משקפת שחייה: 5 המשקפות המומלצות ביותר | Finder

כל מי שיוצא לשחות, בין אם זה בבריכה, בים או בנהר, צריך משקפת שחייה טובה. המשקפות הללו מאפשרות לאנשים לראות היטב מתחת למים, אך גם להגן על העיניים ולשפר את הביצועים. סקרנו עבורכם 5 משקפות איכותיות מאוד, ויצרנו מדריך כיצד לבחור את המשקפת הטובה ביותר לכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

ספורט

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משקפת שחייה

בין אם אתם מחפשים משקפת שחייה שמתאימה למקצוענים, משקפת שחייה שמתאימה למתחילים או משקפת שחייה שמתאימה לשחייה במים פתוחים, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את משקפת השחייה המתאימה ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של משקפות שחייה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת משקפות השחייה המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש משקפות שחייה המומלצות על ידי המומחים שלנו

משקפת שחייה הכי מתאימה לשחייה במים פתוחים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

משקפת שחייה הכי מגוונת

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

משקפת שחייה שהכי מתאימה למקצוענים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

שחייה היא לא רק כיף, אלא גם ספורט, ופעילות פנאי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנה. בין אם אתה ספורטאי אולימפי, שחיין של סוף שבוע, או טירון שמבצע את החתירה הראשונה שלו, ציוד טוב הוא חשוב מאוד להצלחה. אולי אלמנט השחייה החשוב ביותר הוא משקפי השחייה. יש כיום המון סוגים של משקפי שחייה ולפני שמבצעים את הבחירה, חשוב לחקור את התפקיד החיוני שלהם ומדוע הם אביזר חובה לכל שחיין. סקרנו עבורכם את 5 המשקפות הטובות ביותר ועזרנו לכם לבחור משקפת לבריכה שתהיה הטובה ביותר עבורכם.

 

להבין מה קורה למטה

מתחת לפני המים הבוהקים שוכן עולם שלם, חבוי מעינינו. ללא עזרתם של משקפי השחייה, היינו תופסים רק הבזקים חולפים של העולם התת-מימי הזה. משקפי שחייה הם לא רק אביזר נוחות; הם החלונות שמאפשרים לנו לחקור ולהעריך את היופי של מה שנמצא מתחת לפני השטח, וכמובן גם בזמן השחייה בתוך בריכה ביתית או בקאנטרי, כאשר אנחנו שוחים למען הספורט. 

 

הגנה על העיניים

אחד התפקידים הקריטיים ביותר של משקפי שחייה הוא להגן על העיניים מפני החומרים הקיימים במי הבריכה. כלור, למשל, משמש בדרך כלל לחיטוי מי בריכה, אבל הוא יכול לגרות ולפגוע בעיניים. משקפי שחייה מונעים מכימיקלים לבריכה, חיידקים ופסולת מלהיכנס לעיניים. הגנה זו חיונית לא רק לנוחותכם המיידית, אלא גם לבריאות העיניים בטווח הארוך, וכמובן כאשר מדובר בקניית משקפת שחייה מומלצת לילדים וצעירים.

 

בהירות ושיפור ראייה

משקפי שחייה מעוצבים מגיעים עם ציפויים שונים על מנת להבטיח ראייה ברורה מתחת למים. עדשות מעומעמות יכולות להוות מכשול משמעותי במהלך שחייה, ולגרום לחוסר התמצאות ותסכול. טכנולוגיית אנטי-ערפל ממזערת עיבוי בחלק הפנימי של משקפי השחייה, ומאפשרת לך לראות בבירור ולהישאר ממוקד במשיכות שלך. יתר על כן, משקפי שחייה משפרים את שדה הראייה שלך. עם נוף ללא הפרעה, אתה יכול לנווט את בבריכה בקלות. הנראות המוגברת הזו חיונית לבטיחות ויכולה לסייע לכם להימנע מהתנגשויות בשחיינים או במכשולים אחרים.

 

נוחות וביצועים

משקפי שחייה לא רק מגנים על העיניים ומשפרים את הנראות, הם גם תורמים באופן משמעותי לנוחות ולביצועים שלך במים. הם מגיעים עם רצועות מתכווננות כדי להבטיח התאמה הדוקה ובטוחה, ובכך מפחיתים את הסיכון לדליפת מים. העדשות סביב העיניים עשויות בדרך כלל מסיליקון רך, המספק נוחות במהלך שחייה ממושכת. עבור שחיינים תחרותיים, משקפי שחייה הם כלי חיוני להשגת ביצועי שיא. הם מפחיתים את הגרר במים, ומאפשרים לשחיינים לנוע דרך הבריכה בצורה יעילה יותר. בין אם אתם מתחרים נגד השעון או פשוט מנסים לשפר את זמני הברכיים שלכם, זוג משקפי השחייה הנכון יכול לעשות הבדל ניכר. הציוד המקיף יכול לכלול גם שעון ספורט או חליפת גלישה טובה להשלמת החוויה.

