נעלי אדידס לנשים: סקירת 6 נעלי אדידס מומלצות לנשים (מעודכן 2024) | Finder

אדידס הוא מותג חובק עולם הנודע במיוחד בזכות חומר הריפוד המהפכני BOOST, המציע טכנולוגיית ריפוד והחזרת אנרגיה. כאן תמצאו את נעלי הריצה הטובות ביותר לנשים של אדידס לפי הסקירה המקצועית שלי (רצה מרתונים).

icon pos_1

ניתחנו

274 סקירות

ו-

1779 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי אדידס נשים מומלצות

כבר כמעט מאה שנים שאדידס מקשיבה לספורטאים ומייצרת מגוון רחב של דגמי נעליים העונים על צרכיהם, עם מחויבות לחדשנות וביצועים. בין אם אתן יוצאות לריצה מדי פעם או אצניות מנוסות, בין אם אתן רצות בקצב שקול או מהיר, למרחקים ארוכים או קצרים, בגשם או בחום, על משטח חלק או בשבילים מחוספסים, כל אחת מכן תוכל למצוא כאן את הנעליים המתאימות לה.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

לוגו של הסקירה

הנוחות ביותר - נעלי ADIDAS Ultraboost 20

מדובר בנעל קלאסית, נוחה ורכה מאוד, עם חלק עליון יציב וסופר-אלסטי, העשוי בטכנולוגיית Primeknit, המתאימה את עצמה לכף הרגל, עוטפת אותה ותומכת בה, ובכך משפרת את התנועה ומעניקה מהירות. היא נועדה לריצות ארוכות, והיא ללא ספק נעל הריצה הנוחה ביותר שאדידס הוציאה עד כה.

ADIDAS Ultraboost 20

4.5 15

נעל רכה ויציבה לנוחות מושלמת בריצות ארוכות או קצרות

יתרונות

נוחה ביותר, מרופדת היטב ומעניקה תחושה קופצנית וחלקה

חסרונות

כבדת משקל

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
קנה עכשיו ב- anerobi

הנעל יפה ומתאימה גם לשימוש יום-יומי, אך מאחורי העיצוב האופנתי מסתתרת טכנולוגיה ענפה המעניקה ביצועים מעולים. הגרסה האחרונה דובקת באותה נוסחה של ה- Ultraboost 19: רשת גמישה עוטפת את כף הרגל ונעה איתה בטבעיות. החלק העליון עשוי Primeknit, ובנוי עם סיבים מחויטים להתאמה הדוקה. מעל הסוליה קיים חלק אמצעי שמנמן עשוי קצף Boost, היוצר תנועה קפיצית ומרופדת היטב. בנוסף, כל זה רוכב על משטח גומי המיוצר גומי באותה הטכנולוגיה בה משתמשת חברת Continental לייצור צמיגי שלג, מה שיוצר אחיזה מעולה. עם הנוחות מגיע גם חיסרון: הריפוד הרב הופך את הנעל למעט כבדה. 

לוגו של הסקירה

היציבות ביותר - ADIDAS Solar Boost ST 19

על פני השטח, Adidas Solar Boost ST 19 לא נראות משוכללת במיוחד, אך אם תעמיקו מעט, תמצאו נעל עם ביצועים טובים המציעה איזון נהדר וחסר תקדים בין יציבות ונוחות. זו נעל יומיומית נהדרת, והיא בנויה למרחקים גדולים ולטווח הרחוק – פשוטו כמשמעו.

ADIDAS Solar Boost ST 19

4.5 15

נעל המיועדת לתמיכת פרונציה בריצות למרחקים ארוכים

יתרונות

תנועה חלקה ויציבה, מושלמת לריצות ארוכות, תומכת בפרונציה

חסרונות

החלק העליון לא נושם מספיק

קנה עכשיו ב- anerobi
קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

האותיות ST בשם הנעל מתכוונות ל-stability, ואכן, זו נעל יציבה ביותר. מערכת מסילות הנעה מבטיחות ריצה חלקה, ושכבה כפולה וצפופה של קצף Boost הייחודי של אדידס מנחה את כף הרגל מבלי להוסיף משקל. Solar Boost ST 19 מספק יציבות נוספת סביב כף הרגל מבלי להתפשר על הנוחות, מה שהופך אותה לנעל המושלמת לכל מי שצריך תמיכה בפרונציה (גלגול הרגל פנימה), בלימת זעזועים וגמישות. מאחור, הנעל תומכת בעקב ומאפשרת תנועה חופשית של גיד אכילס, בזמן שהחלק העליון מספק ביצועים, יציבות ונוחות עם תמיכה מדויקת וקלה.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לריצות ארוכות - נעלי ADIDAS Energy Boost

