טלפון אלחוטי מומלץ – 6 טלפונים אלחוטיים מעולים מעודכן 2024 כולל מדריך קניה

מחפשים טלפון אלחוטי איכותי ונוח לבית? רוצים לשדרג את הטלפונים שנמצאים אצלכם במשרד? אספנו במיוחד בשבילכם רשימת טלפונים אלחוטיים מומלצים שמתאימים לכל צורך ולכל תקציב!

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

1750 ביקורות

בתחום

תקשורת

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טלפונים אלחוטיים מומלצים

רובנו משתמשים בסמארטפון במשך רוב היום, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שטלפון אלחוטי אמין בהרבה מכל סמארטפון, מספק איכות שיחה טובה יותר, וזול פי כמה וכמה. הצוות שלי ואני בדקנו במשך שעות ארוכות עשרות טלפונים אלחוטיים כדי למצוא אילו מהם יתנו לכם את התמורה הגדולה ביותר עבור הכסף, ומצאנו מספר מכשירים איכותיים שאנחנו ממליצים עליהם בלב שלם.

 

הרבה מאוד אנשים בוחרים לוותר על הקו טלפון שלהם בבית ולהשתמש אך ורק בסמארטפון, אבל כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם בוחרים לשים את הטלפון בצד. בבדיקות שלנו קיבלנו איכות שמע גבוהה יותר בכל פעם בטלפונים אלחוטיים מאשר בסמארטפונים, ולא היו לנו בכלל בעיות קליטה או שיחות שהתנתקו, מה שלצערי קורה לא מעט בישראל עם סמארטפונים. אז אם אתם רוצים להימנע מבעיות של קווים סלולריים, ולהנות מאיכות שמע שקשה להתחרות איתה – אני מציע לכם להסתכל על הרשימה הבאה. אני משוכנע שתצליחו למצוא מכשיר שיענה על כל הצרכים שלכם. אם אתם לא בטוחים איך לבחור או מה לחפש, אני ממליץ לכם לקפוץ ישר למדריך הקצר "איך בוחרים טלפון אלחוטי?" בסוף העמוד.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הכי מומלץ

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכי משתלם

למשרד

השווה מחיר

דגם KX-TG1612
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות – טלפון Panasonic דגם KX-TGE433B

למכשיר Panasonic KX-TGE433B יש ממשק ברור ופשוט לשימוש, הוא מגיע עם אינספור פיצ'רים והגדרות שתוכלו להתאים אישית לצרכים שלכם, והוא המנצח הברור שלנו בזכות העובדה שכל כך נוח להשתמש בו.

Panasonic KX-TGE433B

4.5 15

עם מגוון רחב מאוד של פיצ'רים והגדרות שניתנים להתאמה אישית, הטלפון אלחוטי Panasonic KX-TGE433B נוח מאוד לשימוש ומתאים לכל מטרה.

יתרונות

כפתור לחסימת שיחה, פונקצית כוח גיבוי

חסרונות

יקר, רמקול באיכות בינונית, המכשיר גדול

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Amazon

לטלפון אלחוטי KX-TGE433B של Panasonic יש צג דיגיטלי גדול עם ניגודיות גבוהה, וקל מאוד לקרוא את מה שכתוב בו, אפילו בחושך. הטלפון מגיע עם 3 מכשירים ישר מהקופסא, ואפשר להרחיב אותם עד ל-6. בנוסף, לטלפון יש משיבון מובנה.

 

מבין כל הטלפונים אלחוטיים שבדקנו, ביצועי הסוללה של ה- KX-TGE433B היו מהמרשימים ביותר. לקח 5.5 שעות לטעון מכשיר מאפס למלא, וכל מכשיר החזיק הרבה מעל ל-10 שעות בבדיקת הזמנים שלנו. ל-KX-TGE433B יש פיצ'ר כוח גיבוי למקרי חירום שימושי מאוד, ובמקרה של הפסקת חשמל הבסיס מושך חשמל מהמכשיר הטעון כדי לאפשר לכם לבצע ולקבל שיחות.

 

אולי לא מדובר במכשיר היפה ביותר בשוק, אבל אני יכול להבטיח לכם שמבין כל הטלפונים שניסינו, לא היה אחד שהתעלה על הפשטות והנוחות של ה-KX-TGE433B. זו הבחירה המושלמת לכל מי שמחפש טלפון אלחוטי מתקדם יחסית לבית ולא רוצה לשבור את הכיס.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר – טלפון VTech דגם CS1000TW

ה-CS1000TW של VTech הוא טלפון אלחוטי פשוט, נקי, וקל לשימוש, שיענה על כל הצרכים הבסיסיים שלכם, במחיר הכי משתלם בשוק!

