טוסטר לחיצה: סקירת 6 טוסטרים מומלצים ביותר {ב-2024} | Finder – בוחרים נכון

הטוסטר המושלם לטוסט המושלם; מלא גבינה ותוספות שלא גולשות ולא בורחות מבין פרוסות הלחם.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

73 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טוסטר לחיצה מומלץ

טוסטר לחיצה טוב הוא לא בהכרח הטוסטר הנאה או החסכוני ביותר – הטוסטר הטוב ביותר שתוכלו לקנות הוא טוסטר שיקלה בדיוק במידה הנכונה את הלחם משני הצדדים וישמור על המילוי הגבינה המומסת בין פרוסות הטוסט, עם מינימום זליגה, כך שתוכלו ליהנות מכל ביס.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

המהיר ביותר

מחיר משתלם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אתם אנשים של טוסטים לחיצים או טוסטים קופצים? אם טוסט לחוץ וממולא בכל טוב הוא הדרך הטובה ביותר להתחיל את הבוקר שלכם, הסקירה הבאה בהחלט עבורכם. יש המון טוסטרים לחיצים בחנויות, אבל הבאנו לפניכם את הדגמים שהכי שווה להכניס למטבח.

 

אל תשכחו – טוסטרים לחיצים טובים לא רק לשתי פרוסות לחם, יש טוסטרים שאפשר להכין איתם גם וופל בלגי וכל מני מאכלים טעימים אחרים, אז המשיכו לקרוא וגלו מהם הטוסטרים הלחיצים הטובים ביותר שתוכלו לקנות השנה.

לוגו של הסקירה

טוסטר הלחיצה הטוב ביותר מכולם: Morphy Richards 44784

אם אתם מחפשים את הטוסטר הטוב ביותר כמעט מכל בחינה, ה- Morphy Richards 44784בהחלט נותן עבודה נהדרת במחיר נוח במיוחד. הוא טוב לא רק להכנת טוסטים טעימים שלא נמחצים, אלא גם לטיגון, בישול ולהכנת בשרים שונים. בתור טוסטר לכריכים הוא מבטיח לחיצה מושלמת שאינה מוחצת את הטוסט וגורמת לו לשפוך את תוכנו.

Morphy Richards 44784

4.5 15

טוסטר לחיצה חלק ושימושי

יתרונות

ביצועים טובים

מחיר מצוין

פלטות מתחלפות

גדול ורחב

ניתן להכין מגוון מאכלים

לא מוחץ את הטוסט

חסרונות

מעט גדול

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

ה-44784 הוא בהחלט טוסטר מעולה, אבל לא רק בגלל האוכל הנהדר שניתן לעשות איתו, אלא גם בזכות הפלטות המתפרקות שמאפשרות ניקוי קל והחלפה (במידה שנוצר בלאי) ותרמוסטט לוויסות חום – כך שתוכלו לבשל ולהכין טוסטים בדיוק בטמפרטורה הנכונה. בנוסף, הטוסטים שלכם לא נמחצים, בזכות מנגנון הגובה שמסוגל להגיע גם ל-38 מ"מ עבור כריכים גבוהים במיוחד.

 

בנוסף, מדובר בטוסטר לא קטן עם מקום לכ-6 פרוסות לחם! ציפוי הגרניט בעל 5 השכבות עמיד בפני שריטות ומאפשר פיזור חום אחיד יותר. הטוסטר הזה עשוי להיות מעט גדול לחלק מהאנשים, אך העובדה שניתן לאחסן אותו בעמידה בהחלט מקלה על המקום שהוא תופס במטבח שלכם.

לוגו של הסקירה

טוסטר לחיצה משולשים קלאסי: BREVILLE BTS400

מחפשים את הטוסטר משולשים הקלאסי שיכין לכם טוסטים מעולים עם משולשים קטנים ומלאים בגבינה? ה- BREVILLE BTS400 הוא בהחלט הדגם שיספר לכם את הטוסטים המעולים ביותר שתוכלו לדמיין.

