מקרר שארפ: סקירת 6 מקררי SHARP מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

כל הטיפים לבחירת המקרר הכי מוצלח עבורכם, שישרת אתכם הרבה שנים וישמור על מוצרי המזון שלכם טריים מחברת SHARP
בנוסף, בדקנו, בחנו ואספנו מידע על עשרות דגמי מקררים של החברה והרכבנו עבורכם את רשימת המקררים המומלצים. 

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

790 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקררי שארפ מומלצים

חברת שארפ מייצרת מוצרי חשמל כבר מעל 100 שנים, ובכל זאת ידועה כחברה בעלת מותגי על, גם בתחום המקררים, עם מאות מקררים מומלצים שיכולים לענות על כל צורך ייחודי שלכם. עם מקררים קטנים של 200 ליטרים או פחות, ומקררי ענק של עד 700 ליטרים של אחסון, בכל צורה ובכל צבע, כדאי להכיר את המקררים המומלצים של שארפ לפני שאתם בוחרים את המקרר הבא לבית. בכדי לבחור את המקררים המומלצים בחנו עשרות דגמים, אספנו מידע על תכונות שונות ולקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים ממקררים ובהתבסס על כל זה הרכבנו את הרשימה הבאה. 

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלושה מקררי שארפ מומלצים ביותר על ידי המומחים שלנו

אלגנטי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

נוחות, טריות ויוקרה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המנצח בקירור

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
SJ-R8695 sharp

חברת שארפ מציגה את דגם ה – SJ-8695 בעל 4 הדלתות עם מדחס ה – J-Tech Inverter המתקדם, הפועל ביעילות מרבית, בהתאם לתנאי הסביבה של המקרר ולתכולתו ובכך מבטיח צריכת אנרגיה נמוכה וקירור מדויק.

קנה עכשיו ב- Last Price

שארפ היא חברה ששווה לשקול את רכישת המקררים המומלצים שלה. מעבר למוניטין של מקררים נטולי תקלות, מדובר על מגוון אדיר של מוצרים, ובכולם מוטמעת הטכנולוגיה החכמה שתאפשר חלוקת מקום טובה, פיזור אוויר מצוין ושמירה על טמפרטורה רצויה – ומניעת היווצרות בקטריות או ריחות רעים.

 

יצאנו לבדוק אילו מקררים מומלצים של שארפ כדאי לבחון כשאתם מעוניינים להחליף את המקרר שלכם בבית – והרשימה המלאה, לפניכם

לוגו של הסקירה

מקרר אלגנטי עם טכנולוגית הקירור ההיברידית: SJ-R8695

חברת שארפ מציגה את דגם ה – SJ-8695 בעל 4 הדלתות עם מדחס ה – J-Tech Inverter המתקדם, הפועל ביעילות מרבית, בהתאם לתנאי הסביבה של המקרר ולתכולתו ובכך מבטיח צריכת אנרגיה נמוכה וקירור מדויק.

SJ-R8695 sharp

4.5 15

גם במקרר מומלץ זה תמצאו את טכנולוגיית הקירור ההיברידית וטכנולוגיית SHARP למהדרין.

יתרונות

מערכת נטרול בקטריות ועובש

טכנולוגיית קירור היברידית

עיצוב

חסרונות

ללא אפשרות לבחירת צבע המקרר

קנה עכשיו ב- Last Price

המקרר המתקדם, הינו בעל טכנולוגיית קירור היברידית, המשלבת שתי שיטות קירור במקביל: קירור אקטיבי המזרים מלמעלה אויר קר ולח אל כל אזורי המקרר וקירור פסיבי ועוצמתי המתקרב ל – 0 מעלות ומיועד להעניק רמת קור עמידה וקבועה. שילוב שתי שיטות הקירור מונע מצבים של קירור בלתי אחיד באזורי המקרר השונים ומסייע בשמירה על טריות המזון הנשמר במקרר. טכנולוגית ה -PLASMACLUSTER  הייחודית של שארפ מוסיפה לכך ומנטרלת עובש ובקטריות החודרים אל המקרר, מונעת ריחות ומסייעת גם היא להבטיח את טריות המזון.

