קורס דאטה אנליסט: 5 קורסים מומלצים ביותר | Finder

התחום של ניתוח נתונים הוא רלוונטי ומבוקש מתמיד. יש כיום המון מקומות בהם אפשר ללמוד קורס דאטה אנליסט ולקבל המון ערך וביקוש בשוק העבודה. סקרנו עבורכם את 5 הקורסים הטובים ביותר בישראל וגיבשנו מדריך שיעזור לכם לבחור את הטוב והנכון ביותר עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

קורסים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קורס דאטה אנליסט

בין אם אתם מחפשים קורס דאטה אנליסט מתקדם, קורס דאטה אנליסט מגוון או קורס דאטה אנליסט שיכין אתכם למציאת עבודה, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את קורס דאטה אנליסט המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קורסי דאטה אנליסט, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הקורסים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש קורסי דאטה אנליסט המומלצים על ידי המומחים שלנו

קורס דאטה אנליסט הכי טוב בהכנה לקריירה

קורס דאטה אנליסט הכי מעשי

קורס דאטה אנליסט הכי מגוון

ניתוח נתונים הוא תחום דינמי ומתפתח במהירות, והביקוש לדאטה אנליסטים הוא גבוה מאוד. כתוצאה מכך, ישנם מגוון רחב של קורסים שמכשירים דאטה אנליסטים, החל מקורסים קצרים ועד לתכניות לימודים אקדמיות.

 

מה לומדים בקורסים של דאטה אנליסט?

לימודי דאטה אנליסט מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מיסודות ניתוח נתונים ועד לטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ומכונות למידה. באופן כללי, קורסים אלו כוללים נושאים כמו:

 

  • יסודות ניתוח נתונים: קורסים אלו מכסים נושאים בסיסיים כמו סטטיסטיקה, מתמטיקה, שיווק, ועסקים.
  • טכנולוגיות ניתוח נתונים: קורסים אלו מכסים נושאים כמו SQL, Python, R, ו-Excel.
  • טכניקות ניתוח נתונים: קורסים אלו מכסים נושאים כמו ניתוח נתונים תיאורטי, ניתוח נתונים סטטיסטי, וניתוח נתונים חזוי.
  • ויזואליזציית נתונים: קורסים אלו מכסים נושאים כמו יצירת תרשימים וגרפים לצורך ייצוג נתונים.
  • תובנות עסקיות: קורסים אלו מכסים נושאים כמו יישום תובנות עסקיות לקבלת החלטות.

 

היכן לומדים קורסים של דאטה אנליסט?

כאשר מחפשים קורס דאטה אנליסט מומלץ ניתן לראות שאפשר ללמוד את הקורס במגוון רחב של מקומות, החל ממכללות ובתי ספר גבוהים ועד לקורסים מקוונים.

קורסים אקדמיים: קורסים אקדמיים של דאטה אנליסט נלמדים במחלקות לסטטיסטיקה, מדעי המחשב, ניהול, ועוד. קורסים אלו לרוב אורכים שנתיים או שלוש, ומעניקים תואר ראשון או שני.

קורסים מקצועיים: קורסים מקצועיים של דאטה אנליסט נלמדים במכללות ובתי ספר מקצועיים. קורסים אלו לרוב אורכים בין מספר חודשים לשנה, ומעניקים תעודת גמר.

קורסים מקוונים: ניתן למצוא כיום קורס דאטה אנליסט אונליין ללמידה באופן עצמאי, או באמצעות פלטפורמות לימוד מקוונות כמו Coursera ו-edX. קורסים אלו לרוב אורכים בין מספר שבועות לחודשים, ומעניקים תעודת גמר.

 

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ללמוד קורסים של דאטה אנליסט?

לפני שמתחילים ללמוד קורסים של דאטה אנליסט, חשוב לבחור את הקורס המתאים ביותר לצרכים וליכולות שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

מטרת הקורס: האם אתם רוצים ללמוד את היסודות של ניתוח נתונים, או שאתם רוצים להתמקד בתחום מסוים כמו בינה מלאכותית או ניתוח נתונים חזוי?

רמת הקורס: האם אתם בעלי רקע בתחום המדעים המדויקים, או שאתם מתחילים מאפס?

אופי הקורס: האם אתם מעדיפים ללמוד באופן פרונטלי, או באופן מקוון?

