רכב יוקרה מומלץ – סקירת 5 רכבי היוקרה המומלצים ביותר ב2024

אם אתם לא מתפשרים על איכות ומעוניינים להשקיע רק ברכב מפואר, אלו הם הדגמים המומלצים ביותר עבורכם בקטגוריית רכבי היוקרה, שיובילו אתכם קדימה.

icon pos_1

ניתחנו

23 סקירות

ו-

2136 ביקורות

בתחום

רכבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על רכב יוקרה מומלץ

רכבי יוקרה לא מתאימים לכל אחד. אלו מכוניות שעולות לא מעט כסף. במקרים רבים, הן מיועדות כדי להסיע בכירים, לעיתים במושב האחורי של הרכב. ככאלה, הן יהיו מכוניות מרשימות, מפוארות, מרווחות ומפנקות מבפנים. כאלו שאותם בכירים יוכלו להעביר בהם נסיעות ממושכות לפגישות עסקים וכדומה, בהתאם למעמדם.

נכתב ע״י

אמיר בס

כותב: אמיר בס

מומחה בתחום קנייה ומכירה של רכב פרטי ומשפחתי, ‏בעלים, מנהל‏ ב-‏Car-La ייעוץ וליווי אישי בתחום הרכב‏

רכבי יוקרה מומלצים על פי ניתוח שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בשנים האחרונות, חלק ממותגי היוקרה התקרבו יותר לקהל הרוכשים הפוטנציאלי הכללי. יש כבר רכבי יוקרה שמחירם הוא "לא בשמיים" מה שנקרא, הם משלבים עיצוב חדשני יותר, צריכת דלק סבירה יותר ולעיתים, גם מאפיינים שמעניקים חוויית ספורטיבית.

 

אנשים שמתפרנסים יפה בעבודות יציבות ועסקים או סתם כאלה שיכולים להרשות לעצמם ורוצים להעמיד בחניה רכב ברמה קצת יותר גבוהה מהסטנדרט, יבחרו לרכוש רכב יוקרה. כדי לבחור מבין מגוון האופציות והמגמות שצוינו, הכנו עבורכם את הסקירה הבאה.

לוגו של הסקירה

קלאסיקה מודרנית: לקסוס LS

מעוניינים שרכב היוקרה שלכם יהיה מכונית גדולה, מפוארת וקלאסית מצד אחד, אבל גם מעודכנת ומאובזרת מצד שני? הלקסוס LS עונה בדיוק על הצרכים הללו וגם המחיר יחסית לא בשמיים.

לקסוס LS

4.5 15

רכב יוקרה קלאסי אבל מעודכן ומתקדם

יתרונות

מפוארת, מרווחת, יציבה, בטיחותית, מאובזרת.

חסרונות

תא מטען קטן יחסית.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

למצוא את האיזון המושלם בין קלאסיקה ומורשת לבין קידמה וטכנולוגיה, זהו אתגר לא פשוט, אך נראה שבדגם LS של לקסוס הצליחו לעמוד בו. זהו רכב יוקרה גדול, מפואר, שמצד אחד שומר על העיצוב הנקי, תא הנוסעים המרווח והמפנק עם אפשרות אפילו למצד עיסוי במושב.

 

מהצד השני זהו גם רכב יוקרה מאובזר ומעודכן. בין היתר במערכת ההנעה היברידית, האוטו מצויד במערכות מולטימדיה ושמע איכותיות ומעודכנות. בנוסף, הותקנו בו מצלמות היקפיות, שיסייעו לחנות את המכונית הגדולה גם בעיר.

 

לכל אלו מצטרפות מערכות בטיחות כמו בלימת חירום, התרעה על עייפות של הנהג או על הולכי רגל שמתקרבים לרכב תוך כדי הנסיעה. במחיר נמוך יחסית לעומת מעט מתחרים בקטגוריה, תוכלו לקבל רכב יוקרה קלאסי, שאוחז היטב בכביש ומציע נוחות נסיעה פנטסטית.

