רצועות trx מומלצות: 5 רצועות אימון טובות ב-2024 |כולל מדריך רכישה |Finder

קבלו אימון גופני מלא בכל מקום ובכל זמן עם רצועות אימון מגוונות והמומלצות ביותר של 2024, כולל רצועות trx כמובן

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

908 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על רצועות אימון מומלצות 2024

רצועות אימון מומלצות שיעזרו לכם לשמור על כושר בעזרת ציוד מינימלי שאפשר לקחת לכל מקום. יש מגוון רחב של רצועות אימון, הידועות ביותר הן של רצועות trx של חברת TRX, אבל יש חברות ודגמים רבים שיתנו לכם ביצועים דומים ואף טובים יותר. לפניכם רצועות האימון המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

רצועות האימון הטובות ביותר – ולא, לא קוראים להן רצועות TRX, זה השם של אחת החברות המייצרות אותן – הן חלק מושלם לערכת אימון הכושר הביתית שלכם. אם אתם רוצים להתחיל להתאמן בנוחיות של הבית שלכם או, אם אתם קצת יותר מוחצנים, רוצים להתאמן בפארק הקרוב לביתכם, אתם יכולים להפסיק את החיפוש שלכם כאן.

 

דחיקות חזה, לאנג'ים במשקל גוף וכפיפות בטן יכולים להביא אתכם עד גבול מסוים במסע שלכם אל עבר הגוף המחוטב שתמיד רציתם. כאן נכנסות לפעולה רצועות האימון; הם הרבה יותר ניתנות לניוד ממשקולות, אבל מסוגלות להציע כמות דומה של התנגדות נוספת.

 

חבילה זו של רצועות מתוחכמות ונקודת עוגן, קלה מאוד לדחיסה בתרמיל הגב שלכם או להתקנה בבית, אבל היא פותחת בפניכם עולם אימונים חדש לגמרי. כזה שיש לו את היכולת לאמן כל קבוצת שרירים בגוף שלכם… בעוצמה.

לוגו של הסקירה

רצועות האימון הטובות ביותר מכולן: TRX All-In-One

רצועות אימון אלו מגיעות בחבילה מושלמת שמתאימה גם למתאמנים החדשים ביותר, עם מדריך אימונים מצוין של TRX אשר מפרט כיצד להשתמש היטב ברצועות, אתם לא יכולים שלא להיות מרוצים.

TRX ALL-IN-ONE

4.5 15

הרצועות הפופולאריות ביותר בישראל – ולא סתם

יתרונות

יש כאן כל מה שאתם צריכים, מדריך אימוני כלול.

חסרונות

אין התאמה ברצועות הרגליים, אין גיוון בצבעים.

קנה עכשיו ב- Amazon
TRX Pro 4
קנה עכשיו ב- Xwear
TRX Pro 4
קנה עכשיו ב- sport stock

רצועות האימון של חברת TRX הפכו לכל כך פופולאריות בארץ (ובעולם) עד שאנשים פשוט קוראים להן "רצועות TRX" – חלקם אפילו לא יודעים ש-TRX זה שם החברה, לא המוצר. לרצועות הללו יש מערכת עיגון ייחודית רק לה אשר מתגאה ביציבות נהדרת ומעודדת יציבה והחזקה נכונה של הגוף בכל אימון.

 

אתם יכולים לבחור בין עוגן לדלת או עוגן מסורתי, אשר ניתן ללפף סביב ענפי עץ, עמודים או כל דבר אחר שמסוגל לקחת על עצמו את המשקל שלכם מבלי להישבר.

 

רצועות ה-TRX גם מגיעות עם נרתיק נשיאה מאוד שימושי, אשר מאפשר לכם לארוז יפה את הרצועות ולהכניס אותן בקלות אל תיק גב כאשר אתם מטיילים ממקום למקום. אלו מכם שאוהבים לטייל ברחבי העולם או נוסעים הרבה מטעם העבודה, יוכלו ליצור לעצמם חדר כושר נייד.

לוגו של הסקירה

מקצועיות ומשודרגות: CrossCore 180

ה- CrossCore 180 כשם שלהן – מעניקות אימון חופשי של 180 מעלות בעזרת מנגנון גלגלת מסתובב. רצועות אימון אלו עוצבו כדי לכלול כל מה שאולי תצטרכו כדי להתחיל ולהתאמן. לכן, הן מציעות טווח תרגילים נרחב ומגוון שאפשר לקחת לכל מקום.

CrossCore 180

4.5 15

מנגנון גלגלת מסתובב שמשפר את כל חוויית האימון

יתרונות

מנגנון גלגלת לאימון מגוון, רצועות מתכווננות עם רצועות לרגליים שאפשר להתאים, ניתן לחבר מגוון אביזרים משלימים, כושר נשיאה של 500 ק"ג.

חסרונות

לא כל מתאמן יתחבר למנגנון הגלגלת, לא זול.