 

הנסיינים שלנו דיווחו, שהארגון הפנימי של המקרר יעיל מאד ומאופיין במדפי זכוכית מתכווננים לנוחות המשתמשים, תא הקפאה בעל 5 מגירות הקפאה, מתקן ייצור קוביות קרח עם מגש ומגירת אחסון לקרח, מגירות צינון (ייעודיות לצינון מוצרי בשר, חלב, דגים וכו'), תאי דלתות רחבים, מגירות ממוזגות לירקות ופירות ותאורת לד פנימית המאירה את כלל האזורים והתאים. כמו כן, החלל הפנימי הענק מאפשר הכנסת כלים רחבים וגדולים. 

 

המקרר מעוצב בעיצוב חדשני, הכולל ציפוי זכוכית בגוון נירוסטה וללא מסגרת, דלת חלקה וידיות עם תאורה. עיצוב זה מעניק למקרר מראה אלגנטי, נקי וייחודי, היוצר אווירה מיוחדת ומשדרג את המטבח. פאנל הפעלה חיצוני הממוקם על הדלת, מוסיף גם הוא לנראות ומאפשר שינוי וקביעת הגדרות בקלות ובפשטות.

 

המקרר מצויד בנוסף גם במנגנון ממוחשב – sharp מהדרין, למניעת חילול שבת, המאפשר קביעת זמנים להפסקת פעילות התרמוסטט. המנגנון פותח על ידי החברה באופן ייעודי לשוק הישראלי. 

 

מידות:

רוחב – 89 ס"מ.

עומק – 77.1 ס"מ.

גובה – 183 ס"מ.

נפח פנימי – 615 ליטר.

 

 

 

בסרטון: מה עדיף? מקרר דלת לדלת או מקרר עם מקפיא תחתון

לוגו של הסקירה

מקרר המשלב טכנולוגיה, נוחות, טריות ויוקרה: SJR9732WH

דגם 5 הדלתות של שארפ הוא השילוב המנצח בין טכנולוגיה מהפכנית, תכונות ופונקציות מתקדמות, נוחות שימוש אופטימלית ועיצוב יוקרתי.

SJR9732WH Sharp

4.5 15

יתרונות

עיצוב

טכנולוגיה

חסרונות

מחיר

קנה עכשיו ב- Last Price

המקרר כולל מגוון טכנולוגיות ייעודיות, ההופכות אותו לאחד המקררים המתקדמים, והיעילים ביותר:

 

טכנולוגיות קירור – באמצעות שילוב בין טכנולוגית קירור היברידית וטכנולוגיה ליצירת קירור אחיד בכל תאי המקרר, מובטח קירור איכותי לכלל מוצרי המזון המאוחסנים בו. טכנולוגית הקירור ההיברידית מעניקה הן קירור אקטיבי באמצעות אוויר קר המוזרם אל כל אזורי המקרר והן קירור פסיבי עוצמתי ביותר המגיע עד לטמפרטורה של 0 מעלות. טכנולוגית ה – ActiFresh Hybrid מבטיחה קירור מהיר ואחיד בכל המקרר ובמקביל הופכת את מולקולות המים החודרות אל המקרר ללחות, למניעת התייבשות המזון ומסייעת לשמירת טריות המזון לאורך זמן רב יותר.

 

טריות ובריאות – טכנולוגית PLASMACLUSTER של חברת שארפ מנטרלת ביעילות רבה נבגי עובש ובקטריות ובכל תורמת רבות לשמירה על טריות המזון ובהפגת ריחות.

 

יעילות אנרגטית – מדחס J-Tech Inverter פועל באופן איטי ויציב, לשם יצירת חיסכון באנרגיה. מהירות פעילותו של המדחס מותאמת באופן אוטומטי לעומס בתכולת המקרר ולמצב הדלת (פתוחה / סגורה).

