תנור חימום חשמלי: סקירת 5 תנורי חימום מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

icon pos_1

ניתחנו

25 סקירות

ו-

348 ביקורות

בתחום

מזגנים וחימום לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תנור חימום חשמלי מומלץ

תנור חימום חשמלי הוא אידיאלי לעיצובי הבתים המודרניים והוא מספק לכם שפע של יתרונות. הניידות הקלה שלו והשליטה הנוחה הופכים אותו לתחליף טוב למזגן, במיוחד אם מדובר במזגן מיני מרכזי, שמחייב הפעלה של כל חדרי הבית.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

יש כמה סיבות טובות להחזיק תנור חימום חשמלי בבית. בתור התחלה, אתם יכולים לנייד אותו בקלות בין החדרים בבית וחלק מהתנורים שתמצאו ברשימה שלנו יוכלו להתאים לכם לכל ימות השנה.

 

אם יש לכם בית קר במיוחד, אז תנור חשמלי יכול להיות דרך טובה להעלות את הטמפרטורה בחדר. תנור חשמלי, יחמם לכם חדר אחד מבלי שתצטרכו להפעיל את המזגן המרכזי, ורבים מהם יוכלו לחסוך לכם את צריכת החשמל, גם אם יש מזגן בכל חדר. השוק היום שופע בסוגים שונים של תנורי חימום בעיצובים שונים שיכולים להתאים לכל סגנון בבית, ובטכנולוגיות שונות, יש כאלו שכוללים אפילו סינון של האוויר בחדר.

 

אז תכינו את התה והכירבולית, ותתכוננו לחורף חם ונעים. ברשימה שלנו אתם תוכלו למצוא מגוון של תנורי חימום חשמליים בעיצובים שונים וטכנולוגיות שונות. חורף נעים.

לוגו של הסקירה

מסנן אוויר חום וקור: Dyson Pure Hot+Cool HP04

הוא מתקדם מבחינה טכנולוגית, בטיחותי וקל לשימוש מעוצב בסגנון אלגנטי ובקו נקי והוא לא רק יחמם ויאוורר את החדר, הוא גם יסנן ריחות לא נעימים ואבק. קבלו את ה- Dyson Pure Hot+Cool.

Dyson Pure Hot+Cool HP04

4.5 15

פתרון עיצובי למי שרוצה אוורור וחימום במכשיר אחד בנוסף לסינון ריחות ואבק

יתרונות

הפעלה אוטומטית שקטה, עיצוב אלגנטי, מסתובב 350, ניתן לשלוט בו באמצעות אפליקציה.

חסרונות

פתח אוורור נמוך, יקר מאוד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

ה-Dyson Pure Hot+Cool  הוא שילוב של שלושה מכשירים במכשיר אחד. הוא מאוור, מפזר חום ומסנן אוויר והוא יהיה לכם שימושי לכל אורך השנה. השליטה על המכשיר יכולה להיות באמצעות השלט שלו או אם תעדיפו, תוכלו להתחבר לאפליקצייה של דייסון ולשלוט במכשיר דרך האפליקציה.

 

תוכלו לקבוע אם אתם רוצים קירור או חימום ואת הטמפרטורה הרצויה. את כל אלו תוכלו לראות על הצג הדיגיטלי שמופיע בקדמת המכשיר. המכשיר יכול להסתובב עד 350 מעלות ובכך בעצם לחמם חדר שלם. צריכת החשמל שלו נמוכה מהמתחרים בשוק וגם רמות הרעש שלו. למעשה, אם ת/שימו אותו על מצב לילה, כמעט ולא תשמעו אותו. הוא מגיע עם 4 מסננים, שניים מכל צד, שיסננו את האוויר בחדר מאבק וריחות לא נעימים.

 

ה-Dyson Pure Hot+Cool HP04 הוא מהמכשירים הבטיחותיים ביותר בשוק. אין לא גלויה, דפנות המכשיר קרות למגע, יש לו מנגנון אוטומטי שמכבה אותו במקרה של נפילה , בקיצור, אם יש לכם ילדים או בעלי-חיים שמסתובבים בבית, אין לכם ממה לחשו במקרה הזה.