קנה עכשיו ב- Pro Fitness
קנה עכשיו ב- Rus Geves

את רצועות ה- CrossCore 180 אפשר להתקין כמעט על כל דבר: עמודים, עצים, דלתות, מתקנים בפארק ועוד. מנגנון הגלגלת המסתובב מאפשר אימון חופשי ומגוון יחד עם פין נעילה מיוחד אשר מייצב את האימון שלכם.

 

הרצועות ניתנות להתאמה, גגם אלו של הרגליים, למקסימום נוחיות וניתן להוסיף להן מגוון אביזרים משלימים כגון גומיות קרוספיט, משקולות יד, גומיות התנגדות, קטלבס, רצועות קרסול ועוד.

 

אתם נהנים ממגוון תרגילים שאפשר לעשות בכל מקום, לא משנה איפה אתם, אשר יסייעו לכם לשמור על כושר בדרך מהנה במיוחד.

מילה מהמומחה שלנו

השוק מוצף בהמון סוגים של רצועות אימון

רוב רוצעות האימון מציעות את אותן הפונקציות והיתרונות המוכרים לכולנו. בעת רכישת רצועות האימון יש להתחשב באופן ההתקנה שלהן – האם מסובך להרכיב אותן? האם ניתן להתקין אותן בבית? האם צריך וו תלייה מיוחד או מוט מתח?  בנוסף, יש להתחשב גם בתקציב, שכן ניתן למצוא רצועות אימון שמעניקות חווית אימון נוחה ומאתגרת במחירים נוחים לכל כיס.

מאמן כושר בכיר, מדריך שחייה, מנטור לקידום הבריאות ומייסד אתר האינטרנט fitnessophy

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר מבחינת מחיר: DST 100 מבית דקטלון

אין רצועות אימון פשוטות יותר מאלו של חברת דקטלון; אבל עם כל הפשטות, אתם מקבלים סט רצועות מעולה עבור תמורה נוחה במיוחד.

DST 100

4.5 15

רצועות אימון פשוטות עם תמורה יוצאת מן הכלל

יתרונות

עובדות נהדר ומספקות מה שהייתם מצפים, זולות במיוחד.

חסרונות

בסיסיות מאוד.

קנה עכשיו ב- decathlon

למרות שהן לא מגיעות עם מדריך מפורט או מערכת עוגן יציבה וייחודית – ה-DST 100 של דקטלון נותנות לכם בדיוק מה שהייתם מצפים מרצועות אימון. אתם יכולים לבצע עליהן מגוון תרגילים ואם אתם מחברים אותן לעוגן יציב, אין סיבה שהן יכשילו אתכם.

 

רצועות הרגליים והידיים ניתנות להתאמה, כך שאתם יכולים להתאמן באופן מותאם אישי בדיוק לגובה שלכם. אמנם אין כאן חיבורים מהודרים ונרתיק נשיאה אופנתי, אבל אם אתם רוצים להתאמן בפשטות ובלי הרבה אפקטים, אלו הרצועות עבורכם.

לוגו של הסקירה

מגיעות עם הדרכה צמודה: RIP60

יש אנשים שאפשר לתת להם ציוד כושר ופשוט לתת להם להתאמן, אבל אחרים זקוקים להדרכה והכוונה. אתם יכולים לקחת את שירותיו של מאמן כושר אישי או שאתם יכולים לרכוש את סדרת ה-RIP60, אשר מגיעה עם ערכה אשר כוללת 12 DVD עם תרגילים והדרכה מפורטים.

RIP60

4.5 15

מגיעות עם 12 DVD מלאים בתרגילים והדרכה להגעה לתוצאות תוך 60 יום

יתרונות

הדרכה יסודית הכוללת 12 DVD עם תרגילים שונים, תפריט תזונה מפורט, תיק נשיאה נוח, זולות, ניתנות להתאמה משוכללת.

חסרונות

יכולות להיות מורכבות לתפעול והרכבה למתחילים.

קנה עכשיו ב- FitnessDepot
קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

לא כולם מסתפקים במדריך קצר או סרטון ביוטיוב – ואם אתם מחפשים הדרה מקצועית ותוכנית שיעזרו לכם להגיע לתוצאות הרצויות באמצעות רצועות אימון, ה-RIP60 הן בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

עם 12 DVD מלאים תרגילים שונים (8 DVD לעיצוב הגוף ועוד 4 DVD עם תוכניות חיטוב, אימון לאצנים, יוגה והורדת שומנים) לשימוש ברצועות האימון ומדריך תזונה מפורט, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעקוב אחרי התוכנית בת 60 הימים וליהנות מהתוצאות.

 

רצועות האימון עצמן ממש טובות וניתנות להתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר. מתאמנים מתחילים עשויים מעט להסתבך איתן בהתחלה, אבל ה-DVD הוא ממש לא החלק הכי חשוב ברצועות האלו. יש להן עוגן גדול, חזק ואיכותי לאימון יציב והידיות שלהן שונות מהידיות של יתר רצועות האימון, אבל לטובה.

