קסדת אופניים: סקירת 5 קסדות אופניים מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

קסדה טובה צריכה להיות נוחה, קלת משקל, ומעל לכל – בטיחותית.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

326 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קסדת אופניים מומלצת

בין אם אתם רוכבים על אופניים לעבודה או מטיילים איתם בהרים, אתם זקוקים לקסדה טובה כדי להגן על הגולגולת מפני פציעות, זעזועים וטראומה. כשמדובר בהגנה על הראש, לא מתפשרים – קונים את הטוב ביותר. אבל אין קסדה אחת שהיא "הטובה ביותר", משום שהדרישות משתנות מאדם לאדם. ישנן קסדות המתאימות לרכיבה בכביש, קסדות המתאימות לאופני הרים, וכאלה המיועדות לרכיבת אנדורו. חלקן קלות משקל במיוחד, חלקן מגיעות עם פונקציות שימושיות, ואחרות מספקות הגנה מוגברת. לא בטוחים מה הדגם המושלם בשבילכם? בשביל זה אנחנו כאן. לפניכם קסדות האופניים הטובות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

לבן/כסוף L
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

שחור
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

אדום
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

המאובזרת ביותר - Safe-Tec Smart Cycling Helmet With Turn Signals & Music Unisize

עמוסה בפונקציות חדשניות ושימושיות, קסדת Safe-Tec מגיעה תאורת LED, רמקולים ומיקרופון, והיא מתחברת לסמארטפון שלכם בעזרת בלוטוס. גם עם כל האביזרים האלה, היא עדיין שוקלת רק 272 גרם, והיא נוחה להרכבה, עם רצועת סנטר בעלת נעילה מגנטית.

Safe-Tec Smart Cycling Helmet

4.5 15

קסדה נהדרת לחובבי גאדג'טים

יתרונות

קלת משקל, מגיעה עם בלוטוס, רמקולים, מיקרופון ואורות LED.

חסרונות

חיי הסוללה של הרמקולים קצרים.

לבן/כסוף L
קנה עכשיו ב- KSP
שחור/כסוף M
קנה עכשיו ב- KSP
M
קנה עכשיו ב- KSP

רמקולים עם חיבור בלוטוס מאפשרים לכם להקשיב למוסיקה בלי אוזניות, ולמרות שאיכות הסאונד לא מדהימה, עדיין תוכלו לשמוע גם את המוסיקה וגם את הסביבה שלכם – דבר חשוב במיוחד כשאתם על הכביש.

 

הודות למיקרופון תוכלו לקבל שיחות טלפון דרך הקסדה. אבל בעוד חברת Safe-Tec טוענת שהרמקולים מעניקים תשע שעות האזנה רצופות, קראנו כמה ביקורות לפיהן הסוללה שלהם מתרוקנת דיי מהר. פונקציה מועילה נוספת היא אורות ה-LED, המופעלים על ידי שלט רחוק אותו תוכלו לחבר לאופניים. אור קדמי לבן ואור אחורי אדום משמשים לראייה בחושך, בעוד אורות מהבהבים יכולים לשמש גם לאיתות (בנוסף לאיתותי הידיים – לא במקומם).

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לאנדורו - IXS Trigger FF Full Face Helmet

הסכנות שברכיבת אנדורו (Enduro) וברכיבה על אופני הרים הן שונות מהסכנות שברכיבה בכבישים, והן מצריכות קסדת ראש מלאה, המגנה לא רק על הקודקוד, אלא על הגולגולת כולה. קסדת IXS Trigger עושה זאת תוך שמירה על אוורור והתאמה מושלמת לראשיכם, כך שתוכלו לרכוב בנוחות ובבטיחות מלאות יום שלם.

IXS Trigger FF Full Face Helmet

4.5 15

קסדה נוחה להגנה מכל הכיוונים

יתרונות

מתכווננת בדיוק למידות הראש, קלת משקל, מאווררת מאוד, מעניקה הגנה מכל הכיוונים, מותאמת להרכבת משקפי מגן.

