מטבח לילדים מומלץ – הטובים ביותר 2024

יש כמה משחקי ילדים שאפשר להחשיב אותם כעל-זמניים, כאלו שדורות שלמים נהגו לשחק בהם. אחד מהם זה מטבח לילדים.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

62 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מטבח לילדים מומלץ

אחד מהצעצועים לילדים הכי מומלצים בקבוצות הורים רבות ברחבי הרשתות החברתיות הוא מטבח לילדים. שיטוט קל בפייסבוק יעיד על כך. הסיבה לפופולריות של מטבח לילדים היא שמעבר לכך שזהו צעצוע שיישאר עם הילד שלכם לאורך שנים ובקלות תוכלו להעביר אותה מילד לילד, מה שהופך אותו להשקעה משתלמת, הוא תופס מקום חשוב בהתפתחות הילד.

 

משחקי דמיון הם שלב חשוב בהתפתחות הילד ובעזרת המטבח הילדים מפליגים למקומות חדשים. הם ישחקו בו ויחקו אתכם ובכך ילמדו התנהלות נכונה ובטוחה במטבח, הם "יכינו" לעצמם (וגם לכם) מאכלים, אמיתיים או מומצאים, וכשבאים חברים לשחק, האושר לא חומק מהעין. כמו בכל המוצרים, גם במטח לילדים אפשר למצוא מוצרים איכותיים יותר ופחות, יקרים יותר ויקרים פחות ובגדלים שונים ועם מגוון תוספות.

 

הכנו עבורכם רשימה קצרה אך איכותית של המטבחים המומלצים ביותר לילדים.

 

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

ממש כמו מטבח אמיתי: מטבח לילדים מעץ Melissa and Doug

הוא גדול ויש בו ה-כ-ל! מיקרוגל, מקרר עם בר מים, תנור, גז, כל מה שיש לכם במטבח הביתי  תמצאו בו.

Melissa and Doug
Melissa and Doug

Melissa and Doug

4.5 15

מתאים לחללים גדולים

יתרונות

גדול במיוחד, נראה ממש כמו מטבח ביתי, מגיעה מדפים ושטחי אחסון, בנוי מעץ, איכותי מאוד, בניה ברמה גבוהה, מגיע בשני צבעים (שחור/ורוד).

חסרונות

יקר, תופס הרבה מקום.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

חברת Melissa and Doug היא יצרנית צעצועים לילדים כבר 30 שנה. עושה רושם שהם יודעים מה הם עושים. הם יוצרים ומייצרים משחקים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר עבור ילדים מגיל לידה, תוך התחשבות טוטאלית בילד, בצרכים שלו ובהתפתחות שלו.

 

מטבח הילדים שלהם היא הוכחה לרמת הדיוק, במיוחד לפרטים הקטנים. אמנם מדובר במטבח גדול מאוד, אולי הגדול ביותר שנתקלנו בו, 39X110X99 , אבל הם לא השאירו בחוץ שום דבר. תמצאו במטבח שלהם את מוצרי הבסיס כמו: כיור עם ברז, תנור וגז  ומשטח עבודה קטן, אבל זאת רק ההתחלה.

 

המטבח מגיע עם מקרר שכולל מקפיא ובר מים! בנוסף, יש בו מיקרוגל עם צלחת מסתובבת, כפתורי הכיריים מסתובבים כדי לתת לילד תחושה אמיתית כשהוא "מדליק" את הגז, ואפילו רשימת קניות צמודה ומתלה מיוחד למגבת. כל אלו נוספים לשפע של מקום אחסון.

 

המטבח הזה פשוט מושלם לילדים. כמובן שניתן לרכוש בנפרד ערכות משלימות כמו כלי מטבח, מחבתות וסירים כדי להשלים לילדים את החוויה. המטבח בשילוב עם ערכות הכלים השונות מדמה בצורה מושלמת ובטוחה את העבודה שמטבח הביתי ותאפשר לילד שלכם להיות חופשי עם הדמיון הקולינרי שלו. 

לוגו של הסקירה

לחדרים קטנים: מטבח עץ מודרני אדום מבית Viga

מטבח עץ איכותי שיספק לקנטים שלכם אינספור שעות של הנאה בטוחה, לכם רק נותר להסתכל בגאווה על השפים שלכם.

מטבח עץ מבית Viga

4.5 15

מתאימה לחדרים עם מעט מקום פנוי

יתרונות

מטבח מעץ איכותי, בנייה ברמה גבוה, מגיע עם מדפים וארון אחסון, מגיע בצבע ניטרלי (אדום).

חסרונות

לא כולל כלי מטבח.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אהבתם את המטבח הקודם, אבל הוא גדול מידי בשביל החדר של הקטנים שלכם, אז המטבח הזה של חברת Viga הוא בדיוק הפתרון שאתם מחפשים. בגודל של62X100X34  ס"מ הוא יכול להתאים גם לחדרים קטנים יותר, ועדיין יש בו כל מה שילד יכול לרצות.

 

חוץ ממקרר יש בו הכל. מיקרוגל, תנור, כיריים גז עם כפתורים ברז עץ מעוצב עם כיור והכל בעיצוב עדין ופשוט שיאפשר לילדים שלכם להפליג למקומות חדשים. אמנם תצטרכו לרכוש ערכות מטבח בנפרד, אך המחיר שלו זול מהמטבח של Melissa and Doug כך שאם התקציב שלכם לא מגביל אתכם, הקטנים שלכם ישמחו לערכת מטבח.

 

בארונות המטבח תוכלו להשתמש כמקום אחסון למשחקים אחרים, משחקי קופסה או אפילו בובות. תתנו יד חופשית לדמיון של הילדים שלכם בזמן שהם מכינים את המעמים שלהם במטבח הזה.