 

להיכנס לעולם מרתק

חשוב גם לדעת שקורסים של דאטה אנליסט דורשים השקעה רבה של זמן ומאמץ. כדי להצליח בקורסים אלו, יש צורך ללמוד את החומר באופן עצמאי, לבצע תרגילים, ולתרגל את הנושאים הנלמדים. קורסים של דאטה אנליסט הם דרך מצוינת להיכנס לתחום הניתוח נתונים. לכן, סקרנו עבורכם את 5 הקורסים המובילים בישראל, וגיבשנו עבורכם מדריך שיסייע לכם לבחור את הנכון ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

קורס דאטה אנליסט הכי טוב בהכנה לקריירה: קורס דאטה אנליסט של NAYA COLLEGE

קורס הדאטה אנליסט של קולג' נאיה הוא מקיף ומעמיק, המעניק את הכלים הדרושים להצלחה בתפקיד דאטה אנליסט. הוא מציע מרצים מקצועיים במיוחד ועתירי ניסיון, ואפשרות ללמוד בצורה מקוונת או פרונטלית

קורס דאטה אנליסט של NAYA COLLEGE
קורס דאטה אנליסט של NAYA COLLEGE

קורס דאטה אנליסט של NAYA COLLEGE

4.5 15

מקיף, אמין ומכין לשלב הבא

יתרונות

תוכנית לימודים מקיפת ומעמיקה

מרצים מקצועיים ועתירי ניסיון

אפשרות ללמידה מקוונת או פרונטלית

פוטנציאל צמיחה עולמי בגלל רכישה של EPAM.

חסרונות

מחיר גבוה

הקורס דורש ידע בסיסי בתחום המתמטיקה והסטטיסטיקה

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הדאטה אנליסט של NAYA COLLEGE הוא קורס מקיף ומעמיק המעניק את הכלים הדרושים להצלחה בתפקיד דאטה אנליסט. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים, החל מיסודות הסטטיסטיקה ועד לטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ומכונות למידה. הקורס מועבר על ידי מרצים מקצועיים ועתירי ניסיון, בעלי ניסיון רב בהוראה ובעבודה מעשית. המרצים משתמשים בשיטות הוראה מגוונות, כולל הרצאות, תרגילים מעשיים, פרויקטים, ועוד.

 

הקורס זמין בשתי צורות, כך שכל תלמיד יכול לבחור את האופן המתאים לו ביותר. למי שמעוניין ללמוד באופן פרונטלי, הקורס מתקיים במכללת NAYA COLLEGE בהרצליה. למי שמעוניין ללמוד באופן מקוון, הקורס מתקיים בפורמט של לימוד מרחוק, באמצעות פלטפורמת לימוד מקוונת.

 

הקורס דורש ידע בסיסי בתחום המתמטיקה והסטטיסטיקה. אם אין לכם ידע זה, תוכלו לקבל השלמה במסגרת הקורס. הוא מעט יקר, אך הקורס נרכש על ידי הענקית, EPAM, כך שלמסיימים יש פוטנציאל צמיחה בשוק העולמי. בסופו של דבר, קורס הדאטה אנליסט של NAYA COLLEGE הוא קורס איכותי ומקצועי המעניק את הכלים הדרושים להצלחה בתפקיד דאטה אנליסט. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להיכנס לתחום זה, או לשדרג את הקריירה שלו בתחום.

לוגו של הסקירה

קורס דאטה אנליסט הכי מעשי: קורס דאטה אנליסט של ג'ון ברייס

קורס הדאטה אנליסט של ג'ון ברייס הוא קורס איכותי ומקצועי המעניק את הידע והכלים הדרושים להצלחה בתפקיד דאטה אנליסט. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להיכנס לתחום זה, או לשדרג את הקריירה שלו בתחום

קורס סייבר ג'ון ברייס
קורס סייבר ג'ון ברייס

קורס דאטה אנליסט של ג'ון ברייס

4.5 15

דאטה אנליסט הלכה למעשה

יתרונות

תוכנית לימודים מקיפת ומעמיקה

דגש על התנסות מעשית

מרצים מקצועיים ועתירי ניסיון

חסרונות

מחיר יקר

הקורס דורש ידע בסיסי בתחום המתמטיקה והסטטיסטיקה

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הדאטה אנליסט של ג'ון ברייס הוא קורס מקיף ומעמיק המכסה מגוון רחב של נושאים, החל מיסודות הסטטיסטיקה ועד לטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ומכונות למידה. הקורס מועבר על ידי מרצים מקצועיים ועתירי ניסיון, אשר משתמשים בשיטות הוראה מגוונות, כולל הרצאות, תרגילים מעשיים, פרויקטים, ועוד.

