רכב היברידי מומלץ: סקירת 6 מכוניות היברידיות מומלצות 2024 | Finder

רכבים היברידיים חדשים וחסכוניים שיעזרו לכם לנוע בסטייל וגם לשמור על הכיס והסביבה. בסקירה אני והצוות המקצועי בדקנו, אספנות נתונים ופירטנו על כל מכונית היברידית את היתרונות והחסרונות וכמובן צירפנו מדריך שיעזור לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

3267 ביקורות

בתחום

רכבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על רכב היברידי מומלץ

המודעות לשמירה על איכות הסביבה עלתה פלאים בשנים האחרונות. המון אנשים מבינים שכדי להשאיר כדור נעים יותר למחייה לדורות הבאים, צריך לחשוב בצורה שונה, ועל כל אחד לבצע את החלק שלו. המעבר לרכב היברידי הוא מתבקש כיום, ועוזר לאנשים לעשות את חלקם בנושא. אבל כמובן, שבשביל למקסם את כל היתרונות של רכב היברידי, חשוב להכיר את הסוגים, התכונות וההבדלים. בדיוק מהסיבה הזאת, ערכנו בדיקה מקיפה של רכבים רבים ולהלן המסקנות:

נכתב ע״י

אמיר בס

כותב: אמיר בס

מומחה בתחום קנייה ומכירה של רכב פרטי ומשפחתי, ‏בעלים, מנהל‏ ב-‏Car-La ייעוץ וליווי אישי בתחום הרכב‏

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

המחיר משתנה בהתאם לדגמים
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המהפכה ההיברידית הגיעה לישראל לפני כמה שנים ומעבר לשמירה על איכות הסביבה וההשקעה למען אוויר נקי יותר, אנשים מגלים כי העלויות של רכבים היברידיים הן נמוכות יותר. בגלל שהרכב עובד גם עם חשמל, הם משלמים הרבה פחות על דלק ומצליחים לחסוך לא מעט כסף.

 

בתוך כל, ישנן קפיצות משמעותיות בשנים האחרונות גם בכל הנוגע לאיכות וביצועים של הרכבים ההיברידיים. הרכבים איכותיים יותר, נראים טוב יותר, ומייצרים ביצועים טובים יותר על הכביש לאורך טווח. אך יחד עם זאת, יש ביניהם גם לא מעט הבדלים ואותם היה חשוב לנו לבדוק בסקירה.

 

ממשיך להתפתח

הסקטור של הרכבים ההיברידיים ממשיך להתפתח גם בישראל, עם הגעת חברת טסלה לישראל באמצע שנת 2023. ניתן לשער שכבר בשנים הקרובות לרוב האנשים יהיו רכבים היברידיים או רכבים חשמליים, ולכן, כבר עכשיו כדי להבין את היתרונות של הרכבים ולראות מה הם הרכבים ההיברידיים הטובים ביותר לישראל הזמינים כיום לקנייה. בתור אדם שרוצה לחסוך וליהנות מאיכות, בדקתי עבורכם כמה מהאופציות הטובות ביותר בישראל.

לוגו של הסקירה

הרכב ההיברידי הפופולארי ביותר: טויוטה קורולה

טויוטה קורולה מהווה את אחד הרכבים הפופולאריים ביותר בישראל, ולא בכדי. הרכב נמצא בקטגוריית עלות סבירה, הוא שם את הבטיחות בראש סדר העדיפויות, והוא מצויד בכמה מהפיצ'רים הטובים ביותר עבור רכב משפחתי בישראל.

טויוטה קורולה

4.5 15

רכב פופולארי המציע מגוון עצום של יתרונות עבור המשפחה הישראלית הממוצעת. בראש סדר העדיפויות: בטיחות

יתרונות

לא יקר, בטיחותי, אמין.

חסרונות

לא מרשים כמו המתחרים.

המחיר משתנה בהתאם לדגמים
קנה עכשיו ב- אתר החברה

טויטה קורולה היא מכונית פופולארית מאוד בישראל, עוד מימי התקופה הטרום היברידית. מדובר במכונית איכותית, בטיחותית ומצוידת במגוון של פיצ'רים, אשר עוזרים לנהג לנהוג בצורה האיכותית והטובה ביותר. המערכת ההיברידית של הקורולה נחשבת לאיכותית ביותר בשוק, ובעיקר לאמינה.