VTech CS1000TW

4.5 15

אם לא מפריע לכם לקבל פחות פיצ'רים, מדובר בטלפון אלחוטי עם התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם.

יתרונות

אינטרקום בין מכשירים, זיהוי קולי, תומך בעד 5 מכשירים

חסרונות

אין משיבון מובנה

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- free dio

בזכות טכנולוגיית DECT של ה-CS1000TW, המכשירים המחוברים למערכת שומרים על קליטה גם ממרחק רב ומספקים איכות שמע גבוהה ללא הפרעות רשת. בנוסף, הבטריה של המכשירים מסוגלת להחזיק למשך זמן רב מאוד, כ-10 שעות בשימוש.

 

ה-CS1000TW מציע פיצ'רים די בסיסיים, כמו זיהוי קולי, תא קולי, חיוג מהיר, ואינטרקום בין המכשירים, ואין לו משיבון מובנה. בנוסף לכך, אין לו כוח גיבוי למקרי חירום, אז לא תוכלו להשתמש בו בהפסקות חשמל. אם כל מה שאתם מחפשים זה טלפון אלחוטי שמככב בדברים הבסיסיים – ה-CS1000TW של VTech הוא הבחירה המשתלמת והטובה ביותר שמצאנו.

לוגו של הסקירה

המתקדם ביותר – טלפון Panasonic דגם KX-TGD320MBB

אם אתם מחפשים פיצ'רים מתקדמים במיוחד כמו אבטחת שיחות, משיבון מובנה וכוח גיבוי למקרי חירום אמין במיוחד, הטלפון אלחוטי KX-TGD320MBB של Panasonic מושלם עבורכם.

Panasonic KX-TGD320MBB

4.5 15

ה-KX-TGD320MBB של Panasonic הוא אחד מהטלפונים אלחוטיים הכי מתקדמים שקיימים בשוק, עם פיצ'רי אבטחה, שמע ונוחות למשתמש ייחודיים למכשיר.

יתרונות

איכות קול מעולה, אבטחת שיחות, ניתן לחבר עד 5 מכשירים למערכת

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- brimag-online

ה-Panasonic KX-TGD320MBB הוא הדור הבא של הטלפונים אלחוטיים בעולם. טכנולוגיית ClearSound החדשה מבטיחה איכות שמע שקשה להתחרות בה, ובזכות קליטה חזקה במיוחד הסיכוי שיתנתקו לכם שיחות באמצע נמוך מתמיד.

 

אם אתם מנהלים שיחות חשובות לעיתים קרובות, ואתם מעדיפים לשמור על הפרטיות שלכם, ה-KX-TGD320MBB דואג לאבטח את כל השיחות היוצאות והנכנסות עם קודים דיגיטליים כדי למנוע מצב שיגנבו את השיחות שלכם או שהן ידלפו לגורמים צד שלישי. בנוסף, הטלפון אלחוטי KX-TGD320MBB מאפשר להתאים אישית כמעט כל הגדרה בו, כולל הצלצול, הודעת פתיח, מספרים חסומים, חיוג מהיר, איקוולייזר (משווה), ועוד הרבה יותר.

 

אם אתם מחפשים טלפון אלחוטי שמציע אינספור אפשרויות להתאמה אישית, בנוסף לביצועים מעולים, ה-KX-TGD320MBB יתאים לכם בול.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשרד – טלפון Panasonic דגם KX-TG6526

עם 6 מכשירים (ראשי ו-5 שלוחות נוספות) ישר מהקופסא, ה-KX-TG6526 של Panasonic נותן לכם מקסימום נוחות ויעילות במינימום זמן התקנה, ומתאים במיוחד לשימוש משרדי עם קליטה חזקה מרחוק ואפשרות לבצע שיחות ועידה בין מכשירים עם קו חיצוני.

Panasonic KX-TG6526

4.5 15

עובדים עם אנשים נוספים בחדרים שונים וצריכים לנהל שיחות ועידה לעיתים קרובות? ה-KX-TG6526 של Panasonic יתן לכם בדיוק את מה...