 

סוגי משקפי שחייה

משקפי שחייה מגיעים בסוגים שונים כדי לספק צרכים שונים: משקפי הגנה הם אידיאליים לשחיינים מזדמנים ולאלה שלומדים לשחות. הם מציעים הגנה בסיסית על העין ונוחות, מה שהופך אותם מתאימים לשחייה נינוחה. משקפי ביצועים מיועדים לשחיינים תחרותיים, מעניקים עדיפות לגרירה מופחתת ולראות משופרת. לעתים קרובות הם כוללים עיצובים בפרופיל נמוך וחומרים מתקדמים לביצועים אופטימליים. משקפיים למים פתוחים מתאימים לאנשים ששוחים במים הפתוחים. משקפי השחייה האלה מספקים שדה רחב יותר של ראייה, הגנת UV ועמידות כדי להתמודד עם תנאים משתנים.

 

יותר מסתם אביזר

משקפי שחייה הם יותר מסתם אביזר; הם כלים חיוניים לשחיינים בכל הרמות. הם מציעים הגנה, בהירות וביצועים משופרים, מה שהופך את השחייה לבטוחה ומהנה יותר. בסקירה מקיפה זו, אנו נתעמק היתרונות והחסרונות של חמש משקפי שחייה פופולריים ממותגים שונים: WIN.MAX, Adidas, Arena Cobra Ultra Switch, Intex AQUAFLOW ו-Predator Zoggs.

לוגו של הסקירה

משקפת שחייה שהכי מתאימה לשחייה במים פתוחים: win. Max Swimming Goggles

משקפי השחייה של מקס מציעים הגנה מעולה נגד ערפל ו-UV, מה שהופך אותם אידיאליים לשחייה בחוץ. הרצועות המתכווננות שלהם מבטיחות התאמה הדוקה, ושדה הראייה הרחב משפר את הראות מתחת למים

win. Max Swimming Goggles
win. Max Swimming Goggles

win. Max Swimming Goggles

4.5 15

לצאת לים ולשחות

יתרונות

הגנה יעילה נגד ערפל ו-UV

רצועות סיליקון נוחות ומתכווננות

שדה ראייה רחב

חסרונות

משתמשים מסוימים עשויים למצוא את גשר האף פחות מתכוונן

קנה עכשיו ב- Amazon

WIN.Max Swimming Goggles הם משקפי שחייה שהרוויחו את מקומם כחברים אמינים לשחיינים רבים. תכונות ההגנה מפני ערפל ו-UV מבטיחות ראייה ברורה גם במהלך שחייה חיצונית מורחבת. רצועות סיליקון מתכווננות מספקות התאמה בטוחה ונוחה עבור גדלי ראש שונים, מה שמפחית את הסיכויים לדליפות. שדה הראייה הרחב מאפשר לשחיינים לראות בבירור בכל הכיוונים, ומסייע לניווט.

 

עם זאת, חלק מהמשתמשים עשויים למצוא את התאמת גשר האף פחות גמישה בהשוואה למשקפים אחרים בשוק. זה יכול להוות בעיה עבור אלה עם תווי פנים ייחודיים. משקפי השחייה של מקס הם בחירה טובה עבור שחייני פנאי המחפשים ראייה ברורה ובלאי נוח, וכאלו שיוצאים לשחייה במים פתוחים בעיקר.

לוגו של הסקירה

משקפת שחייה הכי מגוונת: משקפי שחייה של אדידס

משקפי השחייה של אדידס משלבים סגנון ופונקציונליות. הם מתהדרים בעיצוב מלוטש וכוללים רצועה מפוצלת עבור התאמה מאובטחת. עדשות המראה מפחיתות את הבוהק, מה שהופך אותן למושלמות לשחייה בחוץ

משקפי שחייה של אדידס
משקפי שחייה של אדידס

משקפי שחייה של אדידס

4.5 15

סטייל פוגש פונקציונאליות

יתרונות

עיצוב מסוגנן

רצועה מפוצלת להתקף מאובטח

עדשות מראות מפחיתות בוהק

חסרונות

המחיר עשוי להיות גבוה יותר מהמתחרים

קנה עכשיו ב- KSP

משקפי השחייה של אדידס לא רק נראים טוב, אלא גם מתפקדים היטב. העיצוב המלוטש ועדשות המראה הם לא רק כדי להגן על העיניים מפני קרני UV מזיקים, אלא גם כדי להפחית בוהק, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור חובבי חוצות. הרצועה המפוצלת מבטיחה התאמה בטוחה ונוחה, ומונעת דליפת מים במהלך השחייה.