 

היא מגיעה עם מערכת הילוכים אוטומטית, שיכולה להפוך לידנית ואפילו עם מתלים שמתאימים לנהיגה ספורטיבית. היא אינה מרגשת במיוחד במראה או בחדשנות, ויש שיגידו שהחלק האחורי שלה קטן יחסית, אך יש לה תא מטען גדול במיוחד. היא אינה הבחירה המרשימה ביותר, אך היא סולידית ויעילה, ולכן, נפוצה מאוד על כבישי ישראל.

לוגו של הסקירה

הרכב ההיברידי היעיל ביותר: יונדאי איוניק

יונדאי איוניק היא מכונית היברידית ששמה את היעילות בראש סדר העדיפויות. האיוניק אינה נראית כמו מכונית חדשנית או מיוחדת מדי, אך החיסכון שלה בדלק והיכולת שלה להיות אמינה לאורך זמן, עוזרת לה להיות קנייה בטוחה.

יונדאי איוניק

4.5 15

חסכונית ואיכותית, שלא משדרת יוקרה, אך מצליחה לחסוך בדלק ולהיות פופולארית מאוד בשוק הישראלי

יתרונות

יעילה, אמינה, חסכונית.

חסרונות

לוק בינוני ולא מרשים.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

יונדאי איוניק היא המכונית ההיברידית החסכונית ביותר בישראל. היא מצליחה לייצר חיסכון עצום בצריכת דלק, גם בנסיעה מהירה וגם כאשר עומדים בפקק. היא ההפך מראוותנית או חדשנית, והמראה שלה הוא די פשוט, אך היא נוסעת בצורה חלקה והיא מאוד נוחה בחלק הפנימי שלה. דווקא הפנים הוא מאוד בסטייל ובטעם טוב, ומערכת ההפעלה היא איכותית מאוד ומסייעת לנהג להבין את הדרך שהוא נוסע בה, ולייצר נסיעה אידיאלית. היא פופולארית מאוד, ומביאה עמה ערך מוסף, אם אינכם מחפשים משהו ראוותני לנסיעות שלכם.

לוגו של הסקירה

רכב ה-SUV ההיברידי המגוון ביותר: הונדה CR-V

הונדה CR-V היא ה-SUV המגוונת ביותר שאפשר למצוא בישראל. יש לה הרבה מאוד פיצ'רים שהופכים אותה לדינמית ולמבוקשת ביותר בשוק הישראלי. היא מרווחת מאוד, עם פתרונות אחסון מרשימים, אשר מושלמים לטיולים בשטח.

הונדה CR-V

4.5 15

SUV מתקדם אשר מעניקה למשתמשים אפשרויות רבות בכל הנוגע לאפשרויות נסיעה ואחסון

יתרונות

פיצ'רים מתקדמים יעילים, מרווחת, אפשרויות אחסון, מצוינת לטיולים.

חסרונות

לא עוצמתית כמו SUV אחרים.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

הונדה CR-V היא SUV היברידית וקומפקטית, אשר מציעה למשתמשים מגוון רחב של אפשרויות. יש בה לא מעט פיצ'רים במטרה לייצר נסיעה חלקה ונעימה, והיא מושלמת לטיולים שכן היא מציעה פתרונות אחסון מרשימים ונוחים. היא חסכונית יחסית בדלק עבור SUV, ולמרות שהיא אינה מרשימה מדי למראה, היא פופולארית מאוד עבור צרכני ה-SUV בישראל. הנסיעה ברכב היא מאוד חלקה, גם בתנאי שטח מורכבים יותר, ויש לה מנגנון בטיחותי אקטיבי אשר מתאים את עצמו לתנאי השטח. היא מציעה מגוון פיצ'רים מתקדמים, היא מתוחכמת ומתאימה בדיוק לאנשים שמחפשים SUV קומפקטי יותר, ופחות מאסיבי.

לוגו של הסקירה

הרכב ההיברידי המעוצב ביותר: קיה נירו

קיה נירו היא מכונית היברידית פופולארית מאוד בישראל, וזאת בשל השילוב בין עיצוב מרשים לבין ביצועים איכותיים. מדובר ב-SUV איכותי, עוצמתי, המתאים למספר רב של שימושים – מצרכים יומיומיים ועד נסיעות בשטח בטיולי סוף השבוע.

קיה נירו

4.5 15

מכונית היברידית שמביאה קצת מהכל – סטייל, ביצועים ושימושים שונים שמתאימים לכל אחד מאיתנו

יתרונות

אמינה, מרשימה, מגוונת.