אם יש לכן קשתות בינוניות עד גבוהות ואתן רוצות את הריפוד הרספונסיבי הטוב ביותר לריצה איטית עד בינונית, אלה הנעליים בשבילכן. הן אוגרות ומשחררות אנרגיה, ומעניקות קילומטרים רבים של נוחות, בין אם אתן רצות, הולכות או סתם נהנות מהמראה הנהדר שלהן.

ADIDAS Energy Boost

4.5 15

נעלי ריצה החובקות את הרגל ומשחררות אנרגיה

יתרונות

עמידות ומאריכות חיים, מעניקות תמיכה מרובה

חסרונות

גמישות בינונית ומשקל כבד

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- pro runner
מגוון צבעים
קנה עכשיו ב- Amazon

ריצה ב- Energy Boost במהירות איטית נוחה, וכשמגבירים את הקצב, הנעליים מתרוממות היטב והסוליה עושה את העבודה. זו נעל כבדה, ולמרות שהיא בהחלט יכולה לתפקד גם במהירות גבוהה, היא נוחה הרבה יותר לריצה בקצב שקול. הסיבה העיקרית לכך, היא העובדה שהנעל איננה מצטיינת בגמישות, בעיקר באזור הקשת. החלק העליון מעודן ונושם היטב, ומשלב מבנה חובק ומתיחה אלסטית בו זמנית. בניגוד לנעלי ריצה רבות, המשטח האמצעי אינו עשוי שכבות, ומורכב כולו מחלק אחד, עם קצף Boost המעניק תנועה חלקה. עם ריפוד פרמיום, תנועה קפיצית, וחלק עליון שמחבק את כף הרגל בכל המקומות הנכונים, אין פלא שהנעליים האלה עפות מהמדפים.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לריצות קצרות - נעלי ADIDAS SL20

האותיות SL מייצגות את המילים Super Light, ואלה אכן נעליים סופר-קלות. יציבות, אך לא נוקשות, גם בזמן גשם תוכלו לרוץ איתן מבלי להחליק. עם רשת נושמת מלמעלה וקצף קל משקל מלמטה, הן מעניקות גמישות ותחושה קפיצית ומהירה.

ADIDAS SL20

4.5 15

תמיכה נהדרת ואנרגיה מקסימלית לריצות קצרות ומהירות

יתרונות

קלות משקל, נושמות, יציבות ומתאימות לריצה בגשם

חסרונות

לשון דקה, לא כל כך נוחות בריצה ארוכה, ובריצה בלי גרביים הן עלולות לגרום לגירוד

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- TerminalX
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט

נעלי SL20 עוצבו במיוחד עבור ריצה מהירה, ולמרות שהן לא נוחות כמו  ה-Solar Boost וה- Ultra Boost, הן עדיין נוחות מאוד. החלק העליון עטוף רשת דקיקה ונושמת, המעניקה לרגל תמיכה נהדרת, והשכבה האמצעית עשויה שילוב של קצף Lightstrike ו-Boost  לאורך כל כף הרגל, ופלטת סיבי פחמן המוסיפה הנעה ויעילות מוגברת מבלי להכביד על הרגל. זו נעל נושמת וקלת משקל, המתאימה מאוד לימים חמים, אך לא היינו ממליצים לכם לצאת לריצה ללא גרביים, או עם גרביים נמוכות מאוד, מאחר והחלק העליון של הנעל מחוספס למדי ועלול לגרום לשפשוף ולגירוד.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לרצות מתחילות - Adidas Supernova

נעל נושמת, גמישה ונוחה, המתאימה גם לנשים בעלות קשת גבוהה במיוחד או רגל רחבה. היא בולמת זעזועים, מעניקה תמיכה לגיד אכילס, וגם נראית נהדר. היא מתאימה לריצה איטית או מהירה, ובנוסף, היא ידידותית במיוחד לסביבה, עם חלק עליון עשוי Prime green.

