רכב ספורט מומלץ – 5 רכבי הספורט הטובים ביותר שיכניסו בכם אדרנלין | Finder

הכביש הוא המגרש שלכם והנהיגה היא האתגר בשבילכם? קבלו את רכבי הספורט המובילים בקטגוריה, שיזניקו אתכם קדימה לפני כולם.

icon pos_1

ניתחנו

21 סקירות

ו-

4326 ביקורות

בתחום

רכבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על רכב ספורט מומלץ

מחפשים רכב ספורט מרשים, מהיר ובטיחותי? בסקירה הבאה מצאנו עבורכם את הדגמים המומלצים ביותר של השנה, לכל מי שרוצה להגשים חלום ולרכוש מכונית ספורט חדשה. 

נכתב ע״י

אמיר בס

כותב: אמיר בס

מומחה בתחום קנייה ומכירה של רכב פרטי ומשפחתי, ‏בעלים, מנהל‏ ב-‏Car-La ייעוץ וליווי אישי בתחום הרכב‏

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

עבור רבים מאיתנו הרכב הוא אמצעי תחבורה כדי להגיע ממקום למקום. כלי רכב שצריך להיות יעיל ושימושי. אבל יש גם כאלו שהנהיגה עבורם היא דרך חיים. חוויית נהיגה ספורטיבית, זה מה שהם מחפשים. לא רכב שקט ומרווח להסיע בו את הילדים, לא מעניין אותם בגאז' גדול או מושב נהג גבוה.

 

לאותם "משוגעים לדבר" תנו לשבת נמוך במכונית קטנה, דקיקה ומהירה, עם חישוקי צמיגים גדולים, מנוע רועש ועיצוב שתופס את מלוא תשומת הלב של הסביבה. לחיצה על דוושת הגז והדופק שלהם מתחיל לעלות בקצב.

 

אם גם אתם כאלה שהרכישה הבאה שלכם היא בטוח רכב ספורט ועכשיו רק נשאר להחליט איזה דגם לרכוש, הדקו חגורות והישארו איתנו לסקירת דגמי רכבי הספורט, שיגרמו לכם לסחוט את דוושת הגז עד הקצה.

לוגו של הסקירה

קלאסית: מאזדה MX-5

מכונית ספורט קלאסית לנהגים מיומנים, מאובזרת ובטוחה יחסית. מציעה שילוב בין עיצוב מושך וחוויית נהיגה שתיקח אתכם עד לקצה.

מאזדה MX-5

4.5 15

מכונית הספורט שהפכה כבר לשם דבר

יתרונות

עיצוב משודרג, גג נפתח, חוויית נהיגה, בטיחותית, מאובזרת היטב.

חסרונות

ישיבה מעט מקובעת.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

מאזדה 5-MX היא הגרסה החדשה של מכונית המיאטה הוותיקה, אחת ממכוניות הספורט הנמכרות בקטגוריה זה עשרות שנים עם מוניטין שהולך לפניה. מה שהופך אותה לכזו הוא שילוב מנצח בין עיצוב לחוויית נהיגה.

 

הדבר הראשון שתופס את העין בה הוא העיצוב. העיצוב נותר נאמן למקור אבל עבר עדכון ושדרוג. מכונית נמוכה עם גג נפתח שמיד מושכת מבטים מכל הסביבה.

 

הנהיגה בה היא כזו שמורגשת בכל לחיצה על דוושת הגז, מכונית שנועדה לדרכים מפותלות, שמרגישים בה היטב כל פניה חדה וסיבוב. מבחינת הישיבה בה ותא הנוסעים זו מכונית שמתאימה לצעירים, רווקים ולצעירים בנפשם אך לא למשפחות וילדים.

 

אם אתם אוהבים נהיגה ספורטיבית ומאתגרת ורכב שמושך מבטים בכל רמזור, כזה שישמור לכם על רוח הנעורים במכונית פתוחה עם מערכת שמע איכותית ותחושת "על הקצה" בכל סיבוב, הדגם הזה בהחלט מומלץ עבורכם.