לוגו של הסקירה

שקט ומשוכלל: ב.מ.וו סדרה 7

אם אתם מתעניינים ברכישת ב.מ.וו סדרה 7 כנראה שהמוניטין של הרכב הזה מוכר לכם. העיצוב המרשים נשמר, האיכות מורגשת בכל פרט קטן והפעם חוויית הנסיעה שודרגה לשקטה וחלקה. בתוספת מערכות מתקדמות, רכב זה מציע שילוב לא זול אבל מרשים מאוד.

ב.מ.וו סדרה 7

4.5 15

לקבל את מה שהתרגלתם רק בשקט

יתרונות

יוקרתית ומפוארת ביותר, ביצועים מרשימים, נסיעה שקטה, שליטה בכל מערכות הרכב.

חסרונות

עיצוב שמרני.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

רכב יוקרה שמתאים מאוד גם למי שיכול להרשות לעצמו לשבת מאחורה ולאחרים לנהוג עבורו. ב.מ.וו סידרה 7 שומרת על העיצוב הקלאסי והמוכר שהפך אותה למותג עולמי, אך הדגם החדש שוקל פחות.

 

גולת הכותרת הן המערכות שמסננות רעשים והופכות את הנסיעה לשקטה ונינוחה מאוד. לחיצה קלה על הגז תעיף אתכם למהירויות גבוהות, אבל בעדינות, אז כדאי להקפיד על קשר עין עם מד המהירות.

 

הב.מ.וו בעלת העיצוב הקלאסי נוחה, מרופדת ומאובזרת מבפנים. היא שודרגה בשלל מערכות תצוגה, תאורה ובטיחות חדשניות, שתוכלו להפעיל לא רק בלחיצת כפתור אלא גם בעזרת מה שנקרא מחוות ידיים.

 

המחיר כמובן לא זול, אך צריכת הדלק סבירה יחסית ולמי שיכול להרשות לעצמו, מדובר ברכב יוקרה שמציע את כל העוצמה והפאר של מכוניות ב.מ.וו בגרסה קלה, שקטה ומפנקת.

לוגו של הסקירה

אלגנטי ומרשים: וולוו 90S

עם עיצוב מרשים מבחוץ, נוחות מרבית מבפנים, תא נהג יוקרתי וחדשני וביצועים שגורמים לרכב כבד המשקל להאיץ במהירות, וולוו 90S הוא בדיוק רכב היוקרה שאתם צריכים כדי לנסוע שעות בלי להרגיש.

וולוו 90S

4.5 15

רכב יוקרה לאנשים שנוסעים בו הרבה

יתרונות

מרווחת, מאובזרת, תא נהג יוקרתי וחדשני, תאוצה מהירה, צריכת דלק חסכונית, בטיחות.

חסרונות

פחות מרווחת מאחור.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

הדבר הראשון שחושבים עליו שרואים את המושב הקדמי בוולוו 90S הוא מרחב ופאר. רכב מפואר עם מרחב גדול מאוד לנהג ולנוסעים. בדיוק מכונית היוקרה שהייתם מעבירים בה ימים ארוכים של נסיעות ממושכות.

 

להיבט הזה של רכב למי שנוסע הרבה ורחוק מצטרפים פרמטרים נוספים, שהופכים את הוולוו למומלצת. על המרחב כבר דיברנו, אבל יתרונות נוספים שלה הם צריכת דלק סבירה ביותר יחסית לגודל הרכב. בנוסף היא מגיעה גם בגרסת הנעה היברידית.

 

עוד יתרון של 90S הוא בחבילת הבטיחות בה היא מצוידת, לצד אבזור בשלל מערכות מתקדמות נוספות. בשכלול כל מאפייני הוולוו מתקבל רכב יוקרה מרווח, חסכוני ובטוח, בדיוק זה שהייתם רוצים להעביר בו ימים ארוכים של נסיעות.

לוגו של הסקירה

מרווח ומפנק: אאודי 8A

היוקרה באאודי 8A מורגשת בכל פרט ברכב. היא מכונית בעלת עיצוב מרשים מבחוץ, מרחב עצום מבפנים, כזו שמפנקת לנסוע בה ובטוח לנהוג בה, לנסיעה שקטה, חלקה וכזו שאפילו תוכלו לקבל עיסוי במהלכה.