 

 למקרר 5 דלתות, לחלוקה יעילה ונוחה של המוצרים, עם מדפים רחבים ומגירות ייעודיות, בהן גם תא אחסון גמיש, המאפשר בחירה בין 4 מצבי קירור: קירור מזון, קירור מהיר, קירור חזק ומצב הפשרה. בנוסף, מצויד המקרר ביצרן קוביות קרח עם 2 מגשי ייצור קרח, תא אחסון לקוביות ו – 4 מצבי ייצור המאפשרים בחירה בין קוביות קרח רגילות, קוביות גדולות, קוביות צלולות וקוביות צלולות גדולות.

 

העיצוב החיצוני מעניק למקרר מראה יוקרתי וכולל פאנל מגע LCD  לשליטה בפעילות המקרר ולקביעת ועדכון הגדרות. בין התכונות הניתנות להגדרה ישנם מצב חופשה, טיימר, התראה קולית לדלת פתוחה, נעילת ילדים ומנגנון ממוחשב ייעודי למניעת חילל שבת.

 

מידות:

רוחב – 90.8 ס"מ.

עומק – 79.6 ס"מ.

גובה – 185 ס"מ.

נפח פנימי – 661 ליטר.

לוגו של הסקירה

פשוט מעולה ובמחיר מצוין: מקרר שארפ מקפיא עליון 692 ליטר דגם SJ-GP75

המקרר הזה של שארפ הוא פשוט מקרר מושלם למי שלא רוצה להוציא הרבה מאוד כסף וגם מי שמסתפק במקרר במראה קלאסי. הוא אמנם לא מקרר 4 דלתות, אבל יש לו נפח מרשים של 692 ליטר ויש עליו חוות דעת מצוינות!

 

עם 2 דלתות זכוכית במראה יפהפה בצבע כסוף או שחור, לוח בקרה דיגיטלי, מערכת קירור היברידית, אזעקה המתריעה על דלת פתוחה, הקפאה מהירה – אני השתכנעי שהוא יהיה המקרר הבא שלי. בנוסף, מבדיקות שערכנו, טכנולוגיית הקירור ההיברידית הקיימת במקרר שומרת על טריות המזון לאורך זמן וכן מבטיחה פיזור אחיד של הקור בכל חלקי המקרר.

Sharp SJ-GP75

4.5 15

יתרונות

המבנה הפנימי מנוצל ביעילות

סדר המדפים והמגירות נוחים

מאוד שקט

נוח לשים בקבוקים של 1.5 ליטר

מגירות גדולות לפירות וירקות

גדול ומרווח

חסכוני בחשמל – דירוג אנרגטי A

חסרונות

פלסטיקה מעט פשוטה

עלול להשאיר טביעות אצבעות על הדלת

קנה עכשיו ב- Last Price

המקרר מציע הרבה מאוד פיצ'רים מתקדמים כמו לחצן קירור אקסטרה או לחצן הקפאה מהירה. ידיות המקרר מעוצבות והוא בעל צירים נסתרים ועיצוב מהודר המשדר מראה עדכני ואופנתי.

לוגו של הסקירה

המנצח בקירור: מקרר שארפ דלת ליד דלת מדגם SJ-8620SL

אם אתם מבשלים הרבה ומחפשים את המקרר היעיל ביותר לצינון סירים – זה עשוי להיות האחד עבורכם. עם יעילות אנרגטית גבוהה וחלוקה פנימית נוחה, זה המקרר בעל תא הקירור היעיל והנח ביותר לשימוש בסקירה שלנו אודות מקררים מומלצים מבית שארפ.

SJ-8620SL Sharp

4.5 15

מקרר היברידי יעיל ומעוצב, עם תאי קירור מרווחים ונוחים במיוחד, ומדחס יעיל אנרגטית.