Adidas Supernova

4.5 15

נעל מסוגננת וניטרלית, המתאימה כמעט לכל מבנה כף רגל, וכמעט לכל מטרה

יתרונות

בלימת זעזועים מעולה, גמישות גבוהה ומראה נהדר.

חסרונות

אינן מרופדות במיוחד, ובריצות של מעל שמונה קילומטרים הן עלולות להיות לא נוחות

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- מגה ספורט
קנה עכשיו ב- TerminalX

בעיצוב מינימליסטי וייחודי כאחד, עם תשומת לב לפרטים הקטנים, הנעליים יפות ואינן מרופדות יתר על המידה, ובהחלט אפשר להשתמש בהם כנעליים יומיומיות. עד 50% מחומרי הגלם המרכיבים את החלק העליון עשויים מבד ממוחזר ומעובד.

 

הנעל מרווחת סביב הבהונות, מה שהופך אותה לנושמת במיוחד, ולנוחה גם עבור נשים עם כף רגל רחבה. בנוסף, היא מתאימה במיוחד לבעלות קשת גבוהה. לשון הנעל דקה ואינה מרופדת יתר על המידה, ובכל זאת היא רכה ונעימה למגע.

 

החלק האחורי של הנעל גבוה ורך, ומעניק תמיכה מעולה לעקב ולגיד אכילס. הסוליה משלבת טכנולוגיית Boost באזור העקב וטכנולוגיית Bounce בקדמת הרגל. למרות שהן מתאימות לריצות ארוכות, לאחר כשמונה קילומטרים רצופים הן מתחילות להיות פחות נוחות.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לריצת שטח - נעלי Terrex Agravic

יציבות ומחוספסות, אלה למעשה נעלי שטח המיועדות לעבור מגוון סוגי משטחים בקלות. עקב נוקשה וסוליית Continental הופכים אותן למושלמות עבור שטחים קשים להליכה, דרכים צדדיות, שבילים בלתי סלולים ושיפועים תלולים.

Terrex Agravic

4.5 15

נעליים קשיחות לריצה בעיר, בשביל, במדרון ובטבע

יתרונות

סוליה מדהימה, נושמות ומתאימות למגוון שטחים

חסרונות

השרוכים מעט לא נוחים, והחורים בלשון נותנים לחול ואבק להיכנס לנעל

קנה עכשיו ב- anerobi
קנה עכשיו ב- Next
קנה עכשיו ב- shoes online

החלק העליון עשוי רשת עמידה המעניקה הגנה מעולה ועדיין נותנת לרגל לנשום ומונעת הזעה. סוליית הביניים עשויה משתי שכבות: מלמעלה שכבת EVA – חומר אלסטי במיוחד הדומה לגומי, אך עם זאת בעל קשיחות מעולה, ומלמטה שכבת Boost נותנת לרגל ריפוד.

 

הרבה מהתנועה החוזרת נספגת על ידי שכבת ה-EVA, מה שהופך את הנעל לפחות קופצנית. התוצאה היא סוליה השומרת על רספונסיביות ויציבות גם בזמן טיולי שטח ועלייה במדרון תלול. בזמן הליכה הן עלולות להרגיש נוקשות, אך ברגע שתתחילו לרוץ הן מתרככות. גולת הכותרת של ה- Terrex Agravic היא ללא ספק הסוליה.

 

השילוב של שכבות הביניים עם סוליית Continental אדידס יוצר את אחד המדרסים החיצוניים הטובים ביותר, עם משיכה נהדרת במגוון שבילים גם בתנאי רטיבות. לשון הנעל דקה, ובכל זאת מרופדת ונוחה. החורים בלשון הנעל מוסיפים ליכולת הנשימה שלה, אך כמות קטנה של אבק וחול עלולה להיכנס לתוכן.