ניתן לנקות חלקים במדיח

ציפוי קרמי למניעת הידבקות

יש טיימר דיגיטלי

מגיע עם חוברת מתכונים

חסרונות

מגיע רק עם צלחת אחת

מעט כבד

תופס די הרבה מקום

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

האייר פרייר מגיע עם שש פונקציות בישול- Max Crisp המטגן מגוון מאכלים בטמפרטורה של 240 מעלות בתוך דקות ספורות בצורה מעולה, חימום חוזר שיחמם לכם בקלות מאכלים שכבר בושלו ובחוברת המצורפת כתובים הזמנים המומלצים למגוון מאכלים פופולאריים, פונקציית הייבוש שתסיר את הלחות ממגוון מאכלים כמו פירות יבשים או ירקות, מטגן האוויר קל להפעלה שיטגן לכם כמות מכובדת של צ'יפס עבה תוך כ-25 דקות וישמור על המרקם הפריך שלהם,  תכנית הצלייה תאפשר לכם לצלות ירקות ושאר מאכלים דרך לחץ האוויר ו- פונקציית האפייה, בעזרתה תוכלו לסיים כל ארוחה עם קינוח מתוק וחם.

 

כל התכניות האלה מצריכות כף אחת בלבד של שמן בעוד שאר הבישול מתבסס על לחץ אוויר. הקיבולת הגדולה של הסיר מאפשרת הכנה קלה ומהירה של 6 מנות בו זמנית. הסל הפנימי נשלף וניתן לרחיצה במדיח וחלקו הפנימי מכוסה בטפלון למניעת דביקות של מוצרים ושאריות לכלוך או ריח. לסיר יש שתי "רגליים" קטנות המוודאות שהוא יעמוד במקומו ולא יחליק חלילה בזמן ההכנה.

 

נכון שהסיר מעט גדול ויתפוס לכם לא מעט מקום, במיוחד אם תיקחו את האופציה הגדולה במיוחד שלו, אך ההטבות שיש בו ומגוון הפעולות שניתן לעשות בעזרתו מפצים על כך. עם הצבע האפור הקלאסי והעיצוב המוכר של חברת Ninja המוכרת והאהובה, הסיר הזה יתאים לכל בית ולכל משפחה שרוצה להתחיל לאכול קצת יותר בריא.

סיכום

איך לבחור את הסיר המושלם עבורכם?

סיר טיגון ללא שמן הוא מוצר נהדר ומספקת אלטרנטיבה בריאה ומהירה למזון המטוגן והפחות בריא, אך קיים מגוון כל כך רחב של סירים ומותגים שיכול לפעמים לבלבל ולגרום לנו לשכוח מהם הצרכים האמתיים שלנו. כדי לעזור לכם להחליט איזה סיר טיגון ללא שמן הוא הטוב ביותר עבורכם, אספנו עבורכם כמה שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם לפני הרכישה. במידה ותצליחו למצוא תשובות לכל השאלות, תדעו שאתם קרובים ביותר לצעד אחד לאורח חיים ובישול בריא יותר:

 

1.תדירות השימוש: כמה פעמים ביום או בשבוע אתם מתכננים להשתמש בסיר הטיגון שלכם? האם כל ערב או רק באירועים חגיגיים במיוחד? תדירות השימוש שלכם בסיר תעזור לכם להחליט איזה סוג סיר הוא הטוב ביותר עבורכם ועבור המשפחה שלכם. במידה ואתם מתכננים להשתמש בסיר באופן קבוע, מומלץ לרכוש סיר שקל לנקות אותו ושהוא בעל קיבולת שתספיק לכם.

 

2.כמות האנשים: כמה אנשים הולכים להשתמש בסיר באופן קבוע? האם אתם זוג שגרים לבד בדירה או שאתם משפחה עם הרבה ילדים? ההבנה של כמה אנשים הולכים לצרוך מהמזון שתכינו בסיר הטיגון ללא שמן שלכם תסייע לכם לבחור את הקיבולת המתאימה ביותר עבורכם ושאר פיצ'רים חשובים. מומלץ גם לחשוב איזה סוג מזון אותם אנשים ירצו להכין בסיר שלכם ולוודא שאכן קיימות בו אותן פונקציות.

 

3.קיבולת הסיר: האם אתם רוצים סיר עם קיבולת קטנה שישמש להכנת דברים ספציפיים בכמות קטנה? האם אתם רוצים סיר בעל קיבולת גדולה שיוכל להכין כמות מזון שתספיק לאנשים רבים? מרבית הקיבולות של סירי טיגון ללא שמן כיום נעות בין שני ליטרים לעשרה ליטרים, ולכן חשוב שתבינו איזו קיבולת אתם מחפשים לפני הרכישה. במידה ואתם אנשים שאוהבים לארח, אנו ממליצים לקנות סיר טיגון בעל קיבולת מעט גדולה יותר ממה שחשבתם, כדי שתוכלו להיות בטוחים שכל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מאוכל מזין ובריא.

 

4.פונקציות השימוש: מה אתם רוצים להכין בסיר? כמה פונקציות ייחודיות אתם רוצים שיהיו בסיר הטיגון שלכם? האם אתם רוצים רק לטגן בו מוצרים כמו צ'יפס וטבעות בצל או שאתם רוצים להשתמש בו גם לבישול של מוצרים נוספים? האם אתם רוצים לאפות בעזרתו? להכין ירקות ותוספות שונות? לפני הקנייה מומלץ לקרוא היטב את פירוט היצרן על הפונקציות הייחודיות שקיימות בסיר הטיגון שאתם מחפשים ולוודא שאכן יש בו את כל מה שאתם צריכים.