חסרונות

בעלת מגבלות בכל הנוגע לנהיגה ספורטיבית.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קיה נירו היא מכונית מעוצבת מאוד לעומת שוק הקרוסאובר. הצורה של הרכב היא חדישה ואווירודינמית, רמת הגימור שלו היא גבוהה מאוד והאסתטיקה היא כמעט מושלמת. קיה שמה דגש גדול מאוד על בטיחות, והרכב עבר את כל המבחנים והמבדקים הקשים ביותר כדי להבטיח ציון גבוה.

 

עם קיה נירו אפשר לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, בכל הנוגע לנוחות וחיסכון בדלק, שכן מדובר ברכב גדול יחסית, אך לא כזה שזולל דלק, ולכן הוא פופולארי מאוד בישראל. הרכב מתאים לכמה שימושים, כולל טיולים בסופי שבוע, דרך סיבובים בין חוגים וחברים, ועד נסיעות לעבודה בפקקים, אם כי הוא לוקה בכל מה שקשור לנהיגה ספורטיבית.

 

הרכב אמין מאוד, ועובד בצורה נכונה במשטחים כמו כורכר ועפר. קיה נירו היא הפתרון המושלם להרבה מאוד משפחות.

לוגו של הסקירה

רכב ה-SUV ההיברידי הקומפקטי ביותר: טויוטה ראב4

טיוטה ראב4 היא רכב היברידי מבית היוצר של טויוטה, שהוכיחה שוב ושוב שהיא יצרנית ההיברידית האיכותית ביותר שיש. היא יעילה מאוד, חסכונית בדלק, ובעיקר מכונית שהרבה מאוד אנשים יכולים להרשות לעצמם, לאור התמחור ההוגן.

טויוטה ראב4

4.5 15

היברידית קומפקטית ואיכותית. היא אמינה, בעלת מגוון פיצ'רים, ובעיקר זולה ביחס למתחרות שלה.

יתרונות

קומפקטית, זולה, יעילה.

חסרונות

לא עוצמתית כמו אחרות בשוק ה-SUV ההיברידי.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

הטויוטה ראב4 היא SUV היברידית עם יתרונות רבים ומגוונים. היא קומפקטית מאוד, נוחה לשימוש, ואף כוללת הרבה מאוד פיצ'רים שמשפרים את הנהיגה. היתרון הגדול ביותר שלה הוא המחיר התחרותי מאוד ביחס לשוק, וקבלת מוצר של יצרנית יפנית שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בשוק ההיברידי.

 

מדובר במכונית חסכונית מאוד בדלק, היא מצוידת מאוד, נעימה לנסיעה, ולמרות שהיא אינה עוצמתית כמו רכבים אחרים בז'אנר, היא מתאימה לשימושים שונים של נהיגה יום יומית, ופחות לנהיגה ספורטיבית בשטח, אם כי היא אכן מתאימה לטיולים ומציעה פתרונות אחסון וטיול אשר ישדרגו לכם את השהייה בחוץ.

לוגו של הסקירה

הרכב ההיברידי היוקרתי ביותר: יונדאי סונאטה

יונדאי סונאטה היא רכב היברידי שמביא איתו, בראש ובראשונה, הרבה מאוד סטייל. הוא רכב משפחתי איכותי מאוד, אך כזה שהעיצוב שלו מסובב ראשים, והיוקרה פשוט נשפכת החוצה ללא מאמץ. גם הביצועים של הרכב הם מרשימים מאוד.

יונדאי סונאטה

4.5 15

מכונית היברידית שמשדרת יוקרה. היא בעלת פרופורציות גדולות במיוחד, אך היא מתוחכמת, ובעלת פיצ'רים איכותיים לנהיגה נעימה יותר

יתרונות

מעוצבת, יוקרתית, מתוחכמת, איכותית.

חסרונות

לא חסכונית במיוחד, יקרה.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

יונדאי סונאטה היא מכונית היברידית שמביאה קצת יותר מחסכון סמלי. היא יוקרתית מאוד במראה שלה, ונראית כמו רכב ממגזין סטייל. היא מעוצבת בצורה די בומבסטית, במה שיוצר שטח פנים גדול, והרבה מאוד תשומת לב על הפרטים הקטנים בתא פנימי שהוא מאוד מיוחד במינו. יש לה המון פיצ'רים מתקדמים שעוזרים לייצר נסיעה חלקה. היא אינה מהירה או מגוונת מדי ולבטח לא מתאימה לשטח, אך היא יעילה ומתאימה לאנשים שרוצים לשמור על כדור הארץ, אך לא לוותר על הסטייל.