לוגו של הסקירה

יוקרתית: שברולט קמארו

רכב ספורטיבי מאסיבי ועוצמתי שמפגין ביצועים איכותיים, מאובזר במערכות חדישות ואוחז היטב בכביש, עם תיבת הילוכים אוטומטית.

שברולט קמארו

4.5 15

כשספורטיביות ויוקרה נפגשים על הכביש

יתרונות

עיצוב חיצוני "שרירי", תיבת הילוכים אוטומטית, מנוע עוצמתי, אחיזת כביש ברמה גבוהה.

חסרונות

מחיר.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

אחרי שהידקנו חגורות, עכשיו אנחנו מעבירים הילוך לרכב ספורט "של גדולים". בניגוד למשל למאזדה הקלילה, כאן כבר מדובר על רכב שמזכיר יותר את רוב המכוניות שאנחנו רואים על הכביש – רק עם הטוויסט הספורטיבי.

 

שברולט קאמרו מאסיבית יותר בהשוואה למכוניות הספורט ה"דקיקות". זה רכב עם נוכחות, מה שמכונה "עיצוב שרירי", גדולה יחסית והאחיזה שלה בכביש בהתאם. זה לא רכב הספורט שיזרוק אתכם מצד לצד כמו ברכבת הרים.

 

השברולט תתאים יותר למי שמחפשים את החיבור בין רכב מנהלים יוקרתי לרכב ספורט עוצמתי. תיבת ההילוכים שלה אוטומטית ובהיבט הזה היא קלה יותר לעיכול לקהל רחב יותר של נהגים. המכונית מאובזרת במערכות חדישות להתראה ועוד, כשהמחיר בהתאם הוא לא זול.

לוגו של הסקירה

שימושית: פולקסווגן גולף GTI

בגולף יש כל מה שהופך רכב ליעיל ושימושי  – תיבת הילוכים אוטומטית, תא מטען ונוסעים מרווחים, צריכת דלק סבירה ואבזור עדכני. כשיוצאים איתה אל הכבישים המהירים – משתדרגים גם במכונית ספורט מהנה.

פולקסווגן גולף GTI

4.5 15

מכונית רגילה ובנוסף גם רכב ספורט

יתרונות

נוחות, אבזור, רמה מכנית גבוהה, חסכונית בדלק, תיבת הילוכים אוטומטית.

חסרונות

עיצוב.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

אם הצרכים שלכם מרכב לא מתחילים ונגמרים בחוויית נהיגה ספורטיבית, אלא אתם מעוניינים במכונית רב שימושית שגם מספקת חוויית נהיגה ספורטיבית, גולף GTI מבית פולקסווגן זו הבחירה האידיאלית עבורכם.

 

קודם כל כמו כל פולקסווגן היא נחשבת למכונית אמינה, צריכת הדלק לא גבוהה ביחס למכוניות מקטגוריית הספורט, יש לה תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע חזק והיא מאובזרת היטב במערכות מתקדמות. גם תאי הנוסעים ותא המטען שלה מתאימים כדי להסיע בה לא רק את הנהג, היא יכולה להתאים גם למשפחה.

 

כשתעלו איתה לכביש המהיר תיהנו מהערך המוסף שלה כמכונית ספורט זריזה שמאיצה במהירות ומספקת חוויית נהיגה מרעננת. מי שמחפשים רכב ספורט נטו אולי פחות יתחברו לחבילה הכוללת שהיא מציאה ובעיקר, לעיצוב שהוא יותר שמרני ומבוגר מדגמים אחרים בקטגוריה.

לוגו של הסקירה

מקצועית: הונדה סיוויק TYPE R

מכונית ספורט בלי משחקים. חיית כביש מהירה שנועדה לספק ביצועים מרשימים ולקחת את הנהג עד הקצה. מאובזרת במגוון בקרות, מנוע טורבו עוצמתי, כל מה שדרוש לחוויית נהיגה מעולם אחר.