 

הקורס כולל מגוון תרגילים מעשיים ופרויקטים, המאפשרים לתלמידים להטמיע את הידע הנלמד ולהתנסות בעבודה עם כלים ונתונים אמיתיים. התרגילים והפרויקטים מוצעים בפורמט מקוון, כך שהתלמידים יכולים לבצע אותם בקצב שלהם. בסיום הקורס, התלמידים יקבלו תעודת גמר מטעם ג'ון ברייס. התעודה מעידה על הכשרה מקצועית בתחום ניתוח נתונים.

 

קורס הדאטה אנליסט של ג'ון ברייס זמין בשתי צורות: פרונטלית ומקוונת. הקורס הפרונטלי מתקיים במכללת ג'ון ברייס בתל אביב. הקורס המקוון מתקיים בפורמט של לימוד מרחוק, באמצעות פלטפורמת לימוד מקוונת. הקורס הוא יקר יחסית, ודורש ידע בסיסי במתמטיקה וסטטיסטיקה, אך מי שמגיע אליו מקבל המון ערך עם התנסות מעשית חשובה שמשדרגת את החוויה ועוזרת בעולם האמיתי.

לוגו של הסקירה

קורס דאטה אנליסט הכי מגוון: קורס דאטה אנליסט של ג'ולט

קורס הדאטה אנליסט של ג'ולט מציע את תוכן הלימודים המגוון ביותר. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים בתחום ניתוח נתונים, החל מיסודות הסטטיסטיקה ועד לטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ומכונות למידה 

קורס דאטה אנליסט של ג'ולט
קורס דאטה אנליסט של ג'ולט

קורס דאטה אנליסט של ג'ולט

4.5 15

מקיף, עכשווי ועשיר

יתרונות

תוכנית לימודים מקיפה ומעמיקה

התמחות בתחומים מבוקשים

אפשרות ללמידה מקוונת או פרונטלית

חסרונות

מחיר לא זול

דרישות כניסה בסיסיות

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הדאטה אנליסט של ג'ולט הוא קורס המעניק יתרון ייחודי בגין האפשרות לבחור להתמחות בתחום עסקי מבוקש. התמחות זו מאפשרת לתלמידים לרכוש ידע וניסיון בתחום ספציפי, ולהגדיל את סיכוייהם להשתלב בעבודה בתחום זה. הוא מקיף ומעמיק, ונוגע בהמון תחומים עם דגש על התחום העסקי.

 

הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים, החל מיסודות הסטטיסטיקה ועד לטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ומכונות למידה. הקורס מועבר על ידי מרצים מקצועיים ועתירי ניסיון, בעלי ניסיון רב בהוראה ובעבודה מעשית. התרגילים והפרויקטים מוצעים בפורמט מקוון, כך שהתלמידים יכולים לבצע אותם בקצב שלהם. הקורס הוא יקר, ויש דרישות כניסה בסיסיות, אך מדובר בקורס איכותי ומקצועי המעניק את הכלים הדרושים להצלחה בקריירה בתחום. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להיכנס לתחום זה, או לשדרג את הקריירה שלו בתחום.

לוגו של הסקירה

קורס דאטה אנליסט הכי מתקדם: קורס דאטה אנליסט של HACKERU

קורס הדאטה אנליסט של HACKERU הוא קורס מקיף בתחום הדאטה בשילוב עבודה עם כלי AI. הוא קורס מתקדם וטכנולוגי מאוד ומטרת העל שלו היא להפוך מועמדים ללא ניסיון קודם להיות מומחי דאטה במגוון תפקידים מרתקים

קורס סייבר HackerU
קורס סייבר HackerU

קורס דאטה אנליסט של HACKERU

4.5 15

ללמוד את העתיד

יתרונות

מקיף מאוד

מתקדם וטכנולוגי

דגש על התנסות מעשית

מגוון

חסרונות

לא מתאים למתחילים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הדאטה אנליסט של HACKERU הוא הקורס המקיף ביותר בתחום הדאטה בשילוב עבודה עם כלי AI. מטרת העל של המסלול היא להפוך מועמדים ללא ניסיון קודם להיות מומחי דאטה במגוון תפקידים מרתקים. במהלךך הקורס תעברו הכשרה שכוללת את הידע והכלים המבוקשים ביותר בשוק העבודה, כך שבתוך פחות משנה תוכלו להשתלב בתעשיית ההייטק עם מקצוע נדרש, יציב ומעניין.