 

עם זאת, משקפי השחייה של אדידס עשויים להגיע עם תג מחיר גבוה יותר בהשוואה למתחרים מסוימים. בעוד שהעלות הנוספת עשויה להרתיע קונים שלא רוצים להשקיע הרבה כסף במשקפת, השילוב של סגנון, נוחות וביצועים הופך אותם להשקעה ראויה לשחיינים רציניים. הם מגוונים ומתאימים להרבה מאוד שחיינים, ששוחים בסיטואציות שונות.

לוגו של הסקירה

משקפת שחייה הכי מתאימה למקצוענים: ארנה קוברה אולטרה סוויפ

משקפי השחייה של Arena Cobra Ultra Swimming תוכננו עבור שחיינים תחרותיים. הם מציעים בהירות יוצאת דופן ועיצוב יעיל להפחתת גרר מהמים. גשרי האף הניתנים להחלפה והציפוי נגד ערפל מגביר עוד יותר את הערך שלהם לשחיינים

ארנה קוברה אולטרה סוויפ
ארנה קוברה אולטרה סוויפ

ארנה קוברה אולטרה סוויפ

4.5 15

לשפר את התוצאות בעקביות

יתרונות

בהירות יוצאת דופן

עיצוב יעיל מפחית את הגרר מהמים

גשרי אף ניתנים להחלפה

חסרונות

עלולות להיות צמודות מדי

קנה עכשיו ב- KSP

Arena Cobra Ultra Swimming Goggles הם הבחירה הטובה ביותר עבור שחיינים תחרותיים המחפשים יתרון בבריכה. משקפי שחייה אלה מציעים בהירות יוצאת דופן, ומבטיחים לך את היכולת להתמקד בשחייה שלך ללא הסחות דעת. העיצוב היעיל ממזער את הגרר מהמים ומאפשר זמנים מהירים יותר. בנוסף, גשרי האף הניתנים להחלפה מספקים צורות פנים שונות, ומבטיחים התאמה אישית.

 

עם זאת, בעוד שהם מצטיינים בביצועים, חלק מהמשתמשים מוצאים אותם פחות נוחים ואולי אף צמודים מדי. זה לא מדאיג לאלה שרוצים להתחרות בצורה מקצוענית, אבל שחייני פנאי המחפשים נוחות לאורך כל היום אולי ירצו לשקול אפשרויות אחרות. בסך הכל, ארנה קוברה Ultra Swimming הם בחירה עם ביצועים גבוהים עבור שחיינים רציניים.

לוגו של הסקירה

משקפת שחייה הכי מתאימה למתחילים: אינטקס אקוופלו

משקפי השחייה של אינטקס AQUAFLOW הם ידידותיים לתקציב ומתאימים למתחילים. הם כוללים מסגרת סיליקון נוחה ועדשות נגד ערפל. למרות שהם לא מתקדמים כמו חלק מהמתחרים, הם מספקים הגנה וראייה ברמה טובה

אינטקס אקוופלו
אינטקס אקוופלו

אינטקס אקוופלו

4.5 15

פתרון זול למתחילים

יתרונות

זול

מסגרת סיליקון נוחה

עדשות נגד ערפל

חסרונות

תכונות מתקדמות מוגבלות

פחות מתאים לשחיינים תחרותיים

קנה עכשיו ב- KSP

משקפי שחייה אינטקס AQUAFLOW הם בחירה מצוינת למתחילים ושחייני פנאי שלא רוצים להוציא סכום משמעותי על משקפות. הם מציעים הגנה הגונה עם עדשות נגד ערפל ומסגרת סיליקון נוחה. בעוד הם חסרים כמה תכונות מתקדמות שאפשר למצוא אפשרויות יקרות יותר, הם עושים את העבודה עבור שחייה מזדמנים.