חסרונות

גדולה מאוד, יקרה.

שחור
קנה עכשיו ב- KSP
אדום
קנה עכשיו ב- KSP
ירוק
קנה עכשיו ב- momentum-bikes

שתי מילים חוזרות על עצמן בכל סקירה של הקסדה הזו: "כל היום". היא נוחה ומאווררת כל כך, שתוכלו לחבוש אותה כל היום. עם קדמה פתוחה ומסגרת גדולה, הקסדה הזו מעניקה הגנה מלאה לראש, תוך שמירה על אוורור וזווית ראייה רחבה. היא קלת משקל, והתעלות שבין פתחי האוורור המרובים שלה מאפשרות זרימת אוויר אופטימלית. היא עשויה מקשה אחת, ללא חיבורים, תפרים או נקודות תורפה. בנוסף לכוונון באמצעות חוגה בעורף הקסדה, יש לה שלוש רמות התאמה אנכית ואופקית, והכוונון עשוי לדרוש מעט זמן וסבלנות, אבל ברגע שתכוונו אותה, תתפלאו מההתאמה והנוחות.

לוגו של הסקירה

הנוחה ביותר - Lazer Z1 Helmet

יכול מאוד להיות שכבר ראיתם את הקסדה הזאת על ראשיהם של מתחרים במרוצי סייקלו–קרוס, ושמתם לב לעיצוב היפה שלה. ויש לא מעט סיבות לכך שהיא פופולרית בקרב רוכבי אופניים מקצועיים. זוהי קסדה בטיחותית, מאווררת וקלת משקל המתכווננת להיקף ראשכם בצורה אופטימלית.

Lazer Z1 Helmet

4.5 15

אוורור מושלם והתאמה מושלמת לראשכם

יתרונות

קלת משקל ונוחה מאוד, 31 פתחי אוורור, טכנולוגיית T-pro, מגיעה במבחר צבעים.

חסרונות

מחיר גבוה, אינה מתאימה לבעלי היקף ראש קטן מאוד.

אדום
קנה עכשיו ב- KSP
כתום
קנה עכשיו ב- KSP
שחור הסוואה
קנה עכשיו ב- KSP

במשקל 220 גרם בלבד, זו אחת הקסדות הקלילות ביותר בשוק, והיא שומרת על ראשכם בלי להכביד עליו. יש לה 31 פתחי אוורור הממוקמים בצורה אידיאלית לשמירה על זרימת אוויר ונידוף זיעה. רשת מתחת לפתחי האוורור הקדמיים מונעת כניסה של חרקים. באזור הרכות תמצאו את טכנולוגיית T-pro האקסקלוסיבית ל-Lazer, עם קצף המעניק תמיכה נוספת במקרה של תאונה או זעזוע. הסגירה שלה נוחה ומהירה, עם רצועות המתכווננות בקלות ומעניקות התאמה מדויקת לראשכם, אבל אם אתם בעלי היקף ראש קטן במיוחד, יכול להיות שהיא לא תתאים לכם, מאחר והמידה הקטנה ביותר שלה היא 52-56 ס"מ.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר - Bontrager Starvos Mips

היא לא הקסדה הנוחה ביותר, אבל היא נוחה מאוד. היא קלת משקל, אבל לא הכי קלה. היא נחמדה למראה, אבל לא יפהפייה. אז למה היא נכנסה לרשימה שלנו? משום שאם מוסיפים לנוחות, למשקל ולעיצוב שלה את העובדה שהיא מגיעה עם טכנולוגיית MIPS, מקבלים קסדה נהדרת שמעניקה תמורה מעולה עבור המחיר.

Bontrager Starvos Mips

4.5 15

קסדה עם ספיגת זעזועים מהשורה הראשונה

יתרונות

MIPS, מגיעה בשלוש מידות ובמבחר צבעים, אוורור נהדר, מחיר משתלם.

חסרונות

התאמה דורשת שתי ידיים, פחות נוחה מקסדות אחרות.