 

הקורס מתמקד בלמידה לקראת העתיד, עם כלי AI והמון כלים טכנולוגיים מתקדמים. הקורס מועבר על ידי מרצים מקצועיים ועתירי ניסיון, וכולל מגוון תרגילים מעשיים ופרויקטים, המאפשרים לתלמידים להטמיע את הידע הנלמד ולהתנסות בעבודה עם כלים ונתונים אמיתיים. התרגילים והפרויקטים מוצעים בפורמט מקוון, כך שהתלמידים יכולים לבצע אותם בקצב שלהם. הקורס לא מתאים למתחילים, אך מי שחושב קדימה ורוצה להתמחות בתחום לקראת העתיד, זה בדיוק הקורס בשבילו.

לוגו של הסקירה

קורס דאטה אנליסט עם הליווי הטוב ביותר: קורס דאטה אנליסט של INT

קורס דאטה אנליסט של INT משלב מתודולוגית למידה במודל המבוסס על למידה אקטיבית של הסטודנט, המשלבת בין יישום פרקטי ורכישת ידע. מודל זה, הכולל ליווי צמוד, מקנה יכולות חשיבה ביקורתיות לצורך יישום מעשי 

קורס דאטה אנליסט של INT
קורס דאטה אנליסט של INT

קורס דאטה אנליסט של INT

4.5 15

יד ביד בדרך להצלחה

יתרונות

תכנית לימודים מקיפה

המון ידע בכל מיני צורות

מרצים איכותיים

מעשי

תמיכה אישית ברמה גבוהה

חסרונות

לא מוסד מוכר מדי

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הדאטה אנליסט של INT הוא קורס איכותי במיוחד, שמציע מודל של למידה אקטיבית בשילוב ליווי צמוד בדרך להצלחה. מודל זה מקנה יכולות חשיבה ביקורתיות לצורך יישום מעשי של משימות מאתגרות, ומערבות את הסטודנט בפתרון בעיות וקבלת החלטות. בין היתר, הנושאים העיקריים הנלמדים בקורס יהיו: Database structures, Python, SQL, Data analysis Using Excel. היקף השעות הוא 300 שעות לימוד אקדמיות הכוללות עבודה על פרויקט הגמר.

 

מתודולוגית הלמידה ב-iNT הינה במודל המבוסס על למידה אקטיבית של הסטודנט, המשלבת בין יישום פרקטי ורכישת ידע. הלמידה תהיה מבוססת פרויקטים (PBL). העבודה על הפרויקטים היא משותפת ומתבצעת בקבוצות קטנות, ומלווה ע"י המרצה ומנטורים המומחים בתחום. הצגת פרויקט הגמר תהיה בנוכחות מגייסים ו-Hunters-Head מהתחום. במהלך הקורס ישולבו הרצאות אורח מהמומחים בתעשייה. iNT מספקת לסטודנטים את המעטפת המתאימה לחוויית לימודים מיטבית ופרקטית. רכישת הידע נעשית ע"י הרצאות תאורטיות, בשילוב פעילויות אינטראקטיביות המסייעות בהבנה ובהטמעת החומר הנלמד, תרגול וסימולציות ובאמצעות למידה עצמאית. המוסד הוא אינו מוכר כמו מתחריו, אך מעניק הרבה ערך בחווית הלימוד, במה שמתאים להמון אנשים.

איך בחרנו קורס דאטה אנליסט מומלץ מבין עשרות הקורסים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קורס דאטה אנליסט זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קורסים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי ברמה הנוכחית שלכם, תלוי בשיטת הלימוד שמתאימה לכם, תלוי בכמות הזמן שאתם מוכנים להשקיע – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות קורסים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את קורס הדאטה אנליסט הטוב ביותר עבורכם?

ניתוח נתונים הוא אחד מהתחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה של היום. דאטה אנליסטים אחראים על איסוף, ניתוח ועיבוד נתונים, ויכולתם לזהות מגמות ולקבל החלטות מבוססות נתונים היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. אם אתם שוקלים להיכנס לתחום ניתוח הנתונים, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את קורס הנכון עבורכם. ישנם קורסים רבים הזמינים בשוק, והם מציעים רמות שונות של חומר ותוכנית לימודים. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קורס דאטה אנליסט:

 

היעדים שלכם

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להגדיר את היעדים שלכם. האם אתם רוצים להיכנס לתחום ניתוח הנתונים לראשונה? האם אתם רוצים לשדרג את הקריירה שלכם בתחום? האם אתם מחפשים קורס שיכשיר אתכם לתפקיד ספציפי? היעדים שלכם יעזרו לכם לצמצם את האפשרויות שלכם ולהתמקד בקורסים המתאימים לכם ביותר.