 

עם זאת, משקפי שחייה אלה מתאימים פחות לשחיינים תחרותיים או לאלו המחפשים תכונות ביצועים מיוחדות. יכולת ההתאמה המוגבלת והעיצוב הבסיסי עשויים שלא לספק את רמת הנוחות והדיוק הדרושה לאימונים רציניים או למירוצים. עם זאת, עבור טבילה מדי פעם בבריכה או שחייה נינוחה, משקפי השחייה של אינטקס AQUAFLOW מספקים תמורה טובה לכסף.

לוגו של הסקירה

משקפת שחייה הכי אקסטרים: טורף זוגס

משקפי השחייה של טורף זוגס מיועדים לשחיינים במים פתוחים. הם מציעים ראייה היקפית מעולה, חותמות נוחות והגנה על UV. משקפי מגן אלה מצטיינים בתנאים מאתגרים, מה שהופך אותם אידיאליים להרפתקאות במים פתוחים

טורף זוגס
טורף זוגס

טורף זוגס

4.5 15

הרפתקה שלא נגמרת

יתרונות

ראייה היקפית מעולה

הגנת UV לשחייה במים פתוחים

עמידים

חסרונות

עשוי להיות יותר מדי לשימוש בבריכה מקורה

קנה עכשיו ב- KSP

משקפי מגן של טורף זוגס מותאמים לחובבי מים פתוחים הזקוקים לנראות בלתי מתפשרת בתנאים מאתגרים. עם הראייה ההיקפית המעולה שלהם, משקפי שחייה אלה מצטיינים בשמירה על מודעות לסביבה תוך מתן חוויה נוחה ונטולת דליפה. הגנת UV נוספת היא ברכה עבור אלה שמחפשים אחר אלמנטים של שחייה בחוץ או פעילות כמו קיאקים למשל.

 

עם זאת, משקפי השחייה האלה עשויים להיחשב כיותר מדי לשימוש בבריכה מקורה, שכן התכונות המיוחדות שלהם מתאימות ביותר למים פתוחים. המחיר עשוי להיות גם דאגה עבור אלה שאינם עוסקים באופן קבוע בשחייה בחוץ. עם זאת, אם אתה שחיין מים פתוחים ייעודי המחפש את הטוב ביותר בראייה היקפית ונוחות, Predator Zoggs מהווים השקעה מצוינת.

איך בחרנו משקפת שחייה מומלצת מבין מאות המשקפות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של משקפת שחייה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את משקפת השחייה הטובה ביותר עבורכם?

בסקירה זו, בחנו חמש משקפי שחייה ממותגים שונים, כל אחד מהם עונה על צרכים והעדפות שונות. WIN.MAX, Adidas, Arena Cobra Ultra Switch, Intex AQUAFLOW ו-Predator Zoggs מציעים מגוון תכונות, החל מאפשרויות ידידותיות לתקציב ועד לביצועים גבוהים לשחיינים תחרותיים. אפשר לציין גם את משקפת שחייה ספידו שהיא מותג מוכר ואיכותי. הבחירה בסופו של דבר תלויה במטרות השחייה ובתקציב שלכם, לכן בחרו את זו שמתאימה בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם וצללו לתוך העולם של ראייה תת-מימית ברורה ונוחה. אחרי שסקרנו את המוצרים הטובים ביותר, הנה מדריך שעוזר בעת בחירת משקפי שחייה ומבטיח שתבצעו את הבחירה המושלמת עבורכם.

 

מטרה ויכולות

הצעד הראשון בבחירת משקפי השחייה הנכונים הוא לקבוע את מטרתם המיועדת. האם אתה שחיין פנאי, אתלט תחרותי, או חובב מים פתוחים? לכל סוג של שחיין יש צרכים מיוחדים. חשוב לבחור משקפיים שיאטמו לחלוטין את העין. ההתאמה צריכה להיות הדוקה אבל לא הדוקה מדי, שכן זה יכול לגרום לאי נוחות ולהשאיר סימנים על הפנים שלך. חפש משקפי שחייה עם רצועות מתכווננות וגשרי אף כדי להתאים אישית את ההתאמה לצורת הפנים שלך. 

 

סוג עדשה

משקפי שחייה מגיעים עם סוגים שונים של עדשות כדי לספק תנאים שונים: עדשות נקיות הן אידיאליות לשחייה מקורה בבריכות מוארות היטב. עדשות מראות מפחיתות בוהק מהשמש, מה שהופך אותן למושלמות לשחייה בחוץ. הן גם מספקות הגנה מפני UV. עדשות מגע מתאימות לשחייה בחוץ בתנאים בהירים למדי, ומספקות הפחתה מסוימת של בוהק. עדשות מקוטבות מצוינות לחיתוך בוהק והפחתת מאמץ העין בתנאים בהירים, שטופי שמש, הן בפנים והן בחוץ. כמובן שיש משמעות לעדשה טובה כאשר מדובר בקניית משקפת שחייה לילדים וצעירים.