BREVILLE BTS400

4.5 15

טוסט משולשים מדהים כמו של פעם

יתרונות

טוסט משולשים

איכותי

מהיר

מתאים ל-4 פרוסות לחם גדולות או קטנות

קל לתפעול

חסרונות

אין מאפיינים מיוחדים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- smart-deal

פסים, גריל וופל בלגי – יש אנשים שלא צריכים את כל אלו, הם פשוט רוצים טוסטר משולשים קלאסי שיכין עבורם טוסט משולשים כמו של פעם. ה- BREVILLE BTS400מספר בדיוק את זה, רק עם מקום רחב ל-4 פרוסות לחם גדולות ושכבת טפלון עבה ועמידה במיוחד להכנת טוסטים איכותיים במיוחד.

 

על הנייר מדובר בטוסטר פשוט; אין משטחים נשלפים ומתחלפים, רק טוסט משולשים פשוט, בלי בקרת טמפרטורה ובלי גריל או וופל בלגי. אולם, הפשטות שלו היא דווקא היתרון שלו: הוא טוסטר בכל מובן המילה, אבל איכותי יותר משתוכלו לדמיין, עשוי חומרים איכותיים ומתאים לכל גדלי פרוסות הלחם.

 

אז אם אתם רוצים טוסטר פשוט ואיכותי, זה הדגם עבורכם.

לוגו של הסקירה

טוסטר הלחיצה היוקרתי ביותר: Breville BGR710

אם אתם מחפשים טוסטר לחיצה שיש בו הכל, ה- Breville BGR710מסוגל להפוך לגריל חשמלי מקצועי תוך פחות מדקה וגם נותן ביצועי טוסטר מצוינים. נכון הוא לא זול בכלל, אבל אם אתם רוצים את הטוב ביותר או 2 שימושים באחד, זה ללא ספק הדגם עבורכם.

Breville BGR710

4.5 15

טוסטר מעולה שהופך לגריל מקצועי

יתרונות

הופך לגריל מקצועי

ביצועים נהדרים

מגש לטפטופים

משטחים להכנת וופל בלגי כלולים באריזה

מתחמם במהירות

קל לניקוי

מקצועי במיוחד

חסרונות

יקר מאוד

גדול וכבד

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

אז איך הוא עושה את זה? איך הטוסטר התמים הזה הופך ברגע לגריל חשמלי שאפשר לעשות עליו הכל? ובכן, לעומת טוסטרים אחרים שמסוגלים להיפתח רק עד 90 מעלות, הטוסטר הזה נפתח עד זווית ישרה של 180 מעלות, כך שמטוסטר מחיצה הוא הופך למשטח גריל רחב שניתן לעשות עליו ביצים, דגים, בשר, טופו, ירקות ועוד.

 

זוכרים שאמרנו שהוא מסוגל לעשות פשוט הכל? אז חוץ מהיכולת להפוך לגריל מצוין, הוא מגיע גם עם מגש מיוחד לטפטופים שניתן לפנות בקלות ומשטח להכנת וופל בלגי הכלול באריזה. בנוסף, ניתן לשלוף בקלות את משטחי הקרמיקה שלו כדי להחליף ביניהם ולנקות אותן.

 

מלבד כל היכולות המדהימות שלו, הוא גם טוסטר מצוין שלא מוחץ את הטוסטים שלכם, שומר על הגובה ועל המילוי וקולה אותם בדיוק במידה המבוקשת.

לוגו של הסקירה

טוסטר לחיצה עם אפשרות לוופל בלגי: Hamilton Beach 22083IS

אם אתם מחפשים טוסטר מצוין שיודע להכין גם טוסטים וגם וופל בלגי מצוין, ה-22083IS של Hamilton Beach הוא בדיוק הטוסטר עבורכם.

Hamilton Beach 22083IS

4.5 15

משטח וופל בלגי ומשטח טוסט מתחלפים

יתרונות

משטחים להכנת וופל בלגי

ביצועים טובים

מחיר נוח

חסרונות

בסיסי מאוד

טוסט פסים פשוט

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

אם אתם לא יכולים להרשותם לעצמכם את ה- Breville BGR710או פשוט לא זקוקים לטוסטר כל כך יוקרתי ורב תפקודים, ה- Hamilton Beach 22 p083ISהוא טוסטר מעולה שהופך גם למכשיר הכנת וופל בלגי בתוך שניות ספורות – פשוט החליפו את המשטחים ומטוסטר פסים קטן של 2 פרוסות, תקבלו משטח עבודה בעומק של 9 ס"מ להכנת וופל בלגי עבה ונהדר.

