מטען נייד מומלץ – קבלו את 7 המטענים הניידים המומלצים ביותר ב-2024 |Finder

המטענים ניידים המומלצים ביותר של השנה אשר ישמרו על הפלאפון הנייד שלכם טעון בכל זמן ובכל מקום.

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

255 ביקורות

בתחום

תקשורת

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מטענים ניידים מומלצים 2024

גם אתם לפעמים נוסעים באוטובוס, יושבים בכיתה או פשוט שוכבים על הספה ומגלים שהסוללה שלכם על האחוזים האחרונים שלה? בדיוק בשבילכם ובשביל כל כך הרבה אחרים כתבנו את הסקירה על המטענים הניידים המומלצים ביותר של השנה. אם תצטיידו באחד מאלה, לעולם לא תמצאו את עצמכם במצב חיסכון בסוללה שוב.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

רכישת המטען הנייד (או "בנק כוח") היא לא תמיד פשוטה כל כך, במיוחד כשיש כל כך הרבה דגמים שמסתובבים בשוק. בין אם אתם רוצים להטעין את הפלאפון שלכם בעוד אתם מטיילים רחוק משקע חשמל זמין או תמיד זקוקים לטעינה זמינה וקלה, יש לנו מטען נייד שמתאים לכל תקציב וצורך.

שני הדברים שהכי חשוב לחשוב עליהם כאשר בוחרים מטען נייד הם כוח וניידות. חשבו כמה פעמים אתם רוצים להטעין את הנייד שלכם מטעינה אחד של המטען הנייד ואז תחשבו על איך אתם מתכוונים לקחת אותו ממקום למקום. יש מטענים ניידים קטנים כל כך עד שהם יכולים להיכנס לכיס בג'ינס שלכם, אבל ייתכן שהם לא יהיו חזקים מספיק כדי להטעין את הפלאפון שלכם אפילו פעם אחת.

 

לרוב, ככל שהמטען הנייד גדול יותר, כך הוא חזק יותר, אבל זה לא המקרה בכל הפעמים. העוצמה של המטען נמדדת לרוב ביחידות mAh (אלפית אמפר לשעה), כך שאם הטלפון שלכם דורש 3,000 mAh וקניתם מטען של 10,000 mAh אתם תוכלו להטעין את הפלאפון שלכם 3 וחצי פעמים בטעינה אחת של המטען הנייד.

 

בסקירה שלפניכם מופיעים המטענים הניידים המומלצים ביותר של 2023, כך שכל מה שנותר לכם לעשות עכשיו הוא לקרוא את הסקירה, לבחור את המטען המועדף עליכם ולהזמין אותו בקליק מהיר.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: Anker PowerCore 20100

עם ה-Anker PowerCore 20100 אתם מקבלים מה ששילמתם עליו. הוא אמנם לא זול כמו כמה מהמתחרים שלו, אבל הוא אלוך בכל קטגוריה אפשרית, מה שהופך אותו למטען הנייד הטוב ביותר ומעלה אותו היישר אל המקום הראשון שלנו. אתם מקבלים זמני טעינה מהירים במיוחד (גם ל-iPhone  וגם לגלקסי), קיבולת גבוהה וזמני טעינה בין הנמוכים שראינו.

Anker PowerCore 20,100mAh

4.5 15

המקום הראשון ללא עוררין

יתרונות

עוצמתי, זמני טעינה מהירים.

חסרונות

עיצוב בסיסי.

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
קנה עכשיו ב- Amazon

אם ניכנס קצת לפרטים נגלה שה- Anker PowerCoreטוען לחלוטין מכשיר גלקסי S8 ב-95 דקות ומכשיר iPhone 8 Plus ב-98 דקות. המכשיר הרוויח את הכבוד שלנו עם זמני ההטענה הקצרים שלו עבור גלאקסי S8 (21% ב-15 דקות, 38% ב-30 דקות, 73% ב-60 דקות) ועבור iPhone 8 Plus (19% ב-15 דקות, 32% ב-30 דקות, 69% ב-60 דקות).