 

טכנולוגיה ועמידות

עדשות מעומעמות יכולות לשבש את השחייה ולהפריע לנראות. חפש משקפי שחייה עם ציפוי נגד ערפל או מערכות אוורור כי למזער אידוי על החלק הפנימי של העדשות. עמידות היא גורם קריטי, במיוחד אם אתה שוחה לעתים קרובות. משקפות צריכות לעמוד בפני הקשיים של כלור, מים מלוחים, ותנאי בריכה או מים פתוחים אחרים. בדוק תכונות כמו עדשות עמידות בפני שריטות ומסגרות חזקות שיכולות לעמוד בשימוש קבוע.

 

שדה הראייה ומחיר

שדה הראייה המסופק על ידי משקפי השחייה שלך הוא חיוני לבטיחות וביצועים. משקפי שחייה עם שדה ראייה רחב מאפשרים לך לראות יותר של הסביבה שלך, דבר אשר מועיל במיוחד בבריכות צפופות או במים פתוחים. כמו כן, משקפי שחייה מגיעים במגוון רחב של מחירים, החל באפשרויות ידידותיות לתקציב ועד לדגמים מתקדמים. בעוד מחיר גבוה יותר לעתים קרובות בקורלציה עם איכות ותכונות טובות יותר, חשוב למצוא זוג שמתאים לתקציב ולצרכים שלך. 

 

צעד חיוני בדרך למים

בחירת משקפי השחייה הנכונים היא צעד חיוני לקראת שחייה בטוחה ונוחה. על ידי התחשבות בגורמים כמו מטרת השימוש, חותם והתאמה, סוג העדשה, טכנולוגיה נגד ערפל, עמידות, המחיר והמותג, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת שמתאימה לסגנון השחייה שלך ולהעדפות שלך. זכרו כי זוג משקפי השחייה המושלמים יכולים לשפר את חוויית השחייה שלכם, לכן השקיעו את הזמן והמאמץ במציאת משקפי השחייה המתאימים לכם.

שאלות ותשובות על משקפת שחייה

מהן המטרות העיקריות של לבישת משקפי שחייה?

משקפי שחייה משרתים מספר מטרות, כולל מתן ראייה צלולה מתחת למים, הגנה על העיניים מפני מגרים כגון כלור, מים מלוחים ופסולת, ושיפור נוחות וביצועים במים.

כיצד אוכל לבחור את המידה המתאימה למשקפי שחייה?

כדי להבטיח את ההתאמה הנכונה, חפש משקפי מגן עם רצועות מתכווננות וגשרי אף. המטרה היא ליצור התאמה הדוקה, אטומה למים, סביב העיניים שלך, ללא לחץ מוגזם. יש לנסות אותם לפני רכישה או לבדוק את הגודל כדי למצוא את ההתאמה הנכונה.

האם קיימים סוגים שונים של משקפי שחייה לסביבות שחייה שונות?

כן, יש. משקפי שחייה בסוגים שונים, כולל פנאי, ביצועים ומשקפי מים פתוחים. הבחירה תלויה בסביבת השחייה שלך ובמטרות, כאשר כל סוג נועד לענות על הצרכים הספציפיים.

כיצד אוכל למנוע ממשקפי השחייה שלי להתערפל במהלך שחייה?

טכנולוגיה נגד ערפל משולבת בדרך כלל לתוך משקפי שחייה כדי למזער עיבוי על החלק הפנימי של העדשות. בנוסף, הימנע מלגעת בחלק הפנימי של העדשות, ושטוף את המשקפת שלך עם מים מתוקים לאחר כל שחייה כדי לשמור על תכונות האנטי-ערפל שלהם.

האם אני יכול להשתמש במשקפי שחייה לפעילויות אחרות מלבד שחייה?

בעוד שמשקפי שחייה מיועדים בעיקר לפעילויות תת-מימיות, הם יכולים לשמש גם לפעילויות כמו שנורקלינג, צלילה או ספורט מים אחר הדורשות ראייה ברורה והגנה על העין. אין כל כך מה לעשות איתם מחוץ למים כמובן.