הונדה סיוויק TYPE R

4.5 15

למי שלא מתפשר על נהיגה ספורטיבית מושחזת

יתרונות

ביצועים מרשימים, מנוע טורבו, מראה צעיר וספורטיבי, אבזור מקיף, מושב נהג מפנק.

חסרונות

רועשת בנסיעה.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

הדגם הזה לכך את ההונדה סיוויק המשפחתית המוכרת לקצה הספורטיבי ואת הנוהגים בה עד לקצה מבחינת החוויה. למרות היותה מכונית מהירה ביותר היא תספק לכם תחושת ביטחון עם מערכת שבולמת בעוצמה, לא פחות מזו בה היא מאיצה קדימה. גם אחיזת הכביש תאפשר לכם להיכנס לסיבוב מהיר בלי חשש.

 

המושבים הקדמיים נוחים, תומכים ועוטפים גם בפניות חדות ומזכירים קצת "כסאות גיימרים" במובן הטוב של הביטוי. במושב האחורי יש די מקום לשני נוסעים אך הוא נוח פחות מהמושב הקדמי.

 

מבחינת אבזור במערכות טכנולוגיות וחכמות שמשדרגות את חוויית הנהיגה והנסיעה, ההונדה מאובזרת במערכות בקרה כמו שיוט ואקלים, מערכת מולטימדיה מקורית. הפנסים פנסי לד מה שמורגש היטב בנהיגה בחשיכה.

 

הצמיגים הם חישוקים של 19 אינץ' ומאחורה ספוילר ענק, העיצוב מוחצן מאוד והופך אותה למכונית בולטת, שמיד מקבלת תשומת לב מהסביבה. מי שירכשו אותה הם בדרך כלל נהגי מיומנים "חולי הגה" ואם אתם כאלה, כנראה לא יפריע לכם לגנוב איתה את ההצגה לכולם.

לוגו של הסקירה

מרשימה: ב.מ.וו Z4

מכונית ספורט קלילה ומעוצבת מבית ב.מ.וו בעיצוב נקי פנימי וחיצוני, עם מנוע חזק ומבנה שאוחז היטב בכביש ומאפשר לכם להאיץ קדימה בבטחה, עם שלל מערכות התראה ובלימה שמעניקים לה ציונים מהגבוהים בקטגוריה.

ב.מ.וו Z4

4.5 15

כמה פשוטה - ככה מרשימה

יתרונות

עיצוב מרשים, תא נהג נקי ומזמין, תאוצה מהירה, מערכות התראה, בלימת חירום.

חסרונות

תא מטען קטן.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

המכונית האחרונה בסקירה שלנו, היא כזו של יצרנית שאותה הקהל הישראלי אוהב במיוחד – ב.מ.וו. כמיטב המסורת של היצרנית הדבר הראשון והבולט לעין הוא כמובן העיצוב המרשים, שבו שמו דגש על כל הפרטים הקטנים.

 

לצד האבזור מבפנים, מה שאהבנו בה במיוחד הוא שהעיצוב הפנימי נקי ולא מצועצע, מה שלא הופך אותו בכלל לפחות מרשים וקלאסי. 4Z אמנם בנויה כמכונית ספורט בעיצוב קליל שיאפשר לה להיות זריזה וספורטיבית בנסיעה, אך עדיין יש לה נוכחות ואחיזת כביש טובות יותר מדגמים אחרים בקטגוריה.

 

למרות קלילות הנהיגה היצרנית לא הקלה ראש במערכות הבטיחות, והיא מצוידת במערכות התראה על סטייה והתנגשות, בלימת חירום וציוני בטיחות גבוהים במבחני ריסוק בתקן מחמיר. כך שלכם רק נשאר ללחוץ על הגז בראש שקט ועיניים נוצצות.

סיכום

איך לבחור רכב ספורט?

בשוק רכבי הספורט קיימים מגוון דגמים, חלקם שמים את הדגש על חוויית הנהיגה בלבד ונועדו לנהג יחיד שמעוניין "לקרוע את הכביש" ולצוד כמה שיותר מבטים, אך בשנים האחרונות ישנה מגמת של התרחבות הצרכים שעליהם עונים רכבי ספורט, אפשרות ליהנות גם מתא נוסעים נוח, רכב שימושי או כזה בעל מראה מנהלים מרשים עם טוויסט ספורטיבי. הנה כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון במערך השיקולים לפני רכישת רכב ספורט.