 

נכון הוא לא גדול במיוחד, אבל הביצועים שלו נהדרים. אם אתם רוצים להכין 4 פרוסות או 4 וופלים בו זמנית, אתם תמיד יכולים לרכוש את ה- Hamilton Beach 26021.

 

באופן כללי הוא מתפקד ממש כמו טוסטר רגיל, עם נורית בקרה ונעילת קליפ נוחה. ניתן לאחסן אותה במצב מאונך כדי לשמור על מקום במטבח.

לוגו של הסקירה

טוסטר לחיצה משולשים מושלם במחיר נוח: Morphy Richards 44258

במקום האחרון והבהחלט חביב שלנו נמצא ה- Morphy Richards 44258שנותן לנו את הטוסט משולשים הקלאסי, במחיר נוח לכל כיס. היתרון בטוסט משולשים הוא המשולשים הקטנים שנוצרים ושומרים היטב את הגבינה המותכת ואת כל התוספות, כך שבביס הראשון כל הטוב הזה נוזל לכם לפה.

Morphy Richards 44258

4.5 15

טוסט משולשים מצוין במחיר משתלם

יתרונות

מתאים לטוסטים, וופל בלגי ולגריל

מחיר נוח

קומפקטי

יש אפשרות לטוסט משולשים

חסרונות

לא מתאים לגריל

לא עוצמתי

מקום רק ל-2 פרוסות לחם

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Last Price

מלבד פלטות להכנת טוסט משולשים, אתם מקבלים גם פלטות להכנת וופל בלגי ופלטות פסים לגריל – אז בהחלט אפשר להגיד שמדובר בטוסטר שימושי במיוחד, וראיתם את המחיר שלו? למרות כל השימושים שלו, לא היינו ממליצים עליו כטוסטר לצלייה על הגריל מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא גדול וחזק מספיק. העוצמה שלו מגיעה ל-750 וואט, מושלם לטוסטים, אבל פחות לבשרים כבדים.

 

גם הוופל הבלגי כאן יוצא לא רע בכלל ובמחיר שהוא מגיע, הוא בהחלט אחד הטוסטרים הלחיצים המומלצים של השנה.

לוגו של הסקירה

טוסטר הלחיצה המהיר ביותר:Tefal Inicio GC241D12 2000W

אף אחד לא אוהב לבשל בלחץ, בטח אם יש ילדים קטנים שמתרוצצים סביבינו בזמן שאנחנו מנסים לארגן ארוחת ערב. במיוחד בשביל ערבים לחוצים כאלו או סתם ימים שתרצו להכין אוכל במהירות וביעילות חברת Tefal האיכותית ייצרה את הטוסטר הזה. עם חימום מראש מהיר של פחות משתי דקות וזמן בישול מומצע של שבע דקות בלבד תוכלו להנות מארוחות חמות וטעימות בפחות מעשר דקות! 

Tefal Inicio GC241D12 2000W

4.5 15

טוסטר מושלם לאנשים קצרים בזמן

יתרונות

בעל נפח גדול

יש ניקוז שומן

נעילת גריל לחימום שווה

מחיר טוב לתמורה

משטח מונע הדבקות

זמן בישול מהיר

עיצוב קלאסי

קל לשימוש

חסרונות

הצלחות הפנימיות לא נשלפות

קנה עכשיו ב- Last Price
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

שטח הצלייה הגדול במיוחד של הטוסטר (29 ס"מ עומק ו-26 ס"מ רוחב) תוכלו להכין כמות יפה מאוד של אוכל בלחיצה אחת. ע"פ בדיקות שנעשו תוכלו להכין 4 טוסטים במכה אחת! נעילת הגריל תאפשר לכם לוודא שכל הטוסטים שלכם יבושלו באותה מידה, והוא יחזיק את הטוסטר סגור הרמטית עד שהאוכל יהיה בדיוק כמו שאתם אוהבים. עם כוח של 2000W אין פלא שכל האוכל יוצא כל כך טוב.

 

הצלחות הפנימיות של הטוסטר מגיעות עם כיסוי טפלון שמביא לניקוי מהיר ויעיל של הטוסטר. כל עודפי השמן והשומן ינזלו אל מאגר השמן הנמצא בתחתית הטוסטר כך שתוכלו להיפטר מכולו במהירות וביעליות, והכי חשוב בצורה הנקייה ביותר. את מגש השמן אפשר לנתק מהטוסטר ולנקות במדיח הכלים.