 

תוכנית הלימודים

התוכנית הלימודים של הקורס היא חשובה מאוד. היא צריכה לכסות את כל הנושאים הדרושים כדי להצליח בתפקיד דאטה אנליסט. ודאו שהקורס מכסה את הנושאים הבסיסיים של ניתוח נתונים, כמו סטטיסטיקה, מתמטיקה, תכנות, ובינה מלאכותית. בנוסף, ודאו שהקורס מכסה גם נושאים מתקדמים יותר, כמו למידת מכונה, כריית נתונים, ועיבוד שפה טבעית. יש גם אנשים שרוצים להיכנס לתחום ומחפשים אחר קורס דאטה אנליסט ללא ניסיון וגם כאלו אפשר למצוא אם מחפשים היטב. הקורסים הם מקצועיים מאוד, בדיוק כמו קורסים של לימודי פייתון או לימודי QA לדוגמה. בכלל, קורסי סייבר בישראל כיום הם ברמה גבוהה, בין אם לקחתם קורס מתקדם להאקינג או קורס קידום אתרים מומלץ ואיכותי.

 

דירוגים ותגובות

חשוב גם לקרוא דירוגים ותגובות של בוגרים קודמים של הקורס. זה ייתן לכם מושג טוב יותר על איכות הקורס ועל מה לצפות ממנו. בנוסף, תוכלו למצוא מידע על קורסי דאטה אנליסט גוגל ובמקומות כמו בפורומים מקצועיים.

 

עלות הקורס

עלות הקורס היא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. הרבה אנשים שואלים את עצמם כמה עולה קורס דאטה אנליסט ומגלים כי הם יכולים להיות יקרים, אז חשוב להקציב תקציב מראש. אם אתם מחפשים קורס במחיר נגיש, תוכלו למצוא קורסים מקוונים רבים שמציעים מחיר מוזל.

 

להיכנס אל תוך העתיד

בחירת קורס דאטה אנליסט היא החלטה חשובה. על ידי בחינת כל הפקטורים, תוכלו למצוא את הקורס הנכון עבורכם ולהכין את עצמכם להצלחה בתחום ניתוח הנתונים. כניסה לעולם הזה מביאה איתה המון אפשרויות רווחיות וקרייריסטיות שונות.

שאלות ותשובות על קורס דאטה אנליסט

מהם הגורמים החשובים ביותר בבחירת קורס דאטה אנליסט?

הגורמים החשובים ביותר בבחירת קורס דאטה אנליסט הם היעדים שלכם, מה אתם רוצים מהקורס, תוכנית הלימודים, היקף הקורס, תגובות של אנשים שסיימו את הקורס והעלות שלו.

מהם הנושאים הנלמדים בקורס דאטה אנליסט?

הנושאים הנלמדים בקורס דאטה אנליסט כוללים סטטיסטיקה מתקדמת, מתמטיקה, תכנות ושילוב של בינה מלאכותית כחלק מההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיה העולמית.

כמה זמן לוקח ללמוד להיות דאטה אנליסט?

הזמן הדרוש כדי ללמוד להיות דאטה אנליסט תלוי ביעדים שלכם. אם אתם רוצים להיכנס לתחום ניתוח הנתונים לראשונה, תוכלו ללמוד את הנושאים הבסיסיים בקורס של כמה חודשים. אם אתם רוצים לשדרג את הקריירה שלכם בתחום, תוכלו ללמוד בתוכנית תעודה של כמה שנים.

מהם היתרונות של לימוד קורסי דאטה אנליסט מקוונים?

היתרונות של לימוד קורסי דאטה אנליסט מקוונים כוללים גמישות לעבודה מהבית, עלות נמוכה יותר ונגישות עבור כולם. כך אפשר ללמוד בצורה נוחה יותר ולהתאים את הקצב לכם.

מהם החסרונות של לימוד קורסי דאטה אנליסט מקוונים?

החסרונות של לימוד קורסי דאטה אנליסט מקוונים הם חוסר האינטראקציה עם המרצה והסטודנטים, קשיים טכניים שעלולים לצוץ וחוסר מוטיבציה כחלק מההישארות בבית. עם זאת, כיום מקובל יותר ויותר לעבור קורסים מקוונים, ויש שיטות שנועדו לצמצם את הפער משיעורים פרונטליים.