לוגו של הסקירה

רדיאטור: 13 צלעות Midea NY2513-17QRA

חום של רדיאטורים לרוב הוא חום לח ולא מייבש, כך גם במקרה של ה- NY2513-17QRA  של Midea שלמרות שהוא פועל על שמן, הוא בטיחותי לשימוש בקרבת ילדים.

Midea NY2513-17QRA

4.5 15

מתאים לחימום חדרים גדולים לאוהבי העיצוב הקלאסי

יתרונות

יכול לחמם חדרים גדולים, טיימר לכיבוי והפעלה מתוזמנים, בטיחותי לשימוש בסביבת ילדים.

חסרונות

תופס מקום בחדר, עיצוב שמרני.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

רדיאטורים מתחלקים לשניים, אלו הפועלים על מים ואלו הפועלים על שמן. ה- NY2513-17QRA  של Midea פועל על שמן ומצויד בטכנולוגיה  מיוחדת Anti-Freeze שמונעת מהשמן לקפוא גם בטמפרטורות נמוכות מאוד. בנוסף, יש לו הגנה מפני התחממות יתר כמו גם מערכת הגנה לכיבוי אוטומטי במקרה שהוא נופל. כל אלו בשילוב עם נעילת בטיחות לילדים הופכים אותו לבטיחותי מאוד לשימוש גם בחדרי ילדים. הוא מתאים לחימום חללים גדולים של עד 25 מ"ר, כך שהוא יכול להתאים לכל חדר בבית.

 

למען האמת, אין לרדיאטור הזה חסרונות משמעותיים במיוחד, אלא אם עיצוב המוצר הוא גורם מכריע אצלכם. כמובן שישנם רדיאטורים ותנורי חימום שונים ששמו דגש גם על עיצוב מודרני, במקרה הזה מדובר בעיצוב שמרני מאוד. יש לו צג דיגיטלי ולחצני פיקוד בקדמת המכשיר, 3 דרגות חום שונות וטיימר שמאפשר כיבוי והפעלה מתוזמנים.

 

הוא מגיע עם 4 גלגלים וידית שקועה לתמרון קל ונוח בין החדרים. אז אם אתם אוהבים את הרדיאטורים הקלאסיים ומחפשים משהו דומה אבל מתקדם יותר, אין ספק שזה המכשיר בשבילכם.

 

מידות: אורך 59.8 ס"מ, רוחב 28 ס"מ, גובה 64 ס"מ משקל: 13.9 ק"ג.

לוגו של הסקירה

תנור קוורץ גדול: Universe NRI9200

תנורי קוורץ ידועים בבטיחות גבוהה אך גם בחימום איטי. במקרה של ה- Universe NRI9200 אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. הוא בטיחותי מצד אחד ומחמם מהר מצד שני תודות לטכנולוגיה שלו.

Universe NRI9200

4.5 15

מתאים לחימום חדרים גדולים

יתרונות

בטיחותי לשימוש, דרגות חום שונות לבחירה, עוצמת חום מקסימלית גבוהה.

חסרונות

חימום איטי של חלל החדר.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ליאור מוצרי חשמל

במבט ראשון ה- Universe NRI9200 נראה כמו תנור הספירלות המוכר, אבל אם מסתכלים מקרוב, שמים לב שגופי החימום שלו הם גופי קוורץ מה שברגע הופך אותו לבטיחותי יותר מתנור ספירלות רגיל.

 

הוא מגיע עם שלושה גופי חימום ושלוש דרגות חום שונות בעוצמת חום מקסימלית של W3000. החיסרון הבול בתנורי קוורץ הוא שחימום החלל איטי ולוקח זמן, ולכן Universe הוסיפו מפוח TURBO כדי לעזור לפיזור מהיר של החום בחדר. הוא מגיע מצוייד בארבעה גלגלים כדי שתוכלו לנייד אותו בקלות בין חדרי הבית והוא כולל מנגנון של ניתוק אוטומטי בעת נפילה.