יתרונות

יצרן קוביות קרח חצי אוטומטי יעיל

חלוקה פנימית נוחה של תא הקירור ותא ההקפאה

שקט

חסרונות

ללא תאורה על דלת תא הקירור

מקפיא צנוע במידותיו

קנה עכשיו ב- Last Price

מקרר דלת ליד דלת זה מציע סה"כ 615 ליטרים של נפח אחסון. תא הקירור מציע חלל אחסון פנימי ענק ללא מחיצה, עם שני מדפי זכוכית רחבים ונשלפים ומדף אחד קבוע, שתי מגירות ירקות ופירות ועוד מגירת צינון בטמפרטורה של C30-, ועוד מגש לאחסון ביצים, חמישה תאים מרווחים ושני תאים לאחסון בקבוקי שתייה בדלתות המקרר. בתא ההקפאה תמצאו מנגנון No-Frost שיבטיח מניעת הצטברות של קרח על דפנות המקפיא, חמש מגירות אחסון נשלפות ונוחות ויצרן קוביות קרח חצי אוטומטי.

 

מקרר מומלץ זה מתאים פחות עבור מי שנוהגים להחזיק מוצרי מזון רבים בתא ההקפאה, מפני שניראה כי העיצוב, נפח האחסון והנוחות הכוללת של השימוש בתא הקירור גורעים מעט מנפח האחסון של תא ההקפאה. הסקירה שלנו מעלה כי מבחינת הנפח, נוחות השימוש, היעילות האנרגטית והמודולאריות – תאי הקירור של מקרר זה מצטיינים.

לוגו של הסקירה

המראה הסולידי עם הטכנולוגיה המתקדמת: מקרר שארפ עם מקפיא עליון SJ-4660

מקרר SJ4660 בעל 2 הדלתות והמראה הסולידי, מציע את החלוקה המקובלת והנפוצה של שני אזורי אחסון מזון – אזור הקירור ואזור ההקפאה העליון.

SJ-4660 Sharp

4.5 15

מקרר מעוצב במראה הקלאסי של מקפיא עליון, עם הטכנולוגיה המתקדמת מבית שארפ ודירוג אנרגטי מצוין.

יתרונות

מחיר

מקפיא גדול בעל 2 מצבי הקפאה

מגירת Extra Cool

חסרונות

עיצוב

ארגון פנימי

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

כמו ביתר דגמי החברה החדשים, גם דגם זה כולל את טכנולוגית Super HYBRID, המשלבת בין קירור אקטיבי לפסיבי המעניקה עוצמת קירור גבוהה וחלוקה שווה לכל אזורי המקרר. בנוסף, טכנולוגית PLASMACLUSTER מבטיחה נטרול יעיל של בקטריות וחיידקים, לטובת שמירה על טריות המזון לאורך זמן. מדחס המקרר – J-Tech Inverter, 

 

דגם זה מתפאר במקפיא גדול במיוחד – MEGA FREEZER, עם מדפים מודולריים ומגירת אחסון ענקית לסידור וארגון אופטימליים של פרטי המזון ו – Ice Maker נייד. כמו כן, למקפיא שני מצבי הקפאה לבחירת המשתמש: מצב EXPRESS FREEZING המשמש להקפאת מוצרי מזון טריים ומצב ה – EXPRESS COOL המשמש לצרכי קירור מהיר של מוצרי מזון או משקאות תוך כ – 30 דקות בלבד.

 

בנוסף, מאובזר המקרר במגירת ה Extra Cool המאפשרת בחירה בין שני מצבי קירור לתכולתה: טמפרטורה זהה לטמפרטורת המקרר או טמפרטורה של 0-3 מעלות, התואמת לטמפרטורת מגירת הצינון.

 

המקרר מגיע בגימור זכוכית וב – 3 צבעים לבחירה: דארק סילבר, שחור ולבן.

 

מידות:

רוחב – 86 ס"מ.

עומק – 74 ס"מ.

גובה – 187 ס"מ.

נפח פנימי – 600 ליטר.

לוגו של הסקירה

המככב בחלוקה פנימית ונפח אחסון: מקרר שארפ מדגם SJ2266 שתי דלתות, עם מקפיא עליון

מקרר חצי היברידי ליעילות קירור גבוהה, עם מנגנון בקרת טמפרטורה אלקטרוני, מרווח יחסית למימדיו ובעל חלוקה פנימית יעילה ומודולארית.