איך דירגנו וניתחנו איזה רכב היברידי מומלץ ביותר

הצוות שלנו ניתח ובדק עשרות סקירות מקיפות שנעשו על ידי המגזינים המובילים בעולם הרכב, כולל סקירות של מגזין Car&Driver שבדקו לעומק רכבים רבים והצוות שלנו סיכם וכמובן התאים לשוק הישראלי. בנוסף סקירה מאוד מושקעת של מגזין Car Magazine האנגלי שגם ביצע מחקר מעמיק. בנוסף סקירות רבות של אתרים ומגזינים רבים, התאמת המידע שקיבלנו לשוק הישראלי (לעיתים יש דגמים ייחודיים). במסגרת הסקירה שמנו דגש על פרמטרים כמו: סוגי הרכבים ההיברידיים (מתון, מלא ונטען), התאמה להרגלי הנהיגה, לנהגים ולכבישים ועוד.. אז לפניכם הסקירה המלאה של צוות הכותבים באתר.

 

 

 

סיכום

איך לבחור את הרכב ההיברידי המתאים לכם ביותר?

מטרת העל של רכבים היברידיים הוא לשמור על איכות הסביבה, תוך כדי שימוש מופחת בדלק. כל הרכבים ההיברידיים עושים זאת, בצורה כזו או אחרת, ואם החשיבות מבחינתכם היא גדולה, תוכלו לרכוש רכבים חשמליים או רכבים היברידיים עם שימוש חשמלי גבוה. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את סוג הרכב לצרכים.

 

ה-SUV כמו הנירו או הראב4 הם רכבי קרוסאובר לשטח ולשימושים יומיומיים, ורכבים כמו הקורולה הם יותר יום יומיים, וזה מתבטא במחיר. יונדאי סונאטה היא עוף מוזר, מכיוון שהיא שמה דגש על נראות, אך לא מוותרת על איכות. הבחירה צריכה להיעשות לפי גודל המשפחה, האהבה שלה לטיולים בשטח, והשימושים היום יומיים שלה בהסעות לבתי הספר והעמידה הפקקים בדרך לעבודה.

שאלות ותשובות על רכב היברידי מומלץ

מה המחיר הממוצע של מכונית היברידית?

רכבים היברידיים הם שונים ומגוונים ולכן טווחי המחיר הם גדולים מאוד. רכב חדש ממוצע יכול לעלות גם 90 אלף שקלים, ועד לסכומים גדולים מאוד של כחצי מיליון שקלים. עם זאת, חייבים לקחת בחשבון את העובדה שתחזוקה היא זולה יותר לאור החיסכון בדלק.

מה ההבדל בין רכבים היברידיים לבין רכבים חשמליים?

רוב האנשים שלא מכירים את שוק הרכבים לא מבדילים בין רכבים היברידיים לחשמליים. רכבים היברידיים משלבים שימוש בין חשמל לדלק, ולכן, עלויות הדלק יורדות בצורה דרסטית, ולעיתים אף בחצי. רכבים חשמליים עובדים על חשמל בלבד וצריכים הטענה אחת לכמה ימים, באמצעות מטען מיוחד.

האם יש הבדל בין שימוש ברכבים רגילים לרכבים היברידיים?

לא. תפעול הרכב הוא זהה לחלוטין, ובהתאם לפיצ'רים שמציע הרכב. הרכבים הם לרוב יותר מגוונים מבחינת האפשרויות, אך אנשים שרוצים לנהוג בצורה סולידית, לא ירגישו בהבדל, אלא רק בהקלה בתשלומי הדלק.

עד כמה רכב היברידי תורם לשמירה על איכות הסביבה?

רכבים היברידיים מפחיתים את השימוש בדלק, שהוא כידוע מזהם מאוד. חלק מהמערכות של הרכב הן חשמליות ולכן גם עובדות בצורה פשוטה יותר, וקל יותר גם להחליף אותן. הרכבים מפחיתים את הזיהום בצורה די משמעותית, שכן הם גם מתקדמים עם השנים ומצליחים לייצר מערכות ירוקות ונעימות יותר.