 

אם אין לכם ילדים או בעלי חיים בבית, התנור הזה יכול להיות פתרון יעיל נוח, אבל אם אתם משפחה עם ילדים, כדאי שתמשיכו לחפש ברשימה שלנו אפשרויות חימום אחרות.

 

מידות: גובה: 72.7 ס"מ, עומק: 24 ס"מ, רוחב: 70 ס"מ משקל: 7.5 ק"ג.

לוגו של הסקירה

מפזר חום קרמי: Morphy Richards iHeat 63122

מפזר חום קרמי איכותי תוצרת Morphy Richards במחיר נוח לכל כיס. אמנם הוא לא יחמם חדרים גדולים אבל כתוספת למקור חום קיים או כחימום מזדמן וממוקד, הוא עושה עבודה מצוינת.

Morphy Richards iHeat 63122

4.5 15

מתאים לחימום חדרים קטנים

יתרונות

הזול ביותר ברשימה, צג דיגיטלי לתצוגת הטמפרטורה בחדר, גוף המכשיר לא מתחמם

חסרונות

כבל חשמל קצר, חום ממוקד ולא מתפזר, מעט מרעיש, מדיף ריח של פלסטיק לאחר שימוש ממושך.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

להבדיל ממפזרי חום אחרים בעלי גוף חימום ספירלי המפזר הזה עם גוף חימום PTC קרמי חסכוני בחשמל. יש לו שני מצבי חימום + מצב אוורור וניתן להעלות את הטמפרטורה כל פעם ב 5 מעלות. בנוסף הוא מגיע עם טיימר לכיבוי והפעלה ומנגנון הגנה מפני התחממות יתר.

 

לא מדובר במכשיר הכי מפואר והוא גם לא מתיימר להיות כזה. הוא נוח, פשוט וקל להפעלה, ונותן תמורה טובה למחיר (הזול) שלו. אז אם אתם מחפשים מכשיר לחימום נוסף וממוקד, ה- iHeat 63122 של Morphy Richards יכול לגמרי לענות לכם על הבקשה. גם המכשיר הזה, כמו רוב מפזרי החום, מספק חום נקודתי ולא מתפזר ולכן הוא מתאים לחדרים קטנים מאוד או כתוספת למקור חום אחר.

 

מידות: רוחב: 17 ס"מ, גובה: 35 ס"מ, עומק: 23 ס"מ.

לוגו של הסקירה

קמין חשמלי קרמי: Hemilton HEM-965

תתכוננו לאווירה רומנטית, מזגו כוס יין טוב ותבחרו לכם ספר טוב. מעכשיו יהיה לכם הרבה יותר כיף להתכרבל על הספה בסלון. עם הקמין החשמלי של המילטון תוכלו לקבל את האח שתמיד רציתם בלי זיהום האוויר והריחות הנלווים לקמין רגיל.

Hemilton HEM-965

4.5 15

מתאים לחדרים גדולים וקטנים כאחד, ולכל סגנון עיצובי

יתרונות

יכול לחמם חדרים גדולים בקלות, עיצוב שמתאים לכל בית, איכותי ויציב, בטיחותי.

חסרונות

כבד, אין אפשרות לנייד אותו בין החדרים, רק 2 דרגות חום.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- electrica
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

תמיד רציתם לקרוא ספר מול האח? אתם יכולים להפסיק לחלום! הקמין החשמלי של המילטון יהפוך את חוויית הישיבה בסלון או בכל חדר אחר למעניין ונעימה הרבה יותר. הקמין מעוצב בצורת אח, אבל בלי הריח והזיהום של שריפת העצים או הגז.

 

הקמין של המילטון הוא חשמלי לגמרי עם גימור שמחור דמוי ברזל יצוק והוא פריט עיצובי בכל חדר שתחליטו לשים אותו. אמנם יש לו רק 2 דרגות חום לבחירה W950 או W1850 אבל זה מספיק לו כדי לחמם חדר גדול בקלות. הוא בטיחותי לשימוש הודות לתרמוסטט והתקן כיבוי תרמי. גם את "עוצמת" הלהבה תוכלו לכוון לפי האווירה שמתאימה לכם. אז תתכוננו לאווירה חמה ונעימה מעכשיו.