לוגו של הסקירה

במקום השני והמכובד: Anker PowerCore 10000

אחד המטענים היותר קומפקטיים שסקרנו כאן, ה- Anker PowerCore 10000מכיל מספיק כוח כדי לטעון שני פלאפונים שלמים ועוד קצת. הוא אמנם לא הטעין את הפלאפונים הנבדקים כמו אחיו הגדול שנמצא למעלה, אבל מחירו הנמוך של ה-10000 הופכת את זמן הטעינה הארוך יותר לסביר בהחלט. השילוב של ניידות וקיבולת mAh הופכים אותו למטען הנייד הטוב ביותר שאתם לא צריכים כיס ענקי או תיק קטן כדי לסחוב אותו.

Anker PowerCore 10,000mAh

4.5 15

אחיו הקטן של המקום הראשון עם לא פחות יתרונות

יתרונות

עיצוב נייד, מחיר נוח, עוצמתי יחסית למחיר.

חסרונות

איטי יותר מדגם ה-20100.

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
קנה עכשיו ב- Amazon

ראינו שהמטען עובד די מהר עם הגלקסי S8 (98 דקות), אבל ה-iPhone 8 plus לקח זמן רב יותר (126 דקות). הטעינה לטווח קצר לא הייתה מדהימה עבור הגלקסי (16% ב-15 דקות, 33% ב-30 דקות, 70% ב-60 דקות) וגם לא לאייפון (15% ב-15 דקות, 31% ב-30 דקות, 71% ב-60 דקות).

לוגו של הסקירה

הקטנטן הטוב ביותר: Poweradd Slim 2

מטענים ניידים קטנים תמיד מעלים הכי הרבה חשד. כמה כוח אתם יכולים באמת להכניס לתוך הצינוריות הקטנים האלה? ובכן, ה- Poweradd Slim 2הוא המטען הנייד הטוב ביותר שיכול להיכנס בכף היד שלכם, מפני שהוא מכיל בערך 33% יותר כוח מהדגמים הדומים לו בגודל ומהירות הטעינה שלו מהירה לא פחות משל המתחרים שלו. בנוסף להכל, אתם יכולים להתאים אותו לתיק שלכם או אביזרים נוספים, היות והוא מגיע בגוונים מתכתיים של שחור, כחול, ירוק, וורוד ואדום.

Poweradd Slim 2

4.5 15

קטן ועוצמתי שיכול להיכנס לכיס בג'ינס

יתרונות

קטן, טעינה מהירה, מגיעה בשלל צבעים.

חסרונות

יציאת USB אחת, לא עוצמתי כמו המטענים הגדולים יותר.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- g-tech

מדובר במטען נייד קטן, כך שאנחנו לא מתפלאים שיש בו מספיק כוח כדי להטעין רק 87% מהגלקסי S8. אולם, הניצחון שלו הגיע במהירויות טעינה קצרות טווח עבור הגלקסי (12% ב-15 דקות, 29% ב-30 דקות, 55% ב-60 דקות) אשר מתחרות עם אלו של החברה הגדולים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: Aibocn 10000mAh

משני המטענים הזולים שבדקנו, ה-Aibocn הטעין יותר פלאפונים. מהירות ההטענה שלו לפי 15, 30 ו-60 דקות גם הייתה טובה יותר. כמות כזו של כוח – במיוחד במחיר זול כל כך – הופכת אותו לאחד המטענים הטובים ביותר שאפשר לקנות היום.

Aibocn 10000mAh

4.5 15

זול ואיכותי עם תמורה נהדרת

יתרונות

פנס כלול, מחיר מאוד נוח, מהיר למרות הביצועים שלו.

חסרונות

לא מהיר בהטענה כמו המקום הראשון או השני ברשימה.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- Ivory

זמני ההטענה הקצרים של ה-Aibocn הגיוניים מאוד בהתחשב בגודל שלו, בעוד זמני ההטענה המלאים של הגלקסי S8 (120 דקות) וה- iPhone 8 plus(126 דקות) לא ממש מרגשים. זמני ההטענה לטווח הקצר של הגלקסי (16% ב-15 דקות, 33% ב-30 דקות, 66% ב-60 דקות) ושל האיפון (17% ב-15 דקות, 34% ב-30 דקות, 61% ב-60 דקות) היו יותר מושכים.