Sharp SJ-2269SL

4.5 15

בין הדגמים שבדקנו, בחרנו את הדגם הזה לדגם הטוב ביותר מבחינת חלוקה פנימית ונפח אחסון ביחס לגודל.

יתרונות

קטן

חלוקה פנימית טובה

נוח לקביעת מיקום מחדש עבור כל מדף

שתי מגירות ירקות ממוזגות

התקן שבת נוח

חסרונות

דירוג אנרגטי לא אופטימלי (B)

תאורה פנימית חלשה מעט

ללא תאורה במקפיא

Sharp SJ-2269SL
קנה עכשיו ב- Last Price

דגם זה של מקרר מומלץ מבית שארפ, מתאים במיוחד למטבחים קטנים – אבל מציע נפח אחסון נדיב וחלוקה פנימית ששבתה את ליבנו. עם טכנולוגיית קירור היברידית, הוא מספק איכות קירור גבוהה ושומר על טריות מוצרי המזון. לוח הבקרה הוא דיגיטלי וחיצוני למקרר, ובקרת הטמפרטורה אלקטרונית ומדויקת. טכנולוגיה חדשנים מבית שארפ מאפשרת שימוש נוח לאורך שנים, ולצידה פינוקים נוספים בעיצוב המקרר ותכנונו, כמו תא ייעודי במרחב המקפיא לאחסון פיצה, מיכל אחסון קוביות קרח עם תא ייצור קרח חצי אוטומטי, ומנגנון חכם ונוח לשמירת השבת.

 

וכאמור, המאפיין המככב במקרר זה מבחינתנו היה החלוקה הפנימית: בתא הקירור בנפח 415 ליטרים, תמצאו מדף זכוכית קבוע ושני מדפים נשלפים, מגירת פירות וירקות ומגש לאחסון ביצים. בדלת תא הקירור עוד שבעה תאים נוחים, כולל תא המיועד לאחסון בקבוקי שתייה גדולים. בתא ההקפאה שני מדפים מרווחים, מתקן לייצור קרח ותא לאחסונו, ועוד תא אחסון ותא ייחודי לפיצה, בדלת המקפיא.

איך דירגנו את המקררים של שארפ?

כידוע, שארפ ידועה הודות למקררים איכותיים עליהם היא חתומה, אז כאן יכולה לעלות השאלה איך בכל זאת הרכבנו רשימה של דגמים מומלצים? 

 

ובכן, קודם כל לקחנו בחשבון את הצרכים השונים של המשתמשים – מבחינת גודל השטח המוקצה למקרר, התקציב, מספר הנפשות ועוד..

 

בשלב הבא, בדקנו לא מעט פרמטרים משפיעים כגון: נפח חלל פנימי, עוצמת רעש, איכות הקירור, מבנה פנימי ועוד..

 

את המידע לקחנו ממפרטים של הדגמים השונים וממידע מאתר החברה. בנוסף, אספנו גם חוות דעת והמלצות של משתמשים ורק לאחר ניתוח של כל המידע ובהתבסס על כך, הרכבנו אתה סקירה. 

סיכום

איך לבחור מקרר שארפ?

חברת שארפ מביאה איתה איכות למקומות שונים ורבים בבית, עם מכשירי חשמל כמעט בכל קטגוריה. במטבח, היא מביאה איתה כמה איתה כמות גדולה של מקררים איכותיים, עם דלתות צרפתיות, במטרה לבצע התאמה אישית לכל צורך שקיים בבתים ממוצעים ולא ממוצעים בישראל. שארפ מציעה גם מקררים פשוטים יחסית, אך הדגמים האיכותיים יותר מציעה גם גימור זכוכית מרשים, ומגוון רחב של פיצ'רים איכותיים שמשדרגים מאוד את השימוש היום יומי במקרר. אם אתם צריכים עוד סיבה טובה כדי לקנות מקרר שארפ, היא שלמרות שמדובר בחברה יפנית, היא מייצרת את המקררים שלה בפיליפינים, מתוך רצון לסייע לכלכלה הפיליפינית המתקשה.