 

ה-RIP60 הן רצועות מתקדמות עם הדרכה מקיפה אשר תסייע לכם להגיע למטרות שלכם בכל מקום, עם רצועות נוחות לניוד, גם בחופשה וגם בנסיעת עסקים – שום דבר כבר לא יכול לעצור את התהליך שלכם.

לוגו של הסקירה

אלטרנטיבה טובה ל-TRX המקוריות: רצועות אימון פונקציונאלי HiTec

אם אתם רוצים להתאמן ב-TRX, אבל לא רוצים לשלם את המחיר היקר, רצועות האימון של חברת HiTec דומות מאוד במראה ובתפעול לרצועות ה-TRX המקוריות.

רצועות אימון פונקציונאלי HiTec

4.5 15

TRX במחיר יותר נוח

יתרונות

דומות מאוד ל-TRX, מחיר נוח, פשוטות להתקנה.

חסרונות

מגיעות רק בצבע אחד, מאוד פשוטות.

קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- light in the box

הן מאוד דומות, אך רצועות האימון של HiTec לא מתפקדות בדיוק כמו אלה של ה-TRX. אין להן את מערכת העיגון הייחודית של TRX והן גם לא מגיעות עם כל האביזרים המשוכללים שלה. אולם, אם אתם מחפשים רצועות אימון בסיסיות במחיר נוח, מדובר באפשרות מושכת במיוחד.

 

הן עשויות ניילון חזק אשר ניתן לכוונון והן מאוד קלות וניידות, כך שאפשר לקחת אותן למשרד, לפארק או לחדר הכושר. הן לא פחות טובות מכל רצועת אימון אחרת ומתאמנים מתחילים ומתקדמים כאחד יכולים ליהנות מהן.

סיכום

מה זה רצועות אימון?

רצועות אימון או בשמן הפופולארי רצועות TRX, הן רצועות אשר ניתן להתקין על עוגנים שונים בגובה ולבצע אימון כושר מלא המתבסס על משקל גוף. עם הרצועות אפשר לעשות תרגילים שונים, עם הידיים והרגליים, אשר משפיעים על כל שריר בגוף.

 

רצועות אימון נחשבות לציוד כושר שימושי מאוד אשר מאוד קל לקחת ממקום למקום – מה שהופל את האימון להרבה יותר קל ונוח. אתם יכולים לקחת את הרצועות לבית המלון שאתם שוהים בו, למשרד או להתקין אותן בבית, כך שכמעט ואין מקום שאי אפשר להתאמן בו.

 

כל הרצועות כוללות ידית כזו או אחרת לאחיזה נוחה ועוגן לשמירה על שיווי המשקל. הרצועות עצמן עשויות מחומרים שונים, כגון בד, ניילון ועוד.

 

אנחנו מאוד אוהבים את רצועות האימון, היות וטווח המחירים שלהן די נוח והתמורה שלהן גבוהה, במיוחד בתקופה בה כולנו מבלים זמן רב כל כך בבית.

 

אם אתם מעדיפים להתאמן בבית, אנחנו ממליצים בחום להצטייד עם סט רצועות אימון מומלץ, אשר יעזור לכם להגשים את המטרות שלכם ולשמור על אורח חיים בריא. אל תשכחו לבחור את הרצועות המומלצות ביותר עבורכם לפי הצרכים האישיים והתקציב שלכם.

שאלות ותשובות על רצועות אימון מומלצות 2024

האם רצועות האימון הן באמת אפקטיביות?

כמובן שכן! טרנד הכושר הזה החל לתפוס תאוצה לאחר ששיטת ה-TRX, ששומשה ע"י יחידות העילית של הצבא האמריקאי, התפשטה ברחבי אמריקה והעולם. הרצועות גורמות להתנגדות ובכך עובדות על שרירי הגוף שלכם ומחזקות אותם.

האם שימוש ברצועות כושר יעזרו לי להוריד במשקל?

לאחר מחקרים רבים שנעשו בנושא, חוקרים גילו כי אימוני התנגדות, שבה משתמשים באותן רצועות, מסייעים לירידה במשקל. בנוסף, אימונים אלה אפקטיבים לחיזוק השרירים ויעזרו לכם להפוך לחזקים יותר.

איפה אפשר להשתמש ברצועות האימון שלי?

אחד הדברים הנפלאים ברצועות האימון הוא האופציה לקחת אותן לכל מקום ולהתאמן איתן בכל מקום. תוכלו להתאמן בעזרתן בבית, בגינה, בפארק השכונתי ואפילו במשרד! כל שעליכם לעשות זה לחפש מיקום בו תוכלו למקם את הרצועות בנוחות ובבטיחות, להתקין אותם ותקבלו סביבת אימון נוחה ואיכותית. 

האם ניתן להתאמן בעזרת הרצועות מדי יום?

כמובן! כמו כל פעילות ספורטיבית, מומלץ להתאמן מדי יום, ורצועות האימון יהפכו את האימון היופי לקל, כיפי ואפקטיבי הרבה יותר. ישנם מגוון תרגילים שתוכלו לבצע באמצעות הרצועות שלכם כך שהאימון לא ישעמם לרגע.