לוגו של הסקירה

הטענה מהירה "על הדרך": Jackery Bolt

ה-Bolt (באנגלית: ברק) הרוויח את השם שלו מבחינתנו, כאשר הוא הטעין 81% ממכשיר ה-Galaxy S8 בשעה ו-63% ממכשיר ה- iPhone 8 plusבאותו הזמן. בשני המקרים מדובר בזמן ההטענה המהיר ביותר שבדקנו, וזמני ההטענה של ה-Bolt מצוינים גם ב-15 דקות ו-30 דקות. הערה אחת: המהירות שלו מאטה ככל שהוא מתקרב יותר לסוללה מלאה, היות וזמני ההטענה המלאה שלו היו ארוכים יותר משל המתחרים שלו. בנוסף, המטען מגיע עם כבלים מובנים אשר חוסכים מכם להביא כבל משלכם.

Jackery Bolt

4.5 15

אם אתם צריכים הטענה זריזה, זה המטען עבורכם

יתרונות

כבלים מובנים, חריץ Lightning מעולה לאיפונים, הטענה מהירה.

חסרונות

המהירות מאטה ככל שמתקרבים ל-100%.

קנה עכשיו ב- Amazon

ה-Bolt הקטן מסוגל להטעין במהירות את רוב הסוללה של הפלאפון שלכם. זמני ההגעה לטעינה מלאה לא נהדרים עבור הגלקסי S8 (112 דקות) או האיפון (129 דקות). למרות זאת, אנחנו ממליצים לרכוש אותו, היות והוא זריז כל כך בהטענה כמעט מלאה ומגיע עם כבלים מובנים משלו.

שאלות ותשובות על מטענים ניידים מומלצים 2024

כמה עוצמה צריך במטען נייד?

הכל תלוי בצורך של הפלאפון שלכם. אם הוא זקוק ל-3000mAh כדי לקבל הטענה מלאה ובמטען הנייד שלכם יש פחות, אתם תוכלו להטעין רק חלק מהסוללה שלו. אולם, אם תרכשו מטען של 10,000mAh או 20,000mAh אתם תוכלו להטעין את המכשיר שלכם במלואו מספר פעמים.

מה הגודל המומלץ למטען נייד?

לרוב, ככל שהמטען גדול יותר, כך הוא עם יותר עוצמה ויכול להטעין יותר פעמים את הפלאפון שלכם עם הטענה אחת. אולם, עם הגודל יורדת הניידות, כך שאם אתם מחפשים מטען נייד פצפון שייכנס לכם בכיס עם עוצמה להטעין 3 טלפונים - צפיה לכם הפתעה לא נעימה. יש מטענים ניידים בגודל סביר ונוח (לא פיצפון) עם הרבה כוח הטענה ובסופו של דבר, הבחירה תלויה בצורך שלכם: אתם מעדיפים יותר עוצמה או יותר קטן?

האם כל מכשיר נייד נטען באופן זהה?

ממש לא. כפי שראיתם בסקירה, ההשוואה העיקרית נעשתה בין שני מכשירים: iPhone 8 Pluse ו-Galaxy S8. תוצאות ההטענה מבחינת מהירות וכמות אחוזים השתנתה בין מוצר למוצר, כך שההבדל נשאר גם אצל המכשירים מחברות ודגמים אחרים. לכל סמארטפון, גם אם הוא מאותה יצרנית, יש סוללה קצת שונה, כך שהיכולות של המטען הנייד משתנות בין כל מכשיר ומכשיר.

מהו מחיר ממוצע של מטען נייד?

טווח המחירים של מטענים נייידם, כמו בהרבה מוצרים אחרים, משתנה לפי סוג החברה, הגודל והביצועים שלו. לרוב, מטענים זעירים מסתכמים בכמה עשרות שקלים, בעוד שהגדולים והעוצמתיים ביותר יכולים להגיע גם ל-200 ו-300 שקלים.