 

בסרטון: מקררי 4 דלתות שארפ

 

עמידות לאורך זמן

אחד הדברים שאנשים מחפשים כאשר הם קונים מקרר זה נושא העמידות. אנשים לא רוצים להחליף מקרר אחת לכמה שנים, מפני שלא מדובר במכשיר חשמל קטן או זניח, אלא במכשיר גדול, יקר, וכזה שמשפיע ישירות על התזונה של כל באי הבית. מחקרים שנעשו בעבר גילו שהמקררים האיכותיים של שארפ מחזיקים מעמד במשך לא פחות מ-12 שנים. על פי משרד האנרגיה האמריקאית, 12 שנים זה בדיוק הזמן בו צריך להחליף מקרר, ללא קשר של איזה חברה הוא, או האם הוא עדיין עושה את עבודתו נאמנה. המקררים מתחילים לשחרר גזים, איכות הקירור יורדת ובכל מקרה, מעטים הם מכשירי החשמל שמחזיקים מעמד יותר מעשור. לכן, מקררי שארפ נותנים את התמורה המלאה לכסף שלכם.

 

אמינות וגיוון

מכשירי החשמל של שארפ נחשבים לאמינים במיוחד, וכל החברות הגדולות מדווחות על שביעות רצון גדולה מאוד ממוצרי שארפ, עם דגש על מקררים. למעשה, באחד המחקרים שנעשו, נבדקה שביעות הרצון מהמוצרים של 20 חברות אלקטרוניקה שונות. שארפ הגיעה למקום הראשון המשותף ביחד עם מונוגראם. לשארפ יש מוצרי חשמל אשר נמכרים ב-140 מדינות ברחבי העולם, והיא אחת החברות ששמה דגש יותר מכולן על "חדשנות", כאשר בחברה למעשה מבטיחים, לדברם, "חדשנות שמאפשרת לאנשים לחיות חיים עשירים יותר, ולייעל את עבודתם". החברה, כזכור, נותנת פתרונות רבים בעולם האלקטרוניקה, כולל אלמנטים שלא כל כך חושבים עליהם, כמו קופות ומטהרי מים.

 

הסקטור הפרטי והעסקי

שארפ היא חברה שעובדת בסקטור הפרטי והעסקי כאחד. בכל מקום בו נמצאים אנשים צריך להיות מקרר, ולכן, הרבה מאוד חברות אלקטרוניקה שמות דגש על המוצר הזה, שהוא למעשה בלתי ניתן להחלפה. גם במשרדים הקטנים ביותר יש צורך במקרר קטן, ולכן, בשארפ מציגים דגמים מאוד מגוונים שיכולים להתאים לכל צורך ולכל סיטואציה. כך למשל, תוכלו למצוא מקררים קטנים וקומפקטיים, לצד מקררי ענק שמתאימים למשפחות גדולות במיוחד. במקררים הגדולים תוכלו למצוא גם מקררי 4 דלתות ומקררים עם קיוסקים מתוחכמים ואיכותיים במיוחד. בשארפ חשבו על הכל ועשו מאמץ גדול מאוד כדי לתת מענה לכל סוג של לקוח, פרטי או עסקי, קטן או גדול.

 

פיזור קור בצורה שווה

אחד הדברים הכי חשובים במקררים זהו פיזור קור בצורה שווה. אף אחד לא רוצה להתחיל לסווג את המקרר שלו ולנסות למצוא נקודות קרות יותר עבור מאכלים שונים. בשארפ מודעים לבעיה הזו, שמתרחשת בהרבה מאוד מקררים, ושמו דגש עצום על פיזור קור שווה בשווה בכל חלקי המקרר. אחסון של אוכל לא צריך לכלול חישובים מתקדמים ולקיחת ריזיקות, שכן אנשים פשוט רוצים לשים את האוכל במקרר, ולאכול אותו בשלב מאוחר יותר, כאשר הוא עדיין טרי ואיכותי. זה משהו ששארפ מצטיינת בו במיוחד על פני כל הדגמים שלה, ולבטח הדגמים החדשים והמתקדמים יותר, שם תמצאו גם הרבה יותר פיצ'רים איכותיים.