קנה עכשיו ב- ציודים
קנה עכשיו ב- ctc

קסדות MIPS מעניקות הגנה מוגברת, תודות לטכנולוגיית ספיגת הזעזועים שלהם, המונעת פציעות וטראומה מוחית. חברת Bontrager מביאה את הטכנולוגיה הזאת בקסדה משתלמת המתאימה לרוכבים על אופני כביש והרים כאחד. במשקל 270-340 גרם (תלוי במידה), זו אחת מקסדות ה-MIPS הקלות ביותר בשוק.

 

ההתאמה שלה אינה מדויקת לגמרי, והיא דורשת שתי ידיים, כך שלא תוכלו לכוונן אותה בזמן הרכיבה, אבל זאת לא צריכה להיות בעיה, מאחר היא יושבת על הראש בנוחות. פתחי אוורור רבים ומרווחים יוצרים זרימת אוויר נהדרת ושומרים על ראשכם קריר ונטול זיעה. היא מגיעה בשלוש מידות שונות (51-57 ס"מ, 54-60 ס"מ ו-58-63 ס"מ) ומגוון צבעים, החל משחור ועד לצהוב זרחני, כך שכל אחד יוכל למצוא את הדגם שיתאים למידותיו וטעמו.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לילדים - Skater Adjustable Helmet LED Lights

כשאתם מחפשים קסדה לילדים שלכם, אתם רוצים לוודא שהם יאהבו את המראה שלה, שהיא תהיה נוחה, ובעיקר – שהיא תגן על ילדיכם. הקסדה הזו מבית Skater עונה על כל הדרישות האלה, והיא ותשמור על ביטחון הילדים כשהם רוכבים על אופניים או קורקינט ומתגלגלים על סקטים או רולר-בליידס.

Skater Adjustable Helmet LED Lights

4.5 15

קסדה שתשמור על היקר לכם מכל

יתרונות

מחיר טוב, נוחה, מגיעה עם אורות מהבהבים.

חסרונות

לא כל הילדים אוהבים מראה "בוגר".

תכלת S
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
שחור M
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- AZRIELI

קסדת Skater Adjustable Helmet מתאימה לילדים בני שלוש ומעלה, ומגיעה בשלושה צבעים (ורוד, כחול או שחור) ושני גדלים – קטן (49-52 ס"מ) ובינוני (53-56 ס"מ). היא קלת משקל ונוחה מאוד, תודות למנגנון כוונון המאפשר לכם להתאים אותה בדיוק למידות של ילדיכם, ולפתחי אוורור הדואגים לזרימת אוויר. העובדה שהיא לא מגיעה עם תמונות של כוח פי-ג'יי או פרוזן אולי תאכזב ילדים מסוימים, אבל הדבר הופך אותה למתאימה גם לילדים גדולים יותר, ואנחנו בטוחים שהילדים יאהבו את העיצוב שלה ואת אור ה-LED המנצנץ עם שלוש אפשרויות הפעלה.

סיכום

מדריך לקניית קסדת אופניים

 

בטיחות היא ללא ספק המאפיין החשוב ביותר בקסדת האופניים, והיא עושה את ההבדל בין כאב ראש לבין פגיעה מוחית טראומטית. לכן כל הקסדות בסקירה הזו עומדות בתקנים מחמירים ומספקות הגנה נהדרת. אבל יש גורמים נוספים שצריך לשקול כשבוחרים קסדת אופניים חדשה.

 

סוג הקסדהעל הכביש אתם מוקפים כלי רכב אחרים, ועליכם להיות ערניים וקשובים לסביבתכם. מסלולים הרריים עשויים להיות בלתי צפויים ומאתגרים יותר, ולכן הם דורשים יותר הגנה. בחרו בקסדה המותאמת למסלולים בהם תרכבו.