יתרונות

משיבון מובנה, 6 מכשירים ישר מהקופסא, ניתן לבצע שיחות ועידה

חסרונות

יקר יחסית, אין אפשרות להרחיב מספר מכשירים

דגם KX-TG1612
קנה עכשיו ב- GROO

ה-Panasonic KX-TG6526 הוא ממשיך דרכו של הדגם הפופולרי הקודם של Panasonic, ה-KX-TG6425, והוא מגיע עם פיצ'רים שימושיים כגון מצב ECO בלחיצה אחת, משיבון מובנה עד 20 דקות, וטכנולוגיית ClearSound החדשה שמבטיחה איכות שמע גבוהה במיוחד.

ל-KX-TG6425 יש עיצוב ארגונומי מודרני ונוח מאוד להחזיק אותו למשך זמן רב. ברגע שתתעייף לכם היד, תוכלו לעבור לדבר במצב רמקול חזק בלחיצה אחת, להניח אותו על השולחן, ולהמשיך את השיחה שלכם בלי בעיה.

 

עם אפשרות לנהל שיחות ועידה בין שני מכשירים וקו חוץ, ה-KX-TG6425 מושלם לשימוש משרדי, עסקים קטנים, ושותפים שעובדים קרוב אחד לשני. אם אתם נמצאים יותר מ-100 מטר אחד מהשני, תוכלו לחזק את הקליטה עם רפיטרים (מגברי טווח) ועדיין להנות מאיכות שמע מעולה.

לוגו של הסקירה

משתלב עם סמארטפונים –טלפון Panasonic דגם KX-TG9541B

לכולנו יש סמארטפונים כיום, ולחלקינו אפילו יותר מאחד, אז במקום לנסות להבין איזה מהם מצלצל– פשוט חברו את כולם ל-KX-TG9541B של Panasonic ותוכלו להנות מאיכות שמע מעולה, בנוסף לאינספור פיצ'רים שמתאימים גם לבית וגם למשרד.

Panasonic KX-TG9541B

4.5 15

ה-Panasonic KX-TG9541B מציע פיצ'ר שקשה מאוד למצוא בטלפונים אלחוטיים, ומאפשר לכם לחבר עד 4 סמארטפונים ישירות אליו.

יתרונות

אינטגרציה עם סמארטפונים, עד 250 מספרים חסומים

חסרונות

אין תמיכה בשיחות VoIP

קנה עכשיו ב- Amazon

בזכות טכנולוגיית Link2Cell, תוכלו לחבר 4 סמארטפונים במרחק עד 100 מטר ל-KX-TG9541B של Panasonic, לקבל שיחות סלולריות ישירות במכשירים שמחוברים למערכת ולהנות מאיכות שיחה גבוהה מאוד, עם סיכוי נמוך מאוד שתתנתק.

 

בנוסף, תוכלו לסנכרן את כל כתובות אנשי הקשר מהסמארטפונים שלכם ולשמור אותן בספר טלפונים יחיד שישמר ב-KX-TG9541B, עד 3,000 רשומות!

 

עם אפשרות לבצע שיחות ועידה בין שני מכשירים על רמקול וקו חוץ, מוזיקת ממתינה, ופיצ'ר להפחתת רעשים, ה-KX-TG9541B מתאים גם לבית וגם למשרד, ויוכל להחזיק עד 75 דקות ללא אספקת חשמל במקרי חירום.

לוגו של הסקירה

מתאים ללקויי ראייה/שמיעה – טלפון Siemens דגם Gigaset C530A

עם שמע חזק במיוחד, מקשים גדולים ונוחים, ותצוגה צבעונית בהירה – ה-Gigaset C530A הוא בחירה מעולה למשתמשים שצריכים טלפון אלחוטי עוצמתי וברור.

Siemens Gigaset C530A

4.5 15

ה-Gigaset C530A של Siemens מתאים מאוד לכל מי שלא מצליח לשמוע טלפונים עם רמקולים חלשים מדי או לקרוא מסכים חשוכים...

יתרונות

ניתן להקליט עד 30 דקות שמע, משיבון מובנה

חסרונות

צג מעט קטן

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
Gigaset A270A Duo
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

ממשק המשתמש של ה-Gigaset C530A ברור, נוח, ואינטואיטיבי מאוד, ולמרות שהצג קטן יחסית, אפשר לקרוא את כל מה שרשום בבירור. מבחינת התאמת השמע למשתמשים, ניתן לבחור מבין מספר צלצולים שונים, להגדיר לכל מכשיר צלצול משלו, ולהגביר מאוד את עוצמת הצלצול.