 

חלוקה אופטימלית ופרסונליזציה

מקרר גם צריך להיות מחולק היטב מבחינת המקום שלו, והפתרונות שהוא מציע למאכלים שאתם נוטים להכניס אליכם הביתה. המקררים של שארפ הם דינמיים ומאפשרים פרסונליזציה שהיא חשובה מאוד וממקסמת את היכולות של המקרר בצורה אופטימלית. בשארפ יש גם התייחסות חשובה מאוד לנושא ההיגיינה, הניקיון והאפשרות לנקות את המקרר בקלות. כידוע, ניקיון של מקרר יכול להיות תיק קשוח ולא נעים, אך בשארפ הצליחו לייצר מצב בו בזכות הדינמיות והאיכות של חלקי המקרר, אפשר לנקות אותו בקלות יחסית, גם אם מדובר בדלתות זכוכית או במגירות פלסטיק, שבמקררים אחרים יכולות להיות עקשניות במיוחד מבחינת אגירת לכלוך ושליפה מהמקרר.

 

שקט ויציב

המקררים של שארפ הם גם עמידים יותר בפני שריטות ומכות, ובמיוחד המקררים עם גימורי פלדה. רבים מהדגמים מגיעים גם עם אינוורטר ג'יי טק, אשר מהווה פתרון אידיאלי לאנשים שמחפשים פתרון ארוך טווח בנושא קירור איכותי. האינוורטר ממזער את נושא הבלאי במקרר בכלל, ובקומפרסור בפרט, והוא עוזר מאוד גם בנושא הרעש והרטט. מדובר בשני נושאים כאובים מאוד, שיכולים להפריע להרבה אנשים. אף אחד לא רוצה לשבת בבית ולשמוע רעשים בלתי פוסקים שנובעים מרטט. בשארפ לקחו זאת בחשבון ויצרו ליין מקררים שקטים במיוחד, וללא רעידות, אשר מחזיקים בסטטוס הזה לאורך זמן רב.

 

מקררי העתיד של ישראל

המקררים של שארפ הם מקררי העתיד, והם הולכים ומתקדמים עם השנים. הם מציעים פתרונות כמעט לכל בעיה שעלולה לצוץ במקרר, ומאפשרים דינמיות ופרסונליזציה אשר משדרגים את חווית השימוש. עם מקררי שארפ כמעט ולא תידרשו לתיקונים, ותוכלו ליהנות ממקרר יציב ואיכותי לתקופה ארוכה במיוחד. לשארפ יש מספר דגמים נבחרים הנמכרים בארץ, אותם כדאי להכיר, ויש לקחת אותם בחשבון כאשר הגיע הזמן להחליף את המקרר. המקררים מתאימים לרוב המוחלט של הבתים בישראל, כולל נישות סטנדרטיות, אך לא רק, ואפשר לשלב אותם בצורה טובה גם בבתים חדשים וגם בבתים ישנים כאחד. מדובר בקנייה בטוחה ואיכותית למוצר קריטי בבית, בדיוק כמו שהקונה הישראלי אוהב.

 

אז מה יש במקרר?

אז אם החלטתם לשדרג את המטבח שלכם ולהפוך אותו למטבח מהחלומות, או אם סתם החלטת להתחדש במקרר, תוכלו למצוא בשארפ את כל מה שרציתם מהמקרר שלכם. המקררים של שארפ זוכים לשבחים רבים בזכות איכות בלתי מתפשרת וטכנולוגיה מתקדמת. כאשר אתר 'מדרג' שאל את הטכנאים שלו על איזה מקרר ימליצו ללקוחות שלהם, התשובה הייתה חד משמעית. 70% מהטכנאים המליצו על מקררי שארפ. המקררים שלהם אמינים ומחזיקים לאורך שנים. המדריך שלנו לבחירת מקרר, יעזור לכם להבין איך לבחור מקרר ועל מה תצטרכו להסתכל. ואם כבר החלטתם שהמקרר הבא שלכם יהיה של שארפ, הנה כמה דברים שכדאי לכם לבדוק במקררים שלהם, כדי להחליט סופית, איזה דגם תרצו בדיוק.