  • קסדה חצי יושבת על חלקו העליון של הראש. קלת משקל ומאווררת, היא מתאימה מאוד לרכיבה בכבישים, משום שהיא איננה פוגמת בשדה הראייה או ביכולת השמיעה שלכם.
  • קסדת פול פייס (Full Face) מכסה את הראש כולו – מן הקודקוד ועד ללסת ומעניקה את ההגנה המקיפה ביותר. היא מושלמת לרכיבת אנדורו, אך היא כבדה יותר ומאווררת פחות, ומפחיתה את היכולת לראות ולשמוע את הסובב אתכם.
  • קסדה מלאה בעמק השווה שבין החצי לפול פייס, הקסדה הזו מעניקה איזון בין הגנה לאוורור.
  • שתי קסדות שלא נכנסו לסקירתנו הן קסדות סטריט ונג"ש. קסדת סטריט היאמגניבה ובטיחותית, אך היא כבדה ואיננה מאווררת, וקסדת נג"ש היא מושלמת לרכיבה נגד השעון, אך היא מספקת פחות הגנה מקסדות אחרות.

 

נוחות אנחנו מניחים שלא ממש בא לכם לבלות את כל הרכיבה בניסיונות לכוונן את הקסדה ולמקם אותה מחדש כדי להפוך אותה לנוחה יותר. זה יהרוס את כל הכיף, ויסיח את דעתכם, מה שעלול לגרום לתאונה. זה יהיה דיי אירוני אם הקסדה שלכם תהיה הסיבה לפציעה. קיימים כמה פרמטרים הקובעים את נוחות הקסדה: מידה, משקל ואוורור.

  • מידה – איך תרגישו בנעליים שגדולות או קטנות עליכם בשתי מידות? לא משנה כמה הנעליים עצמן נוחות, אתם לא תוכלו ללכת בהן, ובטח שלא לרוץ. הדבר נכון גם כשמדובר בקסדה, ולכן חשוב מאוד – לנוחותכם ולבטיחותכם כאחד – לקנות קסדה המתאימה לכם במידותיה.
  • משקל – קסדה צריכה להיות עבה, מרופדת וקשיחה מספיק על מנת לספק הגנה טובה, אך צריך למצוא איזון טוב בין הבטיחות לבין המשקל, כדי שהיא לא תכביד עליכם.
  • אוורור – פתחי האוורור בקסדות מנדפים זיעה ושומרים על ראשיכם קרירים בזמן הרכיבה. שימו לב לכמות הפתחים בקסדה ולגודלם.

 

מחירמחיר לא תמיד מורה על איכות. יש יצרנים שגובים סכומי כסף שערורייתיים עבור קסדה שלא עושה הרבה – רק בגלל שם המותג. לכן, לפני שתקנו את הקסדה היקרה ביותר, כדאי להשוות את המאפיינים שלה לאלה של קסדות אחרות, שעולות פחות כסף.

שאלות ותשובות על קסדת אופניים מומלצת

האם קסדות באמת אפקטיביות במניעת פציעות?

כל המחקרים מראים שקסדה מפחיתה בצורה משמעותית את כמות ורמת פציעות הראש אצל רוכבי אופניים, ואף מונעת מוות.

האם החוק מורה על חבישת קסדה?

נכון לכתיבת שורות אלה, כל מי שלא מלאו לו 18 מחויב בחבישת קסדה בזמן רכיבה על אופניים. מגיל 18 ומעלה, החוק מחייב חבישת קסדה בכבישים בין-עירוניים בלבד.

איך מתאימים את הקסדה לראש?

כוונו את רצועת הסנטר כך שתהיה נוחה, אבל כך שלא תוכלו להכניס אצבע בין הרצועה לסנטר. מצליבי הרצועות צריכים להיות ממוקמים מתחת לאוזניכם, ומהודקים מספיק כדי שאם תנסו לדחוף את הקסדה קדימה, היא לא תזוז ביותר מסנטימטר או שניים.

מה לעשות עם קסדה שעברה תאונה?

קסדות בנויות לעמוד בתאונה אחת. לאחר פגיעה משמעותית, יש להחליף את הקסדה, גם אם היא נראית כאילו לא קרה לה כלום.