 

פוחדים שפספסתם משהו בשיחה? ה-Gegaset C530A מאפשר לכם להקליט בלחיצת כפתור עד 30 דקות, ולשמוע את השיחה מחדש כמה פעמים שרק תרצו.

 

ל-Gigaset C530A של Siemens יש עיצוב רטרו שמזכיר מכשירי מובייל ישנים, ונוח מאוד להחזיק את המכשירים. הבטריה של המכשיר יכולה להחזיק עד 14 שעות שיחה, ומעל ל-100 שעות במצב סטנדביי, אז ממש לא צריך לדאוג להניח את המכשיר חזרה בטעינה אחרי כל שימוש, ותוכלו לשמור אותו קרוב אליכם כדי לשמוע בכל פעם שמישהו מתקשר.

סיכום

איך בוחרים טלפון אלחוטי?

יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות ופיצ'רים שצריך לשים לב אליהם כשרוצים לבחור טלפון אלחוטי. יש טלפונים שיכולים לשמש אתכם מצוין בשעת צרה, ויש כאלה שמגיעים עם מערכות מורכבות ויכולים להקל עליכם משמעותית את ניהול העסק שלכם. לא משנה איזה טלפון אלחוטי אתם מחפשים, הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

 

מחיר

 

תוכלו למצוא טלפונים אלחוטיים בסיסיים במחירים נמוכים מאוד, כ-20$, אבל פיצ'רים מתקדמים יותר כמו משיבון, שיחות מזוהות, וספק כוח גיבוי למקרי חירום עשויים להעלות את המחיר. אם כל מה שאתם צריכים זה לבצע ולקבל שיחות, טלפון אלחוטי VTech SLB-2310 ישרת אתכם באופן מושלם. אם אתם רוצים מכשיר טוב יותר, עם פיצ'רים שמקלים על השימוש כמו שקע לאוזניות או חיבור לבלוטות', תצפו לשלם יותר מ-50$.

 

מספר מכשירים (מכשיר מרכזי + שלוחות)

 

רוב המערכות של טלפונים אלחוטיים ניתנות להרחבה, ואפשר לחבר מספר מכשירים על קו טלפון יחיד, אליו מחובר הבסיס המרכזי. רוב המערכות מגיעות עם 2 מכשירים ישר מהקופסא, ואפשר לקנות מכשירים נוספים כדי להרחיב אותן. למערכות שאנחנו בדקנו אפשר לחבר בין 5 ל-12 מכשירים סה"כ, אז תיאורטית אין שום בעיה להניח מכשיר אחד בכל חדר בבית. מכשירים נוספים לרוב מגיעים עם תחנות טעינה משלהם.

 

כוח גיבוי

 

קוי טלפון לא מפסיקים לעבוד כשיש הפסקות חשמל, אבל לטלפונים אלחוטיים רבים אין פיצ'ר כוח גיבוי למקרי חירום, מה שאומר שלא תוכלו לבצע שיחות במקרים כאלה. אם אתם נמצאים באזור עם הרבה הפסקות חשמל או אם אין לכם פלאפון טעון כגיבוי למקרי חירום, כדאי לכם לחפש טלפון שיש לו בטריית חירום כגיבוי.

 

פיצ'רים והגדרות

 

פיצ'רים כמו איתור מכשיר, אינטרקום בין מכשיר ומכשיר, זיהוי שיחות, תצוגה מוארת, ושיחות על רמקול, הם סטנדרטים לגמרי ונמצאים בכל הטלפונים שבדקנו. פיצ'רים אחרים, כמו משיבון מובנה, שקע לאוזניות, או זיהוי שיחות קולי, עשויים להיות שימושיים מאוד, במיוחד למשרדים ביתיים. טלפונים כמו ה-KX-TG7875S של Panasonic מלאים בפיצ'רים והגדרות שניתנים להתאמה אישית, כולל אינטגרציה עם פלאפונים וחסימת שיחות. הטלפונים האלה מצוינים לעסקים, אבל יכול להיות שיש בהם קצת יותר מדי פיצ'רים מכדי להיות טלפון ביתי צנוע.

שאלות ותשובות על טלפונים אלחוטיים מומלצים

מהו טלפון אלחוטי, ובמה הוא שונה מטלפון קווי מסורתי?