 

ביצועים: בסוף הכל מתחיל ונגמר ביכולת של רכב הספורט שלכם להאיץ במהירות, לדהור בפיתולים ובסיבובים החדים ובמקרה הצורך גם לבלום תוך רגע. לכן בבחירת רכב הספורט שאותו אתם עומדים לרכוש, שימו דגש על עוצמת המנוע ושילוב הפעולה שלה עם גיר הרכב, בין אם מדובר בגיר ידני או אוטומטי.

 

עיצוב: ברוב המקרים אנחנו לא רוכשים רכב ספורט כדי להשתלב בתנועה בלי לעורר תשומת לב מיוחדת. רכב ספורט הוא אמירה ועיצוב מוחצן הוא בדרך כלל חלק מהעניין. ישיבה נמוכה, גג נפתח וחישוקי צמיגים גדולים הם חלק מהחוויה שעליה אתם משלמים לא מעט כסף, אז בחרו במכונית שהעיצוב שלה גורם ללב שלכם לפעום מיד.

 

בטיחות: רכבי הספורט מאיצים במהירות, דוהרים בסיבובים ויוצאים לעקיפות חדות. כדי לדעת שאתם מסיימים את כל אלו בריאים ושלמים דרושות מערכות בטיחות מתקדמות שקיבלו ציונים גבוהים. היום כבר לא צריך להתפשר ולא מעט רכבים בקטגוריה מאובזרים במערכות בלימה והתראה שזוכים לציונים גבוהים ויוכלו לספק לכם ראש שקט גם כשהמנוע רועם.

שאלות ותשובות על רכב ספורט מומלץ

למי מתאים רכב ספורט?

את רכבי הספורט ירכשו בדרך כלל "משוגעים לדבר". רכב ספורט הוא מראש רכב לא סטנדרטי, במרבית המקרים רועש, מוחצן ומושך לא מעט תשומת לב. גם המחיר לא זול ותצטרכו להיות כאלו שעבורם זו ממש דרך חיים, עם מיומנות נהיגה שמאפשרת להשתלט על רכב כזה שמאיץ במהירות ולא קל לתפעול.

האם זה רכב רק לסופי שבוע?

למרות שמדובר במכוניות שרוכשים בעיקר חובבי הז'אנר ומי שקונה אותם לצורך יצירת רושם לא יחזיק אותן זמן רב, כיום ישנו שינוי ניכר בתחום. לא מעט דגמים משלבים מאפיינים של רכבים משפחתיים או אפילו רכב מנהלים עם מוטיבים של רכב ספורט והשילוב הזה מעניק חוויית נהיגה לצד כלי רכב שימושי למי שרוכשים רכב בסגנון זה.

כמה קריטי נפח המנוע?

הרוכשים רכב ספורט בדרך כלל מחוברים לנושא המכני ויחפשו גם מנוע רועש במיוחד כשמאיצים, אבל הדגמים המתקדמים בקטגוריה שהגיעו לארץ בשנים האחרונות הם כאלו שבהם לא פעם דווקא הגרסה שמצוידת במנוע בנפח 2.0 מספקת את חוויית הנהיגה האידיאלית בהם.

גיר ידני או אוטומט?

תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית ברכב הספורט תלויה גם בדגם וגם בנהג. ישנם דגמים בגרסת גיר ידני בלבד אך בשנים האחרונות ישנם גם דגמים עם גרסה אוטומטית. תוספת זו הופכת אותם נגישים יותר לקהל רכב ומגוון יותר של נהגים. בסופו של דבר הבחירה באיזו תיבת הילוכים מבחינת איכות קשורה גם לשילוב עם המנוע בדגם ספציפי, אך נהגי ספורט מיומנים יעדיפו במקרים רבים גיר ידני שמאפשר "להרגיש יותר" את הנהיגה.