 

מידות: רוחב 51 ס"מ, עומק 31 ס"מ, גובה 56 ס"מ.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר שאפשר לתלות: מחמם קוורץ אינפרה אדום "פלטינום"

אף אחד לא נהנה לשבת בחוץ בקור, במיוחד אם אתם מארחים משפחה או חברים. כדי לפתור את הבעיה הזו מצאנו עבורכם את תנור חימום זה מבית חברה "Venta" הישראלית שניתן לתלות בקלות וביעילות והוא אידיאלי לישיבות במרפסת או בחצר הבית. אם לא תרצו לתלות אותו, ניתן לקנות יחד עם התנור מעמד נגד מים. 

מחמם קוורץ אינפרא אדום “פלטינום”

4.5 15

מושלם לישיבה בחוץ וחסכוני במקום

יתרונות

אופציה לקניית מעמד נגד מים, הספק חזק, מגיע עם שלט לשליטה מרחוק, מתאים גם לבעלי עסקים קטנים.

חסרונות

עיצוב קצת בנאלי.

כולל מעמד נגד מים
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Ace

עם הספק חזק ביותר של 2000 וואט אין מה לחשוש מישיבה בחוץ בימים קצת קרים. ההספק העוצמתי שלו ישאיר אתכם מחוממים ובאווירה נעימה גם אם קר בחוץ. התנור מגיע עם שלט רחוק המאפשר הכוונה ושליטה של החום הבוקע מן התנור מבלי לקום מהכיסא. 

 

העיצוב של התנור אמנם מעט רגיל לעין ומגיע בצבעים אפור בהיר או שחור, אך הביצועים שלו איכותים בדומה למוצרים אחרים בשוק. התנור הזה יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים כמו מסעדה קטנה או בר שרוצים לדאוג שללקחות שלהם יהיה איפה לשבת בחוץ גם בלילות קרים או מלאי רוח. המחיר הלא שוחק של התנורים יכול לאפשר לכם לרכוש מספר לא מובטל של תנורים, להתקין אותם בקלות ולמשוך כמה שיותר לקוחות.

שאלות ותשובות על תנור חימום חשמלי מומלץ

האם ניתן לייבש בגדים על תנור החימום?

לא! ייבוש של בגדים ושאר מוצרי בד או מוצרים דליקים על תנור החימום יוביל למצב מסוכן מאוד ואף יכול להביא לשריפה בבית. אם תרצו לייבש את הבגדים בעזרת תנור החימום, תוודאו להניח אותם בקרבתו אך שלא יהיו קרובים מדי או יוכלו לגעת בו.

האם צריך לקבע את תנור החימום?

לא. רוב תנורי החימום הם ניידים, בין אם על גלגלים ובין אם לא, ותוכלו להעביר אותם מחדר לחדר וממקום למקום בקלות. ישנם תנורי חימום שניתן לתלות על הקיר במידה ותרצו, אך רובם המכריע לא זקוקים לקיבוע.

איך ניתן לנקות את תנור החימום שלי?

לפני שבכלל מתחילים לנקות, חשוב לקרוא את הוראות היצרן ולראות אם יש הנחיות שונות או ספציפיות. ראשית, וודאו כי הוא מנותק מהחשמל והתקרר לחלוטין לפני שאתם מתחילים לנקות. לאחר מכן, הסירו את החלק העליון שלו על מנת לחשוף את גוף החימום בשלמותו ושאבו בעדינות עם שואב אבק את האבק והלכלוך שהצטברו על גוף החימום. 

מה עדיף? תנור חימום חשמלי או קמין עצים?

על אף הנוסטגליה והייחודית שבקמין עצים אמיתי, הוא דורש עבודה רבה ואף מלכלך ויוצר ריח לא נעים של אבק. בנוסף, נדרשת התקנה ייחודית של ארובה והיתירי בנייה כך שעדיף לא להסתבך. תנור חימום חשמלי יעשה את אותה עבודה בפחות מחיר, פחות מאמץ ופחות התעסקות, ויישמור עליכם חמים גם בימי החורף הקרים ביותר.