 

על אף שטח הגריל הגדול שלו האחסון שלו לא יהווה בעיה. ניתן לקפל אותו ולאחסן אותו על הצד כדי לחסוך מקום, ועם גובה של 13.7 ס"מ הוא ייכנס בכל ארון שתרצו. 

 

 

שאלות ותשובות על טוסטר לחיצה מומלץ

מה זה טוסטר לחיצה, ואיך זה עובד?

טוסטר לחיצה, הידוע גם בשם panini press, הוא מכשיר מטבח המשמש לצלייה וקלייה של לחם כדי לייצר טוסטים. בדרך כלל, הוא מורכב משתי צלחות מחוממות המתהדקות יחד כדי לבשל את הכריך משני הצדדים בו זמנית. הצלחות הן לעתים קרובות מקובעות, ומשאיר סימני גריל על פני השטח של הכריך, ובכך משפרים את המראה החזותי שלו וכן מוסיפים לו מרקם נעים. טוסטר הלחיצה פועל על ידי הפעלת חום ולחץ, כדי לייצר לחם קשיח עם גבינה מומסת, וכתוצאה מכך כריך טעים ופריך.

אילו סוגי כריכים ניתן להכין עם טוסטר לחיצה?

טוסטר לחיצה הוא תכליתי להפליא וניתן להשתמש בו כדי להכין מגוון רחב של כריכים ואפילו מאכלים אחרים. כמה אפשרויות פופולריות כוללות טוסטים קלאסיות עם מרכיבים כמו גבינה, ירקות, בשרים מסוגים שונים, כריכי גבינה בגריל, כריכי ארוחת בוקר עם ביצים ובייקון, ואפילו כריכי קינוח עם מילויים מתוקים כמו נוטלה ובננות. האפשרויות הן אינסופיות, המאפשר לאנשים להיות יצירתיים עם יצירות הסנדוויץ' שלהם. כמו כן, אפשר למחוץ גם בשר, גבינות, שניצלים ועוד הרבה מאכלים שונים ומשונים.

האם קל לנקות ולתחזק טוסטר לחיצה?

כן, בדרך כלל קל לנקות ולתחזק טוסטר לחיצה, אם עושים זאת נכון. בדגמים רבים יש צלחות מצופות שאינן מקובעות, אשר מונעות מהמזון להידבק, מה שהופך את הניקוי לדבר קליל. לאחר שהטוסטר התקרר, יש פשוט לנגב את הצלחות עם מטלית לחה או ספוג. בכמה טוסטרי לחיצה יש גם צלחות נשלפות שניתן לשטוף בכיור או במדיח כלים לנוחות נוספת. חשוב לעקוב אחר הוראות היצרן לתחזוקה נאותה כדי להבטיח את אריכות הימים של המכשיר ואת הביצועים המיטביים שלו לאורך זמן.

האם ניתן להשתמש בטוסטר לחיצה למשימות בישול אחרות מלבד כריכים?

בעוד טוסטר לחיצה מיועד במיוחד להכנת כריכים, הוא יכול לשמש גם למשימות בישול פשוטות אחרות. לדוגמה, הוא יכול לשמש גם כגריל ירקות, כגון קישואים וחציל, שכן הוא יכול לתת להם טעם חרוך נחמד. דגמים מסוימים של טוסטרי כריכים יכולים אפילו לבשל חתכים דקים של בשר, כמו עוף או חזיר, המספקים אפשרות בישול מהירה ונוחה.

עם זאת, חשוב לציין כי ברוב המקרים, האפשרות הטובה ביותר היא זו שכוללת טוסטים, שכן צורת בישול זו היא אידיאלית בעיקר עבור הקשחת לחם והמסת גבינה ומילויים דומים. בגדול, טוסטר לחיצה הוא מכשיר מטבח תכליתי ונוח המאפשר למשתמשים להכין בקלות כריכים צלויים טעימים. עם העיצוב הפשוט שלו ותכונות קלות לניקוי, הוא תוספת פופולרית למשקי בית רבים, רק צריך לדעת איך לתחזק אותו במקרה שמשתמשים בו גם לדברים אחרים מעבר לטוסטים.