אודי 8A

4.5 15

מכונית יוקרה המורגשת בכל פרט

יתרונות

מרחב פנימי גדול, תא נוסעים מאובזר ומפנק, נסיעה שקטה, ביצועים גבוהים.

חסרונות

צריכת דלק גבוהה.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

אם אתם מחפשים שילוב בין המראה של רכב יוקרה מבחוץ למכונית גדולה ומפנקת מבפנים, האאודי 8A היא כזו שאתם בהחלט צריכים לקחת בחשבון. מיד כשפותחים את דלתות הרכב, מקבלים ישר מול העיניים מרחב נדיר בגודלו, עיצוב מרשים, נוח ומפנק.

 

בדגמים החדשים של אודי שמו דגש על טכנולוגיה ומערכת ההנעה משולבת חשמל, מה שמורגש בין היתר בעצירות, כשהמערכת מדוממת את המנוע וגורמת לנסיעה להיות אפילו שקטה עוד יותר ממה שהיא כבר.

 

בכל נושא הבטיחות אתם יכולים להיות שקטים שהיא מצוידת ומאובזרת במיטב המערכות, כיאה למכונית בעלת מנוע חזק ורמת ביצועים גבוהה בכל פרמטר. סביבת הנהג ותא הנוסעים בשילוב המראה המרשים שלה, יחד עם איכות נסיעה גבוהה, משלימים רכב יוקרה שבאמת עשה לעצמו שם של אחד האיכותיים ביותר.

לוגו של הסקירה

צעיר וספורטיבי: מזראטי קוואטרופורטה

זה שאתם רוכשים רכב יוקרה ממש לא אומר שאתם צריכים לוותר על חוויית הנהיגה. מזראטי מציגה רכב יוקרה ששומר על קלילות וספורטיביות, עם עיצוב פנימי וחיצוני מרשים וביצועים שירגשו אתכם בכל נסיעה.

מזראטי קוואטרופורטה

4.5 15

רכב יוקרה שמעניק חוויית נהיגה אחרת

יתרונות

ספורטיבי, זריז, חוויית נהיגה, מנוע עוצמתי, עיצוב פנים מפנק, מראה סולידי.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

ברכבי יוקרה יש שמרנות מסוימת. בין השאר בגלל גודל הרכבים בקטגוריה, בדרך כלל לא מדובר במכוניות ספורטיביות אלא בכאלו יותר "כבדות" ומבוגרות.

 

אחד הדגמים הבולטים בקטגוריית רכבי היוקרה שעשה צעד לכיוון העולמות היותר ספורטיביים, צעירים וקליקים, הוא המזראטי קוואטרופורטה. אם אתם מחפשים מכונית שתעשה רושם ובעיקר, כזו שלא רק תהיה יוקרתית ומפנקת אלא גם כזו שהנהיגה בה תרגש אתכם, אתם בהחלט האנשים המתאימים לרכוש כזו.

 

המראה החיצוני שלה מעט קומפקטי יותר מרכבי יוקרה אחרים ובהחלט יותר צעיר וקרוב למראה הספורטיבי. מבפנים תא הנהג והמושב הקדמי מרווחים מאוד, תא המטען קצת פחות אבל קהל היעד הוא ממילא כזה שהשימוש שלו בו הוא פחות קריטי. בשורה התחתונה, חוויית הנהיגה ברכב שהוא גם יוקרתי וגם מזנק קדימה, בהחלט הופכת אותו לרכב יוקרה ששווה בדיקה.

סיכום

איך לבחור רכב יוקרה?