 

מדחס J-Tech Inverter ליעילות מרבית

שארפ רוצה שהלקוחות שלה יקבלו את  המוצרים הטובים ביותר אבל גם להפחית את העלויות של צריכת החשמל. מדחס J-Tech Inverter עושה בדיוק את זה. טכנולוגיית אינוורטר מציעה פעולה איטית ויציבה, והיא מאפשרת למקרר לעבוד בצורה שמותאמת לתנאי הסביבה שלו, כך שהקור שיוצא כאשר המקרר מלא או ריק לא זהה ותואם את תפוסת המקרר.

 

טכנולוגיית PLASMACLUSTER

המערכת הבלעדית הזו של שארפ פותחה כדי לנטרל בקטריות ונבגי עובש בתוך המקרר. מערכת PLASMACLUSTER עוזרת לשמור על טריות המזון לאורך זמן ובנוסף היא עוזרת בהרחקת ריחות לא נעימים. תאמינו לנו שאתם רוצים טכנולוגיה כזו במקרר שלכם.

 

טכנולוגיית קירור היברידית

טכנולוגיית  ActiFresh Hybrid Cooling עושה בעצם שתי פעולות קירור שונות כדי להבטיח קירור אפקטיבי ואחיד לכל חלקי המקרר. השימוש בשתי טכנולוגיות שונות לקירור, הופכת את המקרר לחכם במיוחד כשמצד אחד, הוא עובד בטכנולוגיית קירור אקטיבי שבה אוויר קר עובר לכל חלקי המקרר מלמעלה, ומצד שני, הוא עובד בטכנולוגיית קירור פסיבי בעזרת לוח היברידי שמקורר לטמפרטורה של כ- 0° צלזיוס. השילוב של שתי הטכנולוגיות מונעת יובש וקירור יתר ומספקת קירור אחיד ולח. בשילוב עם טכנולוגיית PLASMACLUSTER האוכל שלכם יישאר טרי הרבה יותר זמן.

 

מסנן ננו Nano Deodorizer

האוויר הקר שמסתובב בתאי הקירור יעבור דרך מסנן המכיל מולקולות זעירות. המסנן הזה יסיר חיידקים וריחות וישמור על האוויר נקי במקרר.

 

SHARP מהדרין למניעת חילול שבת

מקררי שארפ בישראל מגיעים עם תוספת מיוחדת. מנגנון ממוחשב בו תקבעו מראש זמנים לפי תכנון מוקדם. תוכלו, בתכנון מראש, להפעיל ולהפסיק אץ עבודת התרמוסטט. שארפ מנסה לעשות הכל כדי להקל על הלקוחות שלהם, ובישראל קיים קהל גדול של שומרי שבת. מנגנון SHARP מהדרין פותח במיוחד עבור הקהל הישראלי והוא מותקן כבר בפס הייצור.

 

עיצובים מגוונים

שארפ מספקת מגוון רחב מאוד של עיצובים. בין אם אתם רוצים מקרר קלאסי עם 2 דלתות ומקפיא עליון ובין אם אתם מחפשים את שיא הטכנולוגיה העיצובית. אתם תוכלו למצוא כל עיצוב שתרצו במקררים של שארפ.

שאלות ותשובות על מקררי שארפ מומלצים

איזה מקרר שארפ הוא הכי משתלם מבחינת עלות וגודל?

מקרר עם מקפיא עליון מדגם SJSE75DBK הוא גם מתאים לכל בית וגם במחיר מצוין

מה המקרר הכי גדול של שארפ שאפשר לרכוש?

מקרר 5 דלתות ו – 661 ליטרים של נפח אחסון, מדגם SJ9712 - כל המידע עליו בסקירה המלאה שלנו

מדוע אתם ממליצים לי לרכוש מקרר של חברת שארפ?

חברת שארפ ידועה כיצרנית מקררים נטולי תקלות, עם מגוון רחב של מוצרים, בטכנולוגיה חכמה שמאפשרת חלוקת מקום טובה ושמירה על טמפרטורה רצויה