טלפון אלחוטי הוא מכשיר תקשורת נייד המאפשר למשתמשים לבצע ולקבל שיחות מבלי להיות מחוברים פיזית לקו טלפון באמצעות כבל. בניגוד לטלפונים קוויים מסורתיים, הדורשים חיבור פיזי לשקע קיר, טלפונים אלחוטיים משתמשים באותות תדר רדיו כדי לתקשר עם יחידת בסיס, מה שמאפשר ניידות בטווח מוגבל. ההבדל העיקרי הוא בניידות וגמישות המוצעות על ידי טלפונים אלחוטיים. משתמשים יכולים לנוע בחופשיות ברחבי בתיהם או משרדיהם תוך ביצוע או קבלת שיחות מבלי להיות מוגבלים על ידי אורך כבל. נוחות זו הפכה טלפונים אלחוטיים פופולריים לשימוש למגורים ועסקים קטנים.

כיצד פועל טלפון אלחוטי, ומהו טווח הפעולה שלו?

טלפון אלחוטי מורכב בדרך כלל משני רכיבים עיקריים: השפופרת האלחוטית ויחידת הבסיס. יחידת הבסיס מתחברת לקו טלפון רגיל או לשירות Voice over Internet Protocol (VoIP), ומשמשת כממשק בין השפופרת האלחוטית לרשת הטלפון. כאשר שיחה מופעלת או מתקבלת על השפופרת האלחוטית, היא מתקשרת עם יחידת הבסיס באמצעות אותות תדר רדיו. טווח הפעולה של טלפון אלחוטי משתנה בהתאם לדגם ולגורמים הסביבתיים. באזור מגורים טיפוסי, הטווח יכול להימשך בין 150 ל-300 רגל (45 עד 90 מטר) בתוך הבית ועד 1,000 רגל (300 מטר) בחוץ. עם זאת, הטווח עשוי להיות מושפע ממכשולים כגון קירות, הפרעות מהתקנים אלקטרוניים אחרים, ונוכחות של אותות רדיו.

מהם היתרונות של שימוש בטלפון אלחוטי על פני טלפון נייד?

טלפון אלחוטי מציע מספר יתרונות על פני טלפונים ניידים בהקשרים ספציפיים:

עלות-יעילות: טלפונים אלחוטיים בדרך כלל יש עלויות מראש נמוכות יותר והוצאות חודשיות קבועות, מה שהופך אותם יותר תקציב ידידותי לשימוש בבית או עסקים קטנים.

איכות הקול: טלפונים אלחוטיים מספקים לעתים קרובות איכות קול מעולה בהשוואה לטלפונים ניידים, במיוחד באזורים עם אותות סלולריים חלשים.

נוחות בבית או במשרד: טלפונים אלחוטיים הם אידיאליים עבור הגדרות בית או משרד שבו אנשים רוצים את הנוחות של טלפון קווי אבל גם צריכים ניידות בטווח מסוים.

חיי סוללה: לטלפונים אלחוטיים יש בדרך כלל חיי סוללה ארוכים יותר בהשוואה לטלפונים ניידים, מכיוון שהם צורכים פחות חשמל במהלך שיחות.

היעדר אזורים מתים ניידים: באזורים עם כיסוי רשת נייד גרוע, טלפון אלחוטי המחובר לשירות קווי או VoIP אמין יכול להיות אמין יותר.

אילו תכונות יש לחפש בעת בחירת מערכת טלפון אלחוטי?

בעת בחירת מערכת טלפון אלחוטי, שקול את התכונות הבאות כדי לוודא שהיא עונה על צרכיך:

  1. טווח: בדוק את טווח הפעולה כדי לוודא שהוא מכסה את האזור המיועד ללא אובדן אות.
  2. חיי סוללה: חפש דגמים עם חיי סוללה ארוכים לשיחה ממושכת וזמן המתנה.
  3. איכות שיחה: בחר דגם עם איכות צליל משופרת, הפחתת רעש וביטול הד.
  4. Caller ID and Call Waiting: ודא שהמערכת תומכת בצג זיהוי המתקשר ובתכונות שיחה ממתינה.
  5. יכולת הרחבה: אם בכוונתך להרחיב את המערכת, בדוק אם היא מאפשרת הוספת מכשירים נוספים בעתיד.
  6. עיצוב ותצוגה: שקול את הארגונומיה ואת הקריאות של תצוגת השפופרת.