קיבלתם את ההחלטה לרכוש רכב יוקרה ומתלבטים בין הסוגים ומותגי הרכב השונים? זה עניין טבעי לגמרי. ישנם דגמים שונים של מיטב יצרניות הרכב ולא תמיד קל לשים לב לדקויות ולפרטים השונים בין עסקה לעסקה. כדי להקל על ההתלבטויות שלכם, מומלץ לקחת בחשבון ולשים לב לכמה פרטים כמו:

 

עיצוב פנים – אתם רוכשים רכב יוקרה ומוציאים לא מעט כסף, לכן מכונית מעוצבת ומרשימה לא מספיקה. צריך שגם תאי הנוסעים והנהג, פנים הרכב, יהיו מעוצבים ומפנקים. מה שמייחד רכב יוקרה לעומת רכב פרטי סטנדרטי, הוא הפאר מבפנים, המרחב שמאפשר להעביר בו נסיעות עסקים ארוכות או בדרך לחופשות מפנקות. לכן, לאיך שתרגישו בתוך הרכב מבחינת עיצוב, פאר ופינוק – יש חשיבות רבה.

 

אבזור – כמו למכוניות משפחתיות למשל, גם לרכבי יוקרה נכנסו בשנים האחרונות מערכות טכנולוגיות ואחרות, כאלו שמשפרות גם את רמת הבטיחות של הרכב, גם את השליטה של הנהג, קולית או במסך מגע, בכל המרכיבים.

 

שדרוגים אלו מאפשרים לנהג להתרכז בכביש ובנהיגה, מסייעים לו איפה שתנאי הדרך מקשים עליו ומנעימים גם לנוסעים את החוויה ברכב. רכבי יוקרה כוללים היום כמה מערכות כאלו שהן המילה האחרונה בתחום ואין סיבה להתפשר על פחות מהן.

 

ביצועים – זה שאתם רוכשים רכב יוקרה מפואר ורחב מידות, לא אומר שאתם צריכים לרכוש איזה אוטו "חלבי". לרכבי היוקרה נכנסו בשנים האחרונות מאפיינים הקיימים ברכבי השטח והספורט, בכל הקשור לביצועי מנוע ואחיזת כביש, כדי שתוכלו לתת גז ולהרגיש את הדוושה נצמדת וגם ליהנות לא מעט מחוויית נהיגה ברכב היוקרה שלכם.

שאלות ותשובות על רכב יוקרה מומלץ

למה לרכוש רכב יוקרה?

מה שפעם היה בגדר חלום רחוק הפך בשנים האחרונות למשהו שיותר אנשים יכולים להרשות לעצמם. הפערים בין מחירי רכבי היוקרה ליכולות הכלכליות של חלק מרוכשי הרכבים הצמצם. אם אתם שייכים לאלו שיכולים להרשות לעצמם, התענוג בהחלט גדול ומומלץ.

איזה רכב יוקרה מומלץ לרכוש?

מיטב יצרניות הרכב מציעות מגוון רכבי יוקרה. לצד רכבי ה"סלון" המסורתיים והמפוארים נכנסו בשנים האחרונות גם דגמים נוספים. חלקם קלילים וצעירים יותר ואחרים, מתאימים להסיע בהם את כל המשפחה, כך שהבחירה תלויה לא מעט בצורך ובייעוד שלכם לרכב.

מה ההבדל בין רכב יוקרה לרכב רגיל?

ככלל, ברכב יוקרה הכל יהיה מפואר יותר. אלו רכבים שלא מתפשרים בהם גם על הפרטים הכי קטנים, רמת הגימור, האבזור והעיצוב – הכל יהיה הטופ של הטופ – ולכן אם יש לכם סטנדרטים גבוהים ואת האפשרות הכלכלית לממן אותם, אתם קהל היעד של רכבי יוקרה. בפשטות, אלו רכבים מפוארים, גדולים, מרווחים ומרשימים יותר ביחס לרכב רגיל.

כמה המחיר משמעותי בבחירה?

המחירים של רכבי יוקרה עומדים על מאות אלפי שקלים, יש רכבים שעולים מאות בודדות וההבדל בינם לבין ג'יפ לדוגמה אינו גדול. עם זאת ברף הגבוה ישנם רכבי יוקרה שמחירם גבוה משמעותית, מה שלא מתאים לכל רוכשי הרכבים וזה בהחלט מרכיב שיש לקחת אותו בחשבון. בהחלט ישנם רכבי יוקרה איכותיים, מפנקים ומומלצים גם ברף המחירים הנמוך יחסית.