לוגו של הסקירה

הקלאסי: מטבח עץ לילדים דגם DUKTIG איקאה

אחד המטבחים המדוברים ביותר בקבוצות הורים שונות. קטן, איכותי ופשוט. מי אמר שצריך לקרוע את הכיס בשביל מטבח לילדים?

DUKTIG איקאה

4.5 15

מתאים לכל חלל עיצובי

יתרונות

עיצוב עדין, קל ופשוט להרכבה, צבע עץ משולב עם לבן שמתאים לכולם, ארונות אחסון עם מדפים.

חסרונות

מגיע ללא כלי מטבח (ניתן לרכוש בנפרד).

קנה עכשיו ב- אתר החברה

המטבח הקלאסי הזה של איקאה הוא אחד המטבחים המומלצים ביותר בקרב הורים לילדים קטנים. העיצוב שלו מאפשר למקם אותו בכל חדר בבית, והוא מתאים לסגנונות עיצוב שונים. הוא אמנם לא מהמפוארים ביותר, אבל מבט קל באתר Pinterest ייתן לכם שפע של רעיון לשדרוג בשיטת "עשה זאת בעצמך".

 

הוא מגיע עם שני ארונות אחסון תחתונים וארון דמוי מיקרוגל בחלקו העליון. בנוסף, תקבלו איתו חמישה ווי תליה שנתלים על מוט (מסופק עם המטבח). איקאה לא שכחו לרגש את הילדים והכיריים של המטבח שלהם הם כיריים חשמליים, עם שני כפתורי הדלקה. ברגע שלוחצים על הכפתור הכיריים מאירים ומדמים פעולה של כיריים חשמליים אמיתיים.

 

ההרכבה שלו פשוטה להפליא וחשוב מאוד לזכור לקבע אותו לקיר כדי שלא ייפול. ואם כבר אתם באיקאה, כדאי לשדרג לילדים שלכם א חוויית המשחק ולהוסיף להם ערכת כלי מטבח תואמת.

סיכום

איך לבחור מטבח לילדים?

בחירת מטבח לילדים מצריך בדיוק את אותם השיקולים כמו בקניית כל צעצוע או משחק חדש לילד. ההבדל המשמעותי במקרה הזה הוא הצורך במקום. מאחר ומדובר במשחק שנשאר בנוי ולא משחק קופסה, צריך לדאוג למקום בחדר.

 

הכנו עבורכם רשימה קצרה של דברים שכדאי לשים לב אליהם ברכישת מטבח לילדים. חשוב לזכור שלא מדובר במקרה מוחלט של נכון או לא נכון. מטבחים שונים מתאימים למשפחות שונות ולכן חשוב לשים לב לצרכים ולדרישות האישיות שלכם ושל ילדכם.

 

תקציב – כמו בכל דבר חדש שרוכשים, חשוב לדעת איפה בדיוק עומד התקציב שלכם. מטבחי ילדים מגיעים בשלל צורות, צבעים, חומרים ומחירים. חשוב להגדיר את התקציב שלכם לרכישה.

 

מימדים – מטבח לילדים הוא משחק שתופס הרבה מקום בחדר, ברוב המקרים, ואי אפשר לארוז אותו בכל פעם שמסיימים לשחק. לכן, חשוב מאוד לוודא שיש מספיק מקום לגודל המטבח שאתם רוצים.

 

סגנון ועיצוב – שימו לב לעיצוב המטבח ומה הוא מכיל. יש מטבחים בסיסיים ולרוב בם יהיו קטנים יותר. הרבה מהמטבחים מכילים מוצרי מטבח שונים, ממיקרו ותנור ועד מקרר. בנוסף, בדקו האם המטבח מגיע עם אביזרים נלווים ואם לא, חשוב לקחת בחשבון את מחיר האביזרים הנלווים בחשבון בשלב התקציב.

שאלות ותשובות על מטבח לילדים מומלץ

האם מטבח לילדים הוא מוצר חובה?

כמובן שאין חובה לאף משחק גם לא למטבח לילדים, אבל אנחנו ממליצים בחום לרכוש אחד כזה. לפני הכל, הרוב המוחלט של הילדים אוהבים לשחק במטבח. אך מעבר לכך, יש למטבח חשיבות גדולה מאוד בהתפתחות הילד מסיבות רבות. הוא עוזר בשלב החיקוי, במשחקי דמיון ובכלל, הילדים פשוט יכולים לשחק איתו שעות. בנוסף, מטבח ילדים הוא מסוג המשחקים שיישארו הרבה זמן ויעברו בקלות מילד לילד כך שהוא משתלם.

מאיזה חומרים עשוי מטבח לילדים?

מטבחי ילדים עשויים פלסטיק או עץ. מטבחי הפלסטיק לרוב יהיו זולים יותר וקלים יותר לנשיאה, אך גם באיכות נמוכה יותר. מטבחי העץ יישמרו לאורך זמן יכילו יותר אלמנטים (מיקרו/מקרר/גז וכו') וידרשו לרוב קיבוע לקיר והרבה מקום בחדר.

מאיזה גיל מומלץ לקנות מטבח ילדים?

כל ילד מתפתח בקצב שלו ולכן אין תשובה חד משמעית לגבי הגיל בו ילדים מתחילים לשחק במטבח. הערכה גסה היא שגיל שנתיים או שלוש יהיה זמן מצוין לקנות לילד שלכם מטבח למשחק. בגיל הזה המשחק שלהם הופך למעט מורכב יותר והם מתחילים לחקות את ההורים ורוכשים מיומנויות חדשות. ההמלצה שלנו, תביטו בילד שלכם ובצורת המשחק שלו ואתם תדעו אם הוא הגיע לשלב המתאים.