 

5.מחיר: כמו בכל קנייה, המחיר של המוצר משחק תפקיד לא קטן. עוד לפני הרכישה, אנחנו ממליצים לכם להחליט מהו התקציב שאתם מקדישים לקניית סיר הטיגון ולהשתדל לא לחרוג ממנו. כמובן שסירים יקרים יותר מגיעים עם יותר פיצ'רים ופונקציות בישול וחשוב לקחת זאת בחשבון. מחירם הממוצע של סירי טיגון ללא שמן מתחיל באזור ה-500 שקלים, אך בסקירה שלנו ישנם סירים שעולים פחות ולא נופלים בביצועים מהיקרים יותר.

 

6.הניקיון: ניקיון של כלי מטבח יכול להיות סיפור לא קטן, אך המצב בהחלט לא צריך להיות כך. במרבית סירי הטיגון ללא שמן הנמצאים בשוק כיום קיימים חלקים פנימיים הניתנים לניקוי במדיח, מה שיחסוך לכם בזמן רב ובמוצרי ניקיון. על מנת ליהנות מאוכל טרי ובריא, חשוב לשמור על סיר הטיגון נקי, ולכן מומלץ לחפש סירי טיגון הניתנים לניקוי בקלות וללא מאמץ מיוחד. 

 

7.הרעש: אף אחד לא אוהב מכשירים שעושים המון רעש, מלבד רמקולים של מוסיקה מגניבה כמובן, במיוחד שאתם במטבח ומנסים להכין מתכון חדש בפעם הראשונה. חישבו על הרעש הקיים בבית שלכם וחפשו אחר מוצר שלא יוסיף המון רעש להמולה הכללית. במידה ואתם משפחה צעירה עם ילדים קטנים, אנחנו ממליצים לכם ללכת על סירי הטיגון השקטים יותר שישמרו את טיפת השקט שקיימת בבית.

 

8.המיקום במטבח: כמה מקום במטבח תוכלו להקדיש לסיר הטיגון שלכם? האם יש לו מיקום ספציפי שחשבתם עליו או שהוא יכול לעמוד על כל מקום בשיש? האם יש מכשירים מגבילים שהוא לא יכול להיות מוצב לצידם? לפני הרכישה של סיר הטיגון, העיפו מבט על השיש שלכם במטבח או על המקום הייעודי לו וחשבו "האם זה המקום האידיאלי עבור הסיר? האם זה מספיק מקום בשבילו?". ישנם סירים מעט יותר רחבים וגדולים מסירים אחרים, ולכן חשוב לקרוא את מידות הסיר לפני הרכישה.

שאלות ותשובות על סיר טיגון ללא שמן (אייר פרייר) מומלץ

האם צריך לחמם את האייר פרייר שלי לפני השימוש?

בשונה מתנורים או מסירים רגילים, בסירי טיגון ללא שמן (אייר פרייר) אין צורך בחימום מראש של המכשיר. מטגן האוויר מתחמם מהר יותר משאר כלי המטבח שאנו מכירים, ויספיק רק להניח בו שמן ולחכות מספר דקות קצרות עד שיתחמם. הפונקציה המעולה הזו תחסוך לכם זמן הכנה רב ותאפשר לכם להתחיל לבשל במהירות.

איך ניתן לנקות את האייר פרייר?

ישנם סירים שהחלקים הפנימים שלהם ניתנים לשטיפה במדיח הכלים, וחשוב לוודא זאת לפני הכנסת כל חלק שהוא למדיח. לפני שאתם מנקים את גוף הסיר, וודאו שהוא מנותק מהחשמל וקר לחלוטין, ולאחר מכן נקו אותו בעזרת חומר ניקוי או סבון עדין. לאחר שסיימתם לשטוף, הפעילו את גוף הסיר לזמן קצר כדי שיוכל להתייבש במלואו.

איך אוכל למנוע הידבקות של מזון לאייר פרייר שלי?

במידה ואתם יודעים שאתם הולכים לבשל סוג מזון שיכול להידבק לדפנות הסיר כמו דגנים או בצק, מומלץ לרסס את תחתית הסיר בתרסיס שמן צמחי שיסייע בהפחתת ההידבקות. בנוסף, תוכלו להשתמש בנייר כסף על מנת למנוע הדבקה ועל מנת להקל עליכם בניקוי, במיוחד אם אתם מבשלים סוגי מזון ייחודים כמו דגים. 

למה אני רואה עשן\מריח ריח מוזר במהלך השימוש באייר פרייר?

במידה ואתם רואים עשן שנפלט מהסיר או שאתם מריחים ריח מוזר שלא נובע מהאוכל עצמו, רוב הסיכויים שהסיר שלכם מלוכלך.  כפי שיש לעשות עם כל מכשיר במטבח, לפני כל שימוש חשוב לבדוק שהסיר נקי ומצוחצח כדי שלא תגלו פתאום שאריות מארוחה קודמת או שהאוכל יצא עם ריחות לא נעימים. הקפידו גם לנקות מסביב לגוף הסיר עצמו.